Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2010 14:43 - Малка бяла рокля, голям резил
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 27982 Коментари: 69 Гласове:
82


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
         


            Току що бяхме се оженили със съпруга ми. Аз, младо 22 годишно вятърничаво същество, все още мислещо, че де що хвърчи се яде и той, горе долу същото, но с определителен член. Преди сватбата си бях купила много красива и ефирна бяла рокличка с три воланчета и ръкав тип ВЦПР ( виж ми циците през ръкава). Все пак младо, всичко му стои. И ето, ще излизаме на разходка.
           По това време живеехме на квартира на ул. „Одрин” в Банишора, тиха и красива уличка с много зеленина. Изглежда за това я бяха избрали и него ден снимаха някакъв филм. То коли на телевизията, артисти, суматоха. Излизайки от двора на къщата ми направи впечатление, че всички се обръщат и ме гледат. Учудих се на това неочаквано внимание към моята особа, не че ми беше неприятно, но просто беше извън рамките на нормалното отношение на непознати хора към мен.
            Излизаме на трамвайната линия, същото, всичко живо се обръща и се заглежда в мен. Започнах вече да се замислям, чак пък такава хубавица да съм??? Всичко си ми беше наред, но нещо се случваше. И ето минава един голям камион по Пиротска и шофьора, изпращайки ми въздушна целувка с ръка, изкоментира: „Евала бе маце!”. Вече започнах да се озадачавам. В началото ми харесваше да ме гледат, но сега вече ставаше прекалено, пък и мъжът ми взе нещо да се учудва. Точно в това време усетих нежно докосване по рамото. Една възрастна женица с благ глас ми прошепна в ухото: „Момиченце, оправи си рокличката!”.           Майко мила, попипва се момиченцето отзад и ужас, двата волана от роклята се бяха закачили за гащичките и семейното дупе направо си беше изложено на показ. Ето какво било.              Сега ми е смешно като пиша, но тогава в онези времена – 90-те години, това си беше жив резил, а и аз все още не гледах философски на живота.


image


Тагове:   рокля,   малка,


Гласувай:
83



1. sweetvanilla - Резил, резил...
13.07.2010 14:56
... едва ли има жена, която да е носила къса рокля и да не й се е случвало! :D Смях се от сърце на историята, понеже и на мен ми се е случвала подобна. Поздрави и с любов за роклите!
цитирай
2. scarlety - Много увлекателно разказваш!:))Посмях се!
13.07.2010 14:57
Особено ми хареса абревиатурата ВЦПР:)) Не я бях чувала:)) Подобни неща се случват често.С младите момичета си е приятна гледката,но с някое по-старо момиче-едва ли:))))
Поздрави,Мая!:)
цитирай
3. erato7 - И мен ме усмихна! И аз се впечатлих от ...
13.07.2010 15:11
И мен ме усмихна! И аз се впечатлих от абревиатурата ВЦПР:)))))
цитирай
4. priqtel12 - Ех, че се посмях....
13.07.2010 15:49
Но пък виж какъв спомен ти е останал?!?!
цитирай
5. makont - Да живеят роклите
13.07.2010 15:54
sweetvanilla написа:
... едва ли има жена, която да е носила къса рокля и да не й се е случвало! :D Смях се от сърце на историята, понеже и на мен ми се е случвала подобна. Поздрави и с любов за роклите!

Може да ни поизлагат понякога, но пък сме толкова женствени с тях. Усмивки и настроение!
цитирай
6. makont - Абревиатурите са важно нещо
13.07.2010 15:57
scarlety написа:
Особено ми хареса абревиатурата ВЦПР:)) Не я бях чувала:)) Подобни неща се случват често.С младите момичета си е приятна гледката,но с някое по-старо момиче-едва ли:))))
Поздрави,Мая!:)

Винаги можеш да импровизираш, а на мен пусто ми идат отръки простотийките, но пък иначе как ще се усмихваме.
цитирай
7. makont - Радвам се,
13.07.2010 15:58
erato7 написа:
И мен ме усмихна! И аз се впечатлих от абревиатурата ВЦПР:)))))

Усмивката е равно на здраве и настроение. По много на всички.
цитирай
8. makont - Аз понмня като слон
13.07.2010 16:00
priqtel12 написа:
Но пък виж какъв спомен ти е останал?!?!

