Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2013 12:39 - Грешница от където и да го погледнеш
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 19880 Коментари: 58 Гласове:
52


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Изобщо не беше живот в рамките на канона. Никакви мисли, никакво смирение, просто малко откраднати мигове живот, които рядко се случват след изминалите месеци в напрежение и цифри, данъчни и митници, декларации и битки с администрацията. Аз избягах от света, скрих се тук

image

до това море

image

бяло, бяло, е колко да е бяло?
Хранихме се с даровете на морето, голяма синегрида, красавица,

image 

хваната от рибарите на този кей

image

и ето го вкусния резултат. Употребява се с много мастика.

image

    Съзерцавахме корабите в морето.

image

    Ето и един Пършинг, голям змей, два мотора по 900 конски сили, няма изхранване.
.
image

     Това е Жизел,

image

тя не спря да плува в морето, Йода изобщо не беше въудушевена от водата. Но ние двете още на Цветница не пропуснахме да поплуваме в спокойните води. Като Божи дар беше слънчевото време и топлата морска вода.

     Сега малко морски арт, усмивки и въображение

image

когато лодките са уморени.

image

    И камъните, старият дънер и делвата имат да ни казват още нещо...

image

или оцелелите медени менци, изпълнили своя дълг, напоили жадните, сега даряват красота...

image

и когато не ти остава нищо друго, освен да се вдетиниш, или пък да зарадваш внуците...И това ако не е сюрреализъм, освободи въображението...

     Усмивки и Христос возкресе! Светли и спокойни дни, в здраве и любов за всички!




Гласувай:
53



1. priqtel12 - Ех, че ти завидих......
07.05.2013 12:51
особено в днешния работен ден....
Усмивки за теб!
цитирай
2. mitkaloto - Красиво място с хубави снимки. П...
07.05.2013 12:57
Красиво място с хубави снимки .Поздрави!
цитирай
3. hloris - Благородно ти завиждам...
07.05.2013 12:58
но толкова уют,спокойствие и бяла,мека топлина излъчва постинга...
но най-много завидях на плувкинята Жизел-майсторски го раздава....
Всъщност много се радвам за теб,защото си личи,че наистина си си
починала,просто много бяла,позитивна енергия нахлува със снимките ти-
благодаря ти за споделеното изживяване:)
А,Христос Воскресе!
цитирай
4. magicktarot - Во Истина воскресе!
07.05.2013 13:15
Прекрасно, Мая, благодаря за изживяванеато! :) И аз съм влюбена в тия краища, чувствам си ги нашенски, може би наистина са - разделението по държави е от много близко време - не може да се сравнява по възраст с ДНК и други носители на "памет". Здраве, любов и много животворно вдъхновение за теб и любимите хора! :)
цитирай
5. katan - ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ, Мая!
07.05.2013 13:28
Красиво, отпускащо и приятно местенце. Заслужено след "изминалите месеци в напрежение и цифри, данъчни и митници, декларации и битки с администрацията.":))))
"Го'ама 'иба", както казва Мишел:))), а на мен ми се струва и много вкусна:))).
Уморените коне ги убивали казват, а тук видях, че уморените лодки ги превръщат в АРТ:).
Сега се отдай отново на бумагите и си открадвай по някоя минутка за спомените от отминалите дни:)))!
цитирай
6. megg - Честито Възкресение Христово!
07.05.2013 13:45
След усилната работа почивката е най - сладка! Всяка глътчица от деня те радва. А когато си с близките на сърцето си и с моренце до теб ... чудно! Радвам се на вашето сладко бягство! :) И благодаря за споделеното!
Чудни мигове си уловила, Мая, хубост до хубост!
Усмивки и поздрави, много! Бъдете здрави и все така да се радвате на живота! :)
цитирай
7. mt46 - Поздрав!
07.05.2013 13:46
Чудесен постинг, красиви снимки!... Добре си се разтоварила и освежила... Навярно си готова за нови бойни действия...
цитирай
8. makont - Ох, и аз вече работя здраво, заредена, но просто нямах време
07.05.2013 14:33
priqtel12 написа:
особено в днешния работен ден....
Усмивки за теб!

да превключа. При мен винаги е така. От едната крайност в другата. Успешна седмица за теб и леко да ти е!
цитирай
9. makont - Наистина красиво,
07.05.2013 14:34
mitkaloto написа:
Красиво място с хубави снимки .Поздрави!

