Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2013 16:43 - ЗЕМНАТА АВИАЦИЯ 2 - ХЕМ СПОРТНО ГАДЖЕ, ХЕМ КРАСИВА
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 24125 Коментари: 78 Гласове:
69

Последна промяна: 01.08.2013 17:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Не, няма да пиша за политика, ще ви разкажа за моите спортни подвизи, приключили с артистична кърваво-червена синка в дясната част на челюстта. Сега съм невероятно красива. Ако ме погледне човек, ще реши, че някой ме е фраснал здраво, ноооо, такова яко круше и Майк Тайсън няма да го докара.      Не съм играла хандбал, неее. Навремето в училище, като играехме, винаги ме слагаха вратар. Нали съм Телец, на всички им беше ясно, че което е мое, си е мое и ще го браня като орлица. Та, като ми поверяха вратата, нали се сещате, че там топка не можеше да влезе. Така се раздавах, че винаги бяхме победители Ееех, времена. Сега няма къде да се разхвърляш да играеш хандбал. 
   Реших да се движа, лято е, трябва да се оформим подходящо за морските подвизи и за човек, скаран със спорта като мен, избрах надбягване с градския транспорт. Искам да Ви кажа, че това е спорт безобиден (така си мислех до вчера), хем вършиш работа, хем се движиш и накрая винаги си победител, защото няма начин да не достигнеш до крайната точка.
    Зарязах таксито, което чинно ме караше от единия край на София по диагонал до другия. Първо почти на бегом до метрото, от Баучър с маратонска крачка до Кошарите и от там със селския автобус до Драгалевци. След всичкия този спринт пристигам на работа приятно задъхана и свежарка, а вчера и небесно-синьо-красива.     Трябва да Ви кажа, че Земна авиация не са само такситата. Този с автобуса така караше, че и аз да се бях качила, щях да управлявам по добре железния змей. По едно време като наби спирачка, майко мила. Един дядо излетя като торпила от двойната седалка до кабинката на шофьора, две баби приятелски се нагушкаха една в друга, а аз стоически забих чене в дръжката на предната седалка и коляно в облегалката. Важното е, че след като ни поразхвърля подобаващо из автобуса, шофьорът ни се извини. То нали у нас всичко с извинение минава. Очаквах да изживее и катарзис и да долазим живи до Драгалевци.     И те така, сега стоя в къщи и си отглеждам синката, мажа всеотдайно с лиотон, редувам с лед и чакам, след синята вода, дойде червената, после ще стане зелено, жълто... Красота Ви казвам. Все пак съм щастлива, че не ми изби зъбите, че то на една змия, ако и махнеш зъбите, как ще хапе.    Усмивки от мен и се оглеждайте, човек не знае откъде може да му дойде до главата. Все пак трябва да сме красиви за „ваканцуването”, опс, „ваканцуват” само депутатите. Аз като обикновен човечец смятам да ваканцирам. Вакантирането е по-болезнено.
...И накрая имаме нужда от повече бира...





Гласувай:
74



1. mitkaloto - Хубаво приключение и то в момент ...
01.08.2013 17:44
Хубаво приключение и то в момент когато всички се изнасят да ваканцуват.Слагай повече лед.Не го пести за узото.Бързо оздравяване и поздрави!
цитирай
2. анонимен - Много свежо. Усмихна вечерта ми.
01.08.2013 17:47
Много свежо. Усмихна вечерта ми.
цитирай
3. cecka1504 - Когато човек ползва услугите на ...
01.08.2013 18:03
Когато човек ползва услугите на СКГТ, трябва да е готов на всичко :)
Бързо освобождаване от синината пожелавам ииии... весело ваканцуване :)

Абе, тия няма да спрат да ни удивляват. Такива откриватели на нови думички са, неповторими :))))
цитирай
4. scarlety - Добре,че зъбките са здрави, Майче! :)
01.08.2013 18:19
Ще минеш през всички цветове на дъгата и си готова за ваканцуване. Всъщност сега си мисля как щях да реагирам аз в тази ситуация. Сигурно щях да загубя добрите си обноски и да му рекна нещо на шофьора :) Прегръщ!;)
цитирай
5. makont - С лед сме здраво заредени, има и за узото и за болежки.
01.08.2013 18:21
mitkaloto написа:
Хубаво приключение и то в момент когато всички се изнасят да ваканцуват.Слагай повече лед.Не го пести за узото.Бързо оздравяване и поздрави!

В къщи му казваме "градушка". Усмивки, и хич не ми пука за сининката, то ми е против уроки.
цитирай
6. makont - Това беше целта, Кушел. Аман от оклюмали и тъжни хора.
01.08.2013 18:24
kushel написа:
Много свежо. Усмихна вечерта ми.

