Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2013 14:41 - ИЗМИСЛИЦИ ПРЕМИСЛИЦИ И НЯКОЛКО ОПОРНИ ТОЧКИ
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15903 Коментари: 50 Гласове:
62

Последна промяна: 20.12.2013 19:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     В тези предколедни дни, ме изцедиха, изцвърцаха и омаломощиха до толкова, че почти не ми останаха сили да празнувам. За това реших да драсна два три реда с малка надежда да заредя батерийките и да се включа в общото осветление.
     Вече съм си изпила червеничкото (хапчето за луди), от два дни ме вкарва в играта. Аман, всички се разработват точно преди Коледа, сякаш цяла година са си клатили краката и сега в общия ентусиазъм, вместо веселби, работа им се върти в главата. То за това не върви бизнеса в България, когато трябва да празнуваме, работим, а когато трябва да работим, празнуваме. На всичкото отгоре ми се скапа лаптопа и принтера. Купон, а?! Толкова лошо ги погледнах, че сбраха сили и защракаха отново. А милите ми данъчни, те пък какъв ентусиазъм извадиха, ехаааа. Телефонът ми не е спрял да звъни. Единият от тях ме пита: "Вие счетоводна къща ли сте?"
    - Не господине, отговарям му аз, счетоводна гарсониера съм. Работя си съвсем самичка (и милото де, но то не се третира като наемен работник, то като спиш със счетоводителка, не може да станеш лекар).
     Знаете ли, някъде четох, че в България бизнесът ще потръгне, когато работодателите се научат да ценят служителите и работниците си, повече от клиента.И понеже съм си и работодател, и работник, и управител, взех, че си обещах, когато съм в ролята на управител, много, ама много да си се ценя. Ще си направя и нЕкои "ОПОРНИ ТОЧКИ", за да върви работата:
          - първо, ако евентуално не ми се работи, вместо да изпитвам страшни угризения, ще взема инструментариума за ремонт на бездушие и с триона "за  поправка на нежелание за работа", ще отрежа голямата пъпка мързел, дето ми се е вдигнала. Раната ще зарастне веднага, защото Управителят ще види саможертвата и ще ме помаже по болното място с едно размазващо: "Браво", а всеизвестно е, че похвалата от шефа е с пет процента по-хубаво изживяване от секса. Така хем пак ще съм си работоспособна, хем няма да съм в онова състояние на "недоклатена" в което са повечето държавни служители, например.
           - второ, като управител, ще си награждавам служителите, т.е. ще си се самонаградя, едно малко подаръче, обаче си е жест, нали. 
           - трето, нали се сещате, че повечето време си работя в къщи, и освен управител, работник, съм и майка, готвачка, чистачка, завеждаша сектор кучета и т.н. Когато трябва едновременно да се работи и да се чисти примерно, ще опъна служителката си да яхне прахосмукачката, все пак, не върви един управител да чисти. А пък управителката в мен, ще поработи малко на компютъра. В същото време ще управлявам и две три тенджери и печивото във фурната и те така...
Абе, въобще, коренно ще си сменя подхода.
     Уважение и настроение, съчетани с много любов и усмивки ще е мотото на Новата година. Май идвала годината на коня, а той каква огромна и сърдечна усмивка има! Пожелавам Ви от сърце всичкото това в компанията на цветущо здраве и по конски издръжливи, красиви, цвилещи, ако трябва, но в галоп, пълен напред!
    Усмивки и весели празници! 
   Оставям Ви в ритъма на бесняшкото парче на "Биело дугме" и хайде у планине....
  





Гласувай:
64



1. paciencia - Весели празници Майче!
20.12.2013 16:04
Да има веселба и достатъчно почивка за теб като шеф, работник, готвачка, чистачака, майка, с две думи във всичките ти превъплащения! Я, какъв голям колектив си ти самата! Поздрави!
цитирай
2. etyna - Веселяшки
20.12.2013 17:44
постинг, Майче! Прочетох с удоволствие.
Хубави празници!
цитирай
3. mt46 - Благодаря и
20.12.2013 18:12
поздрави за постинга!... Да, трудът трябва да се цени - и своят, и чуждият...
Здраве, благополучие, радостно посрещане на коледните празници!...
цитирай
4. ivoki - Супер, много ме развесели !!!
20.12.2013 18:14
Супер, много ме развесели !!!
цитирай
5. makont - Нали, ще взема да си стимулирам персонала с една ракийка
20.12.2013 18:22
paciencia написа:
Да има веселба и достатъчно почивка за теб като шеф, работник, готвачка, чистачака, майка, с две думи във всичките ти превъплащения! Я, какъв голям колектив си ти самата! Поздрави!

