Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2014 14:33 - И Е БЯЛО. И Е СПОКОЙНО. И Е НЕВЕРОЯТНО. И Е ЛЮБОВ...
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 21382 Коментари: 64 Гласове:
70


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   Заваля, най-после! Красиво и бяло. Като  в бебешка люлка, чисто, нежност и ненужна откровеност, дъх на свежест . Завладяващо!
    Когато завали този сняг и се получи тази красива картина,

image

първата необходимост е от късче синьо небе, ей така, за разкош, взаимна размяна на доверие, между мен и зимата. Дължим си го. Това очакване и случилото се сбъдване нямат предистория. Вече се научих да не очаквам нищо. Очакването е свързано с болка. Дори и прогнозите не слушам. Винаги дозичката субективност и отклонението от общоприетата норма или статистическа допустимост могат да отлкючат онази еуфория за сбъдване. 

    Акцентът е върху самотната пейка. Като всеки от нас. Дълбоко в себе си понасящ свободата на материята и зависимостта от съприкосновение. Чака. Лятото е друго. Двойка влюбени, изморени детски крачета, винаги има кой да поседне. Сега е в бяло мълчание. Само Жизел смущава самотата и. Не се спира, не мога да я фокусирам.

image

    Измори се. Това бяло ги разконцентрира. Визитните картички, оставени от другите кучета са скрити под снега и сега усилието за установяване на самоличности е двойно.

image

   Йода чак ушите е прибрала от учудване. Тъжна изглежда, но това е илюзорно.

image
    Край на зскрежените мисли. При този пухкав сняг, предразполагащ за игри и закачки, това философстване си е направо девиантно.

image

    Играта в бялата мекота. Някак си и мен ме правят съпричастна и отключват скритите дълбоко в нас остатъци от детското. Хвърлям се с тях на бялата поляна. Обожавам да газя в снега, когато е чисто и бяло, първа да мина, да оставя своите стъпки. Дали помни водата...когато се стопи. Колко енергия, колко възторженост влагам в това. Сега е моментът.

image
  
    Вече сме поуморени. Дори се кротват за миг, за да ги хвана, без да са размазани на снимката. Направо позират. Красиво е. И е бяло. И е спокойно. И е невероятно. И е любов...





Гласувай:
71



1. joysii - Маки, тези весели сладури не те о...
29.01.2014 15:06
Маки, тези весели сладури не те оставят да потънеш във философски разсъждения и униние.Снегът - неговата белота изпълва душите ни със спокойствие, равновесие и красота.
Ама нагуши тия бумбеци - мопсовете,бе!!
цитирай
2. vandela007 - ...по заглавието те познах!
29.01.2014 15:07
Кликнах на ЛЮБИМИ БЛОГОВЕ и като се зачетох в заглавието, се усмихнах, защото те познах!
Чудесна бяла разходка сте си направили с твоите палавничета!
Нека да ви е бяло, чисто и обичливо!!! Прегръщам ви :)))
цитирай
3. marmota - Големи сладури!
29.01.2014 15:16
Единствените същества ,които не могат да те ядосат истински.Уж те е яд ,а ти е смешно.Обичам кучета,но трудно се разделям с тях!
цитирай
4. hloris - Леле,какви са ми сладурковци и двамата:)))
29.01.2014 15:21
И каква яка игра сте му ударили в снега,просто да ви завиди човек!
Хубава е тая снежна зимна приказка,ама мопсчетата изместват цялото
ми внимание,големи симпатяги и сладурковци,гушки и от мен за тях!
Благодаря за хубавите снимки,Мая!:)
И аз си направих такава игра с моята маца в снега,не зная кой му се радваше повече,тя или аз...
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Много са сладки твоите мопсчета, ...
29.01.2014 15:42
Много са сладки твоите мопсчета, май те се радват повече от теб и сигурно слушат прогнозата:)) Бяла и чиста красота, аз също се поразходих днес в една такава градина в близост до нас. Поздрави!!
цитирай
6. makont - Джоис, изобщо не ми остава време да философствам,
29.01.2014 16:01
joysii написа:
Маки, тези весели сладури не те оставят да потънеш във философски разсъждения и униние.Снегът - неговата белота изпълва душите ни със спокойствие, равновесие и красота.
Ама нагуши тия бумбеци - мопсовете,бе!!

