Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2012 16:07 - Потънали гемии по никое време
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 21947 Коментари: 67 Гласове:
74

Последна промяна: 09.11.2012 16:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                   Ако поне имаше защо? Не Ви ли се е случвало, да ти е криво ей така без причина. Да ти идва да събориш света, да отмиеш всички лица и да спреш съществуването си. Да се затвориш в една малка черупчица и да не виждаш никой. Дълбоко потънал в своята раковина да чуваш шума на собственото си море , да обършеш скришом някоя и друга сълзичка, да се самосъжалиш, да се самоожалиш, ама много да се ожалиш, докато ти мине...
          Идват! Е точно сега не искам! Сега съм с потънали гемии. Оставете ме, не искам близване и гушкане. Сега страдам. Не ми ли личи. Ах тези мопсове, не можеш да потънеш в собствените си черни урагани, да се потопиш в тъмната си страна и да бъдеш лоша, гадна. Не може. Хайде, усмивка моля, обективът е включен. Никой не обича тъжните физиономии. Дори и мопсовете. Ще трябва пак да си подобрямваме настроението с онзи изтъркан номер, три обиколки на Северния парк. Ех, обичам стериотипите. И как помага. Оха.. 
         imageimage


      Не може да не виждате усмивката ми. Просто няма начин. Всяко чудо за три дни. Сега съм като росна трева. Нищо че е есен. Усмивките могат да цъфтят през всеки сезон, стига добре да са поливани с обич и разбиране. Петък е! Събирам опадналите кестени и се усмихвам. Една в десния джоб, една в левия, по две и за Вас........







Гласувай:
74



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Хайде ...усмивки :)
09.11.2012 16:41
Хайде ...усмивки :)
цитирай
2. makont - Ако трябва смях през сълзи,
09.11.2012 17:12
karambol5 написа:
Хайде ...усмивки :)

обаче смях. Мина ми вече, то в такава компания може ли да си тъжен? Усмивки и от мен!
цитирай
3. marrta - значи много ги бива твоите мопсчета
09.11.2012 17:20
да ти вдигат усмивката като я изтървеш, да ти я намират като я загубиш и да ти я носят с всеотдайни очи:)
цитирай
4. makont - О, Мег, здравей,
09.11.2012 17:26
анонимен написа:
Та това е водичка, дето избистря лицето, за да грейне усмивката! Още по - слънчева и още по - ведра! :) И как човек да се поддаде на мрачни мисли, като си има такива сладури!
Привет, Маконт, и да им купиш джапанки по мярка! :)
Благодаря за кестените, слагам ги при другите, дето съм си ги насъбрала.
Приятни почивни дни, с много усмивки!:)
megg

разбираш ме ти, няма тъгуване при тези сладурковци. А с джапанките вече сме по-добре, улегнахме и само се гушкаме в тях, но не ги хапваме. Хубава петъчна вечер!
цитирай
5. makont - Така е Доре, човек дори не може и да се натъжи като хората.
09.11.2012 17:34
marrta написа:
да ти вдигат усмивката като я изтървеш, да ти я намират като я загубиш и да ти я носят с всеотдайни очи:)

Благодаря ти, усмихна ме. Хубава петъчна вечер!
цитирай
6. stela50 - Мая, страхотни са твоите мопсчета !
09.11.2012 17:38
Чудесна снимка ... Гушни ги от мен...
...Усмивките могат да цъфтят през всеки сезон,
стига добре да са поливани с обич и разбиране...
Красиво казано ... Прегръдка и за теб !
цитирай
7. tit - Два кестена в джоба
09.11.2012 18:04
и разходка с приятели - колко му трябва на човек?!:))
цитирай
8. mt46 - Привет, Мая!
09.11.2012 18:08
Мерси за усмивките и за песента!
Мека и усмихната вечер! :)
цитирай
9. makont - Здравей Мила Таня,
09.11.2012 18:25
stela50 написа:
Чудесна снимка ... Гушни ги от мен...
...Усмивките могат да цъфтят през всеки сезон,
стига добре да са поливани с обич и разбиране...
Красиво казано ... Прегръдка и за теб !