Само със самоирония и чувство за хумор можем да се съхраним в днешните времена. Хубава вечер!
цитирай
7. makont - Много се смях на тази думичка и най-вече на онзи чичко,
01.08.2013 18:28
cecka1504 написа:
Когато човек ползва услугите на СКГТ, трябва да е готов на всичко :)
Бързо освобождаване от синината пожелавам ииии... весело ваканцуване :)

Абе, тия няма да спрат да ни удивляват. Такива откриватели на нови думички са, неповторими :))))

дето толкова се перчеше, че през живота си не е ваканцувал. А пък ние сме го ударили само на ваканцуване и танцуване, нали! Прегръдки от мен и приказно лято и за теб!
цитирай
8. makont - Ади, не се ядосвам на такива неща, щом съм целокупна, здраве да е.
01.08.2013 18:32
scarlety написа:
Ще минеш през всички цветове на дъгата и си готова за ваканцуване. Всъщност сега си мисля как щях да реагирам аз в тази ситуация. Сигурно щях да загубя добрите си обноски и да му рекна нещо на шофьора :) Прегръщ!;)

То направо ми идваше да го разцелувам. Брей, как беше разбрал, че имам нужда от адреналин, е чак до синьо, не, но то не може пълно щастие. Усмивки и спокойна вечер!
цитирай
9. aip55 - Замислих се сериозно
01.08.2013 20:57
-не е ли време да включат вече и магарешка авиация из хаоса....транспорт! Е, разменила си ежедневието с нещо, което не си очаквала!
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - O, Майче, такива неволи! :(
01.08.2013 22:33
Точно на тебе ли трябваше да се случи! Малък дявол, но е крайно неприятно. Явно някои астрологически прогнози са верни, че до 10 трябвало по-внимателно. Имало да стане, само една забележка - категорична! :) Какво общо имаш ти с безгръначните и злобни влечугови - змиите?! Виж, "народните неизбраници", (както ги кръсти една приятелка, Дани - имам и тук посветено стихотворение), са си от това семейство на безгръбначните. Те да ваканцуват, ако може за повечко. Дано минава по-скоро, Майче, прегръдки! Това, което имаме не е транспорт, а нещо друго!
цитирай
11. makont - Абсолютно, споменах, че човек има нужда от адреналин и някой старателно се грижи
01.08.2013 23:19
aip55 написа:
-не е ли време да включат вече и магарешка авиация из хаоса....транспорт! Е, разменила си ежедневието с нещо, което не си очаквала!

да ни го достави. Беше върховно. Накрая си щастлив, че все пак си стигнал, за където си тръгнал, една синка, това е само суета. Усмивки и спокойна нощ!
цитирай
12. makont - Мила Наденце, спокойно, аз даже съм неземно красива със синката, така ми отива!
01.08.2013 23:27
malchaniaotnadejda7 написа:
Точно на тебе ли трябваше да се случи! Малък дявол, но е крайно неприятно. Явно някои астрологически прогнози са верни, че до 10 трябвало по-внимателно. Имало да стане, само една забележка - категорична! :) Какво общо имаш ти с безгръначните и злобни влечугови - змиите?! Виж, "народните неизбраници", (както ги кръсти една приятелка, Дани - имам и тук посветено стихотворение), са си от това семейство на безгръбначните. Те да ваканцуват, ако може за повечко. Дано минава по-скоро, Майче, прегръдки! Това, което имаме не е транспорт, а нещо друго!

Дори не ме боли. Коляното също, споко. А, това с прогнозите сигурно е вярно, от неделя ни е тръгнало все някакви проблеми на път, обаче, Черен Гологан не се губи. Знаеш, аз съм толкова позитивно настроена, че просто злото няма власт. А и това за змийчето, то си е наша семейна шега, на времето се влюбих в Гергов, защото ме спаси от една змия, и сега се шегува, че убил една, но налетял на друга. Обаче съм от добрите змийчета. Усмивки! Хубава и спокойна вечер ти желая!
цитирай
13. martiniki - Щом можеш така да го напишеш, не се тревожа за теб:)
02.08.2013 00:09
Весело лято! Позитивизмът да не те пуска! )
цитирай
14. анонимен - Съдията:
02.08.2013 09:34
- Защо утепахте човека?
Подсъдимият:
- Но аз му се извиних!

Поне сме живи и донякъде здрави! Успешно ваканциране!
цитирай
15. kite333 - Бира,
02.08.2013 09:36
да :)
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - 12. makont - Мила Наденце, спокойно, аз даже съм неземно красива със синката, така ми отива!
02.08.2013 10:44
makont написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Точно на тебе ли трябваше да се случи! Малък дявол, но е крайно неприятно. Явно някои астрологически прогнози са верни, че до 10 трябвало по-внимателно. Имало да стане, само една забележка - категорична! :) Какво общо имаш ти с безгръначните и злобни влечугови - змиите?! Виж, "народните неизбраници", (както ги кръсти една приятелка, Дани - имам и тук посветено стихотворение), са си от това семейство на безгръбначните. Те да ваканцуват, ако може за повечко. Дано минава по-скоро, Майче, прегръдки! Това, което имаме не е транспорт, а нещо друго!

Дори не ме боли. Коляното също, споко. А, това с прогнозите сигурно е вярно, от неделя ни е тръгнало все някакви проблеми на път, обаче, Черен Гологан не се губи. Знаеш, аз съм толкова позитивно настроена, че просто злото няма власт. А и това за змийчето, то си е наша семейна шега, на времето се влюбих в Гергов, защото ме спаси от една змия, и сега се шегува, че убил една, но налетял на друга. Обаче съм от добрите змийчета. Усмивки! Хубава и спокойна вечер ти желая!

