Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2012 12:36 - ЖЕНА ШОФЬОР И НЕГЪР СКИОР....
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 25850 Коментари: 86 Гласове:
73


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
          Ама честно, омръзна ми да го слушам това. Така ли, казах аз? Ядосах се нещо и веднага влязох в онова състояние със стиснатите зъби, вирнатата брадичка и погледът, който може да убие и слон от три километра. Вярно, че цял живот се правих на дама. Винаги се намира кой да ме извози, но сега дойде моментът да стана независима (както казват всичките ми приятелки, които карат кола). Речено сторено. Първа стъпка да си намеря инструктор. Държа да е жена, не мога да понасям мъж да ми крещи, а съм сигурна, че ще има за какво, като започна да карам. Намерих си, записах се и ето ме зад волана. През деня карам, вечер тренирам на ум, първа, втора, леко отпускаш съединителя...           Една вечер, след усвояването на т.н. успоредно паркиране сме седнали на масата с милото на по чашка и аз с две цигарени кутии пак правя сухи тренировки. Съсредоточеният ми поглед и изобщо начинът по който съм се вживяла в ситуацията, накараха мъжът ми да се разсмее: „Е и сега какво правиш?”. „Как какво, успоредно паркиране. Това ми е тира (едната цигарена кутия), това съм аз ( другата цигарена кутия). Нагласявам се на 45 градуса, задна, изправям..... „ Той ме гледа, гледа и накрая дълбокомислено заяви: „Абе, на теория ти е ясно, само не разбрах откъде ще ти търся тир, за да паркираш”.           Каквито и обаче мъки да ми минаха през главата, заветната книжка я взех. При Телецът празно няма, щом съм решила, докато не успея, няма да се оставя. Сега е време да покажа аз на какво съм способна. Първо каране. Пътуваме за Видин ( аз все още съм магистрална шофьорка, защото в София ме е страх да карам, по простата причина, че нямам „У” на колата и хората няма да са информирани с кой си имат работа).           Потегляме, излязохме от София и на волана сядам аз. Егати кефа, натискаш газта и колата върви, даже включих и на 4-та, че докато се учех бях стигала най-много до 3-та скорост. Изведнъж срещу мен се зададе един тир. Ох, нали са ми слабост тези тирове. Ами сега. Огромен и идва право срещу мен, как ще се разминем. Боже, представих си, че съм много, много мъничка, хванах здраво волана, затворих очи и...”Брррррррр”, тирът отфуча покрай нас. Ей, разминах се значи. Вече не ме беше страх. На втория тир, който се зададе, вече гледах с широко отворени очи.            Тировете ги овладях, но сега второ препятствие, пред нас едва креташе една каруца. Аз иначе карам все още бавничко, обаче с темпото на каруцата, изключено. Първо надминаване. Ляв мигач, малко наляво, после надясно и се получи. Следващият ход беше да задмина една жигулка. Е, сега много се влачеше. Получавам окуражителен поглед от по-добрата половинка и се впускам в задминаването. Прекъсната осева линия, ляв мигач, вляво и веднага в дясно си се прибирам в моето платно. Мноого съм добра!!! Да, ама не! Чух, че мъжът ми дудня до мен: „Абе пуйко (това ни е нежното обръщение, глезено, от пораснало пиле), засече човека". Брей, да му се невиди. Не знаех ,че съм толкова добра. Всичко изпълних по правилата, и като екстра съм засякла някого. Това нещо си мислех, че го правят само печените шофьори. Естествено припърхах с клепки и с възможно най-милият гласец, помолх да ми обясни, като как точно съм го засекла, защото, аджеба аз не разбрах какво точно съм направила. Е, сега разбрах, много бързо съм се прибрала в дясното платно, все пак и човекът с жигулката се движи и не е длъжен да спре, защото моя милост го задминава. Та значи това било засичане. Ясно! Няма да се повтори. Няма да ви казвам, стигнахме до Видин за 4 часа и то през Петрохан, имам 10 разминавания с тирове, три задминати каруци, пет надпреварени коли и вече карам на пета скорост. Надобрях здраво.             Сега усмивки от печената шофьорка. Да Ви, успокоя, не карам кола. Пак си станах дама и ме возят. Ако съпругът ми не може, големият син и имам на разположение още три таксита все с мой хора, все някой се намира да ме извози. И аз си върша работата и движението в София спокойно.




Гласувай:
74



1. анонимен - Тъпа путко, а замисляла ли си се защо ...
24.10.2012 12:50
Тъпа путко, а замисляла ли си се защо няма определение "тъп куре"?
цитирай
2. анонимен - искаш ли и аз да те извозя веднъж
24.10.2012 13:07
искаш ли и аз да те извозя веднъж
цитирай
3. brym4ence87 - Сухите тренировки и финалното изречение ме разбиват! Уникални са! ;-)))
24.10.2012 13:22
Поздрави!
цитирай
4. makont - Благодаря,
24.10.2012 13:25
brym4ence87 написа:
Поздрави!

опитах се да ви разсмея. Слънчев и спокоен ден!
цитирай
5. makont - Няма да Ви изтрия,
24.10.2012 13:26
анонимен написа:
Тъпа путко, а замисляла ли си се защо няма определение "тъп куре"?

