Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2014 09:52 - Из записките от дните в лудост 2
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10234 Коментари: 47 Гласове:
63

Последна промяна: 23.05.2014 09:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Състоянието ми е ясно. Разтреперана и изнервена до лудост. Ей, не спрях и не спрях да им се връзвам на административните хватки, на бездушието, на буквоедството... Почти ми се плачеше.
     Вървях по Стамболийски, но не виждах никой и нищо. Просто вървях, сякаш със стъпките си наказвах земята, по която стъпвам. На всичкото отгоре заваля. От онзи дребния дъждец, мокрещ и упорит. Чадър естествено нямах. От какво да се крия. Нека вали. И без това по-криво няма да ми стане. Дъждът се усили. Пълно щастие.
     Вмъкнах се в първия попаднал ми магазин. За обувки. А, да, обувките, съвсем не е в това време за елегантните с токчета, които бях обула. Направо си е за ботушки /а уж пролет иде/. Лека полека се успокоих. Все пак шопингът е вид терапия, а пък аз съвсем случайно, спасявайки се от мокротата навън, попаднах на точното място. С безизразен поглед огледах наредените по щандовете обувки. Един модел ми грабна окото и апатично взех едната обувка в ръка с цел да я пробвам. Беше моят номер.    
    Упътих се към някаква табуретка, за да обуя обувката, когато я забелязах. Виждах силуета и с периферното зрение, но не и обърнах никакво внимание, докато не срещнахме погледите си. И тя сърдита като мен, с остър, пронизващ поглед ме погледна почти злобно. Извърнах очи от нея. И тя спря да ме гледа. Обаче вървеше точно срещу мен и си бе избрала същите ботушки. Няма да и обръщам внимание. Да, но тя правеше това, което правя и аз. Седнах да пробвам обувката, тя също седна. Да прави каквото си иска. Протегнах крак да огледам как ми стои, оная и тя, същото движение. Започна да ме изнервя, каква арогантност. Станах и тръгнах към огледалото, да се огледам как ми стои ботуша. Тя също. Досадница. Какво си въобразява. Не, няма да и обръщам внимание. Обърнах и гръб разсъждавайки, имам ли изобщо нужда от тези ботуши точно сега. Вече имам доста "нервозни" дрехи и обувки, събиращи прах в гардероба. Не, няма да ги купя. Седнах и събух ботуша. Тя също. Това вече на нищо не прилича, що за дебелоочие, защо непрекъснато ме имитира тази жена? Малко ми трябваше за да избухна, но запазих самообладание. Спокойно, спокойно, стига нерви за днес!!! Оставих ботуша на мястото му, тя също. Оооо, започнах да кипвам отново, а уж влязох в магазина за да се разтоваря. Не, няма да и обръщам внимание. Взех друга обувка да премеря, тя също. Тръгнах към табуретката, тя също, тази дързост вече ме извади от равновесие... Не издържах и направих жест с обувката, сякаш да се предпазя от нея, от това невъобразимо нахалство, тя също вдигна ръката си, нееее.... Тръгнах с бойна стъпка към тази безобразница..., когато усетих удар,  ударих се в нещо студено и гладко, тя също, така и се пада... Продавачките се смееха с глас, добре, че не счупих огледалото. В крайна сметка и аз започнах да се смея. На себе си и на оная, другата аз от огледалото. Извиних се на момичетата и се оставих на дъжда.





Гласувай:
63



1. tsvetanandreev - Нарочно или без да искаш
23.05.2014 10:09
си сътворила класика?
цитирай
2. nomer1edno - Обичам ги тия разкази
23.05.2014 10:10
с неочакван и разбиващ финал!
цитирай
3. ivoki - Колко често проектираме себе си ...
23.05.2014 10:16
Колко често проектираме себе си върху околните.....
цитирай
4. paciencia - Поздрави, Майче,
23.05.2014 11:25
за винаги доброто настроение!
Значи и тебе те преследва тая, другата! И мене ме ядосва, особено като я видя сърдита в огледалото. Тогава прихваме и двете.
Благодаря ти за усмивките:)
цитирай
5. makont - Еее, господин Андреев сега ме изчетка
23.05.2014 11:40
tsvetanandreev написа:
си сътворила класика?

