Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2014 16:42 - Из записките от дните в лудост
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11745 Коментари: 57 Гласове:
58


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Случвало Ви се е, нали? Има дни в които просто ти се иска да извършиш някоя лудория, ей така, от сърце, с цялото си вдъхновение. Дали от хубавото време, или от лошото време, или от голямото пренапрежение с което живеем. Трябва да се изпусне натрупаната отрицателна енергия и най-безобидният и комичен начин е да сътвориш някоя височайша глупост, да се пошегуваш с някой, изобщо да се вдетиниш до лудост и да вършиш щуротии, без да мислиш за последствията.    Е днес ми беше такъв ден. Излязох бясна побесняла от учреждението, където трябваше дълго да обяснявам, че нямам сестра, да се сборя с два носорога, който за нищо на света не биха се усмихнали, напротив, единственото им състояние е да гледат сърдито, да не мислят и да ти дадат да разбереш, че имаш сестра, дори две, ако те решат така. Не знам доколко успях, защото това, за което бях тръгнала го постигнах, но емоционално ме бяха заразили с тяхната отрова и дори не можех да се зарадвам на победата си.    Добре че имах среща с Малката Яна. Мога да и бъда майка, отчитайки разликите в годините, обаче на акъл така си пасвахме, особено като ставаше дума за вършене на щуротии. Гледайки смръщения и поглед, ми стана ясно, че и тя е брала ядове в ен-тата институция и положението с владеенето на нервите беше извън контрол. Само като си видяхме физиономиите и избухнахме в смях. Положението е ясно, и двете имаме спешна нужда от рафтинг, т.е. ходене по магазините и зяпане по рафтовете.    В аптеката сме. От седмица си бях изгубила пинсетата за вежди и отчаяно се нуждаех от нова. - Да ми предложите някаква хубава пинсета – помолих учтиво аптекарката. Малката ме избутва грубичко:         Три, четири, ако може, за да ги изпробва и да може да си избере – допълни, набутвайки ми сръчно малко огледалце в ръцете.         Майски, пинсета се пробва! – нареди ми малкото чудо.    Започвам, материал се беше посъбрал, тази, онази, харесах си две, да има. Поех си дъх да кажа коя купувам, когато малкото пак ме избута и отсече: -         Благодаря Ви, приятелката ми си оскуба веждите, приберете си пинсетите.    Горката аптекарка, във времето до позеленяването и, успяхме да я спрем и да започнем да се смеем с глас. Разбра, шегуваме се. И тя избухна в смях.    Докато се обърна и Яна вече атакуваше момичето от съседното гише. -         Бихте ли ми предложили някакъв крем за лице за суха кожа. А мостри имате ли? Ох, ако може и някакав със слънцезащитен фактор, че ще ходя на ски.    Момичето наизвади няколко крема, обяснявайки кой за каква кожа е и как се ползва.    Малкото искаше още и още. След като отрупахме щанда с кремове: -         Избрах си три, но ще Ви помоля да ми дадете мостри, да ги пробвам за няколко дни, че съм с много чувствителна кожа. Другата седмица идвам и ги купувам. Страхотна аптека, Майски, как не сме я открили до сега (това вече към мен), и момичетата толкова мили. Боже, вече само от тука ще си пазаруваме. И какъв богат асортимент! – не спираше да каканиже Яна.    Девойката се размаза, даде и четири мострички, поблагодарихме учтиво и усмихнати си тръгнахме. -         Майски, сега нямам пукнат лев, обаче видя ли как се снабдих с хубави кремове за две седмици.    Ах, какъв е дявол, такъв театър спретна. Само да я бяхте видяли, мазна като зехтин и същевременно толкова любезна и усмихната.    Беше мой ред да и върна закачката. Сега сме в някакво магазинче за дрехи. Сцената се повтаряше едно към едно, ах, ох, какви страхотни тоалети имало в това магазинче, а чантите!!!, пък ние до сега никога да не сме идвали.    Яна мереше рокли та се късаше, неспирайки да бърбори. - Майски, страхотна е тази рокля, какво ще кажеш? Да си взема и онази блузка, черната чанта и розовото портмоне (при условие, че имахме само 5 лева общо и в двете).   - То горкото нали е от село не е виждало, сега не може да се спре – прекъснах излиянията и аз.    Продавачката, която щъкаше доволно около нас се ококори, Яна също, но бързо схвана закачката. -         Майски, знаеш че винаги карам трактора с рокля и на високи токчета.    Обаче ни напуши смях и до тук с номера. Че кара трактора, кара го, представяте ли си „Джон Дир” и малката Яна вътре, бръмчи здраво из редовете с лавандула и оре ли оре. Обаче чак на токчета. Това трябва да се документира.    Сега спирам с глупостите и усмивки от мен, следва продължение. Денят не е приключил, а аз отивам към офиса. Нали се сещате, че и там на всички им бяха потънали гемийте и трябваше да се взема в ръце...      




