Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2010 12:24 - Тя вече не е моя, но я обичам от цялото си сърце
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 21698 Коментари: 56 Гласове:
77


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Късах ги една по една от сърцето си. Първо мама Жизел, след като не издържа на интервенцията на лекарите да влеят в малкото телце 500 млл телесни течности, плюс пет-шест инжекции с антибиотици и накрая за капак и витамин В, с писък изпълнен с болка и страдание си отиде от света. Останаха ни те, бебетата. Малки и беззащитни. Няма кой да ги топли, кой да ги храни, кой да ги обича. Със цялото си сърце се грижихме за тях, но мама никой не може да я замени.


image
image

Това са четирите като бебета. Мопси винаги е на предна позиция и самоотвержено пази младите дами.
    После, след като поотраснаха дойде редът на Мопси. Стана варненец. На мама гларуса. И него откъснах от сърцето си.


Дойде ред и на малката Жижка. Тя си нямаше име, защото бяхме решили нея да дадем. Не можехме да гледаме три кученца. А тя беше най-красивата и най-самостоятелната. Човек нали винаги, когато дава, дава най-хубавото.


image

Ето я и нея. Спи, тихо да не я събудим.

image

Много е красива, нали. Малка принцеса.

image


Личи се, че е обичана и се грижат добре за нея. Това е моето успокоение и раната от раздялата боли по-малко. Тя вече не е моя, но я обичам от цялото си сърце.


Тагове:   моя,   обичам,   сърце,


Гласувай:
79



1. bamby13 - Няма куче да обича повече стопаните ...
03.08.2010 12:28
Няма куче да обича повече стопаните си от Мопса. Така пише в дебелите кучешки книги. "Мопса иска винаги да е със стопанина си, ако можеше, щеше и във WC да го последва"
цитирай
2. makont - Да си призная, ако не затворя добре вратата
03.08.2010 12:39
bamby13 написа:
Няма куче да обича повече стопаните си от Мопса. Така пише в дебелите кучешки книги. "Мопса иска винаги да е със стопанина си, ако можеше, щеше и във WC да го последва"

и те с лапичка си отварят и са там. Невероятни са.
цитирай
3. bamby13 - Крайно време е и в блога, както във ФБ ...
03.08.2010 13:14
Крайно време е и в блога, както във ФБ да се появи опция "харесва ми" за определн коментар :-))))
цитирай
4. scarlety - Сладурчета!:)))
03.08.2010 13:19
Човек се привързва към тях като същински родител към дете!:)
Имах болонка и колкото и да е от най-лаещите и проклетите,пак я заобичваш!:) Но...имахме нещастен случай.Не ми се разправя!:(
Хубав ден,Мая!
цитирай
5. benra - много
03.08.2010 14:39
са сладки, хубаво е,че сте им намерили хубави домове
цитирай
6. mileidi46 - Mnogo liubov..
03.08.2010 14:44
Zatova e tolkova 6tastliva i jiznena..:)))
Krasota!!!!
цитирай
7. makont - Да, ще бъде интересно
03.08.2010 14:47
bamby13 написа:
Крайно време е и в блога, както във ФБ да се появи опция "харесва ми" за определн коментар :-))))

Пнякога в коментарите има мнага по-интересни неща от самите постинги.
цитирай
8. makont - Благодаря ти, Скарлети,
03.08.2010 14:48
scarlety написа:
Човек се привързва към тях като същински родител към дете!:)
Имах болонка и колкото и да е от най-лаещите и проклетите,пак я заобичваш!:) Но...имахме нещастен случай.Не ми се разправя!:(
Хубав ден,Мая!

Само човек, който обича кучетата може да ме разбере. Ние сме по-особена порода хора. Заради четириногите животинки се спираш в парка и разговаряш дружески със съвсем непознати хора. При нас има сърце. Съжалявам за твоята загуба на любимото същество. Много боли.
цитирай
9. makont - Да, много държахме на това,
03.08.2010 14:49
benra написа:
са сладки, хубаво е,че сте им намерили хубави домове

а две си оставихме при нас. Не мога да се разделям с повече от любимите същества. Хубав ден.
цитирай
10. makont - Те имаха и имат(тези,които останаха при нас)
03.08.2010 14:50
mileidi46 написа:
Zatova e tolkova 6tastliva i jiznena..:)))
Krasota!!!!