с голямата четка, бадънарка и казват по нашия край, нали. Ами, ако кажа, че си сътворявам класика, когато си поискам, ще ми завидят. За това потвърждавам, абсолютно случайно. Просто се сетих за този случай и го описах. Това съм аз, когато съм ядосана и съответно ставам разсеяна, мога да стана за смях, а хората обичат да си присмиват на другите. Аз пък обичам самоиронията. Надсмиването над себе си е лечебно. Освен това сега всичко е толкова сериозно, покраи тези избори, всички се скъсват да бърборят и да убеждават, пък аз съм сигурна, че най добрите решения се вземат с усмивки, затова се опитах да ви разсмея. Поздрави!
цитирай
6. makont - ..и с посинен нос, защото толкова бях ядосана, че здравичката се фраснах
23.05.2014 11:41
nomer1edno написа:
с неочакван и разбиващ финал!

в огледалото, добре че не го счупих. Важното е, че и онази другата я заболя, а аз слязох на земята най-после. Усмивки!
цитирай
7. makont - Но върху собствения си образ
23.05.2014 11:42
ivoki написа:
Колко често проектираме себе си върху околните.....

си е наистина класика. Аз просто се надсмях над себе си. Поздрави!
цитирай
8. makont - Голяма гад е Вася, тази другата,
23.05.2014 11:44
paciencia написа:
за винаги доброто настроение!
Значи и тебе те преследва тая, другата! И мене ме ядосва, особено като я видя сърдита в огледалото. Тогава прихваме и двете.
Благодаря ти за усмивките:)

като я видя в огледалото и ей, на праааас... Сега вече е усмихната и добричка, гледа ме мило и ми се усмихва, на това хубаво време и "двете" грейваме. Днес ми е страхотно настроението и ето какво се роди. Усмихнах те, доволна съм. Поздрави от мен и хубав уикенд!
цитирай
9. mt46 - Поздрави за интересния разказ!...
23.05.2014 12:30
Направила си добро шоу... В подобни случаи си купувам чадър /ако не нося със себе си/...
Благоприятен ден!...
цитирай
10. dinkov - Динков
23.05.2014 13:36
Аз пък един ден се погледнах в огледалото. И що да видя. Хубавец. И на глас си го казах. Брей, какъв съм хубавец. Огледах се, огледах се, видях, че никой няма и не ме слуша пък си казах. Абе, хубавец, хубавец, бая плашило си :)))))))))))))))))))))))
Много готин разказ.
Поздрав.
Ицко
цитирай
11. benitta - :) Привет :)
23.05.2014 15:02
Аз пък влязох в блога ти, за да ти пратя поздравче (с едно гласуване) и случайно погледнах заглавието. Старото си заглавие, нищо ново. Тъкмо да затворя и фокусирам: прочетен сто и няколко, коментари малко..... Викам - бе, тук има някакъв спам или Мая е изтрила част от коментарите, ама как да си намали прочитанията?? От 600-700 да си ги компресира на 100 :))))) Бая се почудих с празната си глава. Та накрая вдянах - нов постинг, МОМЕ, както ми казва баба ми!
Майче, много те харесвам, даже си мисля, че не можеш да докараш злобен поглед... Но знае ли човек?! :)))
Големи усмивки и на двете ви!... ;)
цитирай
12. makont - Да, събрах им погледите. Ами да не са им толкова чисти огледалата,
23.05.2014 17:57
mt46 написа:
Направила си добро шоу... В подобни случаи си купувам чадър /ако не нося със себе си/...
Благоприятен ден!...

