Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2013 08:01 - Моментна снимка в студени тонове
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 19549 Коментари: 59 Гласове:
79

Последна промяна: 22.03.2013 08:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      С присъщият ми телешки инат не сложих шапка. Пролет е, ама не е. Току що се прибирам от разходка в Северния парк и усещането изобщо не беше свързано с настъпването на сезона на възторжените очаквания, стоплящото слънце и раждащият се живот. Напротив. Небето, ама едно сиво с едни облаци,надвесили се над парка, сякаш всеки момент ще пуснат тъгата си на воля и ще измият и малкото останал оптимизъм. Студ, придружен с вятър. Пилетата не пееха, липсваше ми онзи чичо пей, който сутрин закачливо ми подсвиркваше. А славейте изобщо се бяха скрили в гори тилилейски. Нямаше го и онзи загадъчен старец със сините очи и благо излъчване, който сутрин се разхождаше в парка, винаги поздравяваше всеки срещнат и се радваше на мопсчетата. Вечните заподозрени, бягащите, бяха на линия, но и техните движения сякаш бяха забавени и бягането по-скоро беше от спортна злоба и железен режим.
     Аз зиморничаво се сгушвах в якето,
а мопсчетата подскачаха около мен. Нямаше ги свраките Йода да ги подгони. Голяма свраколюбителка е. Една катеричка съвсем близо до мен ме изучаваше с огромно любопитство. Да, но проучванията и бяха прекъснати от Жизел, която се втурна да я гони. Обаче животинчето изобщо не се трогна от това, изкатери се с катерича бързина по едно дърво, иди я стигни.
       И сега да не си помисли някой, че ще се оставим на времето да ни помрачи настроението? Неее. Това, което е заложено, ще покълне, дърветата са напъпили, цветенцата лекичко са подали зелено пипало и проучват обстановката, малко слънце, и са разцъфтели. А то идва. Слънцето не може да се крие дълго. И всичко ще разцъфти, заложено е. Нищо не може да го спре.
 
image

      А тази къщичка отдавна съм си я харесала. Такава една шаренка, веселяшка. В другия живот щесе родя пиле и ще се настаня тук. Ще си летя на воля, въпреки че всяка къщичка вече е ограничение, на пространството... Но ще се връщам тук, защото ще е пъстроцветно и топличко.
      Въпреки смръщеното време, една широка усмивка и едно бесняшко и едно захарно парче за добро утро. Хубав петък.







Гласувай:
80



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zabavnata - Добро утро, Мая!
22.03.2013 08:11
Хубав си ни е парка, спор няма. Ама и ти си един "папарак". Да не те погнат от защита на животните?:))
Усмихнат ден!
от мен
цитирай
2. makont - Що бе Ани, аз клюкарех без фотоапарат,
22.03.2013 08:20
zabavnata написа:
Хубав си ни е парка, спор няма. Ама и ти си един "папарак". Да не те погнат от защита на животните?:))
Усмихнат ден!
от мен

изобщо не съм се набърквала в личния им живот. Направих се, че не виждам, как един сврачок ухажва една сврака, а тя му се дърпа. Студ, студ, ама си е пролет. Усмивки!
цитирай
3. karambol5 - :)))))))))))))))))))))
22.03.2013 08:45
Добро утро и голяма усмивка за хубавото настроение , което ми създаде :)
цитирай
4. jabalka - Поздрави Маконт!:))
22.03.2013 08:56
Бива си го - "бесняшкото" парче... а къщичката много сгушена и уютна изглежда!
Благодаря ти за Суперското настроение!
Прегръдки за мопсчетата - те Йода и Жизел ли се казват- мммм , големи да пораснат!
цитирай
5. mt46 - Поздрав, Майче!
22.03.2013 09:09
Рано си подранила и дори постинг си натъкмила... Времето е дъждовно и ветровито, но да не ти дреме... Ветровете може да издухат някои политически боклуци...
Хубав ден!
цитирай
6. makont - А аз през цялото време се притеснявах да не ви довърша, т.е. още да ви натъжа.
22.03.2013 09:25
karambol5 написа:
Добро утро и голяма усмивка за хубавото настроение , което ми създаде :)

