Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2014 13:41 - СБЪДНАТИ МЕЧТИТЕ...В ЛИЛАВО
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 22404 Коментари: 79 Гласове:
70

Последна промяна: 09.08.2014 11:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Ето я мечтателката и тази земя, плодородна и необятна, която имаше нужда от едно момиче с дух и обич да поеме грижите за нея в крехките си ръце.
   Вече приключиха административните процедури по финансирането, неуредиците свързани с административни хватки и спънки от всякакъв подобен характер. Нивите са засяти и дават първи цвят, техниката е на лице. В трактора е тя, едно красиво и оперено момиче, един амбициозен и слънчев млад човек с непривична за възрастта си упоритост, с непонятна за днешните млади хора обич към земята и към отговорността, да си я запазим, да я работим, да не я оставяме да пустее и като краен резултат да се ползваме от плодородието и и от резултатите на своя труд.

image
  
   Много труд хвърлиха всички. Дъждовете, колкото и напоителни, свършиха своето. Плевелите са като полудели, опитват се да превземат цялата нива. Не е лесно да бъдат отстранени. 
Само тракторът не е достатъчен. Човешка ръчица и мотика са нужни да обгърнат с обич и грижа всеки стрък, да отстранят натрапниците тревички и да оставят цвета да се налее с лила и слънце. Нашите приятели, циганите са на лице. Възторжени и напористи, доволни от това, че пак ще има работа. Цялото поле е огласено от глъч, закачки и някакъв своеобразен ентусиазъм, всичко да е направено добре, та "шефката" да е доволна.

image

И как няма да не е доволна....

image

не е останало и стръкче тревица. Лавандуловите стебълца, почистени и прекопани, протягат главици нагоре към слънцето и се изпълват с цвят.

image
 
   Като на картичка е, нали? Дъхава и красива. А това е едва втората година на тази нива.

image

Тепърва туфите с лавандула ще се изпълват с цвят лилав и ще стават все по-красиви и цветоносни.

image

  И накрая една малка закачка, една Яна, две Яни, три Яни... колко много такива като нея са ни нужни...




Гласувай:
70



1. yotovava - Браво,
06.08.2014 13:48
така трябва да бъде!
цитирай
2. monaliza121 - Привет, Мая!
06.08.2014 14:18
Прекрасни лавандулови магистрали!:)
цитирай
3. sande - Разказвай за тази си дейност, интересно е това занимание ...
06.08.2014 14:29
И за резултатите от този достоен бизнес, от това бизнес-начинание.

Поздрави!
цитирай
4. ivoki - БРАВО !!!
06.08.2014 14:35
ПРЕКРАСНО !!!
цитирай
5. mileidi - Ех, Майче :))
06.08.2014 14:46
Напълни ми душата ... Аплодисменти за това младо момиче , възхитена съм . Живам в такъв момент и си казвам : Има надежда нещата да се оправят , като има такива трудолюбиви и отговорни млади хора .... Стисни ръката на смелата Яна /с дъх на лавандула/ от мен ... Успех от сърце и желая!
Абе ,забравих за теб от обзелото ме въодушевление ... Поздрави за хубавия постинг! Слънчеви усмивки !
цитирай
6. mmmmmmmmm - Адмирации! :)
06.08.2014 15:01
Радваш душата! :)
цитирай
7. makont - И ще бъде, Валя!
06.08.2014 15:12
yotovava написа:
така трябва да бъде!

Сигурна съм. Благодаря ти, че намина. Усмивки и слънчев ден от мен!
цитирай
8. makont - Нали, сега ми изпрати две нови снимки и подмених едната,
06.08.2014 15:14
monaliza121 написа:
Прекрасни лавандулови магистрали!:)

погледни за какво става на въпрос. Красота, неземна красота и наслада за окото и душата. Благодаря ти, Тинче. Сърдечни поздрави и усмивки от мен!
цитирай
9. makont - Достоен е точната дума, Санде!
06.08.2014 15:15
sande написа:
И за резултатите от този достоен бизнес, от това бизнес-начинание.

Поздрави!

Тук няма лицемерие и задкулисие, или обичаш земята и и се отдаваш до край или нищо не се получава. Това е пътя, амбиция, трудолюбие, и всичко да се прави с любов. Усмивки и слънчице от мен!
цитирай
10. makont - Има надежда, това исках да покажа.
06.08.2014 15:17
mileidi написа:
Напълни ми душата ... Аплодисменти за това младо момиче , възхитена съм . Живам в такъв момент и си казвам : Има надежда нещата да се оправят , като има такива трудолюбиви и отговорни млади хора .... Стисни ръката на смелата Яна /с дъх на лавандула/ от мен ... Успех от сърце и желая!
Абе ,забравих за теб от обзелото ме въодушевление ... Поздрави за хубавия постинг! Слънчеви усмивки !

Ще и стисна ръката и ще я прегърна, това малко дяволито момиче, тя е достойна за възхищение. Радвам се, че ти хареса и те изпълних с положителни емоции. Прегръдки!
цитирай
11. makont - Да, красиво, по-красиво, най-красиво, прекрасно....
06.08.2014 15:18
ivoki написа:
ПРЕКРАСНО !!!

