Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2011 13:17 - Защото съм бясна, защото съм безсилна да променя нещо!
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 32527 Коментари: 92 Гласове:
91


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
        След това тук, вече просто нищо не ми се пише. Та ние просто си пишем глупости, докато избиват децата ни.

http://therainss.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/01/03/tragediia.661383



      Прочетох го и ми настръхна косата. А сутринта гледах и майката с двете момиченца, на едното от които същият този сатрап е спукал тъпанчетата, когато е било на годинка и половина. Без упойка, решавайки, че е отит. Попитаха я, направило ли и е нещо впечатление от поведението на доктора и тя каза: " Каза ми да държа краката на детето, да не му изцапа престилката с обувките си" и, когато детето едва е понасяло болката, се е въртяло: "Укротете това дете". Сякаш иде реч за животно.

      Вчера си спомних, как и аз едва оцелях при същата лека интервенция, каквато се приема операцията по премахването на сливиците. Бях втори клас. С високи левкоцити, но решиха, че повече не мога да остана с тези сливици, нон стоп болна, имаше опасност от увреждане на сърцето. Операцията се прави през носа с местна упойка, чиято трайност е около половин час. Два часа и половина дране на живо. Не знам защо, но имах страхотен кръвоизлив, докторът зашиваше дупката, където може би е била сливицата, но кръвта бликваше и късаше конеца. Това продължи дълго. Умирах от болка, отдавна вече не бях под упойка, само го виждах почти легнал върху мен с иглата с конеца и шие ли шие, кръвта пак... Боли, много боли. Явно накрая не съм издържала и се разшавах на стола, замрънках, разплаках се. Бам, един силен мъжки шамар, и ме залепи на стола. Повече не гъкнах. Боли, не боли, беше ме страх да не ме удари отново. Знам, че беше притеснен, той се бореше за живота ми, а аз се въртя и мрънкам. Какво ли ми е разбирала тъпата главица. Накрая май се свърши. Помогнаха ми да стана, изведаха ме, видях мама и... после нямаше нищо. Всичко изчезна. От голямата кръвозагуба съм припаднала, но аз имах щастието да оцелея. Просто съм имала дни. Пак видях мама, угриженото и лице над мен.
 
     Дълги дни и нощи не си отиваше тази грижа от лицето на мама. От силните болки при дрането на живо, може би от шамара, от нечовешкият страх, всяка нощ съм крещяла насън, скачала съм, а мама ужасена се е опитвала да ме успокои.  Не знам как, май с някакви бабини деветини, но накрая и с това се е свършило. По някакъв начин съм преодоляла този страх, но никога няма да го забравя.

       И сега пак преживях ужаса, когато прочетох за малката Гери. Знам какво е изпитвало това дете и знам, че е било жестоко. И накрая бог го е прибрал при себе си. Може би така е трябвало, да стане истинска звездичка, земният ад не е за всеки. Сега го преживях и като майка. Веднага ти минава през главата, ами, ако това е моето дете. Не знам какво, но трябва да направим нещо. Ако утре моето, или твоето, или Вашето дете попадне в ръцете на тоза сатрап? А той е в чужбина, живот си живее.

    Спирам защото съм бясна, защото съм безсилна да променя нещо



Гласувай:
91



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubima - ужасно е наистина. . . нямам думи да ...
05.01.2011 13:29
ужасно е наистина...нямам думи да коментирам нехайството на този "човек"...
цитирай
2. kass - makont
05.01.2011 13:30
В никакъв случай не трябва да останем безсилни...
цитирай
3. martito - Най-малкото заради мисълта &qu...
05.01.2011 13:35
Най-малкото заради мисълта "ами ако това е моето дете" не бива да сме безучастни и бездействени!
цитирай
4. sande - Този е за затвора!
05.01.2011 13:37
Трябва да му се повдигне обвинение за убийство, а не смазаните от скръб родители да тръгнат по нови и нови мъки за да търсят възмездие.
А лекарските права на този доктор трябва да се отнемат.
цитирай
5. sparotok - На този субект трябва да се забрани ...
05.01.2011 13:44
На този субект трябва да се забрани завинаги да упражнява лекарска професия!!!
цитирай
6. divna8 - На същото мнение съм!!! А не да се чака за нови жертви и трагедии...
05.01.2011 13:51
sparotok написа:
На този субект трябва да се забрани завинаги да упражнява лекарска професия!!!

цитирай
7. alchemist - Доктора е виновен!
05.01.2011 13:55
И аз съм преживял операция на сливица. Повръщах съсиреци около 2 - 3 дена. Гърлото ми беше, сякаш е от изтръпнало дърво, нищо не можех да гълтам освен вода в малки количества. Причината беше съвсем тривиална. Поради по-голямото ми тегло, докторите ми сложиха по-голямо количество упойка и от там бяха изброените по-горе неудобства.
А доктора беше млад около 35 годишен.
Моите съболезнования към родителите на момиченцето :(
Това е сигнал към овчедушното НИ общество, че нещо НЕ е наред. Колко такива сигнала трчбва да се случат?
цитирай
8. makont - Благодаря, Ви на всички за съпричасността!
05.01.2011 13:58
не знам защо го приех толкова лично, много от Вас са писали за този случай, и винаги като прочета, ме обхваща същото чувство, сякаш се е случило с моето дете. За момента наистина чувствам само безсилие и мъка.
цитирай
9. demonwind - Възмездието
05.01.2011 14:00
е само едно - ОСАКАТЯВАНЕ ДО ЖИВОТ на изрода! Да страда и да си спомня за всички, на които е причинил страдание. Такова говедо преди години не ме пусна на свиждане при жена ми (в законните за това часове), след което се запозна с 3/4 цол тръба и двама приятели - шевовете по кратуната му ще му напомнят цял живот за някои негови грешки!
Сега за горките родители остава само едно - да се надяват на правосъдие или... ако се окаже кривосъдие, таткото да надуе урода с компресор през задника - с половин черва в търбуха си дебелосеринът ще си спомня "практиката" си при всяка хапка храна!
Време е да покажем, че не сме стадо!
цитирай
10. razkazvachka - Касапина,
05.01.2011 14:01
шефа на клиниката и министъра - вкупом!
С отнемане на лекарските права и на тримата.

Но това са мечти в нашия свят - ще се измъкнат безнаказано - нашенските некадърни менгелета.
цитирай
11. harvi - Много отдавна лекарите заприличаха на месари и търгаши.
05.01.2011 14:04
Вече нямат и благородното излъчване, което само по себе си едно време лекуваше пациентите. Скъса ми се сърцето за това детенце! Просто трябва да разберем, че имаме МНОГО права, не само задължения! И че можем да сме добре, само когато мислим и за другите. Можем да пишем мейли до лекарския съюз и до министерството на здравеопазването, до здравната комисия в Народното събрание и до медиите, за да изразим загрижеността си и да настояваме за обективно разследване. Всеки един от нас може да направи това.
цитирай
12. sevdabg - Подкрепям те Маконт !
05.01.2011 14:04
Не искам да спираме!!!
Не сме безсилни мила !
Нямаш представа каква сила е словото, Блога и Сайта
Трябва да не спираме да пишем за това!!!
Трябва да искаме отговори !!!!
Важното е
след няколко дни нещата да не се потулят
под купищата други проблеми !
И аз съм бясна !!!
Но не и безсилна - ще видиш...
цитирай
13. hristo27 - Ако този доктор се има /донякъде/за ...
05.01.2011 14:04
Ако този доктор се има /донякъде/за мъжкар, да излезе на телевизионния екран и пред целия народ да каже как намери сили и дебелоочие след всичко, което извърши да замине в чужбина. Да си кара кефа, за сметка на майчината трагедия!...
Хайде г-н докторе, я да те видим сега мъж ли си или п...а ?!?
цитирай
14. bigbrother2 - Докторите станаха търговци, а при ...
05.01.2011 14:09
Докторите станаха търговци, а при търговията няма срам и съвест. Минавал съм по тая пътечка с много близък човек...и не е за приказване
цитирай
15. makont - Жестоко е така, но остава ли ни друго?
05.01.2011 14:14
demonwind написа:
е само едно - ОСАКАТЯВАНЕ ДО ЖИВОТ на изрода! Да страда и да си спомня за всички, на които е причинил страдание. Такова говедо преди години не ме пусна на свиждане при жена ми (в законните за това часове), след което се запозна с 3/4 цол тръба и двама приятели - шевовете по кратуната му ще му напомнят цял живот за някои негови грешки!
Сега за горките родители остава само едно - да се надяват на правосъдие или... ако се окаже кривосъдие, таткото да надуе урода с компресор през задника - с половин черва в търбуха си дебелосеринът ще си спомня "практиката" си при всяка хапка храна!
Време е да покажем, че не сме стадо!