аз бях невероятно разсеяна и изобщо не се усетих, че другият салон с обувки всъщност е отражение и другата патица съм аз самата. Обаче как и се изнервих, аха да си разбия главата. А това с чадъра не ми се оттдава, когато си взема очилата вали, като си взема чадъра грейва слънце, за това импровизирам. Усмивки и хубав уикенд от мен!
цитирай
13. makont - В огледалото обикновенно виждаме това, което отразява
23.05.2014 17:59
dinkov написа:
Аз пък един ден се погледнах в огледалото. И що да видя. Хубавец. И на глас си го казах. Брей, какъв съм хубавец. Огледах се, огледах се, видях, че никой няма и не ме слуша пък си казах. Абе, хубавец, хубавец, бая плашило си :)))))))))))))))))))))))
Много готин разказ.
Поздрав.
Ицко

душевното ни състояние. Ако си в настроение и от там те гледа същото усмихнато същество. Ако се харесваш и образа в огледалото е красив, ако само си търсиш косури, виждаш само косурите и т.н. Поздрави от мен и слънчев уикенд!
цитирай
14. makont - Здравей Бени, злобен поглед мога да докарам само на шега,
23.05.2014 18:05
benitta написа:
Аз пък влязох в блога ти, за да ти пратя поздравче (с едно гласуване) и случайно погледнах заглавието. Старото си заглавие, нищо ново. Тъкмо да затворя и фокусирам: прочетен сто и няколко, коментари малко..... Викам - бе, тук има някакъв спам или Мая е изтрила част от коментарите, ама как да си намали прочитанията?? От 600-700 да си ги компресира на 100 :))))) Бая се почудих с празната си глава. Та накрая вдянах - нов постинг, МОМЕ, както ми казва баба ми!
Майче, много те харесвам, даже си мисля, че не можеш да докараш злобен поглед... Но знае ли човек?! :)))
Големи усмивки и на двете ви!... ;)

обикновено съм усмихната и се опитвам все с добро, но има случаи както този, в който не зависи от мен, аз се опитвам с усмивка, по човешки, но отсреща ти стои едно ужасно същество, което ти обяснява как няма да стане. Тогава онемявам и независимо, че съм права, просто ми изчезват всички аргументи, така ме изтощава всичко това. Пък и както виждаш "злобичката" си я изкарвам на себе си, така ще си разбия главата някога в някое огледало. Усмивки много за теб и хубав уикенд!
цитирай
15. makont - Ама аз наистина си мислех, че е друг човек,
23.05.2014 18:07
vostroto написа:
:)Лелей, този ден е бил като в песента "има, има дни, в които не върви":). Това с огледалото ме разби:), но така е, това отражение в огледалото можеше и да е човек:) Хората насреща ни много често ни отразяват точно като огледала...:)
Поздрави!:)

явно толкова са ме омаломощили и емоционалното състояние се е отразило на възприятията. Беше наистина толкова смешно. Аз и до днес като се сетя си се смея как юнашки се фраснах в огледалото, опитвайки се да сложа на място оная, другата... Усмивки и слънчев уикенд!
цитирай
16. precoria - Обичай "другата" и не и ...
23.05.2014 21:35
Обичай "другата" и не и нанасяй удари, тя ще ти потрябва...
Поздравление за написаното!
цитирай
17. sestra - :) Прекрасно.
23.05.2014 22:05
Сетих се, че няма по-смешно нещо и от това да видиш себе си в криво огледало.
цитирай
18. flymore - Маичка,
23.05.2014 22:57
докара ми толкова усмивки с историята, че ми се прииска продължение!:)))
Много ти, благодаря!
Ведър 24 май!
<3<3<3
цитирай
19. makont - Мислиш ли? Добре, ще си я пазя, обещавам,
23.05.2014 22:59
precoria написа:
Обичай "другата" и не и нанасяй удари, тя ще ти потрябва...
Поздравление за написаното!

въпреки, че никога не съм обичала раздвоението. Усмивки, с "другата" може пък да е по-весело, не само да се стига до бой. Спокойна нощ!
цитирай
20. makont - Стани, не ми беше криво огледалото, аз бях кривата.
23.05.2014 23:02
sestra написа:
Сетих се, че няма по-смешно нещо и от това да видиш себе си в криво огледало.

