Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2011 10:44 - Няма ме
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 33413 Коментари: 88 Гласове:
372


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
           Няма ме, защото приключвам. Не със себе си, разбира се, с бумагите. Да си счети до края на 31.03. всяка година и после до 30.04. всяка година хич не е лесно. Но като приключа, ще настане такъв живот. 

            Нали знаете, че на гроба на счетито ще пише: "Аз приключих!", но не, аз няма да приключа, имам още толкова работа на този свят.

           И още една разлика между жената счети и другите жени. Жената счети е най-щастлива, когато и "излиза" ( ура, излезе ми баланса), другите жени са щастливи, когато им "влиза". Малко шегички на мой гръб и се хвърлям в дебитите и кредитите.
          Ето и един виц със счетоводителска насоченост и Ви оставям на мира:

          Горкия Зайко Байко всеки ден бил оправян от Вълка. Омръзнало му на зайчето и се оплакало на горския цар, Лъва. Мъдро отсъдил Лъвът: Вълчо да оправя Зайо само във вторник. Поуспокоило се зайчето, така по се живее. Върви си из гората свирука си и ето насреща му Кумчо Вълчо: О, Зайко, сваляй гащите, ще те...(тра-ла-ла-ла, защото сме възпитани и няма да пишем глупости). Зайко възмутен:"Ама, Вълчо, днес сме петък, Лъвът каза само във вторник". "Нищо, Зайко, отговорил Вълкът, това за другия вторник". Днес тъй, утре тъй.......... Ядосал се Зайо, "така ли", си рекъл. Взел си той един тефтер и започнал да си отмята вторниците, за които е оправян занапред.  Срещнала един де Кума Лиса Зайко, посърнал, пребледнял, отслабнал. "Какво ти е, Зайче?" "Ох, Кума Лиске, не стига, че ме е........ всеки ден, ами съм затънал до ушите в документация.

image

           Та нещо такова съм и аз, затънала съм в документация. Нямам време да Ви гостувам, да гласувам, да чета и да коментирам, както преди, за което много се извинявам. Аз лично от гласуванията не се вълнувам, така, че Ви моля, не си губете времето да гласувате за мен, за себе си констатирах, че цялото това гласуване на всички "любими" ми отнема 3-4 часа, които сега наистина нямам. Не искам да губя и Вашето време. Който идва на гости при мен е добре дошъл, достатъчни ми са и коментарите, така комуникацията помежду ни е по-истинска. 

             Усмивки и слънчево мартенско настроение!
              



Гласувай:
373



Следващ постинг
Предишен постинг

1. razkazvachka - Но пък за сметка на това -
09.03.2011 10:53
българският счети е гений - от нещо изкарва нищо, като стане време за годишната декларация,
и обратно - от нищо - изкарва нещо, като стане въпрос за теглене на кредити:))))
цитирай
2. pevetsa - Прегръдки за теб Момиче, и не се п...
09.03.2011 10:54
Прегръдки за теб Момиче, и не се преуморявай, ще си те чакам!
пп. И съм аз непослушно момче, пуснах за теб гласче.
цитирай
3. karambol5 - Хайде стига с тази документация, ...
09.03.2011 11:02
Хайде стига с тази документация ,деееееееее .................МРЪН
цитирай
4. despinida - Поздрави Мая,
09.03.2011 11:03
Скоро ще се поздравим с настъпването на Новата...финансова...Година :))))
цитирай
5. makont - Няма да ти казвам, колко си права,
09.03.2011 11:08
razkazvachka написа:
българският счети е гений - от нещо изкарва нищо, като стане време за годишната декларация,
и обратно - от нищо - изкарва нещо, като стане въпрос за теглене на кредити:))))

преди се специализирахме в посока "намаление", сега е голям зор, от загуба да ги изкараш на печалба, е, и това вече го мога. Ученото си е учено, както казваше баба. Усмивки от мен!
цитирай
6. makont - Благодаря, но не си губи времето,
09.03.2011 11:10
pevetsa написа:
Прегръдки за теб Момиче, и не се преуморявай, ще си те чакам!
пп. И съм аз непослушно момче, пуснах за теб гласче.

