Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2010 18:17 - Поздрави от 19-ти век
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 26109 Коментари: 74 Гласове:
79


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Осмодекемврийски привет от една ваша позната от деветнадесети век. От 4.12.2010г., сме без интернет в къщи. Вързани сме към blizoo, бивши абонати на "Евроком". Приятелски съвет, избягвайте този оператор като доставчик. Вече решихме, ще го сменим. От събота звъним по 10-тина пъти на ден, музика, лъчи, приятен глас ми говори на "ти" и ме уверява, колко съм важна за него, пуска ми музика и след около половин час висене ми включва оператор. Друг глас ме убеждава, че веднага ще предаде съобщение до техниците и така пет дни. Имах чувството, че говоря с роботи. В офиса на фирмата в Надежда, едно момиче събира парите за таксите, и на него обясних, че не мога без интернет, все пак аз съм фирма и работя от вкъщи, сега е период на предаване на ДДС, те просто ми спират бизнеса, е да, ама не, техниците и на нея и затваряха телефона. Затворен кръг. Попитах я, изобщо има ли такава фирма, нещо като " Райдърс дайджест" (не съм сигурна в правописа). Разгеле днес се докопахме до техници, поровиха нещо по кабелаците. И мопсовете не ги харесаха, така ги олаяха. Е, в играта съм вече., Но наистина обявявам бойкот на този оператор. Не може да не знаеш въобще някога ще имаш ли интернет, или не, с роботите от коол центъра разговорът е безмислен. Възмутена съм и ще викам! Най-интересното е, че през цялото време се държах възпитано, а колко от хапчето "майната Ви", ми беше на устата. Колко хубаво си живеем у нас. Кой откъдето мине и те тра-ла-ла-лала (защото пак съм възпитана) и нямаш никакви права. Сега се чудя дали да подам оплакване в Комисията за защита на потребителите. Не ми се иска и от там: тра-ла-ла-лала, защото съм го правила и резултатът е горе долу такъв. Та това е, пописах не за да Ви досаждам, а за да Ви предпазя от blizoo, ако вече не е късно. И сега Ви пращам един поздрав много сърцещипателен и сълзливо дъждовен, защото бях тъжна и отчаяна, а това рядко ми се случва.



Тагове:   век,


Гласувай:
79



Следващ постинг
Предишен постинг

1. razkazvachka - Пък аз се чудех къде изчезна - дали по Карибите или накъм Хималайско:)))
08.12.2010 18:22
ей, тва близооооо- станало далече:)))
Хубва вечер за тебе, честит ти студентски празник и щом си наоколо - ще разправя някой от тия дни една студентска история из видинския Телеграф:)))
цитирай
2. stela50 - Честит празник ,Мая ...Да са ни живи и здрави всички настоящи и бивши
08.12.2010 18:29
студенти .Малко закъсня с написаното ,вече няколко месеца и ние усещаме
" вниманието и доброто качество на нета" .Колко мъчително подготвям постингите ,колко трудно коментирам и чета ,връзката непрекъснато прекъсва .Много е неприятно и изнервящо .Но ...ще трябва да потърпим още малко .
А сега хубава вечер с настроение и усмивки .
Поздрави !
цитирай
3. karambol5 - Честит празник ! Не се кахъри, а ...
08.12.2010 18:32
Честит празник !
Не се кахъри ,а смени доставчика .
цитирай
4. scarlety - Усмихни се:)
08.12.2010 18:37
и вземи още от хапчетата"майната му":))) И аз помислих,че добрата пчеличка Мая е запразнувала на някое хубаво далечно място:)))) А тя била съвсем близооо:)))
Честит студентски празник! Наздраве!
цитирай
5. blogena - тра ла ла
08.12.2010 18:44
късно е вече и ние сме blizoo
макар и далече :)))

ооо, това Гоче ми е любимо !!!
и песнта за САМО ДЪЖД....

