Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2010 17:29 - ТРЕТИЯТ НАЧИН ЗА ИЗКУСТВЕНО ДИШАНЕ
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12500 Коментари: 34 Гласове:
49


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
          

image

          Андрешко ме разкритикува много люто, че няма нов резил и се заех да се доизложа до край. Сега ще Ви разкажа една история от ученическите години.
           Та в единадесети клас съм, Реалната гимназия във Видин. Задължително имахме и предмет „практика”. Специалностите бяха две – студена и топла обработка. Това на нормален език ще рече – стругарство и леярство. Аз се учех за стругарка. Бях отлична ученичка и това да бъда стругарка не беше сред най-големите ми мечти, ама нейсе, нали е задължително. В интерес на истината стругарството ми се отдаваше, нали съм мъжко момиче, пък и съм „телец”, като ми поставят някаква задача, копам, докато не свърша работата.
          Както и да е, практиката един път седмично свърши и идва времето на изпита. Трябваше да изработим някаква джаджа на струга, изработих я и следва теорията. Бях се поподготвила, частите на струга, техника на безопасност и т.н. Комисията се състоеше от трима души, учителят ни и двама представители от завода за режещи инструменти. И ето, идва моят ред. Понеже му бях симпатична (не знам защо, но го усещах по някакъв начин), преподавателят ми зададе, според мен лесен въпрос: „Как се оказва бърза помощ на пострадал стругар, изпаднал в безсъзнание?”
          О, лесна работа, поех си аз дъх, изрецитирах класическите реакции при такава ситуация и стигнах до изкуственото дишане. Тук отново си поех дъх и изстрелях: Изкуственото дишане се осъществява по следните начини: "Уста в уста, уста в нос и нос в нос.”
Учителят ме прекъсна внезапно и ми каза: Сега моля те обясни ни как точно се извършва изкуственото дишане „нос в нос”. 
          Мама му стара, чак сега се усетих, така се бях засилила да демонстрирам знания, че още малко щях да обдухам теоритично всички отвори в човешкото тяло. Май добре, че ме спря. Такъв смях настана, обаче взех „втори разряд” за стругарка. Та сега имам и такава квалификация, не че вече мога да работя на струг.


Тагове:   начин,


Гласувай:
50



1. voinov50 - :))))))
30.07.2010 18:27
"...така се бях засилила да демонстрирам знания, че още малко щях да обдухам теоритично всички отвори в човешкото тяло"...
И този израз ще си го запомня, много е симпатичен.

Поздрави и усмивки.
цитирай
2. hel - Смях се с глас! :)) В прогимназ...
30.07.2010 18:56
Смях се с глас! :))
В прогимназията преди часа по биология отворих учебника уж да уча. Видя ми се много смешно, че пишеше: Коня има четири крака. За беля ме вдихнаха и аз БАВНО точно това казах: "Коня има четири крака...", а някой от класа се обади: "И една опа-ашка..."
Голям смях беше!
Поздрав!
цитирай
3. makont - Ами то както се бях засилила да демонстрирам знания,
30.07.2010 20:12
voinov50 написа:
"...така се бях засилила да демонстрирам знания, че още малко щях да обдухам теоритично всички отвори в човешкото тяло"...
И този израз ще си го запомня, много е симпатичен.

Поздрави и усмивки.

добре, че наистина ме спряха. Весел уикенд!
цитирай
4. makont - Така си е, нали пусто момичетата сме си ученолюбиви и
30.07.2010 20:14
hel написа:
Смях се с глас! :))
В прогимназията преди часа по биология отворих учебника уж да уча. Видя ми се много смешно, че пишеше: Коня има четири крака. За беля ме вдихнаха и аз БАВНО точно това казах: "Коня има четири крака...", а някой от класа се обади: "И една опа-ашка..."
Голям смях беше!
Поздрав!

понякога изпадаме в смешни ситуации, напрягайки се да покажем колко много знаем! Здраве да е, иначе как ще се посмеем малко! Весел уикенд!
цитирай
5. dengubara - Еееее! Винаги съм казвал, че комисиите са тъпи: как можаха да те спрат -
31.07.2010 14:51
можеше да ги научиш на разни мурафети:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
6. анонимен - Никога не е късно
31.07.2010 16:36
човек да стане за резил .
Важното е никога да не се излага ................ :))))))))))))))))))
цитирай
7. makont - Хайде де,
31.07.2010 16:49
dengubara написа:
можеше да ги научиш на разни мурафети:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Това е да ти секнат вдъхновението!
цитирай
8. makont - Абсолютише,
31.07.2010 16:52
andreshko написа:
човек да стане за резил .
Важното е никога да не се излага ................ :))))))))))))))))))

пък и ако човек гледа на резилчетата като на излагация, значи няма чувство за хумор. Аз затова пиша тези неща от моята лична колекция с излагации. Себеси да иронизирам мога, така не засягам никой, но поне доста хора ги усмихнах. Хубава вечер!
цитирай
9. hristo27 - А ако те бяха накарали да демонст...
31.07.2010 17:05
А ако те бяха накарали да демонстрираш пред комисията ?!?

