Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2014 09:21 - САМА ОТ СЕБЕ СИ ОРИСАНА
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 26527 Коментари: 75 Гласове:
81

Последна промяна: 14.02.2014 16:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Аз нямам думата за нищо А много ми се иска да крещя Простена ми е дозата отприщеност Когато имам чувството  за вина   Простена е, защото е стенание Несподелено в своята безпомощност С въздишката, послание по вятъра изпращам чаканите отговори   Това е кръговрат, не е безпомощност Едно очакване в неслучване Обръщам се с хастара си нагоре Във опит за прикритие на същност   И все така оставам независима Затворена   кутия  от страдания С чувствителност, сама от себе си орисана Да бъде доживотно неразбрана




Гласувай:
82



1. aip55 - Чувствителноста е
13.02.2014 10:12
в кръвта ти... И да допълня:
http://www.youtube.com/watch?v=fOD5FKWlDOM
цитирай
2. marmota - Не си само ти!
13.02.2014 10:14
И аз имам такава кутия,но напоследък
често я отварям!
Харесах!
Хубав усмихнат ден!
цитирай
3. mt46 - Поздрав!...
13.02.2014 11:57
Хубаво стихо и песен...
Кой може да разбере напълно човека?...
цитирай
4. karaiany - Викай, Майче! Ако си траеш никой ...
13.02.2014 13:59
Викай, Майче!
Ако си траеш никой няма да те чуе.:)
Хубаво, хубаво! Хареса ми!
цитирай
5. stela50 - ***
13.02.2014 14:09
Чета стихотворението, слушам песента
и нещо странно преминава през мислите,
докосва душата, премрежва погледа...
Ех, тази наша чувствителност... неудобна
понякога, но красива и нежна... истинска.
...И все така оставам независима
Затворена кутията от страдания...
Поздрав, Майче !
цитирай
6. tit - не крещи!:(
13.02.2014 14:25
Пей!:)))
цитирай
7. makont - Точно така, благодаря,
13.02.2014 14:31
aip55 написа:
в кръвта ти... И да допълня:
http://www.youtube.com/watch?v=fOD5FKWlDOM

понякога наистина се чувствам, сякаш светът е на раменете ми, а нямам силата да го нося. Затова се изкрещях. А, чувствителността, понякога е наказание. Усмивки, все пак имаме невероятното свойство да забравяме лошите мигове и да продължим да приемаме действителността с чувство за хумор.
цитирай
8. makont - Здравей, тя е като кутията на Пандора,
13.02.2014 14:33
marmota написа:
И аз имам такава кутия,но напоследък
често я отварям!
Харесах!
Хубав усмихнат ден!

отвориш ли я веднъж и те връхлита съдържанието и. Аз рядко надниквам вътре, но като ме блъсне нещо от там, ме срива тотално. Хубавото е, че имам способността бързо да рекреирам, да махна с ръка, да вирна глава и да се усмихна. Понякога, но само по някога сме слаби и безпомощни. Усмивки и сложи кутията под ключ, а ключът хвърли през три планини, в девета.
цитирай
9. makont - Никой не може да ни разбере, нали. Лошото е, че
13.02.2014 14:35
mt46 написа:
Хубаво стихо и песен...
Кой може да разбере напълно човека?...

понякога сами себе си не разбираме и тогава настъпва сблъсъкът вътрешен, опустошителен понякога. Но, пък вземеш ли се в ръце и пак идва пролет. А тя идва и в истинският смисъл на думата, така, че усмивки, слънчице и настроение.
цитирай
10. makont - Какво ти викане, аз направо зяя.
13.02.2014 14:38
karaiany написа:
Викай, Майче!
Ако си траеш никой няма да те чуе.:)
Хубаво, хубаво! Хареса ми!

