Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2013 14:02 - АЗ КОНТРОЛИРАМ ВЪЗДУХА, ВОДАТА И ЦЕЛИЯ СВЯТ
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 21550 Коментари: 59 Гласове:
74

Последна промяна: 10.06.2013 14:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  С небрежно разрошена руса косица, с дънки, карирана ризка и раничка на гърба, мълчуганът извърши някакво странно движение с ръкохватката за излизане от Метрото, хвана майка си за ръка и дълбокомислено се произнесе: „Аз контролирам въздуха, земята и целия свят”...   Отминах ги и не чух продължението, но усетих, че бях попаднала под пълната зависимост от този малък властелин, защото широка усмивка озари лицето ми.   Вървях нагоре по булеварда и си мислех за този рошав хлапак. Животът му ще е като един изписан бял лист. Ще трябва да премине през много буквички, думички, текстове, за да достигне до онзи линк, върху който с едно подскачане (като кликване с мишка), ще може да премине в друго време, в друго измерение, където светът е по-добър, по слънчев. Дано го откриеш, хлапако, имаш целият властови ресурс, своята чиста детска душица.   Тъй като започва нова седмица, от сърце желая на всички, като този малък рошльо, да имат пълна власт над всички негативни емоции, над всички проблеми и никаква власт над чувствата, над любовта, над слънчевото настроение. Усмивки и с хлапашка възторженост, пълен напред!




Гласувай:
78



1. brym4ence87 - Страхотно пожелание, Майче!
10.06.2013 14:13
Дори по-добра седмица на теб! :-)
цитирай
2. aip55 - Вълнуващи мисли Мак....
10.06.2013 14:33
Определено връзката е странна, защото ме отвя в моите детски мечти и фантазии. И аз се чувствах властелин на детското ми въображение. Ако можеш да се върнеш в детското си въображение, ще се почустваш щастлива,безгрижнаи властна отново в егото си. Колко хубаво си го описала. Така е истинско, живо и красиво в мечтите ни. Опссс, че се пренесох под свежите мисли на прочетеното! Поздрав и да ни радваш по често с мислите ти....Хайде и от мене хубава седмица!
цитирай
3. hloris - Пълен напред...с необходимия капацитет,
10.06.2013 14:37
който се явява под формата на едно чисто детско сърце-
да бъде,Приятелко,ба бъде за всички нас,да рисуваме с
най-цветните боички като този малчуган върху нашия лист!:)
цитирай
4. stela50 - Благодаря, Майче ... Прекрасна си ...
10.06.2013 14:49
Толкова е трудно понякога ... да имаме пълна власт над всички
негативни емоции, над всички проблеми и никаква власт
над чувствата, над любовта, над слънчевото настроение...
Чудно пожелание ... а аз може би имам нужда от точно
такова в момента.С удоволствие си пия следобедното кафе с теб ...
Усмихнат ден !
цитирай
5. makont - Нали, ех, ако можехме
10.06.2013 16:52
brym4ence87 написа:
Дори по-добра седмица на теб! :-)

да сме толкова въодушевени като хлапетата. Усмивки!
цитирай
6. makont - Опитвам се да заразя с детския оптимизъм,
10.06.2013 16:53
aip55 написа:
Определено връзката е странна, защото ме отвя в моите детски мечти и фантазии. И аз се чувствах властелин на детското ми въображение. Ако можеш да се върнеш в детското си въображение, ще се почустваш щастлива,безгрижнаи властна отново в егото си. Колко хубаво си го описала. Така е истинско, живо и красиво в мечтите ни. Опссс, че се пренесох под свежите мисли на прочетеното! Поздрав и да ни радваш по често с мислите ти....Хайде и от мене хубава седмица!

самочувствие и чистота на мислите. Хубава седмица от мен!
цитирай
7. makont - И да намерим линка към по-добрия свят,
10.06.2013 16:54
hloris написа:
който се явява под формата на едно чисто детско сърце-
да бъде,Приятелко,ба бъде за всички нас,да рисуваме с
най-цветните боички като този малчуган върху нашия лист!:)

може би е в нас, просто трябва да подскокнем, в мечите си, във въображението си... Поздрав и слънчево лято!
цитирай
8. makont - Радвам се, че се въодушеви и ти,
10.06.2013 16:55
stela50 написа:
Толкова е трудно понякога ... да имаме пълна власт над всички
негативни емоции, над всички проблеми и никаква власт
над чувствата, над любовта, над слънчевото настроение...
Чудно пожелание ... а аз може би имам нужда от точно
такова в момента.С удоволствие си пия следобедното кафе с теб ...
Усмихнат ден !


