Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2013 15:45 - ЛЮБОВНИК ПО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20245 Коментари: 59 Гласове:
81

Последна промяна: 19.08.2013 15:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Разрових чекмеджето със спомените и извадих нещичко с една едничка цел, да Ви накарам да се усмихнете...  -Ох, как ми трябва един любовник, за да ми занесе кофите с грозде.   Соня определено беше уморена. Приседнала на земята, ядеше от немитото грозде и се чудеше кой да подмами да изпълни тази не лека задача. 30 кофи от 7.00 до 14.00 часа трябваше да напълним. Аз берях заедно с нея и днес нещо не ни идеше отръки цялата тази работа. Успяхме да си намерим „любовник за пълнене на кофите с грозде”, но нещо „любовник за носене” не се намираше по това време на деня. Изохка и сама грабна двете кофи. Последните.   Вървим по прашния път към селото уморени, гладни, но с онзи ентусиазъм на младостта, който, дори и при най-голямата физическа умора те кара да стъпваш пружинирайки, така, сякаш летиш, а ръцете подобно криле те водят напред. ... И насред полета: „Не, трябва ми един любовник, да се подпра на него, за да мога да стигна”.   Беше невероятна. Баща и бе някакъв голям човек и това да не идва на студентската бригада не беше никакъв проблем за нея. Но тя дойде. Е, тежеше и малко тази несвойствена работа, но не мрънкаше. Това с „любовниците” беше начинът да се освободи от умората и да ни накара винаги да прихваме от смях, щом измислеше новото амплоа на поредния, нужен и „любовник”.   Обядът беше боб. Соня смръщи чело, не го обичаше твърде. Хапна малко и гласът и се вряза всред шума от тракането на лъжиците. – Трябва ми един любовник да ми изяде фасула! Отново прихнахме всички, този път мераклии за любовници имаше бол.   Вече сме в квартирата. Бяха ни настанили четири момичета при дядо Пело и баба Дона. Симпатични старци. Грижеха се за нас като за свой деца. Но дядо Пело беше доста консервативен и ни беше забранил всякакви мъже да прекрачват прага на неговия дом. Това доста усложняваше нещата с любовниците, защото непрекъснато имахме нужда от някой, по някое дело. -...Любовниииик, трябвя ми любовник! – Крещеше Соня, излитайки като коркова тапа от стаята. – В стаята ни има мишка, моля Ви, трябва ми любовник, който да я хване и да я изхвърли от тук.   Рошавата глава на Биба се показа след нея, милата, бе толкова уморена, че беше заспала с работните дрехи: - Какво си се разкрещяла. Това е Пъшо. Втори ден си го гледам и му давам сиренце. Пъшо остана техният постоянен съквартирант.   Квартирата на Краси и Кольо беше до нашата. Краси беше душата на цялата група, с невероятно чувство за хумор, отзивчив, приказлив. Кольо, естествено бе пълната му противоположност. Темерут с една дума, но добряк. Тази вечер на двете не ни се ходеше на дискотека и отскокнахме до тяхната квартира да измислим някакво забавление. -         Хей, мъже, искате ли да ни станете „любовници за игра на карти”. Одма се съгласиха.То как да и откажеш на такава оферта. Лошото бе, че в тяхната квартира хазяйте имаха гости и трябваше в нашата. Вмъкнахме ги някак си, без да види дядо Пело, излегнахме се по корем от четирите страни на спалнята и като се започна една игра на карти. -         МЪжете вън! Разтрепераният глас на дядо Пело със странното ударение върху буквата Ъ ни извади от съсредоточената игра (нали се сещате, че Соня все така извърташе нещата, та ние да бием).   Докато се усетя и я спра, Соня изстреля:
- Това са ни любовниците за игра на карти.
  Не съм съвсем сигурна какво разбра дядото от това обяснение, но надигна бастуна, разклати го и приближи към спалнята. Злополучните „любовници за игра на карти” набързичката се изнесоха и купонът бе прекратен. Ами сега, какво да правим. -         Ох, трябва ни любовник, да ни заведе до дискотеката. И с този проблем се справихме. Двамата ни колеги чакаха до оградата, следейки развоя на събтията при нас. Не бе много трудно да ги убедим от „любовници за игра на карти” „ да ни станат любовници за дискотека”. Събота е, ден в който не излизаме на полето и естествено трябва да се измисли нещо. -         Трябва ни поне един любовник за мъъъж! - провлачи Соня и трите се втрещихме. Стъписващо беше. Какво означава за „мъж” пък сега?         Ами много ясно бе момичета, събота е, да отскокнем на автостоп до Плевен, но нали трябва да има мъж с нас. Ахааа, ясно. Така през цялата бригада бяхме оградени от „любовници за ...нещо си”, Соня не ни позволи да скучаем през цялото време.   Сега Ви пожелавам една слънчева и усмихната седмица, и не забравяйте, всяка малка хитринка може да бъде много полезна, като направи живота Ви по-лек и по-забавен!  




