Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2011 15:47 - Това е моята зима
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 34460 Коментари: 86 Гласове:
47


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




         И защо повечето хора казват, че не я обичат зимата? Няма нищо по-хубаво от бялата пелена покрила измръзналата земя. Дърветата, огънати от снега топлят клони в меката бяла завивка.

image

          Накъдето и да погледнеш е бяло. Царствено спокойствие и тишина. Пътят някакси самотно се вие ту на ляво, ту на дясно. Само платното е проходимо и наоколо сняг, сняг, сняг.

image

          Излязохме от белия тунел. Тук има и небе. Има и живот. Още една кола пътува в зимния ден.

image

           Познахте ли мястото. Това е прохода Петрохан. Едно от най-райските кътчета в България. Красиво във всеки сезон. Но зимата сякаш е дала всичко от себе си, за да направи едно пътуване неповторимо из снежните лабиринти на острите завои. 




Гласувай:
97



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tili - Много отдавна не съм
21.01.2011 16:06
минавала Петрохан. Имах често път до Чипровци преди време. Чудно и леко разбойническо местенце е:)))
цитирай
2. makont - Много е красиво, Тили,
21.01.2011 16:15
tili написа:
минавала Петрохан. Имах често път до Чипровци преди време. Чудно и леко разбойническо местенце е:)))

ние абсолютно винаги минаваме от там, пътувайки за Видин. Бог се е раздал на това място.
цитирай
3. tili - Навремето, когато ми беше за първи
21.01.2011 16:30
път бях смаяна да открия, че Голяма Рикса е истинско място на земята. До тогава бях убедена, че Радичков си е измислил всичко. Значи и Гоца Герасков живее някъде там:)))И онова прасе със зурла като трион:) А какви образи открих в Чипровци - нямаш представа. Животът е по-абсурден и интересен от всяка измислица. Красиво и загадъчно място е Петрохан, да!
Привет:)))
цитирай
4. martito - Обичам си я зимата:)) За мен няма ...
21.01.2011 16:36
Обичам си я зимата:)) За мен няма по-подтикващ към гушкане сезон от зимата:))))
А ти нагушкай мопсчетата:))
цитирай
5. makont - Не спирам да ги гушкам, Мартичко!
21.01.2011 16:44
martito написа:
Обичам си я зимата:)) За мен няма по-подтикващ към гушкане сезон от зимата:))))
А ти нагушкай мопсчетата:))

Няма такова удоволствие на Земята, като това. Дано отново имаме малко сняг и приказна зима. май не напразно денят на прегръдката е зимен.
цитирай
6. makont - Ами Сусо с клюводръвеца!
21.01.2011 16:46
tili написа:
път бях смаяна да открия, че Голяма Рикса е истинско място на земята. До тогава бях убедена, че Радичков си е измислил всичко. Значи и Гоца Герасков живее някъде там:)))И онова прасе със зурла като трион:) А какви образи открих в Чипровци - нямаш представа. Животът е по-абсурден и интересен от всяка измислица. Красиво и загадъчно място е Петрохан, да!
Привет:)))

Обожавам го Радичков. Изобщо хората от северозападналия край са много колоритни личности.
цитирай
7. scarlety - Maйче,
21.01.2011 16:56
зимата е красива-спор няма! Всеки сезон си има своето очарование!:) През прохода Петрохан през зимата не съм минавала,май все по топличко се случва! Хубави снимки си щракнала! Днес е ден на прегръдката! Голяма прегръдка от североизточния край,където понякога зимата е мнооого люта!:))
цитирай
8. razkazvachka - Оооо, яка зима!
21.01.2011 17:05
А тук само дъжд вали и вече падна сивото - но дъждът е чист - мие, носи чернилката по улицата - я, и канавките работят----

Искаааам сняаааг!