така трябва да бъде, да оставим сърцето да ни води, то никога не бърка. Усмивки, Танче!
цитирай
9. mitkaloto - Дано се случи, но за един по-хубав ...
10.06.2013 17:31
Дано се случи,но за един по-хубав свят!Ех,мечти!!!
цитирай
10. makont - Мечтите са сигурен знак,
10.06.2013 17:52
mitkaloto написа:
Дано се случи,но за един по-хубав свят!Ех,мечти!!!

че ще се случи, вече е пожелано. Поздрави и прекрасна юнска вечер!
цитирай
11. monaliza121 - Хубав повод за хубаво пожелание! ...
10.06.2013 18:22
Хубав повод за хубаво пожелание! Мерси, Майче!:)
И за "Песента на щурците":))
Не, не ми се прибира....
цитирай
12. vostroto - Нещо положително, най-после
10.06.2013 18:30
:)Не подозираш дори колко навременен ти е този постинг. Тъкмо имах намерение да клъцна не много приятно едни прекалили хора тук, и само недостигът на време ми попречи..:) Заради теб най-малко ще го отложа:)
(пп тук обаче малко размислих - пуснат ли още един антибългарски материал, пускам веднага и аз, та дори и да нямам време)
Поздрави!
цитирай
13. ckarlet - Дано е светло бъдещето на това из...
10.06.2013 19:07
Дано е светло бъдещето на това изпълнено с оптимизъм момченце, Мая!
Прекрасна седмица и от мен на всички!
цитирай
14. tili - Страхотна усмивка
10.06.2013 19:32
огря лицето ми, защото познавам човек като теб, който има антени за доброто. Вече съм спокойна, че има един малък властелин на вселената и се надявам да я управлява за добро!
Поздрави, Майче ***
цитирай
15. usmivka99 - Благодаря за усещането, което подаряваш тук!
10.06.2013 20:21
И нека е така...по хлапашки хубаво и радостно в нас :)
цитирай
16. sestra - Има такива малки генийчета, които знаят неоспоримото:
10.06.2013 21:19
аз наистиан контролирам въздуха, земята и цееелия свят ;D
цитирай
17. joysii - Това е усещане и настроение на едно ...
10.06.2013 21:57
Това е усещане и настроение на едно щастливо дете. Дай ,Боже, всички наши деца да имат безгрижно и безпроблемно детство. Защото ще е истинска трагедия, ако малчуган като този от постинга е съзрял рано и животът вече му е показал,че не може да ръководи света, напротив - много е вероятно той да му натрие носа и да подреже младите му крилца.
Поздрави,скъпа.
В детските думи понякога има толкова много философия и поводи за разсъждения.
цитирай
18. kasnaprolet9999 - Миналата седмица на малкият ми син ...
10.06.2013 22:15
Миналата седмица на малкият ми син доста му подрязаха крилцата, надявам се да му е от полза, защото прагматизма е навсякъде и дори да не ти понася, трябва да си наясно с неговите носители.
цитирай
19. mt46 - Ех,
10.06.2013 22:17
деца!... За тях всичко е възможно...
Поздрави и ... слушай "песента на щурците"!...
цитирай
20. mileidi46 - :)))
11.06.2013 01:41
Ако дойдеш към Видин,обади се..тук съм докъм края на месеца..:)
Да пием по бира с цаца..и да ни хапят комарите..:)
Прегръдка.
цитирай
21. martiniki - И моят племенник ги известява такива :)
11.06.2013 07:51
Хубава седмица, Мая!
цитирай
22. megg - Оо, така светличко ми стана!
11.06.2013 10:53
Хлапашката възторженост! И чистота! И вяра, че няма как хубавото да не е с теб, та нали си носиш вълшебната приказна пръчица! :)
Дано светът разстила добри пътеки пред децата!
Поздрав, Мая! И благодаря за песента на щурците! :))
цитирай
23. inel379 - Какъв сладур!:)
11.06.2013 13:17
И не е единствен, мила!
Толкова са възторжени в своята целеустременост!
Събрали са сякаш любовта на целия свят
в малките си телца и небесните си душички!
Край тях и ние сме такива!
Колко са ни важни!
Вяра, надежда и любов не само за нас самите,
но и за цялото човечество!
Извор на радост всеки божи ден!
Нека да е слънце и усмивки!:)))