на този свят има място за всички, независимо от това дали ни харесват или не.
цитирай
6. makont - Благодаря, но аз съм си организирала нещата.
24.10.2012 13:27
анонимен написа:
искаш ли и аз да те извозя веднъж

Никога не си оставям магарето в калта.
цитирай
7. mariniki - усмихна ме...
24.10.2012 14:22
искрено и от сърце...
хубав есенен ден ти пожелавам..
цитирай
8. karaiany - Много си гот, даже ! В София асамо ...
24.10.2012 14:29
Много си гот , даже !
В София асамо маистори и луди могат да карат ..:)
Единственото място , където се кара така е в Манила , но там са далеч по - търпеливи ! :)))
Аз предпочитам такси да ме вози там.
Много е добро, Maя , а хуморът е заразяващ.
Дори и на анонимниците им хареса ! :)))
цитирай
9. kamosutrov - Аз за това се озъртам на 14, като излизам
24.10.2012 14:37
:-))))))))))) Да не ме подгони някой печен шофьор. Че вече и подлезите ги нямат за нищо.
цитирай
10. gocho52 - Здравей,Мая!...
24.10.2012 14:54
Карам повече от 30 години, но винаги съм нащрек с тировете.
Не, не те са опасни, а изскачащите иззад тях мутроподобни шофьори, понякога "пилета" с руси пера...
А, колите вече имат Пет скорости.Пробвай и на пета.
цитирай
11. megg - Ето затова не съм шофьор!
24.10.2012 14:59
Откъде да съм сигурна, че ще срещам точно такива коли, с каквито съм правила сухите тренировки! :) Пък и нищо не може да се сравни с удоволствието да си пътуваш и да се радваш на хубостите през прозореца!
Забавно и увлекателно разказваш.
Приятен ден, с много хубави емоции, Маконт! :)
цитирай
12. martiniki - Такова разумно теленце:)))
24.10.2012 15:11
Браво!
цитирай
13. demonwind - Жена ми се отказа
24.10.2012 15:12
окончателно от карането на една Задушница. Архангелова. май беше преди около 6-7 години. Карах аз. Организацията на движението беше... никаква. Трябваше да ходим и до Орландовци (там почиват нашите, без баща ми) и на Малашевци (там е баща ми). Тогава колицата ни беше едно малко опелче Корса, което обаче не му пречеше да пили гуми, когато се налага. Е, оцеляхме, ама жената се отказа от карането ;) Освен това има и автофобия (пак от мен я получи, още инструктора ми едно време, да е жив и здрав, ми беше казал, че имам "агресивен стил на шофиране" - какво да правя, като Формула 1 ми е любимия спорт! ;))))), та това допълва картинката. Благоверанта ми вика - "Да не дава Господ да подкараш Порше или Ферари, че тогава вече наистина ще си оставиш костите някъде. Е, пари за такива играчки нямам, така че може да е спокойна ;)))

Поздрави!
цитирай
14. hristo27 - Не се отчайвай. Винаги има ПЪРВИ ...
24.10.2012 15:35
Не се отчайвай. Винаги има ПЪРВИ път, а след това става малко по-лесно. Няма да си нито първата, нито последната, която е изпочупила десетина дървени колчета при опит за паркиране. Не е за препоръчване на местото на колчетата да са паркиралите преди теб коли... :)))
цитирай
15. makont - Това исках да направя,
24.10.2012 15:36
mariniki написа:
искрено и от сърце...
хубав есенен ден ти пожелавам..

да ви накарам да се усмихнете и се радвам, че успях. Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
16. makont - Благодаря ти,
24.10.2012 15:38
karaiany написа:
Много си гот , даже !
В София асамо маистори и луди могат да карат ..:)
Единственото място , където се кара така е в Манила , но там са далеч по - търпеливи ! :)))
Аз предпочитам такси да ме вози там.
Много е добро, Maя , а хуморът е заразяващ.
Дори и на анонимниците им хареса ! :)))

Анонимците и те са хора, макар и с комплекси, но са симпатяги. А по повод шофирането, май ще трябва да се врътна в Манила. Усмивки от мен!
цитирай
17. анонимен - Важно е, че успяваш:) да си дама!При ...
24.10.2012 15:45
Важно е,че успяваш:) да си дама!При тях всичко е простено!Телеца никога не се се,страхува,че не ги може работите и не се отказва.Какъв Телец си тогава????
цитирай
18. makont - Ама ти просто не знаеш колко съм печена и колко много мога да те подгоня,
24.10.2012 15:54
kamosutrov написа:
:-))))))))))) Да не ме подгони някой печен шофьор. Че вече и подлезите ги нямат за нищо.

