Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2010 09:18 - Виждате ли какво става навън!!!
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 30557 Коментари: 84 Гласове:
63


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



          Виждате ли какво става навън, вали първият сняг! В такъв случай се казва ЧЕСТИТ ПЪРВИ СНЯГ!
          Знам, че ще ни донесе проблеми, студенко ще ни е, ще се образуват едни задръствания, в "тази посока" (както казва един наш министър) ще се усъвършенстват доста от ругатните. Както всяка година, това на което преди му казваха "зима", сега ще се превърне в "природно бедствие". Но, мен ме кефи и затова Ви го честитя. То като дойде зимата и няма сняг, си не е работа.
           Сега ще се почнат едни трескави пъклени планове за ски, шейни, бой с топки. Аз вече се виждам в парка с изумените мопсчета, та те не знаят що е това сняг. Ще има да подскачат и да ближат бялото и студено нещо. Май трябва да им изпея печничката: "Шаро тревожно тръсна глава, как е възможно, що е това?".
            Няма да Ви досаждам повече, само ще Ви поздравя с една подобаваща песен за случая и започвам да подготвям "зимната колекция от усмивки".








Тагове:   навън,   Какво,


Гласувай:
63



1. karambol5 - ЧЕСТИТ ПЪРИ СНЯГ :))))))))))))...
28.10.2010 09:22
ЧЕСТИТ ПЪРВИ СНЯГ :))))))))))))
Мопсовата ггруша ще трябва добре да се екипира за снеговете ;)
Надявам се ,че ще дойдете да видите новия обитател на Пещерата, който вчера беше съвесен навреме спасен от снегове и измръзване ;)
Весели игри в парка :)
цитирай
2. bowman - ....
28.10.2010 09:29
Честит първи сняг ! Предусещам главоболията и не знам защо му се радвам, но изглежда красиво и чисто ... засега де .. ;–) !
цитирай
3. ivankalilova - Честит първи сняг!Сега или по къ...
28.10.2010 09:35
Честит първи сняг!Сега или по късно , пак ще ни изненада......:)))
цитирай
4. essy - Може да бяха 20 снежинчици,
28.10.2010 09:42
но си беше сняг....Честит да е :)))))
цитирай
5. benra - честит
28.10.2010 09:47
първи сняг ! Гледам през прозореца в момента-съвсем истински снежинки
цитирай
6. aqualia - Разби ме с тази песен!
28.10.2010 09:55
Разби ме с тази песен!
И като се сетя, че ми се карат кънки, и ми става хубаво!
Всяка изненада е забравено минало, както е казал Поетът. ;)))
цитирай
7. martiniki - нека е бяло :)
28.10.2010 10:04
знам, че само на пет километра оттук вали, при нас е дъжд засега

честит да е!
цитирай
8. sevdabg - Честит първи сняг и на теб
28.10.2010 10:06
И да ни е чисто и светли,
и топло от каминките ;)

Благодаря за песента-поздравих се !
цитирай
9. kasnaprolet9999 - Аз не му се радвам много, защото това ...
28.10.2010 10:11
Аз не му се радвам много, защото това е мокър сняг и няма да натрупа та да има за снежни топки, нещо сме го разсърдили месец октомври и той ни го връща :)))
Все пак на радващите се пожелавам приятни емоции!!!
цитирай
10. makont - Естествено,
28.10.2010 10:17
karambol5 написа:
ЧЕСТИТ ПЪРИ СНЯГ :))))))))))))
Мопсовата ггруша ще трябва добре да се екипира за снеговете ;)
Надявам се ,че ще дойдете да видите новия обитател на Пещерата, който вчера беше съвесен навреме спасен от снегове и измръзване ;)
Весели игри в парка :)

Нали сте Добри Горски Спасители, не може да не Ви поздравим. Ще ходим ли в събота в Голям Горски Ресторант, мопсчетата отдавна не са се свиткали между масите, а катеричетата да си хапнат от ядките от мезетата, докато ние си бъбрим! Усмивчици!
цитирай
11. makont - О, като навали,
28.10.2010 10:18
bowman написа:
Честит първи сняг ! Предусещам главоболията и не знам защо му се радвам, но изглежда красиво и чисто ... засега де .. ;–) !