То не може едно глупаво облачно време да помрачи настроението, нали. Усмивки, Карамболче, къде се загуби ти. Остана самотна пещерата и мопсовете тъгуват за палавостите в гората. Усмивки!
цитирай
7. makont - Обичам ви такива оптимисти, аз, честно в началото бях помръкнала, но бързо се взех в ръце,
22.03.2013 09:27
jabalka написа:
Бива си го - "бесняшкото" парче... а къщичката много сгушена и уютна изглежда!
Благодаря ти за Суперското настроение!
Прегръдки за мопсчетата - те Йода и Жизел ли се казват- мммм , големи да пораснат!

на мен малко ми трябва. А за къщичката, превъзходна е, нали. В Северния парк са наслагали много такива къщички и аз непрекъснато им се любувам. Тази е много кокетна. Усмивки, вкусно плодче и хубав петък!
цитирай
8. makont - Имах нужда да го напиша, за да се трансформирам,
22.03.2013 09:30
mt46 написа:
Рано си подранила и дори постинг си натъкмила... Времето е дъждовно и ветровито, но да не ти дреме... Ветровете може да издухат някои политически боклуци...
Хубав ден!

иначе щях да съм като буреносен облак целия ден. А не може, защото от сутринта имам среща с трима, четирима бизнесменТи, които сега са се сетили, че имат фирми и тепърва ще ми дават документи, а аз, глупачката, нали съм от санитерната група и помагам на всички, ще се спретна да ги оправя и тях, защото по това време, вече никой няма да ги вземе. Това е положението, Минке. Още дванадесет нощи безсъние и после ще настане такъв живот, ако не се гътна. Усмивки!
цитирай
9. monaliza121 - Здравей, Майче!
22.03.2013 10:35
Започна ме с "чисто пролетната" снимка:))) и ме довърши с рокендрола:)))
Усмивките ми ще долетят с полуделия вятър навън...
цитирай
10. mmmmmmmmm - Изпращам парче от
22.03.2013 10:39
моето слънце,което свети днес.Не топли,но го има:)За добро настроение и усмивки!:)))
Поздрави!:))
цитирай
11. brym4ence87 - Нищо не може да попречи на слънцето!
22.03.2013 11:10
Приятен ден, Мая! ;)
цитирай
12. suny84 - Да,
22.03.2013 11:18
като се замисля, хубаво е да си пиле, да си летиш ...и да се връщаш тук, когато е топличко и пъстроцветно, както каза ти. Усмихнат ден и на теб,
цитирай
13. katan - Студ, студ,
22.03.2013 11:23
вятър,вятър, но не може да се върне сезона на надеждата назад!
А и ти ме зареди с настроение.
Поздрави, Мая!
цитирай
14. stela50 - Студът и вятърът вече бързо отминават ... Пролет е ...
22.03.2013 11:32
Благодаря за ведрото усмихнато настроение, Майче ...
И тук вятърът се опитва да се наложи упорито, но слънцето
топли и разтваря душите и повдигна небето високо, високо ...
Желая ти чудесен ден !
цитирай
15. gocho52 - Усмивката
22.03.2013 12:44
е панацея!...
Днес обаче ми замръзна ченето от силния вятър...
Здраве да е!
цитирай
16. megg - Никакво предаване! :)
22.03.2013 12:57
Няма да се оставим на едни навъсени облаци,я! Със светло настроение и в очакване на слънцето, дето ходи, къде ходи, пак при нас ще дойде!
Поздрав за зареждащия постинг, Мая! С усмивка и пролетни пожелания! :)
цитирай
17. makont - Тинче, тя е малко зимна снимката, ама май уцелих,
22.03.2013 13:02
monaliza121 написа:
Започна ме с "чисто пролетната" снимка:))) и ме довърши с рокендрола:)))
Усмивките ми ще долетят с полуделия вятър навън...