веднъж на магистралата надминах наведнъж цели три тира, а , какво ще кажеш. Много съм добра, но понеже съм миличка и мисля за хората се спрях, нека си карат на спокойствие. Ако всички бяха умнички като мен, нямаше да се оглеждаш на 14 и щеше да е такова спокойствие. Усмивки и хубава вечер!
цитирай
19. makont - Честно казано отказах се,
24.10.2012 15:56
gocho52 написа:
Карам повече от 30 години, но винаги съм нащрек с тировете.
Не, не те са опасни, а изскачащите иззад тях мутроподобни шофьори, понякога "пилета" с руси пера...
А, колите вече имат Пет скорости.Пробвай и на пета.

обаче преди това открих и петата скорост. Поздрави и хубава вечер!
цитирай
20. makont - Нали така, Меги, много сме умнички,
24.10.2012 15:57
megg написа:
Откъде да съм сигурна, че ще срещам точно такива коли, с каквито съм правила сухите тренировки! :) Пък и нищо не може да се сравни с удоволствието да си пътуваш и да се радваш на хубостите през прозореца!
Забавно и увлекателно разказваш.
Приятен ден, с много хубави емоции, Маконт! :)

защо да се натоварваме, като има кой да ни вози. Усмивки от мен!
цитирай
21. makont - Ама най-разумното, ха така, излъжи ме пак,
24.10.2012 15:58
martiniki написа:
Браво!

английските учени бяха открили, че всяка похвала предизвиква удоволствие с 5 процента по-голямо от секса. Ей сека съм на такъв кеф. Усмивки и прекрасна вечер!
цитирай
22. makont - Аз пък се отказах точно от обратното, аз се оказах дива и неуравновесена на пътя,
24.10.2012 16:00
demonwind написа:
окончателно от карането на една Задушница. Архангелова. май беше преди около 6-7 години. Карах аз. Организацията на движението беше... никаква. Трябваше да ходим и до Орландовци (там почиват нашите, без баща ми) и на Малашевци (там е баща ми). Тогава колицата ни беше едно малко опелче Корса, което обаче не му пречеше да пили гуми, когато се налага. Е, оцеляхме, ама жената се отказа от карането ;) Освен това има и автофобия (пак от мен я получи, още инструктора ми едно време, да е жив и здрав, ми беше казал, че имам "агресивен стил на шофиране" - какво да правя, като Формула 1 ми е любимия спорт! ;))))), та това допълва картинката. Благоверанта ми вика - "Да не дава Господ да подкараш Порше или Ферари, че тогава вече наистина ще си оставиш костите някъде. Е, пари за такива играчки нямам, така че може да е спокойна ;)))

Поздрави!

а иначе съм толкова кротък и хрисим човек, просто да не повярваш. Та по-добре да се кротна и да се возя. Усмивки и прекрасна вечер!
цитирай
23. makont - О, Ице, до паркиране изобщо не се стигна,
24.10.2012 16:02
hristo27 написа:
Не се отчайвай. Винаги има ПЪРВИ път, а след това става малко по-лесно. Няма да си нито първата, нито последната, която е изпочупила десетина дървени колчета при опит за паркиране. Не е за препоръчване на местото на колчетата да са паркиралите преди теб коли... :)))

просто се отказах и туй то. Все пак ценна си ми е кожицата. Усмивки!
цитирай
24. makont - Нали! А за телеца, не съм се отказала, скочих си на рогата и изкарах книжка,
24.10.2012 16:03
анонимен написа:
Важно е,че успяваш:) да си дама!При тях всичко е простено!Телеца никога не се се,страхува,че не ги може работите и не се отказва.Какъв Телец си тогава????

целта ми не е била да бъда шофьор. Аз по принцип нямам афинитет към колите. Усмивки и спокойна вечер!
цитирай
25. kamosutrov - Ти се смееш, ама преди години се случи следното
24.10.2012 16:33
makont написа:
kamosutrov написа:
:-))))))))))) Да не ме подгони някой печен шофьор. Че вече и подлезите ги нямат за нищо.

веднъж на магистралата надминах наведнъж цели три тира, а , какво ще кажеш. Много съм добра, но понеже съм миличка и мисля за хората се спрях, нека си карат на спокойствие. Ако всички бяха умнички като мен, нямаше да се оглеждаш на 14 и щеше да е такова спокойствие. Усмивки и хубава вечер!

С едни мои приятели си пием пиенето и си лафим. А жена му кара шофьорски курс. И показват по телевизията един камион се тикнал в подлез някъде около тях.Ние я погледнахме, а тя спонтанно отрече, че е била тя. А друга моя позната я спира КАТ. А тя е хубава жена. И катаджията я пита знае ли къде кара. Тя отговаря умно, че кара по улицата, което е очевиден факт. Катаджията и обяснил уморено, да, по улицата кара, ама в еднопосочна и в насрещното. И я помолил да обърне и да влезе където трябва. А тя най-невъзмутимо излязла от колата и го помолила той да обърне, че тя щяла да направи 1000 маневри. Историята мълчи дали катаджията не е подал оставка след това.
цитирай
26. анонимен - До Ан.1
24.10.2012 16:35
Има,има. Казва се "к..е сплескан". Учи се, малкия;)
цитирай
27. tili - Mммаконтесо;)
24.10.2012 16:39
Най-обичам градско каране. Дългият път ме изморява, но се налага. Не се отказвай. Като направиш 20000 км ще си печен шофьор:))) Лошото е, че който кара - не пие;(
Ти с два свирепи мопса се оправяш, та седна кола ли? Хехех*)
цитирай
28. makont - Така де, трябва да си чаровен с катаджийте, като не те бива в шофирането.
24.10.2012 17:02
kamosutrov написа:
makont написа:
kamosutrov написа:
:-))))))))))) Да не ме подгони някой печен шофьор. Че вече и подлезите ги нямат за нищо.