първият ден е такава невероятна белота, че наистина влияе положително и върху настроението! Усмихнат ден!
цитирай
12. makont - То пък без изненади е скучно,
28.10.2010 10:19
ivankalilova написа:
Честит първи сняг!Сега или по късно , пак ще ни изненада......:)))

при нас е приятна, пък който не може да се оправи със снега да му мисли! Хубав ден!
цитирай
13. makont - За съжаление и при мен спря,
28.10.2010 10:20
essy написа:
но си беше сняг....Честит да е :)))))

така се бях наточила за сняг! Нищо, ще има, надявам се! усмивки от мен!
цитирай
14. makont - Не е забравено минало,
28.10.2010 10:22
aqualia написа:
Разби ме с тази песен!
И като се сетя, че ми се карат кънки, и ми става хубаво!
Всяка изненада е забравено минало, както е казал Поетът. ;)))

а минало незабравимо. Възхищавам ти се, че можеш да караш кънки, аз съм толкова вързана в краката, все ме е страх да не падна. Усмихнат ден!
цитирай
15. makont - Да, и взе, че спря,
28.10.2010 10:23
martiniki написа:
знам, че само на пет километра оттук вали, при нас е дъжд засега

честит да е!

таман ме обхвана едно разнежено снежно настроение. Ще чакаме следващия, все пак този си беше първият. Усмивки!
цитирай
16. makont - Истински си бяха,
28.10.2010 10:24
benra написа:
първи сняг ! Гледам през прозореца в момента-съвсем истински снежинки

обаче спря, поне малко да беше натрупало! Пак ще завали! Усмихнат и спорен ден!
цитирай
17. makont - Поздравена бъди,
28.10.2010 10:27
sevdabg написа:
И да ни е чисто и светли,
и топло от каминките ;)

Благодаря за песента-поздравих се !

така се зарадвах на този сняг, май ме вдетини, моя малкия само ме пита: "Мамо, кога ще завали сняг?", сякаш от мен зависи. Пак ще завали и този път ще натрупа, а ние ще си се спотайваме на топличко. Усмивки!
цитирай
18. makont - Нали знаеш, че надеждата крепи човека,
28.10.2010 10:28
kasnaprolet9999 написа:
Аз не му се радвам много, защото това е мокър сняг и няма да натрупа та да има за снежни топки, нещо сме го разсърдили месец октомври и той ни го връща :)))
Все пак на радващите се пожелавам приятни емоции!!!

докато го събори. И аз го виждах, че е мокър, но тайничко се надявах да натрупа, но не би. Нищо, ще навали, обещавам. Усмивки от мен!
цитирай
19. nicodima - Посрещнах първия сняг със смесени чувства!
28.10.2010 10:31
Първо - защото съм активен софийски шофьор : ))...
Второ - запушения нос и мрачния поглед на един болен тийнейджър : (...
Трето - красиви спомени от един малък планински градец, проблясъци от ранното ми детство - огромните преспи, задръстващи вратата сутрин, снежния човек с нос от морков от туршия : ) и въгленчета за усмивка : ), отпечатъка на детското ми телце върху 50-сантиметровия сняг в градината, накокошинени птички по клоните и аромата на чистия въздух...
Сега съм оставила възторзите настрана и се сражавам с действителността : )...
Поздрави!
цитирай
20. stela50 - Честит първи сняг ...При нас все още е дъжд
28.10.2010 10:33
и не сме се порадвали на първите снежинки ...Благодаря за песента .
Хубав ден !
цитирай
21. karambol5 - ЧЕСТИТ ПЪРИ СНЯГ :))))))))))))...
28.10.2010 10:54
makont написа:
karambol5 написа:
ЧЕСТИТ ПЪРИ СНЯГ :))))))))))))
Мопсовата ггруша ще трябва добре да се екипира за снеговете ;)
Надявам се ,че ще дойдете да видите новия обитател на Пещерата, който вчера беше съвесен навреме спасен от снегове и измръзване ;)
Весели игри в парка :)

Нали сте Добри Горски Спасители, не може да не Ви поздравим. Ще ходим ли в събота в Голям Горски Ресторант, мопсчетата отдавна не са се свиткали между масите, а катеричетата да си хапнат от ядките от мезетата, докато ние си бъбрим! Усмивчици!