липсваше !
мамка им и blizoo-тата ;)
цитирай
6. bigbrother2 - близу
08.12.2010 19:27
ги ритнах отдавна. Препоръчвам бтк
цитирай
7. harvi - Първо, най-важното е, че спаси ДДС-то!!!!!!!!!!!!!
08.12.2010 22:13
Тук те разбирам до болка. Аз колко съм се молила и накрая крещяла по телефона (а това изобщо не ми е в характера) - не ми се разказва. А и в комисията нищо не можеш да направиш - трабва всеки ден да подаваш писмена жалба при оператора, за да имаш основание за Комисията...
Второ - честит празник на вечните студенти! Дай да си останем млади по душа, а близуто - "на близалка" :)))
Браво на мопсовете - знаят си работата :))
Пожелавам ти хубаво настроение!
цитирай
8. kometapg - Ех това, близоо трябва да го отпр...
08.12.2010 22:14
Ех това, близоо трябва да го отпратиш далеече! Поздрави за хубавия празник!:)
цитирай
9. sparotok - доставчик
08.12.2010 22:24
Хубаво правиш, че споделяш с нас за този "доставчик" на интернет, така ще спестиш неприятности на доста хора.
цитирай
10. gwendoline - Ооо, тия са отчайващи!
08.12.2010 22:24
И мене ме изнервиха наскоро, но нали съм си възпитана (и тъпа, тъпа!), още си стоя вързана с тях. Пълна некомпетентност, незаинтересованост и безхаберие! Много се чудих къде и как да се оплача, но и това не ми се получи. Ай, сиктир бе...
цитирай
11. анонимен - ADSL-а му е майката в комбинация с мобилен интернет.
08.12.2010 23:22
Като ти спре кабела, ръгаш флашката и готово. Там сигнала идва от GSM-ските клетки и няма грешка. Аз си вземам лапа и на реката.
цитирай
12. makont - Давай, че аз изкрейзих,
09.12.2010 07:36
razkazvachka написа:
ей, тва близооооо- станало далече:)))
Хубва вечер за тебе, честит ти студентски празник и щом си наоколо - ще разправя някой от тия дни една студентска история из видинския Телеграф:)))

сега има да наваксвам. В момента те чета на другия комп. Усмивки от мен!
цитирай
13. makont - Ех, каква студенция бяхме, а?
09.12.2010 07:41
stela50 написа:
студенти .Малко закъсня с написаното ,вече няколко месеца и ние усещаме
" вниманието и доброто качество на нета" .Колко мъчително подготвям постингите ,колко трудно коментирам и чета ,връзката непрекъснато прекъсва .Много е неприятно и изнервящо .Но ...ще трябва да потърпим още малко .
А сега хубава вечер с настроение и усмивки .
Поздрави !

Много готини. Кипеше такъв живот. Важното е, че и сега сме готини и неповторими. Усмивки от мен!
цитирай
14. makont - Веднагически,
09.12.2010 07:44
karambol5 написа:
Честит празник !
Не се кахъри ,а смени доставчика .

сега разбрах, колко зависима съм станала. Наистина ми липсвахте. Мятам се насън и Ви сънувах, блога, аватарите. Не е лесно. Дали не сме станали маняци? Та как може да живее човек без прекрасните писания на всички тук, а ти да нагушкаш Дяволийка, защото е най-прекрасния човек, нали!
цитирай
15. makont - Дрогирах се Ади, от тези хапчета.
09.12.2010 07:52
scarlety написа:
и вземи още от хапчетата"майната му":))) И аз помислих,че добрата пчеличка Мая е запразнувала на някое хубаво далечно място:)))) А тя била съвсем близооо:)))
Честит студентски празник! Наздраве!

