Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2016 22:04 - Като сляза от коня и....
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11592 Коментари: 42 Гласове:
42

Последна промяна: 20.01.2016 22:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Да напишеш CV. Евро CV. Ужас!

Ами то като некролог, само добро или нищо.

Аз Съм…едно малко съвършенство!

Определям се като…..суперлативи;

Определят ме……………суперлативи;

Умея да……………………..суперлативи;

Приемат ме……………….суперлативи;

Смятам че………………….суперлативи….

В едно с професионалната квалификация, шофьорската книжка, компютърните умения, език…

Питам се, ако си най-умен от всички, кой ще го разбере?  Знаещите не говорят. Този, който говори много, не знае!

Нима животът не доказва непрекъснато,  че колкото по-широк е ъгълът на зрението, толкова е по-тъп.

В нашето време всичко е така, само думи и в повечето случай-никакво съдържание.

А ето колко прости могат да бъдат нещата, в моята сфера например, с намигване:

image

 

За това, нещо прочистващо, т.е., пречистващо, за любов, примерно. Смених клипа, прекалено гротескно беше и пуританите... А аз, яхвам белия кон и отлитам. Усмивки! 




Гласувай:
44



1. tota - За много години, Мая!
20.01.2016 23:16
Спорна и щастлива годината да е!
цитирай
2. faktifakti - разсмя ме ..
20.01.2016 23:18
Да напишеш CV. Евро CV. Ужас!
Ами то като некролог, само добро или нищо.
.. вариант е тест с въпроси, върши работа като за начало при избора :)
след CV -то
цитирай
3. troia - Наистина
20.01.2016 23:19
е като некролог.:)) И в действителност, кой ли го чете?! Обикновено на работа се взема "нашето момче" или "нашето момиче".
Виж, флашката е супер. Там е голямата истина.:))
цитирай
4. emi1ts - Поздрави Майче!
20.01.2016 23:49
Ами ще трябва да се примириш със съвършенството...:) Пък и това намигване ще респектира:)Прегръдки!
цитирай
5. makont - Ати и с намигване и усмивки!
20.01.2016 23:52
tota написа:
Спорна и щастлива годината да е!

Щастливи ли сме, значи всичко ни е наред! Спокойна нощ.
цитирай
6. makont - Така де, защо е цялата тази суетня. Тест и туй то.
20.01.2016 23:55
faktifakti написа:
Да напишеш CV. Евро CV. Ужас!
Ами то като некролог, само добро или нищо.
.. вариант е тест с въпроси, върши работа като за начало при избора :)
след CV -то

Евичка и ти ли не спиш? Лека нощ, пижамата ни зове!
цитирай
7. makont - Нали, падам си по дяволиите. Много и се смях на тази флашка.
20.01.2016 23:56
troia написа:
е като некролог.:)) И в действителност, кой ли го чете?! Обикновено на работа се взема "нашето момче" или "нашето момиче".
Виж, флашката е супер. Там е голямата истина.:))

Усмивка за лека нощ!
цитирай
8. makont - Ха Еми, спомням си от един разказ на Любен Дилов,
21.01.2016 00:01
emi1ts написа:
Ами ще трябва да се примириш със съвършенството...:) Пък и това намигване ще респектира:)Прегръдки!

май от "Точката на Лагранж" беше, един човек от бъдещето, учуден на налепените некролози по стълбовете, решил, че очевидно в стария свят е минало някакво бедствие, което е избило най-добрите, най-умните, най-кадърните и обичани хора. А при нас подобно бедствие е оставило същите без работа. Не че на сладките държавни постове не са такива с подобни CV-та. Лека нощ от мен, с усмивка, разбира се.
цитирай
9. eliana - Мисля,че си забравила задължителното -
21.01.2016 08:54
актуална снимка ... И? :)
Умения дали се римуват с физически белези,все въпроси,много въпроси,
примесени с комичност,предизвикват изискванията,Умните са хубави .. дали :)
Хубав ден,Мая!
И от мен R.E.M. :)
https://www/watch?v=ijZRCIrTgQc
цитирай
10. donchevav - Хитро - и с флашката, и със суперл...
21.01.2016 09:58
Хитро - и с флашката, и със суперлативите. Но нали следва интервю за най-добрите - всичко ще си дойде на мястото, а и визуализацията помага:))) Хубава музика - благодаря ти - за нея и за порцията сутрешен смях! Хубав ден, мила Майче!
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - Майче! :)
21.01.2016 10:24
Ти си заслужаваш суперлативите, стига скромничи - дерзай! Успех, ако действаш ти! Иначе въпросът ти, поне според мен има само един отговор. Даже снощи мисля, че донякъде чух и записах нещичко по тази тема. Ти питаш:

"Питам се, ако си най-умен от всички, кой ще го разбере? Знаещите не говорят. Този, който говори много, не знае!"


Ще го разбере онзи, който те обича най-много :) Прегръдки и благодаря за хубавото настроение! Радост, усмивки, слънце и вдъхновение и не се съмнявам, с каквото и да се захванеш, ще е за добро - и не само за теб. Просто има и такива хора! :)
цитирай
12. vesever - И аз не съм много за думите. . . Мога ...
21.01.2016 11:01
И аз не съм много за думите...
Мога само да завиждам за белия кон. Искам и аз )))
Прегръдки Мая!
цитирай
13. bumerang - Колкото по-широк е ъгълът, толкова е по-тъп -
21.01.2016 12:31
Очевадна истина в геометрията. В офталмологията - не съм сигурна. В живота явно зависи от коня, който яздиш.

А е толкова просто - просто се наслади на ездата, без да се интересуваш от ъгли.
цитирай
14. mt46 - Поздрави!...
21.01.2016 13:00
Суперлативите ти отиват... :)
цитирай
15. katan - За теб
21.01.2016 13:18
само суперлативи, Майче!
Ако сложиш и снимка никой няма да може да гъкне:). Ще им вземеш акъла и с флашката:) и така - наета си:))).
цитирай
16. valeska - Привет!:)
21.01.2016 17:22
Мая, именно ти си точното решение на проблемите на работодателя… и белият кон е доказателството!
цитирай
17. makont - А, да снимката! Ами избира се най-хубавата, дето изобщо не приличаш на себе си.
21.01.2016 21:56
eliana написа:
актуална снимка ... И? :)
Умения дали се римуват с физически белези,все въпроси,много въпроси,
примесени с комичност,предизвикват изискванията,Умните са хубави .. дали :)
Хубав ден,Мая!
И от мен R.E.M. :)
https://www/watch?v=ijZRCIrTgQc

Изобщо, важното е да има пълна заблуда. Ами умните са хубави, така бе казал някой, Чехов май - и душата, и мислите и външния вид. Кого лъжем, себе си, навярно, защото рано или късно всичко излиза наяве. За това с усмивка, нали!
цитирай
18. makont - Вени, важното е, че Ви разсмях. Те сериозните неща, понякога са много смешни.
21.01.2016 22:01
donchevav написа:
Хитро - и с флашката, и със суперлативите. Но нали следва интервю за най-добрите - всичко ще си дойде на мястото, а и визуализацията помага:))) Хубава музика - благодаря ти - за нея и за порцията сутрешен смях! Хубав ден, мила Майче!

И аз уж започнах на сериозно, пък си ме изби на смях. При нас, ако нямаш чувство за хумор, много ще страдаш, а аз мразя да страдам. За това с усмивка, все се намира колая. Но не обичам лъжите, а това нещо си е живо лъготене и ме натъжава. Хубава вечер, Вени!
цитирай
19. makont - Наденце, изразите не са мой, просто ги вплетох в моя текст. Прочетеш нещо
21.01.2016 22:08
malchaniaotnadejda7 написа:
Ти си заслужаваш суперлативите, стига скромничи - дерзай! Успех, ако действаш ти! Иначе въпросът ти, поне според мен има само един отговор. Даже снощи мисля, че донякъде чух и записах нещичко по тази тема. Ти питаш:

"Питам се, ако си най-умен от всички, кой ще го разбере? Знаещите не говорят. Този, който говори много, не знае!"