В неделя сме там:)))))))))) Ще доведем и непослушковците ;)))))
цитирай
22. hristo27 - Да бе, вали ама само при вас! :))))
28.10.2010 11:08
Да бе, вали ама само при вас! :))))
цитирай
23. razkazvachka - Брей! В калната столица и сняг ли вече си имате - няма да идвам тогава днес:)))
28.10.2010 11:50
Ще си стоя покрай печката, която преди малко наблъсках с дърва и сега е червена и ще си гледам през прозореца как след дъжда от нощес кайсията под прозореца ми и тревата в насрещната градинка зеленеят...
цитирай
24. makont - Успех в битката по пътя,
28.10.2010 11:58
nicodima написа:
Първо - защото съм активен софийски шофьор : ))...
Второ - запушения нос и мрачния поглед на един болен тийнейджър : (...
Трето - красиви спомени от един малък планински градец, проблясъци от ранното ми детство - огромните преспи, задръстващи вратата сутрин, снежния човек с нос от морков от туршия : ) и въгленчета за усмивка : ), отпечатъка на детското ми телце върху 50-сантиметровия сняг в градината, накокошинени птички по клоните и аромата на чистия въздух...
Сега съм оставила възторзите настрана и се сражавам с действителността : )...
Поздрави!

аз имам книжка, но кола не карам. Нали съм дама и все се намира някой да ме извозва. усмивки!
цитирай
25. makont - То комай само песента си остана,
28.10.2010 11:59
stela50 написа:
и не сме се порадвали на първите снежинки ...Благодаря за песента .
Хубав ден !

снегът отдавна спря, но ще дойде. усмивки от мен!
цитирай
26. makont - Да, и ще ги сложим на отделна маса,
28.10.2010 12:01
karambol5 написа:
makont написа:
karambol5 написа:
ЧЕСТИТ ПЪРИ СНЯГ :))))))))))))
Мопсовата ггруша ще трябва добре да се екипира за снеговете ;)
Надявам се ,че ще дойдете да видите новия обитател на Пещерата, който вчера беше съвесен навреме спасен от снегове и измръзване ;)
Весели игри в парка :)

Нали сте Добри Горски Спасители, не може да не Ви поздравим. Ще ходим ли в събота в Голям Горски Ресторант, мопсчетата отдавна не са се свиткали между масите, а катеричетата да си хапнат от ядките от мезетата, докато ние си бъбрим! Усмивчици!

В неделя сме там:)))))))))) Ще доведем и непослушковците ;)))))

Ще ги гледаме уж неВнимателно и те ще си правят каквото искат.
цитирай
27. makont - Ох, Ице и тука спря вече,
28.10.2010 12:02
hristo27 написа:
Да бе, вали ама само при вас! :))))

но ще завали пак, ние нали си се поздравихме, лошо няма. Усмихнат и спорен ден от мен!
цитирай
28. makont - Ти пак си сложила зелената флашка!
28.10.2010 12:03
razkazvachka написа:
Ще си стоя покрай печката, която преди малко наблъсках с дърва и сега е червена и ще си гледам през прозореца как след дъжда от нощес кайсията под прозореца ми и тревата в насрещната градинка зеленеят...

Сложи бялата, защото и тук снегът спря. А така му се израдвах. Усмивки от мен!
цитирай
29. razkazvachka - Ааа, не позна! Сложила съм червения фотоапарат и ще си извадя вчерашните снимки от
28.10.2010 12:14
златната есен, която сега започва...
цитирай
30. blogena - хах :)
28.10.2010 12:15
Честит да ви е !
Обичам снега :)
бял и пречистващ
скриващ боклуците ....

Хубав ден :)
цитирай
31. makont - Харесвам твоя оптимизъм,
28.10.2010 12:20
razkazvachka написа:
златната есен, която сега започва...

можа пък да имаме и златна зима, поне по отношение на хубави емоции.
цитирай
32. makont - Да, това е една от хубавите страни на снега,
28.10.2010 12:21
blogena написа:
Честит да ви е !
Обичам снега :)
бял и пречистващ
скриващ боклуците ....

Хубав ден :)

че скрива боклуците, дано пречиства и душите и мислите ни, да станат бели и добри!
цитирай
33. boristodorov56 - Тук не вали.
28.10.2010 12:26
Но и нашият кмет ще е изненадан, както ще бъде Фандъкова.
цитирай
34. makont - Със сигурност,
28.10.2010 12:35
boristodorov56 написа:
Но и нашият кмет ще е изненадан, както ще бъде Фандъкова.

