Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2010 10:51 - ЗАПОЧВАМ
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1779 Коментари: 3 Гласове:
7



          Трябва да се хващам на работа, а нещо не мога да се концентрирам. Сега ми е активният период, до 14-то число трябва жива умряла да направя и предам ДДС-то. Винаги съм се шегувала, че жената счетоводител ходи на море след 14-ти и след месечен цикъл, иначе не си е работа.
           От половин час съм  на компютъра, и събирам спортна злоба за работа, но ето, че първо хвърлих едно око на блоговете. А и от вън една косачка така шумно обезобразява ливадата пред блока. На всичкото от горе някаква буболечка ми лази по бумагите. Иди, че се концентрирай. Добре, че мопсчетата спят, иначе те много ми помагат. Понякога докато работя на компютъра, някое ми подръпва мишката на лаптопа, а да не говорим колко интересно е копчето за включване и рестартиране, с муцунка и шат, иди му обясни, че ми проваля цялата работа. Но така е младото поколение си пада по комппютрите.
             Ще започвам. Приготвих 10 папки и включвам програмата. Така ми се допи вода. О да, забравих да прочета вестника. я каква голяма кръстословица, има и судоко. Със судокото съм на ниво "напреднали", съпругът ми е при "майсторите", нали все пак съм "тъп счетоводител".
              Започвам. Стига вече глупости. ДДС-то е важно нещо. Спомням си като въведоха въпросния данък на една моя приятелка дъщеричката и с много сериозен тон и заяви: " Мамо, от утре сандвичите ще са с 20 стотинки по-скъпи, защото ще имат ДДТ" Добре че е само грешка на езика и неразбиране на същността на този важен косвен данък, че иначе лошо.
               Започвам, вече сериозно. Хубаво е да си работиш от вкъщи, но трябва да си много строг със себеси. А аз съм сериозен човек. ЗАПОЧВАМ.



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. venture - Колко познато
04.06.2010 10:59
Имам две счетоводителки у дома, като майка ми си работи вкъщи и всеки месец наблюдавам горе-долу същата история :D
цитирай
2. meister - от колежка
04.06.2010 11:36
Така е цял живот и нали знаеш какво пише на гроба на счетоводителя : "ВЕЧЕ ПРИКЛЮЧИХ". Усмихни се и започни деня така,за да е хубав.
цитирай
3. анонимен - Моля ,
04.06.2010 11:53
прочети как протича работния ден на средностатистическия българин в блога ми и ще бъдеш спокойна и щастлива от напиращото желание за работа ......:))))

Поздрав за прекрасното чувство за позитивната автонастройка към работа ....:)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3045846
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930