Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2015 21:10 - ЗЕМЕДЕЛСКИ ПРОБЛЕМИ В....ЛЯВОТО ОКО
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 32635 Коментари: 71 Гласове:
61



      Я малко усмивки за неделния ден! Дори и на трагичните неща можем да им скроим дрешка в комичен цвят:
        - Ечемик! – отсече лекарката.
Хайде де, на стари години, кой ще ми намигне? – зачудих  се аз.    - Капсулиран! Трябва да се среже. – Продължаваше жената в бяло.    Да му се невиди. Едно време като ти намигне някой, ти се вдигне ечемик като слънце, бързо набере, изтече и край на предаването. А сега! Дори не могат да ти намигнат като хората. Капсулиран, трябвало да се среже. В окото!!! Твърдо варненско нье! Ще си го отглеждам.     - Докторке, не може ли да опитаме с лекарства? – упорствам аз.     - Не пречи, но няма да стане.     Ах, висша форма на оптимизъм, но аз се хващам като удавник за сламка.    -  Няма нищо страшно. Слагат ти упойка, след това с ножче се цепва и с една лъжичка се изчиства. – Тъй рече „ЗлатаУста”!      Боже! Вече бях пребледняла! Как така ще ми бъркат в окото. Не! Капки, антибиотик, всички възможни средства и постижения на съвременната медицина. Опитваме!     Капя и мажа съсредоточено, ден след ден, пустият ечемик си стои. Минавам на бабини девитини, търкане със златен пръстен, със сребърна лъжичка, капки от майка-кърмачка, нощни компреси с ленено брашно, мляко, масло и още нещо, ходя като вампир из къщи и стресирам мопсовете на сън.
Самата аз не спя. Щом затворя очи и виждам доктор, подобен на Менгеле, точи нож и лъжица и се насочва към лявото око.
imageСъбуждам се с вик, милото подскача три метра в леглото, а кученцата  със скоростта на диво прасе напускат спалнята. Ужас!!!
    Не може да се живее така. Решавам се и отивам!Записаха ми час и, няма мърдане. Аз съм човек на честта. Хвана ли се, играя! Не болеше, естествено. Нооо, докторът ако знаеше какво му мисля!  Ровичкаше в окото ми, като че му е бащиния. Още потръпвам като си спомня как насочваше въпроснта "лъжичка" към окото ми, а аз виждах всичко. Добре поне, че беше готин, човек с чувство за хумор, така де, все пак устата ми не бше затворена, а това, че имаше коса направо го издигна в очите ми и значително покачи нивото на и без това крехкото доверие. Ами да, в къщи всички мъже, като са си купили една машинка и всичко под ножа. Забравих какво е мъж с коса на главата. По-практично било, милото, нали ми е икономичен като Фолксфаген ме убеждава, че с една капка шампоан се съпунисва до кръста. Ей, нали е криза, икономията е майка на мизерията/както беше казал някой/. Ох, пак се отклоних лирично, темата беше друга.     Сега вече всичко е под контрол, нивата е очистена, няма ечемици. Само да е посмял да ми намигне някой!     Усмивки от мен. Пиша това, защото ако не подходим към такива, направо страшнички неща, с чувство за хумор, сме загубени. Аз съм голямо шубе, доста време събирах спортна злоба. Но резултатът е налице, сега пак съм си красива (до доказване на противното).