елементът на изненадата е сигурен. Все пак ти пожелавам много сняг! Бяло и хубаво е!
цитирай
35. mikino - Да сме живи и здрави!
28.10.2010 12:41
Да ни е честит и на нас и на г-жа Фъндъкова! На нея да й пожелаем успешма борба със снежинките! Хахахаха!
цитирай
36. joysii - При мен не вали. Нооо когато завали ...
28.10.2010 12:54
При мен не вали.
Нооо когато завали първият сняг, ще му се порадвам.Като вас.
Като гледам падащите снежинки и танца им подхванат от студения вятър, ме обзема особено вълнение.Прекрасно е.
цитирай
37. makont - А борба ще има,
28.10.2010 12:55
mikino написа:
Да ни е честит и на нас и на г-жа Фъндъкова! На нея да й пожелаем успешма борба със снежинките! Хахахаха!

и хич няма да и е леко, но всеки си носи кръста, като се е наела. Горко ни и тежко на нас в задръстванията. Усмивки от мен!
цитирай
38. makont - Колко точно си го казала, Джоси
28.10.2010 12:57
joysii написа:
При мен не вали.
Нооо когато завали първият сняг, ще му се порадвам.Като вас.
Като гледам падащите снежинки и танца им подхванат от студения вятър, ме обзема особено вълнение.Прекрасно е.

и аз се почувствах така, особено, но хубаво особено, снежно и красиво. Но спря. Хубав ден от мен!
цитирай
39. monaliza121 - Честит ви първи сняг!
28.10.2010 13:09
Ние, тук до морето, ще почакаме да завали някога и на "нашата улица":)))
Да ви е бяло и снежно!:))
цитирай
40. rpatel - Ех, аз не съм голям любител на снега, ...
28.10.2010 13:32
Ех, аз не съм голям любител на снега, особено в центъра на София, където на 2-я час снегът се превръща в гадна киша и кал, но все пак благодаря за честитката. По-добре да ми честитиш ти, отколкото първото изказване свързано със снега да е на г-жа Фандъкова, която мило обяснява, че пари няма и ще чистят само големите булеварди. И че "зимата пак ни изненада!", защото, о, ужас!, заваля сняг толкова рано, а ние не го очкахме преди Коледа (примерно). Не че ако завали на Коледа пак няма да е изненадана, де. Когато и да завали, хората от Общината все са изненадани, но да не ти развалям хубавото настроение с такива приказки. Честит пъри сняг! И като спомена мопсчета, се сетих как преди години моето кученце реагира на първия сняг. В началото беше стресната, после реши, че е вкусно и накрая като се разигра... после я носих на ръце до вкъщи, че цялата и козинка беше в бучки лед и и беше трудно да върви. Но пък с какво удоволствие стоя във вана с топла вода докато се размрази. :-)) Е, сега вече е стара и не се радва на снега толкова много, но когато беше бебе си беше такава радост. Скачане, търкаляне, ровене... абе като малко дете!
Желая ти един много красив снежен ден! Нищо, че снегът се стопи, зимата сега започва! Ще има достатъчно сняг.
цитирай
41. makont - Дано Ви огрее бял сняг и на вашата улица,
28.10.2010 13:34
monaliza121 написа:
Ние, тук до морето, ще почакаме да завали някога и на "нашата улица":)))
Да ви е бяло и снежно!:))