аз просто се радвам, че си прочел и намина. Не ме вълнуват тези класации, аз и без това съм си готина. Усмивки от мен!
цитирай
7. makont - Друго си е да помрънкаш, Карамболче,
09.03.2011 11:12
karambol5 написа:
Хайде стига с тази документация ,деееееееее .................МРЪН

ние, ако не се ожалим помежду си, кой ще ни влезе в положението. Усмивчици и сърдечен поздрав за...., ти си знаеш!
цитирай
8. makont - И всичко ще ни е излязло.
09.03.2011 11:13
despinida написа:
Скоро ще се поздравим с настъпването на Новата...финансова...Година :))))

Започва голямото влизане. Усмивки и спорна!
цитирай
9. gkowachew - Пуста бумащина...
09.03.2011 11:25
Има един много стар лаф: "Нек ни Ебат, нек сме живи!" Поздрави!
цитирай
10. makont - Така де, я и зайо не е умрял!
09.03.2011 11:26
gkowachew написа:
Има един много стар лаф: "Нек ни Ебат, нек сме живи!" Поздрави!

Усмивки от мен и хубав ден!
цитирай
11. inel379 - Усмивки и слънчево настроение и за теб!
09.03.2011 11:39
Защото мартенските празници продължават!
А пък в годината на заека, късметът ще е повече!:)))
Поздрави!:)))
цитирай
12. scarlety - Привет,Майче!:)
09.03.2011 11:51
Не се тревожи:) Гласуването не е важно! Каквото трябва да излиза и да влиза,но без да се объркват нещата!:)))) Някои хора тъкмо помислиха,че са приключили със счетоводството,то пък сега имало финансово счетоводство:))))) Ама че работа!:)))
Усмивки и слънчево настроение!:)
цитирай
13. makont - Абсолютно, зайците не трябва да се е...ават, защото лошо,
09.03.2011 11:52
inel379 написа:
Защото мартенските празници продължават!
А пък в годината на заека, късметът ще е повече!:)))
Поздрави!:)))

добра животинка и носи късмет. Дано има по много и за теб!
цитирай
14. makont - А, на някоите хора късмет и успех от сърце,
09.03.2011 11:53
scarlety написа:
Не се тревожи:) Гласуването не е важно! Каквото трябва да излиза и да влиза,но без да се объркват нещата!:)))) Някои хора тъкмо помислиха,че са приключили със счетоводството,то пък сега имало финансово счетовоство:))))) Ама че работа!:)))
Усмивки и слънчево настроение!:)

тяхната бумащина тепърва започва, има да си потъват до уши в документация. Усмивки от мен и много слънце и настроение през март!
цитирай
15. kometapg - Не се притеснявай! Ние сме ветро...
09.03.2011 12:12
Не се притеснявай! Ние сме ветроустойчиви и всякакустойчиви! :)))
Ще те чакаме за следващи хубави дни! А тях наистина ще ги има!:)
цитирай
16. makont - Разбира се, че идват хубавите дни,
09.03.2011 12:16
kometapg написа:
Не се притеснявай! Ние сме ветроустойчиви и всякакустойчиви! :)))
Ще те чакаме за следващи хубави дни! А тях наистина ще ги има!:)

всичко си има край и за всяко нещо има време. Поздрав и усмивки от мен!
цитирай
17. milamam - Ама как добре те разбирам :))) ...
09.03.2011 13:03
Ама как добре те разбирам :)))
След 30-ти, даже ми е и скучно, кат съм била под голямото напрежение, но пък е и все едно, камък да падне от плещите ми :)))
Успешно приключване и до ново включване!

п.п. И аз ще гласувам, нема ми се сърдиш много ;)
цитирай
18. makont - Очакваме включване, след приключване,
09.03.2011 13:16
milamam написа:
Ама как добре те разбирам :)))
След 30-ти, даже ми е и скучно, кат съм била под голямото напрежение, но пък е и все едно, камък да падне от плещите ми :)))
Успешно приключване и до ново включване!