Хубава история, че г-н Гергов те е спасил от Змията - веднъж и завинаги! Но ти ми обещай тези дни - 4, 7... до 10 да внимаваш! :) Прегръдки и до скоро, Майче! При теб пак успях да влезна, но в блога на Таня не мога да припаря - върти едно колело по 10 минутки. Профилактика! Обичам си аз Блог. бг, защото вие сте тук. Това е положението. Номер едно платформа на България - щом ти си тук! :) Пази се!
цитирай
17. mmmmmmmmm - Продължавй да се
02.08.2013 12:28
усмихваш!
Хубав ден!:)
цитирай
18. sestra - Колко си права, Мая...
02.08.2013 12:54
човек не знае от къде може да му дойде до главата. Като знам ,че на мен ми дойде от ръба на такси-врата... до челото. Не знам дали има такова да ти дойде и де не е болезнено. Сега докато ваканциувам (грешка или вариант - избери) безплатно, ми остава да си разсъждавам по въпроса защо, от къде, как.
цитирай
19. vesever - Сладурана :)) Случват се инциденти, ...
02.08.2013 13:38
Сладурана :)) Случват се инциденти, какво да се прави...Но на здравите момичета всичко бързо ни минава.
Аз избягвам такъв транспорт, то тука на село и няма, ходя или боса, или с велосипеда, а сега...харесала съм си един кон, т. е. кобилка, разкошна е, пасе редовно на брега на реката...е, тя е на някого, но ако се съгласи да ми я продаде човекът, ах, опитай се да си представиш гледката. Ще политна с нея, волна като вятъра.
Вие в София му мислете...:Р
Поздрави, Мая :)
цитирай
20. faktifakti - сладурка , развесели ме пак.
02.08.2013 13:47
щастлива и незабравима ваканция ти пожелавам.
прегръдки.
цитирай
21. etyna - Посмях се
02.08.2013 14:16
на неудачите ти, но са описани с толкова широка усмивка...
Хубава ваканция!
цитирай
22. karaiany - Е, много е свежарско, Майче. Успя ли ...
02.08.2013 15:07
Е, много е свежарско, Майче. Успя ли да скочиш в златната вода не разбрах?! :)
Ква ваканция, кви 5 лева?! Видях, че са открили плувния басейн пред парламента, та като дойда мисля да съчетая протестите с кефа. Дано малко разхлади...:)))
цитирай
23. makont - Нали Доре, бой по проблемите със самоирония и усмивка,
02.08.2013 15:25
martiniki написа:
Весело лято! Позитивизмът да не те пуска! )

така не допускам да се ядосвам за нещо, което всъщност не зависи от мен. Като ме боли, поне да не ми е нервно. Та за това така със смях и синина. Прегръдки!
цитирай
24. makont - Слави, ей това му е готиното, че ни работят, обаче ни се извиняват,
02.08.2013 15:27
parasol написа:
- Защо утепахте човека?
Подсъдимият:
- Но аз му се извиних!

Поне сме живи и донякъде здрави! Успешно ваканциране!

друго си е, сега. Остана и ние да започваме да прощаваме при всяко извинение. Обаче не са познали, нали?!
цитирай
25. makont - Кайти, аз честно не съм много, много по бирата, че ми горчи, обаче парчето е страхотно.
02.08.2013 15:28
kite333 написа:
да :)

Малко траш, за замъгляване на съзнанието, ей така да си покуфеем на воля, пък аз ще пийна бяло винце. Усмивка и слънчев петък!
цитирай
26. makont - Йес, Наденце, обещавам да се пазя.
02.08.2013 15:30
malchaniaotnadejda7 написа:
makont написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Точно на тебе ли трябваше да се случи! Малък дявол, но е крайно неприятно. Явно някои астрологически прогнози са верни, че до 10 трябвало по-внимателно. Имало да стане, само една забележка - категорична! :) Какво общо имаш ти с безгръначните и злобни влечугови - змиите?! Виж, "народните неизбраници", (както ги кръсти една приятелка, Дани - имам и тук посветено стихотворение), са си от това семейство на безгръбначните. Те да ваканцуват, ако може за повечко. Дано минава по-скоро, Майче, прегръдки! Това, което имаме не е транспорт, а нещо друго!

Дори не ме боли. Коляното също, споко. А, това с прогнозите сигурно е вярно, от неделя ни е тръгнало все някакви проблеми на път, обаче, Черен Гологан не се губи. Знаеш, аз съм толкова позитивно настроена, че просто злото няма власт. А и това за змийчето, то си е наша семейна шега, на времето се влюбих в Гергов, защото ме спаси от една змия, и сега се шегува, че убил една, но налетял на друга. Обаче съм от добрите змийчета. Усмивки! Хубава и спокойна вечер ти желая!

Хубава история, че г-н Гергов те е спасил от Змията - веднъж и завинаги! Но ти ми обещай тези дни - 4, 7... до 10 да внимаваш! :) Прегръдки и до скоро, Майче! При теб пак успях да влезна, но в блога на Таня не мога да припаря - върти едно колело по 10 минутки. Профилактика! Обичам си аз Блог. бг, защото вие сте тук. Това е положението. Номер едно платформа на България - щом ти си тук! :) Пази се!