Гласувай:
85



Следващ постинг
Предишен постинг

1. isteater - ахахах- да..
19.08.2013 15:51
тоЧноо 1 такъв...

за кофите с гроздето де (иде реч) ;)

:))
Усмихна ме!
Хубав ден и на теб!

:))

цитирай
2. makont - Просто на такава оферта никой не може да устои,
19.08.2013 16:02
isteater написа:
тоЧноо 1 такъв...

за кофите с гроздето де (иде реч) ;)

:))
Усмихна ме!
Хубав ден и на теб!

:))


особено мъкненето на кофи с грозде издигнат в ранг "любовник". Усмивки!
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - :) Майче и разказът и мелодията са един път!
19.08.2013 16:15
Ами сега! Обещавам да се съсредоточа и да "измисля" поне една хитринка! Боже, какво хитро детенце бях, а сега хитрините ме отегчават. Но една жена трябва да има поне 7 воала или була... Като в "Лунната долина" на Джек Лондон. Или... Че няма да е любовник, няма, но - може да е някоя закачлива поема - сега излизам, довечера ще чуя внимателно песента! :) То май няма нищо по-невъзможно и по-голяма хитринка от истината! Сега ми се прииска да съм на двора в Копривщица и да си гледам градинката! :) Омръзна ми този смешен град! Размечта ме! Как го правиш, не знам. Прегръдки и до довечера. Дано измисля някоя... :))))
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Ех тези бригади, страхотни спомени ...
19.08.2013 16:22
Ех тези бригади, страхотни спомени имам от тях, но и твоите си ги бива:))) Днешните студенти не знаят какво са загубили като не ги организират в такива мероприятия. Поздрави!!
цитирай
5. scarlety - и на мен ми изникнаха куп бригадирски спомени :)
19.08.2013 16:22
Берем домати и носим пълните щайги, където отговорник ги преглежда и одобрява. Имах една приятелка Незабравка- с голееми очи, а бе надарено беше момичето. Уморена и потна мъкне Нези щайгата и я пльосва пред "контролата". А отговорникът промърморва:" Незабравке, ми тя щайгата е до половина пълна- другата половина си я напълнила с цици.А тя му отговаря:" Пълниш с к'вото имаш." Следва бурен смях, един час коментари и разведряване на обстановката:))
Прегръдки за пчеличка Мая!
цитирай
6. makont - А, Наденце, то хитринките са най-чистото нещо и най-вършат работа,
19.08.2013 16:26
malchaniaotnadejda7 написа:
Ами сега! Обещавам да се съсредоточа и да "измисля" поне една хитринка! Боже, какво хитро детенце бях, а сега хитрините ме отегчават. Но една жена трябва да има поне 7 воала или була... Като в "Лунната долина" на Джек Лондон. Или... Че няма да е любовник, няма, но - може да е някоя закачлива поема - сега излизам, довечера ще чуя внимателно песента! :) То май няма нищо по-невъзможно и по-голяма хитринка от истината! Сега ми се прииска да съм на двора в Копривщица и да си гледам градинката! :) Омръзна ми този смешен град! Размечта ме! Как го правиш, не знам. Прегръдки и до довечера. Дано измисля някоя... :))))

така, че мисли. И отивай в Копривщица, сега там е зелено, прохладно и красиво. И кипи живот. В София е скучно, горещо и тъжно. Аз за това поняписах някоя и друга глупост, но важното е, че се усмихвате!
цитирай
7. makont - Големи фъркотевици бяхме, нали Вени.
19.08.2013 16:28
kasnaprolet9999 написа:
Ех тези бригади, страхотни спомени имам от тях, но и твоите си ги бива:))) Днешните студенти не знаят какво са загубили като не ги организират в такива мероприятия. Поздрави!!