Обаче, ми олекна. Де да знаех, че като ме избие на поезия и ще ми мине мрачното настроение. Въх, Боже, прописах и аз. Сега съм в нормалното си състояние, натоварена с работа, пълна с неприятности, но нахилена и ентусиазирана, на принципа: "Те мен ли или аз тях", като всичко е в моя полза. Усмивки, Караяни и благодаря за проявената снизходителност и поощрението.
цитирай
11. makont - Здравей Таничка, изобщо сме като опънати струни.
13.02.2014 14:40
stela50 написа:
Чета стихотворението, слушам песента
и нещо странно преминава през мислите,
докосва душата, премрежва погледа...
Ех, тази наша чувствителност... неудобна
понякога, но красива и нежна... истинска.
...И все така оставам независима
Затворена кутията от страдания...
Поздрав, Майче !

Лошото е, че понякога от тях се откъсва не само музика, но и стон. Песента много я харесвам. Тя е за любов, няма нищо общо с отварянето на кутията. Нали любовта лекува. Та за това, идеята ми беше, че всичко преминава и всичко е любов. Прегръщам те и ти изпращам най-широката си усмивка.
цитирай
12. makont - Хей момиче, обичам твоите коментари.
13.02.2014 14:42
tit написа:
Пей!:)))

Лаконични, но казващи толкова много. Може би, защото изразяването чрез глаголи е бързодействащо. А аз съм една обстоятелствена. Сега, след малко ще яхна прахосмукачката и когато чистя, жална им майка на съседите, пея с пълно гърло. Така изчиствам цялата негативна енергия. Усмивки, Тит, много слънчице и настроение!
цитирай
13. megg - " С въздишката, послание по вятъра "
13.02.2014 15:04
Въздишката ... понякога по - силна от вик, от най - силния вик; дори приглушена, разплакана току - виж затанцувала с вятъра. Превръща се в зора.
Здравей, Мая, и аз като Таня ще кажа Ех за чувствителността и - добре, че я има...
Поздрав!
цитирай
14. paciencia - Поздрави, Майче!
13.02.2014 17:10
Простена ти е „дозата отприщеност“, даже е очарователна, както всичко при теб! Предполагам вече си изчистила енергиите(и дома) с песен и прахосмукачка. И аз си падам по този метод.Извини ме, но прочетох коментарите. Усмихнат ден:)
P.S. Много обичам тази песен!
цитирай
15. precoria - Важно е,
13.02.2014 18:16
остани независима,никой да не може да те вкара в рамка,в затворени кутии и затворени пространства.Без въздух и любов не може!Дишай ги!
цитирай
16. valeska - Привет!:)
13.02.2014 18:27
Животът има както лоши, така и добри страни и те трябва да бъдат изживяни...
цитирай
17. makont - Здравей Мег, така е, понякога въздишаме, понякога се смеем,
13.02.2014 18:35
[quote=megg]Въздишката ... понякога по - силна от вик, от най - силния вик; дори приглушена, разплакана току - виж затанцувала с вятъра. Превръща се в зора.
Здравей, Мая, и аз като Таня ще кажа Ех за чувствителността и - добре, че я има...
Поздрав![/quote
животът ни е изпъстрен с настроения, различен начин на възприемане на дадени ситуации. За това е толкова интересен. Усмивки от мен и хубава вечер!
цитирай
18. makont - Хвана ме в настроение и искрено се разсмях.
13.02.2014 18:37
[quote=анонимен]Още от постингът за отрязаната коса схаванах,че нещата ти не вървят по план.Честата смяна на снимките в аватара ме карат да си мисля,че си много,ама много наранена в твоята женска същност.Мъжете са така-винаги има някоя по-ефектна!
Все пак,остава ти преданността на мопсовете.Тях не ги вълнуваш като жена.Пей![/quote
Усмивки и хубава вечер!
цитирай
19. makont - Като фурия съм, Вася.
13.02.2014 18:39
paciencia написа:
Простена ти е „дозата отприщеност“, даже е очарователна, както всичко при теб! Предполагам вече си изчистила енергиите(и дома) с песен и прахосмукачка. И аз си падам по този метод.Извини ме, но прочетох коментарите. Усмихнат ден:)
P.S. Много обичам тази песен!