Слънчев петък от мен!
цитирай
27. makont - А с мен се усмихва и сининката, която вече е червена и прилича на жар птица,
02.08.2013 15:31
mmmmmmmmm написа:
усмихваш!
Хубав ден!:)

така ми отива, пък като се усмихна и сякаш разтваря перата си. Слънчев петък и усмивки и от мен, дори и да боли по малко.
цитирай
28. makont - Сестриче, откъдето и да ни дойде, важното е, че ние сме сърцати и ще го понесем
02.08.2013 15:33
sestra написа:
човек не знае от къде може да му дойде до главата. Като знам ,че на мен ми дойде от ръба на такси-врата... до челото. Не знам дали има такова да ти дойде и де не е болезнено. Сега докато ваканциувам (грешка или вариант - избери) безплатно, ми остава да си разсъждавам по въпроса защо, от къде, как.

с усмивка, нали? Тази болка минава, важното е другото да ни е наред. Прегръдки от мен и слънчев и спокоен петъчен ден!
цитирай
29. makont - Веси, вземай кобилката. Наистина ще си красива на нея и волна, като птица.
02.08.2013 15:34
vesever написа:
Сладурана :)) Случват се инциденти, какво да се прави...Но на здравите момичета всичко бързо ни минава.
Аз избягвам такъв транспорт, то тука на село и няма, ходя или боса, или с велосипеда, а сега...харесала съм си един кон, т. е. кобилка, разкошна е, пасе редовно на брега на реката...е, тя е на някого, но ако се съгласи да ми я продаде човекът, ах, опитай се да си представиш гледката. Ще политна с нея, волна като вятъра.
Вие в София му мислете...:Р
Поздрави, Мая :)

Аз много обичам коне. Е в София не може кон, та затова съм си завъдила два мопса. Прегръдки и усмивки за речната фея!
цитирай
30. makont - О, Факти, благодаря, ще ваканцувам до побъркнуване (май измислих нова дума).
02.08.2013 15:37
faktifakti написа:
щастлива и незабравима ваканция ти пожелавам.
прегръдки.

Сега си търся спокойни бунгалца (заради мопсовете, ние не се делим от тях), някъде в горичка до рекичка или до водоемче, да има барбекю и нищо друго не ми трябва. Прегръщам те сърдечно и слънчево и в радост и приятни емоции лято и за теб.
цитирай
31. makont - Важното е, че те разсмях. Така де, една синка, това е суета.
02.08.2013 15:39
etyna написа:
на неудачите ти, но са описани с толкова широка усмивка...
Хубава ваканция!

Още много усмивки и слънчице от мен!
цитирай
32. makont - Сега съм на път към златната, хем сърби, хем боли, хем мама не дава.
02.08.2013 15:41
karaiany написа:
Е, много е свежарско, Майче. Успя ли да скочиш в златната вода не разбрах?! :)
Ква ваканция, кви 5 лева?! Видях, че са открили плувния басейн пред парламента, та като дойда мисля да съчетая протестите с кефа. Дано малко разхлади...:)))

А за ваканцуването, не ща на площада, там трябва да сме наесен. Смятам да се скрия в гората, да плаша мечките. Усмивки!
цитирай
33. coacoa11 - Слагай маратонките и яхай велос...
02.08.2013 15:44
Слагай маратонките и яхай велосипеда :)
цитирай
34. tota - Мая,
02.08.2013 16:26
Добре че се е разминало с малкия дявол. И тук вашите шофьори така шофират, все едно возят не хора , а чували с картофи.
Весело и усмихнато лято. Пък дано дойдат и по - добри дни!

Поздрави!
цитирай
35. анонимен - Господи, след като станахме свидетели
02.08.2013 16:33
на всички форми на "парламентарно проституиране" в НС, логично доживяхме и до фонетично, морфологично, синтаксисно и пр. проституиране, чрез допълване на речниковия фонд на българския език със звучни ХИПЕРНИМИ ! И то от дипломиран магистър "филолог" !
Хайде стига, че отивам да балканцувам на хладно и чист въздух ! :)
цитирай
36. jeremy231 - Майски, нещо аналогечно съм преживял и аз
02.08.2013 16:50
Отиваме на дискокупон в студентския. Преди векове беше. Аз и един приятел, къде 90-те кила. Она мити Икарус, като видя равно, че като засили... Не знам какво стана, но шофера удари контрата. Моичкия като хукна от края на автобуса, та се стовари като хокеист на мантинела връз шоферкабината. Оня изскочи като тапа и се псуваха чак до зала Хисто Ботев. Преди това преживях и втората си катастрофа. Обърнахме се с автобус 73 преди Хладилника. Тогава се опитах да изкривя едно тръбище с глава /неуспешно/ и да получа мозъчно сътресение /успешно/.
цитирай
37. makont - Жабче, не си падам по превозните средства, дори и простички, като велосипеда.
02.08.2013 16:55
coacoa11 написа:
Слагай маратонките и яхай велосипеда :)

Май най-сигурно е на собствен ход. Така преобладаващ ще е субективният фактор. Бързо ходене в парка с двата мопса, това ще да е най-безобидното спортуване. Усмивки!
цитирай
38. makont - В София имам чувството, че всички карат на по една чашка,
02.08.2013 16:57
tota написа:
Добре че се е разминало с малкия дявол. И тук вашите шофьори така шофират, все едно возят не хора , а чували с картофи.
Весело и усмихнато лято. Пък дано дойдат и по - добри дни!

Поздрави!