И както казва съпругът ми, все простотий. Но това ми харесва, тъжните неща ли да помня. Важното е, че се усмихнахме!
цитирай
9. martito - :))))))))))))
13.07.2010 17:02
А това ВЦПР направо ме уби:))))))))))))
цитирай
10. zaw12929 - Да и ние сега се посмяхме, над себе ...
13.07.2010 17:03
Да и ние сега се посмяхме, над себе си
защото и на нас , като на всички млади се случваха весели случки
Само на старците се случват... проблеми
Доде е младост, всичко пей...
Това ВЦПР беше онова време, когато се появиха кимоно ръкавите
Днес- никому не прави впечатление, че се виждат ЦПР
цитирай
11. makont - Да така е,
13.07.2010 17:08
zaw12929 написа:
Да и ние сега се посмяхме, над себе си
защото и на нас , като на всички млади се случваха весели случки
Само на старците се случват... проблеми
Доде е младост, всичко пей...
Това ВЦПР беше онова време, когато се появиха кимоно ръкавите
Днес- никому не прави впечатление, че се виждат ЦПР

Важното е, че си спомняме с усмивка. По-добре е да имаме такива спомени, отколкото тъжни. А готиният лаф е от студентските години. Привет от мен.
цитирай
12. razkazvachka - а снимков материал?
13.07.2010 17:31
Поздравления и усмивки:))))
цитирай
13. makont - Снимката горе-долу отговаря на историйката.
13.07.2010 17:45
razkazvachka написа:
Поздравления и усмивки:))))

Просто роклята е различна.
цитирай
14. ckarlet - Незабравима история!:))) Беше ...
13.07.2010 17:47
Незабравима история!:)))
Беше удоволствие след работния ден да прочета твоя разказ!
Поздрави и от мен, Мakont!
цитирай
15. makont - Благодаря ти!
13.07.2010 18:07
[quote=ckarlet]Незабравима история!:)))
Беше удоволствие след работния ден да прочета твоя разказ!
Поздрави и от мен, Мakont![/quote
Радвам се, че съм допринесла с мъничко за твоето настроение. Хубава вечер!
цитирай
16. mrazekoff - Много ми хареса историйката:))))
13.07.2010 21:21
ВЦПР пък е чудесно явление, но за съжаление сега вече гледната точка към обекта се е преместила :))))
Сега от дистанцията на времето изглежда смешно, но в онези времена при друг морал не е било така.
Поздравления за свежия хумор в историйката.
Желая ти прекрасна лятна вечер!!!!
цитирай
17. sestra - Развеселяващо!
13.07.2010 23:06
Радвам се на чувството ти за хумор :)
цитирай
18. veninski - Поздрави и от мен!
14.07.2010 06:50
Поздрави и от мен!
цитирай
19. despinida - Чудна гледка ще да е било...
14.07.2010 07:32
не само ВЦПР, но и ТД е МНГД (ТОВА ДУПЕ е МОЕ. НЕ ГО ДАВАМ)...:))))
Много усмивки ти желая.
цитирай
20. loli - А, не е пристигнал коментарът ми?!
14.07.2010 10:06
Хах!
Имах подобен случай наскоро..макар, че не бях с мини рокля..:)))
цитирай
21. makont - Благодаря
14.07.2010 11:42
mrazekoff написа:
ВЦПР пък е чудесно явление, но за съжаление сега вече гледната точка към обекта се е преместила :))))
Сега от дистанцията на времето изглежда смешно, но в онези времена при друг морал не е било така.
Поздравления за свежия хумор в историйката.
Желая ти прекрасна лятна вечер!!!!

За мен е чест да Ви усмихна!
цитирай
22. makont - Без него сме загубени!
14.07.2010 11:43
sestra написа:
Радвам се на чувството ти за хумор :)

Ако не гледаме със закачка на нещата, то светът би бил многа сив. Сега ми е цветен и усмихнат. Благодаря ти!
цитирай
23. makont - Благодаря!
14.07.2010 11:43
veninski написа:
Поздрави и от мен!

Връщам поздрава с много усмивки и пожелание за лек и сланчев ден!
цитирай
24. makont - Не само МОЕ
14.07.2010 11:44
despinida написа:
не само ВЦПР, но и ТД е МНГД (ТОВА ДУПЕ е МОЕ. НЕ ГО ДАВАМ)...:))))
Много усмивки ти желая.