те усещат всичко. Ако съм тъжна, те поемат и същевременно дават, обич. Не остава и помен от лошото настроение. Едно близване, едно гушкане и аз съм усмихната вече. Те са спасение в този свят, малки изворчета любов. Още щом се прибера ще ги нагушкам специално от теб!
цитирай
7. makont - Ваничка, и аз се засмях. Значи миришем отдалече, на обич без условности
29.01.2014 16:04
vandela007 написа:
Кликнах на ЛЮБИМИ БЛОГОВЕ и като се зачетох в заглавието, се усмихнах, защото те познах!
Чудесна бяла разходка сте си направили с твоите палавничета!
Нека да ви е бяло, чисто и обичливо!!! Прегръщам ви :)))

с тях е така. Обичливо да е на всички, тази белота предразполага. Някак си разнежва. Усмивки от мен!
цитирай
8. makont - Здравей! Знаеш ли,
29.01.2014 16:06
marmota написа:
Единствените същества ,които не могат да те ядосат истински.Уж те е яд ,а ти е смешно.Обичам кучета,но трудно се разделям с тях!

това е екзистенциален въпрос. Да си имаш куче е щастие, любов, взаимност. Но те си отиват преди нас. И ние страдаме. Колко хора чувам: "Повече никога, не мога да понеса това страдание". Не е така. Ами то тогава не трябва и да обичаме, защото понякога има раздяла, не трябва да имаме деца, защото понякога носят страдание. Не трябва....., защото мога да страдам. Аз съм ЗА. Трябва всичко, в едно със страданието, което съм готова да изживея, но да я имам тази обич. Усмивки!
цитирай
9. dorichela - :)
29.01.2014 16:40
моя заек като види студ и сняг, само се наглася по-близо до печката да му топли на гъзинката :)
цитирай
10. marmota - Четири кучета отгледах
29.01.2014 16:54
и ми беше много трудно да свикна без тях! Сега дъщеря ми има Йоркширски териер,всеки ден ходя и му се радвам.Понякога го вземам у нас на гости и не оставам съвсем без животинки,но ще ми много трудно да се разделя отново дори с него.
Поздрав!
цитирай
11. paciencia - Сладури!!!
29.01.2014 18:01
Много са милички мъничетата! Чисти душички, чудесно се вписват в снежната белота. Уловила си естествената чистота и невинност в природата. А самотната заснежена пейка ми навя носталгия. Напомня ми една беловласа старица, която очаква нечие завръщане. Много ми хареса поста ти! Поздрави, Майче!
цитирай
12. mt46 - Поздрав!...
29.01.2014 18:12
Хубаво си описала тази белоснежна разходка... Неочакването на нещо ново е характерно за мъдростта...
цитирай
13. usmivka99 - Поздрав!
29.01.2014 19:47
Много е хубаво! :)
цитирай
14. precoria - ..".и е любов",
29.01.2014 20:53
ами нека да е любов всичко това!
цитирай
15. makont - Май радостта е повече за нас, те просто усещат присъствието ни,
29.01.2014 22:33
hloris написа:
И каква яка игра сте му ударили в снега,просто да ви завиди човек!
Хубава е тая снежна зимна приказка,ама мопсчетата изместват цялото
ми внимание,големи симпатяги и сладурковци,гушки и от мен за тях!
Благодаря за хубавите снимки,Мая!:)
И аз си направих такава игра с моята маца в снега,не зная кой му се радваше повече,тя или аз...

настроението ни. Те живеят сякаш, чрез нашите емоциии. Пълна съпричасност. Знаеш ли, днес сутринта не ми се прибираше. Някаква еуфория ме обзе, едно вълшебно настроение, сякаш целият свят беше потънал в някаква хармония. А двете мопсчета, те са едно малко чудо. Аз не мога да живея без тях. Като деца са ми. Усмивки и спокойна нощ.
цитирай
16. makont - Здравей Вени, не знам дали слушат прогнозата, но обичат сняг.
29.01.2014 22:36
kasnaprolet9999 написа:
Много са сладки твоите мопсчета, май те се радват повече от теб и сигурно слушат прогнозата:)) Бяла и чиста красота, аз също се поразходих днес в една такава градина в близост до нас. Поздрави!!