всичката любов на света. Аз ги обожавам. Благодаря ти!
цитирай
11. sweetvanilla - И аз искам точно мопсче да си взема! ...
03.08.2010 15:18
И аз искам точно мопсче да си взема! :)) Разбира се, това ще се случи в един бъдещ момент след около година или нещо подобно. Аз също обичам много кучетата. Прекрасни същества. Всеотдайни. Майка ми и баща ми обаче никога не ми позволиха да гледаме вкъщи, защото като бях малка, леля ми имаше кокершпаньол и когато той почина, всички в къщата бяха като ударени самолети в продължение на месеци. Милият също обожава кучета - като ги види, направо сърцето му се отваря, ама не си взима, защото преди година и половина му почина болонката - беше толкова стара и сляпа, че си намираше пътя само по мебелите. :( Той сега никога не говори за нея, а на мен сърцето ми се къса, като видя колко му е мъчно.

Аз обаче все пак ще рискувам. Просто не мога да им се нагледам, на мама бебетата мопсченца. Поздрави за прекрасните любимци! :)
цитирай
12. razkazvachka - Единствената причина да не си взимам кученце е, че ще го оставям много време самичко
03.08.2010 15:25
а даже и вчера едно квартално бебенце тръгна подир мен, ама мама му изръмжа да се прибира...

А твоите са плюшени още!
цитирай
13. miaa - Прекрасни са! Умни и красиви:)
03.08.2010 15:31
Прекрасни са! Умни и красиви:)
цитирай
14. makont - Мило дете, и на мен мама не ми даваше
03.08.2010 15:36
sweetvanilla написа:
И аз искам точно мопсче да си взема! :)) Разбира се, това ще се случи в един бъдещ момент след около година или нещо подобно. Аз също обичам много кучетата. Прекрасни същества. Всеотдайни. Майка ми и баща ми обаче никога не ми позволиха да гледаме вкъщи, защото като бях малка, леля ми имаше кокершпаньол и когато той почина, всички в къщата бяха като ударени самолети в продължение на месеци. Милият също обожава кучета - като ги види, направо сърцето му се отваря, ама не си взима, защото преди година и половина му почина болонката - беше толкова стара и сляпа, че си намираше пътя само по мебелите. :( Той сега никога не говори за нея, а на мен сърцето ми се къса, като видя колко му е мъчно.

Аз обаче все пак ще рискувам. Просто не мога да им се нагледам, на мама бебетата мопсченца. Поздрави за прекрасните любимци! :)

да си гледам кученце, и в момента в който станах самостоятелна, аз нон стоп си имам куче. Първото ни беше доберман, невероятно куче, но за апартамент си е живо магаре, но мопса е нещо невероятно. Мопса е само сърце.
цитирай
15. makont - Невероятни са.
03.08.2010 15:38
razkazvachka написа:
а даже и вчера едно квартално бебенце тръгна подир мен, ама мама му изръмжа да се прибира...

А твоите са плюшени още!

Сега не са сами, бог си знае работата, за момента си работя от вкъщи и съм нон стоп при тях. Изобщо не страдам от липса на ангажименти и съм обградена от невероятната любов на "плюшените" мопсчета.
цитирай
16. makont - Да,
03.08.2010 15:39
miaa написа:
Прекрасни са! Умни и красиви:)

наистина са много умни. Благодаря. Чувствам се като майка, на която и хвалят бебето.
цитирай
17. odette - Де да имаше повече хора като Вас makont
03.08.2010 15:44
Друг щеше да е света, по-хубав.
Кученцата са невероятни и явно имат късмет, защото им се е паднал прекрасен стопанин. Да са живи и здрави малките пухчовци.
цитирай
18. makont - Благодаря ти,
03.08.2010 15:54
odette написа:
Друг щеше да е света, по-хубав.
Кученцата са невероятни и явно имат късмет, защото им се е паднал прекрасен стопанин. Да са живи и здрави малките пухчовци.

Ако човек е способен да раздава любов, тези малки създания не само я заслужават, но ще ти я върнат стократно. Има ли такава размяна на любов, светът е прекрасен. Хубава вечер.
цитирай
19. iliada - :)
03.08.2010 16:33
Сладурчета!
цитирай
20. makont - Да, невероятни са,
03.08.2010 16:35
iliada написа:
Сладурчета!