Първо с прахосмукачката, а после с "поршето"(или т.н. моп). Съседите сигурно си слагат тапи в ушите, обаче аз съм на кеф. Най-важното е, че си опрахосмукачих душата и набързичката си върнах усмивката. Не мога много да се цупя. Усмивки!
цитирай
20. makont - Здравей, аз опитвам да се напъхам в някакви рамки, или в кутията,
13.02.2014 18:41
precoria написа:
остани независима,никой да не може да те вкара в рамка,в затворени кутии и затворени пространства.Без въздух и любов не може!Дишай ги!

обаче не ме свърта. Такава съм си врътлива, а особено в лошо настроение мразя да съм. Така, че сега пак съм отворила тази, с усмивките и ти пращам много, по вятъра. Хубава вечер!
цитирай
21. sestra - :)
13.02.2014 21:15
Чувствителността - човешката сила и слабост, силата на слабостта или пътят. Ехооо, философче :))) Радваш ти отново.
цитирай
22. magnoliya - Много ми хареса! Дерзай!
13.02.2014 22:01
Много ми хареса!
Дерзай!
цитирай
23. makont - Нали така израстваме и ставаме силни.
13.02.2014 22:34
valeska написа:
Животът има както лоши, така и добри страни и те трябва да бъдат изживяни...

Аз наистина го виждам, всеки проблем носи след себе си спокойствие и уравновесеност, философско отношение и невъзможност за допускане на грешки, поне за малко. До следващото отваряне на кутията. Кръговрат, Валеска, спирала. Хубава вечер от мен.
цитирай
24. makont - Сестриче, ти си ми слабост,
13.02.2014 22:37
sestra написа:
Чувствителността - човешката сила и слабост, силата на слабостта или пътят. Ехооо, философче :))) Радваш ти отново.

дори и най-малкото поощрение от теб, за мен е като планина от възхищение. Сега съм се издула като балон и съм изпаднала във възторженост. За пътя си права, нагоре, надолу, но все напред и все по-упорити. Усмивки от мен и хубава вечер, т.е. лека нощ.
цитирай
25. makont - Благодаря ти, мило Цвете!
13.02.2014 22:38
magnoliya написа:
Много ми хареса!
Дерзай!

Покрай твоето цъфтене, разцъфвам и аз. Лека нощ ти желая!
цитирай
26. hel - Катарзис си е да се развикаш в мерена ...
14.02.2014 05:16
Катарзис си е да се развикаш в мерена реч! И после - пречистена и усмихната!
Много харесах!
цитирай
27. malchaniaotnadejda7 - Майче, Здравей!
14.02.2014 07:24
Така ме зарадва! :) Прекрасно е... Като лятно, като вечно вино от онези тракийските, които след две хилядолетия са още по-хубави. Прегръдки! И наздраве за тази непожизненост, независимост и в края на краищата, макар и неразбрана, но нетленна и вездесъща Любов!
цитирай
28. erato7 - "И все така оставам незави...
14.02.2014 08:32
"И все така оставам независима
Затворена кутията от страдания
С чувствителност, сама от себе си орисана
Да бъде доживотно неразбрана"

Прегръдка и аплодисменти за теб, Майче!
цитирай
29. gocho52 - Честит празник,Мая!...
14.02.2014 08:58
И на Виното!
цитирай
30. martito - Тъжно.. много ...
14.02.2014 11:05
Тъжно.. много ...
цитирай
31. compassion - Много вярно
14.02.2014 12:17
"САМА ОТ СЕБЕ СИ ОРИСАНА"
Ние избираме как да реагираме:
"Обръщам се с хастара си нагоре
Във опит за прикритие на същност."
или се отваряме за любовта и се оставяме без страх от страдание, тя да ни се случи.
... Ех, Майче явно имаме много конкретни очаквания (макар и да го отричаме), щом се чувстваме доживотно неразбрани.
Нейсе, наздраве за Любовта, която идва когато си иска и си отива без предупреждение, но затова пък така ни замайва главите, че все за нея бълнуваме.
цитирай
32. makont - Нали, Хел!
14.02.2014 13:21
hel написа:
Катарзис си е да се развикаш в мерена реч! И после - пречистена и усмихната!
Много харесах!