Гуш за тебе!
Отивам да си допиша приказката за след малко::))))
цитирай
9. benra - бялото
21.01.2011 17:08
е много пречистващо-красиво и приказно.аз не обичам студа, но когато е навалял сняк и дърветата са сякаш облечени в снежна дантела всичко изглежда толкова нереално и прелестно!
цитирай
10. makont - Прегръдка и от мен, Ади!
21.01.2011 17:12
scarlety написа:
зимата е красива-спор няма! Всеки сезон си има своето очарование!:) През прохода Петрохан през зимата не съм минавала,май все по топличко се случва! Хубави снимки си щракнала! Днес е ден на прегръдката! Голяма прегръдка от североизточния край,където понякога зимата е мнооого люта!:))

Зимата е красива, а на нас ни е топличко на душата. Хубав уикенд!
цитирай
11. makont - Гуш и от мен,
21.01.2011 17:13
razkazvachka написа:
А тук само дъжд вали и вече падна сивото - но дъждът е чист - мие, носи чернилката по улицата - я, и канавките работят----

Искаааам сняаааг!

Гуш за тебе!
Отивам да си допиша приказката за след малко::))))

Аз затова ти изпратих малко зима. Обожавам този снежен Петрохан, няма такава красота. А ти, ти си знаеш, бъди красива и пиши.
цитирай
12. makont - Така е, няма такава красота
21.01.2011 17:22
benra написа:
е много пречистващо-красиво и приказно.аз не обичам студа, но когато е навалял сняк и дърветата са сякаш облечени в снежна дантела всичко изглежда толкова нереално и прелестно!

и най- странното е, че всъщност тази белота не навява студ, а сякаш сгрява душата.
цитирай
13. blogena - и аз одеве писах някъде
21.01.2011 17:27
че нещо ялова тая зима :(
обичам снега и бялото ...
пречиставощо и зареждащо...

А от там не съм минавала от не знам вече колко години...
Хубава вечер :)
цитирай
14. анонимен - Да си припомним хубостта на снежната зима.
21.01.2011 17:28
В София снегът се стопи и ... само (в)зима, а не дава ;)))
цитирай
15. iliada - Страхотна!
21.01.2011 17:35
Не гласувах ,за да не разваля магията с 13- я глас ,мила!
цитирай
16. makont - А трябва,
21.01.2011 17:37
blogena написа:
че нещо ялова тая зима :(
обичам снега и бялото ...
пречиставощо и зареждащо...

А от там не съм минавала от не знам вече колко години...
Хубава вечер :)

време е да се поразходиш, да поотпочинеш малко. Да отпуснеш душица. Прегръдка от мен, Албенка!
цитирай
17. makont - много е тъжна зимата без сняг, Слави.
21.01.2011 17:38
parasol написа:
В София снегът се стопи и ... само (в)зима, а не дава ;)))

снегът някакси ни пречиства.
цитирай
18. makont - За мен изобщо гласуването няма значение,
21.01.2011 17:39
iliada написа:
Не гласувах ,за да не разваля магията с 13- я глас ,мила!

радвам се, че ми погостува и те потопих за миг в моята красива зима.
цитирай
19. compassion - Много обичам зимата
21.01.2011 17:54
именно заради белотата и чистотата, та макар и за кратко. При нас валя толкова много, че предизвика транспортни проблеми, но аз и тогава бях щастлива от прекрасните гледки. Ако някой много добре разбира радостта ти от снега, това съм аз.
Преръщам те, сладурано.
цитирай
20. makont - И аз те прегръщам!
21.01.2011 17:59
compassion написа:
именно заради белотата и чистотата, та макар и за кратко. При нас валя толкова много, че предизвика транспортни проблеми, но аз и тогава бях щастлива от прекрасните гледки. Ако някой много добре разбира радостта ти от снега, това съм аз.
Преръщам те, сладурано.