тази вечер, да видиш, как ще им грейнат очитe на всичките. Усмивки и настроение през празничните дни!
цитирай
6. makont - Ети, когато ме е хванала нервата изкарвам
20.12.2013 18:23
etyna написа:
постинг, Майче! Прочетох с удоволствие.
Хубави празници!

за три минути цяло четиво, не е доогледано, но е искрена изповед. Така като Мюнхаузен се хващам за косата и се издърпвам от дъното. Усмивки и весели празници!
цитирай
7. makont - Абсолютно, така хубаво ще се грижа за персонала си, обещавам.
20.12.2013 18:24
mt46 написа:
поздрави за постинга!... Да, трудът трябва да се цени - и своят, и чуждият...
Здраве, благополучие, радостно посрещане на коледните празници!...

Усмивки от мен и много настроение през празничните дни!
цитирай
8. makont - Това беше целта, аз се саморазвеселих,
20.12.2013 18:25
ivoki написа:
Супер, много ме развесели !!!

а ето, че още някой се е усмихнал. Поздрави и много настроение през празниците!
цитирай
9. stela50 - Предпразнично ... с хумор, усмивки, настроение...
20.12.2013 19:51
Особено когато е разказано от теб...
всяка роля ти отива, Майче, на шеф, на работник,
домакиня и т. н. С тези опорни точки работата
ще тръгне много успешно през Новата година...
Пожелавам ти весели празници, приятни изненади,
здраве, добрини, бъднини ... на всички
от счетоводната гарсониера !
Прегръдки !
цитирай
10. priqtel12 - Усмивки и за теб!!!!
20.12.2013 19:57
Благодаря за пожеланията!!!!
Да ти се връщат умножени многократно!!!!
цитирай
11. flymore - Извор на настроение, makont!
20.12.2013 21:16
Благодаря за пожеланията! Усмихвай се и усмихвай всички около теб!
Щастливи, светли празници, мила!:)
http://www.youtube.com/watch?v=rRKXjiPXoAo
цитирай
12. makont - Кажи, Таничка, като многомашинничка съм,
20.12.2013 21:27
stela50 написа:
Особено когато е разказано от теб...
всяка роля ти отива, Майче, на шеф, на работник,
домакиня и т. н. С тези опорни точки работата
ще тръгне много успешно през Новата година...
Пожелавам ти весели празници, приятни изненади,
здраве, добрини, бъднини ... на всички
от счетоводната гарсониера !
Прегръдки !

на сто стана тъка и все още ми се получава, докато имам сили ще е така. Аз мирна не мога да стоя. Благодаря за прекрасните пожелания, дай боже за всички и по сто!
цитирай
13. makont - Иве, къде изчезна ти,
20.12.2013 21:28
priqtel12 написа:
Благодаря за пожеланията!!!!
Да ти се връщат умножени многократно!!!!

радвам се, че ми погостува точно днес, ще ми върви на хубави хора. Много щастие ти желая!
цитирай
14. makont - Слушкам и изпълнявам, хем Вас усмихнах, хем на мен ми олекна,
20.12.2013 21:29
flymore написа:
Благодаря за пожеланията! Усмихвай се и усмихвай всички около теб!
Щастливи, светли празници, мила!:)
http://www.youtube.com/watch?v=rRKXjiPXoAo

че наистина нещо бях яхнала метлата. Но не ми отива да съм Баба Яга. Много хубави мигове през идващите Коледни празници!
цитирай
15. sestra - Така, така :)
20.12.2013 21:44
самостимулирането е основно нещо, мани ги тия опорни точки, да си се оправят самички да ги видим колко са опорни. Самообичане и толкова! И за песента благодарности още :)
цитирай
16. tota - Прекрасни пожелания, Мая!
20.12.2013 21:53
Благодаря! На теб от сърце здраве, дни с много усмивки и по - малко напрежение в годината на коня!

Светли, празнични дни!
цитирай
17. makont - И самоиронията, Стани, тя винаги ме изважда от
21.12.2013 09:56
sestra написа:
самостимулирането е основно нещо, мани ги тия опорни точки, да си се оправят самички да ги видим колко са опорни. Самообичане и толкова! И за песента благодарности още :)

онова състояние, което направо си е пред нервен срив. Само си казвам: "Майо, погледни се от страни на какво приличаш, една самосъжаляваща се купчинка нерви", и се започвам. Сега си направих публична, унищожителна самоирония и ми олекна. А опорните точки, с тях иронизирам онези, другите. Мислех да ги нарека "Некои съображения", но много ретро щях да го докарам. Прегръщам те и обещавам, ще си се самообичам. Усмивки и весели празници!
цитирай
18. makont - Надявам се Ати да препускаме волно,
21.12.2013 09:57
tota написа:
Благодаря! На теб от сърце здраве, дни с много усмивки и по - малко напрежение в годината на коня!