Друго си е. А аз, тъпа овца, крещя в немерена и се чудех защо не ми олеква. Усмивки и хубав празник днес!
цитирай
33. makont - Здравей Наденце!
14.02.2014 13:24
malchaniaotnadejda7 написа:
Така ме зарадва! :) Прекрасно е... Като лятно, като вечно вино от онези тракийските, които след две хилядолетия са още по-хубави. Прегръдки! И наздраве за тази непожизненост, независимост и в края на краищата, макар и неразбрана, но нетленна и вездесъща Любов!

Любовта ни спасява от самотата, понякога, обаче здраво ни затваря в кутията. Непредсказуема, нараняваща, прекрасна, за нея или хубаво или всичко. Усмивки и наздраве. Лятно вино, с любов!
цитирай
34. makont - Здравей, нещо бях се натъжила, и хоп в "кутията за страдания",
14.02.2014 13:26
[quote=erato7]"И все така оставам независима
Затворена кутията от страдания
С чувствителност, сама от себе си орисана
Да бъде доживотно неразбрана"
хубавото е, че много малко ми трябва за да изляза от там. А иначе, да, така е. Трудно разбираеми сме, защото, поне за мен съм сигурна, още не съм разбрала себе си, как да ме разбере някой друг, колкото и да ме обича. Прегръдки и хубав празник, вино с любов ми допада, по много и за теб!

цитирай
35. makont - Здравей и на теб!
14.02.2014 13:28
gocho52 написа:
И на Виното!

Задължително и на виното. Та какво е любов без вино. Трябват си червени бузки за тази работа. Усмивки и наздраве!
цитирай
36. makont - Мартичко, спокойно, мина ми.
14.02.2014 13:29
martito написа:
Тъжно.. много ...

Пък да знаеш колко бяла и добра съм след такива състояния. Сега съм като памучец. Усмивки, слънчево момиче, много вино и много обич в днешния ден!
цитирай
37. makont - Така е, никой никога няма да ни разбере, за това се задоволяваме
14.02.2014 13:32
compassion написа:
"САМА ОТ СЕБЕ СИ ОРИСАНА"
Ние избираме как да реагираме:
"Обръщам се с хастара си нагоре
Във опит за прикритие на същност."
или се отваряме за любовта и се оставяме без страх от страдание, тя да ни се случи.
... Ех, Майче явно имаме много конкретни очаквания (макар и да го отричаме), щом се чувстваме доживотно неразбрани.
Нейсе, наздраве за Любовта, която идва когато си иска и си отива без предупреждение, но затова пък така ни замайва главите, че все за нея бълнуваме.

с предлаганото. Частичното разбиране все пак си е нещо. Пък, когато сами си уточним приоритетите, може и да бъдем разбрани от някого, някъде. Сложен е женския свят, но пък за това ни обичат. Сега едно голяма Наздраве, по възможност с любим човек и много усмивки!
цитирай
38. mt46 - А песента ми стана любима...
14.02.2014 13:59
Ето я в друга версия -
https://www.youtube.com/watch?v=5kER0VatMlY

Хубав ден!...
цитирай
39. joysii - Слушай лятното вино и да не ти пука. ...
14.02.2014 14:13
Слушай лятното вино и да не ти пука.
Сипи си чаша русо вино с плодове и се радвай на това,че си умна и хубава.
Всичко останало е...суета:):):):):):)
цитирай
40. makont - Страхотна е песента, нали?
14.02.2014 16:28
mt46 написа:
Ето я в друга версия -
https://www.youtube.com/watch?v=5kER0VatMlY

Хубав ден!...

Всъщност, това е моят от говор на негативните настроения. винаги има изход. Усмивки и хубав празник!
цитирай
41. makont - Здравей Джойс, естествено, русо вино.
14.02.2014 16:32
joysii написа:
Слушай лятното вино и да не ти пука.
Сипи си чаша русо вино с плодове и се радвай на това,че си умна и хубава.
Всичко останало е...суета:):):):):):)