цитирай
24. makont - Изобщо не ми се прибира, Тинче!
11.06.2013 13:44
monaliza121 написа:
Хубав повод за хубаво пожелание! Мерси, Майче!:)
И за "Песента на щурците":))
Не, не ми се прибира....

Просто ми се иска да изляза от контрол и да избягам в гората, да няма никой и да е тихо. Само птичките да пеят. Ех, размечтах се нещо...
цитирай
25. makont - Не кълцай никого, няма да те разберат. Безмислиците са навсякъде,
11.06.2013 13:46
vostroto написа:
:)Не подозираш дори колко навременен ти е този постинг. Тъкмо имах намерение да клъцна не много приятно едни прекалили хора тук, и само недостигът на време ми попречи..:) Заради теб най-малко ще го отложа:)
(пп тук обаче малко размислих - пуснат ли още един антибългарски материал, пускам веднага и аз, та дори и да нямам време)
Поздрави!

важтото е да се опитаме да ги игнорираме. Радвам се, че те заредих положително. Поздрави и от мен.
цитирай
26. makont - Ще е щастлив, Скарлет, убедена съм.
11.06.2013 13:47
ckarlet написа:
Дано е светло бъдещето на това изпълнено с оптимизъм момченце, Мая!
Прекрасна седмица и от мен на всички!

Много усмивки за теб!
цитирай
27. makont - Те ще я управляват Вселената, защото са чисти, възторжени, светли...
11.06.2013 13:49
tili написа:
огря лицето ми, защото познавам човек като теб, който има антени за доброто. Вече съм спокойна, че има един малък властелин на вселената и се надявам да я управлява за добро!
Поздрави, Майче ***
дори и ние с нашата обремененост няма да можем да им попречим. Така го усещам с "антенките за добро виждане". Усмивки!
цитирай
28. makont - По хлапашки да е. Днес сутринта цопнах в една локва с кеф.
11.06.2013 13:51
usmivka99 написа:
И нека е така...по хлапашки хубаво и радостно в нас :)

Дано не ми се е изсмял някой. Усмивки, Усмивчице!
цитирай
29. makont - Знаеш ли, Сестриче, преди да видя това момченце сънувах точно такъв сън,
11.06.2013 13:54
sestra написа:
аз наистиан контролирам въздуха, земята и цееелия свят ;D
този с линка. Някакъв глас ми казваше, че преминаването в други измерения е от една точка, точно като линковете в интернет. Знаеш линка, щракваш и си на друго място, дори в друго време. Саво не ми каза къде е точката. Трябва да я открием, ние явно вече сме закъснели, но тези малки сладки рошльовци със сигурност ще могат. Дали имат връзка сънят и момченцето???
цитирай
30. makont - Джойс, изключвам подрязването на крилцата,
11.06.2013 13:56
joysii написа:
Това е усещане и настроение на едно щастливо дете. Дай ,Боже, всички наши деца да имат безгрижно и безпроблемно детство. Защото ще е истинска трагедия, ако малчуган като този от постинга е съзрял рано и животът вече му е показал,че не може да ръководи света, напротив - много е вероятно той да му натрие носа и да подреже младите му крилца.
Поздрави,скъпа.
В детските думи понякога има толкова много философия и поводи за разсъждения.

време е да се събудим и да не им пречим. Дано ни стигне разум. Прегръдки!
цитирай
31. makont - Казват, че когато Бог затваря врати, отваря порти.
11.06.2013 13:57
kasnaprolet9999 написа:
Миналата седмица на малкият ми син доста му подрязаха крилцата, надявам се да му е от полза, защото прагматизма е навсякъде и дори да не ти понася, трябва да си наясно с неговите носители.