Показателно, когато не можеш да се владееш как можеш да станеш за резил. Добре, че имам чувство за хумор и винаги ме спасява в такива глупави ситуации. Искам иронизирайки себе си, да ви опазя от такива случайности. Винаги трябва да се контролираме, а аз в този ден не успях. Усмивки и спокойна нощ!
цитирай
21. makont - Здравей, пък на мен ми се прийска да внеса малко усмивки,
23.05.2014 23:42
flymore написа:
докара ми толкова усмивки с историята, че ми се прииска продължение!:)))
Много ти, благодаря!
Ведър 24 май!
<3<3<3

в сред цялата сериозност, която ни заобикаля. И май успях. Смеейки се над самите себе си, мисля че правим светът по-хубав, защото разбираме недостатъците си и това е начинът най-безболезнено да ги преборим. Прегръщам те и светъл празник и от мен! Усмивки и спокойна нощ!
цитирай
22. ckarlet - Невероятен човек си, Мая! С теб няма ...
24.05.2014 12:23
Невероятен човек си, Мая! С теб няма как да се скучае и секунда:)
Поздрави за ведрите истории, които ни разказваш!
цитирай
23. magnoliya - Е, все пак след някои лоши моменти в ...
24.05.2014 14:24
Е, все пак след някои лоши моменти в живота ни идват и хубави! А твоите са колкото интересни, толкова хубави и смешни!
Честит слънчев, празничен ден - 24 май !!!
Приятно изкарване!
цитирай
24. usmivka99 - Поздрав!
24.05.2014 19:12
Добре сме - все пак по някое време все още се усещаме коя е онази отстреща, дето ни ядосва :)
цитирай
25. scarlety - :)))))
24.05.2014 19:15
Майче, да ти кажа очаквах нещата да се развият така, че и двете да решите да купите ботушките :))))) И не смея да си представя завършека :)
Честит празник, лудетино! :)
цитирай
26. makont - Здравей Скарлет,
24.05.2014 19:54
ckarlet написа:
Невероятен човек си, Мая! С теб няма как да се скучае и секунда:)
Поздрави за ведрите истории, които ни разказваш!

скуката е забранена. Аз не умея да скучая, дори и сама, намирам начин да се забавлявам. Примерно водя битка с онази от огледалото, или се усмихваме, или се погваме с ботушите, докато не се сблъскаме фронтално и нещата си дойдат по местата. Усмивки и поздрави за празника!
цитирай
27. makont - Старая се да ги приемам от смешната им страна, Цветенце!
24.05.2014 19:59
magnoliya написа:
Е, все пак след някои лоши моменти в живота ни идват и хубави! А твоите са колкото интересни, толкова хубави и смешни!
Честит слънчев, празничен ден - 24 май !!!
Приятно изкарване!

Иначе става тъжно, а аз не обичам да тъгувам. Ако обърнеш нещата с хастара нагоре, винаги намираш нещо, което да те накара да се усмихнеш. Нали и за най-големите проблеми, минали ни през главата след време се сещаме с усмивка и се чудим, как може да сме се ядосвали. Така помъдряваме, мисля си. Сега много усмивки от мен и честит празник!
цитирай
28. makont - А ако не се усетим, фрааас в огледалото
24.05.2014 20:00
usmivka99 написа:
Добре сме - все пак по някое време все още се усещаме коя е онази отстреща, дето ни ядосва :)

и пак се връщаме в себе си. Усмивки и поздрави за празника!
цитирай
29. makont - Ади, добре, че не я фраснах с ботуша, гадината.
24.05.2014 20:02
scarlety написа:
Майче, да ти кажа очаквах нещата да се развият така, че и двете да решите да купите ботушките :))))) И не смея да си представя завършека :)
Честит празник, лудетино! :)