защото в момента такъв сняг прехвърча навън, че ми иде да му извия врата. Който по другите градове има слънце, да праща насам, защото в никакъв случай няма да позволим на лошото време да ни скапе настроението. Аз ако не съм на кеф, не мога да работя, а сега толкова работа имам, че трябва непрекъснато да се зареждам с нещо. Усмивки, помахвам ти от красивата ми къщичка!
цитирай
18. makont - Ти не си ммммммммммм, ти си истинско слънчице!
22.03.2013 13:03
mmmmmmmmm написа:
моето слънце,което свети днес.Не топли,но го има:)За добро настроение и усмивки!:)))
Поздрави!:))

Направо грабвам парчето слънце, то ме стопля и ето ме, отново нахилена и абсолютна свежарка. Усмивки и прекрасен петъчен ден!
цитирай
19. анонимен - И сега да не си помисли някой, че ще се оставим на времето да ни помрачи настроението? Неее.
22.03.2013 13:04
Поздрави, Майче и усмихнат петък! ;)
цитирай
20. makont - Абсолютно, Бримче, ще размахаме облаците и ще си го извадим, това слънчице!
22.03.2013 13:05
brym4ence87 написа:
Приятен ден, Мая! ;)

Хубав петъчен ден, да ти върви по вода, а вечерта по любов. Както казваше Невена Коканова(светла и памет) в един филм: "Завиждам на всички влюбени", но благородно. Усмивки!
цитирай
21. makont - При това ще сме такива бойни пилета, малки, сладкогласи,
22.03.2013 13:06
suny84 написа:
като се замисля, хубаво е да си пиле, да си летиш ...и да се връщаш тук, когато е топличко и пъстроцветно, както каза ти. Усмихнат ден и на теб,

но непобедими. Ще владеем цялата гора с песни и шеметни лупинги и ще цари мир и любов, и слънце, много, много слънце!!! Усмивки и хубав петък!
цитирай
22. makont - Катенце, изобщо не може да ми смарангяса (каква бойна думичка) настроението,
22.03.2013 13:08
katan написа:
вятър,вятър, но не може да се върне сезона на надеждата назад!
А и ти ме зареди с настроение.
Поздрави, Мая!

нека си вали, аз мога да му се оплезя през прозореца, на мен ми е топличко, освен това от Варна изпратиха слънце. Усмивки и много настроение, напук на снега и студения вятър.
цитирай
23. makont - Таничка, сега вече съм спокойна, аз така минорно започнах постинга, а всички си оправихте
22.03.2013 13:11
stela50 написа:
Благодаря за ведрото усмихнато настроение, Майче ...
И тук вятърът се опитва да се наложи упорито, но слънцето
топли и разтваря душите и повдигна небето високо, високо ...
Желая ти чудесен ден !

настроението. Значи живея по правилата: "Ако не си накарал някой днес да се усмихне, значи напразно е минал денят ти". А Вие се усмихнахте всички, ех, че ми е пълно. Хубав и спорен петък от мен и мнооого усмивки!
цитирай
24. makont - Жоре и аз едва си мърдах носа сутринта, а ушите ми, горкичките бяха като от порцелан,
22.03.2013 13:14
gocho52 написа:
е панацея!...
Днес обаче ми замръзна ченето от силния вятър...
Здраве да е!