веднъж на магистралата надминах наведнъж цели три тира, а , какво ще кажеш. Много съм добра, но понеже съм миличка и мисля за хората се спрях, нека си карат на спокойствие. Ако всички бяха умнички като мен, нямаше да се оглеждаш на 14 и щеше да е такова спокойствие. Усмивки и хубава вечер!

С едни мои приятели си пием пиенето и си лафим. А жена му кара шофьорски курс. И показват по телевизията един камион се тикнал в подлез някъде около тях. А друга моя позната я спира КАТ. А тя е хубава жена. И катаджията я пита знае ли къде кара. Тя отговаря умно, че кара по улицата, което е очевиден факт. Катаджията и обяснил уморено, да, по улицата кара, ама в еднопосочна и в насрещното. И я помолил да обърне и да влезе където трябва. А тя най-невъзмутимо излязла от колата и го помолила той да обърне, че тя щяла да направи 1000 маневри. Историята мълчи дали катаджията не е подал оставка след това.
Ние я погледнахме, а тя спонтанно отрече, че е била тя.

Всъщност, знам, че не е шега, аз и за това се отказах. В моята клета главица само цифри и счетовдни казуси, ще се умисля и ще застраша някоя невинна душа като теб, примерно. А шофирането си иска концентрация.
цитирай
29. makont - Ах ти Тили-Лили,
24.10.2012 17:04
tili написа:
Най-обичам градско каране. Дългият път ме изморява, но се налага. Не се отказвай. Като направиш 20000 км ще си печен шофьор:))) Лошото е, че който кара - не пие;(
Ти с два свирепи мопса се оправяш, та седна кола ли? Хехех*)

как ме подмамваш. Всъщност истината е, че изобщо нямам афинитет към колите, не ме влече и туй то. В другия живот ще се родя невероятно печен шофьор, обещавам. Усмивки и умната на пътя!
цитирай
30. mt46 - Привет, Мая!
24.10.2012 17:08
Много си печена!... :)
цитирай
31. makont - Откъдето и да ме погледнеш,
24.10.2012 17:40
mt46 написа:
Много си печена!... :)

пък вече знам и що е засичане. Чист майсторлък си е. Усмивки от мен и хубава вечер!
цитирай
32. stela50 - Здравей, Мая ... винаги с удоволствие чета
24.10.2012 17:58
написаното от теб, а сега и с възхищение и уважение
към жените - шофьори... Хареса ми сухата тренировка,
но разминаването с тировете ми е страшно и когато ме возят.
Все пак нека си останем Дами ...Много приятен хумор,
страхотно поднесена история... Чудесна си !
цитирай
33. анонимен - Много свежо чувство за хумор ;))
24.10.2012 19:15
Четох с истинско удоволствие! Лека вечер ;)
цитирай
34. scarlety - :))))
24.10.2012 19:35
Mайче, ти ме ентусиазира:)) Ще се запиша да изкарам курса и аз:)))
Прегръдки за печената шофьорка!
цитирай
35. bven - Поздрави, Мая!
24.10.2012 20:44
Нека ти е весело!:)))
цитирай
36. magnoliya - Е, успя да ме развеселиш! Есте...
24.10.2012 21:07
Е, успя да ме развеселиш!
Естествено е да се притесняваш на пътя, когато току-що си взела книжка. Само че трябваше да не са отказваш, а да продължиш. Сега навсякъде движението е по-натоварено, но . . .
Аз шофирам от лятото на 1973 г. Макар и не постоянно, но все още не съм се отказала.
Поздрави!
цитирай
37. makont - Точно така, Таничка, да си останем ДАМИ,
24.10.2012 22:36
stela50 написа:
написаното от теб, а сега и с възхищение и уважение
към жените - шофьори... Хареса ми сухата тренировка,
но разминаването с тировете ми е страшно и когато ме возят.
Все пак нека си останем Дами ...Много приятен хумор,
страхотно поднесена история... Чудесна си !

няма да карам кола, за да могат да си пийнат мъжете, напротив, ще си пийна аз и ще ме возят. И ние имаме нужда да разпуснем. Усмивки и спокойна вечер!
цитирай
38. makont - Само чувството за хумор и самоиронията ще ни спаси,
24.10.2012 22:37
gogi6666 написа:
Четох с истинско удоволствие! Лека вечер ;)

в противен случай ще напълним психиатричните заведения, при този напрегнат, сложен и изнервен живот. Поздрави, Майсторе!
цитирай
39. makont - Само така, Ади,
24.10.2012 22:39
scarlety написа:
Mайче, ти ме ентусиазира:)) Ще се запиша да изкарам курса и аз:)))
Прегръдки за печената шофьорка!