този или беше пил, или надрусан. Но това е положението. Който оцелее, оцелее. а, надявам се да сме от тези. Усмивки и късмет!
цитирай
39. makont - Балканцувам ми харесва, и аз смятам така да направя. Моренцването нещо ме
02.08.2013 16:58
andreshko написа:
на всички форми на "парламентарно проституиране" в НС, логично доживяхме и до фонетично, морфологично, синтаксисно и пр. проституиране, чрез допълване на речниковия фонд на българския език със звучни ХИПЕРНИМИ ! И то от дипломиран магистър "филолог" !
Хайде стига, че отивам да балканцувам на хладно и чист въздух ! :)

изнервя. Усмивки!
цитирай
40. makont - Е, аз чак до мозъчно земетресение не го докарах,
02.08.2013 17:01
jeremy231 написа:
Отиваме на дискокупон в студентския. Преди векове беше. Аз и един приятел, къде 90-те кила. Она мити Икарус, като видя равно, че като засили... Не знам какво стана, но шофера удари контрата. Моичкия като хукна от края на автобуса, та се стовари като хокеист на мантинела връз шоферкабината. Оня изскочи като тапа и се псуваха чак до зала Хисто Ботев. Преди това преживях и втората си катастрофа. Обърнахме се с автобус 73 преди Хладилника. Тогава се опитах да изкривя едно тръбище с глава /неуспешно/ и да получа мозъчно сътресение /успешно/.

само красива синка като жар птица. Сега става цветна и като се усмихна, направо си е прелест. Абе тоя шофьор да не е от някое студио за красота, нов вид грим, примерно. Ей, и аз първа да намажа. Усмивки!
цитирай
41. monaliza121 - Привет, Майче!:)
02.08.2013 17:24
Ваканцуването е при нас в Двореца, но "ударени" не приемат.:)))
Само такива, които се правят на ударени:)))
цитирай
42. bojo12345 - Пожелавам ти ,колкото и де е зле , да се чувстваш все така добре.
02.08.2013 17:49
Аз педи години бягах 3000 метра с препятствия.На една тренировка паднах на водното препятствие, и добре ,че не беше пълно свода , че не се удавих.Излязох здрав , защото се приземих на най-здравата част на тялото си ..главата ...та и аз си носих няколко дни цицината ,голям сеир беше
цитирай
43. makont - Тинче, погвайте ги сега вие във Варна,
02.08.2013 18:13
monaliza121 написа:
Ваканцуването е при нас в Двореца, но "ударени" не приемат.:)))
Само такива, които се правят на ударени:)))

никакво ваканцуване. Ние по кодекс имаме 20 дни, а те си скъсват 4-те букви от отпуски, без да са се скъсали от работа. А, иначе на мен ще ми мине, обаче, тези дето се правят на ударени е нелечимо. Прегръдки и поздрави на Варна!
цитирай
44. makont - Ето, и аз това казвам, от удар в главата се неумира,
02.08.2013 18:14
bojo12345 написа:
Аз педи години бягах 3000 метра с препятствия.На една тренировка паднах на водното препятствие, и добре ,че не беше пълно свода , че не се удавих.Излязох здрав , защото се приземих на най-здравата част на тялото си ..главата ...та и аз си носих няколко дни цицината ,голям сеир беше

и ще се усмихваме, никакво мрънкане. Поздрави и хубава петъчна вечер!
цитирай
45. jeremy231 - Като подрастващ тренирах бокс. Изял съм 2 гори бой. 2 пъти нос счупен. Ама най сериозната
02.08.2013 20:01
makont написа:
jeremy231 написа:
Отиваме на дискокупон в студентския. Преди векове беше. Аз и един приятел, къде 90-те кила. Она мити Икарус, като видя равно, че като засили... Не знам какво стана, но шофера удари контрата. Моичкия като хукна от края на автобуса, та се стовари като хокеист на мантинела връз шоферкабината. Оня изскочи като тапа и се псуваха чак до зала Хисто Ботев. Преди това преживях и втората си катастрофа. Обърнахме се с автобус 73 преди Хладилника. Тогава се опитах да изкривя едно тръбище с глава /неуспешно/ и да получа мозъчно сътресение /успешно/.

само красива синка като жар птица. Сега става цветна и като се усмихна, направо си е прелест. Абе тоя шофьор да не е от някое студио за красота, нов вид грим, примерно. Ей, и аз първа да намажа. Усмивки!

синявица ми я направи една жена с чанта. Вие, нали си мъкнете половината обзавеждане по чантите, та тя тръгна да се качва в трамвая и като замахна да до си метне дисагата на гърба, ме свитна с някакъв ръб баш под окото. :-))))))))))))
цитирай
46. jeremy231 - Майски, сега е най-трудното е да обясняваш на не толкова близките си познати,
02.08.2013 20:05
че не са те тепали някъде.
цитирай
47. ckarlet - След всичко прочетено при теб, в...
02.08.2013 20:22
След всичко прочетено при теб, винаги си задавам въпроса, какво ли е да си в действителност в компанията на Мая:)
Поздрави и прекрасно лято, мила!
цитирай
48. injir - И аз като Джереми231 си помислих, че ...
03.08.2013 00:20
И аз като Джереми231 си помислих, че си участвала в протест... :)
цитирай
49. inel379 - Някои "геройски бели" ги вършат не само децата!:)
03.08.2013 02:00
Но...всяко зло за добро...
Пораженията са повод за размисъл
и полезни изводи "за след после".:)
А ходенето пеш е най-полезното
по линията на спорта,
което можем да направим за себе си.
Аз го практикувам от много години
и определено съм доволна.
Лятото набира скорост,
а ти очевидно си в абсолютна кондиция!
Нахъсваш с добро настроение!
Нека да е ваканция!
Въпреки всичко!:)
Усмихнати почивни дни за теб!:)
цитирай
50. makont - Всички жени обичаме големи чанти, това на хваща ли един хляб и две кисели млека,
03.08.2013 10:05
jeremy231 написа:
makont написа:
jeremy231 написа:
Отиваме на дискокупон в студентския. Преди векове беше. Аз и един приятел, къде 90-те кила. Она мити Икарус, като видя равно, че като засили... Не знам какво стана, но шофера удари контрата. Моичкия като хукна от края на автобуса, та се стовари като хокеист на мантинела връз шоферкабината. Оня изскочи като тапа и се псуваха чак до зала Хисто Ботев. Преди това преживях и втората си катастрофа. Обърнахме се с автобус 73 преди Хладилника. Тогава се опитах да изкривя едно тръбище с глава /неуспешно/ и да получа мозъчно сътресение /успешно/.