и всичко това с обич и усърдие. Поздрави!
цитирай
12. makont - За душата беше думата,
06.08.2014 15:19
mmmmmmmmm написа:
Радваш душата! :)

какво получаваме, когато даваме. Каква радост е да видиш, че мечтите ти се сбъдват, че земята ти се отплаща за грижите и обичта с красивия цвят. Усмивки!
цитирай
13. aip55 - Така е Мак...
06.08.2014 16:07
Има хора, които не са хващали сапа на мотиката от самото си рождение.
Когато работата ти създава удоволствие, тя сама ти се отплаща. Надявам се постинга ти да има добър и възпитаващ ефект. Браво на замисълът ти!
цитирай
14. makont - Аз се надявам повече хора да прочетат и да видят,
06.08.2014 16:20
aip55 написа:
Има хора, които не са хващали сапа на мотиката от самото си рождение.
Когато работата ти създава удоволствие, тя сама ти се отплаща. Надявам се постинга ти да има добър и възпитаващ ефект. Браво на замисълът ти!

че има начин да се оправим и начинът не е с мрънкане, с негпрекъснато негодуване и търсене на причините извън нас. Просто много желание, амбиции, трудолюбие, зрънце инициативност и може да се случи. Радвам се, че има млади хора които се захващат с нещо, което ние изоставихме, земята. Поздрави!
цитирай
15. mt46 - Поздрави!...
06.08.2014 17:17
И успешна реализация на продукцията!...
Преди години мошеници ни подлъгаха да гледаме жълт кантарион /50 лв. за семето/. Голяма работа падна... После не ни го изкупиха...
цитирай
16. distrelets - Възхитително !!!
06.08.2014 18:30
Поздрави я от нас! И пиши как вървят нещата! Има надежда, дано!
цитирай
17. tota - Ех, Маечка, да бях на нейните години!!
06.08.2014 19:19
Това е пътят за спасението ни - земята и всички, които я обичат и разбират да са до нея.

Поздрави за " СБЪДНАТИ МЕЧТИТЕ...В ЛИЛАВО"! Прегръдка за теб и за момичетата!
Дано да има кой да ги последва!
цитирай
18. gosho568 - Наистина е много красиво!
06.08.2014 19:30
Поздрави! :)
цитирай
19. valeska - :)
06.08.2014 21:18
Успех, здраве и сбъднати мечти!
цитирай
20. vilish - " ... една Яна, две Яни, три Яни..." :)
06.08.2014 21:36
Крехко на глед създание, а с толкова твърда воля, непоколебимост и любов към земята. Дано да има още много като нея. Специални поздрави за нея и кураж, а на теб - БЛАГОДАРЯ за споделеното! И не спирай да разказваш ... Има смисъл. Добрият пример увлича и все пак надеждата е жива - за нашите деца и бъдещето...
Прегръдки! Хубава вечер!
цитирай
21. sestra - Ще ми се да дойда да видя
06.08.2014 22:18
това поле и това момиче. Невероятно е, но вярвам, виждам и пожелавам все така да върви със силна реколта и силни помагачи. Лавандуловите работи няма как да не стават хубави, но и лавндуловите хора са сред най-прекрасните.
цитирай
22. kasnaprolet9999 - България е първа в Европа по износ на ...
06.08.2014 22:32
България е първа в Европа по износ на лавандула. Има пазар за тази продукция и явно е печеливш този бизнес. Браво на това момичер знае и може!! Лавандулата е страхотна билка. Маслото от нея лекува рани, получени от залежаване и памперси. С масло от лавандула, прибавено в спирнен извлек от невен оправих раните на мама. Поздрави!!
цитирай
23. makont - специално за лавандулата няма проблеми,
06.08.2014 22:32
mt46 написа:
И успешна реализация на продукцията!...
Преди години мошеници ни подлъгаха да гледаме жълт кантарион /50 лв. за семето/. Голяма работа падна... После не ни го изкупиха...

чакат я като топъл хляб. Но принципно, преди да е осигурена реализация на продукцията не трябва да се прави нищо. В тази държава всичко се планира, подлежи на проверка и тогава се захващаш. Поздрави и успех, не унивай, продължавай, в края на краищата всяко начинание, дори и неуспешно е опит, опит да разчупим статуквото.
цитирай
24. makont - Ще я поздравя, задължително, и ще пиша, защото си заслужава.
06.08.2014 22:34
distrelets написа:
Поздрави я от нас! И пиши как вървят нещата! Има надежда, дано!

Трябва да се пише за тези неща, трябва а се четат и да се виждат, защото си заслужава. Всяка инициативност и борбеност в тези неорганизирани и времена без правила на играта заслужава възхищение. Усмивки и спокойна нощ.
цитирай
25. makont - Ати, засмях се,
06.08.2014 22:41
tota написа:
Това е пътят за спасението ни - земята и всички, които я обичат и разбират да са до нея.