Вече са тинейджърки на три години и осем месеца, не са толкова игриви, както, когато бяха бебета. Но завали ли сняг, дори и лентяйката Йода се разиграва. Крие се в снега, дебне и се закача с Жизел. Зареждат ме за целия ден. Когато ги разхождам аз сутрин, след това денят ми е усмихнат и ми е някак си обичливо. Усмивки и лека нощ!
цитирай
17. makont - Дорич, ти и заек. Големи сладури сте.
29.01.2014 22:39
dorichela написа:
моя заек като види студ и сняг, само се наглася по-близо до печката да му топли на гъзинката :)

Моите принцеси също си пазят гъзинката, по цял ден спят, през нощта се гушкат в нас и дори спят под завивката. Но падне ли сняг, просто забравят за студа. Точно като децата. Нали са късокраки, ако знаеш колко са смешни, когато снегът е дълбок. Като две къртичета са, прокопават тунели, за да се движат или подскачат, като зайчета. Нагушкай заека. Поздрави!
цитирай
18. makont - Значи и Вие сте като мен. Аз без куче не мога.
29.01.2014 22:44
marmota написа:
и ми беше много трудно да свикна без тях! Сега дъщеря ми има Йоркширски териер,всеки ден ходя и му се радвам.Понякога го вземам у нас на гости и не оставам съвсем без животинки,но ще ми много трудно да се разделя отново дори с него.
Поздрав!

Тези две принцеси са деца на предишната ми мопска Жизел, тя умря от лекарска грешка на третия ден, след като ги роди. С нея умряхме и ние. Беше ад. Но тези мъничета не ни оставиха да се отдадем на страданието. Трябваше да се стегнем, за да ги отгледаме. Те за това са ми като деца. И те ни усещат по друг начин. Не са гледани от кучешка майка и очевидно ни приемат много по-близо до сърчицата си от обикновени хора. Знам, че един ден, когато си отидат, може би ще умра от мъка. Но сега имам щастието да ги обичами да им се радвам и няма да пропусна нито миг да го правя, докато Бог е отредил. Лека нощ от мен!
цитирай
19. makont - Здравей Вася, и ти се впечатли от пейката.
29.01.2014 22:48
paciencia написа:
Много са милички мъничетата! Чисти душички, чудесно се вписват в снежната белота. Уловила си естествената чистота и невинност в природата. А самотната заснежена пейка ми навя носталгия. Напомня ми една беловласа старица, която очаква нечие завръщане. Много ми хареса поста ти! Поздрави, Майче!

Много я обичам. Тя е в една потайна алея, която е много красива. Често присядаме на нея. Такава една, недодялана от грубо сковани дървета, но много романтична. И никак не е самотна. Не я оценяваме само ние. Всеки сезон е като в приказка. Пейката и зелената трева, пейката и есенната шума, навсякъде около нея, сякаш потънала в злато. А зимата, бяла, сгушена в мислите си и в очакване... Всеки ден сме при нея, за да отнемаме самотата и. Усмивки и спокойна нощ!
цитирай
20. makont - Мопсовете са мъдрост, всеки ден ме учат на нещо.
29.01.2014 22:51
mt46 написа:
Хубаво си описала тази белоснежна разходка... Неочакването на нещо ново е характерно за мъдростта...

Те не очакват, не знаят. Те просто обичат, дават любов и нежност, те са извор на радост. Очакването е наш приоритет, но ни натоварва. Усмивки!
цитирай
21. makont - Много е хубаво.
29.01.2014 22:52
usmivka99 написа:
Много е хубаво! :)

И на очите, и на сърцето и на душата. Поздрави и спокойна нощ!
цитирай
22. makont - И е любов, и да бъде любов!
29.01.2014 22:55
precoria написа:
ами нека да е любов всичко това!