Гласувай:
59



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zabavnata - Ах, вие....!
14.05.2014 17:04
Майски, понякога е нужно човек да се усмихне на лошото време.
Страхотни сте!!!
цитирай
2. joysii - Рафтинг. . . . хахахаха. . . . ! Днес ...
14.05.2014 17:17
Рафтинг....хахахаха....!
Днес милото май е приложило такава терапия,щото....имаме нова кола...:):):):):)
Току-що разбрах.
Поздрави,Маки и да продължиш с щуротийките!
цитирай
3. ivoki - Само "личност" родена в ...
14.05.2014 17:27
Само "личност" родена в някоя дълбока провинция, без никакво възпитание и първи 7 години може да постъпва така. "Шамар да е - аванта да е !" Дълбоко съм омерзен. А София се напълни с такива ...... Много тъжно.... :-(
цитирай
4. paciencia - Супер!
14.05.2014 17:45
Обичам такива моменти на разтоварване и лудории! Хубаво е отнякъде да избие налягането, а когато има усмивки е страхотно:) Сещам се за това момиче с лавандуловата нива. Все така да ви е весело! А аз ще се опитам да запомня думичката „рафтинг“. Поздрави и щурав ден!
P.S. И музиката ти я бива!
цитирай
5. faktifakti - идеята за трактора на висок ток ме изкефи максимално.
14.05.2014 18:28
една жена и на къра може да бъде шармантна, както и обратното в центъра.
Майче, винаги ме караш да се усмихвам като те чета, а от това по- хубаво няма.
Гуш.
цитирай
6. mt46 - Поздрави!...
14.05.2014 19:21
Да, добре е човек да се разтоварва понякога...
цитирай
7. tit - таман да ти пиша критична статия за вредата от високите токчета иии..
14.05.2014 19:30
заваля !:)))

Дерзай до следващия път !;)
цитирай
8. furiika - :)))))
14.05.2014 23:43
чакам продължението, а после може да ти нахвърлям някоя и друга идейка за нови щуротийки :)
Поздрави и усмивки! ;)
цитирай
9. dorichela - :)
15.05.2014 00:57
Винаги има нужда от такива дни, иначе ще изпушим от сериозност! :)
цитирай
10. flymore - :))Добро утро!
15.05.2014 06:45
При нас Слънчо изпълзя и огря всичко, изпращам ти доза от поетата топлина и светлина и никакви ядове! Шопинг терапия - може!;)
Прегръдка, Маичка<3!
цитирай
11. vilish - Хубаво бягство ...
15.05.2014 13:47
... от носорозите зад бюрата в повечето нашенски учреждения... :-)
Поздрави с пожелания за усмивки в днешния ден, Мая !!!
цитирай
12. precoria - Като ми "потънат гемиите&...
15.05.2014 15:57
Като ми "потънат гемиите" ще ти се обадя...
А сега до скоро.
Поздрави и хубав ден!
цитирай
13. megg - Хей, Мая! :)
15.05.2014 16:05
Привет! - от сърце се забавлявах с вдъхновените ви лудории! Чак ми се прииска да подскоча на един крак ( с токчета)! :)
Поздрави!
цитирай
14. makont - Здравей Ани,
15.05.2014 17:45
zabavnata написа:
Майски, понякога е нужно човек да се усмихне на лошото време.
Страхотни сте!!!

благодаря, добър начин да си смениш настроението, нали? Усмивки от мен!
цитирай
15. makont - Джойс, това е чудесна новина,
15.05.2014 17:49
joysii написа:
Рафтинг....хахахаха....!
Днес милото май е приложило такава терапия,щото....имаме нова кола...:):):):):)
Току-що разбрах.
Поздрави,Маки и да продължиш с щуротийките!