подредено, спокойно. Като някакъв сън. Отминал, но оставил следа. Е, поне го документирах, за да съм сигурна, че е истина. Усмивки от мен!
цитирай
10. makont - Воистина возкресе! Честно, за завиждане си е, и аз не мога да повярвам,
07.05.2013 14:37
hloris написа:
но толкова уют,спокойствие и бяла,мека топлина излъчва постинга...
но най-много завидях на плувкинята Жизел-майсторски го раздава....
Всъщност много се радвам за теб,защото си личи,че наистина си си
починала,просто много бяла,позитивна енергия нахлува със снимките ти-
благодаря ти за споделеното изживяване:)
А,Христос Воскресе!


че ми се случи. Вече бях на ръба на силите си и си мислех, че ще умра над някоя бумажка. Сега направо си обичам фактурите, дето са се натрупали и аз с бясна скорост осчетоводявам. Като същевременно надничам от време на време. Радвам се, че ти харесаха моите откраднати мигове РАЙ! Усмивки и слънчево настроение!
цитирай
11. makont - Здравей Меджик,
07.05.2013 14:40
magicktarot написа:
Прекрасно, Мая, благодаря за изживяванеато! :) И аз съм влюбена в тия краища, чувствам си ги нашенски, може би наистина са - разделението по държави е от много близко време - не може да се сравнява по възраст с ДНК и други носители на "памет". Здраве, любов и много животворно вдъхновение за теб и любимите хора! :)

какво ти разделение, хората навсякъде могат да бъдат добри. И те са топли, простодушни, гостоприемни. Не беше друг свят, беше друго измерение, там, където всичко е спокойно, няма правила, няма бясно препускане. Приказка. Усмивки от мен и спорна седмица!
цитирай
12. makont - Здравей Катя, и аз бях очарована от красивото възкрсение на старата лодка,
07.05.2013 14:42
katan написа:
Красиво, отпускащо и приятно местенце. Заслужено след "изминалите месеци в напрежение и цифри, данъчни и митници, декларации и битки с администрацията.":))))
"Го'ама 'иба", както казва Мишел:))), а на мен ми се струва и много вкусна:))).
Уморените коне ги убивали казват, а тук видях, че уморените лодки ги превръщат в АРТ:).
Сега се отдай отново на бумагите и си открадвай по някоя минутка за спомените от отминалите дни:)))!

изобщо, с малко въображение, можем да дадем живот на всичко, което според представите си е изживяло времето. Красота. А рибата наистина беше вкусна. Те и правят един невероятен сос от зехтин, малко горчица и лимон, хубаво разджуркан с машинката за кафе и става фантазия. Усмивки и нагушкай Мишел!
цитирай
13. makont - Здравей Мег, то не беше глътчица, а голяма глътка живот,
07.05.2013 14:45
megg написа:
След усилната работа почивката е най - сладка! Всяка глътчица от деня те радва. А когато си с близките на сърцето си и с моренце до теб ... чудно! Радвам се на вашето сладко бягство! :) И благодаря за споделеното!
Чудни мигове си уловила, Мая, хубост до хубост!
Усмивки и поздрави, много! Бъдете здрави и все така да се радвате на живота! :)

нещо, което на мен рядко ми се случва. Такава ми е работата, че никой не ме оставя да се порадвам на живота, за това бягам, надалече. Тайничко се надявах и връзка с мобилните оператори да нямаше, но уви. Красотата е навсякъде, но тук сякаш бях в РАЯ. Усмивки!
цитирай
14. makont - Пфу, ако знаеш с каква артистичност съм затрупала бюрото с документи, то не са бойни
07.05.2013 14:47
mt46 написа:
Чудесен постинг, красиви снимки!... Добре си се разтоварила и освежила... Навярно си готова за нови бойни действия...

действия, то си е направо война. Но сега съм толкова заредена, че съм като малко багерче. Усмивки и спорна седмица!
цитирай
15. анонимен - Което е утолявало жажда,
07.05.2013 14:51
пак ще утолява. Во веки веков! Христос воскресе!
цитирай
16. ivana59 - Христос воскресе, Мая!
07.05.2013 15:16
Обичам прекрасните малки бягства. Нека ти е хубаво всеки ден, грешнице такава! :)
цитирай
17. karaiany - Аууу, Майче ! Чудно място е това. ...
07.05.2013 15:29
Аууу , Майче !
Чудно място е това. Къде е ? Някъде около Несебър , или Созопол ? Много ми хареса !
А и яхтата си я бива.Завидях ти, особено за нея...:)
Направо си холивудска звезда ! :)))
цитирай
18. hristo27 - Искрено, но благородно ти завиж...
07.05.2013 15:55
Искрено, но благородно ти завиждам!
цитирай
19. makont - Нали, знаеш ли, замислих се, тези менци, дали биха оцелели у нас!
07.05.2013 15:57
parasol написа:
пак ще утолява. Во веки веков! Христос воскресе!