Понякога не ми стигат думите да предам усещането. Когато ми е леко на душата, времето е прекрасно, те играят около мен и тази белота. Наистина ми се иска да полетя, всъщност, политам. Такова е усещането. Усмивки и лека нощ!
цитирай
23. makont - Обич е ключовата дума. Обич, която можеш да дадеш
29.01.2014 22:58
анонимен написа:
Детето в нас, и мечтателят, и усещането, че всичко наоколо е красива радост - снегът, белотата, мопсчетата сладури ... пътечките в снега... дори пейката вече не е самотна.
Чудна разходка, с много обич!
Поздрав, Мая! :)

и да получиш. Това е едно преливане на чувства, една вселенска взаимност. Когато обичаш, няма самота. Поздрави и спокойна нощ!
цитирай
24. faktifakti - умееш да се радваш на живота
29.01.2014 23:41
по един уникален начин - изживявайки осъзнато всеки ден.
красивата бяла разходка си я превърнала в снежна приказка с малките си приятелчета за разкош.
лека нощ..
цитирай
25. karaiany - Тия двама сладури ми взеха акъла, да знаеш!:)
30.01.2014 04:34
Като ги гледам и на мен ми се ще да се отъркалям в снега.
Супер картинки, Майче! :)
цитирай
26. marrta - да, имате си истински, бял и пухкав,
30.01.2014 08:00
весел сняг, Мая. Убедих се! Много се радват децата - видно е:)
цитирай
27. makont - За разкош, Евичка. Липсва ми само твоята бяла рокля,
30.01.2014 12:24
faktifakti написа:
по един уникален начин - изживявайки осъзнато всеки ден.
красивата бяла разходка си я превърнала в снежна приказка с малките си приятелчета за разкош.
лека нощ..

да я размятам върху снега. Всъщност, знаеш ли, ще си призная нещо. От дете обичам много широките поли, като се завъртиш, и те се вдигат и разперват, стават като роклита на балерините, красота. И сега го правя, когато не ме гледа никой, разбира се. Та точно така си я представям бялата рокля, много богат клош и при едно завъртане, политаш и физически, не само с душата си. Прегръщам те, ех, че ме размечта и се развъртях....
цитирай
28. makont - Много са благи, нали. Големи гальовничета са.
30.01.2014 12:36
karaiany написа:
Като ги гледам и на мен ми се ще да се отъркалям в снега.
Супер картинки, Майче! :)

Ами идвай, ще ти услужа с тях и няма как да не ти се прииска да се овъргаляш в снега. Усмивки!
цитирай
29. makont - Да, Доре. Тази година валя от веселия,
30.01.2014 12:38
marrta написа:
весел сняг, Мая. Убедих се! Много се радват децата - видно е:)

тъжния сняг нещо са го забранили от МеждуГалактическото правителство, нищо, че от ЕС се дърпат и си държат на него. Усмивки!
цитирай
30. faktifakti - във всяка жена живее по едно малко приказно момиченце,
30.01.2014 12:49
което винаги си мечтае за хубави работи.
усмивки от мен, миличка.

makont написа:
faktifakti написа:
по един уникален начин - изживявайки осъзнато всеки ден.
красивата бяла разходка си я превърнала в снежна приказка с малките си приятелчета за разкош.
лека нощ..

да я размятам върху снега. Всъщност, знаеш ли, ще си призная нещо. От дете обичам много широките поли, като се завъртиш, и те се вдигат и разперват, стават като роклита на балерините, красота. И сега го правя, когато не ме гледа никой, разбира се. Та точно така си я представям бялата рокля, много богат клош и при едно завъртане, политаш и физически, не само с душата си. Прегръщам те, ех, че ме размечта и се развъртях....

цитирай
31. dinkov - Динков
30.01.2014 13:50
makont - това е за теб

Сняг заваля,
красиво и бяло,
като в бебешка люлка
с дъх на свежест, чисто и нежно,
спомен връхлита,
сърцето трепна,
за времена,
когато бяхме просто деца.