Вярно много работехме, но вечер такива купони. Що бебета се народиха от тези бригади, въпреки такива като дядо Пело. Усмивки!
цитирай
8. makont - Ади, който може го може,
19.08.2013 16:32
scarlety написа:
Берем домати и носим пълните щайги, където отговорник ги преглежда и одобрява. Имах една приятелка Незабравка- с голееми очи, а бе надарено беше момичето. Уморена и потна мъкне Нези щайгата и я пльосва пред "контролата". А отговорникът промърморва:" Незабравке, ми тя щайгата е до половина пълна- другата половина си я напълнила с цици.А тя му отговаря:" Пълниш с к'вото имаш." Следва бурен смях, един час коментари и разведряване на обстановката:))
Прегръдки за пчеличка Мая!

ето и Нези, намерила е необходимата хитринка, да си облекчи работата. Радвам се, че ви потопих в спомени, защото тези от бригадите са едни от най-светлите, страхотно беше. Танцувахме като луди, копунясвахме и как намирахме сили на сутринта да станем в пет и на полето. Прегръдки от мен и да се топнеш в моренцето и заради мен, аз ще бягам в гората.
цитирай
9. metlichina - особено ценни са...
19.08.2013 16:40
малките хитринки на живота...
с усмивка за теб..
цитирай
10. makont - Абсолютно,
19.08.2013 17:02
metlichina написа:
малките хитринки на живота...
с усмивка за теб..

знаеш ли колко ми помагат, за това ги препоръчвам. Една хитринка, една усмивка, една блага дума и отваря врати. Поздрави!
цитирай
11. mt46 - Привет, Майче!
19.08.2013 17:26
А би ли могла и сега да направиш някоя хитрина? Например - да склониш бизнесмен/ка/ да отклони малко финанси за мен... :)
цитирай
12. jeremy231 - Бабината ви дрънкинааааааааа!
19.08.2013 17:28
По тази причина съм ходил само на една бригада. Носи туй, носи онуй, ама тия ни гледат. :-))))))))))))))
Мен ме приеха във ВМЕИ-то след 3 години бач в заводя. Отивам на бригата с подрастващите. В Роман, да им берем ябълките и да им поправяме МТС-то. Бях си направил един нож, дето ставаше за всичко. Нещо като мачете. Влизаме в селското барче, а там се кипрят 3-4 от местната аристокрация, нашите патки и бутилка уиски с 4 пръста прах по нея. Викам си, лелиеееей, уиски! Че ни беше писнала ракията. В този момент ножа се измъква от работните дрехи и се стоварва на земята. А тамошните се водят ножари. Та те загубиха интерес към мацките. А местния, който отговаряше за нас, нещо ме хареса, та цял месец закусвах с по 200 гр. ракия. Носеше ми от неговата. Елексир ви казвам! И все с различни вкусове. В края на бригадата ме беше страх цигара да запаля. Че щях да се направя на огнехвъргачка.
И бесняшки подарък, естествено. :-))))))))))
http://www.youtube.com/watch?v=VzpWJx3I2DY
http://www.youtube.com/watch?v=VgaRwm4FBOM
http://www.youtube.com/watch?v=3HP6UblnU5Q
http://www.youtube.com/watch?v=bHoPYLQvnQM
http://www.youtube.com/watch?v=ygiTv7tEYm0
цитирай
13. stela50 - И аз се пренесох в бригадирските дни...
19.08.2013 18:02
Наистина, някои от приключенията днес звучат невероятно,
но толкова забавни ситуации на едно място ... само там
бяха възможни и някак естествени...
Благодаря за веселия разказ и усмивките, Майче !
цитирай
14. mitkaloto - Сигурен съм, че като прочетох по...
19.08.2013 19:27
Сигурен съм,че като прочетох постинга ще има втора бира.Поздрави!
цитирай
15. hristo27 - Приятни бригадирски спомени. . .
19.08.2013 21:13
Приятни бригадирски спомени...
цитирай
16. megg - Привет, привет! :)
19.08.2013 21:38
С веселия си закачлив разказ ме върна към времето на забавните вечери, винаги светлото настроение, китарите ... вечерите, в които забравяш трудното през деня и смехът избухва ей така ...
С усмивка всичко е друго!
Благодаря ти за усмивките, Мая! :)
цитирай
17. paciencia - Привет!
19.08.2013 22:39
Усмихнах се, даже се посмях! И една носталгия ме налегна по тия отминали времена.
Незабравимо е!
Благодаря, че отключи спомени! Пои това по най - забавния начин!
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - 6. makont - А, Наденце, то хитринките са най-чистото нещо и най-вършат работа,
19.08.2013 23:24
Най- велико е изреченото от теб, Майче:

"В София е скучно, горещо и тъжно."

И ето, осени ме истината - Моят град! :) Наздраве! С 10 грама вино за тирамису и за готвене, но има вкус на чудесен коняк... (доколкото разбирам)
цитирай
19. lovertosimplicity - Добра вечер!
20.08.2013 00:18
Дойдох.
Прочетох и харесах!
Изслушах и харесах!
Адмирирах!
и
Подарявам, хей така - да си я слушаш локал, Мая!
С инплантирана платинена кофа грозде... ъъъ таковатааа - платинена пластина, на която пише нещо специално за теб.

http://dox.bg/files/dw?a=f31a879713

Поздрави!

Рей
цитирай
20. gocho52 - Аз съм любовник...
20.08.2013 11:15
За оправяне на водопровод...
За леене на бетон...
За подрязване на лозите...
За прокарване на ел инсталация...
За правене на навес...
Голям секс,голяма работа!...
цитирай
21. zabavnata - Мая, Мая...!
20.08.2013 13:43
Ние също ходехме на гроздобер, в Чирпанска околия - Медово, Верен и Православ. Толкова хубави спомени пазя от тези бригади. Е там попаднах на една чешма с ръчка дето се помпа и ставаше като във филм за тримата глупаци. Събуждаш се сутрин и не можеш да си измиеш очите, ако нямаш помощник. Руми беше още по-зле. В тяхната квартира нямаше дори тоалетна. Храната ни я носеха с камиони направо на полето. Готино беше обаче. Къде ме върна?!
цитирай
22. makont - Ха, ха, ще гледам да ти изчукам някой лев,
20.08.2013 14:05
mt46 написа:
А би ли могла и сега да направиш някоя хитрина? Например - да склониш бизнесмен/ка/ да отклони малко финанси за мен... :)

номера е да намеря "любовник, склонен да дава пари срещу усмивки". Считай се уреден.
цитирай
23. makont - Да, има го тоя момент, че на тези бригади
20.08.2013 14:07
jeremy231 написа:
По тази причина съм ходил само на една бригада. Носи туй, носи онуй, ама тия ни гледат. :-))))))))))))))
Мен ме приеха във ВМЕИ-то след 3 години бач в заводя. Отивам на бригата с подрастващите. В Роман, да им берем ябълките и да им поправяме МТС-то. Бях си направил един нож, дето ставаше за всичко. Нещо като мачете. Влизаме в селското барче, а там се кипрят 3-4 от местната аристокрация, нашите патки и бутилка уиски с 4 пръста прах по нея. Викам си, лелиеееей, уиски! Че ни беше писнала ракията. В този момент ножа се измъква от работните дрехи и се стоварва на земята. А тамошните се водят ножари. Та те загубиха интерес към мацките. А местния, който отговаряше за нас, нещо ме хареса, та цял месец закусвах с по 200 гр. ракия. Носеше ми от неговата. Елексир ви казвам! И все с различни вкусове. В края на бригадата ме беше страх цигара да запаля. Че щях да се направя на огнехвъргачка.
И бесняшки подарък, естествено. :-))))))))))
http://www.youtube.com/watch?v=VzpWJx3I2DY
http://www.youtube.com/watch?v=VgaRwm4FBOM
http://www.youtube.com/watch?v=3HP6UblnU5Q
http://www.youtube.com/watch?v=bHoPYLQvnQM
http://www.youtube.com/watch?v=ygiTv7tEYm0

черният ни дроб се чудеше какво става, не можеше да разгражда подадените количества. И ти не си скучал, явно. Усмивки!
цитирай
24. makont - Таничка, бяхме млади, и пръст да ни покаже човек и настъпваше такъв смях,
20.08.2013 14:08
stela50 написа:
Наистина, някои от приключенията днес звучат невероятно,
но толкова забавни ситуации на едно място ... само там
бяха възможни и някак естествени...
Благодаря за веселия разказ и усмивките, Майче !

