Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2015 16:51 - Сиеста
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11298 Коментари: 34 Гласове:
45

Последна промяна: 02.10.2015 23:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Петък е, нещо мързелът ни позастигна в офиса. Две от счетоводителките зарязаха папките и....


image

 Ден на майстора, работата е ясна.

 image

    Сиеста - ЗАПОЧНИ! 

  Потънала
в дълбоките води на БЛЖ, изобщо не ми остава време да надниквам тук. Дори паролата си бях позабравила, но достигайки върховете на упоритостта, набирах неверни пароли, докато компютърът се съгласи
     Сега, просто УСМИВКА!






Гласувай:
46



1. flymore - Хей, Маичка!:)
02.10.2015 17:01
Широоока усмивка за теб, в отговор на усмихнатия постинг!:))))
Здравей и мързеливи почивни дни!;) Липсваше ми, мила...
Прегръдка<3
цитирай
2. donchevav - И на мене ми липсваш - много! Дано се ...
02.10.2015 18:58
И на мене ми липсваш - много! Дано се мотивираш да ползваш вече по-често паролата си - да не я забравиш пак! Макар че...както е тръгнало, май по-скоро ние, мохиканите тук, ще забравим своите...въпрос на време...
Усмивки и от мене - с обич, мила Майче! Прегръдка!
цитирай
3. slavimirgenchev1953 - Сиестата
02.10.2015 19:20
да започне ... сега!
цитирай
4. ikra - Давай си малко почивка...
02.10.2015 20:52
Блога има крещяща нужда от читави хора, а ти си от тях. Троловете вече имат превес, затова не си забравяй паролата :)
Спокойни почивни дни :)
цитирай
5. makont - Минавам за малко,
02.10.2015 21:28
flymore написа:
Широоока усмивка за теб, в отговор на усмихнатия постинг!:))))
Здравей и мързеливи почивни дни!;) Липсваше ми, мила...
Прегръдка<3

от време на време влизам, но тук предимно политика, някакви безсмислени битки и туктаме "лила". При мен живота се върти бързо и имам крещяща нужда от положителни емоции, както да получавам, така и да давам. Сега се опитах да дам, усмивка. Благодаря, че не си ме забравила. Прегръдки и спокойна нощ!
цитирай
6. makont - Вени, няма да е голяма загубата. Тук беше един тест за мен самата,
02.10.2015 21:35
donchevav написа:
И на мене ми липсваш - много! Дано се мотивираш да ползваш вече по-често паролата си - да не я забравиш пак! Макар че...както е тръгнало, май по-скоро ние, мохиканите тук, ще забравим своите...въпрос на време...
Усмивки и от мене - с обич, мила Майче! Прегръдка!

"развих" нещо, което очевидно съм таяла дълбоко в себе си, да разказвам за нещата от живота и това да се харесва, в повечето случаи. Кой не обича да го харесват. Все пак и аз си имам его и битката с него не винаги е в моя полза. Та тук си погъделичках самочувствието, видях, че мога, посредствено, разбира се, но усмихващо, прегръщащо и отдаващо обич. На мен това ми стига. Но сега сякаш се уморих, май да съм си "обикновена" в реалния живот ми е по-добре. В момента други същества имат нужда от моя позитивизъм, грижи и обич и там съм се втурнала да "оправям света". Бог си знае, той дава, а ние трябва да имаме мъдростта да си го вземем. Но това е свързано с превратности и уроци, които понякога болят, привързват, спират.... Но, аз съм с високо вирната брадичка и упорит поглед и естествено с усмивка на уста, която умело прикрива сълзите и скърцането на зъби. Сега те прегръщам, че се отплеснах!
цитирай
7. makont - Ухааа, за сън винаги готови!
02.10.2015 21:37
slavimirgenchev1953 написа:
да започне ... сега!

Големи мързеланки са. Направо демотивиращо похъркват и ми е необходима огромна мобилизация, за да не се гушна при тях на диванчето, а да правя това с папките. Усмивки и спокойна нощ!
цитирай
8. makont - Здравей! Да, троловете! Светът е пълен с недоволни хора,
02.10.2015 21:40
ikra написа:
Блога има крещяща нужда от читави хора, а ти си от тях. Троловете вече имат превес, затова не си забравяй паролата :)
Спокойни почивни дни :)

които търсят причината за своето "несбъдване" в другите, опитват се да ги отразяват, но се получава ефектът на "кривото огледало". За съжаление не винаги можем да игнорираме тяхната злъч и отрицателна енергия, а трябва. Нашето внимание ги храни. Усмивки и ще се опитвам да идвам пак. Спокойна нощ!
цитирай
9. tota - Маечка,
02.10.2015 21:43
Хубаво е, че се появи отново в деня на усмивката. Тя, работата, няма свършване. Никой не я у свършил. Тя е свършвала хората. Затова, нека да има повече сиести, с музика и песни!
Приятна събота и неделя, прекрасна! Хубаво да ти е на душата! Прегръдка и от мен, момиче!
цитирай
10. makont - Обичам като ми казва момиче!
02.10.2015 22:38
tota написа:
Хубаво е, че се появи отново в деня на усмивката. Тя, работата, няма свършване. Никой не я у свършил. Тя е свършвала хората. Затова, нека да има повече сиести, с музика и песни!
Приятна събота и неделя, прекрасна! Хубаво да ти е на душата! Прегръдка и от мен, момиче!