Да се надяваме, че е така. За добро е, ще видиш, Вени! Поздрави!
цитирай
32. makont - Всяко дете е една вселена, която за съжаление ние не познаваме добре,
11.06.2013 13:59
mt46 написа:
деца!... За тях всичко е възможно...
Поздрави и ... слушай "песента на щурците"!...
изгубвайки детето в себе си, сме смалили своя кръгозор до минимум. Ограничени станахме и това е жалкото. Усмивки!
цитирай
33. makont - Тази неделя бях изпратила моите момчета там, Милейди,
11.06.2013 14:00
mileidi46 написа:
Ако дойдеш към Видин,обади се..тук съм докъм края на месеца..:)
Да пием по бира с цаца..и да ни хапят комарите..:)
Прегръдка.

аз съм се уплела в работа и не ставам за нищо. Но ако отскочим, ще се обадя. Ще се радвам да се видим. Прегръдки от мен!
цитирай
34. makont - Значи имате още един Властелин.
11.06.2013 14:01
martiniki написа:
Хубава седмица, Мая!

Дано всичките те успеят! Поздрави!
цитирай
35. makont - Децата са светлина,
11.06.2013 14:03
megg написа:
Хлапашката възторженост! И чистота! И вяра, че няма как хубавото да не е с теб, та нали си носиш вълшебната приказна пръчица! :)
Дано светът разстила добри пътеки пред децата!
Поздрав, Мая! И благодаря за песента на щурците! :))

въпреки нашата сянка. Усмивки, Мег!
цитирай
36. faktifakti - възхищавам се на позитивизма ти..
11.06.2013 16:59
и на умението ти от малките детайли в ежедневието , да извеждаш дълбоки философски изводи , които ни поднасяш с лекота , почти небрежно.
ти си хлапачка.
усмивки
цитирай
37. makont - Ах ти, Факти, ами може би си права, недорасла
11.06.2013 17:15
faktifakti написа:
и на умението ти от малките детайли в ежедневието , да извеждаш дълбоки философски изводи , които ни поднасяш с лекота , почти небрежно.
ти си хлапачка.
усмивки

хлапачка, така и не узрях достатъчно да бъда мъдра като всички големи хора. Още малко ми остава и ще разбера какво става с Вагабонтчо, че сега нямам време. Прегръдки от мен и много ми е гот, като някой ме четка.
цитирай
38. makont - Здравей, важното е, че край тях и ние ставаме такива.
11.06.2013 17:17
inel379 написа:
И не е единствен, мила!
Толкова са възторжени в своята целеустременост!
Събрали са сякаш любовта на целия свят
в малките си телца и небесните си душички!
Край тях и ние сме такива!
Колко са ни важни!
Вяра, надежда и любов не само за нас самите,
но и за цялото човечество!
Извор на радост всеки божи ден!
Нека да е слънце и усмивки!:)))


Аз лично обожавам деца. Не мога да се нарадвам на тяхната мъдра наивност, на желанието им да опознаят света, на неспиращата енергия. Прегръдки от мен и прекрасна вечер!
цитирай
39. karaiany - Чуден пост, Майче ! :) Думите на ...
12.06.2013 11:50
Чуден пост, Майче ! :)
Думите на този хлапак не са дошли току така ; имал си е своето вълшебно прозорче към чудесата, както повечето деца, докато възрастните не го затворят окончателно .
Още по - голямо чудо е да си го спомниш ( или намериш ) , когато пораснеш !
Песента е супер ! :)
цитирай
40. makont - Дори и затворени, прозорчетата са със стъкла и пак има видимост.
12.06.2013 13:44
karaiany написа:
Чуден пост, Майче ! :)
Думите на този хлапак не са дошли току така ; имал си е своето вълшебно прозорче към чудесата, както повечето деца, докато възрастните не го затворят окончателно .
Още по - голямо чудо е да си го спомниш ( или намериш ) , когато пораснеш !
Песента е супер ! :)

Никой не може да спре светлината, дори и ние пораслите деца, сигурна съм. Тези хлапета сякаш са от друго измерение, много по-трудно се поддават на манипулации, въпреки нашата виртуозност в това отношение. Слънчев и спокоен ден!
цитирай
41. magnoliya - В човешката цивилизация няма да има ...
12.06.2013 15:07
В човешката цивилизация няма да има развитие, ако ученикът не надмине учителя си. За това мечтаят децата. Умни са и постигат мечтите си.
Прекрасен пост, поздрави!
цитирай
42. makont - Да, много правилно. Дано само добрите неща научат от нас,
12.06.2013 15:15
magnoliya написа:
В човешката цивилизация няма да има развитие, ако ученикът не надмине учителя си. За това мечтаят децата. Умни са и постигат мечтите си.
Прекрасен пост, поздрави!