абсолютно, усмивките цъвтят по всяко време, щом има до теб любими същества. Усмивки и за теб и хубав уикенд!
цитирай
10. makont - Да, ей така от малко, и човек е щастлив.
09.11.2012 18:26
tit написа:
и разходка с приятели - колко му трябва на човек?!:))

Умеем го Тит, никой не те оставя да бъдеш гъжен. Усмивки от мен и мопитата и слънчев уикенд!
цитирай
11. makont - Благодаря, а песента е страхотна нали!
09.11.2012 18:27
mt46 написа:
Мерси за усмивките и за песента!
Мека и усмихната вечер! :)

Обичам я тая Богдана с този мек кадифен глас и с хубавите си песни. Спокойна и усмихната петъчна вечер и за теб!
цитирай
12. jabalka - Поздрави Маконтче!:))
09.11.2012 18:33
Тези сладурковци не обичат тъга ...усмихваш се и търкулваш кестена стереотипно!
Преди доста време имах проблем с кръстните си прешлени с две думи "сецване "така нареченото, както и да е - ходех на четири крака в коридора в стаите и като стигнех обекта на действие се изправях с огромни усилия и болка...като прохождащо, обаче моето куче - Дара - беше супер щастлива от новата си компания в ниското - с такова щастие мигом ми домъкваше топката за да си играем - ох , какво да кажа мило и затрогващо !
цитирай
13. анонимен - Много са хубави ;)
09.11.2012 18:49
Искам такова, от любимите ми породи са! Всичко разбират, а и като свикнеш с характерите им, е лесно. Подкрепям идеята за домашно животинче у дома, иска грижи, но дарява с толкова любов! Хубава и весела вечер в тази симпатична компания! ;) И едно мяу от нас ;))
цитирай
14. makont - Затова, Ябълчице, кестени в джоба,
09.11.2012 19:07
jabalka написа:
Тези сладурковци не обичат тъга ...усмихваш се и търкулваш кестена стереотипно!
Преди доста време имах проблем с кръстните си прешлени с две думи "сецване "така нареченото, както и да е - ходех на четири крака в коридора в стаите и като стигнех обекта на действие се изправях с огромни усилия и болка...като прохождащо, обаче моето куче - Дара - беше супер щастлива от новата си компания в ниското - с такова щастие мигом ми домъкваше топката за да си играем - ох , какво да кажа мило и затрогващо !

усмвка и всичко ще е наред. С четирикраките приятели, никога не можеш да си тъжен. Дори отнемат болката, предизвикана от двукраките. Хубава и спокойна петъчна вечер!
цитирай
15. brym4ence87 - Истински сладкишчета ;-))
09.11.2012 19:08
Как да не те разведрят?! Усмихната вечер ;-)
цитирай
16. makont - О, и вие с мацораните не може да страдате дълго,
09.11.2012 19:09
gogi6666 написа:
Искам такова, от любимите ми породи са! Всичко разбират, а и като свикнеш с характерите им, е лесно. Подкрепям идеята за домашно животинче у дома, иска грижи, но дарява с толкова любов! Хубава и весела вечер в тази симпатична компания! ;) И едно мяу от нас ;))

веднага една космата топка любов отнема всички грижи и тъги. А иначе, вземете си мопсче. Ще се разбира с котките. Те са толкова обичливи и такива гугушковци. Усмивки от нашата весела група!
цитирай
17. elineli - С тези
09.11.2012 19:32
сладкофайничета редовно ще си разхождана, Майче!
Лечителчета са, гушкаво доброобични:)
цитирай
18. monaliza121 - Mайче, няма да тревожиш сладурите ...
09.11.2012 19:38
Mайче, няма да тревожиш сладурите със сълзи и окайване:))) И моля те, вече не е за джапанки, сезонът се смени:))) Дай на дребните някое ботушче или топли чехлички:)))

Почивка с усмихнато лице!:)
цитирай
19. makont - Невероятни,
09.11.2012 19:40
brym4ence87 написа:
Как да не те разведрят?! Усмихната вечер ;-)