хубава вечер!
цитирай
21. mamas - Много са сладки!
03.08.2010 19:20
Нашето пинчерче също ни следва по петите и все се гали. Сега младите са на море с децата и го оставиха на мен. Добре се разбираме, макар че в останалото време аз не се занимавам с него.
цитирай
22. makont - ГОЛЯМ ЧОВЕК Е ПИНЧАРА.
03.08.2010 21:05
mamas написа:
Нашето пинчерче също ни следва по петите и все се гали. Сега младите са на море с децата и го оставиха на мен. Добре се разбираме, макар че в останалото време аз не се занимавам с него.

Създания изпълнени с любов. Хубава вечер!
цитирай
23. eleonoraknyazheva - Съжалявам
03.08.2010 22:54
за загубата ти.
Дано са живички и здравички малките.
:)
цитирай
24. veninski - Поздрави и от Родопите!
04.08.2010 08:11
Поздрави и от Родопите!
цитирай
25. makont - О, те оцеляха,
04.08.2010 08:27
eleonoraknyazheva написа:
за загубата ти.
Дано са живички и здравички малките.
:)

мама е инат и в името на Жизел отгледа с много любов сладурите, сега си имам две - Жизел и Йода, вече са на 4 месеца.
цитирай
26. makont - И от София за теб,
04.08.2010 08:28
veninski написа:
Поздрави и от Родопите!

Благодаря, живи и здрави.
цитирай
27. sestra - Миличките -
04.08.2010 09:46
живи и здрави да са. Лекувала съм моето куче 2 седмици на системи и знам колко е тежко. Дано малките не ги стига.
цитирай
28. makont - Ще ги опазя,
04.08.2010 10:41
sestra написа:
живи и здрави да са. Лекувала съм моето куче 2 седмици на системи и знам колко е тежко. Дано малките не ги стига.

не ги дава за нищо на света.
цитирай
29. blagovestie - Прекрасни са,
04.08.2010 11:16
ужасно сладки. И ще бъдат щастливи, сигурна съм. С цялото внимание, което заслужават.
То и с децата е така - един ден отлитат от семейното гнездо, за да имат свое.
Да ги нацелуваш от мен!
Прегръщам ви! :*
цитирай
30. makont - Номера е, че като ти отлетят децата
04.08.2010 11:18
blagovestie написа:
ужасно сладки. И ще бъдат щастливи, сигурна съм. С цялото внимание, което заслужават.
То и с децата е така - един ден отлитат от семейното гнездо, за да имат свое.
Да ги нацелуваш от мен!
Прегръщам ви! :*

остават кученцата, тук предаността и любовта са без граници.
цитирай
31. blagovestie - Предполагам, че е така, миличка!
04.08.2010 11:21
Безусловна любов.
цитирай
32. moreto66 - Hяма толкова предани животни като кучетата, ако можеха да говорят...
05.08.2010 10:45
Ние гледахме немска овчарка 11г. ..знам какво е. предани и любвеобилни същества, от които можем да вземем много..хората сме по-лоши.
да са ти живи здрави малките палавници!
цитирай
33. ckarlet - Много са сладки, Мakont! Съжа...
05.08.2010 11:04
Много са сладки, Мakont!
Съжалявам за загубата на тяхната майка!
Те ще пораснат здрави и силни, защото са обгрижени с много любов!
цитирай
34. makont - Благодаря ти, тепросто нямат право да не оцелеят.
05.08.2010 11:05
moreto66 написа:
Ние гледахме немска овчарка 11г. ..знам какво е. предани и любвеобилни същества, от които можем да вземем много..хората сме по-лоши.
да са ти живи здрави малките палавници!

Всъщност вече сме големи, на читири месеца. Невероятни са. Тази радост и любов, която ти дава кучето не можеш да получиш от никое друго същество. Хубав ден!
цитирай
35. valben - Нека да ги обичаме!
05.08.2010 11:40
Те са като нас. Искат обич и грижи. Техният свят не е много по-различен от нашия. Нашият свят е по-гаден.- Те те обичат.
цитирай
36. essy - Тази радост и любов, която ти дава ...
05.08.2010 11:47
makont написа:
Тази радост и любов, която ти дава кучето не можеш да получиш от никое друго същество.

Напълно съм съгласна с това!