Пак ще е, кучето си лае, керванът си върви!
цитирай
16. makont - О, те се защитават,
05.01.2011 14:15
razkazvachka написа:
шефа на клиниката и министъра - вкупом!
С отнемане на лекарските права и на тримата.

Но това са мечти в нашия свят - ще се измъкнат безнаказано - нашенските некадърни менгелета.

няма да има виновен. Ние ще си пострадаме и ще ни мине, а клетата майчица, цял живот ще плаче на гроба на детенцето си! Това ме довършва!
цитирай
17. makont - Писала съм до министерството на образованието,
05.01.2011 14:17
harvi написа:
Вече нямат и благородното излъчване, което само по себе си едно време лекуваше пациентите. Скъса ми се сърцето за това детенце! Просто трябва да разберем, че имаме МНОГО права, не само задължения! И че можем да сме добре, само когато мислим и за другите. Можем да пишем мейли до лекарския съюз и до министерството на здравеопазването, до здравната комисия в Народното събрание и до медиите, за да изразим загрижеността си и да настояваме за обективно разследване. Всеки един от нас може да направи това.

по друг случаи, не отговарят. Сега пък хептен няма да отговорят, защото не им стиска. Но ще направим нещо, не може така!
цитирай
18. makont - Севде,
05.01.2011 14:18
sevdabg написа:
Не искам да спираме!!!
Не сме безсилни мила !
Нямаш представа каква сила е словото, Блога и Сайта
Трябва да не спираме да пишем за това!!!
Трябва да искаме отговори !!!!
Важното е
след няколко дни нещата да не се потулят
под купищата други проблеми !
И аз съм бясна !!!
Но не и безсилна - ще видиш...

честно, иде ми да го удуша със собствените си ръце. Ненавиждам мръсника в този лекар, а доста от тях са такива. Е, нямат място между нас. Ако чакаме божието възмездие, недай боже, утре може да е нашето дете.
цитирай
19. benra - трябва
05.01.2011 14:19
да има масова и повсеместна реакция-навсякъде и по всички възможни начини.Така мисля
цитирай
20. makont - Ице, това с п-то е! как може един мъж да се държи така с деца?
05.01.2011 14:20
hristo27 написа:
Ако този доктор се има /донякъде/за мъжкар, да излезе на телевизионния екран и пред целия народ да каже как намери сили и дебелоочие след всичко, което извърши да замине в чужбина. Да си кара кефа, за сметка на майчината трагедия!...
Хайде г-н докторе, я да те видим сега мъж ли си или п...а ?!?

Аман от изроди, тези хора деца нямат ли, не знаят ли що е това да обичаш?
цитирай
21. анонимен - Това не трябва да остане безнака...
05.01.2011 15:08
Това не трябва да остане безнаказано по никакъв начин! Можем, убедена съм, че можем да променим нещата, но трябва да сме заедно!
цитирай
22. mikino - Това не трябва да остане безнака...
05.01.2011 15:15
анонимен написа:
Това не трябва да остане безнаказано по никакъв начин! Можем, убедена съм, че можем да променим нещата, но трябва да сме заедно!

Дано този път не изляза като анонимна, защото ще полудея вече! Трети ден е така!
Да си кажа де - този коментар си е мой!
цитирай
23. анонимен - Лекаря и шефа на клиниката-да, но ...
05.01.2011 15:16
Лекаря и шефа на клиниката-да,но министъра-не!В случая той няма вина!Ако,обаче,не вземе нужните мерки,тогава да,и той е виновен!
цитирай
24. анонимен - За лекарите
05.01.2011 15:19
Публична тайна е, че няма нито една лекарска грешка която да е отчетена в Евр. Съюз. Само лекарите в Бълг.. са безгрешни. Големия проблем на здравеопазването е, че не се изсиква задължителна застраховка "Гражданска отговорност" на всеки лекар или хирург. Те тогава когато се заведе дело с особенно големи обещетения, то тогава застрахователите няма да търсят експерти от Български лекари, а ще докарат от ЕС.
цитирай
25. boristodorov56 - Мисля че това е решение на въпроса
05.01.2011 15:23
анонимен написа:
Публична тайна е, че няма нито една лекарска грешка която да е отчетена в Евр. Съюз. Само лекарите в Бълг.. са безгрешни. Големия проблем на здравеопазването е, че не се изсиква задължителна застраховка "Гражданска отговорност" на всеки лекар или хирург. Те тогава когато се заведе дело с особенно големи обещетения, то тогава застрахователите няма да търсят експерти от Български лекари, а ще докарат от ЕС.


И в допълнение да кажа, че лекарите у нас са най-големите боклуци.
Вече съм го казвал - ще го твърдя докато съм жив!
цитирай
26. makont - Наистина това е идея,
05.01.2011 15:28
анонимен написа:
Публична тайна е, че няма нито една лекарска грешка която да е отчетена в Евр. Съюз. Само лекарите в Бълг.. са безгрешни. Големия проблем на здравеопазването е, че не се изсиква задължителна застраховка "Гражданска отговорност" на всеки лекар или хирург. Те тогава когато се заведе дело с особенно големи обещетения, то тогава застрахователите няма да търсят експерти от Български лекари, а ще докарат от ЕС.

Трябва по някакъв начин да ги накараме да се вмени в съответното законодателство.
цитирай
27. makont - Боже, колко си прав!
05.01.2011 15:29
boristodorov56 написа:
анонимен написа:
Публична тайна е, че няма нито една лекарска грешка която да е отчетена в Евр. Съюз. Само лекарите в Бълг.. са безгрешни. Големия проблем на здравеопазването е, че не се изсиква задължителна застраховка "Гражданска отговорност" на всеки лекар или хирург. Те тогава когато се заведе дело с особенно големи обещетения, то тогава застрахователите няма да търсят експерти от Български лекари, а ще докарат от ЕС.


И в допълнение да кажа, че лекарите у нас са най-големите боклуци.
Вече съм го казвал - ще го твърдя докато съм жив!

Убиват си, но и парите си вземат, сякаш им плащаш за зеленчуци или каквото и да е там.
цитирай
28. makont - Да, не им стиска,
05.01.2011 15:30
анонимен написа:
Публична тайна е, че няма нито една лекарска грешка която да е отчетена в Евр. Съюз. Само лекарите в Бълг.. са безгрешни. Големия проблем на здравеопазването е, че не се изсиква задължителна застраховка "Гражданска отговорност" на всеки лекар или хирург. Те тогава когато се заведе дело с особенно големи обещетения, то тогава застрахователите няма да търсят експерти от Български лекари, а ще докарат от ЕС.