Преди година цигани разбиха къщата във Видинско и откраднаха точно тези котлета. Бяха толкова красиви. Спомням си, дядо пиеше вода от тях с една голяма чаша изрязана от кратуна. Усмивки!
цитирай
20. jabalka - Хей - привет Маконтче! :)) Радост си!
07.05.2013 15:58
Бравос брависимо, бравос, брависимо и така до хип, хип ура!
Поздрави сърдечни и най - светли пожелания - за къпането - супер идея и действие а за арта - то си е красив арт, плюс внимание човешко, за го наблюдават обичащи очи!
цитирай
21. makont - Посъгреших малко, но сега
07.05.2013 15:58
ivana59 написа:
Обичам прекрасните малки бягства. Нека ти е хубаво всеки ден, грешнице такава! :)

изкупвам греховцете с много работа. Усмивки, Ваничка!
цитирай
22. makont - В Гърция е, мстните баровци вече там си показват яхтите,
07.05.2013 16:01
karaiany написа:
Аууу , Майче !
Чудно място е това. Къде е ? Някъде около Несебър , или Созопол ? Много ми хареса !
А и яхтата си я бива.Завидях ти, особено за нея...:)
Направо си холивудска звезда ! :)))

там случайно срещнахме един познат от А-група, та яхтата е негова. Аз лично дори не се качих да я видя. Такива неща не ме блазнят. Виж в рибарските лодки с удоволствие се повозих. Там всичко е простичко и сърдечно. Рибарят дори ягодки ни набра. Усмивки!
цитирай
23. makont - Ице, пожелавам ти едно такова малко бягство.
07.05.2013 16:03
hristo27 написа:
Искрено, но благородно ти завиждам!

Не бях ходила в Гърция, направо за резил. Най-после намерих време да скубна. Извън сезона е невероятно и поносимо като цени. Усмивки и спорна седмица!
цитирай
24. makont - Здравей Ябълчице, окото ми не издържа,
07.05.2013 16:31
jabalka написа:
Бравос брависимо, бравос, брависимо и така до хип, хип ура!
Поздрави сърдечни и най - светли пожелания - за къпането - супер идея и действие а за арта - то си е красив арт, плюс внимание човешко, за го наблюдават обичащи очи!

особено на последното изпълнение. В началото го взех за пълен кич, но после се замислих с колко ли обич трябва да е направено, а децата сигурно го смятат за най-великото произведение на изкуството. След това се засмях мислено и започнах да го харесвам. Да, трябва с обич да се гледа. Усмивки и много слънчице и настроение за теб!
цитирай
25. gogi6666 - Светли и щастливи дни!
07.05.2013 17:03
Поздрави, Майче! ;)
цитирай
26. valeska - Честито Възкресение! Много здраве ...
07.05.2013 18:11
Честито Възкресение! Много здраве и благополучие, и повече такива преживявания! Усмивки и за теб!
цитирай
27. cornflower - Христос возкресе!
07.05.2013 18:21
Христос возкресе!
цитирай
28. ckarlet - Браво, Мая! На какво Райско място ...
07.05.2013 19:27
Браво, Мая! На какво Райско място сте си изкарали почивните дни!
Много красота и спокойствие! Поздрави!
цитирай
29. nicodima - Всяко място там е райско...
07.05.2013 20:09
Казвам го с доста завист... Там и от портокалите правят декоративни дръвчета...

Завиждам ти най-благородно, просто тази година си отишла вместо мен...

