Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2010 10:57 - Ехоо, на линия съм! Осолена и прилично запържена
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 22112 Коментари: 66 Гласове:
75


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


          Привет на всички. Морският гларус се прибра. Лошото е, че нямаше издънки за описване, а при нас добрите новини не са новини. Друго си е на млади години като се дънех като за световно.
           Страхотно море, топла водица, ама много топла. Малко на гости, нали е криза, бяхме икономични като фолксфаген. При моя първи братовчед. Той ми е като братче, нали съм едно на мама и тати. Усмихна му се къщата. Аз и мъжът ми сме такива, в нашата компания лошото настроение е забранено. Дайте ми някой с увиснал нос и веднага му се оправя настроението. Така де, нали сме се разбрали, че усмивките лекуват.
          Ако трябва да бъда честна, пак се наблегна на културно-Масовата дейност. К,во да правиш, човещинка. Що зайци изкла. Аз не ям заешко, мъчно ми е за клетата животинка. Виж свинското "не е клано", там нямам скрупули. А пък мастиката така ти влиза с таратор на тая горещина, че как да се надигнеш да ходиш до морето. Но нали детето е с нас, към 16,30ч. събирахме сили да станем от масата и право там. То и слънцето не прижуря толкова, и къпещите се по-малко, можеш да се развихриш във водата. А на мене си ми трябва терен. Аз плувам доста добре. Лошото от цялата работа е, че стоя на едно място. Ако знаете колко усърдно махам с ръцете и краката. Винаги съм се чудила защо в басейните спокойно си преплувам цялата дължина, а в морето не мърдам и метър. Но то си е талант. 

image

          Към 18,30ч. следваше прибиране, че след цялата суетня около къпането след плаж идваше масовката. Нямам мърдане, има си протокол. Изобщо не се стигна да ходим на ресторант. Те в двора на къщата като направили една разкошна беседка и една голяма маса - чудо. Е верно трябва да си напалиш барбекюто, да си печнеш мръвката, салатка и други екстри, но аз нали съм теле(ц), това ми доставя огромно удоволствие. Дори и "чичо слон", това е глезеното име на съпруга ми, да ме юркаше от време на време с едно" пиле, свърши ми мастичката", не ми тежеше. То да те юркат като "държавно балканче" понякога носи удоволствие, щом другите са доволни. А и гледах да се движа, за да си поддържам линията(за да не стане окръжност).
           Та така за морето, няма да пиша повече, да не се изморите от четене. Дългите текстове досаждат. Сега вече съм в играта и се захващам сериозно с работа. Усмихната седмица на всички, че започвам да гласувам.


Тагове:   линия,   осолена,


Гласувай:
76



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - добре дошла! и аз такава почивка ...
24.08.2010 11:16
добре дошла!
и аз такава почивка обичам... спокойствие. мразя врявата и гъча.
а зайците са хубава храна...
снощи изпапкахме едно задушенко:)))
цитирай
2. makont - Привет и на теб,
24.08.2010 11:27
miralyub написа:
добре дошла!
и аз такава почивка обичам... спокойствие. мразя врявата и гъча.
а зайците са хубава храна...
снощи изпапкахме едно задушенко:)))

освен това са и диетични, само да не си заек. Усмивки от мен.
цитирай
3. анонимен - :)))
24.08.2010 11:27
котаракът в чизми май се е преквалифицирал в "котаракът с водните ски":)))
цитирай
4. panazea - Усмихната седмица!
24.08.2010 12:26
Веднага ми се оправи настроението!
Ведро написано! Прегръдка!
цитирай
5. анонимен - Добре дошла на Морската сирена!:))
24.08.2010 12:51
Много ми е хубаво, когато хората си прекарват весело почивката, а при теб е било на ниво:)) Тайно: по колко пъти ще гласуваш??:))))
цитирай
6. hristo27 - Добре дошла отново при нас!
24.08.2010 12:53
Добре дошла отново при нас!
цитирай
7. monaliza121 - Анонимен 5 съм аз:)))
24.08.2010 12:53
Не знам защо излязох анонимка, като съм с ника си????
цитирай
8. makont - Абсолютно,
24.08.2010 14:21
starbuck69 написа:
котаракът в чизми май се е преквалифицирал в "котаракът с водните ски":)))

трябва да сме в крак с времето!
цитирай
9. makont - Важното е от прозаичните неща да изкараш нещо усмихващо,
24.08.2010 14:23
panazea написа:
Веднага ми се оправи настроението!
Ведро написано! Прегръдка!

радвам се, че съм успяла да те усмихна. Успешна седмица!
цитирай
10. makont - Скъсах се от гласуване! Но нали може само по един път на ден.
24.08.2010 14:24
анонимен написа:
Много ми е хубаво, когато хората си прекарват весело почивката, а при теб е било на ниво:)) Тайно: по колко пъти ще гласуваш??:))))

И на теб ти желая весела почивка, а ако вече е минала, хубави делници! За мен гласуването е пълна глупост, но щом трябва! Усмивки!
цитирай
11. makont - Добре заварила!
24.08.2010 14:28
hristo27 написа:
Добре дошла отново при нас!