изкарай го, за да докажем, че можем, пък после, изборът си е изцяло наш. Аз се усещам, че не съм за шофьор и се спрях. Защо да ме псуват по улиците. Аз винаги си мисля за сто неща, а шофирането изисква концентрация. В края на крайщата не возим само себе си. Прегръдки, Ади!
цитирай
40. makont - То си ми е и весело,
24.10.2012 22:39
bven написа:
Нека ти е весело!:)))

живот на колела, но от другата страна на волана. Усмивки, Бвен!
цитирай
41. makont - Не, Цвете,
24.10.2012 22:42
magnoliya написа:
Е, успя да ме развеселиш!
Естествено е да се притесняваш на пътя, когато току-що си взела книжка. Само че трябваше да не са отказваш, а да продължиш. Сега навсякъде движението е по-натоварено, но . . .
Аз шофирам от лятото на 1973 г. Макар и не постоянно, но все още не съм се отказала.
Поздрави!

аз имам страшно развито чувство за самосъхранение, е, не се оставям в собствените си ръце. Първо ми куца ориентацията. Това с другото ляво не си е работа, второ се паникьосвам, когато става дума за техника. Ще си остана така, да ме возят, пък аз ще бъда най-добрият пътник. Усмивки от мен!
цитирай
42. monaliza121 - Добре си направила, че си се отте...
24.10.2012 23:47
Добре си направила, че си се оттеглила докато си "печена". Аз се оставих да стана "пре-печена":))) Ползват ме само в краен случай:))), а "крайни случай" дал Господ:)))

Поздрав, Майче!:)
цитирай
43. анонимен - www.gierkii.pl MaG854
25.10.2012 08:40
[url=http://www.gierkii.pl#especta.blog.bg]gry[/url] Gry online Utylitarnie cala czolуwka w statystykach klasycznego serwera uciecha biezaca podejscie, atoli dysponenci rozgrywki zaczynaja te staz troche hamowac wprowadzajac groszaki zastrzezenia na przyklad takie, ze co jakis chronos postac musi sie przespac,
цитирай
44. nicodima - Ах, колко любима тема!
25.10.2012 09:06
Аз не слизам от колата... И съм по-добър градски / софийски и варненски / шофьор, отколкото извънградски. Не казвам магистрален. По магистрала всеки може да кара, но да въртиш волана по Белене-Юндола, да речем, не си е работа.
Но - като се наложи, си всичко!
А си имам и бодигард - синът ми, когото карам на училище рано сутрин, се заканва, че ще бие всичко живо, което ме изпреварва, засича, свири и светка, защото 90% от шофьорите в България се държат наистина като току-що пуснати от психоболница - или напълно упоени, или до смърт агресивни... Мои близки, живеещи в чужбина, отказват да карат тук, и с основание...
И си помисли - хубаво е да има още един нормален шофьор на пътя в твое лице : ))...
цитирай
45. jabalka - Поздрави Маконтче!:))
25.10.2012 10:31
За това че си излязла в гората със стил и си преборила мечката с ум!
За всяко нещо си има време и мотивация- първата задача - Независимост - постигната , а след това ти сторват уважение - возят теее!
А ти си добър шофьор, защото си разумна!
Хайде спорен и успешен ден!
Похвалих те за да те усмихна! :)))
цитирай
46. kikowsky - Добре си го предала :)
25.10.2012 11:54
Добре си го предала :)
цитирай
47. annabor - шофирането е като финансов анализ на счетоводен баланс..:)
25.10.2012 12:02
makont "В моята клета главица само цифри и счетовдни казуси, ще се умисля и ще застраша някоя невинна душа като теб, примерно. А шофирането си иска концентрация."
Знаеш ли ,че финансовият анализ не е шега работа и които и две стойности да вземеш в баланса образуват някакъв коефициент -за това е нужна база и концентрация...и опита много помага.Така е и при шофирането ;) Браво все пак за постигнатото ;)
цитирай
48. despinida - Лек и безавариен
25.10.2012 12:49
да ти е пътя, Мая.
цитирай
49. slavimirgenchev1953 - Представих си ка на кадри.
25.10.2012 14:29
Става един път за анимация )))
цитирай
50. slavimirgenchev1953 - Представих си го на кадри!
25.10.2012 14:30
Става за анимация! )))
цитирай
51. makont - Нали, крайният случай обикновено е
25.10.2012 17:45
monaliza121 написа:
Добре си направила, че си се оттеглила докато си "печена". Аз се оставих да стана "пре-печена":))) Ползват ме само в краен случай:))), а "крайни случай" дал Господ:)))

Поздрав, Майче!:)

подпийнали всички и аз най-трезвата. Усмивки, Тинче, все пак знаем кога да се оттеглим.
цитирай
52. makont - Ох, няма да е нормален, страхлива съм, паникьосвам се. Не искам да бъда заплаха за другите
25.10.2012 17:47
nicodima написа:
Аз не слизам от колата... И съм по-добър градски / софийски и варненски / шофьор, отколкото извънградски. Не казвам магистрален. По магистрала всеки може да кара, но да въртиш волана по Белене-Юндола, да речем, не си е работа.
Но - като се наложи, си всичко!
А си имам и бодигард - синът ми, когото карам на училище рано сутрин, се заканва, че ще бие всичко живо, което ме изпреварва, засича, свири и светка, защото 90% от шофьорите в България се държат наистина като току-що пуснати от психоболница - или напълно упоени, или до смърт агресивни... Мои близки, живеещи в чужбина, отказват да карат тук, и с основание...
И си помисли - хубаво е да има още един нормален шофьор на пътя в твое лице : ))...