Сега имаме интернет, но не работи цифровата. Купон. Пълно щастие няма. Усмихнат ден и слънчево настроение, и "майната му", на всичко, което ни дразни.
цитирай
16. makont - И на мен ми липсвахте,
09.12.2010 07:53
blogena написа:
късно е вече и ние сме blizoo
макар и далече :)))

ооо, това Гоче ми е любимо !!!
и песнта за САМО ДЪЖД....

липсваше !
мамка им и blizoo-тата ;)

сега ти отивам на гости, да послушам музичка при теб и да видя как си с настроението, и ако не е слънчево, ще дърпам уши.
цитирай
17. makont - Големия син е на БТК,
09.12.2010 07:57
bigbrother2 написа:
ги ритнах отдавна. Препоръчвам бтк

няма да ти казвам, като откраднат ксабели от шахтите, като няма телефон, няма и интернет. Вече ще започна да ловя с уши. Хубав и усмихнат ден!
цитирай
18. makont - Здравей, приятелко,
09.12.2010 08:02
harvi написа:
Тук те разбирам до болка. Аз колко съм се молила и накрая крещяла по телефона (а това изобщо не ми е в характера) - не ми се разказва. А и в комисията нищо не можеш да направиш - трабва всеки ден да подаваш писмена жалба при оператора, за да имаш основание за Комисията...
Второ - честит празник на вечните студенти! Дай да си останем млади по душа, а близуто - "на близалка" :)))
Браво на мопсовете - знаят си работата :))
Пожелавам ти хубаво настроение!

Знаех, че ти ще ме разбереш най-добре. Сега ще го сборим ДДС-то, нали сме като малки багерчета. И на теб слънчево и усмихнато да ти е днес!
цитирай
19. makont - И от мен,
09.12.2010 08:30
kometapg написа:
Ех това, близоо трябва да го отпратиш далеече! Поздрави за хубавия празник!:)

винаги в душата си ще си останем студенти! Усмивки и влюбено настроение!
цитирай
20. ckarlet - Такива ситуации изнервят до краен ...
09.12.2010 08:58
Такива ситуации изнервят до краен предел, Мakont!
Дано вече всичко да е както трябва и да си спокойна, за да можеш да работиш.
Представям си какво е да нямаш интернет точно в края на годината, когато трябва да я приключваш!
Поздрави с малко закъснение и за празника! Нека запазим духа на студента, който винаги има какво да научи от живота, а ти със сигурност си взела най-важните дипломи от него!
Прекрасен ден, Мakont!
цитирай
21. makont - Дано ме чуете,
09.12.2010 09:05
sparotok написа:
Хубаво правиш, че споделяш с нас за този "доставчик" на интернет, така ще спестиш неприятности на доста хора.

защото сега пък цифровата не работи. Хубава работа, ама българска.
цитирай
22. ivankalilova - Ех, че проблем, защото и на мен ми ...
09.12.2010 09:07
Ех , че проблем , защото и на мен ми липсваше, многоооооооо!
ПРЕГРЪДКИ ЗА УСПОКОЕНИЕ !:)))
цитирай
23. iliada - Добро утро ,makont!
09.12.2010 09:08
Явно не на всички утрото е добро,особено на тези които имат за доставчик упоменатия по- горе,но вярвам ,че нещата вече са се променили!!
Пожелавам ти едно прекрасно и щастливо утро!
Усмивки!
цитирай
24. hristo27 - Пробвай с Vivacom. Аз съм доволен до ...
09.12.2010 09:21
Пробвай с Vivacom.
Аз съм доволен до момента.
цитирай
25. makont - Сменяй, сменяй,
09.12.2010 09:22
gwendoline написа:
И мене ме изнервиха наскоро, но нали съм си възпитана (и тъпа, тъпа!), още си стоя вързана с тях. Пълна некомпетентност, незаинтересованост и безхаберие! Много се чудих къде и как да се оплача, но и това не ми се получи. Ай, сиктир бе...

