Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2018 10:28 - Нейният почерк е лесен за разпознаване ...
Автор: vilish Категория: Изкуство   
Прочетен: 4303 Коментари: 6 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 "Красотата има изключителна сила да ни прави щастливи, когато я съзерцаваме" - художничката Мария Илиева 

image image
image image
image image
"Обожавам да рисувам очи, устни, коси и красиви дрехи! Има тънкост в майсторенето на погледа. Едни хубави очи се рисуват бавно и е необходимо дълбоко вглеждане в детайлите, фино анализиране на формите, за да "пригледнат" те наистина", обяснява художничката в интервю пред Вероника Лазарова - 2015г.

https://www.lifebites.bg/momite-maria-ilieva/
повече за художничката и нейните модели





Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troia - Здравей, Вили!
10.06.2018 11:25
Голяма красота е при теб. Страхотни картини! А очите и погледа им са направо поезия.
Много ми хареса.
Поздравления!
цитирай
2. vilish - Благодаря, Кате!
10.06.2018 11:57
troia написа:
Голяма красота е при теб. Страхотни картини! А очите и погледа им са направо поезия.
Много ми хареса.
Поздравления!


И аз съм впечатлена! :)
Хубав ден!
цитирай
3. donchevav - Наистина лесно разпознаваем по...
12.06.2018 21:31
Наистина лесно разпознаваем почерк - тоя фин рисунък, тънка линия, ефирност и лекота, тая мека светлина в по детски чистия поглед и нежното загатване на изначалното българско, което кара сърцето да трепне, онова мигновено просияване на доброто и позитивното, щом само надникнеш в картината... Да, щастие е да съзерцаваш такава красота! Благодаря, че ни направи съпричастни, мила Вили! Прегръдка!

цитирай
4. vilish - Благодаря, Вени!
14.06.2018 22:59
donchevav написа:
Наистина лесно разпознаваем почерк - тоя фин рисунък, тънка линия, ефирност и лекота, тая мека светлина в по детски чистия поглед и нежното загатване на изначалното българско, което кара сърцето да трепне, онова мигновено просияване на доброто и позитивното, щом само надникнеш в картината... Да, щастие е да съзерцаваш такава красота! Благодаря, че ни направи съпричастни, мила Вили! Прегръдка!


Нямам какво да добавя! :)
Прегръдка и от мен!


цитирай
5. katan - Красиво!
15.06.2018 16:05
Почеркът е разпознаваем, много фин и нежен.
Най ми хареса, че пресъздава образи с национална насоченост.
Поздрави, Вили!
цитирай
6. vilish - Здравей, Кате!
19.06.2018 19:56
katan написа:
Почеркът е разпознаваем, много фин и нежен.
Най ми хареса, че пресъздава образи с национална насоченост.
Поздрави, Вили!


И аз харесах прецизността на изписване не само на лицата, но и на накитите и мотивите на облеклата, с които се идентифицираме като народност!
Поздрави и от мен!
Спокойна вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vilish
Категория: Лични дневници
Прочетен: 758086
Постинги: 281
Коментари: 1679
Гласове: 4780
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031