по пътя, пък се оказа, че и съм неразумна и малко повечко давам газ. По-добре да си седя мирно. Усмивки от мен!
цитирай
53. makont - Само така, Ябълчице, благодаря за похвалата, много хубаво ми стана,
25.10.2012 17:49
jabalka написа:
За това че си излязла в гората със стил и си преборила мечката с ум!
За всяко нещо си има време и мотивация- първата задача - Независимост - постигната , а след това ти сторват уважение - возят теее!
А ти си добър шофьор, защото си разумна!
Хайде спорен и успешен ден!
Похвалих те за да те усмихна! :)))

трябва от време на време да си го казваме, колко сме хубави, умни, добри, скромни и.... Усмивки от мен!
цитирай
54. makont - Благодаря ти земляк,
25.10.2012 17:50
kikowsky написа:
Добре си го предала :)

всъщност целта ми беше да ви разсея и усмихна, за моя сметка, естествено. Обичам самоиронията. Усмивки от мен и поздрави на Белоградчик!
цитирай
55. makont - Благодаря за съвета,
26.10.2012 10:42
annabor написа:
makont "В моята клета главица само цифри и счетовдни казуси, ще се умисля и ще застраша някоя невинна душа като теб, примерно. А шофирането си иска концентрация."
Знаеш ли ,че финансовият анализ не е шега работа и които и две стойности да вземеш в баланса образуват някакъв коефициент -за това е нужна база и концентрация...и опита много помага.Така е и при шофирането ;) Браво все пак за постигнатото ;)

и за оценката. Хубав петък!
цитирай
56. makont - Благодаря, Галя!
26.10.2012 10:47
despinida написа:
да ти е пътя, Мая.

Поздрави за теб и усмихнат петък!
цитирай
57. makont - Нали,
26.10.2012 10:50
slavimirgenchev1953 написа:
Става за анимация! )))

сигурно ще бъде голям смях. Хубав и спокоен петъчен ден!
цитирай
58. priqtel12 - Мая, ти винаги
27.10.2012 21:51
ме разсмиваш с написаното.....Поздрави!
цитирай
59. makont - Това е добре,
28.10.2012 11:21
priqtel12 написа:
ме разсмиваш с написаното.....Поздрави!

в края на крайщата толкова мнго имаме нужда от това да сме усмихнати и щастливи. Хубав неделен ден!
цитирай
60. mmmmmmmmm - Благодаря за
28.10.2012 21:40
доброто настроение!:)
Хубава седмица:)))
цитирай
61. makont - Моля, старая се!
29.10.2012 12:08
mmmmmmmmm написа:
доброто настроение!:)
Хубава седмица:)))

Усмихната и спорна седмица!
цитирай
62. iliada - Ще се върна отново тук, когато ми е ...
29.10.2012 13:18
Ще се върна отново тук ,когато ми е възможно ,приятелче.........
цитирай
63. makont - Намини, Илианка,
29.10.2012 14:05
iliada написа:
Ще се върна отново тук ,когато ми е възможно ,приятелче.........

за да се усмихнеш.
цитирай
64. gwendoline - От всеки човек става шофьор, но от всеки шофьор не става човек.
29.10.2012 16:03
Маконт, не мога да повярвам, че си се отказала от удоволствието сама да си караш колата и да не зависиш от друг. Сигурна съм, че скоро ще размислиш! :)

П.С. Клипчето е много яко!
цитирай
65. ckarlet - Винаги си със забавни истории и с ...
29.10.2012 16:10
Винаги си със забавни истории и с удоволствие те чета, Мая!
Поздрави, мила!
цитирай
66. makont - За мен вече не е удоволствие,
29.10.2012 16:23
gwendoline написа:
Маконт, не мога да повярвам, че си се отказала от удоволствието сама да си караш колата и да не зависиш от друг. Сигурна съм, че скоро ще размислиш! :)

П.С. Клипчето е много яко!

нещо прекалено бясно карам, нещо нетипично, иначе съм кротичък човек. Усмивки и слънчева седмица!
цитирай
67. makont - Поздрави и от мен,
29.10.2012 16:26
ckarlet написа:
Винаги си със забавни истории и с удоволствие те чета, Мая!
Поздрави, мила!