само красива синка като жар птица. Сега става цветна и като се усмихна, направо си е прелест. Абе тоя шофьор да не е от някое студио за красота, нов вид грим, примерно. Ей, и аз първа да намажа. Усмивки!

синявица ми я направи една жена с чанта. Вие, нали си мъкнете половината обзавеждане по чантите, та тя тръгна да се качва в трамвая и като замахна да до си метне дисагата на гърба, ме свитна с някакъв ръб баш под окото. :-))))))))))))

не си е чанта. Е, понякога стават и сакатлъци.
цитирай
51. makont - Всъщност, Гергов учтиво ми предложи, за да не се обяснявам много, много,
03.08.2013 10:07
jeremy231 написа:
че не са те тепали някъде.

да кажа, че той ме е набил. Ама как да го кажа, като съм такава добра душичка и всъщност няма как да посегне да ме удари. Винаги кротко си се изтягам на камъните в хола, а вечер се прибирам в плетения кош. Усмивки!
цитирай
52. makont - Безкраен купон, Скарлет,
03.08.2013 10:09
ckarlet написа:
След всичко прочетено при теб, винаги си задавам въпроса, какво ли е да си в действителност в компанията на Мая:)
Поздрави и прекрасно лято, мила!

чувството ми за хумор се засилва неимоверно, когато има някакво предизвикателство. Когато ми се плаче, пускам най-големите шегички. Усмивки!
цитирай
53. makont - Абе, аз ходя, но само свиркам с една синя свирка,
03.08.2013 10:10
injir написа:
И аз като Джереми231 си помислих, че си участвала в протест... :)

кротичка съм. ама те май ще започнат да бият наред, та, тренирам с градския транспорт. Усмивки и хубав уикенд!
цитирай
54. makont - И аз обичам твоите коментари, винаги са многоцветни.
03.08.2013 10:11
inel379 написа:
Но...всяко зло за добро...
Пораженията са повод за размисъл
и полезни изводи "за след после".:)
А ходенето пеш е най-полезното
по линията на спорта,
което можем да направим за себе си.
Аз го практикувам от много години
и определено съм доволна.
Лятото набира скорост,
а ти очевидно си в абсолютна кондиция!
Нахъсваш с добро настроение!
Нека да е ваканция!
Въпреки всичко!:)
Усмихнати почивни дни за теб!:)

Слънчево и в настроение лято и за теб и продължаваме с "геройските бели", място за синки има. Усмивки!
цитирай
55. jeremy231 - Майски, подарък виц, но от мъжка гледна точка
03.08.2013 12:36
Мъж отива на работа с превързана глава. Колегите му го питат и разпитват, каво е станало. Той обяснява, че се е блъснал в летяща чиния.
След много смехове и подигравки, един се сеща и пита с ехидство, къде, аджеба се е случила случката? Ами у нас, в кухнята, отговорил мъжа.
цитирай
56. gocho52 - Сакън!...
03.08.2013 14:38
Да не направиш грешка и
да пиеш топла бира!...
Глей да е запотена
от студ...
цитирай
57. makont - О, тази е била от гърмящите змии, аз съм от типа на аспидите,
03.08.2013 16:11
jeremy231 написа:
Мъж отива на работа с превързана глава. Колегите му го питат и разпитват, каво е станало. Той обяснява, че се е блъснал в летяща чиния.
След много смехове и подигравки, един се сеща и пита с ехидство, къде, аджеба се е случила случката? Ами у нас, в кухнята, отговорил мъжа.

никога не нападам, но ако не дай си боже.., не летяща чиния, Космоса ще се стовари. Усмивки, всъщност сме добрички и кротки, нали?
цитирай
58. makont - Споко, бира пия само в краен случай, но просто поводът си беше за траш и парчето ми пасна.
03.08.2013 16:13
gocho52 написа:
Да не направиш грешка и
да пиеш топла бира!...
Глей да е запотена
от студ...