честито и с удоволствие да се возите в нея. То това не е било само рафтинг, но и купинг. Ние до тази опция не стигнахме, защото не бяхме взели в себе си пари, просто имахме други планове, да работим. Обаче обстоятелствата ни хвърлиха в тези изпълнения и дори без пари в нас си изкарахме чудесно. Изглежда изнервянето отключва чувството за хумор. Поздрави от мен!
цитирай
16. makont - Господине, това, че Бог Ви е дал "привилегията" да се родите в София,
15.05.2014 18:06
ivoki написа:
Само "личност" родена в някоя дълбока провинция, без никакво възпитание и първи 7 години може да постъпва така. "Шамар да е - аванта да е !" Дълбоко съм омерзен. А София се напълни с такива ...... Много тъжно.... :-(

не Ви прави личност. За съжаление Ви е отнел доста от човечността и чувството за хумор. Всички се раждаме равни, без значение кой къде е роден. А фактът, че обиждате мен и приятелката ми, по този гнусен начин говори за Вашето възпитание, не за нашето. Ние просто се шегувахме и накарахме много хора покрай нас да се усмихнат. Аз също съм омерзена от Вашия коментар, защото първо поставяте етикети на хора, които не познавате, второ, отричате правото ни да се чувстваме нормални и пълноценни, само и само защото не сме родени в София, като Ваше Височайшество, и трето, срамно е в двадесет и първи век един човек да разсъждава така. За Ваше сведение, мостричките на кремовете се раздават точно с тази цел, да се пробват няколко пъти, за да не предизвикат алергични реакции. При чувствителна кожа това е наложително. Не намирам никаква връзка между възпитанието и това да се грижиш за външния си вид и здравето си.
цитирай
17. makont - Засмя се, нали. Знаеш ли всъщност колко сме сериозни и двете,
15.05.2014 18:11
paciencia написа:
Обичам такива моменти на разтоварване и лудории! Хубаво е отнякъде да избие налягането, а когато има усмивки е страхотно:) Сещам се за това момиче с лавандуловата нива. Все така да ви е весело! А аз ще се опитам да запомня думичката „рафтинг“. Поздрави и щурав ден!
P.S. И музиката ти я бива!

когато става дума за работа, но понеже сме телета по зодия, държим да ни е и удоволствие и винаги намираме начин да превърнем скучната работа в приятно забавление. А такива изпълнения са малки екстри, но си ги организираме понякога, обикновенно непринудено, както в случая. Усмивки!
цитирай
18. makont - Радвам се, Евичка, че се усмихна.
15.05.2014 19:46
faktifakti написа:
една жена и на къра може да бъде шармантна, както и обратното в центъра.
Майче, винаги ме караш да се усмихвам като те чета, а от това по- хубаво няма.
Гуш.

Обичам да усмихвам, в кръвта ми е. Ако знаеш само това малкото как кара трактора и оре с него, наистина. С една каубойска шапка, невероятна е. И лавандулата, сигурно усеща с колко обич я гледат, сигурно тази година ще има хубав цвят ,не може да е друго. Прегръщам те и аз и две целувки от мопсчетата.
цитирай
19. makont - Особенно с щуротии,
15.05.2014 19:47
mt46 написа:
Да, добре е човек да се разтоварва понякога...

направо ми идват отвътре, особенно след като съм биля ядосана. Усмивки!
цитирай
20. makont - Здравей Тит, честно и аз не нося високи токчета, не ми е удобно и туй то,
15.05.2014 19:49
tit написа:
заваля !:)))

Дерзай до следващия път !;)

пък и трактор не карам, обаче представяш ли си колко ще е секси, роклята с гол гръб, високите токчета и на трактора. Окаляни хубави обувки, майко мила. Усмихвам ти се и да нагушкаш твоята принцеса!
цитирай
21. makont - Фури, винаги сме отворени за нови идеи.
15.05.2014 19:51
furiika написа:
чакам продължението, а после може да ти нахвърлям някоя и друга идейка за нови щуротийки :)
Поздрави и усмивки! ;)

Най-обичам тези, които се случват спонтанно, обаче си има и класика, та класиката в щуротийте ми куца, така, че съм отворена за обмяна на опит. Много усмивки от мен!
цитирай
22. makont - Точно така, Дорич. Защо да прегряваме, като можем в смях
15.05.2014 19:52
dorichela написа:
Винаги има нужда от такива дни, иначе ще изпушим от сериозност! :)

и настроение да си върнем равновесието. Много усмивки от мен и хубава вечер!
цитирай
23. makont - Ако трябва да бъда честна, не обичам много много да ходя на рафтинг,
15.05.2014 19:54
flymore написа:
При нас Слънчо изпълзя и огря всичко, изпращам ти доза от поетата топлина и светлина и никакви ядове! Шопинг терапия - може!;)
Прегръдка, Маичка<3!