Целувки за малките сладури :)))
цитирай
37. makont - Да те заслужават,
05.08.2010 12:27
valben написа:
Те са като нас. Искат обич и грижи. Техният свят не е много по-различен от нашия. Нашият свят е по-гаден.- Те те обичат.

пък и нали знаеш, "Колкото повече опознавам хората, толкова повече обиквам животните"! Благодаря ти!
цитирай
38. makont - Благодаря ти от сърце,
05.08.2010 12:29
essy написа:
makont написа:
Тази радост и любов, която ти дава кучето не можеш да получиш от никое друго същество.

Напълно съм съгласна с това!

Целувки за малките сладури :)))

аз нонстоп ги целувам. А тяхната целувка е и хигиенизираща. Малкия ме пита, "мамо, толкова ли мръсен им се виждам, че само ме почистват?" Усмивки от мен!
цитирай
39. zapetaikata - :)
05.08.2010 18:14
Ако можеха да говорят.....
но дадената обич не се губи:) сигурно ги топли още твоята.
поздрави, makont.
цитирай
40. makont - Благодаря ти,
05.08.2010 18:31
zapetaikata написа:
Ако можеха да говорят.....
но дадената обич не се губи:) сигурно ги топли още твоята.
поздрави, makont.

не се губи обичта, наистина, те ти връщат двойно, това, което си им дал.
цитирай
41. therainss - Разбирам те
05.08.2010 19:34
....
цитирай
42. makont - Благодаря,
05.08.2010 20:17
therainss написа:
....

Споделена болка е половин болка, споделена радост, двойна радост.
цитирай
43. divna8 - Обичам животните. . . Радвам се, че ...
05.08.2010 21:02
Обичам животните... Радвам се, че има и други хора като мен!
Прекрасни са ти кученцата-дечица :):):) И аз като теб съм "мама" - не мога да възприема по друг начин обичта си към тях. Те са членове на семемйството ни!
Бъди щастлива - с тях няма съмнение за верността, любовта и предаността към теб!
Усмивки и от мен, и от нашите домашни любимци :):):)
цитирай
44. makont - Благодаря ти,
05.08.2010 21:17
divna8 написа:
Обичам животните... Радвам се, че има и други хора като мен!
Прекрасни са ти кученцата-дечица :):):) И аз като теб съм "мама" - не мога да възприема по друг начин обичта си към тях. Те са членове на семемйството ни!
Бъди щастлива - с тях няма съмнение за верността, любовта и предаността към теб!
Усмивки и от мен, и от нашите домашни любимци :):):)

Ние, с домашните любимци сме особена порода хора. Срещаме се напълно непознати и си говорим приятелски, животните ни променят до неузнаваемост. Тяхното благородство се предава и на нас.
цитирай
45. hel - Сладури! Имах котка с 6 котенца. И ...
06.08.2010 02:57
Сладури!
Имах котка с 6 котенца. И аз не мога да ги забравя. Написах приказка за тях - не мина, сега я публикувах тук - още не е минало. Всъщност не е същата болка - те са сякаш с мен!
Поздрав!
цитирай
46. makont - Винаги боли,
06.08.2010 15:51
hel написа:
Сладури!
Имах котка с 6 котенца. И аз не мога да ги забравя. Написах приказка за тях - не мина, сега я публикувах тук - още не е минало. Всъщност не е същата болка - те са сякаш с мен!
Поздрав!

Обичаме ги като деца. И не можеш да ги забравиш. Усмивки и от мен.
цитирай
47. makont - Благодаря от сърце за разбирането!
08.08.2010 20:18
ckarlet написа:
Много са сладки, Мakont!
Съжалявам за загубата на тяхната майка!
Те ще пораснат здрави и силни, защото са обгрижени с много любов!