добре, че ми е буйна гривата та ги поопазих. Но, усмивката ме спаси. Мопсовете почти никога не ме оставят да обеся нос, пък бил той и смръзнат. Поздрави от Студена и ветровита София, дано при морето нещата не са толкова зиморничави!
цитирай
25. makont - Здравей Мег, никакво предаване, я как си светим и се зареждаме самите ние,
22.03.2013 13:16
megg написа:
Няма да се оставим на едни навъсени облаци,я! Със светло настроение и в очакване на слънцето, дето ходи, къде ходи, пак при нас ще дойде!
Поздрав за зареждащия постинг, Мая! С усмивка и пролетни пожелания! :)

докато дойде слънцето, усмивки на конвейр, за да не допуснем никой да провеси нос. Хубав петъчен ден и пролетно да ти е на душата!
цитирай
26. makont - Ах ти, Гоги, къде се беше мушнал между два мои коментара и щях да те пропусна,
22.03.2013 13:17
gogi6666 написа:
Поздрави, Майче и усмихнат петък! ;)

но нали съм бдителна. Благодаря, усмихнат да ти е и на теб. Пускам ти едно чисто счетоводителско пожелание: "Малко работа и много пари". Спорен петък!
цитирай
27. makont - Радвам се, Трябва да се заредим, че навън изобщо не е пролетно,
22.03.2013 13:41
анонимен написа:
Честита пролет, макар и в непролетното време навън!
Но твоят постинг зарежда с усмивки и настроение.
Благодаря ти!

да си направим ПРОЛЕТ. Усмивки!
цитирай
28. magnoliya - Честита пролет! Вчера толкова ...
22.03.2013 14:11
Честита пролет!
Вчера толкова много и красиви птички прехвърчаха от дърво на дърво и чуруликаха, че си мислех за днес да сваля мартеницата за да я вържа на някое плодно дръвче. Нали уж вече е пролет. Но сутринта студът и ужасния вятър ме отказаха от това намерение. Баба Марта се разлюти, уплаши всичко живо и птички и мушички се изпокриха някъде.
Поздрави за прекрасния пост с красивата къщичка за птици!
цитирай
29. hristo27 - Весел "Ден на майстора&qu...
22.03.2013 14:20
Весел "Ден на майстора"!
цитирай
30. makont - Ах, къщичката, искам я!
22.03.2013 14:36
magnoliya написа:
Честита пролет!
Вчера толкова много и красиви птички прехвърчаха от дърво на дърво и чуруликаха, че си мислех за днес да сваля мартеницата за да я вържа на някое плодно дръвче. Нали уж вече е пролет. Но сутринта студът и ужасния вятър ме отказаха от това намерение. Баба Марта се разлюти, уплаши всичко живо и птички и мушички се изпокриха някъде.
Поздрави за прекрасния пост с красивата къщичка за птици!

Каква видимост само и колко е красива. Усмивки!
цитирай
31. makont - Ице, вече четвъртък бил ден на майстора, защото в петък вече майстора го няма.
22.03.2013 14:37
hristo27 написа:
Весел "Ден на майстора"!

Обаче, може да е ден на калфата, примерно. Усмихнат петък!
цитирай
32. ivana59 - Усмивката ще ни спаси!
22.03.2013 16:09
Няма да е все така, ще се посърди още малко Марта и после е нашето време - слънчево, лазурно синьо, ласкаво...
Здравей, Мая! :)
цитирай
33. makont - Ох, Ваничка, така е, ама то просто се оля днес.
22.03.2013 16:26
ivana59 написа:
Няма да е все така, ще се посърди още малко Марта и после е нашето време - слънчево, лазурно синьо, ласкаво...
Здравей, Мая! :)