от време на време и по морето вали, даже някога си е сериозно. Хубав ден!
цитирай
42. makont - Да се надяваме, и благодаря
28.10.2010 13:36
rpatel написа:
Ех, аз не съм голям любител на снега, особенно в центъра на София, където на 2 час снега се превръща в гадна киша и кал, но все пак благодаря за честитката. По-добре да ми честитиш ти, отколкото първото изказване свързано със снега да е на г-жа Фандъкова, която мило обяснява, че пари няма и ще чистят само големите булеварди. И че "зимата пак ни изненада!", защото, о, ужас!, заваля сняг толкова рано, а ние не го очкахме преди Коледа (примерно). Не че ако заали на Коледа пак няма да е изненадана, де. Когато и да завали, хората от Общината все са изненадани, но да не ти развалям хубавото настроение с такива приказки. Честит пъри сняг! И като спомена мопсчета, се сетих как преди няколко години моето кученце реагира на първия сняг. В началото беше стресната, после реши, че е вкусно и накрая като се разигра... после я носих на ръце до вкъщи, че цялата и козинка беше в бучки лед и и беше трудно да върви. Но пък с какво удоволствие стоя във вана с топла вода докато се размрази. :-)) Е, сега вече е стара и не се радва на снега толкова много, но когато беше бебе си беше такава радост. Скачане, търкаляне, ровене... абе като малко дете!
Желая ти един много красив снежен ден! Нищо, че снегът се стопи, зимата сега започва! Ще има достатъчно сняг.

за хубавия коментар. Този сняг не можа да наФандъчи Фандъкова, но при следващия със сигурност. Хубав ден и от мен!
цитирай
43. rpatel - Аз ти благодаря за хубаия постинг!
28.10.2010 13:45
Аз ти благодаря за хубаия постинг!
цитирай
44. hope17 - Ех, Мая :)
28.10.2010 13:56
така харесах песента на Воронов; още е рано да стягаме шейни и ски, ще има още топли дни, в това не се съмнявам; просто зимата прави опит да прокара по небцето си вкуса на господство, а ние да приемем очакваното за не толкова далечно. Каквото - такова, сезон след сезон, нали е по-важно да ни е хубаво, така че - грабвай сладурските мопсчета и....напред към тяхната изненада ! На теб - топли усмивки в снега :))))
цитирай
45. megg - Октомврийски закачки
28.10.2010 13:56
И аз като Шаро се чудя как е възможно, " що е това"... Та до онзи ден вълшебницата есен сияеше меко и топло, пъстро... Не е зле зимата да поизчака,нищо, че и тя е красива!
Поздрави! :)))
цитирай
46. martito - Честито ви първи сняг, при нас сл...
28.10.2010 14:02
Честито ви първи сняг, при нас слънце грее;))))
цитирай
47. scarlety - Мая,
28.10.2010 14:14
честит снежец!:)) В нашия край на България още не сме го видяли,но и не бързаме много!:)
Има да му се радваме месеци после:))) Подготви мопсчетата за изненадата:))))
цитирай
48. tili - Мдааам! Много е хубаво!
28.10.2010 14:16
Преди малко щях да падна по елитните софийски улици, подхлъзвайки се на изгнили листа. Циганките цяла есен се подпираха на метлите и сега - малко сняг, малко мраз и ето ти пързалка!
Честит първи сняг ;-)))
цитирай
49. makont - Вкусваше ми се зимно господство,
28.10.2010 14:46
hope17 написа:
така харесах песента на Воронов; още е рано да стягаме шейни и ски, ще има още топли дни, в това не се съмнявам; просто зимата прави опит да прокара по небцето си вкуса на господство, а ние да приемем очакваното за не толкова далечно. Каквото - такова, сезон след сезон, нали е по-важно да ни е хубаво, така че - грабвай сладурските мопсчета и....напред към тяхната изненада ! На теб - топли усмивки в снега :))))

но много за кратко беше. Пак ще вали, време си му е! Усмивки от мен!
цитирай
50. makont - Изобщо не и се чака,
28.10.2010 14:47
megg написа:
И аз като Шаро се чудя как е възможно, " що е това"... Та до онзи ден вълшебницата есен сияеше меко и топло, пъстро... Не е зле зимата да поизчака,нищо, че и тя е красива!
Поздрави! :)))

нищо, че спря да вали, навън така мирише на зима и на студ. Хубав и спорен ден!
цитирай
51. makont - Видя ли сега,
28.10.2010 14:48
martito написа:
Честито ви първи сняг, при нас слънце грее;))))

кой как се уреди. На мен така ми се имаше сняг, но не. Само студ, снегът спря без време. Ще бъде, все пак. Усмивчици от мен, Мартичко!
цитирай
52. makont - Говоря им много.
28.10.2010 14:49
scarlety написа:
честит снежец!:)) В нашия край на България още не сме го видяли,но и не бързаме много!:)
Има да му се радваме месеци после:))) Подготви мопсчетата за изненадата:))))