защото се знаят какво представляват.
цитирай
29. makont - Трябва да се опитаме, Микино,
05.01.2011 15:31
анонимен написа:
Това не трябва да остане безнаказано по никакъв начин! Можем, убедена съм, че можем да променим нещата, но трябва да сме заедно!

иначе утре може да е нашето дете. Трябва да го спрем това.
цитирай
30. анонимен - Защото съм бясна ...
05.01.2011 15:46
Много ми харесава предложението на 10. demonwind.Понеже държавата ни е премного шибана, това е нещото,което трябва да се направи.Мръсното некадърно, алчно копеле, може би с диплома за лекар,трябва да не се изпуска от очи и в подходящия момент, пускаш компресора.
цитирай
31. karambol5 - Когато сме заедно не сме безслини ...
05.01.2011 16:20
Когато сме заедно не сме безслини !
Когато сме заедно сме сила , с която всеки трябва да се съобразява .
И дори да бъде спасен само един живот ,пак си струва !
цитирай
32. pegas08 - БЕЗСИЛНИ СМЕ, ЩОТО СМЕ ПРОСТИ , ДО ТЪПОТИЯ!
05.01.2011 17:01
ТЪЙ ДЕ!
цитирай
33. kometapg - На този т. н. лекар не трябва да се ...
05.01.2011 17:09
На този т.н. лекар не трябва да се разрешава повече да упражнява професията си!
цитирай
34. анонимен - предложение до семейството и блогърите
05.01.2011 17:17
Крайно време е нещо да се промени. Четох призиви за физическа разправа с този мръсник маджунов. Може по-интелигентно и много по-полезно. Направете в интернет база данни за лекарите-мръсници. Там, който желае, неанонимно да си разказва историята. И всеки ще може да провери преди да тръгне за операция и болница.
цитирай
35. makont - Това се опитвам да направя,
05.01.2011 17:27
benra написа:
да има масова и повсеместна реакция-навсякъде и по всички възможни начини.Така мисля

виждам, че всички пускат линка, и във феисбука пуснах, дано постигнем нещо!
цитирай
36. makont - Да, приятелю,
05.01.2011 17:30
karambol5 написа:
Когато сме заедно не сме безслини !
Когато сме заедно сме сила , с която всеки трябва да се съобразява .
И дори да бъде спасен само един живот ,пак си струва !

всъсщност аз вчера при теб го видях, дори помислих, че ти си роднината на детето, не че не страдаме по същия начин. И днес гледам, доста от нас са пуснали линка, адски ме разстройва, като го чета,реших да помогна и аз. Дано успеем, ти си положителен човек, и аз вярвам, че всички заедно можем да променим нещо!
цитирай
37. makont - Не сме,
05.01.2011 17:31
pegas08 написа:
ТЪЙ ДЕ!

може да сме примирени, но не сме прости. Знам, че не го мислиш, просто израз-клише за безсилието ни.
цитирай
38. makont - Абсолютно!
05.01.2011 17:32
kometapg написа:
На този т.н. лекар не трябва да се разрешава повече да упражнява професията си!

Поне хората да знаят, като му чуят името да бягат далеч с децата си от него.
цитирай
39. makont - Това е добра идея,
05.01.2011 17:34
анонимен написа:
Крайно време е нещо да се промени. Четох призиви за физическа разправа с този мръсник маджунов. Може по-интелигентно и много по-полезно. Направете в интернет база данни за лекарите-мръсници. Там, който желае, неанонимно да си разказва историята. И всеки ще може да провери преди да тръгне за операция и болница.

трябва в някои по-популярен сайт, тук в повечето случаи(визирам блог.бг) си се посещаваме все едни и същи хора, а трябва да се разпространи навсякъде.
цитирай
40. анонимен - предложение до семейството и блогърите
05.01.2011 17:37
Крайно време е нещо да се промени. Четох призиви за физическа разправа с този мръсник маджунов. Може по-интелигентно и много по-полезно. Направете в интернет база данни за лекарите-мръсници. Там, който желае, неанонимно да си разказва историята. И всеки ще може да провери преди да тръгне за операция и болница.
цитирай
41. ivankalilova - И аз съм бясна приятелко. . . . . . . . . . ...
05.01.2011 17:54
И аз съм бясна приятелко.............И се питам, що за ,,човек'' е този, как ще гледа собствените си деца в очите.........Дано получи своето възмездие, дано........
цитирай
42. makont - Той сигурно ще го получи,
05.01.2011 17:57
ivankalilova написа:
И аз съм бясна приятелко.............И се питам, що за ,,човек'' е този, как ще гледа собствените си деца в очите.........Дано получи своето възмездие, дано........

но в България трябва да има закони и когато убиваш дете, да отидеш в затвора, а не да си вееш г---а в чужбина, може би с парите дето си изкарал от убийството. А божият съд няма да го отмине!
цитирай
43. pisatelkata - Дано направим нещо за да тържест...
05.01.2011 18:03
Дано направим нещо за да тържествува справедливостта...
Крайно време е да започнем да изказваме всичко,
което ни гнети...
Проклет да бъде доктора.
цитирай
44. pegas08 - Сега ще ти доразвия тезата за простотията!
05.01.2011 18:18
Прост народ,
прости доктори, проста държава!

Анекс първи и единствен.
НЯКОЙ ГАНГСТЕР ДА СЕ Е ОПЛАКАЛ ОТ ЛОШО ЗДРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ?

Е, МИЛИ МОИ,СЛАДКОДУМНИЦИ, Я МИ КАЖЕТЕ СЕГА:
С ТРИЦИ МАЙМУНИ ДА СЕ ЛОВЯТ?
ДА В ЗАНЗИБАР.

ЛЕКАРЯТ, ЗА ДА БЪДЕ ЛЕКАР НА НИВО, КАКВИ ПАРИ ИЗИСКВА ЗА ОБУЧЕНИЕ?
НЯКОЙ ДА МИ КАЖЕ?

ДОПЪЛНЕНИЕ КЪМ АНЕКСА.
ЗА 20 ГОДИНИ СВОБОДИЯ НА БАНДИТИЗМА, НИМА НЕ СА СТАВАЛИ ЗУЛУМИ? А?

ЗАЩО СЕГА Е ТАЗИ ЕСКАЛАЦИЯ? ЧАТ ЛИ СТЕ?
ЗАЩОТО НЯМА МЪНИ, МЪНИ ЗА ДОКТОРИТЕ, Е ЗА ТОВА.
И ДОКАТО КРЕЩИМ КАТО САЛЕМСКИ ВЕЩИЦИ. СВЯСТНИТЕ ЛЕКАРИ ЩЕ СИ ХВАНАТ ПЪТЯ.
И ПАК ЩЕ СИ ДЕРЕМ ГЪРЛАТА, НО ТОЗИ ПЪТ НА УМРЯЛО!
Я МИ КАЖЕТЕ, КОЛКО ЛЕКАРИ СЕ ИЗНЕСОХА СКОРОПОСТИЖНО НАВЪН. МНОГО, НАЛИ?

А СЕГА, БЕСНЕЙТЕ НА ВОЛЯ!
ЩЕ ВИ ЧУЕ ОНЗИ, НЕБРЪСНАТИЯТ!
цитирай
45. martiniki - тъжно е, болно
05.01.2011 18:48
дожаля ми страшно за хората, сякаш не им е било достатъчно да загубят детето си, а са ги разигравали като маймуни след смъртта му, изчетох толкова постинги и призиви, изгледах репортажите, видях скръбта им - бездънна, никой не може да им върне детето, нищо не би могло да ги възмезди, тези призиви за насилие и саморазправа с "лекаря" с нищо не помагат,не мисля и че всички лекари са безотговорни, некадърни и алчни, хората са различни, има нещо дълбоко сгрешено в цялата система, опорочено, гнило -не искам да бъда песимист, че няма как да се променят нещата, само всеки ден се моля да не се разболяваме
цитирай
46. dolsineq - А, няма ли снимка този Маджунов? Да я ...
05.01.2011 18:55
А, няма ли снимка този Маджунов? Да я пуснем във всеки блог и да си получи виртуалното наказание.
цитирай
47. elinora - dolsineq, ето го този псевдолекар :(
05.01.2011 19:22
http://www.kungb.medfac-sofia.eu/p_madjunov_bg.htm
цитирай
48. makont - И понеже нямат пари, да убиват, така ли,
05.01.2011 19:30
pegas08 написа:
Прост народ,
прости доктори, проста държава!