Това дупе е общият семеен зад--к и аз и съпругът ми много бдим над него. Благодаря ти за свежия коментар. Усмихнат ден!
цитирай
25. makont - Пази се Лоли
14.07.2010 11:46
loli написа:
Хах!
Имах подобен случай наскоро..макар, че не бях с мини рокля..:)))

Това е една от най-важните ни части и излагането на показ носи рискове! Усмивки от мен!
цитирай
26. ivankalilova - И аз се посмях, но съм изпадала в с...
14.07.2010 12:12
И аз се посмях, но съм изпадала в същата ситуация.....но тогава бяхме млади.... Дано сега не ни се случва......ха...ха...ха....:)))))
Усмихнати поздрави!
цитирай
27. makont - Ами то с тия воланчета
14.07.2010 12:49
ivankalilova написа:
И аз се посмях, но съм изпадала в същата ситуация.....но тогава бяхме млади.... Дано сега не ни се случва......ха...ха...ха....:)))))
Усмихнати поздрави!

И нали все бързаме. Поздрав и от мен!
цитирай
28. blagovestie - Ахаха,
14.07.2010 12:56
малко смях на чужд гръб.
Ама и аз преди 2 дни как се изложих. Тръгнала съм с една "морска" пола, половината на която се закопчава отвътре с едно копче и връзка от другата страна. Сигнално червен цвят, не е като да не се вижда. Тръгвам си от работа и заставам на светофара на едно натоварено кръстовище. Изведнъж нещо ми олеква от кръста надолу, ама извадих рефлекс... сама се изненадах, хванах я преди да остана по бикини.
Дали ме видя някой не разбрах. Стори ми се, че ако аз не гледам околните и те няма да ме видят...
Та, случва се.
Хубав ден, мила! :))))
цитирай
29. makont - Нали това е целта
14.07.2010 13:22
blagovestie написа:
малко смях на чужд гръб.
Ама и аз преди 2 дни как се изложих. Тръгнала съм с една "морска" пола, половината на която се закопчава отвътре с едно копче и връзка от другата страна. Сигнално червен цвят, не е като да не се вижда. Тръгвам си от работа и заставам на светофара на едно натоварено кръстовище. Изведнъж нещо ми олеква от кръста надолу, ама извадих рефлекс... сама се изненадах, хванах я преди да остана по бикини.
Дали ме видя някой не разбрах. Стори ми се, че ако аз не гледам околните и те няма да ме видят...
Та, случва се.
Хубав ден, мила! :))))

Да се посмеем над себе си. Чувството за хумор е велико нещо. Усмивки от мен и пази полите.
цитирай
30. monaliza121 - Нищо не пази...
14.07.2010 15:06
Всеки, ако почне да се оглежда и пази, животът ще стане скучен!:))
Зарази ме с твоето весело настроение!:))
цитирай
31. makont - Радвам се Мона Лиза
14.07.2010 19:52
monaliza121 написа:
Всеки, ако почне да се оглежда и пази, животът ще стане скучен!:))
Зарази ме с твоето весело настроение!:))

Нали това е целта да се заразим с весело настроение.Хубава вечер!
цитирай
32. sweetvanilla - не само ВЦПР, но и ТД е МНГД (ТОВА ДУПЕ ...
14.07.2010 21:46
makont написа:
despinida написа:
не само ВЦПР, но и ТД е МНГД (ТОВА ДУПЕ е МОЕ. НЕ ГО ДАВАМ)...:))))
Много усмивки ти желая.

Това дупе е общият семеен зад--к и аз и съпругът ми много бдим над него. Благодаря ти за свежия коментар. Усмихнат ден!


ХАХАХАХАХАХАХА! Това ми прозвуча малко от сорта на "семейният задник се върти и семейното огнище покрай него също", хихихи! (последното изказвам с голяма доза хумор, надявам се, че не звучи обидно...) Поне според скромните ми наблюдения, май и аз съм забелязала тая тенденция мъжките половинки да кътат четирибуквието на жените си по-ревностно от самите му притежателки. А ВЦПР аз го знам като ВмЦПР. То е същото де. :) Но със сигурност звучи по-благоприятно от п*тевидение, както милата ми родителка нарича късите рокли, които толкова обичам да нося... хаха!

Поздрави и спокойна вечер!
цитирай
33. makont - Много си права!
15.07.2010 15:04
sweetvanilla написа:
makont написа:
despinida написа:
не само ВЦПР, но и ТД е МНГД (ТОВА ДУПЕ е МОЕ. НЕ ГО ДАВАМ)...:))))
Много усмивки ти желая.