п.п. И аз ще гласувам, нема ми се сърдиш много ;)

страхотно. След един месец сме в играта, но няма да се отпускаме. Усмивки и топлинка от мен!
цитирай
19. magicktarot - Поздрави, Маконт, и успешно приключване!:)
09.03.2011 13:18
Много ме развесели с тия вицове и размисли, а щом имаш желание, сили и енергия да ги споделяш, значи "свършването" напредва с пълна пара! :))))
цитирай
20. makont - Така се самонасъсквам!
09.03.2011 14:03
magicktarot написа:
Много ме развесели с тия вицове и размисли, а щом имаш желание, сили и енергия да ги споделяш, значи "свършването" напредва с пълна пара! :))))

Хубав и усмихнат ден от мен!
цитирай
21. tit - Спорна и
09.03.2011 14:08
успешне работа, Маконт!
И с настроение - пак тук!!:)))
цитирай
22. makont - Абсолютно!
09.03.2011 14:14
tit написа:
успешне работа, Маконт!
И с настроение - пак тук!!:)))

Без настроение нищо не се получава. Аз и докато работя си го имам. Усмивки от мен!
цитирай
23. анонимен - Мая :)
09.03.2011 15:03

Първо да ти река :

Хубаво е "... но не, аз няма да приключа, имам още толкова работа на този свят."
да имаш работа и то много ...
хем си полезна не само на себе си - хем нямаш време да се замисляш над незначителни неща ;)

Радвам се, че си отворена дори да анонимни
та да се обаждам и аз понякога ;)

Поздрав, Албена :)
Дори няма нужда да ми гласуваш вече ;)


цитирай
24. megg - Дебити, кредити ...
09.03.2011 16:01
И хубаво настроение! Поздрав! :)
цитирай
25. sestra - Пожелавам ти всичко да ти излиза
09.03.2011 16:28
барабар с усмивката на лице, Мая, здрава да си!
цитирай
26. lubara - Поздрави, makont!
09.03.2011 17:20
Мая, трябваше, така и така си затънала в документация, да ти пратя да ме "приключиш" и мен. То аз съм лесен, щом сам се " оправих".
Но си е друго професионалистът!
цитирай
27. анонимен - Като на истинска жена ти пожелавам
09.03.2011 17:34
оправяне и справяне с всичко. ;)))
цитирай
28. makont - поздрав и от мен, Албенка,
09.03.2011 17:48
анонимен написа:

Първо да ти река :

Хубаво е "... но не, аз няма да приключа, имам още толкова работа на този свят."
да имаш работа и то много ...
хем си полезна не само на себе си - хем нямаш време да се замисляш над незначителни неща ;)

Радвам се, че си отворена дори да анонимни
та да се обаждам и аз понякога ;)

Поздрав, Албена :)
Дори няма нужда да ми гласуваш вече ;)



Я се връщай, имам нужда от теб, ти си искрен човек.
цитирай
29. makont - Не може без дебит и кредит, става едностранно.
09.03.2011 17:49
megg написа:
И хубаво настроение! Поздрав! :)

Усмивки от мен и хубава вечер!
цитирай
30. makont - Ще ми излезе, я
09.03.2011 17:51
sestra написа:
барабар с усмивката на лице, Мая, здрава да си!

така си го правя, че да излезе, иначе за какво се боря! Благодаря за гостуването и поздрав от мен!
цитирай
31. makont - Колко му е да те "приключа" и теб,
09.03.2011 17:53
lubara написа:
Мая, трябваше, така и така си затънала в документация, да ти пратя да ме "приключиш" и мен. То аз съм лесен, щом сам се " оправих".
Но си е друго професионалистът!

нали съм добричък счети. Най обичам в последния момент, но моля носещите документите си да си носят и водката, сега е криза и не смогвам. Усмивки и хубава вечер!
цитирай
32. makont - Абсолютно,
09.03.2011 17:57
parasol написа:
оправяне и справяне с всичко. ;)))

няма празно. Ще оправя и приключа всичко. Веднъж подавам в една данъчна служба документи, но дойде обедната почивка и те излязаха. Излизайки от стаята, излязох и аз, всички впериха поглед в мен, идва и техният ред, но аз философски им обясних, че съм започната и недовършена, т.е. след почивката ще си ме дооправят мен. Един чичко също философски ми отговори: "Хм, започната и недовършена е много лошо състояние за една жена". Та от тогава довършвам всичко. Усмивки от мен!
цитирай
33. анонимен - Тича Зайко през гората, по мустаците бяло и вика
09.03.2011 18:11
Педереси такивааааааааа! Педерасиииииииииииииииии!
Спира го Мечо и казва: Успокой се Зайко, спри да тичаш, спри да викаш, избърши млякото от мустаците и разкажи какво е станало...
Не е мляко, не е мляко!!!! Педерасииииииииииииииии такиваааааааааа!
цитирай
34. monaliza121 - Привет, Маконт!
09.03.2011 18:43
От счетоводство не разбирам, но се радвам, че ти излиза:))))))
И се грижи за твоя "вълчо"!
Усмивки!:)))
цитирай
35. makont - Изобщо не е лесно да си заек, май!
09.03.2011 19:28
katana написа:
Педереси такивааааааааа! Педерасиииииииииииииииии!
Спира го Мечо и казва: Успокой се Зайко, спри да тичаш, спри да викаш, избърши млякото от мустаците и разкажи какво е станало...
Не е мляко, не е мляко!!!! Педерасииииииииииииииии такиваааааааааа!

