Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2010 10:26 - Денят е прекрасен
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2622 Коментари: 8 Гласове:
9



          Мопсовете ме събуждат. Часът е 5,30. Гладни са, а срещу глада на малките кученца не можеш да се бориш. Шумно си искат порцийката, правят опит да се качат при мен на леглото, драскат с ноктета. Ставам. Трите купички с храна са готови. Чува се приятно мляскане. Следват локвичките и наденичките. Възпитани са, правят го почти на пелената. Вече не мога да заспя. 6,30 е.
          Синът ми е в седми клас и днес трябва да прави торта. Забърквам кремче на доктор Йоткер с прясно мляко, една сметана, разделям крема и в единия добавям ягоди. Два крема са налице. Някои от съучениците му трябва да купи блат и тортата - готова. Питам се, ако имат за задача шкембе чорба. Луди ли са тези хора. Но това е друга тема, сега пишем за прекрасното утро. Ванцето тръгна на училище.
           Свободата Санчо.... Удари моят час. Прекрасната прохладна утрин изпълнена със свежест, конска доза кафе, чаша вода и вестник. Съпругът ми е достатъчно мил, за да отичка до репа и да достави един брой "24 часа". Голяма кростословица, судоко. От телевизора се потят да ме убедят, колко правилни са решенията на Кабинета, колко сме несправедливи, като сме свалили рейтинга му и т.н. Кафето свърши. 
             Следва компютъра и часът в който спокойно можеш да прегледаш какво ново във Фейсбука, да се запознаеш с новите блогове в любимите ми категории, да понапишеш нещо.
               Дотука с веселата част. Сега следват папките, фактурите и Ажура. Дебит кредит. Казваха, че на мутрите счетоводството било пак с две колони, съдържащи наименование в антетката: " ми дал", " му взел". Щеше да е по лесно, но моите клиенти са обикновени бизнесмени и всичките са интелегентни хора, т.е. възпитани, ерудирани, работят това за което са учили и са израснали в професията си, налагайки се с качествата си. Тук графите май трябва да са: "едно за мен", " три за Дянков". В атака....
               Денят е прекрасен и работата спори.



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andi2 - хубаво е, че успяваш да се органи...
09.06.2010 10:43
хубаво е , че успяваш да се организираш
:)
Аз ако работех от вкъщи , все щях да стигам сигърно до "кривата круша"
:))
ами , лека работа
:)
цитирай
2. makont - Сигурна съм, че и ти можеш
09.06.2010 12:23
Благодаря ти Анди. Сигурна съм, че и ти можеш да се организираш. Понякога и кривата круша е избор. И аз имам дни с такъв крушов хъс за работа. И на теб хубав ден!
цитирай
3. анонимен - успешен ден
22.06.2010 10:13
!
цитирай
4. tanelia - Привет колежке,
02.07.2010 17:05
Радвам се да те поздравя в блог пространството! И моята професия е счетоводител. Въпреки, че години наред практикувам счетоводство съвсем наскоро мой колега ме светна как се осчетоводява "банкет". Ти знаеш ли какви са контировките на банкета? ;))
цитирай
5. makont - Това шега ли е?
04.07.2010 11:40
Дебит маса, кредит каса. Иначе бих го сложила в 609, някаква аналитична сметка, и ако си внеса 10% представителни разходи си остава като разход, ако не се внесат в края на годината го прибавям в увеличение при преобразуванията на счетоводната печалба. Весел уикенд!
цитирай
6. tanelia - Разбира се, че беше шега...
04.07.2010 22:46
Дебит маса / кредит каса :) Поздравления!
Спорна и усмихната нова седмица ти пожелавам!
цитирай
7. makont - Благодаря ти!
05.07.2010 19:51
tanelia написа:
Дебит маса / кредит каса :) Поздравления!
Спорна и усмихната нова седмица ти пожелавам!

И на теб, усмивки и настроение, малко работа и много пари ( това е счетоводителски поздрав, защото при нас винаги е обратното).
цитирай
8. tanelia - И аз ти благодаря!
07.07.2010 14:03
И за съжаление е точно така! Работа колкото за целия китайски народ, отговорности колкото се сети човек, а парички? Все няма за нас :(
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3044466
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930