Ще го разбере онзи, който те обича най-много :) Прегръдки и благодаря за хубавото настроение! Радост, усмивки, слънце и вдъхновение и не се съмнявам, с каквото и да се захванеш, ще е за добро - и не само за теб. Просто има и такива хора! :)

и те впечатли, запомня се и влиза в речника. Не мога да цитирам автора, но си го интерпретирам по свой начин. Щом си се усмихнала, значи съм успяла, въпреки сериозността на въпроса, който повдигам. Защото кого лъжем с тези CV-та? Никой не е толкова съвършен. Не знам, аз не обичам да лъжа и дано никога не ми се налага да попълвам такова нещо. Веднъж бях в комисия да подбираме кадри, ами тези със суперлативите автоматично ги отхвърлях, аз. Ейчарката беше бясна, но търсех кадър в моята област и не ми трябваше Нарцис, а опитен човек. Който го може си личи, дори и от Евро CV-то. Всичко лъсва, ако имаш очите да го видиш. То просто е неестествено, толкова съвършенство, събрано на едно място. Ох, че се отплеснах, започнах с усмивките и се насъсках срещу несправедливостите. Важното е пак да завършим с усмивка. Прегръщам те Наденце и най-сладките сънища.
цитирай
20. makont - Веси, той не ми е под ръка, но вечер като си легна, летя на него.
21.01.2016 22:13
vesever написа:
И аз не съм много за думите...
Мога само да завиждам за белия кон. Искам и аз )))
Прегръдки Мая!

Всъщност белият кон е в Банско, в училище за езда. Едни наши приятели бяха съсобственици, а аз не издържах да осъществя мечтата си. Дори гратис го пояздих, иначе един урок е двадесет лева. Другият път като отидем ще си платя, защото не е честно. То си е цяло изкуство, един час те учат да се държиш на коня, стойка на тялото, поведение, спрямо коня. Пък при тръс повдигане на тялото при преден ляв крак, примерно. Изобщо, като всичко на този свят не е толкова лесно. Но е вълшебно, наистина. Сливаш се с това прекрасно животно, усещането е за взаимност, ти го владееш, но и то те владее, емоционално. Красота. Непременно опитай. Прегръщам те и се радвам, че те познавам!
цитирай
21. makont - Ох, ама пуста геометрия. От малка си я обичам, не е като алгебрата скучна.
21.01.2016 22:15
bumerang написа:
Очевадна истина в геометрията. В офталмологията - не съм сигурна. В живота явно зависи от коня, който яздиш.

А е толкова просто - просто се наслади на ездата, без да се интересуваш от ъгли.

Виж как ъгълът се явява мерна единица за взор, въпреки офталмологията. Учудващо. Благодаря ти! Една голяма усмивка от мен с пожелание за спокойна нощ.
цитирай
22. makont - Ухаа, благодаря. Ама аз нещо не обичам самоизтъкването, за това може би реагирам така.
21.01.2016 22:18
mt46 написа:
Суперлативите ти отиват... :)

Как може човек да пише такива неща за себе си. Малко са хората, които са толкова съвършени. Дори и добър специалист, не може да си и добър шофьор, примерно, преводач, да не говорим за комуникативните умения. Изобщо, като четох се чудех да плача ли, да се смея ли. Усмивки от мен, все някога нещата идват по местата си.
цитирай
23. makont - О, Катенце, не съм аз. Аз отдавна не завися от никого.
21.01.2016 22:23
katan написа:
само суперлативи, Майче!
Ако сложиш и снимка никой няма да може да гъкне:). Ще им вземеш акъла и с флашката:) и така - наета си:))).

Нали съм проклето, рогато теле, още на двадесет и четири бях, когато си казах, че никога няма да си позволя някой да ме постави в зависимост. Още от тогава работя допълнително като счети и се научих, станах добра. Независимостта е голямо нещо. Не винаги съм успявала, но аз умея бързо да си зараствам раните и да лазя или летя, нагоре, в зависимост от случая.Сега аз избирам, не те мен. Никога няма да позволя на някой да ме избира. Вече сме момичета на възраст и си тежим на мястото, нали.
цитирай
24. makont - Здравей, много си права. И моите работодатели го оценяват.
21.01.2016 22:26
valeska написа:
Мая, именно ти си точното решение на проблемите на работодателя… и белият кон е доказателството!