те просто не съществуват, екипът им беше под всякаква критика, нищо не казаха, развалиха цифровата и сега репете. Ужас. Само да минат празниците и са аут. Усмихнат и хубав ден от мен!
цитирай
26. makont - Е, това е риболов,
09.12.2010 09:23
kushel написа:
Като ти спре кабела, ръгаш флашката и готово. Там сигнала идва от GSM-ските клетки и няма грешка. Аз си вземам лапа и на реката.

докато чакаш глупавия баламурник(така казвам на бел амура) да накълве и си джиткаш. Усмивки от мен!
цитирай
27. makont - И от мен усмивка
09.12.2010 09:27
ivankalilova написа:
Ех , че проблем , защото и на мен ми липсваше, многоооооооо!
ПРЕГРЪДКИ ЗА УСПОКОЕНИЕ !:)))

и пожелание за прекрасен ден!
цитирай
28. makont - Благодаря,
09.12.2010 09:29
iliada написа:
Явно не на всички утрото е добро,особено на тези които имат за доставчик упоменатия по- горе,но вярвам ,че нещата вече са се променили!!
Пожелавам ти едно прекрасно и щастливо утро!
Усмивки!

вече съм къде, къде по-оптимистично настроена, пък и с твоята музичка, нали знаеш, работим си тананикайки. Усмивки!
цитирай
29. makont - Големия ми син е с тях,
09.12.2010 09:30
hristo27 написа:
Пробвай с Vivacom.
Аз съм доволен до момента.

през ден е в нас, че няма интернет, там крадат някакви кабели и е същия ужас. Усмивки, Ице!
цитирай
30. makont - Здравей,
09.12.2010 09:31
ckarlet написа:
Такива ситуации изнервят до краен предел, Мakont!
Дано вече всичко да е както трябва и да си спокойна, за да можеш да работиш.
Представям си какво е да нямаш интернет точно в края на годината, когато трябва да я приключваш!
Поздрави с малко закъснение и за празника! Нека запазим духа на студента, който винаги има какво да научи от живота, а ти със сигурност си взела най-важните дипломи от него!
Прекрасен ден, Мakont!

прекрасен да е и твоят ден, няма да се предаваме, я. Сега пак съм си на кеф и готова за лудуване. Усмивки от мен!
цитирай
31. benra - Радвам се,
09.12.2010 09:37
че пак си тук! А на тези големите фирми само големи им претенциите.Ние у дома сме към някакъв квартален малък доставчик-да чукам на дърво, много са оправни момчетата.
цитирай
32. kasnaprolet9999 - Аз ползвам услугите на Спектърнет и ...
09.12.2010 10:27
Аз ползвам услугите на Спектърнет и съм много доволна, синът ми там е главен администратор и всички са страшно доволни от неговата работа, защото и професионалист и много съвестно се отнася с клиентите на фирмата.
цитирай
33. martito - Айде една усмивка дай:)) Стига м...
09.12.2010 10:41
Айде една усмивка дай:)) Стига мрачни мисли:)
цитирай
34. makont - Те и в евроком бяха оправни,
09.12.2010 10:50
benra написа:
че пак си тук! А на тези големите фирми само големи им претенциите.Ние у дома сме към някакъв квартален малък доставчик-да чукам на дърво, много са оправни момчетата.

избягали са им добрите техници и сега са аматьорчета някакви, учат се момчетата. Усмихнат ден, Бенра!
цитирай
35. panazea - Аз съм към МЕГАЛАН , но и него го продават , така че нищо не се знае !
09.12.2010 10:50
Неразборията е пълна .
Изобщо се въртим в един омагьосан кръг , а те си прехвърлят парите от една фирма на друга , за да ският следите .
Една усмивка от мен , за да ти е леко !
цитирай
36. makont - Това ни е на нас болката,
09.12.2010 10:51
kasnaprolet9999 написа:
Аз ползвам услугите на Спектърнет и съм много доволна, синът ми там е главен администратор и всички са страшно доволни от неговата работа, защото и професионалист и много съвестно се отнася с клиентите на фирмата.