Анекс първи и единствен.
НЯКОЙ ГАНГСТЕР ДА СЕ Е ОПЛАКАЛ ОТ ЛОШО ЗДРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ?

Е, МИЛИ МОИ,СЛАДКОДУМНИЦИ, Я МИ КАЖЕТЕ СЕГА:
С ТРИЦИ МАЙМУНИ ДА СЕ ЛОВЯТ?
ДА В ЗАНЗИБАР.

ЛЕКАРЯТ, ЗА ДА БЪДЕ ЛЕКАР НА НИВО, КАКВИ ПАРИ ИЗИСКВА ЗА ОБУЧЕНИЕ?
НЯКОЙ ДА МИ КАЖЕ?

ДОПЪЛНЕНИЕ КЪМ АНЕКСА.
ЗА 20 ГОДИНИ СВОБОДИЯ НА БАНДИТИЗМА, НИМА НЕ СА СТАВАЛИ ЗУЛУМИ? А?

ЗАЩО СЕГА Е ТАЗИ ЕСКАЛАЦИЯ? ЧАТ ЛИ СТЕ?
ЗАЩОТО НЯМА МЪНИ, МЪНИ ЗА ДОКТОРИТЕ, Е ЗА ТОВА.
И ДОКАТО КРЕЩИМ КАТО САЛЕМСКИ ВЕЩИЦИ. СВЯСТНИТЕ ЛЕКАРИ ЩЕ СИ ХВАНАТ ПЪТЯ.
И ПАК ЩЕ СИ ДЕРЕМ ГЪРЛАТА, НО ТОЗИ ПЪТ НА УМРЯЛО!
Я МИ КАЖЕТЕ, КОЛКО ЛЕКАРИ СЕ ИЗНЕСОХА СКОРОПОСТИЖНО НАВЪН. МНОГО, НАЛИ?

А СЕГА, БЕСНЕЙТЕ НА ВОЛЯ!
ЩЕ ВИ ЧУЕ ОНЗИ, НЕБРЪСНАТИЯТ!

да не им пука и да обслужват този, които няма пари. Да живеят мутрите, защото си плащат, а децата ни да ги убиват. Хората са му дали 200 лв, толкова са имали, е и детето им е убито, може би трябва да издигнем паметник на този доктор, за да не отиде в чужбина. Тои вече е там. Сигурна съм, че хич няма да се чувства кмфортно, ако там беше убил дете. А това, че ни наричаш прости, няма никакво значение. В края на крайщата, всеки може да обижда както си иска. Аз не се чувствам такава.
цитирай
49. blogena - вече
05.01.2011 20:02
dolsineq написа:
А, няма ли снимка този Маджунов? Да я пуснем във всеки блог и да си получи виртуалното наказание.


го изтипосах
цитирай
50. priqtel12 - Да, Мая, аз също се почувствах хем безсилна, хем бясна, че такива лекари продължават
05.01.2011 20:04
да работят.....А ако някой беше взел мерки след подадените жалби срещу него, за каквито съобшиха по новините, може би един детски живот щеше да бъде спасен....
цитирай
51. makont - Всичко е илюзия,
05.01.2011 20:12
priqtel12 написа:
да работят.....А ако някой беше взел мерки след подадените жалби срещу него, за каквито съобшиха по новините, може би един детски живот щеше да бъде спасен....

просто не им пука. Пегас ги защитава, защото са ниско платени. Да те за това крадат и ни гледат в ръцете и не им пука, когато умират децата ни.
цитирай
52. makont - Само така, Албенка,
05.01.2011 20:12
blogena написа:
dolsineq написа:
А, няма ли снимка този Маджунов? Да я пуснем във всеки блог и да си получи виртуалното наказание.


го изтипосах

поне като го видят, да бягат далече от него. Все още са останали и добри доктори. Това е призвание, а не професия!
цитирай
53. анонимен - http://veselaj. blog. bg/poli...
05.01.2011 20:20
http://veselaj.blog.bg/politika/2010/12/23/glupostta-e-vredna-za-vasheto-zdrave-i-za-vashiia-jivot.655659

Къде са весела и никодима? Глупостта е вредна!
цитирай
54. анонимен - Весела мъдрост на 52 години
05.01.2011 20:24
8. veselaj - А бе хора, вие ум имате ли? Наистина ...
04.12 13:58
А бе хора, вие ум имате ли? Наистина ли не ви е ясно, че нямаме никаква информация за случая? Не разбирате ли, че на никого не му пука за бебето (ако изобщо е било бебе) и че ако ги интересуваше истината, щяха да арестуват тихомълком лекарите и да ги осъдят? Цялата патърдия е именно за да подлъжат такива като вас. Защото ако наистина лекарите имаха вина, тя лесно щеше да излезе наяве, ама нямаше да се изтъкнат "добрите" полицаи. Ех, народе....
цитирай
55. анонимен - никодимна мъдрост на 50+
05.01.2011 20:26
8. nicodima - Ау! Много гербаджии ти четат постовете, много нещо!
24.12.2010 08:52
Може и да са служебно ангажирани...
То полицейските коментари веднага се познават - определено целят дискредитиране! Надявам се, че го знаеш...
цитирай
56. анонимен - ko4o
05.01.2011 20:27
potresen sam tova nesa lekary .pe4elbari.naxalni i bezkrupolni.da ne dava bog da vlizas v bolnica .v koqto i bolnica da otides, se sbaska6 s bezdu6ie i prenebrejenie.za jalost taka e v demokrati4na balgaria.
цитирай
57. анонимен - ."..ЩЕЛИ ДА СИ ХОДЯТ ,НАВЪН..."......---ДОКТОРИТЕ -ДЕМЕК???!
05.01.2011 20:35
...АМИ ДА СИ ХОДЯТ ,БЕ....!!!!!!!!!!!!!!!
МОЖЕ И ДА СЕ ПОНАУЧАТ НА МЕДИЦИНА.....ТАМ В ЧУЖБИНАТА!