Гласувай:
61



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Боже, липсваше ми този хвъркат стил ...
21.02.2015 21:50
Боже, липсваше ми този хвъркат стил и това чувство за хумор - и това намигване точно когато си ни засилила да треперим с тебе - благодаря ти, Майче! Сладост беше за мене да прочета.... Макар че ти си го казала: "ако не подходим към такива, направо страшнички неща, с чувство за хумор..." - сигурно е било голямо премеждие! Съжалявам! И те прегръщам, приятелко, хубава и усмихната даже когато боли:)))) Пожелавам ти никога да нямаш подобни срещи с персони с бели престилки - независимо колко коса имат:)))))
цитирай
2. tota - Поздрави, Мая, за това, че си отново във форма!
21.02.2015 21:58
Не зная дали си опитала, но ечемик се "пуква" и изчиства като се правят компреси от лайка. Запарва се лайката и се поставя в марля, докато е топла. Изцежда се водата и щом стане поносима топлината се поставя на болното място. И така през интервали до съзряването му и пукването му. После правиш промивки с отварата. Споделям от опит. Това, което съм прилагала, научих от моя учителка. Щом резултатът е налице, всичко е наред.
Нека винаги да е наред! Да няма такива преживявания!
цитирай
3. ivoki - НЕ СА ВЪ3МОЖНИ
21.02.2015 23:08
2586 лайка за 2 часа.....
цитирай
4. joysii - Минало, заминало не го мисли пов...
21.02.2015 23:20
Минало, заминало не го мисли повече. Ама бая шубе си му обрала, Маки!
Човек от доктор се страхува повече от таласъм. Но в един момент трябва да се мобилизираме и да решим проблема. Сега вече му се усмихваш, нали?
Кученцата напуснали спалнята със скоростта на диви прасета....къде ти наум идват...хилих се на глас, милото се чуди какво чета.
Поздрави, слънце, и ечемиците да си седят по нивята, далече от теб!
цитирай
5. hel - Чудно, защо ли вече не ми излизат ...
22.02.2015 00:45
Чудно, защо ли вече не ми излизат ечемици? От ЕГН-то ще е!
Посмях се от сърце! Важното е, че вече всичко е наред!
Поздрав, Мая!

цитирай
6. mrazekoff - Приех го
22.02.2015 06:34
като един хумористичен разказ. Хуморът и свежестта на разказаното са далеч по-впечатляващи от преживяното неудобство (да не казвам друга дума).
Нека от сега нататък всичко да е наред!
Пролет иде все пак нали?
:) :) :)
цитирай
7. makont - Здравей Вени! Радвам се, че те усмихнах.
22.02.2015 07:24
donchevav написа:
Боже, липсваше ми този хвъркат стил и това чувство за хумор - и това намигване точно когато си ни засилила да треперим с тебе - благодаря ти, Майче! Сладост беше за мене да прочета.... Макар че ти си го казала: "ако не подходим към такива, направо страшнички неща, с чувство за хумор..." - сигурно е било голямо премеждие! Съжалявам! И те прегръщам, приятелко, хубава и усмихната даже когато боли:)))) Пожелавам ти никога да нямаш подобни срещи с персони с бели престилки - независимо колко коса имат:)))))

Страхът ни прави слаби. За това пълна мобилизация. Освен, че докторът беше с коса, до мен на цялата операция беше най-добрата ми приятелка, която ми е и личен лекар. Допуснаха я, да ме държи за ръчичката. Така хем аз окуражена, хем тя придоби повече опит. Поне си бърборехме през цялото време и в смях мина всичко. Усмихнат ден и моля за прошка, ако нещо съм сгазила лука!
цитирай
8. makont - Ох Ати, лайката ми беше първата реакция. Що чай изварих.
22.02.2015 07:26
tota написа:
Не зная дали си опитала, но ечемик се "пуква" и изчиства като се правят компреси от лайка. Запарва се лайката и се поставя в марля, докато е топла. Изцежда се водата и щом стане поносима топлината се поставя на болното място. И така през интервали до съзряването му и пукването му. После правиш промивки с отварата. Споделям от опит. Това, което съм прилагала, научих от моя учителка. Щом резултатът е налице, всичко е наред.
Нека винаги да е наред! Да няма такива преживявания!

Просто така е трябвало да стане. Не съм обърнала внимание в самото начало. Но това няма значение. Важно е да се усмихнем. Днес е празник. Прощавай, ако има нещо. Усмивки и прекрасен ден!
цитирай
9. makont - Да не са. И аз се учудих,
22.02.2015 07:28
ivoki написа:
2586 лайка за 2 часа.....

не съм сред любимците. Ще ми счупят егометъра. Добре, че това не ме вълнува. Така, че съжалявам. Ако има начин, бих Ви ги прехвърлила на Вас. Аз държа на приятелите си тук. Това напомпване на прочитите не означава нищо. Хубав празник днес и простете, ако има нещо!
цитирай
10. makont - Здравей Джойс. Ами това беше целта, да те разсмея с глас.
22.02.2015 07:29
joysii написа:
Минало, заминало не го мисли повече. Ама бая шубе си му обрала, Маки!
Човек от доктор се страхува повече от таласъм. Но в един момент трябва да се мобилизираме и да решим проблема. Сега вече му се усмихваш, нали?
Кученцата напуснали спалнята със скоростта на диви прасета....къде ти наум идват...хилих се на глас, милото се чуди какво чета.
Поздрави, слънце, и ечемиците да си седят по нивята, далече от теб!