Такъв сняг хвърчи навън, сега трябва да извеждам мопсовете на разходка, ще ги прибера като мокри кокошки, горкичките, а на мен от снега ще ми се накъдри косата и ще стана като разтревожен диригент в главата. Каква беда. Усмивки и хубава петъчна вечер!
цитирай
34. faktifakti - оптимизмът ти е заразителен.
22.03.2013 16:28
а разказът плавен като разходка в парка. по- добре птичка с гнезденце , отколкото с къщичка. поздрави.
цитирай
35. kasnaprolet9999 - Обичам позитивните хора като теб, ...
22.03.2013 17:38
Обичам позитивните хора като теб, които вярват в добрия изход от всяка ситуация. пролетта ще се пребори, ако трябва ще направим магия за пролет:)))
цитирай
36. mrazekoff - Мая, за втори път си
22.03.2013 17:49
пускам песента и на нейния фониша коментара си. Не съм прочел това, което си писала в поста си, а само песента ме връща много, много години назад, когато тази песен излезе и беше на мода. Тогава зъвършвах средното си образование и с желание слушахме тази песен. Дори и викахме на един наш съученик Виктор - Шугата.... Ех, щащ бързо лети времето ...:( Благодаря ти, че ме върна назад във времето!
А, Пролетта - тя се е запътила насам и скоро ще дойде - бурна, страстна, огненометежна ....
Пожелавам ти пролетно настроение!!!!
цитирай
37. makont - О, да с гнезденце ще е по-романтично,
22.03.2013 17:54
faktifakti написа:
а разказът плавен като разходка в парка. по- добре птичка с гнезденце , отколкото с къщичка. поздрави.

защото ще е изградено от мен и врабеца. Усмивки, Факти. Хубава петъчна вечер!
цитирай
38. makont - Вени, давай магията, че навън такъв сняг мята,
22.03.2013 17:55
kasnaprolet9999 написа:
Обичам позитивните хора като теб, които вярват в добрия изход от всяка ситуация. пролетта ще се пребори, ако трябва ще направим магия за пролет:)))

мопсовете бяха учудени, сигурно и те разбират, че не му е времето. Хубава вечер и утре слънце и птички!
цитирай
39. bumerang - :-)
22.03.2013 18:02
Пожелавам хубаво настроение. И... пазете и другата семейна ценност от посегателства. :-)

ПП.
Благодаря за положителния глас.
цитирай
40. makont - Благодаря, радвам се, че съм предизвикала такива мили спомени.
22.03.2013 18:46
mrazekoff написа:
пускам песента и на нейния фониша коментара си. Не съм прочел това, което си писала в поста си, а само песента ме връща много, много години назад, когато тази песен излезе и беше на мода. Тогава зъвършвах средното си образование и с желание слушахме тази песен. Дори и викахме на един наш съученик Виктор - Шугата.... Ех, щащ бързо лети времето ...:( Благодаря ти, че ме върна назад във времето!
А, Пролетта - тя се е запътила насам и скоро ще дойде - бурна, страстна, огненометежна ....
Пожелавам ти пролетно настроение!!!!

Май започваме да остаряваме, щом една песен от "онова време" може да ни разнежи. Хубава вечер!
цитирай
41. makont - Господи, та аз съм като орлица, нали съм телеЦ и което си е мое си е мое.
22.03.2013 18:47
bumerang написа:
Пожелавам хубаво настроение. И... пазете и другата семейна ценност от посегателства. :-)

ПП.
Благодаря за положителния глас.