Кой откъдето мине, и ето ти беля. Поздрав от мен и благодаря за готиния виц!
цитирай
36. makont - А, вълчо е важн клечка, а като има и документация,
09.03.2011 19:36
monaliza121 написа:
От счетоводство не разбирам, но се радвам, че ти излиза:))))))
И се грижи за твоя "вълчо"!
Усмивки!:)))

празно няма. Усмивки и от мен!
цитирай
37. ivankalilova - Не ти е лесно, мила, но горе глава...
09.03.2011 19:49
Не ти е лесно, мила, но горе главата!Дъщеря ми е счети , и като чуя ,че започва приключване.......................голямо напрежение е ..........Стискам ти палци и ти пожелавам много, много късмет и успехи!
Поздрави!:)))))))))))))))))))
цитирай
38. makont - Ще се справим,
09.03.2011 20:02
ivankalilova написа:
Не ти е лесно, мила, но горе главата!Дъщеря ми е счети , и като чуя ,че започва приключване.......................голямо напрежение е ..........Стискам ти палци и ти пожелавам много, много късмет и успехи!
Поздрави!:)))))))))))))))))))

подкрепяй детето и го поглезвай, друго си е мама да е до теб! Усмихната вечер!
цитирай
39. анонимен - Вижте сега......
09.03.2011 20:04
за да излезе, първо трябва да .... как да се изразя счетоводно..... Да се заприходят нематериални активи. Да се инвестира. Ама без насрещни гаранции .... що за инвестиция ще бъде? Примерно, Маконт се явява на среща с дълбоко деколти /прави оферта/. Инвеститорът се появява и приема офертата. Да, ама на Маконт нещо не и уйдисва насрещната оферта и се фръцва. И си отива. За потенциалния инвеститор не остава нищо друго, освен да инвестира в собствено нарастване.
цитирай
40. mileidi46 - Ve4e se bqx pritesnila za teb mila. . ...
09.03.2011 22:11
Ve4e se bqx pritesnila za teb mila..4udex se kude li se izgubi.I to4no si mislex za teb predi malko vlizaiki v bloga...i etoooooooo na purva moqta vidin4anka!!:))))Zaradvax ti se!!
I te 4akam,4e mi lipsva6..Pregrudka!!!
цитирай
41. анонимен - vandela007 съм
09.03.2011 22:41
Ми те хората всичко написали.... аз само да ти кажа, че много се радвам, дето се обади и те чакам!
:)))))
цитирай
42. harvi - Колежке, щом си стигнала до тези вицове, явно вече ти пуши под дупето :))))
09.03.2011 23:07
Права си, парата трябва да се изпуска :))) Точно днес един Кумчо Вълчо ми вдигна кръвното с подобни мераци за счетоводна оргия и ми се наложи да му обяснявам, че в този бардак вече не е модерно да се ходи, ама кой да те слуша. Лошото е, че в бардака още има стари .... счетоводителки, готови да облекчат джобчетата с документи. Докато тях ги има, ще има и Кумчо Вълчовци!
Майче, всичко да ти върви гладко, да ти се равнява, да не ти мърда и накрая да излезе! Най-гот е като го пуснеш :)))
Поздрави!
цитирай
43. tili - Смятай, смятай,
10.03.2011 01:47
докато изравниш двете нули, че трябва да плащаме данъци:))0
Леле, имам още от миналата година!
Привет и прави упр. за очичките:)))
цитирай
44. анонимен - най-накрая излезе http://blog. ...
10.03.2011 05:46
най-накрая излезе http://blog.mmorpg-bg.eu/pc-games/dragon-age-2/
цитирай
45. sande - Добро утро щетоводителке!
10.03.2011 06:28
Поздравлявам те за брилянтното чувство за хумор, ирония и самоирония. За теб съм спокоен. Балансите щи ти излизат винаги. Пък другото ... как дойде.
цитирай
46. tota - Хубав ден!
10.03.2011 08:16
И усмивки над сметките!!
цитирай
47. makont - Абсолютно научно обяснение,
10.03.2011 08:48
katana написа:
за да излезе, първо трябва да .... как да се изразя счетоводно..... Да се заприходят нематериални активи. Да се инвестира. Ама без насрещни гаранции .... що за инвестиция ще бъде? Примерно, Маконт се явява на среща с дълбоко деколти /прави оферта/. Инвеститорът се появява и приема офертата. Да, ама на Маконт нещо не и уйдисва насрещната оферта и се фръцва. И си отива. За потенциалния инвеститор не остава нищо друго, освен да инвестира в собствено нарастване.