Да отиваш всяка следваща година на все по-красиви места!
цитирай
30. gocho52 - Много весело
07.05.2013 20:26
настроение прелива извън морето...
цитирай
31. bven - Чудесен релакс, Мая!
07.05.2013 20:38
Радвам се за теб, все едно и аз съм била там! Пък и знае ли се - може всички българи вкупом да се изнесем по близки и далечни брегове...
Хубави мигове сподели с нас!
Благодаря и да ти е весело!
цитирай
32. martiniki - Во истина возкресе, Мая!
07.05.2013 21:20
Светли и добри дни през май!
цитирай
33. sestra - Много се радвам за това
07.05.2013 21:23
и това и онова всичко, което си постнала. И Жизел ме изкефи, воистина воскресе, Мая!
цитирай
34. kasnaprolet9999 - Страхотно звучиш и много оригин...
07.05.2013 21:49
Страхотно звучиш и много оригинално ни го поднесе, еваларка!!! Поздрави!!
цитирай
35. magnoliya - Това, което виждат очите ми е едно ...
07.05.2013 22:26
Това, което виждат очите ми е едно прекрасно място. Надявам се да си отпочинала добре.
Поздрави за хубавите снимки!
цитирай
36. injir - Грешница в Рая. :)
07.05.2013 23:04
Грешница в Рая. :)
цитирай
37. malchaniaotnadejda7 - Майче, Христос Возкресе!
08.05.2013 00:11
Бялото море много ти отива! :) Ама толкова много, че ми се прииска и аз да го видя.
И Йода, и Сребърната риба, и яхтите - колко ли конски сили има онази, старинната..., но всички са отражения от света на Мая и усмивката й.:) Лъчисто място, защото ти си там. Прегръдка!
цитирай
38. tili - Воистину воскресе, Майче!
08.05.2013 00:20
Точно от нещо такова имах нужда тези дни.
Благодаря за човешкото преживяване и приказка :))) ***
цитирай
39. monaliza121 - Майче, човешко е да се греши:))) С ...
08.05.2013 00:28
Майче, човешко е да се греши:)))
С лодки, риба и море,
грешници да сме!:)))
цитирай
40. inel379 - Направили сте най-доброто за себе си!
08.05.2013 01:21
Личи си и по Жизел!:)
Истинските деца на природата не умеят да лъжат,
а си мисля, че и нямат желание за това.
Когато тялото и духа релаксират,
ставаме по-спокойни и по-добри.
Делниците се превръщат в празници!
Нека светлите дни да продължат!:)
цитирай
41. makont - Светли и за теб и да ти е живо и здраво името,
08.05.2013 09:09
gogi6666 написа:
Поздрави, Майче! ;)

на патерици, разбира се, но от сърце!
цитирай
42. makont - Пожелавам го на всички,
08.05.2013 09:10
valeska написа:
Честито Възкресение! Много здраве и благополучие, и повече такива преживявания! Усмивки и за теб!

винаги нещо не ни достига, време, пари, е сега дай-боже всички да имат всичко, за да могат да усетят красотата. Усмивки!
цитирай
43. makont - Воистина возкресе,
08.05.2013 09:12
cornflower написа:
Христос возкресе!

бъди щастлива!
цитирай
44. makont - Здравей Скарлет,
08.05.2013 09:13
ckarlet написа:
Браво, Мая! На какво Райско място сте си изкарали почивните дни!
Много красота и спокойствие! Поздрави!

наистина беше райско. Така се и чувствах. Усмивки и много здраве и късмет!
цитирай
45. makont - Здравей Никодима, видях такова дръвче с едни малки симпатични
08.05.2013 09:15
nicodima написа:
Казвам го с доста завист... Там и от портокалите правят декоративни дръвчета...

Завиждам ти най-благородно, просто тази година си отишла вместо мен...

Да отиваш всяка следваща година на все по-красиви места!

портокалчета, наистина беше красиво. А няма да ти казвам до нашия прозорец един лимон как беше разцъфтял, неговата миризма наистина ме пренасяше в рая в едно с чуруликането на лястовичките, които имаха гнездо точно на нашата тераса. При първа възможност, отивай. Аз не бях ходила там и съм влюбена в това място. Усмивки и спокоен и спорен ден!
цитирай
46. makont - То дори не беше настрение, бях в една непрекъсната еуфория,
08.05.2013 09:16
gocho52 написа:
настроение прелива извън морето...

като дрогирана. Толкова много красота, спокойствие и щастие, е оказа се, че може да се понесе. Пожелавам го на всички!
цитирай
47. makont - Здравей, о, да, пожелавам на всички да отидат, дори на още по-красиви места,
08.05.2013 09:18
bven написа:
Радвам се за теб, все едно и аз съм била там! Пък и знае ли се - може всички българи вкупом да се изнесем по близки и далечни брегове...
Хубави мигове сподели с нас!
Благодаря и да ти е весело!

трябва. Имаме нужда от такива откраднати мигове щастие. Усмивки от мен и се радвам, че ти хареса.
цитирай
48. makont - О, Доре, май е моят месец, няма начин да не е светъл,
08.05.2013 09:19
martiniki написа:
Светли и добри дни през май!

при мен е пълно с празници. Още от 1-ви май ми започна месечният имен ден. Когато си искам, тогава си намирам повод. Усмивки от мен и много спокоен и слънчев ден!
цитирай
49. makont - Нали, сестричке, Жизел е невероятна.
08.05.2013 09:21
sestra написа:
и това и онова всичко, което си постнала. И Жизел ме изкефи, воистина воскресе, Мая!