Но не завиждам на младите хора, които за да постъпят на някаква работа трябва да минат през това. Интервюто и теста са много по-добър вариант, но и CV-то има смисъл, за отсяване при много кандидати. Ужас, я да си говорим за по-хубави неща. За белия кон.... Усмивки!
цитирай
25. benitta - Здравей, Майче!
26.01.2016 16:10
Колкото успях да заграбя, толкова от постингите ти изчетох на един дъх :)))
Ти си си била забравила паролата, а аз занемарих моята цветна къщурка тук и сега ще се наложи да я освежавам скорострелно.
Голяма сладурана си! Ама CV-то е една малка лъжа, ако не можеш да завържеш няколко думи на панделка и не умееш да следиш маниера на "изпитващия".
Радвам се, че пишеш с твоята усмихната химикалка и ти пращам специални поздрави! :-) :-) :-)
цитирай
26. gosho568 - Поздрави!
27.01.2016 01:34
Криминалната флашка е изключително оригинална..! :)
цитирай
27. makont - Здрвей Бени! И ти като мен се гмурна в живота и
28.01.2016 19:23
benitta написа:
Колкото успях да заграбя, толкова от постингите ти изчетох на един дъх :)))
Ти си си била забравила паролата, а аз занемарих моята цветна къщурка тук и сега ще се наложи да я освежавам скорострелно.
Голяма сладурана си! Ама CV-то е една малка лъжа, ако не можеш да завържеш няколко думи на панделка и не умееш да следиш маниера на "изпитващия".
Радвам се, че пишеш с твоята усмихната химикалка и ти пращам специални поздрави! :-) :-) :-)

борейки се с вълнението, не ни остава време за тук. Благодаря ти за гостуването. Прегръщам те и много успех и усмивки тази година!
цитирай
28. makont - Нали!
28.01.2016 19:23
gosho568 написа:
Криминалната флашка е изключително оригинална..! :)

Усмивки и хубава вечер!
цитирай
29. dinkov - Динков
06.02.2016 00:28
"Ах, летете ескадрони в устрема ви милиони погледи са приковани с надежда и любов..."
makont - ти в кой ескадрон си ? - този на надеждата или на любовта... Аз мисля, че си и в двата... Не слизай от коня, остани си и в двата ескадрона... те са най-добрите. Дори да са мечта, химера, ти въпреки това не слизай...просто продължавай да летиш... :)
Поздрав.
Ицко
цитирай
30. sestra - Весела душо, липсваш ми от толкова време вече...
14.02.2016 13:56
По твоя повод се сетих за нещо, наскоро около мен. На една дванадесетокласничка писах 2 за първия срок. Ясно защо. И още първият час от втория тя иде бодро закъсняла съвсеем лекичко. И като се почна едно разказване на съученика по стол (ама на висок глас) как татко и познавал човека, който "отговарял за всички директори в града" и му се обадил и той се обадил на класната и да видиш как тя веднага спряла да се заяжда с нея за отсъствията, как щяла да има шофьорска книжка без пари, как била приета вече без изпит в университета и как "в тая държава всичко така ставало". Някъде там я прекъснах с думите: не в тая държава, навсякъде всеки има право да си решава въпросите както намери за добре. По законен, незаконен или какъвто там ти хрумне начин. Въпросът е в това, че идат едни последствия, които ти отново самичка, напълно доброволно ще се наложи да си понесеш. Ще дам развитие по сюжета нататък.
цитирай
31. makont - Здравей Ице, ами напоследък почти не слизам от коня. Летя си...
26.02.2016 08:51
dinkov написа:
"Ах, летете ескадрони в устрема ви милиони погледи са приковани с надежда и любов..."
makont - ти в кой ескадрон си ? - този на надеждата или на любовта... Аз мисля, че си и в двата... Не слизай от коня, остани си и в двата ескадрона... те са най-добрите. Дори да са мечта, химера, ти въпреки това не слизай...просто продължавай да летиш... :)
Поздрав.
Ицко