Поздрави за " СБЪДНАТИ МЕЧТИТЕ...В ЛИЛАВО"! Прегръдка за теб и за момичетата!
Дано да има кой да ги последва!

знаеш ли, Гергов има една приказка" ех, ако бях един час по-млад, щеше да видиш ти". Това в рамките на шегата. Ние вече не ставаме за такива инициативи, някак си се уморихме да се борим и все безрезултатно. Но тези младите, трябва да ги подкрепяме за всяка идея, за всяка реализирана мечта. Трябва да сме до тях, дори моралната подкрепа ги прави силни. Всички са до нея и я подкрепят, аз водя счетоводството на нейната фирма. И на мен не ми е лесно, защото не съм се занимавала със земеделие, производство на земеделска продукция, отчитането на този вид активи, финансирането по мерките на ЕС и т.н. Понякога не съм в час, чета, понякога може би я заблуждавам за нещо и пак чета. На стари години непрекъснато се уча, с това динамично законодателство, но битката е на живот и смърт. Ще я бъде, каквото и да ни струва. Ще я прегърна, разбира се, чувствам я като дъщеря и я обичам. Вече може би шест години работим заедно. Усмивки, Ати и спокойна нощ!
цитирай
26. makont - Много, когато писах постинга имах само три четири снимки,
06.08.2014 22:43
gosho568 написа:
Поздрави! :)

сега ми изпрати много, невероятно красиво е, получило се е и аз и тя сме много щастливи, и всички покрай нея. Дано всичко е наред. Усмивки от мен!
цитирай
27. makont - Здраве да е, мечтите вече се сбъдват, виж това
06.08.2014 22:44
valeska написа:
Успех, здраве и сбъднати мечти!

лилаво поле, това съвършенство. И аз все нямах време да отида, но е прекрасно. Усмивки и лека нощ!
цитирай
28. makont - Крехка, тя е станала кожа и кости, почти не се храни, само хвърчи,
06.08.2014 22:47
vilish написа:
Крехко на глед създание, а с толкова твърда воля, непоколебимост и любов към земята. Дано да има още много като нея. Специални поздрави за нея и кураж, а на теб - БЛАГОДАРЯ за споделеното! И не спирай да разказваш ... Има смисъл. Добрият пример увлича и все пак надеждата е жива - за нашите деца и бъдещето...
Прегръдки! Хубава вечер!

ядосва се, работи, не се спира, но тази жертва дава резултат. Няма да спра да разказвам, искам ДОБРАТА НОВИНА да СТАНЕ новина, а не лошото. Наслушахме се и се нагледахме на мъка. Сега искам една Яна, две Яни, три Яни... успели, усмихнати, млади, а ние да бъдем до тях, за да се радваме на успехите им и да ги подкрепяме с каквото можем. Благодаря ти за съпричасноста. Усмивки и спокойна нощ!
цитирай
29. makont - С лилава аура, нали Стани.
06.08.2014 22:52
sestra написа:
това поле и това момиче. Невероятно е, но вярвам, виждам и пожелавам все така да върви със силна реколта и силни помагачи. Лавандуловите работи няма как да не стават хубави, но и лавндуловите хора са сред най-прекрасните.

Знаеш ли, че и аз нямах време да отскокна до Пазарджишко, където са нивите и да видя с очите си, но това, което виждам от снимките е възхитително просто, само за две години, представяш ли си. Ходих миналата есен, когато имахме проверка от НАП, но лавандулата беше окосена и не е същото. Ами ще те взема, ти ще усетиш, не само ще видиш, а Яна е прекрасен човек, когато съм с нея се чувствам и аз на двадесет години, вършим щуротии и изобщо, страхотен човек е. До година отиваме, нали?
цитирай
30. makont - Вени, тя не знае, тя се учи в движение, и аз се уча покрай нея,
06.08.2014 22:55
kasnaprolet9999 написа:
България е първа в Европа по износ на лавандула. Има пазар за тази продукция и явно е печеливш този бизнес. Браво на това момичер знае и може!! Лавандулата е страхотна билка. Маслото от нея лекува рани, получени от залежаване и памперси. С масло от лавандула, прибавено в спирнен извлек от невен оправих раните на мама. Поздрави!!