Успях, значи. Прегръдки от мен и много усмихнат празничен ден. Прости ми, ако има нещо!
цитирай
11. makont - Така де, Хелен! И аз това се учудих.
22.02.2015 07:35
hel написа:
Чудно, защо ли вече не ми излизат ечемици? От ЕГН-то ще е!
Посмях се от сърце! Важното е, че вече всичко е наред!
Поздрав, Мая!


Явно все още не сме за изхвърляне. Усмивки от мен и хубав празничен ден. Прости, ако има нещо!
цитирай
12. makont - Здравей! Да пролет иде и вместо ечемици, ще садим обич и усмивки!
22.02.2015 07:37
mrazekoff написа:
като един хумористичен разказ. Хуморът и свежестта на разказаното са далеч по-впечатляващи от преживяното неудобство (да не казвам друга дума).
Нека от сега нататък всичко да е наред!
Пролет иде все пак нали?
:) :) :)

Поздрави и хубав празник. Да си простим, на всички и за всичко. Животът е хубав и не си заслужава да носим чернилките от това, което ни е засегнало.
цитирай
13. emi1ts - Искрено
22.02.2015 09:17
забавление е да четеш история описана с такова уникално,смехотворно чувство за хумор!:))
Съжалявам Майче за доста стресиращото преживяване - и него почувствах с пълна сила!Но си се справила като истинска амазонка!:)
Поздравления!Усмихнато и свежо благодаря!:)Хубав неделен ден и успешна нова седмица!
цитирай
14. dorichela - Мая,
22.02.2015 09:25
Радвам се, че всичко е минало благополучно :) Няма да ти намигам, само ще ти се усмихна
цитирай
15. miralyub - Ех, Маконтче, забавлявах се от с...
22.02.2015 09:47
Ех, Маконтче, забавлявах се от сърце с твоите земеделски проблеми:). Аре, сега да намигат колкото искат, вече знаеш,че не боли. Поздрави!
цитирай
16. makont - Време е да се позабавляваме. Неделя е, празник е! Да си простим с усмивка!
22.02.2015 10:01
emi1ts написа:
забавление е да четеш история описана с такова уникално,смехотворно чувство за хумор!:))
Съжалявам Майче за доста стресиращото преживяване - и него почувствах с пълна сила!Но си се справила като истинска амазонка!:)
Поздравления!Усмихнато и свежо благодаря!:)Хубав неделен ден и успешна нова седмица!

Много го обичам този празник. Светла и спокойна седмица и за теб!
цитирай
17. makont - Оооооооооооо, Дорич!
22.02.2015 10:03
dorichela написа:
Радвам се, че всичко е минало благополучно :) Няма да ти намигам, само ще ти се усмихна

Намигането/оказа се/ може и да боли. Така че, усмивки и туй то. Прегръщам те Дорич, липсваш ми тук. И ти имаш невероятно свежо чувство за хумор и заразяващ оптимизъм. Хубав уикенд!
цитирай
18. makont - Да, вече стоически ще поемам всякакъв вид намигвания.
22.02.2015 10:05
miralyub написа:
Ех, Маконтче, забавлявах се от сърце с твоите земеделски проблеми:). Аре, сега да намигат колкото искат, вече знаеш,че не боли. Поздрави!

Радвам се, че се посмя. Това е, пролет иде и е време за усмивки. Прегръщам те и много настроение в днешния всеопрощаващ празничен ден!
цитирай
19. mt46 - Поздрав!...
22.02.2015 10:21
Не знаех, че за това е нужна операция...
цитирай
20. planinitenabulgaria - Има допусната една много голяма грешка:
22.02.2015 11:22
"На стари години кой ще ми намигне?"
В тази възраст жената е най-харесвана от много широк спектър мъже, започвайки от учениците от V клас, като горната граница на възрастта им не е ограничена. Ако жената не е в състояние да прехване това силно поле на мъжете, насочено към нея, сполетяват я ечемици - вид ергенски пъпки - които трябва да я размислят: какво да промени в живота си, та да не се появат и нови...