Благодаря за хубавите думи. Бяло да е и чисто!
цитирай
21. despinida - Хей, Мая, през Петрохан не съм минавала май повече от 30 години...:)
21.01.2011 18:00
Но пък си спомням чудесно какви екскурзии си бяха пътуванията...с Москвича на тати...майка ни на предната седалка, стриктно съблюдава, родителя да не превиши 60 км/ч...а ние със сестра ми на задната седалка се скъсваме от смах и радост...че отиваме при баба в Белоградчик...ех...как ме върна в ония хубави детски години :)
цитирай
22. makont - Знаех си аз, че имаш жилка от нашия край.
21.01.2011 18:10
despinida написа:
Но пък си спомням чудесно какви екскурзии си бяха пътуванията...с Москвича на тати...майка ни на предната седалка, стриктно съблюдава, родителя да не превиши 60 км/ч...а ние със сестра ми на задната седалка се скъсваме от смах и радост...че отиваме при баба в Белоградчик...ех...как ме върна в ония хубави детски години :)

вътрешно го усещах. И ние преди го борехме с жигулката, когато пътувахме към София мама месеше питка със сирене и спирахме да си хапнем посред пътя. А сега вечно пътуваме на пожар. Прегръдка от мен, Гале!
цитирай
23. martiniki - :)
21.01.2011 19:13
истински красива е твоята зима
цитирай
24. henzelski - Ами
21.01.2011 19:18
то и аз хич не я обичам зимата, Мая, но пък за компенсация любим ми е месецът в името ти...;):)
цитирай
25. vmir - Най-хубаво е да гледаш смразяващ студ от топло помещение.
21.01.2011 19:28
Хубава зима!
Поздрави! :)
цитирай
26. sande - Красиво, приказно и вълшебно!
21.01.2011 19:35
Поздрави!
цитирай
27. stela50 - Мая , много отдавна не съм минавала по този път...
21.01.2011 19:57
Но снимките са вълшебни ,приказна красота . Разбирам вече - твоята зима е специална ,чиста и бяла ,истинска .
Поздрави !
цитирай
28. vandela007 - Напомняш ми Ст. Цанев:
21.01.2011 20:09
"Душата ми плаче за сняг,
за чисто, за бяло душата ми плаче."
цитирай
29. monaliza121 - Поздрави за красивите снежни сн...
21.01.2011 20:43
Поздрави за красивите снежни снимки. Такава истинска зима само на снимки гледам от тук. Една вечерна прегръдка от мен!:))
цитирай
30. lubara - Поздрави, makont!
21.01.2011 20:46
Не съм пътувал натам. Берковица не е лошо някой ден да я посетя, може би през лятото.
цитирай
31. malchaniaotnadejda7 - Добър вечер, Майче!:)
21.01.2011 20:51
Отдавна не съм минавала през Петрохан. А е толкова красиво. Твоята зима е вълшебна, а снегът е чист и насъщен като копнежа ни за красота. И песничката е хубава. Поздрави и ти благодаря за удоволствието!:)
цитирай
32. bizcocho - Тук/в постинга/ е красива. Аз на ...
21.01.2011 21:28
Тук/в постинга/ е красива. Аз на картички даже я харесвам, но толкова :)))
цитирай
33. makont - Нали, невероятна е
21.01.2011 21:48
[quote=martiniki]истински красива е твоята зима[/quote
Може да е студено, но красотата топли!
цитирай
34. makont - А, май и аз си го обичам, нали нося името му.
21.01.2011 21:49
henzelski написа:
то и аз хич не я обичам зимата, Мая, но пък за компенсация любим ми е месецът в името ти...;):)

Но и зимата е красива, признай си.
цитирай
35. makont - Ето това е позиция,
21.01.2011 21:50
vmir написа:
Хубава зима!
Поздрави! :)

и аз съм зиморничава, но не мога да устоя на тази красота.
цитирай
36. makont - Благодаря ти Санде,
21.01.2011 21:52
sande написа:
Поздрави!