Светли, празнични дни!

конят е силно животно и с лекота преодолява препятствията. Ще се чакаме на финала. Усмивки и весели празници!
цитирай
19. joysii - Маки, здрасти. Точно днес приве...
21.12.2013 11:46
Маки, здрасти.
Точно днес привечер, му тегли една яка на бачкането и прави НИЩО поне един ден, защото няма хапче, което може да те спаси от претоварването и пренапрежението.
Поздрави,слънчице!:):):)
цитирай
20. ckarlet - Добре си го решила, Мая! И аз бих те ...
21.12.2013 13:21
Добре си го решила, Мая! И аз бих те посъветвала да си вземеш още поне двама служители и да помагат в бизнеса, а може и в къщи. Със сигурност ще се дават малко повече парички, но пък ще имате време с твоето мило за всичко:)
За какво му е на човек да има пари, когато не може да си направи малко почивка точно по празниците:) Не вярвам, че ще се откъснеш изцяло от работата, но това ти е в кръвта. Весели и по-спокойни празници, мила!
цитирай
21. makont - Още малко, Джойс и вдигаме чукалата на Банско,
21.12.2013 13:23
joysii написа:
Маки, здрасти.
Точно днес привечер, му тегли една яка на бачкането и прави НИЩО поне един ден, защото няма хапче, което може да те спаси от претоварването и пренапрежението.
Поздрави,слънчице!:):):)

там само ще лентяйствам, ще пия и ще си мисля и говоря за глупости. Хвърлям ръкавица на съвършенството и го удрям на живот. Усмивчици!
цитирай
22. megg - Браво на теб! :)
21.12.2013 14:21
" ... и работодател, и работник, и управител ... и майка, и ... " И - човекът с магическата пръчица, дето носи радост и много усмивки за нас!
Весели празнични дни, Мая, в топлина и обич!
С благодарност за ведрото настроение и с прегръдка! :)
цитирай
23. tanelia - Красиви и незабравими празнични дни Мая!
21.12.2013 15:03
И както винаги сътвореното от теб тук в блога е оригинално, интересно и с фина самоирония, характерна за хората с широка кройка! Поздрави миличка!
цитирай
24. precoria - Много
21.12.2013 16:20
увличащо разказано,българина кога ли не работи,дори в неделя когато Бог си почивал- той си доработвал...
Отпочиващо да ти е по празниците,весело, щастливо и благодатно...!
цитирай
25. faktifakti - благословена Коледа.
21.12.2013 17:45
оптимизмът ти е заразителен.
прегръщам те топло.
цитирай
26. makont - Здравей Мег, всъщност, тук се разтварвам,
21.12.2013 18:58
megg написа:
" ... и работодател, и работник, и управител ... и майка, и ... " И - човекът с магическата пръчица, дето носи радост и много усмивки за нас!
Весели празнични дни, Мая, в топлина и обич!
С благодарност за ведрото настроение и с прегръдка! :)

въпреки някои нередности и негативно настроени люде, може да ни бъде хубаво, когато решим да бъдем добри, съпричастни и да извадим доброто от себе си. Светли празници ти пожелавам в здраве, усмивки и много настроение!
цитирай
27. makont - Ха, здравей Тани, благодаря за комплиментите,
21.12.2013 18:59
tanelia написа:
И както винаги сътвореното от теб тук в блога е оригинално, интересно и с фина самоирония, характерна за хората с широка кройка! Поздрави миличка!

понякога имам нужда от това, защото сгряват и усмихват. Бъди щастлива и много настроение и усмивки в празничните дни!
цитирай
28. makont - Обещавам да почивам качествено, трябваше да започна от днес,
21.12.2013 19:01
precoria написа:
увличащо разказано,българина кога ли не работи,дори в неделя когато Бог си почивал- той си доработвал...
Отпочиващо да ти е по празниците,весело, щастливо и благодатно...!

но отложихме за утре, защото аз съм много изморена, наистина. Но утре м планината, в спокойствието и топлинката на огъня от камината, мисля да захвърля всякакви грижи. Весело и в настроение да ти е и на теб през празничните дни. Много здраве и очи искрящи от щастие!
цитирай
29. makont - Благословена и Светла и за теб, Евичко,
21.12.2013 19:03
faktifakti написа:
оптимизмът ти е заразителен.
прегръщам те топло.