Самотна пейка,
цялата в сняг,
кученце малко подскача,
весело опашка върти,
газя в снега,
стъпки остават,
спокойствие и любов
завладяват моята душа.

Ицко
цитирай
32. makont - Благодаря ти, Ице, много е мило.
30.01.2014 14:36
dinkov написа:
makont - това е за теб

Сняг заваля,
красиво и бяло,
като в бебешка люлка
с дъх на свежест, чисто и нежно,
спомен връхлита,
сърцето трепна,
за времена,
когато бяхме просто деца.

Самотна пейка,
цялата в сняг,
кученце малко подскача,
весело опашка върти,
газя в снега,
стъпки остават,
спокойствие и любов
завладяват моята душа.

Ицко

Не случайно използвах сравнението с "бебешка люлка", това е концентрация на чистотата, душевната. Така приемам и снега. Отключва заспалото дете в нас. Падне ли сняг, се радвам като дете, колкото и да съм порасла. Предполагам, че със всички е така. Снежната белота сгрява, въпреки студа. Още веднъж ти благодаря! Усмивки!
цитирай
33. megg - Привет, Мая! :)
30.01.2014 17:03
Дойдох пак да се порадвам на снега и на играта, на общата ви радост.
А пък при нас - лед и сърдит вятър...
Анонимният от снощи съм аз, не знам каква е причината, може би проблеми покрай тока, дето капризничи - спира, идва ...
Поздрав и да направите едно кълбенце в снега и за мен, ако може. :)
цитирай
34. dinkov - Динков
30.01.2014 18:24
makont - мил е твоят постинг. На колкото и години да стане човек, запази ли детското в себе си, значи се е съхранил като човек. "Бебешка люлка", че какво по-красиво от това, по-невинно и по-чисто. Просто всички имаме нужда от повече такива постинги. А пък мен май ме избива на поезия като прочета нещо такова, макар, че в интерес на истината само леко перифразирах твоето писание в лека стихотворна форма. Много, много усмивки :)))))))))))))), абе ако може и още малко сняг, за да си направя и снежен човек :))))))))))))))))
Ицко
цитирай
35. stela50 - Поздрави, Майче... много е хубаво... и е любов.
30.01.2014 19:17
Страхотни сладури са твоите мопсчета...
и в игрите си едни такива сериозни, важни...
интелигентни. Разговаряйки мислено с тях в
в тази бяла тишина, не може без философия
и поезия... а и ти си омайница вълшебна...
Прегръщам ви !
цитирай
36. malchaniaotnadejda7 - Невероятен постинг, Майче!
31.01.2014 06:17
С нежност и незабравими мигове! И тези сладурани! :) Прегръдки, Майче и ги погали от мен! А снегът е толкова красив, че изглежда недействителен...
Ти най-хубаво си го казала:

"Красиво е. И е бяло. И е спокойно. И е невероятно. И е любов..."

Защото си била там, в него... :) Благодаря, че го сподели с нас! Подарък е! И да, вечността е именно в тези кратки, столящи мигове, в светлината на снега искряща в очите на любимите кученца, в нещата от живота... Всеки ден, с обич! Както ти го можеш!:)
цитирай
37. gocho52 - Снимахме го...
31.01.2014 08:59
Снега.
Хайде,да си ходи вече!
цитирай
38. makont - Нямаш проблем, Мег.
31.01.2014 10:25
megg написа:
Дойдох пак да се порадвам на снега и на играта, на общата ви радост.
А пък при нас - лед и сърдит вятър...
Анонимният от снощи съм аз, не знам каква е причината, може би проблеми покрай тока, дето капризничи - спира, идва ...
Поздрав и да направите едно кълбенце в снега и за мен, ако може. :)

Две салта от мопсове и едно от мен, все още има непрогазени полянки в парка. Една ще наречем на теб и ще я осеем със стъпки. Усмивки!
цитирай
39. makont - Усмихнах се, от това, че мен ме избива на проза,
31.01.2014 10:26
dinkov написа:
makont - мил е твоят постинг. На колкото и години да стане човек, запази ли детското в себе си, значи се е съхранил като човек. "Бебешка люлка", че какво по-красиво от това, по-невинно и по-чисто. Просто всички имаме нужда от повече такива постинги. А пък мен май ме избива на поезия като прочета нещо такова, макар, че в интерес на истината само леко перифразирах твоето писание в лека стихотворна форма. Много, много усмивки :)))))))))))))), абе ако може и още малко сняг, за да си направя и снежен човек :))))))))))))))))
Ицко