Изненадата ще е голяма. Дано и при вас завали, тук за съжаление спря. Само ни разнежи и край! Усмивки и хубаво настроение от мен, Ади!
цитирай
53. makont - О, внимавай,че иначе лошо.
28.10.2010 14:51
tili написа:
Преди малко щях да падна по елитните софийски улици, подхлъзвайки се на изгнили листа. Циганките цяла есен се подпираха на метлите и сега - малко сняг, малко мраз и ето ти пързалка!
Честит първи сняг ;-)))

На снега не е хлъзгаво, но като стане на лед, тогава изгнилите листа пасти да ядат. усмивки от мен и до нов сняг!
цитирай
54. elinora - Песента е стахотна! :)
28.10.2010 15:05
И все пак я предпочитам на френски! :) Честит сняг! :)
цитирай
55. bigbrother2 - А пък ний си нямаме сняг:(((
28.10.2010 15:27
А пък ний си нямаме сняг:(((
цитирай
56. razkazvachka - Хаха! Предизвикахме зимата! И слезе в облак по склона на планината.
28.10.2010 15:56
И няма грешка: Зелено и златно е по равното и някакъв дъждец вали. А после се надигат зимните полета по оплешивяващите темета на хълма - ей там на някакви си десетина километра...
Кметовете са предупредени. Ние също!
цитирай
57. makont - Да, на френски е по-хубава,
28.10.2010 15:57
elinora написа:
И все пак я предпочитам на френски! :) Честит сняг! :)

но Стефан Воронов някакси много нежно я пее и ми отиваше на плахия първи сняг. Усмихната вечер!
цитирай
58. makont - И при вас ша доди,
28.10.2010 15:58
bigbrother2 написа:
А пък ний си нямаме сняг:(((

не моите се коси. При нас спря и го отнема, така че всички сме в изходно положение. Усмивки от мен!
цитирай
59. makont - О, вълшебнице,
28.10.2010 16:04
razkazvachka написа:
И няма грешка: Зелено и златно е по равното и някакъв дъждец вали. А после се надигат зимните полета по оплешивяващите темета на хълма - ей там на някакви си десетина километра...
Кметовете са предупредени. Ние също!

ти пак ме потопи в твоите прикзки. Ще ги питам кметовете на какви облачета ще се изнасят, като ги подпре зимата, а те тепърва ще се изненадват, като във вица, сещаш ли се - като бялата крава. Усмивчици!
цитирай
60. inel379 - Виждам...
28.10.2010 16:25
Много дъжд изсипа се в нашия градец!
Чувам...някъде било снежец!:)
Да ви е честита първата въздушна белота!:)
А песенчицата си е жива романтика, подходяща напълно за случая!
Бяла радост в душата ти, мила!:)
цитирай
61. makont - Нали бялото го свързваме с чистотата и добротата,
28.10.2010 17:01
inel379 написа:
Много дъжд изсипа се в нашия градец!
Чувам...някъде било снежец!:)
Да ви е честита първата въздушна белота!:)
А песенчицата си е жива романтика, подходяща напълно за случая!
Бяла радост в душата ти, мила!:)

нека и радостта е бяла, от сърце и за теб. Хубава и топличка вечер!
цитирай
62. zabavnata - Честит първи сняг!
28.10.2010 17:20
Много здраве и добро настроение! Дано натрупа повечко, че да спретнеш един весел, снежен човек!
Поздрави!
цитирай
63. slavimirgenchev1953 - Честит да е!
28.10.2010 17:36
Той не е траен, но предвещава зимата! )))
цитирай
64. pevetsa - А при нас в Русе е слънчево, ще поч...
28.10.2010 17:45
А при нас в Русе е слънчево, ще почакаме още за снега.
цитирай
65. ckarlet - Честит да е и за теб, Мakont! Той ...
28.10.2010 18:13
Честит да е и за теб, Мakont!
Той само ни напомни, че идва зимата:)))
А ние побързахме да сменим гумите на колите, че не бяхме го направили.
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
66. makont - Задължително,
28.10.2010 18:55
zabavnata написа:
Много здраве и добро настроение! Дано натрупа повечко, че да спретнеш един весел, снежен човек!
Поздрави!