Все пак съм възпитан човек и тупа-лупа, само в краен случай, а случаят не бе толкова краен. И двенките си останахме без ботушки, но цивилизовано се разбрахме. Усмивки, Ади и честит празник!
цитирай
30. bven - А пък аз през цялото време си мислех, че виждаш себе си:)))
25.05.2014 19:35
Но понякога става и така - еднакви хора, еднакви идеали!
Поздрави за чудесното четиво, Мая! С усмивки всичко е леко, дори световните несгоди!
цитирай
31. анонимен - Нещо като "ИН и ЯН"
26.05.2014 12:48
ИЗХОЖДАЙКИ ОТ ВСИЧКО, КОЕТО СЪМ ЧЕЛ ДО МОМЕНТА В БЛОГА, В МЕН СЕ ПОРОДИ "ОБОСНОВАНО ПРЕДПОЛОЖЕНИЕ", ЧЕ АВТОРКАТА СЕ Е СРЕЩНАЛА СЪС СВОЕТО "ЯН" И Е РАЗБРАЛА, ЧЕ БЕЗ ДОПЪЛВАНЕ И ПРЕПЛИТАНЕ СЪС СОБСТВЕНОТО СИ "ИН" НЕ БИ БИЛА ТЯ, ТАКАВА КАКВАТО Е .... :)))

Поздравление за написаното и петте минути удоволствие - времето, за което прочетох два пъти "Записки от дните в лудост" . Дано по-често изпадаш в "подобно състояние", за да убедиш и успокоиш и нас, че това е едва ли не ежедневие за всеки нормален човек ... :))))
цитирай
32. makont - Аз наистина съм виждала себе си и не съм се виждала,
26.05.2014 14:32
bven написа:
Но понякога става и така - еднакви хора, еднакви идеали!
Поздрави за чудесното четиво, Мая! С усмивки всичко е леко, дори световните несгоди!

просто дотолкова бях се отдала на самосъжаление и потънала в нервността си. Ударът в огледалото ме върна на земята, наистина се видях от острани, смешна и жалка, невладееща се, а това не е характерно състояние за мен. Усмивки, защото аз се разсмях. Хубава седмица от мен!
цитирай
33. makont - Здравей, отдавна не си ми гостувал,
26.05.2014 14:38
andreshko написа:
ИЗХОЖДАЙКИ ОТ ВСИЧКО, КОЕТО СЪМ ЧЕЛ ДО МОМЕНТА В БЛОГА, В МЕН СЕ ПОРОДИ "ОБОСНОВАНО ПРЕДПОЛОЖЕНИЕ", ЧЕ АВТОРКАТА СЕ Е СРЕЩНАЛА СЪС СВОЕТО "ЯН" И Е РАЗБРАЛА, ЧЕ БЕЗ ДОПЪЛВАНЕ И ПРЕПЛИТАНЕ СЪС СОБСТВЕНОТО СИ "ИН" НЕ БИ БИЛА ТЯ, ТАКАВА КАКВАТО Е .... :)))

Поздравление за написаното и петте минути удоволствие - времето, за което прочетох два пъти "Записки от дните в лудост" . Дано по-често изпадаш в "подобно състояние", за да убедиш и успокоиш и нас, че това е едва ли не ежедневие за всеки нормален човек ... :))))