настроение, вълнения и какво ли не още, въпреки умората, защото всъщност здравата си ни експлоатираха, като малки багерчета бяхме. Прегръдки от мен и се радвам, че те върнах в младостта.
цитирай
25. makont - Значи спокойно те повишаваме в ранг"Любовник, завеждащ втората бира",
20.08.2013 14:09
mitkaloto написа:
Сигурен съм,че като прочетох постинга ще има втора бира.Поздрави!

да ти е сладко. Усмивки и хубав вторник!
цитирай
26. makont - Е, Ице,
20.08.2013 14:10
hristo27 написа:
Приятни бригадирски спомени...

то цяла книга може да се напише, толкова глупости ни се въртяха в главата. Усмивки!
цитирай
27. makont - С усмивка всичко е друго, да!
20.08.2013 14:12
megg написа:
С веселия си закачлив разказ ме върна към времето на забавните вечери, винаги светлото настроение, китарите ... вечерите, в които забравяш трудното през деня и смехът избухва ей така ...
С усмивка всичко е друго!
Благодаря ти за усмивките, Мая! :)

Радвам се, че се усмихна, за мен е важно. Изпращам още усмивки и пожелание за прекрасно настроение!
цитирай
28. makont - Здравей, имаме удивителното свойство да помним само хубавите неща,
20.08.2013 14:14
paciencia написа:
Усмихнах се, даже се посмях! И една носталгия ме налегна по тия отминали времена.
Незабравимо е!
Благодаря, че отключи спомени! Пои това по най - забавния начин!

а тези бригади бяха пълни с прекрасни изживявания. Някой се сдобиха и с поколение, дори. Ех, бригадирските бебета. Що сватби имаше след това. Тогава хората все още се женеха. Ужас, като говоря по този начин се чувствам ужасно остаряла. Усмивки!
цитирай
29. makont - О, Наденце, в тирамисуто слагам каквото има под ръка,
20.08.2013 14:18
malchaniaotnadejda7 написа:
Най- велико е изреченото от теб, Майче:

"В София е скучно, горещо и тъжно."

И ето, осени ме истината - Моят град! :) Наздраве! С 10 грама вино за тирамису и за готвене, но има вкус на чудесен коняк... (доколкото разбирам)

коняк, ром, бренди, водка. Все се получава и децата лапат здраво. Обожавам да правя тирамису. Завиждам ти, че се махаш от скучния, горещ...., аз съм се заборила с една тежка ревизия и до сега писах любовни обяснения на данъчните, за миг вдигнах глава и надникнах тук. Мога да ги издигна в ранг "любовници по ревизия". Усмивки и настроение!
цитирай
30. makont - Благодаря, ще послушам като приключа,
20.08.2013 14:20
lovertosimplicity написа:
Дойдох.
Прочетох и харесах!
Изслушах и харесах!
Адмирирах!
и
Подарявам, хей така - да си я слушаш локал, Мая!
С инплантирана платинена кофа грозде... ъъъ таковатааа - платинена пластина, на която пише нещо специално за теб.

http://dox.bg/files/dw?a=f31a879713

Поздрави!

Рей

в момента твоите хора, компютърните гении ровичкат по компютрите и аз съм в принудителна почивка, но на този няма нито звук, нито програма, която да отваря клипчета. Просто правя малко бягство от бумажките, което всъщност доста ме разконцентрира. А новото амплоа на Ричард Блекмор, всъщност ми допада. Това е проект скрепен с любов. Усмивки!
цитирай
31. makont - Малиййй, като ми се приискат такива неща, значи знам към кой да се обърна.
20.08.2013 14:24
gocho52 написа:
За оправяне на водопровод...
За леене на бетон...
За подрязване на лозите...
За прокарване на ел инсталация...
За правене на навес...
Голям секс,голяма работа!...