всичко е толкова специфично, но това, че тя успява, значи се справя. Знаеш ли, подарила ми е едно флаконче с лавандулово масло, една капка под възглавницата и спиш като бебе. Сбогом безсъние, въпреки че аз нямам оплаквания, толкова ми е изморен клетият мозък, че лягам и умирам. А торбичките с лавандулов цвят в гардероба ароматизират дрехите и гонят молци. Усмивки и спокойна нощ!
цитирай
31. paciencia - Възхитително!
07.08.2014 00:20
Почти дете е, а плодът на труда и е вече налице. Все така упорита и неуморна да бъде! Желая и много успехи!
Приказно красиви снимки, а като се прибави и уханието...
Много хубав постинг, Майче! Поздрави!
цитирай
32. veninski - Красота. . . Поздрави и от мен, Мая!
07.08.2014 07:30
Красота...
Поздрави и от мен, Мая!
цитирай
33. jeremy231 - Майски, красота, скъпа!
07.08.2014 09:46
Утрепах се да ви намеря лилав поздрав. Освен "Аз съм само цвят лилав", нищо друго не намерих. Ама ще минете с нещо виолетово. :)
http://www.youtube.com/watch?v=xEomaa_pagE
цитирай
34. didoignatov - Майче, шашна ме,
07.08.2014 10:38
та чак ми се иска да кажа: "баси колко е яко". Повечето ми приятели са на възраста на това момиче, но се срамувам да кажа какви са ни интересите и мечтите :( За Яна не намирам думи... Шашна ме, просто.
На теб.., свалям шапка за постинга!
цитирай
35. benitta - Еха!
07.08.2014 10:43
Красота, сътворена от човешка ръка! Лилави вълшебства и едно теменужено цветенце сред тях! Каква радост! Да не говорим за снимките - свежо, готино момиче, нарамило трактор - уникално, наистина :)))
Както винаги - хубаво ми стана на душата при теб, чак ми се прииска да бъда и аз там, направо си се пренесох..
цитирай
36. joysii - Леле, каква трактористка земед...
07.08.2014 11:16
Леле, каква трактористка земеделка!
Бог да поживи нея, амбицията, вярата ,ентусиазма ...нивата й.
Може би в България отдавна по нивите щяха да работят с любов много млади хора, ако навремето не бяха им взели семейните имоти за да ги направят общи, и не бяха натирили младежите в града - по фабриките и заводите.Човек като си няма вече нищо на село, защо да седи там.Яд ме е, че години наред убивахме у човека чувството му за собственост, индивидуалност и лична отговорност, а сега се опитваме да го възродим и ревем,че младите не обичат земята.
цитирай
37. priqtel12 - Да е жива и здрава и все така ентусиазирана!
07.08.2014 12:32
Браво на нея!
И дай боже и други да последват примера й!
цитирай
38. stela50 - Спомням си първата среща с Яна
07.08.2014 13:29
на твоята страница... Радвам се да прочета отново за нея,
за упоритостта и ентусиазма на едно млада красиво момиче,
поело на крехките си рамене тежка и отговорна задача...
Поздравления за Яна... една Фея в лилавото море от лавандула !
Страхотни снимки, Майче ! Поздрав и за теб !
цитирай
39. katan - Мечтание в лилаво!
07.08.2014 20:25
Поздрави на малката Яна:), Майски!
Това е тя, нали?
Миналата година беше началото, сега вече нейното кътче е заприличало на Прованс или на Италия!
Колко Яни са нужни?
За сега една стига:)!
Пожелай успех от мен! Да не спира и да следва аромата и лилавото на лавандулата!
цитирай
40. donchevav - Чудесна е твоята Яна, Майче! И в моя ...
07.08.2014 23:17
Чудесна е твоята Яна, Майче! И в моя край има такива млади хора. Те са предимно момчета, но има и едно момиче - Маша. Знам какво им косва - те нямат личен живот, нямат всъщност никакъв живот извън нивите /респективно извън животните, които отглеждат/. Някои се справят по-добре, други една кретат, трети фалират. Всички са разкъсвани между пропуските в административната уредба и мудността на чиновниците, европейските директиви и невъзможните условия за изпълнение, неразбирането и игнорирането сред връстниците и завистта и неприязънта на разни местни величия и пр. Много ме впечатляват такива хора като Яна - в тях е надеждата, в тях е бъдещето. Поздравления за чудесния постинг!
цитирай
41. slavimirgenchev1953 - Поздравления!
07.08.2014 23:18
Това е истински успех!
цитирай
42. martiniki - Браво на тази девойка! Благодаря, че пак ни я показа
08.08.2014 06:13
Страхотно е, че има такава надежда - лавандулена. Годината наистина е изпитание за всички, които милеят и се борят със земята.

Снимка номер 13 - супер!
цитирай
43. megg - " Ето я мечтателката "
08.08.2014 08:41
Как да не се радваш на такива хора - сбъдващи мечтите си, сбъдващи ги с обич и с много красота! С труд и с вяра! Аплодисменти!
Поздрав и за двете Ви, Мая! :)
цитирай
44. makont - Ще бъде, Вася. Тази амбициозност и любов не се губят,
08.08.2014 16:23
paciencia написа:
Почти дете е, а плодът на труда и е вече налице. Все така упорита и неуморна да бъде! Желая и много успехи!
Приказно красиви снимки, а като се прибави и уханието...
Много хубав постинг, Майче! Поздрави!

могат да се трансформират във времето по някакъв начин, но никога няма да я напуснат. Познавам я, теле(ц) като мен, ние все се борим с някакви вятърни мелници, просто тя е по-голям мечтател, по-млада, по вдъхновена. Радвам се, че ти хареса. Усмивки и слънчев уикенд!
цитирай
45. makont - Трудът в крайна сметка ражда красота,
08.08.2014 16:24
veninski написа:
Красота...
Поздрави и от мен, Мая!