Това дупе е общият семеен зад--к и аз и съпругът ми много бдим над него. Благодаря ти за свежия коментар. Усмихнат ден!


ХАХАХАХАХАХАХА! Това ми прозвуча малко от сорта на "семейният задник се върти и семейното огнище покрай него също", хихихи! (последното изказвам с голяма доза хумор, надявам се, че не звучи обидно...) Поне според скромните ми наблюдения, май и аз съм забелязала тая тенденция мъжките половинки да кътат четирибуквието на жените си по-ревностно от самите му притежателки. А ВЦПР аз го знам като ВмЦПР. То е същото де. :) Но със сигурност звучи по-благоприятно от п*тевидение, както милата ми родителка нарича късите рокли, които толкова обичам да нося... хаха!

Поздрави и спокойна вечер!

Семейното дупе е Нашата чест, трябва да се пази. Много хубав коментарV Усмивки от мен и го пази!
цитирай
34. vandela007 - ОХ, ох!
15.07.2010 23:02
Чета коментарите и ми става чоглаво. На много от коментиращите се е случвало подобно изложение, като били млади, а на мен ми се случи на...дърти години. Като ме съкратиха от Завода, станах учителка по физика и математика в едно село. Селото беше малко, всички ме познаваха: и учениците, и родителите им. От където мина, даже и през оградите ме поздравяват: Добро утро госпожо! Всяка вечер преди да си тръгна, си купувах екологично чисто краве мляко от родителката на един тройкаджия. И една вечер, като всяка друга, сложих бутилката в торбичката, пожелах вежливо "приятна вечер" на жената и се обърнах да си тръгвам. До пътната врата имаше 10-15 метра. Извървях ги и тъкмо да отворя вратата, жената: Госпожо...полата ви. . .
Ако беше помислила още малко, щях и на връщане да разходя на показ дъртото си Д.
Е, сега като си спомня, ми е смешно, но тогава...учителката по математика... мани, мани!!!
цитирай
35. makont - Изобщо сме едни издънки!
16.07.2010 13:10
vandela007 написа:
Чета коментарите и ми става чоглаво. На много от коментиращите се е случвало подобно изложение, като били млади, а на мен ми се случи на...дърти години. Като ме съкратиха от Завода, станах учителка по физика и математика в едно село. Селото беше малко, всички ме познаваха: и учениците, и родителите им. От където мина, даже и през оградите ме поздравяват: Добро утро госпожо! Всяка вечер преди да си тръгна, си купувах екологично чисто краве мляко от родителката на един тройкаджия. И една вечер, като всяка друга, сложих бутилката в торбичката, пожелах вежливо "приятна вечер" на жената и се обърнах да си тръгвам. До пътната врата имаше 10-15 метра. Извървях ги и тъкмо да отворя вратата, жената: Госпожо...полата ви. . .
Ако беше помислила още малко, щях и на връщане да разходя на показ дъртото си Д.
Е, сега като си спомня, ми е смешно, но тогава...учителката по математика... мани, мани!!!

Важното е, че имаме чеувство за хумор. Усмихнат ден.
цитирай
36. gothic - Аз пък след сватбата ми преди 7 го...
16.07.2010 15:09
Аз пък след сватбата ми преди 7 години понаедрях. Не че надебелях, при мен е невъзможно, но кротнах и образно казано загладих косъма. И естествено дрехите ми отесняха. И една вечер, прибирайки се от работа, навеждам се да си изхлузя патъците и жена ми прихва. Свалям си аз панталоните и гледам - цепка от копчетата до колана отзад! Добре че бях с черни боксерки.....
цитирай
37. queerfish - :)))))))))))))
16.07.2010 16:01
Явно всички са имали нелепи, смешни ситуации! :))))))
Моята случка е свързана с Милен Велчев :))) Виждам го пред Шератон и си мисля: Хм, този мъж на екрана изглежда, как да кажа, нищо особено, но на живо ме впечатли! И в този момент ми попада токчето между две плочки и там си остава. Това точно пред охранителите на Милен. Навеждам се най-невъзмутимо и си го взимам, НО полата /такава на верев/ ми се качи на на главата и лъсна голата истина. :) Не знам дали щеше някога да погледне този мъж в мен, но поради създалата се ситуация, моля моля ;-), съм забелязана със сигурност :))))))). Усмихнат уикенд!
цитирай
38. tili - Смешничко!!!
16.07.2010 16:13
И аз съм имала подобен случай, но с дълга пола на волани. Майтапът си е същият.
Важното е да не ти пука ;-)))
цитирай
39. vandela007 - Важното е, че ичачеувство за хумор. ...
16.07.2010 16:31
makont написа:
Важното е, че ичачеувство за хумор. Усмихнат ден.