зарибят те и после никой не ти обръща внимание, вече си вързан с договор и не им пука. Хубав ден от мен!
цитирай
37. makont - Вече съм си пак нахилена до ушите,
09.12.2010 10:53
martito написа:
Айде една усмивка дай:)) Стига мрачни мисли:)

на мен тъгата не ми е много, но от време на време, против уроки. Усмивки ти пращам, ама от големите!
цитирай
38. panazea - Коренът на злото :
09.12.2010 10:55
Когато една фирма почне да функционира , тя си събира абонати , техници и касиерки !
Понеже не плащат достатъчно , техниците им се разбягват , а другите не могат да се справят и фирмата си губи абонатите.
Ето защо смятам , че това не са ИСТИНСКИ ФИРМИ , а ФАНТОМИ , само да препират пари .
Един истински бизнесмен , ще дава прилично възнаграждение , за да не си загуби хората , а оттам и печалбата .
От твоето изложение разбирам , че това НЕ Е истински доставчик , щом не си държи на ИМЕТО .
цитирай
39. makont - Благодаря ти,
09.12.2010 10:56
panazea написа:
Неразборията е пълна .
Изобщо се въртим в един омагьосан кръг , а те си прехвърлят парите от една фирма на друга , за да ският следите .
Една усмивка от мен , за да ти е леко !

твоята усмивка наистина е Панацея. Изпращам ти и аз, вече съм си нахилена, нали съм в играта! Хубав ден!
цитирай
40. makont - Не си, номера е да те зарибят
09.12.2010 10:59
panazea написа:
Когато една фирма почне да функционира , тя си събира абонати , техници и касиерки !
Понеже не плащат достатъчно , техниците им се разбягват , а другите не могат да се справят и фирмата си губи абонатите.
Ето защо смятам , че това не са ИСТИНСКИ ФИРМИ , а ФАНТОМИ , само да препират пари .
Един истински бизнесмен , ще дава прилично възнаграждение , за да не си загуби хората , а оттам и печалбата .
От твоето изложение разбирам , че това НЕ Е истински доставчик , щом не си държи на ИМЕТО .

и после... Но, кажи ми , кой в България се интересува клиентите му да са доволни, единици са, кой в тази криза си задържа кадърния персонал, напротив, у нас те уволняват точно кадърните, защото им излизат по-скъпо. Най-мразех като ми кажат:"на борсата е пълно с безработни", да ама опита и квалификацията. Но у нас сме си все пак, да не сме много взискателни. Усмивки!
цитирай
41. gkowachew - И при нас беше така!
09.12.2010 11:00
И го сменихме!!!
цитирай
42. monaliza121 - Хей, здравей!
09.12.2010 11:15
И аз наскоро разбрах, колко съм важна за тях и от какво голямо значение съм за Виваком, та затова зарязах телефона и ги посетих на място...
Усмихнат поздрав, Маконт!:)))
цитирай
43. makont - Пълен бойкот на
09.12.2010 11:34
gkowachew написа:
И го сменихме!!!

некадърниците. Усмивки от мен!
цитирай
44. makont - На място и
09.12.2010 11:34
monaliza121 написа:
И аз наскоро разбрах, колко съм важна за тях и от какво голямо значение съм за Виваком, та затова зарязах телефона и ги посетих на място...
Усмихнат поздрав, Маконт!:)))