Има известни разлики, на среща с инвеститори не се ходи с голямо деколте, олекваш, напротив, всичко скрито. След това, естествено е, че не винаги има сделка. Но пък щом инвеститорът и сам си увеличава активите, значи има голям потенциал и едно малко начално Vo е от полза за икономическия растеж в по-глобален мащаб. Усмихнат ден!
цитирай
48. makont - Крада от времето и се вясвам по малко!
10.03.2011 08:51
mileidi46 написа:
Ve4e se bqx pritesnila za teb mila..4udex se kude li se izgubi.I to4no si mislex za teb predi malko vlizaiki v bloga...i etoooooooo na purva moqta vidin4anka!!:))))Zaradvax ti se!!
I te 4akam,4e mi lipsva6..Pregrudka!!!

Наистина се оказа, че и на мен ми липсва миткането из блоговото пространство. Някак си тук разтоварва, срещаш приятели, подхвърлиш шегичка, усмихнеш се. Поздрав и от мен, Милейди. Бъди слънчева и усмихната!
цитирай
49. makont - Тук съм, аз влизам отвреме на време,
10.03.2011 08:53
анонимен написа:
Ми те хората всичко написали.... аз само да ти кажа, че много се радвам, дето се обади и те чакам!
:)))))

просто съм голям темерут и като захвана нещо, докато не го свърша не го оставям! Толкова неща и при теб има нови, нямам време да изчета всичко, а знаеш, че си ми слабост. Прегръдка от мени голяма счетоводителска усмивка!
цитирай
50. ckarlet - Напълно те разбирам, Мakont! Гл...
10.03.2011 08:56
Напълно те разбирам, Мakont! Гледай сега да излязат сметките, защото работата в днешно време е много важна, а след това пак ще има забавление:))
Поздрави и хубаво настроение!
цитирай
51. makont - Ще излезе, щом веднъж е влязло, няма как.
10.03.2011 08:57
harvi написа:
Права си, парата трябва да се изпуска :))) Точно днес един Кумчо Вълчо ми вдигна кръвното с подобни мераци за счетоводна оргия и ми се наложи да му обяснявам, че в този бардак вече не е модерно да се ходи, ама кой да те слуша. Лошото е, че в бардака още има стари .... счетоводителки, готови да облекчат джобчетата с документи. Докато тях ги има, ще има и Кумчо Вълчовци!
Майче, всичко да ти върви гладко, да ти се равнява, да не ти мърда и накрая да излезе! Най-гот е като го пуснеш :)))
Поздрави!

А със закостенелите традиции битката е най люта. Честно доста от моите работодатели успях да ги цивилизовам. По трудно е с директорките, вторите след слънцето, които все се бъркат там, дето нищо не отбират, но и това се оправя. Важното е да можеш да поставиш всеки на мястото му. И на теб лека и спорна работа. После ще се напием до козирката(не, че го мога, като пийна ставам кротка и тъжна). Усмивки и пълен напред!
цитирай
52. makont - Дянков не трябва да бъде оставен на сухо!
10.03.2011 09:05
tili написа:
докато изравниш двете нули, че трябва да плащаме данъци:))0
Леле, имам още от миналата година!
Привет и прави упр. за очичките:)))