цитирай
21. gogi6666 - Има много упорити и досадни, не минават от друго.
22.02.2015 11:27
Хубаво е, че сега си добре! Поздрави, Майче! ;)
цитирай
22. troia - Този
22.02.2015 11:37
проблем е неприятен, но ти така си го написала, че звучи весело като едно истинско неповторимо приключение.:)) "И сам войнът е воин"!!!
Спокоен, слънчев и празничен ден ти пожелавам!
цитирай
23. makont - И още как. И, оказа се доста често срещано явление.
22.02.2015 12:25
mt46 написа:
Не знаех, че за това е нужна операция...

Сега усмивки и настроение, неделя е, празник е! Нека се възцарят обич и всеопрощение!
цитирай
24. makont - Боже, в другия живот ще се родя проститутка. Сега някак си не ми се отдава.
22.02.2015 12:30
planinitenabulgaria написа:
"На стари години кой ще ми намигне?"
В тази възраст жената е най-харесвана от много широк спектър мъже, започвайки от учениците от V клас, като горната граница на възрастта им не е ограничена. Ако жената не е в състояние да прехване това силно поле на мъжете, насочено към нея, сполетяват я ечемици - вид ергенски пъпки - които трябва да я размислят: какво да промени в живота си, та да не се появат и нови...


Приемам само от един предавател, а очевидно в екранът за отблъскване на въпросните полета е имало пробив. Но сега повредата е отстранена. Всъщност за това нещо има много причини:, отслабване на имунната система, проблеми със зрението, замърсяване и т.н. то е запушване на слъзен канал и няма нищо общо с пръскането на хормони и улавянето на мераци. Все пак благодаря за компетентното мнение. Поздрави!
цитирай
25. makont - Здравей, да и аз бях учудена. Чак пък операция, направо ме срази.
22.02.2015 12:32
gogi6666 написа:
Хубаво е, че сега си добре! Поздрави, Майче! ;)

Здраве да е! Сега усмивки и хубав празник.
цитирай
26. makont - Това беше целта, всъщност то си беше приключение.
22.02.2015 12:35
troia написа:
проблем е неприятен, но ти така си го написала, че звучи весело като едно истинско неповторимо приключение.:)) "И сам войнът е воин"!!!
Спокоен, слънчев и празничен ден ти пожелавам!

Както си го сторим. Така по-лесно се преживяват нещата. Другият ми способ е, докато ми се случва нещо болезнено с едната ръка впивам нокти в показалеца на другата, почти до кръв. Така едната болка споделя другата и понеже е болезнено, спираш да мразиш толкова лекаря, защото част от болката си причиняваш сам. Мисълта се концентрира в болката в пръста. Някакви такива си ги измислям, и помага. Усмивки и прости, ако има нещо!
цитирай
27. distrelets - Здравей, Майче!
22.02.2015 12:46
Така хубаво ме разсмя, че ми подобри настроението за целия ден, дори го прочетох два пъти :))))) Имаме нужда от усмивки! Много ми харесва, когато някой описва преживелиците си по този начин, с лекота и чувство за самоирония! Бъди здрава и намигвай закачливо :)))) по често с текстове! Хубав неделен ден ти пожелавам!
цитирай
28. martiniki - усмивки, Майче, и малко мигачи;)))
22.02.2015 12:47
Да са ти все лавандулени и слънчогледови земеделските премеждия')))
цитирай
29. paciencia - Приемам и предавам нататък усмивката ти, Майче:)
22.02.2015 14:48
Ех, герой си ми ти, с още един земеделски проблем се справи! Да си призная ти завидях за доктора с косата. Явно е било премеждие, но важното е, че си му намерила забавната страна!
Прощавай, ако има нещо, Майче! И все така усмихната:)
цитирай
30. eliana - Невероятна .... разказвачка си ...
22.02.2015 15:06
и духовита!И от мен усмивка ... нека е широка :)))))))))
Весел празник,Мая !
цитирай
31. brym4ence87 - :-)
22.02.2015 15:14
Важното е, че е минало.
цитирай
32. sande - Докторите не вярват в тези бабини ...
22.02.2015 15:54
Докторите не вярват в тези бабини деветини...
цитирай
33. astrojozi19 - Майче здравей
22.02.2015 16:08
Успя да ме усмихнеш днес, както се бях намръщила, че ме боли гърло жестоко:)Историята е повече от мислене по нашенски:)
Благодаря
С поздрав Жозета
цитирай
34. kasnaprolet9999 - Много весело си го написала и е ху...
22.02.2015 17:02
Много весело си го написала и е хубаво, че винаги намираш смешното във всяка една ситуация. Така човек се запазва от стреса, пък и научаваме полезна информация по запомнящ се начин. Сега ако ми намигне някой и ми излезе ечемик, знам какво да правя. Твоят разказ ми напомня за случая с моето перде на окото, което цяла година го мажех с мед от акация за да се махне по една бабина рецепта и накрая го оперирах:))) С очите не трябва да експериментираме и един горчив опит не стига, нали? Прегръдки!!!
цитирай
35. dinkov - Динков
22.02.2015 17:15
makont - абе да ти рекна и аз се стрижа с една машинка, ама лошото е, че вече малко остана за стрижене :))))))))))))))))), ама карай..., а за икономията с шампоана е вярно :))))))))))))), е па криза е. А сега сериозно, ама много сериозно. Добре, че в blog.bg има все още такива като теб, че от помията която се излива постоянно, когато някой намигне с готин постинг го прочитам с удоволствие и риска да ми излезне ечемик напълно си заслужава.
Поздрав и много усмивки :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ицко
цитирай
36. sande - Щом ти се появи ечемичка ....
22.02.2015 20:42
ти си ученичка.