дано не ги спрем. Всъщност вярвам, че те са по-мъдри от нас. Благодаря за хубавия коментар и хубав ден ти желая!
цитирай
43. scarlety - Докато дойда...
12.06.2013 15:31
тя седмицата се преполовила :))) Много усмивки и пълен напред към уикенда!
Сезона на морето съм го открила, Майче- можеш да идваш! :)
цитирай
44. makont - Обаче заклинанията за слънчева седмица и хубаво настроение важат.
12.06.2013 16:26
scarlety написа:
тя седмицата се преполовила :))) Много усмивки и пълен напред към уикенда!
Сезона на морето съм го открила, Майче- можеш да идваш! :)

Завиждам ти благородно, Ади. Почивай и се радвай на живота. Прегръдки от мен!
цитирай
45. gocho52 - Я да направя и аз така!...
12.06.2013 19:15
Чакай,
първо да видя дали не ме гледа някой...
цитирай
46. gocho52 - Я да направя и аз така!...
12.06.2013 19:16
Чакай,
първо да видя дали не ме гледа някой...
цитирай
47. georgibogdanow - Ще ползвам пожеланието за следващата седмица,
13.06.2013 23:14
дано е трайно :). В текстовете ти като че ли усещам една прикрита тъга... Дано така да ми се струва... Ведро настроение ти желая аз!
цитирай
48. makont - Нека гледа, нека се учи,
14.06.2013 09:41
gocho52 написа:
Чакай,
първо да видя дали не ме гледа някой...

понякога имаме нужда от това. Усмихнат ден!
цитирай
49. makont - Клоунът винаги е тъжен! Май ме разконспирира,
14.06.2013 09:43
georgibogdanow написа:
дано е трайно :). В текстовете ти като че ли усещам една прикрита тъга... Дано така да ми се струва... Ведро настроение ти желая аз!

от слънцето до бурята има мигове, но аз по-често, особено напоследък съм в облачната половина, сигурно за това звуча така слънчево. Но ето, че личи. Здраве да е. Важното е, че няма основание за облаци, просто характер. Усмивки и да, пожеланието важи за векове напред.
цитирай
50. zvezdichka - Понякога работата,
14.06.2013 14:52
препускането с времето могат да те изведат от релси, но е важно човек да се научи да не им се поддава и да успява да поглежда по друг начин върху нещата, свършени или несвършени, защото ние вечно ще се надбягваме с времето и то все ще ни се изплъзва. Но ако човек се научи да се радва на малките неща, които среща в ежедневието си или дори да се пренася на други места, каквото е и твоето пожелание към нас :), това ще провокира усмивката му със сигурност.
Благодаря ти за пожеланията Майче!
Остани Слънчева!
цитирай
51. cinderellathespy - :))
14.06.2013 18:18
Видях го в края на седмицата, но някак много ми пасва, защото днес ми изкристализираха много неща:)
Цял живот учим, но дали успяваме да научим уроците, питам се...
Май най-хубаво е детството, когато времето сякаш е спряло,
главата ти е пълна най-вече с мечти, а ръцете майсторят чудо след чудо - >
дървени лодки, хартиени лодки, хвърчила, човечета от пластелин,
рисунки на вълшебната къща върху асфалта и какво ли още не...
Майче,
Не, не ми се прибира...
ще вървя през полето...
ще вървя под звездите...
докогато в сърцето...
все звъни и не спира...
песента на щурците....

Хубави почивни дни, мила!:)

Ели
цитирай
52. makont - И на тебе слънце, Звездичке! Всъщност ти самата си Слънце.
15.06.2013 11:43
zvezdichka написа:
препускането с времето могат да те изведат от релси, но е важно човек да се научи да не им се поддава и да успява да поглежда по друг начин върху нещата, свършени или несвършени, защото ние вечно ще се надбягваме с времето и то все ще ни се изплъзва. Но ако човек се научи да се радва на малките неща, които среща в ежедневието си или дори да се пренася на други места, каквото е и твоето пожелание към нас :), това ще провокира усмивката му със сигурност.
Благодаря ти за пожеланията Майче!
Остани Слънчева!