обаче с Яна си е приключение. Винаги се получава някакво малко шоу и около нас има много усмихнати хора, които се забавляват на щуротийте ни. Това е хубаво. Щом накараш някой да се усмихне, значи не е минал напразно денят ти. Благодаря за слънчицето Тук е толкова смръщено целия ден, направо подтискащо. Усмивки и много приятна вечер!
цитирай
24. makont - Нали, Вилич, не съм сгрешила с определението за носорози,
15.05.2014 19:56
vilish написа:
... от носорозите зад бюрата в повечето нашенски учреждения... :-)
Поздрави с пожелания за усмивки в днешния ден, Мая !!!

просто това животно ми изглужда много сърдито и с този рог на носа, ужас. Та така на рог са и повечето служители у нас, способни да ти вдигнат кръвното. И вместо хапчета, усмивки. Домашният чичо доктор така казва. Изпращам ти и аз, за настроение и здраве!
цитирай
25. makont - Обаждай се веднага,
15.05.2014 19:58
precoria написа:
Като ми "потънат гемиите" ще ти се обадя...
А сега до скоро.
Поздрави и хубав ден!

няма начин да не ги изплуваме, обищавам. Знаеш ли колко ще ни е хубаво. Одма спретвам един рафтинг с щуротий. Усмивки и хубава вечер!
цитирай
26. makont - Нали Мег,
15.05.2014 20:00
megg написа:
Привет! - от сърце се забавлявах с вдъхновените ви лудории! Чак ми се прииска да подскоча на един крак ( с токчета)! :)
Поздрави!

аз и сега подскачам понякога, когато ми е много хубаво. В края на крайщата на положителните емоции трябва да им се дава свобода да излязат от нас, да залеят ефира и да потопят всички наоколо. Повечето хора като видят усмихнат човек или някой, който се смее с глас се усмихват. Защо да не ги накараме и да подскочат от радост. Хубава вечер от мен, с много усмивки и чаша червено винце, че много студено!
цитирай
27. benitta - Ах, тези носорози!...
15.05.2014 21:27
Най-неприятните типове. Даже животното си е много симпатично в сравнение с някои хора с рога отвсякъде...
И аз обичам да се разтоварвам със щуротии, но за това си трябват специални хора, не всеки има талант за този тип разпускане. С една приятелка изпадаме в диво вдъхновение, когато ни прелее напрежението, голям тандем сме в това отношение.
Хубаво си е да не се взимаме на сериозно!
Ами, хайде - работи, смей се, и моля те, не ходи с неоскубани вежди :))) :))), че Пако Рабан ако те види...
цитирай
28. dinkov - Динков
16.05.2014 00:38
: ))))))))))))))))))))))))))))).
Пак ме провокираш да ти разкажа моя историйка.
До работата ми има баничарница, продават и гевреци. Аз всеки път искам с по-голяма дупка, а пък и питам има ли гаранция геврека. Добре, че момичето носи на майтап, а пък ми го и връща. Веднъж ми каза : - Да, с пълна гаранция е..., докато го изядеш. След преработка в червата ти, гаранцията отпадала.
Похилиха се и останалите на опашката за моя сметка. Беше готино.
Поздрав.
Ицко
цитирай
29. gosho568 - Доста забавни лудории!
16.05.2014 13:56
Поздрави и хубав ден от мен! ;)
цитирай
30. mt46 - О,
17.05.2014 12:26
разбрах, че днес имаш рожден ден... Честито!... Пожелавам ти здраве, жизненост, обич, успех!...
цитирай
31. aip55 - Разтовари ме Мак....
17.05.2014 15:50
Супер купон си спретнала с малката. Е, малките са винаги по-най-най във времето. Ако искаме да имаме мир с тях, трябва да се съгласяваме, дори и поощтрението е нщо добро за тях. Поздрав, че взех малко на заем от твоите усмивки, е ще ти ги върна де, обещавам......
цитирай
32. ishchel - Майски,
18.05.2014 00:44
на финала вече не удържах и се хилех на глас:) ))))))
Напомни ми подобни изпълнения!