Радвай се. Ученик някой от преди години още не те е забравил. И въздиша.

Ех!
цитирай
37. iliada3 - Хареса ми !
22.02.2015 20:45
Завиждам на чувството ти за хумор-свежо и всепобеждаващо,makon!:)
цитирай
38. makont - Здравей Диди. Ето включвам се с ляв мигач. Закачливо намигвам и се радвам,
23.02.2015 07:13
distrelets написа:
Така хубаво ме разсмя, че ми подобри настроението за целия ден, дори го прочетох два пъти :))))) Имаме нужда от усмивки! Много ми харесва, когато някой описва преживелиците си по този начин, с лекота и чувство за самоирония! Бъди здрава и намигвай закачливо :)))) по често с текстове! Хубав неделен ден ти пожелавам!

че те разсмях. Това беше целта. Сега ти желая успешна и ползотворна седмица!
цитирай
39. makont - Здравей Доре,
23.02.2015 07:15
martiniki написа:
Да са ти все лавандулени и слънчогледови земеделските премеждия')))

сакън, сега остана и слънчоглед и лавандула да си завъдя. Тях ще ги отпратя към сърцето за усмивка и свежест. И ти ме усмихна, Доре! Хубава и спокойна седмица!
цитирай
40. makont - Вася, така де, друго си е хубавец доктор да те резне/имам предвид операцийката/,
23.02.2015 07:18
paciencia написа:
Ех, герой си ми ти, с още един земеделски проблем се справи! Да си призная ти завидях за доктора с косата. Явно е било премеждие, но важното е, че си му намерила забавната страна!
Прощавай, ако има нещо, Майче! И все така усмихната:)

че много мръснишки прозвуча. Сега спирам със селското стопанство и се ориентирам към промишлеността, надявам се да не си завъдя някой цех със стругове. Усмихната и спокойна седмица, Вася! Радвам се, че се усмихна!
цитирай
41. makont - Здравей Ели! Ами да, дух имам за целия Китайски народ.
23.02.2015 07:20
eliana написа:
и духовита!И от мен усмивка ... нека е широка :)))))))))
Весел празник,Мая !

Така се поддържам във форма и се опазвам от рухване, защото и на мен, като и на всички изобщо не ми е лесно, пък на всичкото отгоре и това чудо ми дойде до главата. Но като превърнеш всичко в мислите си като игра и с чувството за хумор, ето ти победа. Прегръдки и много хубава и успешна седмица!
цитирай
42. makont - Здравей Бръмч!
23.02.2015 07:21
brym4ence87 написа:
Важното е, че е минало.