Благодаря за поздрава! Усмихната и успешна седмица на теб!
цитирай
12. makont - Няма проблем!
24.08.2010 14:30
monaliza121 написа:
Не знам защо излязох анонимка, като съм с ника си????

Аз пак ще ти отговоря, защото много те харесвам като творец в блога. Виждаш колко често те посещавам и ми е спокойно и хубаво при теб. Усмихната и ведра седмица, нали на мен днес ми е понеделник.
цитирай
13. ckarlet - Радвам се на завръщането ти, Мak...
24.08.2010 14:40
Радвам се на завръщането ти, Мakont!
Усещам, че си заредена с доста положителна енергия.
Поплувала си на воля:)))
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
14. galatceq - :) Добре дошла отново сред нас, в ...
24.08.2010 16:33
:) Добре дошла отново сред нас, в блога .
цитирай
15. hel - Уау! Много заредено следморско е ...
24.08.2010 16:34
Уау! Много заредено следморско е тука!
Все да ти е хубаво и забавно!!
цитирай
16. tota - Добре дошла!!
24.08.2010 17:13
Заредена морска, слънчево зогоряла с ведро настроение. Звучиш чудесно!! Е, хубава седмица и много усмивки!!
цитирай
17. mamas - Ей, наистина усмихваш!
24.08.2010 17:32
И то широко, широоооооооооооко :)))))))

Благодаря за чудесното настроение, което ми създаде с постинга си!
Успех във всичко!
цитирай
18. makont - Ехо, кипя от енергия!
24.08.2010 17:40
ckarlet написа:
Радвам се на завръщането ти, Мakont!
Усещам, че си заредена с доста положителна енергия.
Поплувала си на воля:)))
Прекрасен ден ти желая!

Вече замислям постингите със зимните издънки. Усмивки от мен!
цитирай
19. makont - Благодаря от сърце,
24.08.2010 17:41
galatceq написа:
:) Добре дошла отново сред нас, в блога .

радвам се, че ти е забавно при мен, ти пишеш за такива сериозни неща и на мен ми е много интересно при теб. Аз съм решила да мина на по-лек вариант, за да има баланс между усмивките и сериозното. Солени морски поздрави!
цитирай
20. makont - Благодаря, вече съм в играта
24.08.2010 17:43
tota написа:
Заредена морска, слънчево зогоряла с ведро настроение. Звучиш чудесно!! Е, хубава седмица и много усмивки!!

и започваме с глупостите. Обещавам да не слушкам.
цитирай
21. makont - И на теб,
24.08.2010 17:44
mamas написа:
И то широко, широоооооооооооко :)))))))

Благодаря за чудесното настроение, което ми създаде с постинга си!
Успех във всичко!

и чакаме Тетевенските красоти, аз завеждам морските издънки. Усмивки и от мен.
цитирай
22. universalnite000 - С презаредено съзнание от морския ...
24.08.2010 18:28
С презаредено съзнание от морския бряг - пълен напред из блогосферата :)
цитирай
23. razkazvachka - Привет! Не си пила морска вода - това е добре! Весело звучиш - това е още по-добре,
24.08.2010 19:05
а културноМасовата работа явно зарежда здраво матрицата:))))

Уелкъм он борд! както викат у нашенско пиратите!
цитирай
24. makont - Йес, капитане,
24.08.2010 19:10
universalnite000 написа:
С презаредено съзнание от морския бряг - пълен напред из блогосферата :)

пълен напред. Усмихната вечер!
цитирай
25. makont - Здраво заредена, няма как
24.08.2010 19:13
razkazvachka написа:
а културноМасовата работа явно зарежда здраво матрицата:))))

Уелкъм он борд! както викат у нашенско пиратите!

иначе черният дроб ще се чуди каква е тази криза. Пък и настроението е на шест. В играта сме. Хубава вечер.
цитирай
26. voinov50 - Аз помислих, че си опекла на дискотично осветление, а то било на бесетъчно ;):)
24.08.2010 19:29
И аз като телец обичам понакога да угаждам и да зарадвам близките, но май повече обичам да ми угаждат :)))
А за зайците - дерех ги без притеснение още като ученик - нали месото им е диетично и без холестерол - но майка ми и сестра ми готвеха, но не накусваха - беше им жал за животинките...

Май по е едно и също време си разменяме коментари - сега видях...:)

А сега, лека и доходна работа!
цитирай
27. bigbrother2 - Така описана почивка е най-доброто!
24.08.2010 19:46
В ресторант оставам гладен! Колкото и да поръчвам.
цитирай
28. katan - Добре дошла!
24.08.2010 21:21
"Осолена и прилично запържена":))) и заредена с много позитивизъм!
Добре дошла! Радвам се на завръщането ти!
И поздравления за усмихнатия постинг!:)))
цитирай
29. dengubara - Оооо, кой е дошъл! Препеченко! Обичаааам!
24.08.2010 21:44
И голяма мастика от мен!:))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
30. ka4ak - Привет Мая!
25.08.2010 10:33
Значи си за хрускане!Супер приятна задача!!!:)))
цитирай
31. makont - Привет на телците,
25.08.2010 11:09
voinov50 написа:
И аз като телец обичам понакога да угаждам и да зарадвам близките, но май повече обичам да ми угаждат :)))
А за зайците - дерех ги без притеснение още като ученик - нали месото им е диетично и без холестерол - но майка ми и сестра ми готвеха, но не накусваха - беше им жал за животинките...