:))))))))))
цитирай
10. makont - Абе, до втория способ щях да се справя,
31.07.2010 17:29
hristo27 написа:
А ако те бяха накарали да демонстрираш пред комисията ?!?

:))))))))))

а после щях да импровизирам. Може пък това да е наистина третият начин за изкуствено дишане и аз да съм го открила. Хубава вечер и наздраве!
цитирай
11. ivankalilova - Е. . . . . . не. . . . . . аз се чудя, защо ...
31.07.2010 17:54
Е...... не...... аз се чудя, защо когато моят съпруг .........се раздели точно с тази професия не разговаряше с никой 3 месеца.......А тя каква била работата.....
То бе мъка по любимите ученички, то бе чудо....
Благодаря ти мила, отговорих си на толкова много въпроси.....,и за прекрасния разказ благодаря!Имах нужда точно от такъв смях.....
цитирай
12. makont - Радвам се, че се засмя.
31.07.2010 18:08
ivankalilova написа:
Е...... не...... аз се чудя, защо когато моят съпруг .........се раздели точно с тази професия не разговаряше с никой 3 месеца.......А тя каква била работата.....
То бе мъка по любимите ученички, то бе чудо....
Благодаря ти мила, отговорих си на толкова много въпроси.....,и за прекрасния разказ благодаря!Имах нужда точно от такъв смях.....

Аз поне за това пиша, да се развеселим и да ни е по-леко. И пази съпруга, че верно си е страшничко! Хубава вечер.
цитирай
13. iliada - :)
31.07.2010 20:49
Няма нищо ,колешке аз има 3 разряд :)
Слядурски разказ
цитирай
14. razkazvachka - Добре, че не ме допуснаха до струг - можеше да сглобя някой франкенщайнски хомункулус
31.07.2010 23:46
Ама ти добре се справяш и с дишането!:))))
цитирай
15. makont - Ама и ние сме едни стругарки,
01.08.2010 12:29
iliada написа:
Няма нищо ,колешке аз има 3 разряд :)
Слядурски разказ

Всестранно развити личности. Все пак сме развили и някои и друг талант. Благодаря ти!
цитирай
16. makont - Абе, талантът си е талант.
01.08.2010 12:30
razkazvachka написа:
Ама ти добре се справяш и с дишането!:))))

Важното е да се диша, хем поемаш прана, хем спасяваш човешки живот. Какво значение има от коя в коя дупка. Усмихнат ден.
цитирай
17. gothic - :))))
01.08.2010 13:28
:))))
цитирай
18. makont - Каквото и да означава това!
01.08.2010 15:31
gothic написа:
:))))

цитирай
19. voinov50 - Сега се сетих, един колега казваше:
01.08.2010 17:15
"lвсички сме продукт не тестесите - т.е. на ТЕЗИСИТЕ на Тодор Живков...".
Голям смях падаше по онези времена, мани, мани...
цитирай
20. makont - номера е да е весело!
01.08.2010 17:23
voinov50 написа:
"lвсички сме продукт не тестесите - т.е. на ТЕЗИСИТЕ на Тодор Живков...".
Голям смях падаше по онези времена, мани, мани...

Един мой съученик спрягаше много странно глагола "Передут" - я педерут, тъи педерут, он педерут и т.н. Изобщо едно време умеехме да се дъним като хората, сега не могат и да се изложат качествено.
цитирай
21. scarlety - Мая,ха-ха-ха!
02.08.2010 15:35
Ти ме тушира направо.Аз имах абсолютно същата практика;"Студена обработка на металите":))) И това е практика в Езикова гимназия:)))))) Много съм"веща" в стругарството:))) Не си спомням кой разряд взех-май втори!:)))) Ама къде ли ми е документа за това? Май нямам!
Весел разказ! Нос в нос е мнооого труден начин за изкуствено дишане!:) Поздрави и усмивки!:)
цитирай
22. makont - Май всички се оказахме стругарки
02.08.2010 16:19
scarlety написа:
Ти ме тушира направо.Аз имах абсолютно същата практика;"Студена обработка на металите":))) И това е практика в Езикова гимназия:)))))) Много съм"веща" в стругарството:))) Не си спомням кой разряд взех-май втори!:)))) Ама къде ли ми е документа за това? Май нямам!
Весел разказ! Нос в нос е мнооого труден начин за изкуствено дишане!:) Поздрави и усмивки!:)