а за историите, ами така се боря с живота със самоирония. Ако не се надсмеем над себе си, няма как да вървим напред. Успешна и спокойна седмица!
цитирай
68. malchaniaotnadejda7 - :) Майче, честита книжка!
30.10.2012 09:10
Гордея се с теб и със сигурност си добър шофьор - аз бих седнала в твоя кола с пълно доверие. Познавам те, просто съпругът ти е доста взискателен не за друго, а защото ти знае възможностите. А и мъжете ревнуват понякога - дори от коли...:)))) Невероятна си! Наистина. Навремето исках да карам и самолет - бягах от училище и нашите ме намираха на... летището:))) Нооо сега знам - не е за мен. Не. И... се правя на дама - детето, мъжът ми, баща ми... Има кой!:) А ти да знаеш - шофьор си и туй то! Даже ме вдъхнови да изкарам и аз една книжка - да знам, как да запаля колата, ако се наложи. 21 век сме, мечтая за внуци, а не мога да карам. Ей това ме кара да се чувствам като пълен таксидиот!:) каквото и да значи това наистина:)))) И моля те, кажи ще идваш ли на въпросната среща, та да знам, дали да дойде и аз:) До скоро!
цитирай
69. makont - За сега смятам да дойда, мила Надя!
30.10.2012 09:35
malchaniaotnadejda7 написа:
Гордея се с теб и със сигурност си добър шофьор - аз бих седнала в твоя кола с пълно доверие. Познавам те, просто съпругът ти е доста взискателен не за друго, а защото ти знае възможностите. А и мъжете ревнуват понякога - дори от коли...:)))) Невероятна си! Наистина. Навремето исках да карам и самолет - бягах от училище и нашите ме намираха на... летището:))) Нооо сега знам - не е за мен. Не. И... се правя на дама - детето, мъжът ми, баща ми... Има кой!:) А ти да знаеш - шофьор си и туй то! Даже ме вдъхнови да изкарам и аз една книжка - да знам, как да запаля колата, ако се наложи. 21 век сме, мечтая за внуци, а не мога да карам. Ей това ме кара да се чувствам като пълен таксидиот!:) каквото и да значи това наистина:)))) И моля те, кажи ще идваш ли на въпросната среща, та да знам, дали да дойде и аз:) До скоро!

Благодаря ти за топлите думи. Ами опитай. Аз взех книжка на 46 години. Една години карах и три си почевам. Така де, трябва да възстановя силите. Истината е, че все още има кой да ме вози. Да не дава господ, но ако се наложи, да видиш как ще превъзмогна всички скрупули и ще подкарам колата сама. Усмивки Наденце и до скоро.
цитирай
70. martito - :))))) Разсмя ме:))))))))))) И ...
30.10.2012 11:31
:))))) Разсмя ме:))))))))))) И понеже и аз съм "бъш шафьорка", та и аз дама се сторвам:)))))))))))))))) Та.. не си сама във возенето;))))))))))))
цитирай
71. makont - Правилно Мартичко,
30.10.2012 11:56
martito написа:
:))))) Разсмя ме:))))))))))) И понеже и аз съм "бъш шафьорка", та и аз дама се сторвам:)))))))))))))))) Та.. не си сама във возенето;))))))))))))

ние сме нежни души. Трябва да се грижат за нас. Усмивчици!
цитирай
72. magicktarot - Майче, трябва си просто практика -
06.11.2012 16:33
аз също не слизам от колата, пу-пу, т.е. съм печен шИфьорин, и никой не може да повярва, че в началото съм била пълен гипс - даже исках да си взимам мотор - мислех, че кола няма да се науча да карам :))))

Тоя, иначе смешен и як лаф - "жена шофьор и негър скиор" е измислен от някои такива "мъжкарчета", подобни на това, което е писало първия коментар тук. :))) Слагам го в кавички, защото в тях нищо мъжко няма - това са си просто едни лайненца, с подчертано лошо отношение към жените (забравили дори, че имат майки)... Доста подобни коментари получих и аз, публикувайки преди време едно мое смешновато преживяване - но ги изтрих :)))) Виж го, ако не си попадала и ти е интересно. То показва, че и в блога и на пътя бъка от екскременти, но това не бива да ни спира в шофьорлъка! :)

http://magicktarot.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/05/13/az-sym-vudu-tetka.953135
цитирай
73. makont - Здравей Меджик,
06.11.2012 19:10
magicktarot написа:
аз също не слизам от колата, пу-пу, т.е. съм печен шИфьорин, и никой не може да повярва, че в началото съм била пълен гипс - даже исках да си взимам мотор - мислех, че кола няма да се науча да карам :))))

Тоя, иначе смешен и як лаф - "жена шофьор и негър скиор" е измислен от някои такива "мъжкарчета", подобни на това, което е писало първия коментар тук. :))) Слагам го в кавички, защото в тях нищо мъжко няма - това са си просто едни лайненца, с подчертано лошо отношение към жените (забравили дори, че имат майки)... Доста подобни коментари получих и аз, публикувайки преди време едно мое смешновато преживяване - но ги изтрих :)))) Виж го, ако не си попадала и ти е интересно. То показва, че и в блога и на пътя бъка от екскременти, но това не бива да ни спира в шофьорлъка! :)

http://magicktarot.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/05/13/az-sym-vudu-tetka.953135