нека оптимизмът зарази всички и не ни напуска. Много настроение и усмивки от мен!
цитирай
30. makont - Скарлет,, колкото толкова, все остава време и за празници,
21.12.2013 19:14
ckarlet написа:
Добре си го решила, Мая! И аз бих те посъветвала да си вземеш още поне двама служители и да помагат в бизнеса, а може и в къщи. Със сигурност ще се дават малко повече парички, но пък ще имате време с твоето мило за всичко:)
За какво му е на човек да има пари, когато не може да си направи малко почивка точно по празниците:) Не вярвам, че ще се откъснеш изцяло от работата, но това ти е в кръвта. Весели и по-спокойни празници, мила!

просто винаги е така, когато се готвя за някъда. Но умея да игнорирам работата и задълженията. Нали знаеш, ще взема торбата с инструменти за "забравяне на всякаква работа и грижи", ще се отремонтерам, ще си бия една инжекция за усмивки и започва веселбата. Радостно и весело да е и при теб, Светла и Благословена Коледа!
цитирай
31. martito - :))))))))
21.12.2013 20:06
Да те нагушкам аз теб, работливо Майче, завеждащо и сектор кучета:)))))))))))))))))
Развесели ме:))) Много:))))))
цитирай
32. makont - Това е най-емоционалният и обичлив сектор,
21.12.2013 21:52
martito написа:
Да те нагушкам аз теб, работливо Майче, завеждащо и сектор кучета:)))))))))))))))))
Развесели ме:))) Много:))))))

там наистина всичко се прави с любов. Радвам се, че се усмихна, Мартичко. В тези хубави предпразнични дни това трябва да се случва ама много често. Прегръдки и близване от мопсчетата и Светла Коледа!
цитирай
33. katan - Усмивки и много настроение от мен!:)))
21.12.2013 22:11
Първо ме развесели, после се засмях с глас.
Моля те, само престани да товариш милото с работа, поне до идването на китайската Нова година:).
Нека се почувства и той ездитен кон, а не само товарен:)))).
И накрая вземи, че стани и ти КЪЩА, а не само ГАРСОНИЕРА:)))) /то пак добре, че не си само БОКСОНИЕРА:)))/
"Браво", от мен, не като шеф, а като приятел /ако те устройва моето "БРАВО", де/.
Самонаграждавай си се - аз това го правя от много години:)))).

"...повечето време си работя в къщи, и освен управител, работник, съм и майка, готвачка, чистачка, завеждаша сектор кучета и т.н." - е, това вече си е направо за удостояване с "Герой", ама нали ги махнаха тези отличия ще си останеш само и единствено с едното "БРАВО" /все пак е като потупване по рамото пред строя!:)))/.

Много здраве, радост и светли празници, мила Майче!
Прегръдка!
цитирай
34. ishchel - Весели Коледни празници, Майче,
22.12.2013 02:39
здраве и много късмет!:)
цитирай
35. bven - Мая, привет!
22.12.2013 11:13
Аз също съм мислила като теб по въпроса, въпреки че работих в друга къща и уж за шетането у дома вкарвах всички ресурси (физически и материални) в действие. Затова предлагам на всяка жена, която няма достатъчно време, да си представя че е сторъката индийска богиня Кали - богиня на промяната и съпруга на Шива. Обикновено я изобразяват как танцува върху тялото на съпруга си :)))
Поздрави и весели празници от мен!
цитирай
36. monaliza121 - Майчеее, що ми се струва, че за мен ...
23.12.2013 15:15
Майчеее, що ми се струва, че за мен всяка година е годината на Коня?:))))))
Ама не се оплаквам, че не ме бива за каруца:))))
Весело да ти е!:))
цитирай
37. gocho52 - Яки празници,Мая!...
23.12.2013 17:48
...и на данъчните.
Макар че не ги харесвам.
цитирай
38. elineli - Светличко
24.12.2013 11:28
да ти е, Маичка! Кръг от усмивки на любими хора и топлинка ти желая! С прегръдка :)
цитирай
39. анонимен - Весела Коледа,
24.12.2013 16:42
и успешна Нова година с много радости и здраве !
цитирай
40. kometapg - Светли празници! :)
25.12.2013 14:16
Светли празници! :)
цитирай
41. 4aiotgluhar4e - Опорни точки:
26.12.2013 10:50
Точка първа - не пипай мързела; никоя велика идея не се е родила с копане.
Точка втора - направи милото началник, за да има кой да те уважава :)
Точка трета - майната им на клиентите (важи само по празниците!)
Точка четвърта (най-важна): Честита Коледа, Майче! На теб и всичките ти близки (това включва и кученцата) желая здраве, обич и много късмет! И през 2014 бизнесът да потръгне, даже ако може да побегне :)
Наздраве, усмивке!
цитирай
42. makont - Катенце, Честита Коледа,
27.12.2013 18:48
katan написа:
Първо ме развесели, после се засмях с глас.
Моля те, само престани да товариш милото с работа, поне до идването на китайската Нова година:).
Нека се почувства и той ездитен кон, а не само товарен:)))).
И накрая вземи, че стани и ти КЪЩА, а не само ГАРСОНИЕРА:)))) /то пак добре, че не си само БОКСОНИЕРА:)))/
"Браво", от мен, не като шеф, а като приятел /ако те устройва моето "БРАВО", де/.
Самонаграждавай си се - аз това го правя от много години:)))).