хубавото си е хубаво, дори и студено!
цитирай
37. makont - Просто това е зимата от моето детство и вече от моите мечти.
21.01.2011 21:53
stela50 написа:
Но снимките са вълшебни ,приказна красота . Разбирам вече - твоята зима е специална ,чиста и бяла ,истинска .
Поздрави !

Само там горе в планината зимата е такава. В града вече я няма, може би затова съм толкова възторжена.
цитирай
38. makont - И аз те гушвам, Мона Лиза,
21.01.2011 21:55
monaliza121 написа:
Поздрави за красивите снежни снимки. Такава истинска зима само на снимки гледам от тук. Една вечерна прегръдка от мен!:))

поне да погледаме, като си нямаме.
цитирай
39. makont - О, Любо, за теб е непростимо,
21.01.2011 21:56
lubara написа:
Не съм пътувал натам. Берковица не е лошо някой ден да я посетя, може би през лятото.

ти си такъв любител на Стара Планина. Иди и виж. Там всеки сезон е приказка.
цитирай
40. makont - Благодаря ти Наденце, прегръдка от мен.
21.01.2011 21:57
malchaniaotnadejda7 написа:
Отдавна не съм минавала през Петрохан. А е толкова красиво. Твоята зима е вълшебна, а снегът е чист и насъщен като копнежа ни за красота. И песничката е хубава. Поздрави и ти благодаря за удоволствието!:)

Иди там, ще видиш истинска чистота и красота. Няма такова място.
цитирай
41. makont - Не е така,
21.01.2011 21:58
bizcocho написа:
Тук/в постинга/ е красива. Аз на картички даже я харесвам, но толкова :)))

това не е картичка, снимах от колата и снимките са истински. Дори спряхме и погазих малко в снега, не можах да се въздържа. Поздрав от мен!
цитирай
42. makont - Моята изобщо не плачеше, защото го видях.
21.01.2011 21:59
vandela007 написа:
"Душата ми плаче за сняг,
за чисто, за бяло душата ми плаче."

Душата ми плаче тук в града, където няма сняг, вяма бяло. Прегръщам те сърдечно!
цитирай
43. inel379 - Белота, която дарява спокойствие и най-чиста радост!
21.01.2011 22:38
Красива приказка!
Благодаря за нея!
цитирай
44. parus - PRIEMI .....
21.01.2011 23:05
PRIEMI CELUVKI , OT MEN I SAPRUGATA MI . LIPSVA NI SNEGA . LIPSVA NI BALGARIA . BLAGODARIM TI MILA , ZA SNIMKITE I ZA TOPLITE 4UVSTVA , KOITO POLU4IHME BEZ DA GOVORIS ...... MERSI !!!!
цитирай
45. harvi - Аз обичам приказността на бялата зима в планината!
21.01.2011 23:58
Има нещо неповторимо, вълшебно и изключително красиво в пробляскващия сняг, натежалите от бели къдели клони на боровете... в причудливите форми на дърветата, отрупани със сняг! И обичам боя със снежни топки :))) Поздрави!
цитирай
46. georgibogdanow - Я колко фенове на Радичков имало тук ...
22.01.2011 00:07
Я колко фенове на Радичков имало тук :) Споменатите клюводръвци и Суса Тинина са от любимото ми негово произведение - "Заекът" с главен герой Заяко, а прасета с дълги зурли, ядящи кокошки, има на няколко места, но най-забавни са в барутния буквар :)... Радичковите прасета са все хищни, ама в това им е чарът и в стопаните им, които на пазара все обясняваха, че прасетата им не вкусват кокошка :)))

Загледах се в снимките горе, те наистина са много Радичкови - красиви, бели, умислени... Дадохте ми хубава идея какво да си препрочета тези дни, благодаря :) Поздрави и прощавайте за дългото лирическо отклонение в посока Радичков - просто не се сдържах :)))
цитирай
47. voinov50 - Майче, при нас рядка се е задръжало сняг през последните години...
22.01.2011 06:45
та ми доставиха удоволствие тези снежни снимчици :)))
Поздрави от Пирин!
цитирай
48. makont - Да си припомним, че имаше такова нещо,
22.01.2011 10:55
inel379 написа:
Красива приказка!
Благодаря за нея!