Ще си платим данъците, щтото си обичаме държавата. Аз моите си ги платих януари, че не бях плащала осигуровки от май м.г. Нали обущарят все ходи без обувки. Но сега съм изряден данъкоплатец и я стига глупости. Усмихнат ден и любов безмерна, че е март и иде пролет.
цитирай
53. makont - Нещо не мога да го отворя,
10.03.2011 09:07
анонимен написа:
най-накрая излезе http://blog.mmorpg-bg.eu/pc-games/dragon-age-2/

но за излизането, излиза. Всичко е под контрол. Усмихнат ден!
цитирай
54. makont - Самоиронията е важно нещо,
10.03.2011 09:09
sande написа:
Поздравлявам те за брилянтното чувство за хумор, ирония и самоирония. За теб съм спокоен. Балансите щи ти излизат винаги. Пък другото ... как дойде.

аз така приемам по-лесно недостатъците на със света около мен и моите собствени. Усмивка, Санде, благодаря за милите думи!
цитирай
55. makont - Аз всичко правя с усмивка!
10.03.2011 09:12
tota написа:
И усмивки над сметките!!

Ако правиш каквото и да е нацупен, не се получава. Нахилени до уши и това е, така сметките излизат!
цитирай
56. makont - Важното е да изпускаме парата!
10.03.2011 09:24
ckarlet написа:
Напълно те разбирам, Мakont! Гледай сега да излязат сметките, защото работата в днешно време е много важна, а след това пак ще има забавление:))
Поздрави и хубаво настроение!

Малко хубаво настроение и работата потръгва. Аз изобщо гледам да не допускам да ми потънат гемийте. Надявам се и при теб всичко да е с настроение и усмивка!
цитирай
57. sevdabg - Аз ще те поздравя с един виц
10.03.2011 16:01
Много е стар - от мутренските времена - но аз много си го харесвам ;)))

Взривили офиса на една мутра.
Пристига мутрата, слиза от джипа си и заварва пред взривения си офис, полиция, пожарна , бърза помощ... Ужас някакъв и суетня..
По едно време носят на една носилка бодигарда му..
С последни издихания момчето му казва
-Шефе, взривиха офиса, Жена ти е мъртва.. Всичко изгоря..-
и се гътнал и той..
В този момент мутрата крещи с все сила:
-Остави го офиса, персонала и жена ми..
Къде ми е счетоводителя бе ?

:)))))

Успех с ГФО-тата !

цитирай
58. makont - Счетито е важно нещо,
10.03.2011 16:07
sevdabg написа:
Много е стар - от мутренските времена - но аз много си го харесвам ;)))

Взривили офиса на една мутра.
Пристига мутрата, слиза от джипа си и заварва пред взривения си офис, полиция, пожарна , бърза помощ... Ужас някакъв и суетня..
По едно време носят на една носилка бодигарда му..
С последни издихания момчето му казва
-Шефе, взривиха офиса, Жена ти е мъртва.. Всичко изгоря..-
и се гътнал и той..
В този момент мутрата крещи с все сила:
-Остави го офиса, персонала и жена ми..
Къде ми е счетоводителя бе ?

:)))))

Успех с ГФО-тата !


ГФО-тата ги боря успешно, сега идва реда на "пожарникарите", т.е. тези дето са се сетили в последния момент, обикновено приятели. Усмивки, Севде!
цитирай
59. martito - Ха дано ти "излезе":)) ...
10.03.2011 16:33
Ха дано ти "излезе":)) Пролетно в душата да ти е:)))
цитирай
60. makont - Пролетно излизане ще да е!
10.03.2011 17:04
martito написа:
Ха дано ти "излезе":)) Пролетно в душата да ти е:)))

Пролетта вече чука, няма как всичко да не е на ред!
цитирай
61. mmmmmmmmm - Споко!:)
10.03.2011 18:06
Ще се справиш!
Да не ти е за първи път!:)))))))))))
Поздрави!
цитирай
62. makont - Изобщо не се притеснявам,
11.03.2011 08:21
mmmmmmmmm написа:
Ще се справиш!
Да не ти е за първи път!:)))))))))))
Поздрави!