Илиада и тя, абе техническа нация сме си и туй то. Пък и медицински умения имаме. Усмихната седмица от мен!
цитирай
23. mamas - Веселячка си!
02.08.2010 17:40
Все да ти е усмихнато!
цитирай
24. анонимен - makont ,
02.08.2010 17:44
риболовните ми ги чете, сега ще ти разкажа една от студентството. Накратко, бяхме цяла банда хайделберски студенти. Учех в МЕИ. Имахме много проекти, което значи адско смятане и чертане. Като наближи заверката, забиваме чертежите на паркета и двама-трима чертаем денонощно по корем на смени. След н-тата такава вечер, тръгвам с руло чертежи на корекции при асистента. Живеех срещу ВИТИЗ. На "Ръкси" и "Графа" на ъгъла имаше сладкарница и до нея цветарски магазин. Аз вървя и спя и влезам в "сладкарницата", нареждам се на опашката, изчаквам си реда и: "Е'на бан'чка и е'на боза ако обичате". След кратко затишие се чува адски кикот и народа се попикава от смях. Аз примигвам, примигвам и изведнъж се събуждам ... в цветарския магазин.
цитирай
25. harvi - Смях се с глас:)
02.08.2010 18:31
То самата система за всестранно развити личности си беше резил. А ти си се справила иновационно :))
цитирай
26. makont - Дай боже и на теб
02.08.2010 18:43
mamas написа:
Все да ти е усмихнато!

Хубава седмица!
цитирай
27. makont - Изобщо сме едни издънки,
02.08.2010 18:45
kushel написа:
риболовните ми ги чете, сега ще ти разкажа една от студентството. Накратко, бяхме цяла банда хайделберски студенти. Учех в МЕИ. Имахме много проекти, което значи адско смятане и чертане. Като наближи заверката, забиваме чертежите на паркета и двама-трима чертаем денонощно по корем на смени. След н-тата такава вечер, тръгвам с руло чертежи на корекции при асистента. Живеех срещу ВИТИЗ. На "Ръкси" и "Графа" на ъгъла имаше сладкарница и до нея цветарски магазин. Аз вървя и спя и влезам в "сладкарницата", нареждам се на опашката, изчаквам си реда и: "Е'на бан'чка и е'на боза ако обичате". След кратко затишие се чува адски кикот и народа се попикава от смях. Аз примигвам, примигвам и изведнъж се събуждам ... в цветарския магазин.

Важното е, че има за какво да си спомняме с умиление и усмивки! Хубава седмица!
цитирай
28. makont - Иновации отвсякъде,
02.08.2010 18:45
harvi написа:
То самата система за всестранно развити личности си беше резил. А ти си се справила иновационно :))

Номера е да вземеш изпита, нищо, че не беше по медицина! Усмивки от мен.
цитирай
29. ckarlet - Имаш хубави спомени от ученичес...
02.08.2010 20:25
Имаш хубави спомени от ученическите години, а те се помнят вечно!
Харесва ми, че ги споделяш и с нас!
Поздрави и от мен!
цитирай
30. makont - Човечеството се прощава със миналото смеейки се
03.08.2010 09:46
ckarlet написа:
Имаш хубави спомени от ученическите години, а те се помнят вечно!
Харесва ми, че ги споделяш и с нас!
Поздрави и от мен!

Странно, но винаги помним само хубавите неща, веселите случки.Слава богу, лошото се забравя.
цитирай
31. andi2 - нос в нос ??? наистина си е рево...
06.08.2010 22:32
нос в нос ???
наистина си е революционно откритие
:))
Нобелова награда ???
:)
цитирай
32. makont - Благодаря, Анди
07.08.2010 13:12
andi2 написа:
нос в нос ???
наистина си е революционно откритие
:))
Нобелова награда ???
:)

Голям откривател съм! Усмивка от мен.
цитирай
33. inel379 - !:)
13.08.2010 02:09
Голяма фурия си била, наистина!
Понякога като тръгне...спиране няма!:)
Неповторими житейски ситуации - извор на най-искрен смях!
Ведра лятна нощ!:)))
цитирай
34. makont - Нали съм си все по издънките!
13.08.2010 11:33
inel379 написа:
Голяма фурия си била, наистина!
Понякога като тръгне...спиране няма!:)
Неповторими житейски ситуации - извор на най-искрен смях!
Ведра лятна нощ!:)))

Важното е да можеш да се надсмееш над себе си и да вървиш напред. Усмихнат ден и заповядай пак!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3045781
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930