Ати, не е само работата. Така се стекоха нещата при мен, че в къщи имам болна баба на легло, майката на противниковия отбор. Не ми е слабост, но е Неговата майка, а обичта носи обич и грижи. Та в такива битовизми съм се потопила и нямам време за себе си, а времето тук определено си е мое. Усмихвам ти се, все пак. На мен нищо не може да ми вземе усмивката.
цитирай
11. dinkov - Динков
02.10.2015 23:27
Ей, най после,
усмивка една се появи
и вечерта се проясни :))))))))))))))
Привет, ще се убедиш, през почивните дни ще има слънце. Причината е, че в blog все още има читави които пишат.
Ицко
цитирай
12. makont - Здравей Ице! Опитвам се да изгрявам отвреме навреме между облаците.
02.10.2015 23:36
dinkov написа:
Ей, най после,
усмивка една се появи
и вечерта се проясни :))))))))))))))
Привет, ще се убедиш, през почивните дни ще има слънце. Причината е, че в blog все още има читави които пишат.
Ицко

Шегувам се, разбира се, но определено не съм в залез, просто облачно време, но то винаги минава. Все пак усмивката е положителна енергия и нищо не може да я скрие. Поздрави и спокойна нощ!
цитирай
13. stela50 - Как може да се устои на тази мила гледка... много са сладки...
03.10.2015 00:15
и да не се захвърлят папките, а тя - работата никога не свършва.
Но има такива моменти, много познато усещане... и облачно време...
и все пак усмивката прави чудеса... и присъствието на приятел - също.
Поздрав и добри дни, Майче ! Прегръдка !
цитирай
14. paciencia - Добре дошла, Майче:)
03.10.2015 08:47
Ех, как липсваше! И с колко настроение се появяваш само! Ето, започвам съботния ден с Рок и настроение, благодаря ти! Завиждам на твоите счетоводителки, така си обичам сиестата:) Обичам твоите разкази в стил „Мая“, наситени с хумор и добро настроение:)
Внимавай с паролата, ще има глоба и неизвинени отсъствия:) Успех във всичко ти желая и много, много здраве! Прегръщам те!
цитирай
15. hel - Обичам сиеста по всяко време! ...
03.10.2015 10:49
Обичам сиеста по всяко време!
Поздрави, Мая!
цитирай
16. veninski - Поздрави от Родопите!
03.10.2015 12:15
Поздрави от Родопите!
цитирай
17. monaliza121 - Май'че за теб няма място на диван...
03.10.2015 16:17
Май'че за теб няма място на диванчето:))) Ще разтрогнеш идилията кучовска&#128522;
цитирай
18. joysii - Ох, какви сладури са тия дУндави ...
03.10.2015 16:21
Ох, какви сладури са тия дУндави мопсове!!
Ей, не си забравяй паролата, идвай и драсвай по нещо, щото иначе скуката, Лудото Гине и Лудото Джули ни морят с простотии!
Поздрави, Маки.
цитирай
19. makont - Здравей Таничка! Много са мъдри, нали. Поне те са осъзнали, че
03.10.2015 16:41
stela50 написа:
и да не се захвърлят папките, а тя - работата никога не свършва.
Но има такива моменти, много познато усещане... и облачно време...
и все пак усмивката прави чудеса... и присъствието на приятел - също.
Поздрав и добри дни, Майче ! Прегръдка !

работата никога не свършва и едно полегване на диванчето е вълшебство, което зарежда със сили! Хубав уикенд от мен!
цитирай
20. makont - Ох, Вася, аз направо съм за изключване с тези неизвинени отсъствия,
03.10.2015 16:42
paciencia написа:
Ех, как липсваше! И с колко настроение се появяваш само! Ето, започвам съботния ден с Рок и настроение, благодаря ти! Завиждам на твоите счетоводителки, така си обичам сиестата:) Обичам твоите разкази в стил „Мая“, наситени с хумор и добро настроение:)
Внимавай с паролата, ще има глоба и неизвинени отсъствия:) Успех във всичко ти желая и много, много здраве! Прегръщам те!