от упор, иначе няма спасение. Усмивки!
цитирай
45. анонимен - У нас като чуеш "близо",
09.12.2010 11:57
трябва да бягаш много надалече ;)))
цитирай
46. анонимен - що не накара мопсовете да ти оправят ...
09.12.2010 13:41
що не накара мопсовете да ти оправят интернета?
цитирай
47. demonwind - Общо взето, както казваше
09.12.2010 14:12
татко, Бог да го прости - сто години назад и още 50 встрани... В Белгия просто ми дадоха един wireless предавател и си го инсталирах сам на компа. Сега имам нет и на трите компа, а като минава през Брюксел един приятел с камиона, ползва и той моя нет (обхвата е няколко километра). Даже три месеца ми бяха аванта, не плащах нищо, промоция. Само дето и тук има нещо гнило - по време на промоцията беше закон след 5 вечерта докъм полунощ да нямам интернет, както и в събота и неделя. Опитите ми да изясня ситуацията удариха на камък. Положението изведнъж се оправи, когато мина промоцията - сега върви на пушка и не мисли за спиране. Така че мошениците не виреят само по нашите географски ширини - май затова много се имаме с французи и белгийци (франкофони) ;)))
цитирай
48. bven - makont, ти смири моето негодувание!
09.12.2010 14:40
Аз имам същите проблеми като теб и бях решила да направя постинг. Но ти така си предала чувствата, които те вълнуват, че... Поздравявам те и ти желая само хубави мигове! Честит празник!:)))
цитирай
49. sande - Имаш проблем, ядосваш се, накрая го разрешаваш и виждаш ...
09.12.2010 15:23
... колко е хубано!
Да следващия проблем.
"Европейци сме ний, европейци, но не чак дотам!"

Поздрави и ус



















































































































































... колко всичко е хубаво.
До следващия проблем.
Европейци сме ний, европейци, но не чак дотам!

Поздрави и усмивки!



мввивнси
цитирай
50. armorica - Отдавна кроя как да се отдалеча от близууу-то
09.12.2010 16:48
Само кабелна имам от тях и досега постоянно се изплъзвам от настоятелните им зарибявки. Писнало ми е вече, всеки път, когато отида да плащам, да ми поднасят брошурки и да ме убеждават колко щяло да ми бъде добре да получавам в пакет от тях интернет и телефон освен телевизия. Да, ама не им минава номерът. Нека да мине Нова година...
цитирай
51. makont - С висока скорост,
09.12.2010 17:11
parasol написа:
трябва да бягаш много надалече ;)))

не те зачитат за човек, даже и някаква бройна единица не си. Ами вземаме си друг оператор, който не е близо, и дано всичко се оправи. Хубава вечер!
цитирай
52. makont - Абе, честна дума аз си мислех
09.12.2010 17:14
анонимен написа:
що не накара мопсовете да ти оправят интернета?

дали мопсовете нямат пръст в липсата на интернет, да не са гризнали някой кабел, защото те умират да спинкат в кълбото от кабели под бюрото с компютъра, но не били те. Хубава вечер!
цитирай
53. makont - О навремето копирахме и социалните им модели
09.12.2010 17:16
demonwind написа:
татко, Бог да го прости - сто години назад и още 50 встрани... В Белгия просто ми дадоха един wireless предавател и си го инсталирах сам на компа. Сега имам нет и на трите компа, а като минава през Брюксел един приятел с камиона, ползва и той моя нет (обхвата е няколко километра). Даже три месеца ми бяха аванта, не плащах нищо, промоция. Само дето и тук има нещо гнило - по време на промоцията беше закон след 5 вечерта докъм полунощ да нямам интернет, както и в събота и неделя. Опитите ми да изясня ситуацията удариха на камък. Положението изведнъж се оправи, когато мина промоцията - сега върви на пушка и не мисли за спиране. Така че мошениците не виреят само по нашите географски ширини - май затова много се имаме с французи и белгийци (франкофони) ;)))

а КТ Подкрепа се скъсваше да ги кани за семинари и да им се навеждаме. Не сме лесни. Хубава вечер!
цитирай
54. makont - Здравей приятелко,
09.12.2010 17:19
bven написа:
Аз имам същите проблеми като теб и бях решила да направя постинг. Но ти така си предала чувствата, които те вълнуват, че... Поздравявам те и ти желая само хубави мигове! Честит празник!:)))

страхувам се да не бях малко грубичка, но направо бях бясна, аз, дето съм толкова кротък човек. Благодаря за поздрава, студенти си оставаме по душа и хубава вечер от мен!
цитирай
55. makont - Страхотни европейци,
09.12.2010 17:20
sande написа:
... колко е хубано!
Да следващия проблем.
"Европейци сме ний, европейци, но не чак дотам!"