хубава, бяла зима. Хубав уикенд от мен!
цитирай
49. makont - Не думай, и при вас ли няма сняг,
22.01.2011 10:57
voinov50 написа:
та ми доставиха удоволствие тези снежни снимчици :)))
Поздрави от Пирин!

е, значи вече ще си го гледаме само на картинки! Поздрав и от мен и хубав уикенд, да спазите протокола, ей, червенко с месце.
цитирай
50. ckarlet - И аз харесвам зимната красота, М...
22.01.2011 12:31
И аз харесвам зимната красота, Маконт! Особено, когато и клоните са снежни!
Поздрави! Много хубави снимки!
цитирай
51. magnoliya - Красива зимна картинка!
22.01.2011 15:15
Обичам белотата на зимата! На 04.01.2011 г. не видяхме слънчевото затъмнение, защото при нас беше облачно, но когато слънцето залязваше, такава зимна картинка се появи! Явно беше една игра на слънчевите лъчи или по-скоро отражението им по белия пухкав сняг. Не може да се опише, такова нещо рядко се вижда! Съжалявам, че снимките ми не излязоха сполучливи, щяхте да се насладите на нещо уникално. Поздрави!
цитирай
52. hope17 - За мен всеки сезон
22.01.2011 21:38
има неподражаема красота. Уникалност и магичност. Зимата е вдъхновяваща по един особен начин - най-красивите картини, започват от едно чисто бяло платно :) Имаме възможност да рисуваме вдъхновението си, както го усещаме. В другите сезони има цветове, а тук поле за изява- за да ги нарисуваме по памет :) Мерси за разходката, скъпа :)
цитирай
53. kometapg - И аз обичам тази белота. Скрива т...
23.01.2011 16:51
И аз обичам тази белота. Скрива толкова много отчернилката на света и сякаш ни пренася някъде другаде! Поздрави!:)
цитирай
54. makont - Радвам се за топлинката,
23.01.2011 17:30
parus написа:
PRIEMI CELUVKI , OT MEN I SAPRUGATA MI . LIPSVA NI SNEGA . LIPSVA NI BALGARIA . BLAGODARIM TI MILA , ZA SNIMKITE I ZA TOPLITE 4UVSTVA , KOITO POLU4IHME BEZ DA GOVORIS ...... MERSI !!!!

която сте почувствали от моя постинг. Малко красота и белота от Родината. И от мен сърдечен поздрав.
цитирай
55. makont - Ох и аз,
23.01.2011 17:32
harvi написа:
Има нещо неповторимо, вълшебно и изключително красиво в пробляскващия сняг, натежалите от бели къдели клони на боровете... в причудливите форми на дърветата, отрупани със сняг! И обичам боя със снежни топки :))) Поздрави!

Ако знаеш с какво удоволствие бих се побила със снежни топки, пък и до днес, навали ли сняг винаги минавам през неутъпканото. И не защото искам да оставя следа, просто детето в мен иска да походи в чстия сняг, да си измокри здраво обувките. какво по-хубаво от това.
цитирай
56. makont - Наистина са хубави като природна красота,
23.01.2011 17:34
ckarlet написа:
И аз харесвам зимната красота, Маконт! Особено, когато и клоните са снежни!
Поздрави! Много хубави снимки!