ТУК В БЪЛГАРИЯ ,ВЕЧЕ ПОЛОВИН ВЕК----НА ВСЕКИ 5-6-ЧОВЕКА СЕ ПАДА ПО ЕДИН ДОКТОР!
МНОГО ДОКТОРИ...МНОГО НЕЩО!!
...И ВСИЧКИТЕ ИСКАТ ---САМО В ЦЕТРАЛНИТЕ БОЛНИЦИ НА СОФИЯ ДА РАБОТЯТ...!!???
НА СЕЛО ---НЕ ИСКАТ!
ПАДАЛО ИМ РЕНОМЕТО!
..АМИ ТО ....МЕДИЦИНАТА СЕ УЧИ НА СЕЛО---КЪДЕТО ,ВСИЧКО ЗАВИСИ ОТ ТЕБ!
ТУКА ---В ГОЛЯМАТА БОЛНИЦА, ОСВЕН НА КАФЕТА ,ИНТРИГИ И ПРОСТОТИЙ , ЕВА ЛИ ЩЕ СЕ ИЗГРАДДИШ КАТО СПЕЦИАЛИСТ, ОСВЕН АКО СПИШ СЪС ШЕФА СИ ИЛИ ИМАШ ,ВУЙЧО ...С ДЕБЕЛ ДУПЕТАТСКИ ЗАДНИК!
цитирай
58. cefulesteven - Ужас:(((
05.01.2011 20:42
Ужас:(((
цитирай
59. анонимен - Утеха няма
05.01.2011 21:14
Ден и нощ не ми излизат думите на миличкото дете казани в последните минути:"Искам си мама и татко".Мили хора,кажете как се живее след тези думи,как?
Каквото и да кажа на тези изстрадали родители няма да ги утеша.Знам,след тези думи на детето утеха няма за цял живот.
цитирай
60. анонимен - ...
05.01.2011 22:16
Маконт, това, което правите, е недостойно! Имате приятели в блога, които са лекари... Помислете добре! Те такива хора ли са и не ги ли обиждате? Погледнете някои от анонимните си коментари. Спомням си една реплика от пародия на американски уестърн... " Накрая добрите от голяма добрина избиват лошите!" Знаем се от блога, уважавах Ви, коментирали сме се, но ако се появя с ника си, анонимните, които сте допуснали да екзекутират всяко различно мнение, ще "линчуват" и мен, а начини за това колкото щеш! Знам,че сте съвестен човек и малко сте се поувлекли да заявявате "гражданска" позиция, но ако деактивирате поста си, ще постъпите много по-достойно! Долно е да трупаш дивиденти, популярност, рейтинг за сметка на една голяма лична трагедия и да участваш в предварително планирана политическа кампания, целяща да срине лекарското съсловие и да създаде обществено напрежение! Помислете ! Не това е начинът!
цитирай
61. maranatha - Когато един народ забрави своя Бог
05.01.2011 22:20
Ако един човек няма вяра в Бога, тогава какво може да го спре да извърши някоя низост? След като този живот е единственото, което притежава, и знае, че е произлязъл от маймуните и след като умре ще бъде изяден от червеите, тогава защо да не взима рушвети, да не се качва пиян в автомобила или да убива деца от небрежност и нехайство?
цитирай
62. анонимен - мина ли ви бе пумияри, видях ва колко ...
05.01.2011 22:28
мина ли ви бе пумияри , видях ва колко сте чуствени и ??
и?
доктора ще убие и вас с кеф хахахахахахахахх
кво ще му направите бе пумияри страхливи ???
цитирай
63. kasnaprolet9999 - Интересно, много хора като теб имат ...
05.01.2011 22:32
Интересно, много хора като теб имат натрупани негативи от недобросъвестна лекарска намеса. Не споделям мнението на анонимен № 62. Това, че ти споделяш своя опит не означава, че участваш преднамерено в предварително планирана политическа кампания. От разказа ти не личи, че слагаш всички лекари под общ знаменател. В моя постинг аз също съм споделила своя опит и целта ми е да осветля родителите на малки деца да не се подвеждат по мненията на псевдолекари. Дала съм пример с лекар, който е бил добър специалист и ме е научил как да постъпвам в такива случаи. Обвинявам ръководството на лекарския съюз, че защитават лекарските издънки на некъдърни и корумпирани лекари.Така тези негативи се изсипват и върху добрите лекари, които с нищо не са заслужили такова отношение.Не е вярно, че нищо не можеш да промениш, споделяйки своя печален опит ти помагаш на много хора, които ако изпаднат в такъв случай едва ли биха се съгласили да им оперират детето. Трябва да работим усилено върху повишаване здравната си култура, друг начин няма при създадената обстановка. Няма кой да ни пази от недобросъвестни, недоучени и корумпирани "специалисти". Аз така се насочих навремето към билколечението, щяха да убиятголемият ми син от антибиотично лечение на " горните дихателни пътища". Реших, че трябва да има и друг начин за повишаване на имунитета и го намерих. Поздрави!!!
цитирай
64. mirachopi - Аз мога да направя само това
05.01.2011 22:51
Да разобличим некъдърните лекари,без да обиждаме лекарската професия.Отворена групаЧленовете и съдържанието са видими от всички.
Който иска нека се присъедини във Фейсбук
цитирай
65. atinonino - привет
05.01.2011 23:10
Много се извинявам ама с тия писания НИЩО НЕ ПРАВИТЕ.Човека няма нужда от 1000 статии които да споменават проблема,а от 1 в която да пише ,че 1000 са го подкрепили на площада и след това ВЪПРОСА СЕ Е РЕШИЛ.Ама не в къщи си е по топло.Е да така е зима е.А и да се обърна към по големите(зряла възраст :) ),всички казвате как ние сме бъдещето....е какъв пример ни давате?Да си седиме на топло и да се вайкаме ,вместо да излезнеме на вън и да отстояваме правата си...мерси за примера който ни давате...ще си порастнеме мишки

с уважение:atinonino
цитирай
66. анонимен - СКОРО РАЗБРАХ ЧЕ СИ НЯМАМ НИКОЙ ...
05.01.2011 23:11
СКОРО РАЗБРАХ ЧЕ СИ НЯМАМ НИКОЙ
ТОЧНО В НАЙ-ТЕЖЪК МОМЕНТ МИ ЗАБИХА ДВА ПЪТИ НОЖА В ГЪРБА
МЕРСИ ОТ ВАШЕТО ПРИЯТЕЛСТВО
цитирай
67. анонимен - браво 68, те са страхлвиви пумияри
05.01.2011 23:33
браво 68, те са страхлвиви пумияри
цитирай
68. atinonino - не не е така
05.01.2011 23:37
не са пумяри.определено им имам уважението,но са си страхливи.а точно те са хората които трябва да покажат на нас младите как да отстояваме правата си
цитирай
69. анонимен - Операция на сливиците
06.01.2011 00:09
Аз съм доста по- голям , над 50. Но отлично сиспомням изваждането на моята , така наречена 3 сливица.Бил съм може би на 6-7 години.Боледувах и така се реши, да има операция. В пълно съзнание с дълга игла ми сложиха упойка някъде в гърлото. После с някакъв инструмент лекарят ме придърпа,така го усещах и всичко свърши. Никакви зашивания, нищо. После трябваше да ям много сладолед. Това го имах за награда , а то си е било лечение. За какви зашивания се говори сега, не мога да си представя, дали пък не си го измислят заради проклетите клинични пътеки , да се плаща повече, не съм лекар , не знам. Мисля си ,че е за парите.
цитирай
70. анонимен - Може да се направи нещо!
06.01.2011 00:51
На такъв лекар може да се отнеме правото му
да упражнява професията си!
Да се прегледа закона!
цитирай
71. анонимен - гледайте си децата
06.01.2011 02:08
И аз съм бясна. Обаче къде е причината, на дъното кое е - родителят като не мисли с главата си, ами се панира и дава да оперират детето му неправилно и като не си го е лекувал, ами чака лекарят да го оправи. Има си народна медицина, тя е най-ефикасна, всеки педиатър го казва, а не за всяко кихане - айде антибиотик, че да мине, ама не минава, ами стават рецидиви и резистентност и детето "все болно". То е като образованието - в една държава сме всички, но едни са неграмотни, други - те пак са си гении и печелят олимпиади, така и едни са здрави, други - болнави и ни доктор, ни здравни системи имат общо с това, а отглеждането на детето, защото родителят е ОТГОВОРЕН за здравето на детето си, не институцията и държавата му и не само Господ.
Порочно е да се черпят и подкупват лекари, но в България така сме ги научили. а и те получават унизително заплащане. Така че аз не бих рискувала поне да не почерпя доктора, в чиито ръце ми е животът или този на някой от семейството ми. От материалите става ясно, че родителите никак не са били склонни да ухажват финасово това "светило", та той сам си е искал неговото. Те са се надявали на хуманност и коректност. Късно е вече.
цитирай
72. malkiatprintz - Маконт, това, което правите, е н...
06.01.2011 03:38
анонимен написа:
Маконт, това, което правите, е недостойно! Имате приятели в блога, които са лекари... Помислете добре! Те такива хора ли са и не ги ли обиждате?