не може да си пострада на спокойствие човек от тях. Усмихната и влюбена петъчна вечер!
цитирай
20. hristo27 - Големи симпатяги!!!
09.11.2012 19:41
Големи симпатяги!!! Да ти са живи и здрави.
цитирай
21. inel379 - На кой не се е случвало, мила!:)
09.11.2012 19:44
А сълзичките са нещо много хубаво.
Човек се отпуща и облекчава.
Става му леко, чисто и светло след тях.:)
Нечия обич ни събужда бързо за хубавото в този живот!
А то е толкова много!
И като го видим отново...
усмивката разцъфтява и на устните, и в душата!
Не ни трябва много, за да се чувстваме щастливи!
Топли есенни усмивки за теб
и за тези очарователни гальовници!:)))
цитирай
22. makont - Да, невероятни са,
09.11.2012 20:37
hristo27 написа:
Големи симпатяги!!! Да ти са живи и здрави.

вече са ми двечки, този отпред е момъка, той е варненец. Усмивки и хубава вечер, Ице!
цитирай
23. makont - Да, хубаво е да си поплачеш,
09.11.2012 20:38
inel379 написа:
А сълзичките са нещо много хубаво.
Човек се отпуща и облекчава.
Става му леко, чисто и светло след тях.:)
Нечия обич ни събужда бързо за хубавото в този живот!
А то е толкова много!
И като го видим отново...
усмивката разцъфтява и на устните, и в душата!
Не ни трябва много, за да се чувстваме щастливи!
Топли есенни усмивки за теб
и за тези очарователни гальовници!:)))

а после една космата муцунка да те успокои и да ти избърше сълзичките с любов. Усмивки!
цитирай
24. tili - Уф! туй мопса е много страшен звяр!
09.11.2012 23:51
Смееш ли да не му се усмихнеш:))) И има ли някой, който да не събира кестени по джобовете есен? Няма.
Горе главата, Мая, не си сама:)))
цитирай
25. makont - Ах, какви хубави думички си наредила
10.11.2012 10:31
elineli написа:
сладкофайничета редовно ще си разхождана, Майче!
Лечителчета са, гушкаво доброобични:)

за малките зверчета. Да, те наистина са докторчета, лекуват с любов. Усмивки и красив и влюбен уикенд!
цитирай
26. makont - Тинче, ако знаеш как разбират, когато ти е криво,
10.11.2012 10:33
monaliza121 написа:
Mайче, няма да тревожиш сладурите със сълзи и окайване:))) И моля те, вече не е за джапанки, сезонът се смени:))) Дай на дребните някое ботушче или топли чехлички:)))

Почивка с усмихнато лице!:)

идват и не може да не се нахилиш до ушите. Човек не може да си пострада на спокойствие. А по отношение на обувките вече няма проблем, само Йода си ги прибира и си ляга на тях, докато ни няма, но вече не яде.Поздрави от мен и усмихнат уикенд!.
цитирай
27. makont - Да, големи гадинчета са,
10.11.2012 10:35
tili написа:
Смееш ли да не му се усмихнеш:))) И има ли някой, който да не събира кестени по джобовете есен? Няма.
Горе главата, Мая, не си сама:)))

като ги видиш и косицата ти настръхва. Усмивки Тили-Лили, поздрави от малките добродушковци и няколко кестена в аванс!
цитирай
28. ckarlet - Да, с такава компания не може да се ...
10.11.2012 16:59
Да, с такава компания не може да се тъжи дълго, Мая...
Много са сладки! Прегръщам те!
цитирай
29. malchaniaotnadejda7 - Майче!
10.11.2012 17:31
За трети път идвам и... немея. Та ти си като момиченце, а в очите ти винаги има усмивка, онова, детското пламъче... Не мога да си представя да тъгуваш - не е справедливо към теб самата. Аз - мога. защото съм лоша.:) Кестени като сълзички - светят в сърцето и ме връщат към Коледните песни и огъня на радостта - виждам мопсчетата, как тичат около елхата - помня, че имаше такава снимка от една Коледа - с елхичка и една с огън. Поздрав и прегръдка! Усмихни се и искам да сияеш от щастие! Заслужаваш! :)

http://www.youtube.com/watch?v=dhzxQCTCI3E&feature=related
цитирай
30. makont - Абсолютно, изобщо не мога да се нацупя
10.11.2012 17:53
ckarlet написа:
Да, с такава компания не може да се тъжи дълго, Мая...
Много са сладки! Прегръщам те!