като в изкуството е, от нас идеята и амбициозността, а природата ще довърши другото. Усмивки!
цитирай
46. makont - О The Blackmore's Night,
08.08.2014 16:29
jeremy231 написа:
Утрепах се да ви намеря лилав поздрав. Освен "Аз съм само цвят лилав", нищо друго не намерих. Ама ще минете с нещо виолетово. :)
http://www.youtube.com/watch?v=xEomaa_pagE

обожавам ги, благодаря ти. Радвам се, че те докосна тази красота. Мисля, че не може човек да остане безучастен. Това момиче няма нищо общо с модерните гърли, то е един боец, създаващ красота. Щастлива съм, че я познавам. И за това твоят поздрав е точно на място, нищо, че не е съвсем лила. The Blackmore's Night е един проект създаден с любов, неукротимият Ричи Блекмор, укротен от красивата Кендис Найт. Така и малката Яна е укротила земята, съзидателно, за да роди тази красота. Усмивки от мен и слънчев уикенд!
цитирай
47. makont - Е, не исках чак да те "шашардисам",
08.08.2014 16:33
didoignatov написа:
та чак ми се иска да кажа: "баси колко е яко". Повечето ми приятели са на възраста на това момиче, но се срамувам да кажа какви са ни интересите и мечтите :( За Яна не намирам думи... Шашна ме, просто.
На теб.., свалям шапка за постинга!

фактът, че си очарован от това слънчице и нейните дела е достатъчен. Радвам се, че в тези трудни и грозни времена може да се създава нещо толкова красиво, въпреки трудностите и спънките от всички институции. Поздрави!
цитирай
48. makont - Бени, и мен много ме кефи тази снимка, с трактора,
08.08.2014 16:36
benitta написа:
Красота, сътворена от човешка ръка! Лилави вълшебства и едно теменужено цветенце сред тях! Каква радост! Да не говорим за снимките - свежо, готино момиче, нарамило трактор - уникално, наистина :)))
Както винаги - хубаво ми стана на душата при теб, чак ми се прииска да бъда и аз там, направо си се пренесох..

тя наистина е крехка като цвят, не мога да си представя как кара това чудовище. Ще ми го демонстрира, защото, сигурна съм, че го прави, не е само снимка, тя е телец, празно няма, навиеш ли си нещо на рогата и пълен напред. И ето я, красива, мъничка в нейната нива с лилава красота и неземен аромат. Прегръщам те, момиче. Мопсчетата поздравяват лично двете принцеси. Усмивки!
цитирай
49. makont - нали Джойс, на всичкото отгоре е и страхотна мадама.
08.08.2014 16:40
joysii написа:
Леле, каква трактористка земеделка!
Бог да поживи нея, амбицията, вярата ,ентусиазма ...нивата й.
Може би в България отдавна по нивите щяха да работят с любов много млади хора, ако навремето не бяха им взели семейните имоти за да ги направят общи, и не бяха натирили младежите в града - по фабриките и заводите.Човек като си няма вече нищо на село, защо да седи там.Яд ме е, че години наред убивахме у човека чувството му за собственост, индивидуалност и лична отговорност, а сега се опитваме да го възродим и ревем,че младите не обичат земята.

Мисля, че късметът никога няма да я остави, Бог си знае работата. Все пак е останало някакво зрънце обич към тази земя, Джойс, в нас е притъпено, но в младите успява да се развие. Има надежда. Това ме прави оптимистка. Усмивки и много хубав уикенд!
цитирай
50. makont - Рано или късно Иве, всичко ще си дойде на мястото,
08.08.2014 16:43
priqtel12 написа:
Браво на нея!
И дай боже и други да последват примера й!

нашето поколение е загубено, ние се родихме в два свята, заблъскаха ни, като в менгеме, объркаха ни представите, изгубихме ориентация и такива си останахме, заблудени овчици. Но тези, младите, те си плуват в свои води, те имат мечти, своя ценностна система. Тези деца, като Яна рано или късно ще оправят нашия свят. Ние единствено можем да им се радваме и да помагаме, с каквото можем.
цитирай
51. makont - Радвам се, Таничка, че намина!
08.08.2014 16:45
stela50 написа:
на твоята страница... Радвам се да прочета отново за нея,
за упоритостта и ентусиазма на едно млада красиво момиче,
поело на крехките си рамене тежка и отговорна задача...
Поздравления за Яна... една Фея в лилавото море от лавандула !
Страхотни снимки, Майче ! Поздрав и за теб !

Като мехлем за душата е, толкова е красива нивата с лавандула, че чак усещам как ухае. Прегръдки и слънчев уикенд!
цитирай
52. makont - Благодаря,
08.08.2014 16:48
vostroto написа:
:)Резултати, въпреки всичко - поздравления, само така, и успех!
Поздрави!

така ще бъде! Усмивки!
цитирай
53. makont - Кате, иска ми се България да стане еталон за красота,
08.08.2014 16:50
katan написа:
Поздрави на малката Яна:), Майски!
Това е тя, нали?
Миналата година беше началото, сега вече нейното кътче е заприличало на Прованс или на Италия!
Колко Яни са нужни?
За сега една стига:)!
Пожелай успех от мен! Да не спира и да следва аромата и лилавото на лавандулата!