Плува толкова красиво. Всъщност тя ни следваше. Ако аз или съпругът ми влезем в морето и тя след нас, сякаш ни пазеше от нещо. А Йода нервно ходеше по брега и не искаше дори лапичката си да потопи. Не го и насилвахме. Радвам се, че поне за малко те пренесох в един свят на красота и спокойствие. Усмивки!
цитирай
50. makont - Здравей Вени, радвам се, че ти е харесало, опитах се така, контурно
08.05.2013 09:25
kasnaprolet9999 написа:
Страхотно звучиш и много оригинално ни го поднесе, еваларка!!! Поздрави!!

да предам настроението, не ми допада особено да се хваля и да оригиналнича. Дано съм успяла. Прегръдки от мен!
цитирай
51. makont - Здравей Магнолия, видя ли каква прекрасна градина,
08.05.2013 09:26
magnoliya написа:
Това, което виждат очите ми е едно прекрасно място. Надявам се да си отпочинала добре.
Поздрави за хубавите снимки!

а лятото като разцъфтят зокумите, става наистина като в рая. Красота. Усмихната и спокойна седмица!
цитирай
52. makont - Хубаво е отвреме на време да съгрешаваш така,
08.05.2013 09:47
injir написа:
Грешница в Рая. :)

в Рая приемат и грешници, слава Богу. Усмивки, Инджи!
цитирай
53. makont - Хей, Наденце, как ме начетка, ушите ми почервеняха.
08.05.2013 09:49
malchaniaotnadejda7 написа:
Бялото море много ти отива! :) Ама толкова много, че ми се прииска и аз да го видя.
И Йода, и Сребърната риба, и яхтите - колко ли конски сили има онази, старинната..., но всички са отражения от света на Мая и усмивката й.:) Лъчисто място, защото ти си там. Прегръдка!

А бялото море ми отива, защото и аз съм такъв белтък. Гергов стана черен като циганин, а аз пак съм си бяла. Прегръдки от мен и спокоен и слънчев ден!
цитирай
54. makont - Здравей Тили, та то си беше приказка,
08.05.2013 09:51
tili написа:
Точно от нещо такова имах нужда тези дни.
Благодаря за човешкото преживяване и приказка :))) ***

като в тези на Шехерезада и най-учудващото е, че за пръв път не мислих за нищо друго, ама за нищо, особено за работа, въпреки, че едно черно дяволче отвреме на време се опитваше да се вмъкне в главата ми и да ми напомня:"а като се върнеш какво те чака", но така финтово го прогонвах, че повече не се весна. Прегръдки от мен и слънчев ден!
цитирай
55. makont - Тинче, това е то, грях, грях, колко да е грях.
08.05.2013 09:54
monaliza121 написа:
Майче, човешко е да се греши:)))
С лодки, риба и море,
грешници да сме!:)))

Като че ли имам един, всъщност аз бях отказала цигарите, но със специалното разрешение на Гергов там си попушвах юнашки. Е сега пак ги спрях, но за това не ми изникнаха крилца на гърба. Усмивки от мен и поздрави на твоето море.
цитирай
56. makont - Искрено се надявам Светлите дни да продължат,
08.05.2013 09:55
inel379 написа:
Личи си и по Жизел!:)
Истинските деца на природата не умеят да лъжат,
а си мисля, че и нямат желание за това.
Когато тялото и духа релаксират,
ставаме по-спокойни и по-добри.
Делниците се превръщат в празници!
Нека светлите дни да продължат!:)

аз поне съм заредена с енергия и ще излъчвам още дълго време. Прегръдки и слънчев и усмихнат ден!
цитирай
57. cinderellathespy - Иххх...
08.05.2013 15:18
Красотско :))
Благодарско, Майче!
Стоя си тук усмихната пред монитора от видяното...
Дано някой ден и аз стигна до такова красиво местенце
и оставя босички стъпчици по един такъв див прекрасен плаж...
(Нещо се присетих за преди 6 години по това време в Керамоти)...ех...
Сърдечен поздрав,

Ели
цитирай
58. makont - От сърце ти желая да отидеш, Невероятно е.
08.05.2013 17:13
cinderellathespy написа:
Красотско :))
Благодарско, Майче!
Стоя си тук усмихната пред монитора от видяното...
Дано някой ден и аз стигна до такова красиво местенце
и оставя босички стъпчици по един такъв див прекрасен плаж...
(Нещо се присетих за преди 6 години по това време в Керамоти)...ех...
Сърдечен поздрав,

Ели

Поздрави и от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3044788
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930