като хората. Усмивки, Скарлет, наистина не трябва да сме тъжни.
цитирай
31. mariniki - познато състояние на душата...
10.11.2012 17:54
топло те прегръщам... усмихнаха ме
тези сладки същества... и песента
е прекрасна...
цитирай
32. makont - О Наденце, то комай и аз от това се оплаквам,
10.11.2012 17:55
malchaniaotnadejda7 написа:
За трети път идвам и... немея. Та ти си като момиченце, а в очите ти винаги има усмивка, онова, детското пламъче... Не мога да си представя да тъгуваш - не е справедливо към теб самата. Аз - мога. защото съм лоша.:) Кестени като сълзички - светят в сърцето и ме връщат към Коледните песни и огъня на радостта - виждам мопсчетата, как тичат около елхата - помня, че имаше такава снимка от една Коледа - с елхичка и една с огън. Поздрав и прегръдка! Усмихни се и искам да сияеш от щастие! Заслужаваш! :)

http://www.youtube.com/watch?v=dhzxQCTCI3E&feature=related

не мога да се натъгувам като хората, не ме оставят, завалийката. Прегръщам те горещо, и такова топличко ми стана, като ме подсети за Коледа. Иде и е време вече да повдигнем настроението. Усмивки и хубав уикенд!
цитирай
33. makont - Благодаря, че ме разбра, наистина ужасно състояние,
10.11.2012 18:13
mariniki написа:
топло те прегръщам... усмихнаха ме
тези сладки същества... и песента
е прекрасна...

а малките гадинки не те оставят да си го изстрадаш. Прегръдки и слънчев и спокоен неделен ден!
цитирай
34. paravankofivan1 - Бе,ако беше по-малка
10.11.2012 18:16
хич нямаше да те е еня за никви кучета...
нямаше да могат да те приберат вашите от дискотеки и гонки за ергенаши...
цитирай
35. martito - :))) С тези сладурчета няма как да си ...
10.11.2012 18:25
:))) С тези сладурчета няма как да си тъжна дълго:)) Предполагам усети и моята усмивка:))
И... мерси за кестенчетата:))
цитирай
36. ivana59 - Те са нашите психотерапевти, makont :)
10.11.2012 18:41
Големи сладури са, да ги нагушкаш много-много от нас с Тото!:)
Хубава съботна вечер!
цитирай
37. makont - Е, ама вече съм стара старица и си тъгувам на воля.
10.11.2012 20:20
paravankofivan1 написа:
хич нямаше да те е еня за никви кучета...
нямаше да могат да те приберат вашите от дискотеки и гонки за ергенаши...

Усмивки, младежо, не че не съм луда глава, но верно ,вече съм се кротнала и си страдам с мопсовете. Слънчев и спокоен неделен ден!
цитирай
38. makont - Така де, кестените винаги са ме карали да изпитвам
10.11.2012 20:21
martito написа:
:))) С тези сладурчета няма как да си тъжна дълго:)) Предполагам усети и моята усмивка:))
И... мерси за кестенчетата:))

есно такова особено чувство на радост. Много са красиви. А мопитата ти се усмихват и ти помахват с лапичка, Мартичко!
цитирай
39. makont - О, и ние гушкаме теб и Тото!
10.11.2012 20:21
ivana59 написа:
Големи сладури са, да ги нагушкаш много-много от нас с Тото!:)
Хубава съботна вечер!