"...повечето време си работя в къщи, и освен управител, работник, съм и майка, готвачка, чистачка, завеждаша сектор кучета и т.н." - е, това вече си е направо за удостояване с "Герой", ама нали ги махнаха тези отличия ще си останеш само и единствено с едното "БРАВО" /все пак е като потупване по рамото пред строя!:)))/.

Много здраве, радост и светли празници, мила Майче!
Прегръдка!

щастлива бъди ти и всички, които обичаш. И ти ме разсмя. А милото с перце го галя, сакън, няма да го преуморя. Усмивки и много настроение и весело посрещане на Новата 2014г.
цитирай
43. makont - Да ти се връща, по сто в комплект с много обич,
27.12.2013 18:49
ishchel написа:
здраве и много късмет!:)

усмивки и настроение и една спорна, красива и щедра 2014г.
цитирай
44. makont - Еха, това със сторъката богиня така ни иде отръки,
27.12.2013 18:50
bven написа:
Аз също съм мислила като теб по въпроса, въпреки че работих в друга къща и уж за шетането у дома вкарвах всички ресурси (физически и материални) в действие. Затова предлагам на всяка жена, която няма достатъчно време, да си представя че е сторъката индийска богиня Кали - богиня на промяната и съпруга на Шива. Обикновено я изобразяват как танцува върху тялото на съпруга си :)))
Поздрави и весели празници от мен!

повечето български жени сме такива богини, много ръки. Прегръдки от мен, Честита Коледа, много здраве, обич, настроение, изобщо, бъди щастлива ти и всички, които обичаш.
цитирай
45. makont - Тинче, сега е особен кон, син бил,
27.12.2013 18:54
monaliza121 написа:
Майчеее, що ми се струва, че за мен всяка година е годината на Коня?:))))))
Ама не се оплаквам, че не ме бива за каруца:))))
Весело да ти е!:))

пък синьото е любов. Ще ни юркат, но с любов. Друго си е. Прегръщам те, момиче, Честита Коледа, много щастие, настроение, усмивки и да не се отървеш от здраве!
цитирай
46. makont - Яко ще се освиним, струва ми се, можем го, когато работим, работим,
27.12.2013 18:56
gocho52 написа:
...и на данъчните.
Макар че не ги харесвам.

но запразним ли, майко мила... Усмивки за теб, Честита Коледа, много здраве и късмет!
цитирай
47. makont - Оооо, благодаря, а за теб, кръга на квадрат и още по сто!
27.12.2013 18:57
elineli написа:
да ти е, Маичка! Кръг от усмивки на любими хора и топлинка ти желая! С прегръдка :)

Прегръщам те и весело посрещане на Новата 2014 година!
цитирай
48. makont - И оставка, ако може, те си знаят...
27.12.2013 18:58
andreshko написа:
и успешна Нова година с много радости и здраве !

Благодаря ти, да ти се връща по много и от сърце!
цитирай
49. makont - Светли и на теб,
27.12.2013 19:00
kometapg написа:
Светли празници! :)

много обич, усмивки, пълно щастие!
цитирай
50. makont - Аааа, Чайче, няма да ми разваляш дисциплината.
27.12.2013 19:02
4aiotgluhar4e написа:
Точка първа - не пипай мързела; никоя велика идея не се е родила с копане.
Точка втора - направи милото началник, за да има кой да те уважава :)
Точка трета - майната им на клиентите (важи само по празниците!)
Точка четвърта (най-важна): Честита Коледа, Майче! На теб и всичките ти близки (това включва и кученцата) желая здраве, обич и много късмет! И през 2014 бизнесът да потръгне, даже ако може да побегне :)
Наздраве, усмивке!

Благодаря ти за хубавите пожелания. Да ти се връща по много, най-важното е да сме здрави и да сме обичани, всичко друго си го можем. Прегръщам те, Чайче и весело посрещане на Новата 2014г.!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3044973
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930