Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2010 19:32 - Моята умна главица
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1957 Коментари: 6 Гласове:
9



          Днес излязоха резултатите от мини матурите за 7-ми клас. Моето момченце е със среден успех и по български и математика 4,50. На мама умната главица. Според мен то е от индиговите деца. Изобщо не може да търпи нашите правила на живот. Прекалено жизнен и прекалено, чак до болка откровен. Винаги казва това, което мисли. Може да е първично, но е истинско. Има си мнение и се бори с нашите правила, защото в по-голямата си част те са само едни постулати и доста от тях несправедливи спрямо нас самите, но ние си ги спазваме. Но те, нашите деца не искат да живеят по тях.
          В училище винаги говори на учителките на "ти", а не на "вие". Това изобщо не им се нрави и не го обичаха много. Но аз все си мисля, че след като те му говорят на "ти" и той би трябвало да им говори така. Все пак, детето също е личност и трябва да се мери с един аршин. На госпожата по испански, при въпросът и дали харесва нейният предмет той чистосърдечно отговорил "не", с което естествено си навлякъл гневът и. Опитах се да му обясня, че понякога едно малко лицемерие не е толкова страшно, хеле ако е в негова полза, защото госпожата си има "его" и то трябва да бъде задоволено. Детето ми отговори: "ти ме караш да излъжа, изобщо не харесвам испанския и го уча без да ми е приятно". На всичкото от горе същата госпожа зимата без да иска я уцелил със снежна топка, майко мила - международен скандал. Викаха ме в училище, психоложка, цял консилиум се свика. Аз си спомням, че и ние като деца играехме със снежни топки и тогава това не беше престъпление. Същият проблем имахме и с госпожата по информатика. Та синът ми по цели часове е на компютъра, цяло хакерче е. Ако аз имам проблем с мойте компютри, той ми го отстранява, но на въпросната дама и казал, че не му е приятно да прави упражненията в клас, защото версията на уиндос на която никои вече не работи и няма никакво бъдеще. И наистина, едно никому ненужно знание. Ние също в института учихме един програмен език ПЛ 1, които още тогава беше излязъл от употреба. Нали се сещате, че с тази си откровеност е предизвикал гневът на госпожата и сега тройка за годината. Това е положението. На времето големият ми син с една кутия медали от републиканските по джудо и самбо, многократен републикански шампион в категорията си имаше четворка по физическо. Лошото е, че никога не е парадирал с успехите си. Та питам аз, интересно кои деца имат шестици по физическо. Същото е и по другите предмети. 
          Затова се надявам да бъда разбрана, когато се радвам на успеха от матурите - 4,50, защото си е негов. Толкова може, толкова, но този субективизъм е сведен до минимум. Винаги съм се молела детето ми да е живо и здраво, никога не съм се карала за оценки. Аз искам живо и щастливо дете, което е имало детство, а не притеснен от амбиции човек.


Тагове:   Моята,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Ей, толкова може детето :)) Разб...
11.06.2010 19:53
Ей , толкова може детето :)) Разбирам го напълно. Има си свои виждания за нещата. Ако сега се научи да бъде лицемерен ,то гаранция ,че цял живот ще бъде такъв. А на мен ми е аман от лицемери .Ми не харесва испанския и толкоз......и е прав за нещата ,които никога няма да ти влязат в употреба. Ако ще учи само ,за да се научи да запаметява - да опита с литератури текстове.Гаранция ,че ще му е и полезно даже....а с излязла от употреба версия на уиндоус знанията на преподавателката ли затвърждава ?
А на кого пишат шестици по физическо не ми се говори........щот ако започна...........ще съм доста брутален / пък се опитвам да минавам за добре възпитан ! /
Истинската оценка на синът не са дори и медалите ,а онова ,което той мисли за себе си. Ако самооценката му е висока никой дръвник няма да е в състояние да му налага своята оценка. Сптавил се е на турнир- ок, значи може !ПО-добре ли ще е ако му подарят медал и той знае ,че е подарен ? Тогава как ще се оцени ?
Инак пишат се високи оценки на онези ,които така или иначе не стават за нищо . Това ще им остане-едната висока оценка без покритие. Утре ,когато трябва да реши реален проблем нищожеството ще е абсолютно неспособно да го направи. Тогава как ще го оценят ?
Само се моля времето ,в което на въпросните нищожества ще им стане ясно ,че са такива. , да дойде по-бързо Защото нещата в моралните критерии на българите се променят.Бавно ,но става. Опитимист съм.
4.5 е една прекрасна оценка :)
цитирай
2. makont - Надявам се да се променим
12.06.2010 17:08
Благодаря за подкрепата. И аз мисля, че от нашите деца трябва да излязат личности, а не комплексирани същества. важното е, че те интуитивно усещат нещата и се противопоставят срещу всички несправедливости, които за нас са едва ли не морални ценности. Затова и аз съм оптимист, даже защо не да не ни превъзпитат и нас, ако въобще е възможно това.
цитирай
3. martito - Смятам, че синът ти е отличник:)...
14.06.2010 12:55
Смятам, че синът ти е отличник:)

Подкрепям казаното от karambol5:)
цитирай
4. анонимен - провери да не е аутист
25.08.2010 10:46
провери да не е аутист
цитирай
5. makont - И аз така си мисля!
25.08.2010 14:35
martito написа:
Смятам, че синът ти е отличник:)

Подкрепям казаното от karambol5:)

Само да е жив и здрав!
цитирай
6. makont - Проверих, по твой съвет,
25.08.2010 14:35
анонимен написа:
провери да не е аутист

не е!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3046410
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930