знаеш ли, не ми хрумна, че всъщност да, "Ин" и "Ян" са се сблъскали в мен. Моята податливост на емоции ме е довела до състояние, което се е отразило в огледалото. А моята заслепеност от емоцията не ми е позволила да видя какво ми казва моят образ. Все пак ситуацията беше комична, пък аз имам голям резерв от чувство за хумор, посмяхме се с момичетата. Да, прав си, това е напълно нормално състояние. На всеки се случва да е отнесен в собствените си проблеми и да не вижда нищо около себе си, докато не се фрасне някъде. Важното е да излезеш с достойнство от ситуацията и да си направиш изводите. Ако бях на 20 години сигурно щях да умра от срам и да се изчервя, че съм се изложила така, но сега, не изпитах и грам неудобство. Помъдряваме, Андрешко! Вече доста неща НЕ могат да ни извадят от равновесие и това е хубаво. Усмивки от мен и слънчева и успешна седмица!
цитирай
34. анонимен - Все пак накрая
27.05.2014 16:06
си се познала, не всеки го умее!
цитирай
35. megg - Привет, привет, Майче!
27.05.2014 17:31
Сериозното до забавното, чудесно е!
А онази, другата... следващия път и се усмихни ( както го можеш ) и ще видиш най - искрящата усмивка! :)
Поздравления!
цитирай
36. makont - Да, познах се и, честно се посмях над себе си.
27.05.2014 17:52
parasol написа:
си се познала, не всеки го умее!

Повярвай, здравословно е. Усмивки от мен и хубава майска вечер!
цитирай
37. makont - Мег, ти си умница. Ами да, трябваше да я провокирам с някоя и друга муцунка,
27.05.2014 17:54
megg написа:
Сериозното до забавното, чудесно е!
А онази, другата... следващия път и се усмихни ( както го можеш ) и ще видиш най - искрящата усмивка! :)
Поздравления!

да я видя тогава. Да, трябва си подход, онази другата не е лесна. Прегръщам те и ти желая прекрасна майска вечер!
цитирай
38. monaliza121 - Човекът в огледалото
28.05.2014 14:30
https://www.youtube.com/watch?v=Ina9tg7fdtY

Майче, аз веднъж дори си махнах с ръка:)))))
цитирай
39. makont - Ха, ами, Тинче, кажи ми, като гледаш това красиво и
28.05.2014 16:09
monaliza121 написа:
https://www.youtube.com/watch?v=Ina9tg7fdtY

Майче, аз веднъж дори си махнах с ръка:)))))

интелегентно същество от огледалото, как да не му помахаш. Усмивки и благодаря за бойното парче на Джексън.
цитирай
40. faktifakti - прекрасен разказ
31.05.2014 17:57
поздрави
цитирай
41. metlichina - усмихна ме...
31.05.2014 21:29
наистина, чудесен разказ... поздрав за теб,
от сърце..
цитирай
42. makont - Важното е, да се усмихнеш,
04.06.2014 14:21
faktifakti написа:
поздрави

Евичка. Прегръдки и благодаря!
цитирай
43. makont - Радвам се,
04.06.2014 14:22
metlichina написа:
наистина, чудесен разказ... поздрав за теб,
от сърце..

това е целта. Дано светът стане по-усмихнат, ей така, малко по малко... Поздрави и много усмивки!
цитирай
44. kasnaprolet9999 - Това е още едно доказателство, че ...
04.06.2014 14:34
Това е още едно доказателство, че лошите мисли до такава степен ни променят, че не можем да се познаем и ставаме слепи за хубавите неща около нас. Хубав разказ си написала, смешен и тъжен едновременно.
цитирай
45. makont - Важното е да се видим и да се намерим.
04.06.2014 17:04
kasnaprolet9999 написа:
Това е още едно доказателство, че лошите мисли до такава степен ни променят, че не можем да се познаем и ставаме слепи за хубавите неща около нас. Хубав разказ си написала, смешен и тъжен едновременно.

Права си, че е тъжно, Вени, но после, като се погледнем се усмихваме. Дано си научаваме уроците. Усмивки от мен!
цитирай
46. martito - Ах, тази "досадница", ...
14.06.2014 10:33
Ах, тази "досадница", ама! Не я е срам - аз съм я виждала и по витрините...:))))))))
цитирай
47. makont - Нали, Мартичко, и първата ти реакция е
19.06.2014 12:28
martito написа:
Ах, тази "досадница", ама! Не я е срам - аз съм я виждала и по витрините...:))))))))

да се направиш, че не я виждаш, но накрая ще си заслужи един ботуш по главата, въпреки, че сме миролюбиви същества. Усмивки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3032557
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031