но хайде, ще минем със мъмрене, пък аз може и да се поправя. Слънчев уикенд от мен!
цитирай
21. makont - Хел, здравей!
03.10.2015 16:43
hel написа:
Обичам сиеста по всяко време!
Поздрави, Мая!

Правилно, хората са го измислили. В нас е силата да го приложим, за да се чувстваме добре. Усмивки!
цитирай
22. makont - О, благодаря.
03.10.2015 16:44
veninski написа:
Поздрави от Родопите!

И от нашия свеж счетоводителски колектив сърдечни поздрави и усмивки!
цитирай
23. makont - Изобщо не мога да се доредя, Тинче!
03.10.2015 16:45
monaliza121 написа:
Май'че за теб няма място на диванчето:))) Ще разтрогнеш идилията кучовска&#128522;

Все някой се е намърдал там. Прегръщам те и се захващам с разгадаването на знаците, сигурно е някое слънчево емотиконче, то нали аз съм един назадничав счети.
цитирай
24. makont - Няма, Джойс! Преговарям си я старателно,
03.10.2015 16:47
joysii написа:
Ох, какви сладури са тия дУндави мопсове!!
Ей, не си забравяй паролата, идвай и драсвай по нещо, щото иначе скуката, Лудото Гине и Лудото Джули ни морят с простотии!
Поздрави, Маки.

даже тренирам и пред огледалото. Прегръдки!
цитирай
25. monaliza121 - :))))
03.10.2015 20:49
makont написа:
monaliza121 написа:
Май'че за теб няма място на диванчето:))) Ще разтрогнеш идилията кучовска&#128522;

Все някой се е намърдал там. Прегръщам те и се захващам с разгадаването на знаците, сигурно е някое слънчево емотиконче, то нали аз съм един назадничав счети.


Емотикончето е сладурско, но защо излезе в цифров вариант?! Сигурно се е пременило за "счети":)))
цитирай
26. katan - МАЙСКИ!!!!!
03.10.2015 21:02
Добре дошла!
Липсваше много!
Видях твоите "счетоводителки", които развалят дисциплината:) и по никое време се отдават на разни сиести:).
Все пак се съгласи - в петък следобед и те заслужават дремчица:))).
Прегръщам те с радост от завръщането!
цитирай
27. makont - Ха, Тинче! Споко! Свикнала съм да реавам казси и да ми е трудно,
03.10.2015 21:33
monaliza121 написа:
makont написа:
monaliza121 написа:
Май'че за теб няма място на диванчето:))) Ще разтрогнеш идилията кучовска&#128522;

Все някой се е намърдал там. Прегръщам те и се захващам с разгадаването на знаците, сигурно е някое слънчево емотиконче, то нали аз съм един назадничав счети.


Емотикончето е сладурско, но защо излезе в цифров вариант?! Сигурно се е пременило за "счети":)))

важното е, че накрая се появява усмихнатия емотикон. Онзи ден на милото без да искам такива прасенца със сърчица му лепнах на декстопа на лаптопа, че три дни ме подиграва. Едва ги замаскирах с една лавандула, докато възстановя облачетата на ваио. Така, че няма страшно, в играта сме!
цитирай
28. makont - Ох, Кате, дано да е завръщане. Надявам се, но и като за наминаване се получи.
03.10.2015 21:34
katan написа:
Добре дошла!
Липсваше много!
Видях твоите "счетоводителки", които развалят дисциплината:) и по никое време се отдават на разни сиести:).
Все пак се съгласи - в петък следобед и те заслужават дремчица:))).
Прегръщам те с радост от завръщането!

Видях, че не сте ме забравили и това ме радва. Прегръщам те с пожелание за спокойна нощ и слънчев уикенд!
цитирай
29. sestra - Днес е ден на животните.
03.10.2015 23:07
Честито и на твоите, Мая!
цитирай
30. vilish - Пропуснала съм ...
08.10.2015 00:16
... едно приятно "завръщане" ! Поздрави, Мая !
Свеж полъх донесе! :)
А някъде в папките, запиши паролата за блога ... ;)

Спокойна нощ!
цитирай
31. eliana - Усмивка за теб,Мая!
11.10.2015 10:30
Хубава неделя :)
цитирай
32. faktifakti - запиши си я някъде
11.10.2015 18:51
аз така правя
прегръдки
цитирай
33. megg - Търкул - търкул...
13.12.2015 17:50
Заминава си неделята, в очакване на следващата сиеста - поздрави и голяма усмивка и от мен, Мая!
И да идваш, хей! :) Тя, работата...
цитирай
34. martiniki - Весело посрещане!
30.12.2015 21:48
Здрава и добра година, Мая!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3031015
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031