теб те изби на поезия. Все се създава нещо красиво. Обличаме думите в емоции. Поздрави и хубав петък!
цитирай
40. makont - Таничка, представих си се с една огромна шапка и пръчица вълшебница,
31.01.2014 10:28
stela50 написа:
Страхотни сладури са твоите мопсчета...
и в игрите си едни такива сериозни, важни...
интелигентни. Разговаряйки мислено с тях в
в тази бяла тишина, не може без философия
и поезия... а и ти си омайница вълшебна...
Прегръщам ви !

с шумоляща дълга рокля и раздавам вълшебства. О, ако можех. Но поне с думички, предизвиквайки положителни емоции, надявам се да нося мъничко топлинка за душиците ни. Прегръщам те!
цитирай
41. makont - Наденце, мен все ме избива на любов,
31.01.2014 10:31
malchaniaotnadejda7 написа:
С нежност и незабравими мигове! И тези сладурани! :) Прегръдки, Майче и ги погали от мен! А снегът е толкова красив, че изглежда недействителен...
Ти най-хубаво си го казала:

"Красиво е. И е бяло. И е спокойно. И е невероятно. И е любов..."

Защото си била там, в него... :) Благодаря, че го сподели с нас! Подарък е! И да, вечността е именно в тези кратки, столящи мигове, в светлината на снега искряща в очите на любимите кученца, в нещата от живота... Всеки ден, с обич! Както ти го можеш!:)

като се разхождам с мопитата, и тази белота, обхваща ме едно такова чувство на вселенска любов. Сякаш обичам всичко и всички. Ако това нещо можеше да зарази всички, знаеш ли колко сърдечен би станал светът. Е, опитвам се да го предам, да ви заразя, поне за миг. Много ми е хубаво, че прочете и видя. Прегръдки!
цитирай
42. makont - Къш, сняг.
31.01.2014 10:32
gocho52 написа:
Снега.
Хайде,да си ходи вече!

Прав си, много е красиво, но душите ни вече са подготвени за пролетта. Нека, обаче още мъничко му се порадваме, на този, закъснелия, белия, красивия сняг. Поздрави на морето!
цитирай
43. flymore - Бъди щастлива с най-верните приятели до теб, Маичка!
31.01.2014 10:39
Постингът ти е топъл, нежен, бликащ от любов!!!
Прегръдки<3!
цитирай
44. makont - Обещавам! Всъщност, щастлива съм.
31.01.2014 11:59
flymore написа:
Постингът ти е топъл, нежен, бликащ от любов!!!
Прегръдки<3!

С тези създания около себе си, човек няма как да не е винаги в кондиция и в добро настроение. Усмивки за теб и хубав петък!
цитирай
45. djani - О, любители на милите животинки...
31.01.2014 12:11
Има да ми дишате праха с любовта към тях...Напред съм с цяла светлинна година. Всъщност само с новелата си "ЖИВОТ В КУЧКАРНИКА" - djani.blog.bg/izkustvo/2011/06/07/jivot-v-kuchkarnika-chast-1.761445&#8206;
цитирай
46. makont - Здравей Джани,
31.01.2014 12:24
djani написа:
Има да ми дишате праха с любовта към тях...Напред съм с цяла светлинна година. Всъщност само с новелата си "ЖИВОТ В КУЧКАРНИКА" - djani.blog.bg/izkustvo/2011/06/07/jivot-v-kuchkarnika-chast-1.761445&#8206;