хората да казват, брей, в Италия е красиво като в България. Ще стане, ние имаме земята, красивата природа и такива деца, като малката Яна. Радвам се, че намина. Усмивки за теб и слънчев уикенд!
цитирай
54. makont - Надеждата и бъдещето, Вени! И аз съм оптимист.
08.08.2014 16:54
donchevav написа:
Чудесна е твоята Яна, Майче! И в моя край има такива млади хора. Те са предимно момчета, но има и едно момиче - Маша. Знам какво им косва - те нямат личен живот, нямат всъщност никакъв живот извън нивите /респективно извън животните, които отглеждат/. Някои се справят по-добре, други една кретат, трети фалират. Всички са разкъсвани между пропуските в административната уредба и мудността на чиновниците, европейските директиви и невъзможните условия за изпълнение, неразбирането и игнорирането сред връстниците и завистта и неприязънта на разни местни величия и пр. Много ме впечатляват такива хора като Яна - в тях е надеждата, в тях е бъдещето. Поздравления за чудесния постинг!

А тези, завистниците, мудната администрация, рано или късно ще си намерят маистора. И там ще дойдат млади и амбициозни хора, на които им се работи, а не им се мрънка. Рано или късно да работиш ще бъде удоволствие, а не тегота. Искрено се надявам. Усмивки и успех с юфката!
цитирай
55. makont - Истински, цветен и дъхав!
08.08.2014 16:55
slavimirgenchev1953 написа:
Това е истински успех!

Дано е заразително. Усмивки и благодаря, че намина!
цитирай
56. makont - Лавандулена надежда, Доре, колко хубаво си го казала.
08.08.2014 16:57
martiniki написа:
Страхотно е, че има такава надежда - лавандулена. Годината наистина е изпитание за всички, които милеят и се борят със земята.

Снимка номер 13 - супер!

Всъщност и за нея годината не беше много добра, тези дъждове не можеше да не се отразят и на лавандулата, но, колкото толкова, все пак резултатът е доста добър. Усмивки от мен и много слънчице, дъждът забранен!
цитирай
57. makont - Благодаря, Мег!
08.08.2014 17:00
megg написа:
Как да не се радваш на такива хора - сбъдващи мечтите си, сбъдващи ги с обич и с много красота! С труд и с вяра! Аплодисменти!
Поздрав и за двете Ви, Мая! :)

Аз много се радвам, че всички са във възторг от момичето и нейното начинание, развълнувана съм, защото това, да срещнеш разбиране, опора, оценка на това, което правиш е рядко явление в днешно време. Тя ще прочете всичко това и си представям каква морална подкрепа ще получи, как ще и се разтупка сърчицето, ще се почуства значима, обичана, разбрана, дори и от съвсем непознати хора. Прегръщам те, Мег!
цитирай
58. jeremy231 - Майски, с такива младоци България няма да умре. И не са малко, между другото.
08.08.2014 19:09
makont написа:
jeremy231 написа:
Утрепах се да ви намеря лилав поздрав. Освен "Аз съм само цвят лилав", нищо друго не намерих. Ама ще минете с нещо виолетово. :)
http://www.youtube.com/watch?v=xEomaa_pagE

обожавам ги, благодаря ти. Радвам се, че те докосна тази красота. Мисля, че не може човек да остане безучастен. Това момиче няма нищо общо с модерните гърли, то е един боец, създаващ красота. Щастлива съм, че я познавам. И за това твоят поздрав е точно на място, нищо, че не е съвсем лила. The Blackmore's Night е един проект създаден с любов, неукротимият Ричи Блекмор, укротен от красивата Кендис Найт. Така и малката Яна е укротила земята, съзидателно, за да роди тази красота. Усмивки от мен и слънчев уикенд!

цитирай
59. makont - Не са, нали? И ти си ги видял,
08.08.2014 19:59
jeremy231 написа:
makont написа:
jeremy231 написа:
Утрепах се да ви намеря лилав поздрав. Освен "Аз съм само цвят лилав", нищо друго не намерих. Ама ще минете с нещо виолетово. :)
http://www.youtube.com/watch?v=xEomaa_pagE

обожавам ги, благодаря ти. Радвам се, че те докосна тази красота. Мисля, че не може човек да остане безучастен. Това момиче няма нищо общо с модерните гърли, то е един боец, създаващ красота. Щастлива съм, че я познавам. И за това твоят поздрав е точно на място, нищо, че не е съвсем лила. The Blackmore's Night е един проект създаден с любов, неукротимият Ричи Блекмор, укротен от красивата Кендис Найт. Така и малката Яна е укротила земята, съзидателно, за да роди тази красота. Усмивки от мен и слънчев уикенд!