Ще мине, естествено, както казваше баба: "Като на мининко кученце". Усмивки и влюбена и успешна седмица!
цитирай
43. makont - Здравей Санде. И с право не вярват.
23.02.2015 07:22
sande написа:
Докторите не вярват в тези бабини деветини...

Между другото докторът ме попита, дали не съм пробвала и с яйце. Не знаех, че има и такъв метод. Е остана и с жълтък да се бях омазала и картинката щеше да е пълна. Май, когато си трябва нож, няма отърване. Усмивки и хубава седмица!
цитирай
44. makont - Жоз, здравей. Виж сега, за гърлото помагат бабините дивитини,
23.02.2015 07:25
astrojozi19 написа:
Успя да ме усмихнеш днес, както се бях намръщила, че ме боли гърло жестоко:)Историята е повече от мислене по нашенски:)
Благодаря
С поздрав Жозета

лошото е, че като краен резултат пак опираме до хапчетата. Бързо да оздравяваш и опитай с нощен компрес с мед, ракия, мас, импровизирай, каквото имаш под ръка. Мама на времето така ме лекуваше и да ти кажа, помагаше. Но сигурно, защото е мама, а тя лекува само с обич. Прегръщам те и ти желая хубава и успешна седмица!
цитирай
45. makont - Вени, спомняш ли си, писах ти
23.02.2015 07:27
kasnaprolet9999 написа:
Много весело си го написала и е хубаво, че винаги намираш смешното във всяка една ситуация. Така човек се запазва от стреса, пък и научаваме полезна информация по запомнящ се начин. Сега ако ми намигне някой и ми излезе ечемик, знам какво да правя. Твоят разказ ми напомня за случая с моето перде на окото, което цяла година го мажех с мед от акация за да се махне по една бабина рецепта и накрая го оперирах:))) С очите не трябва да експериментираме и един горчив опит не стига, нали? Прегръдки!!!

и ти ми каза за лененото брашно. Няколко нощи опитах, но не би. Явно трябва да се хване в самото начало. А аз като сущий телец, бягах от проблема и когато вече съвсем взе да ме дразни започнах . Но доста познати се оказа, че са го рязали това чудо. Сега нали всичко мина и при теб и при мен, надявам се с очите повече да нямаме проблеми. Прегръщам те и хубава седмица!
цитирай
46. makont - Слушай Ице, като си купиха въпросната машинка искаха и мен да ме подкарат,
23.02.2015 07:33
dinkov написа:
makont - абе да ти рекна и аз се стрижа с една машинка, ама лошото е, че вече малко остана за стрижене :))))))))))))))))), ама карай..., а за икономията с шампоана е вярно :))))))))))))), е па криза е. А сега сериозно, ама много сериозно. Добре, че в blog.bg има все още такива като теб, че от помията която се излива постоянно, когато някой намигне с готин постинг го прочитам с удоволствие и риска да ми излезне ечемик напълно си заслужава.
Поздрав и много усмивки :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ицко

можеш ли да си представиш, мъжът ми ме гони из къщи с машинката, аз бягам, а момчетата се заливат от смях. Как ще си дам хубавата коса. Но, че е икономично, икономично е, колко пари от бръснар спестиха, направо къща да си купиш. И не мога да си обясня защо и момчетата се стрижат толкова късо. Имат разкошни черни коси. Сега още усмивки от мен и хубава седмица!
цитирай
47. makont - Санде, комай на акъл съм си ученичка, успях да си запазя детето в себе си.
23.02.2015 07:36
sande написа:
ти си ученичка.

Радвай се. Ученик някой от преди години още не те е забравил. И въздиша.

Ех!