Поздрави и ус



















































































































































... колко всичко е хубаво.
До следващия проблем.
Европейци сме ний, европейци, но не чак дотам!

Поздрави и усмивки!



мввивнси

сега пък нямаме кабелна, като дойдат да я оправят тайно се надявам да не пспре да ми пече фурната или нещо подобно. Хубава вечер!
цитирай
56. makont - Изобщо не им се връзвай,
09.12.2010 17:23
armorica написа:
Само кабелна имам от тях и досега постоянно се изплъзвам от настоятелните им зарибявки. Писнало ми е вече, всеки път, когато отида да плащам, да ми поднасят брошурки и да ме убеждават колко щяло да ми бъде добре да получавам в пакет от тях интернет и телефон освен телевизия. Да, ама не им минава номерът. Нека да мине Нова година...

иначе и ти има да чуваш като мен: Натисни 1 за..., натисни две за... и накрая музика около 10-15 мин, за да те свържат накрая и да те налъжат, как ще предадат някому, това в рамките на 5 дни. Обаче иначе си много важен за тях. Кой знае колко съм напълнила гушата и на Мобилтел с тези обаждания. Хубава вечер!
цитирай
57. demonwind - 53. makont
09.12.2010 17:36
Хубава и на теб :) Само да не им изкопираме социалния модел с чернилките, че и без това си имаме достатъчно индианци, само и допълнителни ни трябват и я втасахме ;)))
цитирай
58. mamkamu - Пък аз се чудех дали да не мина към ...
09.12.2010 18:03
Пък аз се чудех дали да не мина към тях, защото и кабелната ми е тяхна и хубава цена дават. Но вече ще знам :) Благодаря за предупреждението. Ще си седя при сегашния доставчик -досега най-дългото ми спиране е било 24 часа... непоносимо, но, ако трябва да го сравнявам с твоето....

Прочети си договора и виж какъв е минималният срок на прекъсване, след който ти дължат неустойка.
цитирай
59. makont - Лошото е, че договора е сключен с Евроком,
09.12.2010 18:09
mamkamu написа:
Пък аз се чудех дали да не мина към тях, защото и кабелната ми е тяхна и хубава цена дават. Но вече ще знам :) Благодаря за предупреждението. Ще си седя при сегашния доставчик -досега най-дългото ми спиране е било 24 часа... непоносимо, но, ако трябва да го сравнявам с твоето....

Прочети си договора и виж какъв е минималният срок на прекъсване, след който ти дължат неустойка.

другото е с новия оператор-анекс, нямаш никакви права, както винаги. Но ще се справим, печели този, който е по-голям инат, а ние търпим на всичко. Хубава вечери наистина не си слагай техния интернет.
цитирай
60. makont - Тайно се надявам да не го направим,
09.12.2010 18:10
demonwind написа:
Хубава и на теб :) Само да не им изкопираме социалния модел с чернилките, че и без това си имаме достатъчно индианци, само и допълнителни ни трябват и я втасахме ;)))