....ако се появя с ника си, анонимните, които сте допуснали да екзекутират всяко различно мнение, ще "линчуват" и мен...

...да участваш в предварително планирана политическа кампания, целяща да срине лекарското съсловие и да създаде обществено напрежение


Ами като са толкова обидчиви да бяха направили нещо. Горкичките, обидиха се, че някои от тях трепаха деца и родилки през годините.

Чудесно, анонимен. Скрийте се и бъдете спокоен, че няма да ви линчуват. Това очевидно е по-достойна позиция.

Аха, значи за "докторската" некадърност са виновни политиците. Вероятно Маджунов е изпълнявал партийна поръчка?

Ясно е, че все още се намират и свестни, само че за съжаление докторите станаха прекалено много, а лекари почти не останаха.

~~~~~~

Маконт, и аз съм на мнение, че може да се въздейства върху системата, има различни начини. Въпросът е шумотевицата от вчера да не отмине до утре. Поздрави.
цитирай
73. анонимен - за анонимните доктори
06.01.2011 07:40
Заради вас го правим. Защото такива като лицето Маджунов са срам за цялата ви гилдия - крадец! Само това стига, за да искате да го изгоните. Или и вие така - 4 часа реално, 3 дни по клинична пътека? За това ли се криете?
Преди да сте част от гилдия бъдете първо хора - този е убил дете - от некадърност, от безхаберие, от алчност , де да знам. Но има ли значение - убийството е факт!!!!
Къде видяхте политика?
Нямало пари - ми няма и да има, докато такива като този точат касата, няма да има.
Били сте обидени, а детето, то какво - умряло е и не се обижда!!!!
Излезте и кажете - този вън!
Един ваш колега каза, че го е срам в блога. Приятелите ми доктори ми казаха, че се чустват ужасно. Вие какви сте? Гилдия или хора?
цитирай
74. zabylgarite - до анонимен идиот номер 64
06.01.2011 07:58
миризливецо ела аз да те пооперирам малко тебе,после ще ти натъпча вмирисаната уста с монети от един лев и ще те карам да ги гълташ изрод с изрод.
цитирай
75. makont - Ужас, Стеф,
06.01.2011 08:01
cefulesteven написа:
Ужас:(((

а и все по-голям става! Лошото е, че ние сме в ролята на опитните зайчета и всеки се упражнява върху нас.
цитирай
76. makont - Изобщо не ме интересува рейтингът,
06.01.2011 08:04
анонимен написа:
Маконт, това, което правите, е недостойно! Имате приятели в блога, които са лекари... Помислете добре! Те такива хора ли са и не ги ли обиждате? Погледнете някои от анонимните си коментари. Спомням си една реплика от пародия на американски уестърн... " Накрая добрите от голяма добрина избиват лошите!" Знаем се от блога, уважавах Ви, коментирали сме се, но ако се появя с ника си, анонимните, които сте допуснали да екзекутират всяко различно мнение, ще "линчуват" и мен, а начини за това колкото щеш! Знам,че сте съвестен човек и малко сте се поувлекли да заявявате "гражданска" позиция, но ако деактивирате поста си, ще постъпите много по-достойно! Долно е да трупаш дивиденти, популярност, рейтинг за сметка на една голяма лична трагедия и да участваш в предварително планирана политическа кампания, целяща да срине лекарското съсловие и да създаде обществено напрежение! Помислете ! Не това е начинът!

за мен блогът не е начин да си се самодоказвам. Моята най-добра приятелка също е лекар. Не обиждам съсловието, а тези, които са се увълчили и оставят децата да умират. Съжалявам, но не мога да ги защитавам. За анонимните не мога да отговарям, Вие също сте се индикирали като анонимен, защо. Аз умея да приемам критики. Но в случая такава няма, защото зад нея не стои конкретен човек.
цитирай
77. makont - Да се надяваме, че ти, който си толкова смел,
06.01.2011 08:06
анонимен написа:
мина ли ви бе пумияри , видях ва колко сте чуствени и ??
и?
доктора ще убие и вас с кеф хахахахахахахахх
кво ще му направите бе пумияри страхливи ???

че дори и името си не показваш и не си помияр ще останеш жив. Ние всички сме потенциални жертви на нещо и всички ще умрем. Ех как хубаво ще си живеете само смели и не-помияри.
цитирай
78. makont - Е, но доста хора не умеят да четат и между редовете.
06.01.2011 08:09
kasnaprolet9999 написа:
Интересно, много хора като теб имат натрупани негативи от недобросъвестна лекарска намеса. Не споделям мнението на анонимен № 62. Това, че ти споделяш своя опит не означава, че участваш преднамерено в предварително планирана политическа кампания. От разказа ти не личи, че слагаш всички лекари под общ знаменател. В моя постинг аз също съм споделила своя опит и целта ми е да осветля родителите на малки деца да не се подвеждат по мненията на псевдолекари. Дала съм пример с лекар, който е бил добър специалист и ме е научил как да постъпвам в такива случаи. Обвинявам ръководството на лекарския съюз, че защитават лекарските издънки на некъдърни и корумпирани лекари.Така тези негативи се изсипват и върху добрите лекари, които с нищо не са заслужили такова отношение.Не е вярно, че нищо не можеш да промениш, споделяйки своя печален опит ти помагаш на много хора, които ако изпаднат в такъв случай едва ли биха се съгласили да им оперират детето. Трябва да работим усилено върху повишаване здравната си култура, друг начин няма при създадената обстановка. Няма кой да ни пази от недобросъвестни, недоучени и корумпирани "специалисти". Аз така се насочих навремето към билколечението, щяха да убиятголемият ми син от антибиотично лечение на " горните дихателни пътища". Реших, че трябва да има и друг начин за повишаване на имунитета и го намерих. Поздрави!!!

Всеки съди по себе си. Със сигурност емоционално подходих, но не трябва да се стига до тези крайности, направо съм потресена от една част от коментарите, но нека ги има, за да видят какво преставляват.
цитирай
79. makont - Май аз се оказах виновна за смортта на детето, не ме пуска да пиша повече
06.01.2011 08:14
[quote=zabavnata]Приятел, къде видя политика тук? Случайно познавам Мая - makont от реалния живот. Тя е счетоводител, но преди това е прекрасна МАЙКА и ЧОВЕК. Разбирам позицията и. Спомням си как преди години изпращаше сина си Иван на детска градина и топло го прегръщаше, целувка. Детето усмихнато влизаше в група "Мечо" на 15 ОДЗ. На празници Мая беше същински дядо Коледа и носеше лакомства за всички деца.
Каква политика бе, анонимен? Дори и да си лекар, как ще се почувстваш, ако загубиш детето си? Питай ме, защото съм го преживяла, ако изобщо може да се преживее подобна трагедия.
Познавам много достойни ЛЕКАРИ, чест и почитания! Имала съм честта случайно да попадна на някои от тях. Ето и няколко имена:Ставрева, Захаринов, Бегов, Стаменов, Джеров, Томова, Киясова, Рибарова, Димитров, Христова, Георгиева...Списъкът продължава. За всеки от тях мога да ти разказвам много, защото не са превърнали професията в търговия, защото СПАСЯВАТ ЧОВЕШКИ ЖИВОТИ!