иначе качеството е ужасно, снимах с джи ес ем през прозореца на колата, но се е получило, някак си сякаш са правени във фото Папакочев преди 30 години. Усмивки от мен, Скарлет!
цитирай
57. makont - За мен е истинско удоволствие,
23.01.2011 17:36
georgibogdanow написа:
Я колко фенове на Радичков имало тук :) Споменатите клюводръвци и Суса Тинина са от любимото ми негово произведение - "Заекът" с главен герой Заяко, а прасета с дълги зурли, ядящи кокошки, има на няколко места, но най-забавни са в барутния буквар :)... Радичковите прасета са все хищни, ама в това им е чарът и в стопаните им, които на пазара все обясняваха, че прасетата им не вкусват кокошка :)))

Загледах се в снимките горе, те наистина са много Радичкови - красиви, бели, умислени... Дадохте ми хубава идея какво да си препрочета тези дни, благодаря :) Поздрави и прощавайте за дългото лирическо отклонение в посока Радичков - просто не се сдържах :)))

че съм провокирала нещо творческо, че съм ви подтикнала да си прочетете любима книга. Благодаря за хубавия коментар и поздрав от мен!
цитирай
58. makont - Нищо, другия път ще излязат,
23.01.2011 18:12
magnoliya написа:
Обичам белотата на зимата! На 04.01.2011 г. не видяхме слънчевото затъмнение, защото при нас беше облачно, но когато слънцето залязваше, такава зимна картинка се появи! Явно беше една игра на слънчевите лъчи или по-скоро отражението им по белия пухкав сняг. Не може да се опише, такова нещо рядко се вижда! Съжалявам, че снимките ми не излязоха сполучливи, щяхте да се насладите на нещо уникално. Поздрави!


може би тази красота е била предназначена специално за Вас. Не всичко всички могат да видят. Важното е емоцията! Усмивки от мен!
цитирай
59. makont - Как хубаво си го написала,
23.01.2011 18:14
hope17 написа:
има неподражаема красота. Уникалност и магичност. Зимата е вдъхновяваща по един особен начин - най-красивите картини, започват от едно чисто бяло платно :) Имаме възможност да рисуваме вдъхновението си, както го усещаме. В другите сезони има цветове, а тук поле за изява- за да ги нарисуваме по памет :) Мерси за разходката, скъпа :)

да при другите сезони можеш само да съзерцаваш красотата, тук, за да я усетиш, трябва и нещо друго. може би затова малко хора харесват зимата, свързват я предимно със студа и снега, но по-скоро със затрудненията, които предизвиква той, а не с красотата.
цитирай
60. makont - Колко си права,
23.01.2011 18:16
kometapg написа:
И аз обичам тази белота. Скрива толкова много отчернилката на света и сякаш ни пренася някъде другаде! Поздрави!:)

става едно чисто, чисто, не се виждат хвърлените хартийки и мотаещите се от вятъра пликчета. Чисто и красиво ти става и на душата. Хубава вечер!
цитирай
61. mrazekoff - Мая, зимата е сезон,
28.01.2011 16:26
който ни свива в дрехите в домовете в топлината около себе си....
Зимата ни ограничава и ни кара да се затворим в себе си и да релаксираме чакайки по-топло и благоприятно време. Тя със своя сняг прикрива нашите боклуци и ни прави по-сантиментални....
Зимата, обаче ни вади и сред природата и ние омаяни от нейната красота извикваме у себе си тези тънки чувства, които ни карат да възпеем тази красота.
Вглеждайки се в дребните подробности около нас забелязваме красота, която само великата природа може да създаде...
Ние се влюбваме в тези нетрайни форми и искаме да ги задържим, но великото време ни ги отнема и така - този бяг през годините ни върти и ние омагьосани от този луд кръговрат не усещаме, че сме остарели и помъдрели и без да искаме се връщаме назад в своето детство....
Нека да е красива зимата , нека да й се радваме като малките деца, защото това ни прави повече човеци!!!!
цитирай
62. makont - Прав си, че ни прави Човеци,
28.01.2011 17:11
mrazekoff написа:
който ни свива в дрехите в домовете в топлината около себе си....
Зимата ни ограничава и ни кара да се затворим в себе си и да релаксираме чакайки по-топло и благоприятно време. Тя със своя сняг прикрива нашите боклуци и ни прави по-сантиментални....
Зимата, обаче ни вади и сред природата и ние омаяни от нейната красота извикваме у себе си тези тънки чувства, които ни карат да възпеем тази красота.
Вглеждайки се в дребните подробности около нас забелязваме красота, която само великата природа може да създаде...
Ние се влюбваме в тези нетрайни форми и искаме да ги задържим, но великото време ни ги отнема и така - този бяг през годините ни върти и ние омагьосани от този луд кръговрат не усещаме, че сме остарели и помъдрели и без да искаме се връщаме назад в своето детство....
Нека да е красива зимата , нека да й се радваме като малките деца, защото това ни прави повече човеци!!!!