Пак ме накара да се усмихна! Виж се как си написала "имаме чувство" за хумор!!!
Симпатяга си ти!
Усмихнат ден!
цитирай
40. voinov50 - „Евала бе маце!” - да си призная, и аз съм възклицавал по подобен начин в младити години....
16.07.2010 17:26
Много хубава историйка:))))
цитирай
41. makont - Спазваш принципа
16.07.2010 17:39
gothic написа:
Аз пък след сватбата ми преди 7 години понаедрях. Не че надебелях, при мен е невъзможно, но кротнах и образно казано загладих косъма. И естествено дрехите ми отесняха. И една вечер, прибирайки се от работа, навеждам се да си изхлузя патъците и жена ми прихва. Свалям си аз панталоните и гледам - цепка от копчетата до колана отзад! Добре че бях с черни боксерки.....

Като деца и аз помня, че носехме черни шорти върху гащичките, че ако ти се видят белите гащи пак беше голям срам.
цитирай
42. makont - Е ти направо си намазала
16.07.2010 17:42
queerfish написа:
Явно всички са имали нелепи, смешни ситуации! :))))))
Моята случка е свързана с Милен Велчев :))) Виждам го пред Шератон и си мисля: Хм, този мъж на екрана изглежда, как да кажа, нищо особено, но на живо ме впечатли! И в този момент ми попада токчето между две плочки и там си остава. Това точно пред охранителите на Милен. Навеждам се най-невъзмутимо и си го взимам, НО полата /такава на верев/ ми се качи на на главата и лъсна голата истина. :) Не знам дали щеше някога да погледне този мъж в мен, но поради създалата се ситуация, моля моля ;-), съм забелязана със сигурност :))))))). Усмихнат уикенд!

А мен не ме снимаха тези от телевизията! Толкова приятно изненадани бяха, че забравиха за камерите, но самият Милен Велчев да ти види д-то, това си е въпрос на чест.
цитирай
43. makont - Е, вече изобщо не ми пука
16.07.2010 17:43
tili написа:
И аз съм имала подобен случай, но с дълга пола на волани. Майтапът си е същият.
Важното е да не ти пука ;-)))

Но тогава сигурно съм се изчервила! Поздрав от мен.
цитирай
44. makont - Защото бързам като пуле пред майка си!
16.07.2010 17:45
vandela007 написа:
makont написа:
Важното е, че ичачеувство за хумор. Усмихнат ден.

Пак ме накара да се усмихна! Виж се как си написала "имаме чувство" за хумор!!!
Симпатяга си ти!
Усмихнат ден!

Видях го и го оправих! То затова все на мен се случва! Хубава вечер от мен.
цитирай
45. makont - Благодаря,
16.07.2010 17:46
voinov50 написа:
Много хубава историйка:))))

Тя историйката съвсем банална, но важното е, че толкова хора се усмихнаха. Усмивки и от мен за теб.
цитирай
46. dengubara - Радост за окото!
18.07.2010 15:42
Пазиш ли я още тая рокличка?:))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
47. makont - Разбира се,
18.07.2010 15:46
dengubara написа:
Пазиш ли я още тая рокличка?:))))))))))))))))))))))))))))))

Скъп спомен! Усмихнат ден!
цитирай
48. malkiatprintz - Има и по-тежки случаи, като дълга ...
18.07.2010 16:29
Има и по-тежки случаи, като дълга лятна пола, която се прихлупва и се завързва с тънък като ширит колан, чиято фльонга в даден момент решава да се развърже и полата литва по вятъра :)
цитирай
49. makont - Вятърът винаги си е бил секс маняк
18.07.2010 16:45
malkiatprintz написа:
Има и по-тежки случаи, като дълга лятна пола, която се прихлупва и се завързва с тънък като ширит колан, чиято фльонга в даден момент решава да се развърже и полата литва по вятъра :)

На такова ветровито място му казвахме "големия секс".
цитирай
50. eleonoraknyazheva - Духовито четиво.:))
19.07.2010 11:34
Поздрави.:)) И аз харесах ВЦПР.;) Е, при теб е било ВДПВ.(Виж ми дупето под воланчетата.)))
цитирай
51. makont - Да, измислихме нова дума
19.07.2010 12:46
eleonoraknyazheva написа:
Поздрави.:)) И аз харесах ВЦПР.;) Е, при теб е било ВДПВ.(Виж ми дупето под воланчетата.)))