Току ща пийнах едно розе от каберне совиньон, сира и рубин. Амброзия. Един от моите клиенти има винарна и жадна не оставам, освен дето си имаме и вино собствено производство. Песента е много готина. Затова я сложих като край, защото винаги мога да се издърпам за косата и да си възвърна настроението. Нали сме несломими. А за готиното, готини сме, умни, красиви и почти толкова скромни. Хайде де. Който може да го опровергае. Опитите продължават. Хубав празник и влюбено да ти е!
цитирай
42. kasnaprolet9999 - Ами време му е да оправим тази ори...
14.02.2014 17:26
Ами време му е да оправим тази орисия:)))
цитирай
43. flymore - Думата е в сърцето ти!
14.02.2014 17:55
Сигурна съм, че разбра, миличка.
http://www.youtube.com/watch?v=iDrUA8F7Vn8&list=UU6OOWdQkTb2y3VW8pVoX7gA

За теб е песента, Маичка!<3<3<3
цитирай
44. makont - О, Вени, сложна работа.
14.02.2014 18:32
kasnaprolet9999 написа:
Ами време му е да оправим тази орисия:)))

Ще ти трябват коренче от кокиче, перо от колибри, нокът от земно пиле, сърчице от мравка, люспа от аспида и... Усмивки, всичко е под контрол. Хубав празник!
цитирай
45. makont - Много тъжно, ако трябва да бъда честна, когато слшам
14.02.2014 18:33
flymore написа:
Сигурна съм, че разбра, миличка.
http://www.youtube.com/watch?v=iDrUA8F7Vn8&list=UU6OOWdQkTb2y3VW8pVoX7gA

За теб е песента, Маичка!<3<3<3

такава сърцещипателна песен, ставам такава една зареяна, замечтана и ми минава лошото настроение. Благодаря, отдавна вече съм в мажорните октави. Усмивки и прекрасен празник!
цитирай
46. scarlety - Тази вечер
14.02.2014 18:34
ти се разрешава "дозата отприщеност", Майче! Весел празник на и наздраве!
цитирай
47. makont - Уха, щом може, значи отприщвам.
14.02.2014 18:46
scarlety написа:
ти се разрешава "дозата отприщеност", Майче! Весел празник на и наздраве!

Усмивки, Ади. Наздраве и много обич и усмивки около теб!
цитирай
48. veninski - Поздрави и от мен, Мая!
15.02.2014 07:24
Поздрави и от мен, Мая!
цитирай
49. vishnichka - Получило се е добре стихоотприщването ти, изненада ме!:)
15.02.2014 20:57
Тя, Музата, не подбира настроенията и връхлита в душата неканена ...
Поздрави!
цитирай
50. makont - Благодаря!
16.02.2014 08:13
veninski написа:
Поздрави и от мен, Мая!

Усмивки и хубав уикенд!
цитирай
51. makont - Като цунами връхлита някое лошо настроение,
16.02.2014 08:15
vishnichka написа:
Тя, Музата, не подбира настроенията и връхлита в душата неканена ...
Поздрави!

опустошава и си отива. Добре, че имаме защитни реакции, за да се опазим и отново да се изправим, дори чрез музата. Усмивки и хубав неделен ден!
цитирай
52. marrta - Има си цена всичко...
16.02.2014 09:35
независимостта също. Висока цена. Но самотата и е с несравнима осанка.

Поздрави, Мая
цитирай
53. makont - Да Доре,
16.02.2014 19:35
marrta написа:
независимостта също. Висока цена. Но самотата и е с несравнима осанка.

Поздрави, Мая

за съжаление. Знаеш ли, аз имах предвид другата независимост, че от мен нищо не зависи, колкото и страдание да вложиш, колкото и да не си съгласен с нещо, в края на крайщата се случва това, което е предопределено или което някой друг е решил вместо теб. В кратки моменти имаме правото сами да вземаме решения и сами да си определяме съдбата. Ако тогава успеем да се ориентираме и се доверим на сърцето си, може и да бъдем щастливи. Усмивки и много спокойна и хубава седмица ти желая.
цитирай
54. makont - Здравей, често се случва така, когато не знаем какво искаме,
16.02.2014 20:04
vostroto написа:
Кой може да каже "как, кой, защо?" ?... Може би Времето, може би Ениа?:)
http://www.youtube.com/watch?v=7wfYIMyS_dI
Всички сме така... А може би героинята е била разбрана, и то много пъти, но от подобни чувствителни души със "затворени кутии", и самите те да не са били разбрани...:) Кой може да каже?...:)
Хубава вечер, Маконт!:)