Поздрави на теб и малката с едно с любимо от близкото минало:) С Беларусь :)
http://www.youtube.com/watch?v=XH6w5AKvjHs
Сухарите се преглъщат с чаша вода и с усмивка - екологично и прилично:)въпреки, че и на мен днес ми драскаха по гърлото...:))) Ама като се намажа с едно Vichi - тестерче, всичко ми минава, ма не задруго - не ми се дават 45 евро за 25милилитра creme exfoliante :D
Между другото лавандулата е страхотна срещу Досадни молци...
Ц

цитирай
33. martito - :))))))))))))))))))))))) Не ви е ...
18.05.2014 08:57
:))))))))))))))))))))))) Не ви е срам!:))))) Така ме разхилихте:))))))))))))))))))))))
Продължавайте в същия дух с рафтинга:)))))))))))))
цитирай
34. dinkov - Динков
19.05.2014 00:38
makont - от 30 " mt46 - О, разбрах, че днес имаш рожден ден... Честито!... Пожелавам ти здраве, жизненост, обич, успех!..", добавям на патерица: - Да се разбирате със съпруга и да ти носят радост децата...
Ицко
цитирай
35. katan - МАЙСКИ!!!!
19.05.2014 10:57
Извини ме, Майче, но вече така ще те наричам - МАЙСКИ!
Много ми хареса! Отива ти ова обръщение! Направо ти залепва:)!
Само не разбрах защо обиждаш носорозите, макар и с извинение към тях:)?
Нашите са страшни, но нека дишат!
Зарежи ги!
Някои от историите ми заприличакаха на мои отдавнашни лудории:), с тази разлика, че аз си купувах всичко без да пробвам:))).
И сега правя така - от неудобство да не поставя в неудобно положение тези, които ми предлагат стоката си.
Купувам, усмихвам се и после се чудя защо, аджеба го правя?!
Ти обаче ми върна настроението, усмивката и забавлението!
Само да не ходите в нашата аптека и да не си правите такива шеги, ей!:))).
Прегръщам те! Поздрави и "малката" Яна от мен!
цитирай
36. makont - Здравей Бени,
19.05.2014 16:02
benitta написа:
Най-неприятните типове. Даже животното си е много симпатично в сравнение с някои хора с рога отвсякъде...
И аз обичам да се разтоварвам със щуротии, но за това си трябват специални хора, не всеки има талант за този тип разпускане. С една приятелка изпадаме в диво вдъхновение, когато ни прелее напрежението, голям тандем сме в това отношение.
Хубаво си е да не се взимаме на сериозно!
Ами, хайде - работи, смей се, и моля те, не ходи с неоскубани вежди :))) :))), че Пако Рабан ако те види...

в този ден сериозноста ни бе малко в повече и пуснахме несериозниците в нас да оправят нещата. Винаги можеш да си сътвориш някоя шега, в края на крайщата всичко на този свят е толкова сериозно и отговорно, и работата, и ангажиментите към семейството, към родителите. Мъничко бягство в безотговорните лудории внася усмивки и настроение. Благодаря ти. Хубава и усмишна седмица и много усмивки!
цитирай
37. makont - Здравей Ице, е, значи съм постигнала целта си.
19.05.2014 16:07
dinkov написа:
: ))))))))))))))))))))))))))))).
Пак ме провокираш да ти разкажа моя историйка.
До работата ми има баничарница, продават и гевреци. Аз всеки път искам с по-голяма дупка, а пък и питам има ли гаранция геврека. Добре, че момичето носи на майтап, а пък ми го и връща. Веднъж ми каза : - Да, с пълна гаранция е..., докато го изядеш. След преработка в червата ти, гаранцията отпадала.
Похилиха се и останалите на опашката за моя сметка. Беше готино.
Поздрав.
Ицко

Предизвиках усмивки и мили спомени. Трябва да имаме такива мигове на бягство от действителността, която за съжаление съвсем не е толкова розова. Връщат настроението, усмивката и увереността, че животът може да бъде и светъл, и слънчев и цветен. Поздрави и хубава нова седмица!
цитирай
38. makont - Поздрави и от мен!
19.05.2014 16:08
gosho568 написа:
Поздрави и хубав ден от мен! ;)

Хубава и усмихната седмица!
цитирай
39. makont - Много благодаря,
19.05.2014 23:37
mt46 написа:
разбрах, че днес имаш рожден ден... Честито!... Пожелавам ти здраве, жизненост, обич, успех!...