тя скрива не само боклуците отвън, но някак си пречиства и душите ни. Усмивки от мен!
цитирай
63. mamas - Много пречистващ постинг, Мая!
29.01.2011 09:58
Насладих се на снимките, изчетох с удоволствие всички коментари...
Поздравления!
цитирай
64. makont - Благодаря, Славе,
29.01.2011 11:51
mamas написа:
Насладих се на снимките, изчетох с удоволствие всички коментари...
Поздравления!

и в зимата има нещо красиво, нали. Хубав уикенд от мен!
цитирай
65. kikowsky - Наистина едно от най-красивите места :)
29.01.2011 13:08
Доста пъти съм си мислел да отседна за 2-3 дена в някоя от хижите там. Разбирам те!
цитирай
66. bizcocho - Това да! Вижда се, че са снимки :) Аз тук,където съм, я гледам само по картички :)))
29.01.2011 18:20
makont написа:
bizcocho написа:
Тук/в постинга/ е красива. Аз на картички даже я харесвам, но толкова :)))

това не е картичка, снимах от колата и снимките са истински. Дори спряхме и погазих малко в снега, не можах да се въздържа. Поздрав от мен!

цитирай
67. makont - Другия път отседни,
29.01.2011 19:25
kikowsky написа:
Доста пъти съм си мислел да отседна за 2-3 дена в някоя от хижите там. Разбирам те!

все бързаме занякъде и красотата минава покрай нас.
цитирай
68. makont - Тогава се връщай по-бързо у нас,
29.01.2011 19:26
bizcocho написа:
makont написа:
bizcocho написа:
Тук/в постинга/ е красива. Аз на картички даже я харесвам, но толкова :)))

това не е картичка, снимах от колата и снимките са истински. Дори спряхме и погазих малко в снега, не можах да се въздържа. Поздрав от мен!


където си имаме и зима. Усмивки от мен!
цитирай
69. priqtel12 - Поздрави, Мая!
04.02.2011 22:02
Аз също съм от хората, които много не харесват зимата, но ми харесаха твоите фотоси. Красиво е.....
цитирай
70. makont - Което е красиво, красиво е,
05.02.2011 18:59
priqtel12 написа:
Аз също съм от хората, които много не харесват зимата, но ми харесаха твоите фотоси. Красиво е.....

но и това, че е студено е вярно! Хубава вечер!
цитирай
71. monna - Много е красива зимата!
10.02.2011 16:46
Снимките са хубави!
Но аз предпочитам лятото!:))))))
цитирай
72. makont - О, и аз обичам топличкото,
10.02.2011 17:31
monna написа:
Снимките са хубави!
Но аз предпочитам лятото!:))))))

но се радвам на всяка красота. Хубава вечер и благодаря за посещението!
цитирай
73. zaw12929 - Студът отблъсква. . . не иска обич
24.02.2011 07:43
Студът отблъсква...не иска обич
цитирай
74. makont - За мен не е така,
24.02.2011 17:55
zaw12929 написа:
Студът отблъсква...не иска обич