Пазя си нещата. Усмивки и хубава вечер!
цитирай
42. jeremy231 - Майски, а на бас, че не мож позна кой съм!
22.03.2013 19:09
За да не те заболи главата от мислене и за да имаш жокерчета /цял куп/, подаръкчета.
http://www.youtube.com/watch?v=Tx5K2FtavWA
http://www.youtube.com/watch?v=LmCIe2VEOtE
http://www.youtube.com/watch?v=_HgP1BniSu4
Спец подарък за тебе /никой да не слуша освен Майски! Ама ха!/
http://www.youtube.com/watch?v=Cm-BXU4w5rA
http://www.youtube.com/watch?v=gLzn8nDVSo8
П.П. Мисля и за призводителността на труда ти, щото. :-)))))))))))))))))))
цитирай
43. bven - Хубаво настроение, Мая:)))
22.03.2013 19:24
Добре, че не ставаме за доносници, че с този упадъчен клип -Рок енд рол!!! някой направо би търкал луксозните възглавници на затвора! Вторият клип обаче захаросва всичко иииииииииии Весела петъчна вечер!
цитирай
44. ckarlet - Все си е март месец, Мая:) И да се м...
22.03.2013 20:34
Все си е март месец, Мая:) И да се мръщи баба Марта пролетта си е вече тук.
Честита пролет на всички! И да не забравя да те поздравя за настроението, което винаги създаваш при гостуването ми при теб!
цитирай
45. tili - Изпрати ми Господ
22.03.2013 21:29
скъпа приятелка от Варна, та всяка вечер сме на театър :) То не е време, не е чудо, обрули ми и ми замрази всички видими части, но е весело.
А рокът с Бил Хели е суперрррррр!!!
цитирай
46. makont - Ха на бас, че познах. Започва пижаменото парти ли?
22.03.2013 22:30
jeremy231 написа:
За да не те заболи главата от мислене и за да имаш жокерчета /цял куп/, подаръкчета.
http://www.youtube.com/watch?v=Tx5K2FtavWA
http://www.youtube.com/watch?v=LmCIe2VEOtE
http://www.youtube.com/watch?v=_HgP1BniSu4
Спец подарък за тебе /никой да не слуша освен Майски! Ама ха!/
http://www.youtube.com/watch?v=Cm-BXU4w5rA
http://www.youtube.com/watch?v=gLzn8nDVSo8
П.П. Мисля и за призводителността на труда ти, щото. :-)))))))))))))))))))

На компютъра съм естествено, в момента сървъра на статистиката работи и бълвам отчети, но преди малко се скапа интернета, от времето явно и бях приготвила томахавката. Благодаря за музичката, в днешния постинг едната май е от твойте. Сега ги почвам, дано да са подобаващо бесняшки. Спокойна нощ, за тези, които ще си лягат, разбира се.
цитирай
47. makont - Видя ли, как шекерено съм замазала нещата.
22.03.2013 22:36
bven написа:
Добре, че не ставаме за доносници, че с този упадъчен клип -Рок енд рол!!! някой направо би търкал луксозните възглавници на затвора! Вторият клип обаче захаросва всичко иииииииииии Весела петъчна вечер!

Какви доносници, сега се сещам, че аз всъщност съм "доносник" към ДАНС, нали преди една година всички счетита, нотариуси, адвокати ни караха да приемаме някакви правила в ДАНС, че ще сътрудничим, ако видим някое подозрително лице, сделка и т.н. Гергов дълго време ме бъзикаше в къщи: "Ало, агентката". Представяш ли си? Тогава бях възмутена до дъното на душата си. Но и тази работа като всяко чудо за три дни, ДАНС така си и останаха без информация. Всеки от нас е длъжен да пази фирмена тайна и не виждам луд да хукне да снася. Ох, хайде, че съм в сесия на статистиката и ще ми изтече. Чао, спокойна нощ!
цитирай
48. makont - О, аз и нацупен си го харесвам март,
22.03.2013 22:37
ckarlet написа:
Все си е март месец, Мая:) И да се мръщи баба Марта пролетта си е вече тук.
Честита пролет на всички! И да не забравя да те поздравя за настроението, което винаги създаваш при гостуването ми при теб!

ще и мине на Бабата, утре ще е грейнала и лъчезарна. Благодаря ти за признанието, радвам се, че ти създавам настроение! Спокойна нощ!
цитирай
49. makont - Завиждам ти благородно, Тили. Едно време изръшквах всички постановки,
22.03.2013 22:39
tili написа:
скъпа приятелка от Варна, та всяка вечер сме на театър :) То не е време, не е чудо, обрули ми и ми замрази всички видими части, но е весело.
А рокът с Бил Хели е суперрррррр!!!