ние сме бойци, нали. Хубав петък и много слъвчево настроение!
цитирай
63. queerfish - Хееей колежке, здравей!
11.03.2011 09:53
Егати колко те разбирам! Ей за това ме няма и мен, а как ми се иска да препускам в приятелски блогове! Бързо и безпроблемно приключване ти желая! :)
Послепис: Знаеш ли какво пишело на надгробната плоча на счетоводителите? :)))))
цитирай
64. makont - Аз приключих!
11.03.2011 10:10
queerfish написа:
Егати колко те разбирам! Ей за това ме няма и мен, а как ми се иска да препускам в приятелски блогове! Бързо и безпроблемно приключване ти желая! :)
Послепис: Знаеш ли какво пишело на надгробната плоча на счетоводителите? :)))))

Ще се оправим, защото сме бойни мадами, изобщо не ме притеснява, страхувам се само от пожарникарите, т.е., приятелите, които идват в последния момент и дори водката не си носят. Усмивки от мен!
цитирай
65. kuracpalac - Много поздрави!
12.03.2011 18:31
...и успех с излизането... ;-)))
цитирай
66. makont - Ще успея, благодаря!
12.03.2011 19:11
kuracpalac написа:
...и успех с излизането... ;-)))

Поздрав и от мен!
цитирай
67. vmir - Успехи, опитвам да си представя какво ти е,
13.03.2011 00:18
имам някаква представа за какво става дума.
Поздрави! :)
цитирай
68. makont - Благодаря ти, приятелю!
13.03.2011 08:58
vmir написа:
имам някаква представа за какво става дума.
Поздрави! :)

Не е лесно, но чувстовото за хумор и малко самоирония пази от прегряване. Поздрав!
цитирай
69. universalnite000 - На добър час с приключването ! :)
19.03.2011 19:05
На добър час с приключването ! :)
цитирай
70. bojo12345 - И след като приключиш, стани и отвори на Пролетта!
20.03.2011 22:19
Честито!
цитирай
71. mileidi46 - :)))
21.03.2011 13:26
Edna magi4na,edna misti4na Prolet pojelavam za teb!!
I edna usmixnata sedmiza!
S mnogo obi4.
цитирай
72. bizcocho - Ох. . . от монна знам какво затруп...
21.03.2011 18:15
Ох... от монна знам какво затрупване с листчета е първото ви тримесечие...
Честита пролет! :)))
цитирай
73. makont - Благодаря,
22.03.2011 12:50
universalnite000 написа:
На добър час с приключването ! :)

ще се справя, аз съм стрелян заек! Успех и от мен във всичко!
цитирай
74. makont - Благодаря, честита пролет и на теб!
22.03.2011 12:52
bojo12345 написа:
Честито!

Отворила съм и чакам. Прозата си е проза, но счетоводството може да е и забавно, стига да подходиш творчески. Усмивка и слънчев пролетен ден!
цитирай
75. makont - Зареждаме се, Милейди,
22.03.2011 12:53
mileidi46 написа:
Edna magi4na,edna misti4na Prolet pojelavam za teb!!
I edna usmixnata sedmiza!
S mnogo obi4.

с позитивна енергия, а за обич, сърцето е винаги отворено. Прегръдка и от мен. Влюбена и слънчева пролет!
цитирай
76. makont - Потънали в документация,
22.03.2011 12:54
bizcocho написа:
Ох... от монна знам какво затрупване с листчета е първото ви тримесечие...
Честита пролет! :)))

но подаваме глави от време на време. Има неща, които не са за изпускане. Пролетта, примерно. Слънчева, влюбена и топличка и на сърцето и на душата!
цитирай
77. ivankalilova - ЧЕСТИТА ПРОЛЕТ, МИЛИЧКА! Бяла, ...
22.03.2011 13:16
ЧЕСТИТА ПРОЛЕТ , МИЛИЧКА!
Бяла, чиста и красива дойде пролетта! Пъстроцветна, весела, засмяна - ще напълни нашите сърца и в душите ни ще влезе с радостта и любовта!:)))
цитирай
78. makont - Така и ще бъде!
22.03.2011 15:53
ivankalilova написа:
ЧЕСТИТА ПРОЛЕТ , МИЛИЧКА!
Бяла, чиста и красива дойде пролетта! Пъстроцветна, весела, засмяна - ще напълни нашите сърца и в душите ни ще влезе с радостта и любовта!:)))

Сърдечен поздрав и на теб!
цитирай
79. анонимен - Счетоводителят "приключва"
22.03.2011 16:57
окончателно само един път в живота си ..... когато живота му приключи ... :)
Това са думи на дъщеря ми, която всеки месец приключва баланса един ден преди да започне следващото приключване ... а през първото тримесечие, един месец след като е започнала новата година .... :)