в парка правим много снежни човеци. Само да навали истински. Хубава вечер!
цитирай
67. makont - Изобщо не беше траен,
28.10.2010 18:56
slavimirgenchev1953 написа:
Той не е траен, но предвещава зимата! )))

и взе, че спря да вали. Така му се израдвах. Но нищо, друг ще дойде и ще стане красиво и бяло. Хубава вечер!
цитирай
68. makont - Значи си имате циганско лято,
28.10.2010 18:58
pevetsa написа:
А при нас в Русе е слънчево, ще почакаме още за снега.

а при нас си беше циганска зима. Все нещо, но не като хората. Хубава и усмихната вечер!
цитирай
69. makont - А, за гумите си е време,
28.10.2010 19:04
ckarlet написа:
Честит да е и за теб, Мakont!
Той само ни напомни, че идва зимата:)))
А ние побързахме да сменим гумите на колите, че не бяхме го направили.
Прекрасна вечер ти желая!

доколкото знам асфалтът вече е студен и трябва да са зимни. По-сигурно е. Дано навали както си трябва. Хубава и усмихната вечер!
цитирай
70. mileidi46 - Ooooooooo,kakva bqla novina...
28.10.2010 20:08
i bqla ti6ina...i romantika...
Blaze vi..Az puk si stqgam banskiq..otivam na plaj...:)))
usmivki!!
цитирай
71. makont - И това не е хич лошо,
28.10.2010 20:11
mileidi46 написа:
i bqla ti6ina...i romantika...
Blaze vi..Az puk si stqgam banskiq..otivam na plaj...:)))
usmivki!!

ти си имаш лято. Хубава вечер!
цитирай
72. анонимен - какво става?
28.10.2010 21:08
какво става?
цитирай
73. анонимен - Честит:)! И аз обожавам да гледам ...
28.10.2010 23:32
Честит:)!
И аз обожавам да гледам как вали сняг:).
цитирай
74. makont - Лошото е, че не понатрупа
29.10.2010 09:08
анонимен написа:
Честит:)!
И аз обожавам да гледам как вали сняг:).

поне малко да му се изкефим.
цитирай
75. iliada - Е аз честитя като се е стопил навярно,makont ,
29.10.2010 09:49
но той пак ще дойде!:))))))
В есел ден!
цитирай
76. makont - той изобщо не се постара да натрупа,
29.10.2010 10:46
iliada написа:
но той пак ще дойде!:))))))
В есел ден!

всичко беше закратко, просто да го видим как вали. Хубав петък!
цитирай
77. nikatxc - Тази година доста рано!
29.10.2010 18:19
Ех,приятелски завиждам!Дали ще завали снежец и в Бургас? :]
Поздрави!
цитирай
78. makont - Ще завали,
01.11.2010 08:29
nikatxc написа:
Ех,приятелски завиждам!Дали ще завали снежец и в Бургас? :]
Поздрави!

номера е да натрупа. То и тук беше само илюзия, поваля и спря. Успешна седмица!
цитирай
79. inalii - Честит!...
01.11.2010 09:55
Честит празник! Успехи!
цитирай
80. makont - То си беше направо празник,
01.11.2010 10:14
inalii написа:
Честит празник! Успехи!

но празникът се стопи бързо. Друг ще доиде, нали сме оптимисти. А за днес, честит празник и от мен! Хубава и будна седмица!
цитирай
81. mrazekoff - Тази песен ме върна във времената
01.11.2010 15:22
когато гледах на снега като удоволствие, а не като неприятен студ.
Поздравления, за постинга.
Успешна и усмихната нова седмица!!!!
цитирай
82. moreto66 - Супер е клипа и песничката..
01.11.2010 15:26
Честит първи сняг с пожелание за бяла и снежна зима.
Поздрави!
цитирай
83. makont - Нали, можем и сега да гледаме така на снега,
01.11.2010 15:27
mrazekoff написа:
когато гледах на снега като удоволствие, а не като неприятен студ.
Поздравления, за постинга.
Успешна и усмихната нова седмица!!!!

поне аз така го правя и се справям. Хубава седмица и от мен!
цитирай
84. makont - Нека е бяла и снежна,
01.11.2010 15:28
moreto66 написа:
Честит първи сняг с пожелание за бяла и снежна зима.
Поздрави!

по не е по добре от студена и мръсна. Хубава седмица!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3045985
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930