То комай тук не е и много,много за слизане. Друго си е да летиш.... Усмивки!
цитирай
32. makont - Здравей мила, мила Стани! Да, за последствията ми беше думата...
26.02.2016 08:54
sestra написа:
По твоя повод се сетих за нещо, наскоро около мен. На една дванадесетокласничка писах 2 за първия срок. Ясно защо. И още първият час от втория тя иде бодро закъсняла съвсеем лекичко. И като се почна едно разказване на съученика по стол (ама на висок глас) как татко и познавал човека, който "отговарял за всички директори в града" и му се обадил и той се обадил на класната и да видиш как тя веднага спряла да се заяжда с нея за отсъствията, как щяла да има шофьорска книжка без пари, как била приета вече без изпит в университета и как "в тая държава всичко така ставало". Някъде там я прекъснах с думите: не в тая държава, навсякъде всеки има право да си решава въпросите както намери за добре. По законен, незаконен или какъвто там ти хрумне начин. Въпросът е в това, че идат едни последствия, които ти отново самичка, напълно доброволно ще се наложи да си понесеш. Ще дам развитие по сюжета нататък.

Всички виждаме, че са страшни. Некъдърност и посредственост навсякъде, придружена с голямо самочувствие, прикриващо огромни комплекси, може би на подсъзнателно ниво. И как се живее в тази среда. Ти се бориш, аз нямам сили. Стига ми, че професията ми е такава и на живо съм като Дон Кихот. Тук само с усмивка. Прегръщам те!
цитирай
33. sestra - Кажи си направо, че те е гнус да се доближаваш до определени "неща"
27.02.2016 11:47
makont написа:
sestra написа:
По твоя повод се сетих за нещо, наскоро около мен. На една дванадесетокласничка писах 2 за първия срок. Ясно защо. И още първият час от втория тя иде бодро закъсняла съвсеем лекичко. И като се почна едно разказване на съученика по стол (ама на висок глас) как татко и познавал човека, който "отговарял за всички директори в града" и му се обадил и той се обадил на класната и да видиш как тя веднага спряла да се заяжда с нея за отсъствията, как щяла да има шофьорска книжка без пари, как била приета вече без изпит в университета и как "в тая държава всичко така ставало". Някъде там я прекъснах с думите: не в тая държава, навсякъде всеки има право да си решава въпросите както намери за добре. По законен, незаконен или какъвто там ти хрумне начин. Въпросът е в това, че идат едни последствия, които ти отново самичка, напълно доброволно ще се наложи да си понесеш. Ще дам развитие по сюжета нататък.

Всички виждаме, че са страшни. Некъдърност и посредственост навсякъде, придружена с голямо самочувствие, прикриващо огромни комплекси, може би на подсъзнателно ниво. И как се живее в тази среда. Ти се бориш, аз нямам сили. Стига ми, че професията ми е такава и на живо съм като Дон Кихот. Тук само с усмивка. Прегръщам те!

и ще те разбера на мига, Мая :) Останалото са околосъществени неща :) Не точно съществени де, имах предвид :))) Хубава почивка днес и утре!
цитирай
34. makont - Не Стани. Така е много грубо. Не се считам достатъчно силна да
27.02.2016 18:42
sestra написа:
makont написа:
sestra написа:
По твоя повод се сетих за нещо, наскоро около мен. На една дванадесетокласничка писах 2 за първия срок. Ясно защо. И още първият час от втория тя иде бодро закъсняла съвсеем лекичко. И като се почна едно разказване на съученика по стол (ама на висок глас) как татко и познавал човека, който "отговарял за всички директори в града" и му се обадил и той се обадил на класната и да видиш как тя веднага спряла да се заяжда с нея за отсъствията, как щяла да има шофьорска книжка без пари, как била приета вече без изпит в университета и как "в тая държава всичко така ставало". Някъде там я прекъснах с думите: не в тая държава, навсякъде всеки има право да си решава въпросите както намери за добре. По законен, незаконен или какъвто там ти хрумне начин. Въпросът е в това, че идат едни последствия, които ти отново самичка, напълно доброволно ще се наложи да си понесеш. Ще дам развитие по сюжета нататък.