да ти се връща. Порастваме, по малко... Усмивки!
цитирай
40. makont - Усмивките не са назаем, безвъзмездни са.
19.05.2014 23:39
aip55 написа:
Супер купон си спретнала с малката. Е, малките са винаги по-най-най във времето. Ако искаме да имаме мир с тях, трябва да се съгласяваме, дори и поощтрението е нщо добро за тях. Поздрав, че взех малко на заем от твоите усмивки, е ще ти ги върна де, обещавам......

Радвам се, че предизвиках усмивки в теб и повечето хора. Радвам се, че е останало чувство за хумор и това ме прави щастлива. Хубава и слънчева седмица!
цитирай
41. makont - За това навсякъде в къщи съм нацвъкала лавандула,
19.05.2014 23:44
ishchel написа:
на финала вече не удържах и се хилех на глас:) ))))))
Напомни ми подобни изпълнения!

Поздрави на теб и малката с едно с любимо от близкото минало:) С Беларусь :)
http://www.youtube.com/watch?v=XH6w5AKvjHs
Сухарите се преглъщат с чаша вода и с усмивка - екологично и прилично:)въпреки, че и на мен днес ми драскаха по гърлото...:))) Ама като се намажа с едно Vichi - тестерче, всичко ми минава, ма не задруго - не ми се дават 45 евро за 25милилитра creme exfoliante :D
Между другото лавандулата е страхотна срещу Досадни молци...
Ц


бой по молците и дребните душици. Пък Беларуса остана в миналото, сега са американски "Джон дир", с климатици, навигации и всички екстри. Усмивки от мен, радвам се, че те разсмях. Слънчева седмица!
цитирай
42. makont - Ах ти, Мартичко, ами хайде,
19.05.2014 23:46
martito написа:
:))))))))))))))))))))))) Не ви е срам!:))))) Така ме разхилихте:))))))))))))))))))))))
Продължавайте в същия дух с рафтинга:)))))))))))))

каним те и теб на рафтинг с усмивки и дяволийки. Можем да вземем и мопсовете, надявам се да раздават мострени кебапчета и така ще ги нахраним. Сега е време кебапчийско, отвсякъде може да ти дойде. Усмивки и много слънчице през цялата седмица!
цитирай
43. makont - Благодаря Ице!
19.05.2014 23:48
dinkov написа:
makont - от 30 " mt46 - О, разбрах, че днес имаш рожден ден... Честито!... Пожелавам ти здраве, жизненост, обич, успех!..", добавям на патерица: - Да се разбирате със съпруга и да ти носят радост децата...
Ицко

Обещавам да съм жизнена и да слушкам съпруга и децата срещу голяма порция обич. Много усмивки за теб и да ти се връща!
цитирай
44. makont - Здравей Кате, толкова се радвам, че те върнах във времето на лудорийте.
19.05.2014 23:54
katan написа:
Извини ме, Майче, но вече така ще те наричам - МАЙСКИ!
Много ми хареса! Отива ти ова обръщение! Направо ти залепва:)!
Само не разбрах защо обиждаш носорозите, макар и с извинение към тях:)?
Нашите са страшни, но нека дишат!
Зарежи ги!
Някои от историите ми заприличакаха на мои отдавнашни лудории:), с тази разлика, че аз си купувах всичко без да пробвам:))).
И сега правя така - от неудобство да не поставя в неудобно положение тези, които ми предлагат стоката си.
Купувам, усмихвам се и после се чудя защо, аджеба го правя?!
Ти обаче ми върна настроението, усмивката и забавлението!
Само да не ходите в нашата аптека и да не си правите такива шеги, ей!:))).
Прегръщам те! Поздрави и "малката" Яна от мен!

Сега си станала сериозен и мъдър човек. Аз май никога няма да поумнея. Повечето ми приятелки са по-млади от мен и сякаш не аз на тях влияя, а те мен променят. Просто толкова сериозности ми се струпват на главата, че като реша да разпускам, щуращината понякога граничи с глупостта, но пък е весело. За това няма възраст. Поздрави от мен и още веднъж успех на твоето начинание.
цитирай
45. sestra - Честит Рожден ден с окъснявка, Мая
20.05.2014 21:45
и да си жива и здрава. Не обичам този вид рафтинг, а вашият ме заинтригува :)
цитирай
46. monaliza121 - Поздрав, Майче!:))
21.05.2014 11:21
Разбрах, че си пораснала, радвам се за теб:)) не разбрах само, сама ли порасна или сестрите /двете/ ти помагаха:)))))
Smile forever:)))
цитирай
47. makont - Благодаря Стани, то целият май ми е празник, така че
21.05.2014 16:50
sestra написа:
и да си жива и здрава. Не обичам този вид рафтинг, а вашият ме заинтригува :)