Изобщо не са лишени от гушкане, те са такива гальовници. Хубава вечер и прекрасен неделен ден!
цитирай
40. 4aiotgluhar4e - Майче, какъв провиснал нос, какви ...
10.11.2012 20:35
Майче, какъв провиснал нос, какви буреносни облаци!?! Не ни е разрешено, нали сме мъжки момичета :))) Това официално, а неофициално - вярно е, и на мен понякога ми се вие от мъка, от бяс, от безсилие. И аз ползвам твоите хапченца - кучо, котан и добавям музика. Най добре лекува ето това лекарство: http://youtu.be/Fn6-XqmkKUA Ама действа, ако го пуснеш на макс да дойдат съседите да питат какво става :)))
цитирай
41. kasnaprolet9999 - Чудя ти се с тези твои кученца как ...
10.11.2012 23:34
Чудя ти се с тези твои кученца как моъеш да тъжип, направо не ти се полага и ако бях на тяхно място нямаше да ти дам миг покой:)))
цитирай
42. dorichela - Има и такива моменти, хора сме все ...
11.11.2012 02:17
Има и такива моменти, хора сме все пак :) Въпроса е да изплуват бързо гемиите :)
цитирай
43. makont - Така де, Чайче, да вбесим и съседите, та да видят хубаво ли е да ти е криво.
11.11.2012 10:17
4aiotgluhar4e написа:
Майче, какъв провиснал нос, какви буреносни облаци!?! Не ни е разрешено, нали сме мъжки момичета :))) Това официално, а неофициално - вярно е, и на мен понякога ми се вие от мъка, от бяс, от безсилие. И аз ползвам твоите хапченца - кучо, котан и добавям музика. Най добре лекува ето това лекарство: http://youtu.be/Fn6-XqmkKUA Ама действа, ако го пуснеш на макс да дойдат съседите да питат какво става :)))

Честно, отдавна не съм го пробвала, обаче, ако си спретнеш един музикален скандал със съседите, със сигурност може да ти олекне. Усмивки и хубав неделен ден!
цитирай
44. makont - Ами не мога, Вени, нали и аз това се опитвам да им обясня,
11.11.2012 10:18
kasnaprolet9999 написа:
Чудя ти се с тези твои кученца как моъеш да тъжип, направо не ти се полага и ако бях на тяхно място нямаше да ти дам миг покой:)))

да ме оставят малко да съм с потънали гемии и като изплувам, пак съм тяхна, но не, никакво увисване на нос. Усмивки от мен!
цитирай
45. makont - Оооо, Дорич, ами те аха да потънят и мопсовете ги вадят,
11.11.2012 10:20
dorichela написа:
Има и такива моменти, хора сме все пак :) Въпроса е да изплуват бързо гемиите :)

просто няма празно, никакво страдане. Те са като шоколада, елексир на щастието, с тази разлика, че можеш да приемаш големи дози, без да нашишкавееш. Усмивчици от мен и хубав и спокоен неделен ден!
цитирай
46. sestra - Те са
11.11.2012 11:26
истинските мъдри учители :)
цитирай
47. malchaniaotnadejda7 - Честит празник на свети Мина, Майче!
11.11.2012 12:15
За те пази и закриля!
цитирай
48. makont - Точно така, мъдри!
11.11.2012 12:26
sestra написа:
истинските мъдри учители :)

Те са елементарни, само емоции, първосигнални, но изконно искренни. Поздрави, Стани!
цитирай
49. makont - Благодаря ти, Наденце!
11.11.2012 14:14
malchaniaotnadejda7 написа:
За те пази и закриля!

Да пази и закриля всички ни. Слънчева неделя!
цитирай
50. gocho52 - Опс!...
12.11.2012 12:33
Мопс.
Усмихната нова седмица !!!
цитирай
51. smani - Кученцата са много хубави! :)
12.11.2012 14:35
Кученцата са много хубави! :)
цитирай
52. makont - Така да бъде и за теб,
12.11.2012 14:44
gocho52 написа:
Мопс.
Усмихната нова седмица !!!