Затова пожелавам на всички счетоводители : Бъдете здрави и усмихнати и никога не бързайте да "приключвате" окончателно ... :)
цитирай
80. makont - Приемственост, да
22.03.2011 17:27
andreshko написа:
окончателно само един път в живота си ..... когато живота му приключи ... :)
Това са думи на дъщеря ми, която всеки месец приключва баланса един ден преди да започне следващото приключване ... а през първото тримесечие, един месец след като е започнала новата година .... :)

Затова пожелавам на всички счетоводители : Бъдете здрави и усмихнати и никога не бързайте да "приключвате" окончателно ... :)

тъкмо приключиш годината и то се натрупало пак. Но няма да приключваме, това ни държи живи и здрави. Аз, честно, нямам време дори да се разболея. Вечно под напрежение, така, че това е добре, отпусне ли се човек и по-лошо. Усмихната вечер!
цитирай
81. bven - Пролетна и хубава седмица ти желая!
22.03.2011 20:29
Без окончателни работи :)))
цитирай
82. iliada - I men me niama!:))))
23.03.2011 00:51
ПРОЛЕТ

Ти чул ли си как свири чичопей,

когато пролетта се кичи в бяло,

синигерът със страстните му трели,

цвъртеж на лястовичка полетяла.


Упойван ли си с мирис на трева,

с ухание на теменужки диви,

куп бисерчета в тъмната гора,

с които се закичват самодиви.


Целуван ли си ти във ранно утро

от слънцето окъпано в росата,

когато леко тих ветрец подухва

и нежно те погалва по косата.


цитирай
83. makont - Нищо окончателно,
23.03.2011 11:38
bven написа:
Без окончателни работи :)))

и без това всичко е временно, моята истина не е тяхната истина и така, до края на света. Усмивки от мен. Така ми е пролетни, че ще литна.
цитирай
84. makont - Ех, че красиво, твое ли е?
23.03.2011 11:41
iliada написа:
ПРОЛЕТ

Ти чул ли си как свири чичопей,

когато пролетта се кичи в бяло,

синигерът със страстните му трели,

цвъртеж на лястовичка полетяла.


Упойван ли си с мирис на трева,

с ухание на теменужки диви,

куп бисерчета в тъмната гора,

с които се закичват самодиви.


Целуван ли си ти във ранно утро

от слънцето окъпано в росата,

когато леко тих ветрец подухва

и нежно те погалва по косата.



Всички птички са под мой контрол, в Северния парк е пълно със Чичопей, славей, чинки и свраки. Странно, свраките никой не ги възпява, а са прекрасни създания. Две сега си строят тристаен с южно изложение, точно до моя прозорец на ниво пети етаж. Страхотни са, толкова влюбени, че ме разнежват. Усмивки и от мен. Ще се появим пак, няма да ни няма вечно.
цитирай
85. ckarlet - Хайде, Мakont, в очакване съм да ...
31.03.2011 13:08
Хайде, Мakont, в очакване съм да разкажеш нещо интересно!
Минавам да те поздравя и да ти пожелая прекрасен ден!
цитирай
86. makont - Аз приключих,
31.03.2011 14:20
ckarlet написа:
Хайде, Мakont, в очакване съм да разкажеш нещо интересно!
Минавам да те поздравя и да ти пожелая прекрасен ден!

Може и да се размърдам. Усмивка от мен!
цитирай
87. анонимен - buy generic online
27.02.2012 23:04
Hello! <a href=http://xfdaltaon.webs.com#8981>aciphex phentermine nasonex altace</a> <a href=http://dblaltaon.webs.com#9874>altace novohydrazide</a> <a href=http://kjdaltaon.webs.com#6183>aciphex phentermine nasonex altace</a> <a href=http://ocoaltaon.webs.com#2333>altace 2 5mg</a> <a href=http://jioaltaon.webs.com#1827>altace gout</a> <a href=http://rrhaltaon.webs.com#6288>altace patient assistance</a> .
цитирай
88. kostadin - А пък моята любима ми е направила ...
01.02.2013 10:28
А пък моята любима ми е направила програма за всеки ден и се казва през ден.От тогава си намерих любовница за всеки ден
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3045694
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930