все повече стават. Дано, в техни ръце е възможността да оправят нещата в България, на нас нещо не ни се отдаде. Много сме обременени, явно. Спокойна вечер!
цитирай
60. usmivka99 - Поздрав с усмивка! :)
08.08.2014 20:54
...Хубаво е! Кипи от енергия и оптимизъм! и нека!
цитирай
61. jeremy231 - Майски, баш ние прее... прецакваме тяхната система. Защото сме отгледали и възпитали такива младоци
09.08.2014 09:16
makont написа:
jeremy231 написа:
makont написа:
jeremy231 написа:
Утрепах се да ви намеря лилав поздрав. Освен "Аз съм само цвят лилав", нищо друго не намерих. Ама ще минете с нещо виолетово. :)
http://www.youtube.com/watch?v=xEomaa_pagE

обожавам ги, благодаря ти. Радвам се, че те докосна тази красота. Мисля, че не може човек да остане безучастен. Това момиче няма нищо общо с модерните гърли, то е един боец, създаващ красота. Щастлива съм, че я познавам. И за това твоят поздрав е точно на място, нищо, че не е съвсем лила. The Blackmore's Night е един проект създаден с любов, неукротимият Ричи Блекмор, укротен от красивата Кендис Найт. Така и малката Яна е укротила земята, съзидателно, за да роди тази красота. Усмивки от мен и слънчев уикенд!


все повече стават. Дано, в техни ръце е възможността да оправят нещата в България, на нас нещо не ни се отдаде. Много сме обременени, явно. Спокойна вечер!

Те няма да се връзват на приказките за народа, да няма бедни, защото има богати. С 2 думи, който не работи, няма да яде. Точка.
цитирай
62. makont - Имаме нужда.
09.08.2014 10:56
usmivka99 написа:
...Хубаво е! Кипи от енергия и оптимизъм! и нека!

Усмивки и от мен и хубав уикенд!
цитирай
63. makont - Те изобщо не трябва да ни слушат,
09.08.2014 10:59
jeremy231 написа:
makont написа:
jeremy231 написа:
makont написа:
jeremy231 написа:
Утрепах се да ви намеря лилав поздрав. Освен "Аз съм само цвят лилав", нищо друго не намерих. Ама ще минете с нещо виолетово. :)
http://www.youtube.com/watch?v=xEomaa_pagE

обожавам ги, благодаря ти. Радвам се, че те докосна тази красота. Мисля, че не може човек да остане безучастен. Това момиче няма нищо общо с модерните гърли, то е един боец, създаващ красота. Щастлива съм, че я познавам. И за това твоят поздрав е точно на място, нищо, че не е съвсем лила. The Blackmore's Night е един проект създаден с любов, неукротимият Ричи Блекмор, укротен от красивата Кендис Найт. Така и малката Яна е укротила земята, съзидателно, за да роди тази красота. Усмивки от мен и слънчев уикенд!


все повече стават. Дано, в техни ръце е възможността да оправят нещата в България, на нас нещо не ни се отдаде. Много сме обременени, явно. Спокойна вечер!

Те няма да се връзват на приказките за народа, да няма бедни, защото има богати. С 2 думи, който не работи, няма да яде. Точка.

нашият опит и нашите съвети по-скоро ще ги обременят. Дано се осланят на собствената си интуиция и идеи, да се учат от грешките си, да се хвърлят, да се провалят, понякога, но да не спират, да се хвърлят пак и да успеят, те го могат. Нашите деца, вярвам им! Усмивки и слънчев уикенд!
цитирай
64. jeremy231 - Майски, аз не съм спирал да им повтарям, че съм от "заразеното поколение"
09.08.2014 12:16
Но споделям практики и техники.
цитирай
65. scarlety - Браво!
09.08.2014 12:22
Прекрасна млада ентусиастка :) И какви резултати е постигнала! За красотата пък нямам думи! :)
цитирай
66. sestra - Живи и здрави да сме,
09.08.2014 12:34
makont написа:
sestra написа:
това поле и това момиче. Невероятно е, но вярвам, виждам и пожелавам все така да върви със силна реколта и силни помагачи. Лавандуловите работи няма как да не стават хубави, но и лавндуловите хора са сред най-прекрасните.

Знаеш ли, че и аз нямах време да отскокна до Пазарджишко, където са нивите и да видя с очите си, но това, което виждам от снимките е възхитително просто, само за две години, представяш ли си. Ходих миналата есен, когато имахме проверка от НАП, но лавандулата беше окосена и не е същото. Ами ще те взема, ти ще усетиш, не само ще видиш, а Яна е прекрасен човек, когато съм с нея се чувствам и аз на двадесет години, вършим щуротии и изобщо, страхотен човек е. До година отиваме, нали?

отиваме. Ти не знаеш, че лавндуловите полета са ми сред десетте житейски фаворита завинаги.
цитирай
67. makont - На заразяване или на анти дот,
09.08.2014 17:09
jeremy231 написа:
Но споделям практики и техники.