Усмихнат съботен ден и пълен напред към другите измерения, сигурна съм, че ще се справим, все някога ще открием линка...
цитирай
53. makont - Ели, ако сме научили уроците си, ще сме свършили,
15.06.2013 11:49
cinderellathespy написа:
Видях го в края на седмицата, но някак много ми пасва, защото днес ми изкристализираха много неща:)
Цял живот учим, но дали успяваме да научим уроците, питам се...
Май най-хубаво е детството, когато времето сякаш е спряло,
главата ти е пълна най-вече с мечти, а ръцете майсторят чудо след чудо - >
дървени лодки, хартиени лодки, хвърчила, човечета от пластелин,
рисунки на вълшебната къща върху асфалта и какво ли още не...
Майче,
Не, не ми се прибира...
ще вървя през полето...
ще вървя под звездите...
докогато в сърцето...
все звъни и не спира...
песента на щурците....

Хубави почивни дни, мила!:)

Ели

ше живеем, ще грешим, ще се учим, хубавото е, че ставаме по-мъдри и след всяко лошо идва добро. Прегръщам те и ти желая слънчев и усмихнат уикенд!
цитирай
54. ishchel - Отдавна не бях чела нещо
15.06.2013 21:54
толкова позитивно! Благодаря ти:)
цитирай
55. makont - И как ни е нужно, точно днес.
17.06.2013 13:12
ishchel написа:
толкова позитивно! Благодаря ти:)

Знаеш ли, видях ги тези два дни на протестите, тези малки сладки рошльовци, на колелото отзад до татко, или на дур конче. Веят знаменца и вярват, защото живота е пред тях. Те още не знаят, че вземат участие в историческипромени и дай-боже за добро. Хубава седмица от мен!
цитирай
56. vilish - И в края на седмицата, носеща твоето послание, Мая,
20.06.2013 16:17
го пожелавам на всички ви и за идващите дни! :)
"Усмивки и с хлапашка възторженост, пълен напред!"


цитирай
57. makont - Сега определено ни трябва възторженост,
20.06.2013 17:30
vilish написа:
го пожелавам на всички ви и за идващите дни! :)
"Усмивки и с хлапашка възторженост, пълен напред!"



хлапашка, по възможност. Усмивки и хубава вечер!
цитирай
58. ishchel - Благодаря ти, Майче:)
21.06.2013 13:42
Всичко е в тези искрящи детски очи! Те са и силата и двигателя на нашата борба.

Помня очите на хората, които гледах на ГОлемия митинг преди 23 години на Орлов мост. Част от тях влязоха във властта и загубиха блясъка си - но добиха другия блясък - на парите! Други, като мен, избраха да спасяват блясъка в детските очи , аз поне нямах друг избор - животът на детето ми беше на карта - или - или. В ония времена в България нямаше възможности за лечение - избрах живота на детето ми пред заниманията с политика. Можеше да бъда от другата страна на бариерата... Бог така пожела...но изборът си беше мой.
А думите на малкия, са отговорът...
Поздрави, Майче и слънчеви почивни дни.


цитирай
59. makont - Поздрави и от мен, точно заради техните чисти души
21.06.2013 16:14
ishchel написа:
Всичко е в тези искрящи детски очи! Те са и силата и двигателя на нашата борба.

Помня очите на хората, които гледах на ГОлемия митинг преди 23 години на Орлов мост. Част от тях влязоха във властта и загубиха блясъка си - но добиха другия блясък - на парите! Други, като мен, избраха да спасяват блясъка в детските очи , аз поне нямах друг избор - животът на детето ми беше на карта - или - или. В ония времена в България нямаше възможности за лечение - избрах живота на детето ми пред заниманията с политика. Можеше да бъда от другата страна на бариерата... Бог така пожела...но изборът си беше мой.
А думите на малкия, са отговорът...
Поздрави, Майче и слънчеви почивни дни.



и красиви очи, не трябва да позволим светът да остане такъв. Сигурно скъпо ще ни струва, но ТРЯБВА. Хубав уикенд и на теб!
цитирай
60. priqtel12 - Чудесни пожелания.
18.07.2013 14:21
Благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3046074
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930