Важното е да сме духовити.Усмихнат ден.
цитирай
52. rossasommer - Много усмивки и от мен :)
19.07.2010 16:34
Толкова свежарско :) И така образно разказано :) Чудесна си :)
цитирай
53. makont - Благодаря ти!
19.07.2010 17:35
rossasommer написа:
Толкова свежарско :) И така образно разказано :) Чудесна си :)

Опитвам се да Ви развеселя, защото много тъжни хора срещам напоследък! Усмихната и лека седмица!
цитирай
54. zaycheto - ...
20.07.2010 16:09
Развесели ме. Много свежа историйка. Най-важното е, че е оставила траен и хубав спомен. Всеки от нас си има по една подоба история. Ако не бяха те животът ни щеше да е сив и безличен.
Хубав ден ти желая. И Много, много усмивки. :)))))))))
цитирай
55. palisandar - Уху ! ААааааапчих !!! :))))
21.07.2010 08:23
Уху ! ААааааапчих !!! :))))
цитирай
56. makont - И на теб Зайче!
21.07.2010 16:33
zaycheto написа:
Развесели ме. Много свежа историйка. Най-важното е, че е оставила траен и хубав спомен. Всеки от нас си има по една подоба история. Ако не бяха те животът ни щеше да е сив и безличен.
Хубав ден ти желая. И Много, много усмивки. :)))))))))

Бъди винаго усмихнато и изпълнено с щастие!
цитирай
57. makont - Наздраве!
21.07.2010 16:34
palisandar написа:
Уху ! ААааааапчих !!! :))))

Лошото е когато при Ааааааапчих се получи и "трът"! Усмивки и слънце от мен!
цитирай
58. анонимен - Ще има ли
22.07.2010 11:49
и други "резили" ?
цитирай
59. makont - Непременно!
22.07.2010 13:32
andreshko написа:
и други "резили" ?

Аз съм пълна с издънки, само трябва да ми дойде вдъхновението да ги опеша. Хубав ден !
цитирай
60. phoenix2000 - Еротика
28.07.2010 18:33
Добре е станало. Сега имаш интересен спомен :)
цитирай
61. net - :)
28.07.2010 20:46
оооооооо, случва се и с дълги широки поли! :))))))))))))
Смешно е сега, ама едно време си беше "жив резил", не че и сега няма да се притесни някой чувствителна душа.
цитирай
62. makont - Отвсякъде еротика!
29.07.2010 13:51
phoenix2000 написа:
Добре е станало. Сега имаш интересен спомен :)

Пък и важното е, че има кой да го оцени!
цитирай
63. makont - О и с широките поли сме го изживявали,
29.07.2010 13:53
net написа:
оооооооо, случва се и с дълги широки поли! :))))))))))))
Смешно е сега, ама едно време си беше "жив резил", не че и сега няма да се притесни някой чувствителна душа.

Ама тогава е от вятъра, а тук си беше от моята глупаст. Мястото, където вятъра вдига полите му казвахме "големия секс".
цитирай
64. анонимен - Времето тече,
30.07.2010 14:17
а нови "резили" все още няма.
Само "вдъхновението" ли е виновно .... :))))))))
цитирай
65. vmir - Евала бе маце!
30.07.2010 14:36
цитирай
66. makont - Събирам спортна злоба
30.07.2010 16:21
andreshko написа:
а нови "резили" все още няма.
Само "вдъхновението" ли е виновно .... :))))))))

Нали и като се излагаме, трябва да е юнашки!
цитирай
67. makont - Евала,я
30.07.2010 16:22
vmir написа:

Добре, че не ме снимаха и по телевизията, та съвсем да се орезиля! Весел уикенд.
цитирай
68. inel379 - Много сладурско!:)
13.08.2010 02:05
Посмях се от сърце на това чаровно недоразумение!
Забавно пишеш!
цитирай
69. makont - Сърдечно благодаря!
13.08.2010 11:31
inel379 написа:
Посмях се от сърце на това чаровно недоразумение!
Забавно пишеш!

Радвам се, че ти хареса. Нали това е целта, да се усмихнем.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3046010
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930