влязох в линка, обаче това, написаното много дълго. Ако си навит ти да приключваш вместо мен, ще се кротна и ще го прочета. Когато имам време, разбира се ще го прочета. Де що е свързано с кучета, живо ме интересува. Обичам ги. Това е положението. Дори и когато са лоши, те са такива, защото има човешка намеса. Моите са добрички, мънички и обичливи. Усмивки и хубав петък!
цитирай
47. djani - Е, нещо по-кратко и съвсем прясно, публикувано от няколко медии...
31.01.2014 18:05
УШКО-БЕЗУШКО - djani.blog.bg/izkustvo/2013/12/23/ushko-bezushko.1221854
цитирай
48. ckarlet - Прекрасно бяло и романтично, Мая! И ...
01.02.2014 15:41
Прекрасно бяло и романтично, Мая! И малките сладурчета са страхотни. И дъщеря ми има едно малка топка подарък за празниците. Трябва да я снимам и да я покажа:)
Приказни почивни дни!
цитирай
49. makont - О, Джани, за онова кученце, обезобразено от лошите деца
01.02.2014 16:19
djani написа:
УШКО-БЕЗУШКО - djani.blog.bg/izkustvo/2013/12/23/ushko-bezushko.1221854

и изживяло живота си в обич към твоя син. Много е хубав разказа, и много тъжен. Поздрави!
цитирай
50. makont - Здравей, Скарлет!
01.02.2014 16:20
ckarlet написа:
Прекрасно бяло и романтично, Мая! И малките сладурчета са страхотни. И дъщеря ми има едно малка топка подарък за празниците. Трябва да я снимам и да я покажа:)
Приказни почивни дни!

Това са "топки любов", голямо щастие са. Благодаря ти за гостуването и много усмивки от мен и пожелание за хубав уикенд!
цитирай
51. martito - Ах, защо не ме взехте с ваааааааа...
01.02.2014 17:36
Ах, защо не ме взехте с вааааааааааааааас..... Искам и аааззз:) И аз щях да шляпкам с Жизел и Йода из снега и много, мног щяхме да се гоним:)))) И ангелчета по снега да правим:))))))
Не ме забравяйте следващия път!!! Моля:))
цитирай
52. gosho568 - Големи сладури са и двете кучета!
01.02.2014 22:00
Засенчват, зимния пейзаж.....
цитирай
53. vmir - И аз днес цял ден бях сред тази красива белота.
02.02.2014 02:07
Избягвам оживените маршрути, трябва ми самота и тишина. Слагам си тъмни слънчени очила и забравям да поздравявам пръв, защото акъла ми е другаде. Въпреки всичко, днес се запознах с приятен младеж, с който се оказа, че имаме изумително сходни разбирания и навици. Така удоволствието ми от близостта с природата беше допълнено от удоволствието да общувам няколко часа с нормален и морално читав човек, който ми сподели трудностите си, без да се самоокайва и без да сатанизира останалите.
цитирай
54. makont - Идвай, Мартичко!
02.02.2014 09:49
martito написа:
Ах, защо не ме взехте с вааааааааааааааас..... Искам и аааззз:) И аз щях да шляпкам с Жизел и Йода из снега и много, мног щяхме да се гоним:)))) И ангелчета по снега да правим:))))))
Не ме забравяйте следващия път!!! Моля:))

Ние тричките всеки ден се забавляваме така. Аз винаги се изумявам на енергията, която имат тези две мъничета. Йода е ддоста мързелива, но на сняг така се разиграва, снишава се, дебнат се, гонят се, играят и аз се вдетинявам до глпост и се включвам в шоуто. Може да изглежда дори инфантилно, но аз се чувствам добре и това ми стига. Усмивки и хбав неделен ден!
цитирай
55. makont - Нали, принцеси.
02.02.2014 09:50
gosho568 написа:
Засенчват, зимния пейзаж.....

Това са най-обичаните същества на света и най-обичащите. Усмивки и хбав неделен ден.
цитирай
56. makont - Здравей! Понякога се случва,
02.02.2014 09:55
vmir написа:
Избягвам оживените маршрути, трябва ми самота и тишина. Слагам си тъмни слънчени очила и забравям да поздравявам пръв, защото акъла ми е другаде. Въпреки всичко, днес се запознах с приятен младеж, с който се оказа, че имаме изумително сходни разбирания и навици. Така удоволствието ми от близостта с природата беше допълнено от удоволствието да общувам няколко часа с нормален и морално читав човек, който ми сподели трудностите си, без да се самоокайва и без да сатанизира останалите.