но напоследък съм забравила що е то театър, но за това си спретвам театър всеки ден, важното е да си добър артист. А рока е невероятен, и как се премятат само, фантазия. Така се подържам да не заспя и прилежно да бдя над цифрите. Спокойна нощ!
цитирай
50. inel379 - Няма действаща спирачка!:)
23.03.2013 03:44
И не може да има!
Пролетта дойде!
Прониква безпардонно през небесните щори,
събужда земята и грижовно със нея говори!
Чувам омайния й глас!
Честита пролет, мила!:)

цитирай
51. jeremy231 - Надявам се, че музиките са достатъчно бесняшки
23.03.2013 08:41
:-))))) Винаги на твое разположение, като трябва да се поддържа висока производителност, Майски.
цитирай
52. makont - Честита и на теб, днес вече е по-друго. Студено, но слънчицето така хубаво гали.
23.03.2013 09:17
inel379 написа:
И не може да има!
Пролетта дойде!
Прониква безпардонно през небесните щори,
събужда земята и грижовно със нея говори!
Чувам омайния й глас!
Честита пролет, мила!:)


Сутринта, като се разхождах, още в 7 часа беше изгряло и беше невероятно тихо и приказно. Щастлива бъди, Инел, пролетно влюбено и слънчево да ти е!
цитирай
53. makont - Ти съвсем си ме подкарал с класиката.
23.03.2013 09:19
jeremy231 написа:
:-))))) Винаги на твое разположение, като трябва да се поддържа висока производителност, Майски.

На Лед цепелин се работи като по мед и масло, но Назарет, направо е побъркващо. Сега ги слушам, че снощи малкият гледаше някакъв вампирски филм и направо ми разби производителността. Благодаря, днес съм в бойна форма!
цитирай
54. georgibogdanow - Привет, macont,
23.03.2013 10:57
радвам се, че все така пазиш доброто си настроение и щедро го споделяш с всички около теб.

А ако говорим за музика и най-старите класици, препоръчвам и Foreigner и Uriah Heep :), особено някои бавни техни неща.
цитирай
55. makont - Здравейте, днес съм на Марк Нопфлър, много го харесвам,
23.03.2013 12:01
[quote=georgibogdanow]радвам се, че все така пазиш доброто си настроение и щедро го споделяш с всички около теб.

А ако говорим за музика и най-старите класици, препоръчвам и Foreigner и Uriah Heep :), особено някои бавни техни неща. [/quo/ Юрая Хийп, следва. Благодаря и хубав уикенд!
цитирай
56. jeremy231 - Майски, ще ти направя една китарна подборка
23.03.2013 17:35
Китарата е като жената, само който я обича, може да я накара да пее.
Ето какво те очаква. :-))))
http://www.youtube.com/watch?v=eXqPYte8tvc
цитирай
57. makont - Ако ти кажа, че в момента блъска здраво Рамщайн, за да не заспя,
23.03.2013 20:49
jeremy231 написа:
Китарата е като жената, само който я обича, може да я накара да пее.
Ето какво те очаква. :-))))
http://www.youtube.com/watch?v=eXqPYte8tvc

китарата ще да е твърде нежен и приспиващ звук, но благодаря за загрижеността. Хубава вечер от мен, днес съм кротичка и не се закачам, защото имам страшно много работа.
цитирай
58. vostroto - :)Само така, Маконт! В това отно...
25.03.2013 17:50
:)Само така, Маконт! В това отношение сме от една партия! Стига да не прилича на края на света, времето едва ли би могло да ми помрачи настроението:)
Хубаво разказваш!:) Поздрави!:)
цитирай
59. makont - Извинявай, че толкова късно отговарям, но си напълно прав,
28.03.2013 16:52
vostroto написа:
:)Само така, Маконт! В това отношение сме от една партия! Стига да не прилича на края на света, времето едва ли би могло да ми помрачи настроението:)
Хубаво разказваш!:) Поздрави!:)

ако сме решили да сме на кеф, нищо не може да ни спре, камо ли едно глупаво и намръщено време. Най-обичам да съм в настроение и навън да е смръщено, върховно е. Поздрави и хубава вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3044617
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930