и спокойна, и красива, и влюбена, и...., каквото поискаш! Усмивки и от мен, особено на морето!
цитирай
53. makont - Да, невероятни създания са.
12.11.2012 16:15
smani написа:
Кученцата са много хубави! :)

Това първото е момченцето, то е вече варненлия, а другите две девойки са си при мен. Сърце не ми дде да се разделя и с тях. Усмихната и спокойна седмица!
цитирай
54. iliada3 - Сладури!
12.11.2012 18:39
Сладури!
цитирай
55. bven - И усмивката видях, Мая!:)))
12.11.2012 19:30
Хубава седмица!
цитирай
56. makont - Приемам ги като деца, Илианка,
12.11.2012 20:17
iliada3 написа:
Сладури!

от сто грама парчета съм ги отгледала. Затова имат такова влияние върху мен. Усмивки!
цитирай
57. makont - Сигурна съм,
12.11.2012 20:18
bven написа:
Хубава седмица!

тя се вижда, наистина, а ти имаш очи за това. Прегръдка и хубава и спокойна вечер!
цитирай
58. faktifakti - есенна усмивка за постинга.
13.11.2012 14:27
мопсовете са големи сладури.
цитирай
59. makont - Благодаря ти,
13.11.2012 15:42
faktifakti написа:
мопсовете са големи сладури.

наистина са невероятни, тук са още бебчовци. Усмивки и от мен!
цитирай
60. tsanynka - Чудесни са!
13.11.2012 21:05
Толкова е хубаво да имаш домашни любимци...А аз съм много нещастна,защото днес научих,че моето куче-Сара,пекинез на 16 години,е починало...Казвам си-това епросто куче...но продължавам да плача...Събираше се в шепата ми,когато го занесох вкъщи...А радостта,която ни носеше...тя е неизмерима...
Радвам се за тебе и тези душички...
цитирай
61. makont - О, Цани, съжалявам,
14.11.2012 11:20
tsanynka написа:
Толкова е хубаво да имаш домашни любимци...А аз съм много нещастна,защото днес научих,че моето куче-Сара,пекинез на 16 години,е починало...Казвам си-това епросто куче...но продължавам да плача...Събираше се в шепата ми,когато го занесох вкъщи...А радостта,която ни носеше...тя е неизмерима...
Радвам се за тебе и тези душички...

знам какво е. И изобщо не е само куче, то ти е просто като дете. То е една топка обич, безрезервна и всеотдайна. Прегръдки и не тъжи. Вземи си друго кученце. Поздрави и хубав ден!
цитирай
62. georgibogdanow - Привет :)
16.11.2012 14:07
Ако има нещо хубаво в безпричинната тъга, то е вероятната й компенсаторност за всички онези мигове, когато пък сме били усмихнати вътрешно, пълни с безпричинен наглед ентусиазъм :) Пожелавам ти повече мигове от второто!

И да са здрави и весели главните герои от снимката :)
цитирай
63. makont - Да, колко си прав,
16.11.2012 14:41
georgibogdanow написа:
Ако има нещо хубаво в безпричинната тъга, то е вероятната й компенсаторност за всички онези мигове, когато пък сме били усмихнати вътрешно, пълни с безпричинен наглед ентусиазъм :) Пожелавам ти повече мигове от второто!

И да са здрави и весели главните герои от снимката :)

има го и второто състояние, и дай боже наистина да е в повече. Усмивки и благодаря за хубавия коментар!
цитирай
64. djani - Явно си почитателка на мили животинки...
22.11.2012 15:54
За да ти изплуват гемиите, прочети "Живот в кучкарника" /на кирилица в Гугъл/. Ще се настроиш революционно.
цитирай
65. makont - Ще го прочета,
23.11.2012 11:40
djani написа:
За да ти изплуват гемиите, прочети "Живот в кучкарника" /на кирилица в Гугъл/. Ще се настроиш революционно.

но към хората или към кучетата трябва да се настроя, защото, според мен, животинките не са виновни, ние сме лошите. Поздрави, Джани!
цитирай
66. priqtel12 - Усмивки
23.11.2012 11:49
и от мен, Мая!
цитирай
67. makont - Здравей Иве,
24.11.2012 12:41
priqtel12 написа:
и от мен, Мая!

и по един кестен в джоба, за здраве!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3045890
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930