просто си има технологично време за престой "в кутията" и след това нещата се оправят. Обаче, докато си там, опитите да те измъкнат, обикновено са безуспешни. Глупаво и смешно е, но явно понякога просто ни се страда и никой не може да ни спре. И най-смешното е, че обикновенно е за пълни глупости. Усмивки и хубава седмица!
цитирай
55. dinkov - Динков
16.02.2014 23:33
makont - добре, че не ни забраняват поне да пишеме. Може би свестният човек пише за да се изолира от цялата помия която ни заобикаля. Така съхранява себе си. А когато види нещо красиво или иска да се почуства красиво, му идва муза и самия той създава красота. Много хубаво стихо, истинско и много чувствено.
Поздрав.
Ицко
цитирай
56. makont - Здравей, много си прав.
17.02.2014 14:46
dinkov написа:
makont - добре, че не ни забраняват поне да пишеме. Може би свестният човек пише за да се изолира от цялата помия която ни заобикаля. Така съхранява себе си. А когато види нещо красиво или иска да се почуства красиво, му идва муза и самия той създава красота. Много хубаво стихо, истинско и много чувствено.
Поздрав.
Ицко


Първият вик е за това, че сме безпомощни в това сами себе си да разгадаем, а след това крещим, че другите не ни разбират. Като крайна сметка хармонията е нарушена и не се чувстваме добре. Това стихо го написах в състояние на гняв и пълна безпомощност, не от любовна мъка, както май е разбрано. Със сърдечните трепети всичко си ми е наред, но това, което се случва около мен и фактът, че не мога да променя нищо, въпреки, че в повечето случаи разбирам как стоят нещата, ме докарва до отчаяние. Но, ето, изкрещявам се, този път в мерена реч и олеква. Това е. Усмивки и благодаря за разбирането. Успешна нова седмица!
цитирай
57. etyna - Не е
18.02.2014 00:52
прикриване на същност, всъщност.
А така да те обичам усмихната! Поздрави!
цитирай
58. makont - Нали знаеш, Eти
18.02.2014 20:06
etyna написа:
прикриване на същност, всъщност.
А така да те обичам усмихната! Поздрави!

че клоунът винаги е тъжен. Никой не трябва да знае какво ми е на душата. Аз съм една усмивка,така се съхранявам. В края на крайщата живота е толкова красив, като отвориш очи и се замислиш, трябва да му се радваме. Това се опитвам да правя, борейки се със себе си. Сигурно с всички е така. Усмивки и хубава вечер!
цитирай
59. tota - Майче,
19.02.2014 19:49
Вътре в нас е непрестанна борба, именно поради чувствителността ни! Можем да бъдем разбирани от сродни нам души или от тези, които ни възприемат с всичко това, което носим в себе си и което сме.

Поздрави за хубавото стихотворение търсещо отговор на въпроса: защо се случва това и само на мене ли? Защо?

Прегръдка! И хубава вечер!
цитирай
60. makont - ЗАЩО, Ати е извечният въпрос. Когато ходех преди на църква
20.02.2014 22:57
tota написа:
Вътре в нас е непрестанна борба, именно поради чувствителността ни! Можем да бъдем разбирани от сродни нам души или от тези, които ни възприемат с всичко това, което носим в себе си и което сме.

Поздрави за хубавото стихотворение търсещо отговор на въпроса: защо се случва това и само на мене ли? Защо?

Прегръдка! И хубава вечер!