аз също при разходката с кученцата разговарям с някой непознат човек. Обикновенно ми се случват самотни старици, които си нямат никого. Върват сами из парка, а на лицето им е изпиано страданието. Знаеш ли, колко щастливи се чувсват след като си поговорим. Те жадуват за контакт, за нормален човешки разговор. Но хората не им обръщат внимание. Общо взето отношението е като към смъртници. Така се чувствам щастлива. С младите по-рядко говоря, защото те са на групи с кучетата си и са толкова щастливи и шумни, че рядко можеш да ги хванеш за разговор на общочовешки теми. Усмивки от мен и хубав неделен ден!
цитирай
57. magnoliya - Ех че е бяло, спокойно и невероятно ...
02.02.2014 21:52
Ех че е бяло, спокойно и невероятно при вас, нямате много сняг! Животинчетата като децата се радват на снега! И на мен ми е приятно, но при нас снегът и вятъра натрупаха огромни преспи.
Приятна вечер!
цитирай
58. vmir - 56. makont,
03.02.2014 10:15
Благодаря ти, приятна бяла седмица! :)
цитирай
59. ishchel - Bjlo i lubov -
05.02.2014 15:06
sinonimi. I njkolko kapki cherveno za razkosh - kato buzkite na Snejanka! Pozdravi, Maiche!
цитирай
60. sestra - Мая, за мен снегът
06.02.2014 19:42
е доказателството, че водата помни. А двете души със сладките муцунки знаеш, обичам ги. Не пропускай да им го казваш и заради мен!
цитирай
61. metlichina - и бяло е...
06.02.2014 22:08
снежно бяло, и красиво... и щастливо...
бял поздрав за теб, от сърце..
цитирай
62. makont - Цветенце, топи се вече снегът, сега е замръзнало и мръсно бяло,
07.02.2014 09:29
magnoliya написа:
Ех че е бяло, спокойно и невероятно при вас, нямате много сняг! Животинчетата като децата се радват на снега! И на мен ми е приятно, но при нас снегът и вятъра натрупаха огромни преспи.
Приятна вечер!

но ние пак сме щастливи. Открадните мигове свобода с кученцата ме зареждат за целия ден. Прегръщам те и ти изпращам много усмивки!
цитирай
63. makont - Червеното вечер,
07.02.2014 09:31
ishchel написа:
sinonimi. I njkolko kapki cherveno za razkosh - kato buzkite na Snejanka! Pozdravi, Maiche!

за здраве. Мопсовете участват активно и на масата. Йода дебне какво се случва по чиниите и гледа с такави очи, сякаш никога не е хранена през живота си. Та за това правим големи разходки, да топим мазнините от проучванията по време на хранене. Когато сме тричките, аз, образно казано се вдетинявам до лудост. Усещането е невероятно, наистина само любов. Усмивки!
цитирай
64. makont - Помни, Стани.
07.02.2014 09:34
sestra написа:
е доказателството, че водата помни. А двете души със сладките муцунки знаеш, обичам ги. Не пропускай да им го казваш и заради мен!

Чудя се, когато завали пак, дали някоя дъждовна капка няма да ме плесне по челото и да ми проговори: "Хей, помниш ли как се забавлявахме, докато бях снежинка". И в дъжд лудеем, да знаеш. Между другото, мопсчетата са големи чистници, не преминават през локвите. Най-чинно ги заобикалят, чак се чувствам неудобно, понякога, когато ми се прииска да цопна в някоя локва, ей, така, тайничко. Усмивки от мен и хубав петък!
цитирай
65. makont - Снегът отключва добротата в нас,
07.02.2014 09:35
metlichina написа:
снежно бяло, и красиво... и щастливо...
бял поздрав за теб, от сърце..

просто, когато съм на поляната със сняг, игнорирам всички грижи от мен, усещането е за свобода и наистина любов, такава една, всепоглъщаща, за всички и всичко. Поздрави и много хубав петъчен ден ти желая!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3030891
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031