Иначе пия изпотено бяло вино с много сода, лимон и квот има окольо двора. Т.е., разредено до дупка, да не ме хване. Усмивки и хубав уикенд!
цитирай
59. vostroto - Леле. . . :) Предлагам ти нещо д...
03.08.2013 19:19
Леле...:)
Предлагам ти нещо далеч по-безопасно, и добро за плажоизглеждане:) - хем е близо до София - изкачване на връх Мусала:)..
:)Не, няма страшно, само така изглежда.
С лифта от Боровец стигаш чак до над 2000 м надморска височина, и оттам почти по равен маршрут изкачваш останалите незначителни няколкостин метра:)
Забавно пишеш!:) Поздрави!:)
цитирай
60. makont - А, байр будала да стана, обичам да се разхождам
03.08.2013 22:29
vostroto написа:
Леле...:)
Предлагам ти нещо далеч по-безопасно, и добро за плажоизглеждане:) - хем е близо до София - изкачване на връх Мусала:)..
:)Не, няма страшно, само така изглежда.
С лифта от Боровец стигаш чак до над 2000 м надморска височина, и оттам почти по равен маршрут изкачваш останалите незначителни няколкостин метра:)
Забавно пишеш!:) Поздрави!:)

в планината, но чак до Мусала да се изкача, направо ще си е геройство. Усмивки, ще правя тренировки на равното, но без участието на градския транспорт. Хубав неделен ден от мен!
цитирай
61. joysii - Хахаха. . . извинявай, ама ми е см...
04.08.2013 11:11
Хахаха...извинявай, ама ми е смешно!
Пази се ,бе жена! В градския транспорт човек трябва да е нащрек като на война!
............
При едно такова рязко спиране на автобус във Варна, на мен ми хвръкна дъвката от устата. Как и колко съм зяпнала - не зная, ама хората ми се хилиха после докато сляза.
Поздрави,миличка!
цитирай
62. djani - Който не харесва обществения транспорт,
04.08.2013 12:40
Да ползва колата си! Това е дежурното оправдание. По всяка вероятност се гони график в безобразния столичен трафик. Спазването му не минава без невинни жертви. Добре, че са само контузени...
цитирай
63. ishchel - Майче, поздрави
04.08.2013 12:46
щом успяваш да се усмихваш след случката - добре е:)
Няколко пъти съм се опитвала тук да се задържа права - ма трябват специални умения - шъ знайш, циркови.!
Поздрави!
цитирай
64. mamas - Неподражаема си:)
04.08.2013 13:01
Страхотно лято ти желая, пълно с положителни емоции!
цитирай
65. makont - Джойс, то си е за смях, и аз се смея сега.
04.08.2013 19:30
joysii написа:
Хахаха...извинявай, ама ми е смешно!
Пази се ,бе жена! В градския транспорт човек трябва да е нащрек като на война!
............
При едно такова рязко спиране на автобус във Варна, на мен ми хвръкна дъвката от устата. Как и колко съм зяпнала - не зная, ама хората ми се хилиха после докато сляза.
Поздрави,миличка!

Гергов също ми рече:" А ти защо си спала в автобуса?". Пък аз не спях, бдях, но какво от това. Сега ако се реша пак, ще стоя като препарирана, хванала здраво дръжката на предната седалка с две ръце, или ще си нося белезници и ще се връзвам за седалката. Усмивки, Джойс, слънчева и влюбена нова седмица от мен!
цитирай
66. makont - Джани, първо си нямама кола, второ съм тъпичка и не мога да шофирам, какво
04.08.2013 19:34
djani написа:
Да ползва колата си! Това е дежурното оправдание. По всяка вероятност се гони график в безобразния столичен трафик. Спазването му не минава без невинни жертви. Добре, че са само контузени...

правим тогава? Не искам да карам кола в София, страх ме е. Има кой да ме вози, обаче, но реших и аз като другите. Не мога да оправдая това, че бързат и гонят график да изтрепват хората. При това този просто не можеше да кара. Така спираше, че ние през цялото време политахме, та за това дори не съм спала, а се държах здраво. Но както и да е. Усмихната нова седмица от мен!
цитирай
67. makont - А, сега вече и съм дегизирана като клоун и умения развих.
04.08.2013 19:36
ishchel написа:
щом успяваш да се усмихваш след случката - добре е:)
Няколко пъти съм се опитвала тук да се задържа права - ма трябват специални умения - шъ знайш, циркови.!
Поздрави!

Лошото е, че утре няма да мога да си изтренирам уменията. Гергов ме не пуща и ще ме кара с колата. Край със спортуването. Усмивки и слънчева седмица!
цитирай
68. makont - Хей, Славе, как си ти?
04.08.2013 19:36
mamas написа:
Страхотно лято ти желая, пълно с положителни емоции!

Разсмях те, нали? Още усмивки от мен и слънчева нова седмица!
цитирай
69. alexs - "Юнак без рана не ходи!'
06.08.2013 13:47
"Юнак без рана не ходи!'
цитирай
70. stela50 - Със синка, или без ... ти винаги си чудесна !
06.08.2013 14:37
Усмихна ме точно навреме, много приятно
и забавно разказваш ... Сигурно съм ти го казвала
много пъти ...
Поздрав и прегръдка с пожелание за щастливи
морски приключения !
цитирай
71. makont - Целокупна и на собствен ход с ясно съзнание и здрави зъби,
06.08.2013 14:38
alexs написа:
"Юнак без рана не ходи!'