свързвам о с това, че през студените зимни дни седим повече в къщи на топличко и някак си е много хубаво. Пък за обичането няма сезони. Поздрав от мен и благодаря, че се отби.
цитирай
75. ivankalilova - Баба Марта бързала, мартенички ...
01.03.2011 08:27
Баба Марта бързала, мартенички вързала, на момиче и кокиче, на момче и на дръвче! Аз пък ще вържа на теб, с пожелание за късмет!
Честита баба Марта!
цитирай
76. ckarlet - Честита Баба Марта! Здраве, щ...
01.03.2011 09:11
Честита Баба Марта!
Здраве, щастие, обич и късмет пожелавам от сърце на цялото ти семейство!
http://i252.photobucket.com/albums/hh22/petiofi1/c2.jpg
цитирай
77. mileidi46 - Xei priqrelko...
01.03.2011 11:04
Otide si zimata..izlez na praga s marteniza da te zaki4a..teb i vsi4ki koito obi4a6..
Budi mi jiva i zdrav!! Pregrudki!
цитирай
78. iliada - ХЕЙ ,ЗИМАТА СВЪРШИ,МИЛА!
01.03.2011 12:19

Врабчо весело запява,

зимата си заминава,

бялото кокиче спи,

сняг навън не вали.





Хей, кокиченце красиво,

ти къде ли си се скрило,

топло слънце гре вън,

стига сън стига сън.


ЧЕСТИТА БАБА МАРТА,ПРИЯТЕЛЧЕ!
цитирай
79. makont - Благодаря от сърце,
01.03.2011 12:38
ivankalilova написа:
Баба Марта бързала, мартенички вързала, на момиче и кокиче, на момче и на дръвче! Аз пък ще вържа на теб, с пожелание за късмет!
Честита баба Марта!

Бъдете живи и здрави ти и всички, които обичаш! Много влюбени погледи и усмивки!
цитирай
80. makont - Благодаря за красивия стих,
01.03.2011 12:39
iliada написа:

Врабчо весело запява,

зимата си заминава,

бялото кокиче спи,

сняг навън не вали.





Хей, кокиченце красиво,

ти къде ли си се скрило,

топло слънце гре вън,

стига сън стига сън.


ЧЕСТИТА БАБА МАРТА,ПРИЯТЕЛЧЕ!

Честита и на теб, Илианка, бъди здрава и изпълнена с щастие!
цитирай
81. makont - Да ти се връща по сто, мила Скарлет!
01.03.2011 12:41
ckarlet написа:
Честита Баба Марта!
Здраве, щастие, обич и късмет пожелавам от сърце на цялото ти семейство!
http://i252.photobucket.com/albums/hh22/petiofi1/c2.jpg

Да не се отървеш от здраве, любов, красота навсякъде и във всичко!
цитирай
82. harvi - Честита Баба Марта!
01.03.2011 13:44
Пожелавам ти щастлив живот и много здраве! И много, много приятели! Лека и спорна работа!
цитирай
83. makont - Благодаря от сърце,
01.03.2011 18:00
harvi написа:
Пожелавам ти щастлив живот и много здраве! И много, много приятели! Лека и спорна работа!

здраве, любов и усмивки и за теб!
цитирай
84. voinov50 - :)))))
01.03.2011 18:43
Честита Баба Марта, червени, бели и засмени! :)))
цитирай
85. makont - Усмивки, милейди!
02.03.2011 09:07
mileidi46 написа:
Otide si zimata..izlez na praga s marteniza da te zaki4a..teb i vsi4ki koito obi4a6..
Budi mi jiva i zdrav!! Pregrudki!

Хубав месец март!
цитирай
86. makont - Честита Баба Марта и на теб!
02.03.2011 09:09
voinov50 написа:
Честита Баба Марта, червени, бели и засмени! :)))

Здраве и късмет! Хубав и спорен месец март!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3044794
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930