За другите "лекари" не искам да си спомням, дори имената им. Когато останах жива, "на косъм" при първото си раждане и лекари УБИХА детето ми си спомням как търсех въпросите "ЗАЩО?". Наблюдаващия лекар от поликлиниката със сълзи в очите ме попита "Момиче, чудя се как ти си останала жива?". 20 часово раждане!!! Да ме бяха срязали, да бяха предизвикали раждане...20 часа с изтекли води! Задушиха бебето и то два дни се бори преди да си отиде от този свят, в друга болница, където вече беше късно да му помогнат. Тогава за първи път попадах в болница. Системи бях виждала само по филмите. Неделя следобяд...Цяла нощ...В понеделник към 11 ме "инквизираха" и мислех, че това е края. Оцелях! Но помня! Преди 16 години една д-р Николова изключи дори апарата за следене на тоновете на бебето. Никой не ми обърна внимание. И убиха бебето! Няма да забравя как един шеф, д-р Ковачев ми каза: "Нищо мойто момиче. Млада си, здрава си, ще си родите друго!" И тук ли виждаш заговор, политика? Кажи ми анонимен? Кажи ми само "ЗАЩО?"[/quote
цитирай
80. makont - Дано има полза от всичко това!
06.01.2011 08:59
zabavnata написа:
Исках да покажа на анонимния, че няма политика в една човешка трагедия и трябва да спрем безобразията с общи усилия без значение от цвят и партийна принадлежност. Преди всичко всички сме хора! Дори лекарите! Представям си колко им е обидно на тези, истинските, отдадените на професията. Да си ЛЕКАР е призвание, вътрешна необходимост да помагаш на хората!
При различни правителства безобразията си продължават...Някой все пак трябва да ги спре, дори ако се наложи намеса на СЪД и ПРОКУРАТУРА. А там вече трябва да са железни и неподкупни! Всички имаме деца.

Дано поне едно обречено дете, можем да спасим. Хубав празник днес!
цитирай
81. mikino - Маконт, това, което правите, е н...
06.01.2011 09:14
анонимен написа:
Маконт, това, което правите, е недостойно! Имате приятели в блога, които са лекари... Помислете добре! Те такива хора ли са и не ги ли обиждате? Погледнете някои от анонимните си коментари. Спомням си една реплика от пародия на американски уестърн... " Накрая добрите от голяма добрина избиват лошите!" Знаем се от блога, уважавах Ви, коментирали сме се, но ако се появя с ника си, анонимните, които сте допуснали да екзекутират всяко различно мнение, ще "линчуват" и мен, а начини за това колкото щеш! Знам,че сте съвестен човек и малко сте се поувлекли да заявявате "гражданска" позиция, но ако деактивирате поста си, ще постъпите много по-достойно! Долно е да трупаш дивиденти, популярност, рейтинг за сметка на една голяма лична трагедия и да участваш в предварително планирана политическа кампания, целяща да срине лекарското съсловие и да създаде обществено напрежение! Помислете ! Не това е начинът!

Зависи кой как разбира нещата бе човек! То си е за нея, ти кой си, да даваш оценка? Аз лично изпатих от "лекари" и вече се убедих, че 90% са бизнесмени! Забравили са хуманното и призванието отдавна. Болниците са търговски дружества - взимат кинти, а какво ще стане с човека с извинение ги бОли фара!!! Съжалявам за грубите думи, но е точно така!
А това кой какъв рейтинг и популярност търси изобщо не ме бърка! Има събитие, има виновни, има и коментари! Нормално е подобно нещо да предизвика емоция! Ако на теб ти е проблем, че някой е споделил мнение просто не го чети!
цитирай
82. анонимен - ЛЕКАРСКАТА ПРОФЕСИЯ Е ...МРЪСЕН "БИЗНЕС"...В БЪЛГАРИЯ!!!!
06.01.2011 09:48
ЛЕКАРСКАТА ПРОФЕСИЯ, Е МЯСТО ЗА НЕОГРАНИЧЕНО ЗАБОГАТЯВАНЕ НА БИВШИ "СЕЛСКИ ЦЪРВУЛИ" ,БЕЗ МОРАЛ И СЪВЕСТ!!!

ЛЕКАРСКАТА ПРОФЕСИЯ----ПОРАДИ ПРЕСИЩАНЕТО НА СТРАНАТА СЪС ТОЗИ ВИД СПЕЦИАЛИСТИ СЕ ...ОБЕЗЦЕНИ И ПРЕВЪРНА В "ПЕЧАТНИЦА ЗА ПАРИ"---БЕЗ ГАРАНЦИИ ,ЗА ЗДРАВЕ!!!!!
цитирай
83. анонимен - По-добре без доктори
06.01.2011 11:24
...отколкото доктори, които работят само заради пари. То си е пак все едно без доктори ако нямат съвест.
До толкова и ние ще се справим.

До всезнаещия и умен пегас от един прост човек.
цитирай
84. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Мая! Честито Богоявление! http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2011-01-06&article=352969
06.01.2011 12:39
Четиригодишната Гери ни напусна на Рождество, нека сега, на Йордановден, се държим като достойни българи в нейна памет. Не пускай анонимни, които са тук единствено, за да дискредитират този протест! Нека всеки изказал се, напише името си. И друго. БЪЛГАРСКИТЕ ЛЕКАРИ СА ДОСТОЙНИ! Сестра ми е такъв лекар. Точно затова няма да позволя да се петни името на българските лекари, заради Маджуновци, които нямат нищо общо с това призвание. ИСКАМЕ д-р Миланов И българският премиер точно на БОГОЯВЛЕНИЕ ДА ГОВОРЯТ! И ТОЗИ ПЪТ НЕ САМО ДА ГОВОРЯТ, А ДА ПРЕДПРИЕМАТ КОНКРЕТНИ ДЕЙСТВИЯ. В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ ТОВА ЩЕ СТИГНЕ ДО СЪДА В ХАГА.
цитирай
85. panazea - Още едно ангелче на небето! Мир на душата му !
06.01.2011 13:10
Трябва да се знаят имената на добрите лекари , които спасяват хората и на лошите лекари , които погубват , за да се предпазват хората и да няма подобни случаи!
Разбира се съдът е този , който ще определи вината .
Ние можем да изразим своята гражданска позиция . За да не се дава възможност на некадърни и корумпирани лекари да вредят . Всички случаи на корупция и некадърност да бъдат наяве , за да се предпазват хората .
Мой колега умря , защото нямаше пари да плати операцията си и от Пирогов го върнаха у дома му да си умре. Ние колегите , ако знаехме , че животът му струва 1000 лева , щяхме да ги съберем помежду си . Съжалявам , че нямам подробности и имена , но факт е ,че след отказ в Пирогов да го оперират , защото той е нямал пари , нашият колега умря! Цената на човешкия живот в България е 1000 лв. Не знам тези лекари каква Хипократова клетва са полагали !
Ваша Панацея !
цитирай
86. makont - Не ме разбраха, права си,
06.01.2011 15:15
mikino написа:
анонимен написа:
Маконт, това, което правите, е недостойно! Имате приятели в блога, които са лекари... Помислете добре! Те такива хора ли са и не ги ли обиждате? Погледнете някои от анонимните си коментари. Спомням си една реплика от пародия на американски уестърн... " Накрая добрите от голяма добрина избиват лошите!" Знаем се от блога, уважавах Ви, коментирали сме се, но ако се появя с ника си, анонимните, които сте допуснали да екзекутират всяко различно мнение, ще "линчуват" и мен, а начини за това колкото щеш! Знам,че сте съвестен човек и малко сте се поувлекли да заявявате "гражданска" позиция, но ако деактивирате поста си, ще постъпите много по-достойно! Долно е да трупаш дивиденти, популярност, рейтинг за сметка на една голяма лична трагедия и да участваш в предварително планирана политическа кампания, целяща да срине лекарското съсловие и да създаде обществено напрежение! Помислете ! Не това е начинът!