Усмивки и се пази, многото секс може да те доведе до високи спортни успехи от една страна, но и до сецнат кръст, примерно, да не дава Бог.
цитирай
32. makont - Значи си имала въпиюща нужда от "любовник за помпане на вода",
20.08.2013 14:27
zabavnata написа:
Ние също ходехме на гроздобер, в Чирпанска околия - Медово, Верен и Православ. Толкова хубави спомени пазя от тези бригади. Е там попаднах на една чешма с ръчка дето се помпа и ставаше като във филм за тримата глупаци. Събуждаш се сутрин и не можеш да си измиеш очите, ако нямаш помощник. Руми беше още по-зле. В тяхната квартира нямаше дори тоалетна. Храната ни я носеха с камиони направо на полето. Готино беше обаче. Къде ме върна?!

трябваше да издигнеш някой в тази отговорна длъжност. Радвам се, че те пренесох в хубавите години, вярно и гроздето беше множко, но пък настроението беше на шест. Усмивки и да нагушкаш хъскито.
цитирай
33. priqtel12 - Усмихна ме....
20.08.2013 14:56
Псздрави!
цитирай
34. ishchel - Поздрави Майче,
20.08.2013 15:10
Хубави времена бяха:) Много усмихващ разказ!
Поздрави
цитирай
35. anin - Хаха...
20.08.2013 15:52
На мен пък за ремонт в къщи...
цитирай
36. makont - Само така Иве, усмихнати и в настроение,
20.08.2013 18:40
priqtel12 написа:
Псздрави!

все още лято е, време за разпускане. Поздрави от мен!
цитирай
37. makont - Радвам се, че се усмихна,
20.08.2013 18:41
ishchel написа:
Хубави времена бяха:) Много усмихващ разказ!
Поздрави

да, хубави времена бяха, защото бяхме млади и безгрижни, по-лесно можеше да махнем с ръка и да се оттърсим от каквито и да е неприятности и най-важното не бяхме злопаметни. Усмивки и спокойна вечер!
цитирай
38. makont - Загрях, виш Гошо 52 владее една част от този занаят,
20.08.2013 18:43
anin написа:
На мен пък за ремонт в къщи...

ах, че се смях на неговия и на твоя коментар, имате страхотно чувство за хумор. Хубава вечер ти желая и наистина да си намериш добър, всичко можещ.
цитирай
39. vostroto - :)Подсети ме за бригадата първи ...
20.08.2013 19:22
:)Подсети ме за бригадата първи курс, когато една хитруша успя да ме излъже да й стана "любовник" за бране на домати за цели два дена:).. Но все пак, да не си кривя душата, откачих една целувка по бузата:)))..
Поздрави за хубаво написаната весела история!:)
цитирай
40. sestra - О, това е толкова несъмнено, колкото, че ще съмне...
20.08.2013 22:46
малките хитринки са за хората с леко сърце, чиято усмивка надзърта и зад сълзите :)
цитирай
41. magnoliya - Хубави младежки спомени! Инт...
20.08.2013 22:49
Хубави младежки спомени!
Интересно и приятно ми беше при теб!
Лека вечер!
цитирай
42. inel379 - В името на любовта към живота!:)
21.08.2013 06:45
Жилави сме в това отношение
и доказателствата са видни отвсякъде!:)
Младостта е особено изобретателна!
Не могат да я спрат и уплашат
никакви условности,
още повече пък препятствия!
Бъркат, учат се и продължават...
Защото забавлението и радостта от него
са извор на енергия за всичко друго!
За продуктивността в работата,
релаксът е задължителен!:)
Добре че душите остават млади,
за да се запази любовта към живота!
Твоите спомени са живото доказателство за това, мила!
Усмихнат летен поздрав за теб!:)
цитирай
43. makont - Еййй, това за цели два дни си е много нещо,
21.08.2013 10:49
vostroto написа:
:)Подсети ме за бригадата първи курс, когато една хитруша успя да ме излъже да й стана "любовник" за бране на домати за цели два дена:).. Но все пак, да не си кривя душата, откачих една целувка по бузата:)))..
Поздрави за хубаво написаната весела история!:)

пък и каква сърдечна благодарност - целувка по бузата... Усмихна ме и ти. Хубава сряда!
цитирай
44. makont - Сестриче, винаги така хубаво го казваш,
21.08.2013 10:51
sestra написа:
малките хитринки са за хората с леко сърце, чиято усмивка надзърта и зад сълзите :)

стана ми едно такова, усмихнах се. Благодаря ти и бъди слънчеви и усмихната и ти през целия ден, и утре, иии......
цитирай
45. makont - Благодаря ти Цветенце,
21.08.2013 10:51
magnoliya написа:
Хубави младежки спомени!
Интересно и приятно ми беше при теб!
Лека вечер!