Всички виждаме, че са страшни. Некъдърност и посредственост навсякъде, придружена с голямо самочувствие, прикриващо огромни комплекси, може би на подсъзнателно ниво. И как се живее в тази среда. Ти се бориш, аз нямам сили. Стига ми, че професията ми е такава и на живо съм като Дон Кихот. Тук само с усмивка. Прегръщам те!

и ще те разбера на мига, Мая :) Останалото са околосъществени неща :) Не точно съществени де, имах предвид :))) Хубава почивка днес и утре!

нищя "някои неща". Ти не можеш да ме разбереш, очевидно. "Гнус", ужасна дума. Аз "оправям" света по друг начин, без да го афиширам тук. Моите битки са мънички и незабележими, нямам нужда от овации и признание. Нищя "нещата" там където съм силна. На микро равнище "Човек". Но няма да спорим. Нека си остана вятърничавата "веселушка", аз нямам претенции за друго. Прегръщам те, защото безмерно те харесвам, Борец такъв с нестихващи функции.
цитирай
35. vostroto - CV-та. . . някъде може и да взимат под ...
27.02.2016 18:49
CV-та... някъде може и да взимат под внимание нещо от тях, но тук при нас е така: ако си наш човек, ако си красив като манекен, ако си на не повече от 25, с висше, и най-малко 15 /:)/ години трудов стаж, имаш поне 10 процента шанс за работно място. Ако изглеждаш зле (тоест на повече от 30-35, то се вижда от камерата на входа), дори не ти отварят вратата та да се стигне и до останалото...:)
Привет, Маконт!...:)
цитирай
36. makont - О, и задължително трябва да си с манекенски размери, колкото по-глупаво изглеждаш,
27.02.2016 18:53
vostroto написа:
CV-та... някъде може и да взимат под внимание нещо от тях, но тук при нас е така: ако си наш човек, ако си красив като манекен, ако си на не повече от 25, с висше, и най-малко 15 /:)/ години трудов стаж, имаш поне 10 процента шанс за работно място. Ако изглеждаш зле (тоест на повече от 30-35, то се вижда от камерата на входа), дори не ти отварят вратата та да се стигне и до останалото...:)
Привет, Маконт!...:)

толкова по-добре, просто ще "слушкаш" и няма да създаваш проблеми. Усмивки!
цитирай
37. sestra - Прегръщам те и аз, но не съм никакъв борец.
27.02.2016 22:04
makont написа:
sestra написа:
makont написа:
[quote=sestra]По твоя повод се сетих за нещо, наскоро около мен. На една дванадесетокласничка писах 2 за първия срок. Ясно защо. И още първият час от втория тя иде бодро закъсняла съвсеем лекичко. И като се почна едно разказване на съученика по стол (ама на висок глас) как татко и познавал човека, който "отговарял за всички директори в града" и му се обадил и той се обадил на класната и да видиш как тя веднага спряла да се заяжда с нея за отсъствията, как щяла да има шофьорска книжка без пари, как била приета вече без изпит в университета и как "в тая държава всичко така ставало".
Всички виждаме, че са страшни. Некъдърност и посредственост навсякъде, придружена с голямо самочувствие, прикриващо огромни комплекси, може би на подсъзнателно ниво. И как се живее в тази среда. Ти се бориш, аз нямам сили. Стига ми, че професията ми е такава и на живо съм като Дон Кихот. Тук само с усмивка. Прегръщам те!

и ще те разбера на мига, Мая :) Останалото са околосъществени неща :) Не точно съществени де, имах предвид :))) Хубава почивка днес и утре!

нищя "някои неща". Ти не можеш да ме разбереш, очевидно. "Гнус", ужасна дума. Аз "оправям" света по друг начин, без да го афиширам тук. Моите битки са мънички и незабележими, нямам нужда от овации и признание. Нищя "нещата" там където съм силна. На микро равнище "Човек". Но няма да спорим. Нека си остана вятърничавата "веселушка", аз нямам претенции за друго. Прегръщам те, защото безмерно те харесвам, Борец такъв с нестихващи функции.