Зависи кой как разбира нещата бе човек! То си е за нея, ти кой си, да даваш оценка? Аз лично изпатих от "лекари" и вече се убедих, че 90% са бизнесмени! Забравили са хуманното и призванието отдавна. Болниците са търговски дружества - взимат кинти, а какво ще стане с човека с извинение ги бОли фара!!! Съжалявам за грубите думи, но е точно така!
А това кой какъв рейтинг и популярност търси изобщо не ме бърка! Има събитие, има виновни, има и коментари! Нормално е подобно нещо да предизвика емоция! Ако на теб ти е проблем, че някой е споделил мнение просто не го чети!

Който иска да се сърди, мен ме боли за това дете, снимката му видях, сякаш е мое. Впрочем, утре може, да не дава бог и моето да е.
цитирай
87. makont - Не знам дали го чу сутринта премиера,
06.01.2011 15:25
malchaniaotnadejda7 написа:
Четиригодишната Гери ни напусна на Рождество, нека сега, на Йордановден, се държим като достойни българи в нейна памет. Не пускай анонимни, които са тук единствено, за да дискредитират този протест! Нека всеки изказал се, напише името си. И друго. БЪЛГАРСКИТЕ ЛЕКАРИ СА ДОСТОЙНИ! Сестра ми е такъв лекар. Точно затова няма да позволя да се петни името на българските лекари, заради Маджуновци, които нямат нищо общо с това призвание. ИСКАМЕ д-р Миланов И българският премиер точно на БОГОЯВЛЕНИЕ ДА ГОВОРЯТ! И ТОЗИ ПЪТ НЕ САМО ДА ГОВОРЯТ, А ДА ПРЕДПРИЕМАТ КОНКРЕТНИ ДЕЙСТВИЯ. В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ ТОВА ЩЕ СТИГНЕ ДО СЪДА В ХАГА.

каза, че няма нужда от комисии и разследване, които е виновен, да си ходи. Не му пука. А въпроса е, този лекар чувства ли вина, аз мисля, че не. Напълно съм съгласна с Вас, че не всички лекари са такива. Моята най-добра приятелка също е лекар. Анчетата да си пишат, не ги спирам. Знам, че е пошло, но нямам време да селектирам коментарите. Така се вижда докъде стига човешката глупост.
цитирай
88. makont - Пиши, пиши, за да чуят,
06.01.2011 15:28
panazea написа:
Трябва да се знаят имената на добрите лекари , които спасяват хората и на лошите лекари , които погубват , за да се предпазват хората и да няма подобни случаи!
Разбира се съдът е този , който ще определи вината .
Ние можем да изразим своята гражданска позиция . За да не се дава възможност на некадърни и корумпирани лекари да вредят . Всички случаи на корупция и некадърност да бъдат наяве , за да се предпазват хората .
Мой колега умря , защото нямаше пари да плати операцията си и от Пирогов го върнаха у дома му да си умре. Ние колегите , ако знаехме , че животът му струва 1000 лева , щяхме да ги съберем помежду си . Съжалявам , че нямам подробности и имена , но факт е ,че след отказ в Пирогов да го оперират , защото той е нямал пари , нашият колега умря! Цената на човешкия живот в България е 1000 лв. Не знам тези лекари каква Хипократова клетва са полагали !
Ваша Панацея !

Една наша съблогърка каза, "защо мутрите не се оплакват от лекарите". Те имат пари да си плащат, ако нямаш умираш. Аз не искам да бъда мутра и искам да живея, ще си платя, нямам избор, но е нечистоплътно.
цитирай
89. inel379 - Болка и гняв!
08.01.2011 03:29
И достатъчно гласност!
Защо не успяваме да се преборим тогава...
Явно, това не е достатъчно!
Сърдечен поздрав!
цитирай
90. анонимен - za nekadaranite lekari,koito si slujat i grubosti, i koito si plashtat za da si kupiat diplomi
08.01.2011 19:26
iskam da razkaja za edin slu4ai, predi koleda, as zam pensioniran l lekar i triabvashe da zapo4na taka nare4enite, sadorszshiriavashti, kogato otivam vtoria den , zvania na vratata, v otdelenieto, pristigat dvama spezializanti, izlizaashti ot otdelenieto, te islizat , as gi iz4akvam,itragnah da vlizam, no za sajalenie, edinia,koito imashe tipi4na fizionomia na mutra, zatvori vratata. Az mu kazah, 4e sam lekar i idvam na prozedura,, dori mu pokazah, abokata na rakata si, pomplih go da me pusne ,zashtoto zakasniavah za sistemata, togava toi me izbuta i se naloji i as sas sila da vliaza v otdelenieto. Otidoh pri starshata sestra da se opla4a, i da popitam za imeto,kogato se obarnah vidiah, 4e tosi gospodin, tragma sled mene, i kogato 4u kakvo zapitah starshata sestra, tozi nagal i protiven buldog, v sini odejdi, idva blizo do men i na uhoto mi kazva,""shte ti razbia mutrata\''''., niamah dumi da se vasmusjtavam, starshata cestra, ne otreagira nishto, vposledstvie razbrah, 4e tozi gos[podin e sin na niakakav kmet ot kustehdilskite sela i samo4uvstvieto mu e goliamo, pusnah jalba do zavejdash klinika, no se samniavam dali samunpravili preduprejdenie ili zabelejka.POloshoto e 4e imenno takiva mutri,sas samo4uvstvie utre ste lekuvat iza v badeshte nas i nashite deeza. sramuvam se za profesiata si lekar,zashtoto toi ne e edinstven, t6ejko ni
цитирай
91. makont - Може и да успеем,
09.01.2011 12:51
inel379 написа:
И достатъчно гласност!
Защо не успяваме да се преборим тогава...
Явно, това не е достатъчно!
Сърдечен поздрав!

иначе пак ще се получи: "Кучето си лае, керванът си върви"
цитирай
92. makont - Да, тежко ни,
09.01.2011 12:56
анонимен написа:
iskam da razkaja za edin slu4ai, predi koleda, as zam pensioniran l lekar i triabvashe da zapo4na taka nare4enite, sadorszshiriavashti, kogato otivam vtoria den , zvania na vratata, v otdelenieto, pristigat dvama spezializanti, izlizaashti ot otdelenieto, te islizat , as gi iz4akvam,itragnah da vlizam, no za sajalenie, edinia,koito imashe tipi4na fizionomia na mutra, zatvori vratata. Az mu kazah, 4e sam lekar i idvam na prozedura,, dori mu pokazah, abokata na rakata si, pomplih go da me pusne ,zashtoto zakasniavah za sistemata, togava toi me izbuta i se naloji i as sas sila da vliaza v otdelenieto. Otidoh pri starshata sestra da se opla4a, i da popitam za imeto,kogato se obarnah vidiah, 4e tosi gospodin, tragma sled mene, i kogato 4u kakvo zapitah starshata sestra, tozi nagal i protiven buldog, v sini odejdi, idva blizo do men i na uhoto mi kazva,""shte ti razbia mutrata\''''., niamah dumi da se vasmusjtavam, starshata cestra, ne otreagira nishto, vposledstvie razbrah, 4e tozi gos[podin e sin na niakakav kmet ot kustehdilskite sela i samo4uvstvieto mu e goliamo, pusnah jalba do zavejdash klinika, no se samniavam dali samunpravili preduprejdenie ili zabelejka.POloshoto e 4e imenno takiva mutri,sas samo4uvstvie utre ste lekuvat iza v badeshte nas i nashite deeza. sramuvam se za profesiata si lekar,zashtoto toi ne e edinstven, t6ejko ni

те наистина повечето са със свръх самочувствие, затова се получава така. Дано най-после в системата останат само добрите хора, с призвание, защото, както няма и пари, съвсем ще останем без лечение. Дано само сме здрави.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3046451
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930