радвам се, че съм те разведрила и усмихнала. Поздрави и слънчева сряда!
цитирай
46. makont - Обожавам твоите коментари,
21.08.2013 10:54
inel379 написа:
Жилави сме в това отношение
и доказателствата са видни отвсякъде!:)
Младостта е особено изобретателна!
Не могат да я спрат и уплашат
никакви условности,
още повече пък препятствия!
Бъркат, учат се и продължават...
Защото забавлението и радостта от него
са извор на енергия за всичко друго!
За продуктивността в работата,
релаксът е задължителен!:)
Добре че душите остават млади,
за да се запази любовта към живота!
Твоите спомени са живото доказателство за това, мила!
Усмихнат летен поздрав за теб!:)

казала си всичко. Да, душите ни са млади, улавям се, че дори и сега използвам някоя и друга хитринка и, честно, все още минава. Прегръдки и слънчице и усмивки от мен!
цитирай
47. djani - Е, на това се казва...
21.08.2013 12:57
Любовници, не по предназначение. Но пък бяха такива невинни времена. Студентските и ученически бригади ще останат само във фолклора. Голяма веселба беше...
цитирай
48. vesever - Ето! А аз, нали нямам акъл, сама се ...
21.08.2013 13:15
Ето! А аз, нали нямам акъл, сама се захващам с всичко, със собствените си две ръце. Че и ремонта сама си направих, е, не е съвършено, но стана чаровно.
А то как ставала работата, но не съм знаела, въобще не ми е минало през ума. Макар че ...снощи ми мина през ума, за малко само, да пусна клипче "Изтощена" и...ами...да поискам две мъжки ръце, така де, за работата, която още имам да свърша по къщата, понатежава ми вече, не съм сигурна, че моите ръце ще успеят да я понесат докрай. Та мислех да отправя някакъв призив от сорта: Предавам се, имам нужда от две мъжки ръце :))
Но това само за части от секундата ми мина през ума и после пак си се захващам с работата...

Поздрави, Мая, много ми хареса!
цитирай
49. makont - Да, Джани, всичко беше абсолютно невинно,
21.08.2013 14:53
djani написа:
Любовници, не по предназначение. Но пък бяха такива невинни времена. Студентските и ученически бригади ще останат само във фолклора. Голяма веселба беше...

бяхме и наивни, и консервативни и какво ли не още, но имахме слънце в очите си, защото бяхме млади. "Любовник" беше точно като "моля те, помогни ми" и се случваше. Усмивки!
цитирай
50. makont - Здравей Веси, сакън не го пиши,
21.08.2013 14:57
vesever написа:
Ето! А аз, нали нямам акъл, сама се захващам с всичко, със собствените си две ръце. Че и ремонта сама си направих, е, не е съвършено, но стана чаровно.
А то как ставала работата, но не съм знаела, въобще не ми е минало през ума. Макар че ...снощи ми мина през ума, за малко само, да пусна клипче "Изтощена" и...ами...да поискам две мъжки ръце, така де, за работата, която още имам да свърша по къщата, понатежава ми вече, не съм сигурна, че моите ръце ще успеят да я понесат докрай. Та мислех да отправя някакъв призив от сорта: Предавам се, имам нужда от две мъжки ръце :))
Но това само за части от секундата ми мина през ума и после пак си се захващам с работата...

Поздрави, Мая, много ми хареса!

защото няма да го разберат правилно. Днес ги няма вече тези невинни шеги, всичко се приема буквално. И мъжете не са същите, ще ти помогнат, но задължително ще се опитат да те вкарат във някаква форма на подчинение. Така, че дерзай сама, имаш сили и сътворяваш красота с ръцете си. А две мъжки ръце, истински, обичащи и сърце, което разбира и знае, виж, тогава може. Усмивки за най-красивото момиче!
цитирай
51. faktifakti - Мая, разсмя ме много.
21.08.2013 16:19
Не знаех, че любовниците се хващат от училище.
Поздрав, мила.
цитирай
52. makont - Пфу, като зараза са. Евичко, "любовник" отвсякъде може да ти дойде
21.08.2013 16:44
faktifakti написа:
Не знаех, че любовниците се хващат от училище.
Поздрав, мила.