няма закъснение. Честно и аз не обичам рафтинга, става ми доста досадно, обикновенно отивам за нещо конкретно, купувам го и дим да ме няма. Това мотаене из магазините ме изтощава страхотно. Но в този случай си го направихме забавно. Усмивки от мен!
цитирай
48. makont - Здравей, честно беше ден смръщен и не особенно благосклонен към нас,
21.05.2014 16:52
vostroto написа:
Хе--хее, имали сте ДЕН, значи!:) Само дето очаквах (пропуск!) да сте минали и през марковите парфюми с тестерчета, и картинката щеше да е пълна:))) (може би ще е в продъжението на Лудориите Майски:))
Аз също винаги съм си падал по лудориите, в добрия смисъл на думата, де..:) За тези в младежките години да не ти разправям, че...:) но за една от близкото минало, като благодарност за усмивките, ще ти споделя - обаждам се на познат таксиметров шофьор, и му поръчвам да докара разкошен букет, вътре с картичка "От таен обожател", и да го предаде на моето момиче. След като тя го получи, се смръщвам строго и я питам: "От кого по дяволите е това!?":))))
Поздрави!:)))

но не се дадохме и си го направихме Ден, наш, усмихнат и разтоварващ. Така трябва. Достатъчно сериозни сме в този живот, за да не можем да си позволим понякога да вършим щуротии. Усмивки!
цитирай
49. makont - Усмихната завинаги, обещавам.
21.05.2014 16:54
monaliza121 написа:
Разбрах, че си пораснала, радвам се за теб:)) не разбрах само, сама ли порасна или сестрите /двете/ ти помагаха:)))))
Smile forever:)))

Дори и нацупена, в усмивки. Ами, честно мопските ми подърпваха ушите, за да порасна и ето получи се. Всяка година пораствам с по една, по една и така до 100, повече не ми се живее. Усмивки, Тинче! Поздрави на морето!
цитирай
50. stela50 - Майче... обичам да чета твоите усмихващи
22.05.2014 12:21
и... замислящи истории, поднесени по твоя забавен
и невероятно лек и приятен начин...
Да... чувствам, че ми е време за подобен рафтинг...
Прегръдки !
цитирай
51. ckarlet - Невероятни сте! И винаги около теб е ...
22.05.2014 20:42
Невероятни сте! И винаги около теб е толкова весело и хубаво, Мая!
Поздрави!
цитирай
52. makont - Таничка, аз пък се усмихнах на замислящи?
22.05.2014 22:32
stela50 написа:
и... замислящи истории, поднесени по твоя забавен
и невероятно лек и приятен начин...
Да... чувствам, че ми е време за подобен рафтинг...
Прегръдки !

Може би, дори и комичните ситуации предизвикват някакви размисли, мислех си да са само усмивки, но ти така ми придаде тежест на написаното. Прегръщам те, Таня, спокойна нощ!
цитирай
53. makont - Старая се Скарлет,
22.05.2014 22:33
ckarlet написа:
Невероятни сте! И винаги около теб е толкова весело и хубаво, Мая!
Поздрави!

не може да сме само сериозни, толкова сив и скучен ще е животът. Благодаря ти и много усмивки от мен. Спокойна нощ!
цитирай
54. ishchel - ЧРД, Майче,
23.05.2014 09:46
Здраве, обич и добро настроение! )))
цитирай
55. makont - Благодаря, Ани!
23.05.2014 11:58
ishchel написа:
Здраве, обич и добро настроение! )))

В момента изпълнявам пожеланията ти. Чувствам се прекрасно, в страхотно настроение и готова за дяволии. Усмивки и слънчев уикенд!
цитирай
56. metlichina - има и такива дни...
31.05.2014 21:31
но хубаво е, когато ги приемаме с чувство за хумор..
топла усмивка за теб..
цитирай
57. makont - Точно така,
04.06.2014 14:24
metlichina написа:
но хубаво е, когато ги приемаме с чувство за хумор..
топла усмивка за теб..

без чувството за хумор сме изгубени. Радвам се, че намина и се усмихна. Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3045991
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930