те мъжете се държат така, защото ни завиждат, че сме оправни и за всичко ставаме. А тези, дето пишат глупости, нека си се излагат, това тук нали е форум в който всеки може да си се излага както си иска и когато си иска. Аз не искам да ги цензурирам. Всички си правят изводите, те затова нямат лице, а са анчета. И въобще не им се връзвай. Усмивки от мен и прекрасна есенна вечер!
цитирай
74. alhimik1 - )))))))))))))))))
07.11.2012 17:25
А заглавието е нещо като дървено желязо...сиреч, оксиморон

Док те цунъъъ
цитирай
75. makont - Ужас,
07.11.2012 17:37
alhimik1 написа:
А заглавието е нещо като дървено желязо...сиреч, оксиморон

Док те цунъъъ

пълна несъвместимост в съответствието. Хубава вечер!
цитирай
76. dorichela - Лека и безаварийна
09.11.2012 14:39
ти желая :)
цитирай
77. makont - Ха, Дорич, може и доходна,
09.11.2012 15:44
dorichela написа:
ти желая :)

представи си стана такси, леле мале, земната авиация. Майки пазете децата си. Усмивки от мен и хубава петъчна вечер!
цитирай
78. zvezdichka - Честита кнкижка!
12.11.2012 10:57
И аз съм като теб Майче. Като има кой да ме вози, предпочитам навигаторското място. Нямам влечение към волана, а и да си призная си ме е страх. Карах само едно лято като си ходихме по селата по извънградските пътища, но вече 2-ра година не съм изявявала желание да седна зад волана. А и обичам съпруга ми да ме вози, а аз да наблюдавам красивите гледки навън.
Поздрави!
цитирай
79. makont - Нали, Звездиче,
12.11.2012 11:36
zvezdichka написа:
И аз съм като теб Майче. Като има кой да ме вози, предпочитам навигаторското място. Нямам влечение към волана, а и да си призная си ме е страх. Карах само едно лято като си ходихме по селата по извънградските пътища, но вече 2-ра година не съм изявявала желание да седна зад волана. А и обичам съпруга ми да ме вози, а аз да наблюдавам красивите гледки навън.
Поздрави!

друго си е да гледаш красивите природни картини и да се возиш. Хубава и спокойна седмица.
цитирай
80. djani - Чудесна самоирония...
22.11.2012 16:00
Практика му е майката. Навърти 100 000 км. и си вече шофьорка.
цитирай
81. makont - Честно, ще взема да си остана дама,
23.11.2012 11:36
djani написа:
Практика му е майката. Навърти 100 000 км. и си вече шофьорка.

нека ме возят. Усмивки!
цитирай
82. pcelata - Миличкааааа,
28.11.2012 15:48
първо честита книжка.И после,дори когато сме дами се налага да седнем зад волана.Карам от 15 год-и честно да ти кажа,просто умирам да съм по-пътищата на българия.Засекла си някой си там...голяма работа.Да не би съпруга ти -да не го прави? Както и да е.Съветът ми е-да не се отказваш.В един момент-е страхотно удоволствие.И страхотно е при теб.Усмивки и хубава вечер.
цитирай
83. makont - Здравей Пчелице,
28.11.2012 17:30
pcelata написа:
първо честита книжка.И после,дори когато сме дами се налага да седнем зад волана.Карам от 15 год-и честно да ти кажа,просто умирам да съм по-пътищата на българия.Засекла си някой си там...голяма работа.Да не би съпруга ти -да не го прави? Както и да е.Съветът ми е-да не се отказваш.В един момент-е страхотно удоволствие.И страхотно е при теб.Усмивки и хубава вечер.

засега го раздавам дама, но ще му дойде времето. Усмихната вечер!
цитирай
84. razkazvachka - Специално съм ти на гости да наваксам с четенето:)))
15.01.2013 03:24
Значи за 4 часа стигна до Видин.... И си водила точно счетоводство на тировете и каруците при това...
Аз още не карам на пета, ама стигам от Кн до Пловдив за три часа, от които един - по околовръстното шосе в полите на Витоша...
цитирай
85. makont - Много съм добра, нали, те за това не ми дават да карам кола,
15.01.2013 10:26
razkazvachka написа:
Значи за 4 часа стигна до Видин.... И си водила точно счетоводство на тировете и каруците при това...
Аз още не карам на пета, ама стигам от Кн до Пловдив за три часа, от които един - по околовръстното шосе в полите на Витоша...

колкото съм кратичка иначе, като шофьорка се оказах агресивна, хареса ми да натискам педала и пълен напред. Сега се возя като куфар, но го представям като "дама". Усмивчици!
цитирай
86. razkazvachka - А, аз давам само на Юли да ме кара
15.01.2013 13:52
иначе и в такситата се опитвам да седна на шофьорското място...
Но най-обичам да съм сама в колата по пустото диво шосе - взимам 80те км с три намалявания на газта и превключване на трета - спирачките гледам да не ги барам, а на пета не карам, щото не е равно - като в оня виц, дето Иванчо рекъл на баща си: "Мама е по-добър шофьор от тебе". "Защо така мислиш?" - засегнал се дъртият. "Ами ти не можа да мръднеш повече от метър на ръчна спирачка, а тя кара цели 12 километра, без да я сваля".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3044946
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930