какво повече му трябва на човек. Малко любов, малко разбиране, малко топлинка. Всичко може да бъде прекрасно, ако намира сили да го преживеем така, че да се съхраним. Усмивки!
цитирай
72. makont - Здравей Таничка, няма да са морски, а планински,
06.08.2013 16:20
stela50 написа:
Усмихна ме точно навреме, много приятно
и забавно разказваш ... Сигурно съм ти го казвала
много пъти ...
Поздрав и прегръдка с пожелание за щастливи
морски приключения !

ще избягам някъди в гората с мопсовете. Тайничко се надявам дори джиесемите да нямат връзка. Ей така, гората и птичките и тишината и мопсовете. Прегръдки, радвам се, че те накарах да се усмихнеш!
цитирай
73. bigbro - Привет, Мая!
06.08.2013 21:58
Мм-даа, едно време какви автобуси имаше...пълни, плътно наредени човечета...и да залитнеш нечии обли форми ще те поемат..еех :)))
Весела почивка!
цитирай
74. kapricia - :о)))
06.08.2013 22:29
Знаеш ли, шантавото е, че обичам да се возя на всякакъв вид градски и междуградски транспорт. Преживяването е някак си... пречистващо. В духовен смисъл, разбира се. Защото във физически... Е, ти си знаеш.

Поздрави и още повече усмивки! :о)))
цитирай
75. makont - Нали, беше си приключение,
07.08.2013 11:22
bigbro написа:
Мм-даа, едно време какви автобуси имаше...пълни, плътно наредени човечета...и да залитнеш нечии обли форми ще те поемат..еех :)))
Весела почивка!

сега едно постно в автобуса, скука. Добре, че от време на време се случва нещо, та да ни качи адреналина и ни поразкраси мъничко. Усмивки и от мен!
цитирай
76. makont - Така, де, обменяме си енергии и миризми в градския транспорт,
07.08.2013 11:26
kapricia написа:
Знаеш ли, шантавото е, че обичам да се возя на всякакъв вид градски и междуградски транспорт. Преживяването е някак си... пречистващо. В духовен смисъл, разбира се. Защото във физически... Е, ти си знаеш.

Поздрави и още повече усмивки! :о)))

от всичко по малко за всеки. Автобус и аз мога да преглътна, обаче влак, не. Ненавиждам влаковете и на такова нещо не съм се качвала от студентските години. Там пък кой знае какво шоу е. Усмивки за момичето с невероятно чувство за хумор!
цитирай
77. megg - Неволи по лятно време! :)
07.08.2013 15:38
Не че са добре дошли, когато и да е ... Малкият Фют е бил, палавникът му с палавник! :)
Забавно разказваш, Мая, а сега почивай вкъщи, чакай жълтата вода , а после - бегом на почивчица! Дружко си е ваканцията!
Поздрав и много усмивки! :)
цитирай
78. makont - Е, чак неволи, човещинка, все пак градски транспорт,
07.08.2013 17:00
megg написа:
Не че са добре дошли, когато и да е ... Малкият Фют е бил, палавникът му с палавник! :)
Забавно разказваш, Мая, а сега почивай вкъщи, чакай жълтата вода , а после - бегом на почивчица! Дружко си е ваканцията!
Поздрав и много усмивки! :)

счупеното настрани. Важното е, че мина и сега пак съм и красива(умря циганката). Хубаво лято и от мен, много усмивки и настроение.
цитирай
79. dorichela - Милата, просто си те представям. . ...
10.08.2013 20:05
Милата, просто си те представям.. но пък виж каква история е излязла! :) Цветна!!! :) Наздраве! :)
цитирай
80. makont - Ха, Дорич, как се опитах да счупя дръжката на предната седалка ли,
10.08.2013 20:33
dorichela написа:
Милата, просто си те представям.. но пък виж каква история е излязла! :) Цветна!!! :) Наздраве! :)

то, вярно, че съм голям инат, но чак желязо с брада да чупя... А, иначе за историите, гледам и ти като мен, всичко на смях го докарваме. Така се оцелява. Усмивки и наздраве и от мен, време е вече!
цитирай
81. compassion - пф, тук е такава скука, че реших да си дойда в родината за емоции
12.08.2013 14:02
и права бях: подхванаха ме още от летището, после на гарата, в хотела, на плажа, по магазините, че и в ресторантите. Знаех си аз: Носталгията е желанието да се върнеш в родината, за да се увериш, че не си заминал напразно. :) Убедих се окончателно: На вас там ви е лесно, никаква скука и само емоции :)))))))) Ето, и ти го потвърждаваш, че и като бонус, си разкрасена :)
Обичам твоите сладурски интерпретации. Айде, със здраве и бързо ваканцирай, че лято не остана (при мен вече е прохладна есен).
цитирай
82. makont - Така е тук, адреналин до дупка.
12.08.2013 17:10
compassion написа:
и права бях: подхванаха ме още от летището, после на гарата, в хотела, на плажа, по магазините, че и в ресторантите. Знаех си аз: Носталгията е желанието да се върнеш в родината, за да се увериш, че не си заминал напразно. :) Убедих се окончателно: На вас там ви е лесно, никаква скука и само емоции :)))))))) Ето, и ти го потвърждаваш, че и като бонус, си разкрасена :)
Обичам твоите сладурски интерпретации. Айде, със здраве и бързо ваканцирай, че лято не остана (при мен вече е прохладна есен).

Радвам се, че те накарах да се засмееш. В края на крайщата имаме нужда от разтоварване. Прегръдки от мен и хубава и усмихната седмица!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3032804
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031