Такова чудо наистина един единствен път ми е излизало, точно преди абитуриентския бал. Но тогава бързо се справих. Това с намигването, разбира се е вид намигване, за да погледнем на проблема с чувство за хумор. Така е по-леко. Усмивки още веднъж!
цитирай
48. makont - С усмивки към победа, Илианка!
23.02.2015 07:38
iliada3 написа:
Завиждам на чувството ти за хумор-свежо и всепобеждаващо,makon!:)

Намусени и притеснени, няма да ни е по-добре. Прегръдки и много вдъхновение и успех за теб през новата седмица!
цитирай
49. coacoa11 - Оттук насетне - нито земеделски, ...
23.02.2015 15:59
Оттук насетне - нито земеделски, нито финансови проблеми да те спохождат:)
цитирай
50. yohnny - Заради един ечемик
23.02.2015 16:16
се беше одрямал блога !
Я виж сега как се оживи !
И да не си посмяла повече, че отчаяние ме гони.
Ми па ако ме стигне ...............
цитирай
51. monaliza121 - Знаех си, че твърдото варненско ...
23.02.2015 19:14
Знаех си, че твърдото варненско "нье" има има една дипломатична, мека нотка, позволяваща промяната му без да унижава автора:))))
Хаха, привет, Майче!
Оздравявай!
цитирай
52. makont - Благодаря Коа! Надявам се.
24.02.2015 17:03
coacoa11 написа:
Оттук насетне - нито земеделски, нито финансови проблеми да те спохождат:)

Поздрави и много усмивки!
цитирай
53. makont - Значи живна, като Ви усмихнах.
24.02.2015 17:11
yohnny написа:
се беше одрямал блога !
Я виж сега как се оживи !
И да не си посмяла повече, че отчаяние ме гони.
Ми па ако ме стигне ...............

Първо голяма доза самоирония и второто, всеки си казва:Боже, добре че не ми се случи на мен". Две в едно. А пък като е минало, дори и да си го помислиш, не е грешно, Чадо! Освен това, честно има и познавателна цел, не дай-боже се случи на някой, хич да не се мъчи с бабините девитини, ами директно да тичка при местния "Менгеле" и хоп, с ножа и лъжичката... Сега голяма усмивка от мен и много хубава и спокойна вечер!
цитирай
54. makont - О Тинче, знаеш, че съм царица на нотките.
24.02.2015 17:13
monaliza121 написа:
Знаех си, че твърдото варненско "нье" има има една дипломатична, мека нотка, позволяваща промяната му без да унижава автора:))))
Хаха, привет, Майче!
Оздравявай!

Въх, как я напипах! Вече съм в играта, отчетите не чакат, с око, без око, срокове ме гонят. Не личи, не боли, но не мога да слагам красотийки по очите си и го карам натюр, добре, че съм си красавица. Прегръщам те и мнооого усмивки от мен.
цитирай
55. faktifakti - разсмя ме на разсъмване
25.02.2015 08:08
с новите храни, въздух и прочие всичко се капсуолова, дори и ечемикът / добро утро от мен
цитирай
56. makont - Здравей Евичка! Радвам се, че те разсмях.
26.02.2015 07:28
faktifakti написа:
с новите храни, въздух и прочие всичко се капсуолова, дори и ечемикът / добро утро от мен

Така е с храните, от там ще да е! Усмивки и хубав четвъртък!
цитирай
57. sestra - Златният пръстен помага,
26.02.2015 12:41
но само преди да се надигне, когато само пари още. Изпробвано!
цитирай
58. pvdaskalov - Мислех да шляпна един екопалец и да не чета. Знам, че го умееш - писането...
26.02.2015 21:39
Обаче се зачетох и го изкарах, него - фейлетона, до края. От детството знам, че ечемик се лекува с майчино мляко, но не събрано, а на живо (он лайн). Радвам се, че си прескочила трапа.
Поздрави!
П и е р
цитирай
59. priqtel12 - Браво!
27.02.2015 21:04
Смелчага си ти!
цитирай
60. troia - Честита Баба Марта!
01.03.2015 11:11
Бяла, червена и засмяна...
цитирай
61. megg - " нивата е очистена, няма ечемици" :)
10.03.2015 13:26
Хей, Майче, привет! Извор си на такъв чист и ведър хумор, че като отпие човек, ходи дълго - дълго засмян. Радвам се, че отново си тук и че всичко неприятно е зад гърба ти! Липсваше ми.
Поздрави, Мая, и прегръдка без намиг! :)
цитирай
62. metlichina - понякога... става и така..
12.03.2015 23:38
важното е, че минава и го приемаш с чувство за хумор..
такава си ти, позитивна и усмихната... бъди здрава
и щастлива... поздрав и усмивка за теб..
цитирай
63. makont - Стани, Стани, права си както винаги,
22.03.2015 12:26
sestra написа:
но само преди да се надигне, когато само пари още. Изпробвано!