Ни-как-къв. Днес на шествието в Москва прочетох един плакат: "Убиват тези, които не искат война". Надявам се повече да не си говорим за борби, защото други ни ги натрисат. А с онова момиче, за което съм ти писала вече имаме общ проект и се надявам да стане много яко нещо ;)
цитирай
38. makont - Това имах в предвид, Стани!
28.02.2016 09:52
sestra написа:
makont написа:
sestra написа:
makont написа:
[quote=sestra]По твоя повод се сетих за нещо, наскоро около мен. На една дванадесетокласничка писах 2 за първия срок. Ясно защо. И още първият час от втория тя иде бодро закъсняла съвсеем лекичко. И като се почна едно разказване на съученика по стол (ама на висок глас) как татко и познавал човека, който "отговарял за всички директори в града" и му се обадил и той се обадил на класната и да видиш как тя веднага спряла да се заяжда с нея за отсъствията, как щяла да има шофьорска книжка без пари, как била приета вече без изпит в университета и как "в тая държава всичко така ставало".
Всички виждаме, че са страшни. Некъдърност и посредственост навсякъде, придружена с голямо самочувствие, прикриващо огромни комплекси, може би на подсъзнателно ниво. И как се живее в тази среда. Ти се бориш, аз нямам сили. Стига ми, че професията ми е такава и на живо съм като Дон Кихот. Тук само с усмивка. Прегръщам те!

и ще те разбера на мига, Мая :) Останалото са околосъществени неща :) Не точно съществени де, имах предвид :))) Хубава почивка днес и утре!

нищя "някои неща". Ти не можеш да ме разбереш, очевидно. "Гнус", ужасна дума. Аз "оправям" света по друг начин, без да го афиширам тук. Моите битки са мънички и незабележими, нямам нужда от овации и признание. Нищя "нещата" там където съм силна. На микро равнище "Човек". Но няма да спорим. Нека си остана вятърничавата "веселушка", аз нямам претенции за друго. Прегръщам те, защото безмерно те харесвам, Борец такъв с нестихващи функции.

Ни-как-къв. Днес на шествието в Москва прочетох един плакат: "Убиват тези, които не искат война". Надявам се повече да не си говорим за борби, защото други ни ги натрисат. А с онова момиче, за което съм ти писала вече имаме общ проект и се надявам да стане много яко нещо ;)

Щастлива съм за Вашия проект. Успех! За това си боец, защото си успяла да приобщиш това момиче. Ще бъде великолепен проект, сигурна съм. Усмивки!
цитирай
39. joysii - Като седне човек да си прави CV-то ...
06.03.2016 17:22
Като седне човек да си прави CV-то тутакси осъзнава каква богата, разнообразна, стойностна и можеща личност е. Става му едно такова готино...придобива самочувствие и вири нос, при това, съвсем основателно.
Остава и четящият сивито да е съпричастен с всичкото това въодушевление.
Поздрави, Маки!
цитирай
40. makont - Нали, Джойс. Понякога сме бели и добри,
06.03.2016 21:29
joysii написа:
Като седне човек да си прави CV-то тутакси осъзнава каква богата, разнообразна, стойностна и можеща личност е. Става му едно такова готино...придобива самочувствие и вири нос, при това, съвсем основателно.
Остава и четящият сивито да е съпричастен с всичкото това въодушевление.
Поздрави, Маки!

защо да не убедим другите в това, скривайки недостатъците си. Те после излизат наяве, след като мине "меденият месец". Усмивки и слънчева нова седмица!
цитирай
41. hel - Тази флашка всяка врата ще отвори! ...
07.03.2016 03:23
Тази флашка всяка врата ще отвори! Умница си, Мая!
цитирай
42. makont - Нали, Ели! Във хитринките е ключът към успеха!
07.03.2016 22:06
hel написа:
Тази флашка всяка врата ще отвори! Умница си, Мая!

Усмивки и хбава нова седмица, а утре те каня на бал!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3031038
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031