и ме поразяваше защо не можем да задаваме на Бог въпроса ЗАЩО? Можем само да благодарим и да вярваме. Та аз точно това искам да питам ЗАЩО??? Вече не питам, свикнах с това. Чувствителността е дар божии и наказание божие. Свикнах с това да приемам чуждата болка и да я разтварям в себе си. Да мълча и да оставям другите да говорят. Дано поне на тях им олекне, аз мога да нося. И знаеш ли, това страдание от прекалената чувствителност започна да ме прави щастлива. Душа попивателна, без право да изплаче своята болка, защото никой не ме слуша. Другите да говорят. За това от време на време се изкрещявам. Отварям място, така да се каже. А и сродни души вече няма, Ати. Малко останаха. усмивки от мен и лека нощ!
цитирай
61. faktifakti - това е кръговрат не е безпомощност.
21.02.2014 16:09
поздрав , философски в стихотворна форма си е връх.
прегръдки от мен.
цитирай
62. makont - ...и е различно от въртенето в затворен кръг, когато
23.02.2014 16:18
faktifakti написа:
поздрав , философски в стихотворна форма си е връх.
прегръдки от мен.

си безпомощен. важното е, че минаги има изход и спасение. Усмивки, Евичка!
цитирай
63. metlichina - по женски силна...
24.02.2014 22:36
и прекрасна си... защото винаги има изход в светлите
красивите неща... поздрав сърдечен за теб...
и прегръдка..
цитирай
64. makont - Силата ни е в това, че си признаваме слабостите.
25.02.2014 16:49
metlichina написа:
и прекрасна си... защото винаги има изход в светлите
красивите неща... поздрав сърдечен за теб...
и прегръдка..

А изход винаги има и все успяваме да го намерим, изплувайки от поредното потъване. Усмивки!
цитирай
65. cinderellathespy - Строфи
26.02.2014 19:04
Избрах си това :
"И все така оставам независима
Затворена кутия от страдания
С чувствителност, сама от себе си орисана"
... без последният ред при теб, обаче,
защото рано или късно ставам разбрана... ;)
Привет, Майче! Как си малко преди женския празник? ;)
Поздрави от мен! Днес ми е хубав ден - приключих три тежки дела,
измислих други две, събудих се с повече вяра, а тази вечер ще изпратя писмото до немската клиника и скоро... ще стягам куфарите!
Вселената се задейства и дано скоро се похвалим с позитивни резултати!
Да не забравя и това, че спасих един колега шофьор от глоба от КАТ, защото след престоя ни на прелеза заради бариерите беше забравил да си пусне фаровете, видях го, мигнах му един път с аварийните, аз карах пред него, и той се усети за какво сигнализирам и включи светлините. Малко по-надолу бяха полицаите... Обичам да правя такива... малки вълшебности... <3

Прегръдки,

Ели

пп : И една песничка - > http://youtu.be/A8a6kHQN9BA
:)
цитирай
66. makont - Еличка, толкова се радвам, че се появи!
27.02.2014 19:06
cinderellathespy написа:
Избрах си това :
"И все така оставам независима
Затворена кутия от страдания
С чувствителност, сама от себе си орисана"
... без последният ред при теб, обаче,
защото рано или късно ставам разбрана... ;)
Привет, Майче! Как си малко преди женския празник? ;)
Поздрави от мен! Днес ми е хубав ден - приключих три тежки дела,
измислих други две, събудих се с повече вяра, а тази вечер ще изпратя писмото до немската клиника и скоро... ще стягам куфарите!
Вселената се задейства и дано скоро се похвалим с позитивни резултати!
Да не забравя и това, че спасих един колега шофьор от глоба от КАТ, защото след престоя ни на прелеза заради бариерите беше забравил да си пусне фаровете, видях го, мигнах му един път с аварийните, аз карах пред него, и той се усети за какво сигнализирам и включи светлините. Малко по-надолу бяха полицаите... Обичам да правя такива... малки вълшебности... <3

Прегръдки,

Ели

пп : И една песничка - > http://youtu.be/A8a6kHQN9BA
:)

Ти си едно невероятно момиче, Вселената ще работи за ТЕБ, защото и аз ще те мисля с добро. И никакви кутии и неразбраности, временно явление, нали се сещаш, че в някакви си особени мигове, мислиш, че никой не те разбира, пък после се вместваш във всемирното разбирателство и се стрелваш точно на обратната страна. Наистина се радвам, че се появи. А за празника, оха, ще събера сили, защото и аз като теб съм работно момиче, но, майко мила, ще бушуваме, нали. И да пишеш, еййй! Прегръщам те, целувам те и ти изпращам мнооооого целувки!
цитирай
67. vilish - Сърдечен поздрав, Майче...
28.02.2014 12:53
"С чувствителност, сама от себе си орисана
Да бъде доживотно неразбрана" ...