до главата, стига да си уточниш необходимостите. Радвам се, че те усмихнах. Бъди красива и пиши!
цитирай
53. ckarlet - Какви спомени имаш, Мая! Имала си ...
21.08.2013 20:08
Какви спомени имаш, Мая! Имала си невероятни преживявания, които развеселяват и нас:)
Поздрави и хубава седмица и на теб, мила!
цитирай
54. tota - Мая,
21.08.2013 21:54
странни "любовници" сте си намирали Вие...така е много лесно да има кой да помага при всяка трудност. Младост. Най - хубавото от мига живот Какво ли не минава през нея?
Усмивки!!
цитирай
55. makont - скарли, просто бяхме млади и невероятно изобретателни,
21.08.2013 22:51
ckarlet написа:
Какви спомени имаш, Мая! Имала си невероятни преживявания, които развеселяват и нас:)
Поздрави и хубава седмица и на теб, мила!

не вървеше директно да кажеш: "Моля те, ела ми напълни кофата с грозде", но: "Искааш ли да ми бъдеш любовник, примерно , докато ми напълниш кофата с грозде?". Вече офертата си е съвсем друга. Лъжехме се, че се лъжем, но си вярвахме. Усмивки, Скарлет, прекрасна вечер ти желая!
цитирай
56. makont - Ати, това беше номаре, да ги изработим с кеф,
21.08.2013 22:53
tota написа:
странни "любовници" сте си намирали Вие...така е много лесно да има кой да помага при всяка трудност. Младост. Най - хубавото от мига живот Какво ли не минава през нея?
Усмивки!!

нали си спомняш Том Сойер как му намира колая, та така и ние, хитруши. Всъщност, Соня го измисли и аз намазвах покрай нея. Да знаеш само как се лензехме: "Искаш ли да ни бъдеш любовник за еди какво си...?". И те ни знаеха номерцата и го правеха с удоволствие, така никой не се чувстваше прецакан. Усмивки Ати, красива лятна вечер.
цитирай
57. coacoa11 - ха, ха, ха. . . трябва си любовник, за ...
21.08.2013 23:23
ха, ха, ха...
трябва си любовник, за всичко друго, само не за мъж... че после има да се чудим как да разкараме говедото, в което се превръща, след като се ожени :))
цитирай
58. vesever - Знам, знам, Мая, аз с мъже не се ...
22.08.2013 11:33
Знам, знам, Мая, аз с мъже не се занимавам - беше само в кръга на шегата.
Сама съм си цар и господар и се оказва, че се справям и с мъжката работа, е, ако и малко да ми натежава на моменти, успявам - много съм твърдоглава :)
Мъж би бил товар за мен, който не мога да понеса, затова предпочитам да ми е мирна главата и да имам слънце в Душата :)))
цитирай
59. makont - Жабче, посмях се на твоята интерпретация,
22.08.2013 16:36
coacoa11 написа:
ха, ха, ха...
трябва си любовник, за всичко друго, само не за мъж... че после има да се чудим как да разкараме говедото, в което се превръща, след като се ожени :))

обаче, трябва да си признаем, че и ние не сме цвете за мирисане, когато речем, големи гадинчета можем да бъдем, обаче готини гадинчета. Така, де. Усмивки и от мен!
цитирай
60. makont - Веси, права си. Аз за това си "чувам" само един
22.08.2013 16:39
vesever написа:
Знам, знам, Мая, аз с мъже не се занимавам - беше само в кръга на шегата.
Сама съм си цар и господар и се оказва, че се справям и с мъжката работа, е, ако и малко да ми натежава на моменти, успявам - много съм твърдоглава :)
Мъж би бил товар за мен, който не мога да понеса, затова предпочитам да ми е мирна главата и да имам слънце в Душата :)))

щото си знаем и кътните зъби, рядко вече може да ме ядоса, пък и съм си го моделирала и сега е идеален. Някой друг изобщо няма шансове да ми се качва на главата. Обичам се твърде много, за да си го причиня. Така, че дерзай мъжко момиче. Усмивки и хубава вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3032761
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031