но на моята чугнена глава-чугунен нож, е може и да е от специална стомана, но рязането е едно и също. Сега съм чисто нова и....по-мъдра. Усмивки!
цитирай
64. makont - Ухааа, със засилка и надалеко. Вече съм на равно и чистичко.
22.03.2015 12:28
pvdaskalov написа:
Обаче се зачетох и го изкарах, него - фейлетона, до края. От детството знам, че ечемик се лекува с майчино мляко, но не събрано, а на живо (он лайн). Радвам се, че си прескочила трапа.
Поздрави!
П и е р

Усмивки и ако ще е ечемик, да си е в нивата, а очите ни грейнало само от щастие.
цитирай
65. makont - Мнооого при това. Дойде ли ми до главата нещо, съм като Мюнхаузен,
22.03.2015 12:29
priqtel12 написа:
Смелчага си ти!

хващам се за косата и дърпам здраво, така, че да няма измъкване, до достигане на светлата част. Усмивки и красива пролет!
цитирай
66. makont - Благодаря!
22.03.2015 12:31
troia написа:
Бяла, червена и засмяна...

В очакване на цветната страна на нещата, с усмивка! Поздрави!
цитирай
67. makont - Маааалък намиг, може. Важното е да е с добро чувство.
22.03.2015 12:34
megg написа:
Хей, Майче, привет! Извор си на такъв чист и ведър хумор, че като отпие човек, ходи дълго - дълго засмян. Радвам се, че отново си тук и че всичко неприятно е зад гърба ти! Липсваше ми.
Поздрави, Мая, и прегръдка без намиг! :)

Очевидно намигането тип "проучване" води до "земеделски проблеми". Радвам се, че се засмя. Това ми стига. Сега още една усмивка, и още една, и.... Щастлива и красива пролет!
цитирай
68. makont - Метличинке, какво ли не ни идва до главата.
22.03.2015 12:36
metlichina написа:
важното е, че минава и го приемаш с чувство за хумор..
такава си ти, позитивна и усмихната... бъди здрава
и щастлива... поздрав и усмивка за теб..

Не обичам да ме боли и съм способна на всякакви щуротии, за да превъзмогна това. Усмивки и от мен. Сега е пролет и е време за цветни и положителни емоции.
цитирай
69. to4ilka - Здравей!
23.03.2015 10:07
Как си го описала самооо,ама и колко е вярнооо,май всички си мислим точно така!ажното е да има човек чуство за хумор и да сме оптимисти!Синът ми в момента е с ечемик и го влачи вече месец,и не минава от разни мехлеми и капки...Бррр!Ще му разскажа твоя случай!Привет от мен!
цитирай
70. makont - Споко! Просто трябва да го убедиш да отиде. Наистина не боли, но страхът е голям.
23.03.2015 20:37
to4ilka написа:
Как си го описала самооо,ама и колко е вярнооо,май всички си мислим точно така!ажното е да има човек чуство за хумор и да сме оптимисти!Синът ми в момента е с ечемик и го влачи вече месец,и не минава от разни мехлеми и капки...Бррр!Ще му разскажа твоя случай!Привет от мен!

Не можех да си представя, че някой ще ми бърка в окото и аз няма да го набия. А това нещо на окото влияе на самочувствието. Не е нужно да си го причинява. Минава бързо и наистина не боли. Неприятното чувство бързо се забравя. С превръзка стоях само от 16,00 до 19,30ч. и ми я свалиха, почти не личеше, че е имало интервенция. После антисептични кърпички, една седмица антибиотик на кремче и след три седмици дори и грим можех да си слагам. Слава богу, синовете ни ги нямат тези проблеми. Прегръдки и действай, не бива да се тормози момчето.
цитирай
71. jabalka - Поздрави и привети! :)
25.03.2015 21:58
Моконтче , шубето наистина е голям страх, но ти си човек отривист и мислещ затова така хем по - сложният , хем по трудният но все пак обходен вариант.... резултатът е много свежо и оптимистично твое преживяване , което донесе толкова живи усмихнати човеци тук на твоята страница! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3044610
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930