Защо ли ми е толкова познато?!

Но за теб някак съм убедена, че успяваш да преодоляваш гнева и да се усмихнеш... :) !!!
цитирай
68. makont - Със самонасъскване, можеш да се обречеш на страдание или на
28.02.2014 13:10
vilish написа:
"С чувствителност, сама от себе си орисана
Да бъде доживотно неразбрана" ...

Защо ли ми е толкова познато?!
радост.
Но за теб някак съм убедена, че успяваш да преодоляваш гнева и да се усмихнеш... :) !!!

Зависи, но не можем да не преминаваме през такива настроения. Сигурно преодоляваме себе си всеки път. Обаче, права си, това ми е рядко състояние. Няма време за самосъжаление, хващам се в ръце, сгълчавам се здраво и хайде, нахилена. Усмивки и хубави празнични дни.
цитирай
69. tili - Туй поезията -
07.03.2014 00:55
сложно нещо.
Я, честита баба Марта! Виж какви лалета са наболи, чувам ги как растат всеки ден :)
Прегръщам те, миличка!
цитирай
70. makont - Само така, Тили. Не ми е истински приятел, който винаги е съгласен с мен.
07.03.2014 13:56
tili написа:
сложно нещо.
Я, честита баба Марта! Виж какви лалета са наболи, чувам ги как растат всеки ден :)
Прегръщам те, миличка!

От сърце благодаря. Да, сложно нещо е и аз не го владея. Както и писането. Всяка жаба да си знае гьола. Кротвам си се в счетоводните бумаги, за да не всявам хаос в в синхронизирания поетичен свят. Усмивки от мен и прекрасен празник утре!
цитирай
71. paciencia - Честит празник, Майче!
08.03.2014 17:02
Минах да те поздравя и да ти пожелая щастлив празник. Само че, никакво кротване! Разбира се, че го умееш писането и контактуването. Толкова усмивки си ми подарила! Неслучайно изпитах желание да те посетя и да ти благодаря.
цитирай
72. ckarlet - Изненадана съм от таланта ти за п...
08.03.2014 22:48
Изненадана съм от таланта ти за писане на стихове, Мая! Поздрави за хубавото стихотворение! И честит празник на всички, които празнуват днес!
цитирай
73. makont - Здравей ти слънчево момиче,
10.03.2014 16:02
paciencia написа:
Минах да те поздравя и да ти пожелая щастлив празник. Само че, никакво кротване! Разбира се, че го умееш писането и контактуването. Толкова усмивки си ми подарила! Неслучайно изпитах желание да те посетя и да ти благодаря.

благодаря за поздрава и хубавите думи. Като посвърша малко работата, пак ще пиша, сега ми е изчезнало вдъхновението и всичките ми музи са приспани, временно. А ти къде си, какво се случва с твоя блог. Липсваш!
цитирай
74. makont - Здравей мила Скарлет,
10.03.2014 16:03
ckarlet написа:
Изненадана съм от таланта ти за писане на стихове, Мая! Поздрави за хубавото стихотворение! И честит празник на всички, които празнуват днес!

чак талант, не думай. Благодаря за поздрава. И аз ти изпращам много усмивки и пожелание за хубава седмица!
цитирай
75. paciencia - :)
12.03.2014 09:32
makont написа:
paciencia написа:
Минах да те поздравя и да ти пожелая щастлив празник. Само че, никакво кротване! Разбира се, че го умееш писането и контактуването. Толкова усмивки си ми подарила! Неслучайно изпитах желание да те посетя и да ти благодаря.

благодаря за поздрава и хубавите думи. Като посвърша малко работата, пак ще пиша, сега ми е изчезнало вдъхновението и всичките ми музи са приспани, временно. А ти къде си, какво се случва с твоя блог. Липсваш!


Тук съм, Майче и съм добре, само че във временна почивка (от себе си). Усмивки и ти благодаря:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3032873
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031