нали сега сме на китайци. Усмивки от мен!
цитирай
61. inel379 - Поздрав и от мен!
10.12.2010 01:45
А аз се чудя защо от 20 дни имам подобни преживявания!
Когато иска си идва, когато реши си отива, без никакви причини. Представям си след някой и друг ден какво ще ми се случи, когато истинската зима дойде. Нямам време предколедно да се занимавам с тях. Не реагират адекватно. Работата си 3-4 пъти свърших в компютърна зала. Много неприятно.
Хубаво настроение ти желая, въпреки всичко!
Лека нощ!:)
цитирай
62. makont - Така де, не могат да ни скапят
10.12.2010 08:50
inel379 написа:
А аз се чудя защо от 20 дни имам подобни преживявания!
Когато иска си идва, когато реши си отива, без никакви причини. Представям си след някой и друг ден какво ще ми се случи, когато истинската зима дойде. Нямам време предколедно да се занимавам с тях. Не реагират адекватно. Работата си 3-4 пъти свърших в компютърна зала. Много неприятно.
Хубаво настроение ти желая, въпреки всичко!
Лека нощ!:)

настроението.Усмивки и от мен!
цитирай
63. sevdabg - Здравей мила
11.12.2010 13:11
У нас сме на Селинет откакто стъпиха в квартала ни. Малко по скъпичко е,
но повярвай ми, за близо 4 г май станаха вече, са си заслужили всичките пари.
Ако става дума за пакети, а не само за нет - ти препоръчвам нещо проверено, но незнам къде си.
В почти цяла София, без някои квартали НЕТ1 е интернет доставчик. Всичките ми познати които го ползват са много доволни.
Дано съм била полезна.
Поздрави !
цитирай
64. makont - Благодаря, Севде,
11.12.2010 18:44
sevdabg написа:
У нас сме на Селинет откакто стъпиха в квартала ни. Малко по скъпичко е,
но повярвай ми, за близо 4 г май станаха вече, са си заслужили всичките пари.
Ако става дума за пакети, а не само за нет - ти препоръчвам нещо проверено, но незнам къде си.
В почти цяла София, без някои квартали НЕТ1 е интернет доставчик. Всичките ми познати които го ползват са много доволни.
Дано съм била полезна.
Поздрави !

Във Връбница 2 сме, може би ще се спрем на Булсатком, но ще проверя дали има Селинет. Усмихната съботна вечер!
цитирай
65. razkazvachka - Добро утро, Счети! Идвам да те полазя за Игнажден да ти върви
20.12.2010 09:12
цяла година на малко закони и много клиенти!
цитирай
66. makont - Благодаря за полазването,
20.12.2010 12:18
ти си много добър човек, значи ще ми върви, дай боже и на теб, от сърце и във всичко!
цитирай
67. blogena - Мая
22.12.2010 11:27
пак ли ти клъцнаха нета
или си на пътешествие :)
Ако не се появиш да ти пожелая тук :
Весели празници !
цитирай
68. makont - Тук съм,
22.12.2010 15:45
blogena написа:
пак ли ти клъцнаха нета
или си на пътешествие :)
Ако не се появиш да ти пожелая тук :
Весели празници !

но нали знаеш в края на годината за счетитата има много работа и не съм влизала в блога. Целувки от мен, утре ще се внедря! Ще си пишем предкоедно!
цитирай
69. kass - makont
23.12.2010 16:49
Честит празник и дано не си тъжна и отчаяна никога повече!
цитирай
70. makont - Благодаря ти, Касс,
23.12.2010 18:36
kass написа:
Честит празник и дано не си тъжна и отчаяна никога повече!

бъди щастлива и ти!
цитирай
71. анонимен - Честито Рождество Христово !
23.12.2010 20:15
Здраве, късмет и спокойни дни !
цитирай
72. voinov50 - Весела Коледа
24.12.2010 17:34
и щастлива Нова 2011 г.!
цитирай
73. makont - Щастлива Коледа
24.12.2010 19:11
andreshko написа:
Здраве, късмет и спокойни дни !

и за теб, много здраве и любов!
цитирай
74. makont - Благодаря от сърце!
24.12.2010 19:12
voinov50 написа:
и щастлива Нова 2011 г.!

Живи и здрави всички. Много любов и усмивки. Весели празници!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3046084
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930