защото и двете понякога са доста субективни величини. Успяваш да ме накараш да се усмихна. Представих си офис с две кабини, в първа кабина "заразяване" с практики от миналото, а във втората "избивам от главите Ви" вредни тоталитарни практики /примерно/. Къде задълбахме, все пак става дума за лавандула, амбициозни младежи и отношението ни към тяхното израстване и в живота, и в бизнеса, което със сигурност е положително. Но пък уважавам всяко чувство за хумор.
цитирай
68. makont - И с право, Стани. В лавандулата има нещо библейско,
09.08.2014 17:10
sestra написа:
makont написа:
sestra написа:
това поле и това момиче. Невероятно е, но вярвам, виждам и пожелавам все така да върви със силна реколта и силни помагачи. Лавандуловите работи няма как да не стават хубави, но и лавндуловите хора са сред най-прекрасните.

Знаеш ли, че и аз нямах време да отскокна до Пазарджишко, където са нивите и да видя с очите си, но това, което виждам от снимките е възхитително просто, само за две години, представяш ли си. Ходих миналата есен, когато имахме проверка от НАП, но лавандулата беше окосена и не е същото. Ами ще те взема, ти ще усетиш, не само ще видиш, а Яна е прекрасен човек, когато съм с нея се чувствам и аз на двадесет години, вършим щуротии и изобщо, страхотен човек е. До година отиваме, нали?

отиваме. Ти не знаеш, че лавндуловите полета са ми сред десетте житейски фаворита завинаги.

видиш ли веднъж този цвят и те омагьосва. Ще го направим. Другото лято, преди да я ожънат, защото тази година и аз останах само със снимките, така и не намерих време. Направо ми идва да си откъсна главата. Усмивки!
цитирай
69. makont - Нали Ади!
09.08.2014 17:33
scarlety написа:
Прекрасна млада ентусиастка :) И какви резултати е постигнала! За красотата пък нямам думи! :)

Красоота и младост, очарователно е. Прегръщам те и ти желая хубав уикенд!
цитирай
70. flymore - Прелест!
11.08.2014 22:41
Винаги ме изненадваш приятно и зареждаш с постингите си, Маичка! Съхрани позитивизма и усмивката си, просто, молба!..
Благодаря, миличка!<3
цитирай
71. malchaniaotnadejda7 - Като сън! Толкова е хубаво!
12.08.2014 18:05
Майче, имала е късмет Яна, че си до нея и й помагаш... Дай Боже повече хора с глава на раменете, сърцати и с кураж като нея у нас! България със сигурност би се преобразила, би се приближила до това, което всъщност е била - и дай Боже да бъде - земен рай! Поздравления и на двете ви! :)
цитирай
72. makont - Обещавам! И се радвам, че ти подейства добре,
13.08.2014 12:06
flymore написа:
Винаги ме изненадваш приятно и зареждаш с постингите си, Маичка! Съхрани позитивизма и усмивката си, просто, молба!..
Благодаря, миличка!<3

много усмивки от мен!
цитирай
73. makont - Благодаря ти, Наденце!
13.08.2014 12:09
malchaniaotnadejda7 написа:
Майче, имала е късмет Яна, че си до нея и й помагаш... Дай Боже повече хора с глава на раменете, сърцати и с кураж като нея у нас! България със сигурност би се преобразила, би се приближила до това, което всъщност е била - и дай Боже да бъде - земен рай! Поздравления и на двете ви! :)

Надявам се един ден... А за Яна, и тя ми помага, просто нито годините, нито опита имат значение, животът в такива ситуации ни поставя, че който е по-креативен се оправя и помага на другите. Напоследък изобщо нямаме време дори да се виждаме, да живеят комуникациите. Как сме работили преди??? Прегръщам те и много слънчице и усмивки!
цитирай
74. ckarlet - Дано бюрокращината в България не я ...
13.08.2014 19:16
Дано бюрокращината в България не я спъне тази упорита и силна по дух Яна...
Прекланям се пред такива хора. Поздрави и за теб, Мая! Радвам се, че сподели с нас!
цитирай
75. faktifakti - прекрасни резултати
14.08.2014 15:43
успех на упоритото момиче
цитирай
76. metlichina - много е хубаво това което сте направили...
16.08.2014 22:36
помня в едно друго време често пътувах около Карлово и нашир
и надлъж се простираха лавандулови полета.. красиви и дъхави...благодаря,
че ми припомни едни щастливи дни..
цитирай
77. makont - Няма да и се даде, бюрократщината
18.08.2014 13:14
ckarlet написа:
Дано бюрокращината в България не я спъне тази упорита и силна по дух Яна...
Прекланям се пред такива хора. Поздрави и за теб, Мая! Радвам се, че сподели с нас!

няма шанс пред нея. Усмивки, Скарлет!
цитирай
78. makont - В дъхаво виолетово...
18.08.2014 13:15
faktifakti написа:
успех на упоритото момиче

Радвам се, че намина и се потопи в лавандуловата нива и в този залез. Прегръдки!
цитирай
79. makont - Насита с красота и пробудени спомени,
18.08.2014 13:17
metlichina написа:
помня в едно друго време често пътувах около Карлово и нашир
и надлъж се простираха лавандулови полета.. красиви и дъхави...благодаря,
че ми припомни едни щастливи дни..

какво по хубаво от това. Радвам се! Усмихната и спокойна седмица!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3045585
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930