А за любовта, да тя е безгранична. Винаги съм се учудвала как имаме толкова много любов в себе си, да обичаш първото дете, след това второто и то пак толкова силна, накроя и две кученца. И тях така. Да не говорим за по-добрите половинки на човечеството(за мъжете винаги се говори така), дори и за тях остава любов и то много.
цитирай
48. ivankalilova - Мила, много са сладички. . . . А за ...
10.08.2010 12:37
Мила, много са сладички ....А за любовта, просто я има в нас .... как е възможно да не обичаш едно такова прекрасно създание........Сигурна съм ,че са много щастливи , обградени с толкова много обич!Да са ти живи и здрави!:)))
цитирай
49. makont - Дай боже, децата като пораснаха,
10.08.2010 13:29
ivankalilova написа:
Мила, много са сладички ....А за любовта, просто я има в нас .... как е възможно да не обичаш едно такова прекрасно създание........Сигурна съм ,че са много щастливи , обградени с толкова много обич!Да са ти живи и здрави!:)))

те ни даряват с любов и нежност и ние тях, толкова имаме нужда от това някой да ни обича, а те го могат. Благодаря за коментара и хубав вторник!
цитирай
50. joysii - Мопситата и Кокершпаньолите са ...
12.08.2010 13:21
Мопситата и Кокершпаньолите са любимите ми породи кученца. Много са сладки.Темпераментни, весели и добрички.
Не може да не се обичат.
цитирай
51. makont - Да Жос,
12.08.2010 13:24
joysii написа:
Мопситата и Кокершпаньолите са любимите ми породи кученца. Много са сладки.Темпераментни, весели и добрички.
Не може да не се обичат.

то е само любов. Хубав ден от мен.
цитирай
52. katan - Поздравявам те!
12.08.2010 17:25
Буца ми заседна на гърлото, защото с постинга ме върна към моите малки котенца и милата им майка, която загубих преди 8 месеца.
Плачехме с нея, когато подарявахме рожбите й.
И аз като теб най-напред предложих на първите дошли - Джиджи, защото беше най-красива и с най-големите сини очи.
Но ми е мъчно за Грюн, милото ми коте, което с последни сили дойде до предната седалка на колата /отивахме да я носим за приспиване:((((, защото нищо повече не можехме да направим за нея:(((((((((/, аз я погалих, погали я и синът ми и тя издъхна без звук:(((((.
А теб те поздравявам за грижите и оптимизма!
Кученцата са за чудо и приказ!
цитирай
53. makont - Много благодаря за разбирането.
12.08.2010 17:46
katan написа:
Буца ми заседна на гърлото, защото с постинга ме върна към моите малки котенца и милата им майка, която загубих преди 8 месеца.
Плачехме с нея, когато подарявахме рожбите й.
И аз като теб най-напред предложих на първите дошли - Джиджи, защото беше най-красива и с най-големите сини очи.
Но ми е мъчно за Грюн, милото ми коте, което с последни сили дойде до предната седалка на колата /отивахме да я носим за приспиване:((((, защото нищо повече не можехме да направим за нея:(((((((((/, аз я погалих, погали я и синът ми и тя издъхна без звук:(((((.
А теб те поздравявам за грижите и оптимизма!
Кученцата са за чудо и приказ!

И Жизел я приспаха от неразбиране, а беше само на 3,5 години, но така и било писано, сега имам бебетата. При мен си оставих Жизел(като мама) и Йода, децата го кръстиха така, защото беше най-грозното, а сега стана красивият лебед.
цитирай
54. azgallia - Моят ПЪк стана баща през февруари. ...
12.08.2010 20:55
Моят ПЪк стана баща през февруари. Повярвай нарочно не отидох да видя кутретата. От там без куче нямаше да изляза а един питбул в един дом е напълно достатъчен. Хубавото е че бебетата му не се продаваха а се подаряваха на добри хора. И аз обичамот сърце всички кучета!
цитирай
55. makont - Да е жив и здрав таткото,
12.08.2010 21:05
azgallia написа:
Моят ПЪк стана баща през февруари. Повярвай нарочно не отидох да видя кутретата. От там без куче нямаше да изляза а един питбул в един дом е напълно достатъчен. Хубавото е че бебетата му не се продаваха а се подаряваха на добри хора. И аз обичамот сърце всички кучета!

Наистина са много сладки всички бебета. Хубава вечер!
цитирай
56. анонимен - :) Малката Жижка - вече Кари
13.12.2010 02:00
Здравейте,
женското кученце е мое и съвсем случайно попаднах на нея. Казва се Кариня (Кари) и наистина е обградена с много любов и именно затова в превод и името й значи "любов". Освен трите снимки по-горе - има цяла фотосесия. :)) Вече е млада госпожица с изразен характер. Много я обичам и ми е като детенце... Подготви ме за човешки бебета... :))

Поздрави,
Михаел
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3032534
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031