Май по е едно и също време си разменяме коментари - сега видях...:)

А сега, лека и доходна работа!

Предпочитам месце от грухтящо, не обичам дискотеките, че е много шумно, но виж беседката е друго нещо. Хубава сряда и на теб.
цитирай
32. makont - Така де, ти като си го приготвиш си е най-вкусно.
25.08.2010 11:11
bigbrother2 написа:
В ресторант оставам гладен! Колкото и да поръчвам.

Първо усещаш вкуса на плодовете от твоя труд и второ си е истинско и не е от миналата година. Да не говорим, че можеш да си правиш каквото си искаш, примерно да си оглозгаш кокалчето с ръце и други екстри. Хубав ден.
цитирай
33. makont - Добре заварила,
25.08.2010 11:15
katan написа:
"Осолена и прилично запържена":))) и заредена с много позитивизъм!
Добре дошла! Радвам се на завръщането ти!
И поздравления за усмихнатия постинг!:)))

не съм съвсем запържена, че от слънцето се изприщвам, но поне опитах. А за позитивизма, тои е състояние на духа. Сега се заредих и съм готова за нови пакости. Хубав ден.
цитирай
34. makont - Ех че пируване ще падне!
25.08.2010 11:17
dengubara написа:
И голяма мастика от мен!:))))))))))))))))))))))))))))))))

Може и малко тараторец. Усмихнат ден!
цитирай
35. makont - Абсолютно,
25.08.2010 11:18
ka4ak написа:
Значи си за хрускане!Супер приятна задача!!!:)))

сочно препечено. Ей само ядене ни се върти в главата, значи сме здрави. Хубав ден от мен!
цитирай
36. universalnite000 - Ре 24. makont - Йес, капитане,
25.08.2010 12:04
:))) При това положение май ми остава да кажа само : Йохохо , и бутилка ром !
Весел ден :)
цитирай
37. kasnaprolet9999 - Голяма сладурана си, то това е по...
25.08.2010 13:30
Голяма сладурана си, то това е почивка, всред приятели и близки, иначе си е тъпня. Да те светна и аз в морето по-бавно плувам, особено когато вятъра е по-силен, но за това си слагам плавници и всичко е наред, даже с тях по-бавно се уморявам и някак се чувствам по-сигурна.
цитирай
38. makont - Важното е да не потъваме,
25.08.2010 14:39
kasnaprolet9999 написа:
Голяма сладурана си, то това е почивка, всред приятели и близки, иначе си е тъпня. Да те светна и аз в морето по-бавно плувам, особено когато вятъра е по-силен, но за това си слагам плавници и всичко е наред, даже с тях по-бавно се уморявам и някак се чувствам по-сигурна.

а и от страни направо си изглежда като плуване, важното е да кипи някаква трескава дейност и да имаш желание! Хубав ден!
цитирай
39. lubara - Поздрави, makont!
25.08.2010 16:11
Ти направо си за завиждане !
цитирай
40. makont - Нали,
25.08.2010 16:28
lubara написа:
Ти направо си за завиждане !

който може го може, пък и климатът подходящ. Усмивки от мен!
цитирай
41. queerfish - Хай от една също добре поизпържена ...
25.08.2010 16:54
Хай от една също добре поизпържена рибка :))))))))))
Ама от този постинг струи енергия! Ех, че е хубаво, когато човек си е починал!
Поздрави и задръж тая енергия възможно най-дълго :)
цитирай
42. makont - Стискам здраво!
25.08.2010 17:03
queerfish написа:
Хай от една също добре поизпържена рибка :))))))))))
Ама от този постинг струи енергия! Ех, че е хубаво, когато човек си е починал!
Поздрави и задръж тая енергия възможно най-дълго :)

Без положителна енергия закъде сме. Усмихната вечер!
цитирай
43. bovari - Осолена и прилично запържена.
25.08.2010 18:59
Вкусна!:))))
цитирай
44. makont - Като хамсийка!
25.08.2010 19:30
bovari написа:
Вкусна!:))))

Хубава вечер и наздраве!
цитирай
45. cvetnica - Морскааааааа,
26.08.2010 18:10
остана ли малко рибицааааааааа и за бабиерииии...
Слънчицето на мястото ли го остави, че да се пръжнем по пясъка от втората смянаааа?

Страхотно настроение!
Благодаря ти!
цитирай
46. makont - О имаше сафрид на воля,
26.08.2010 18:18
cvetnica написа:
остана ли малко рибицааааааааа и за бабиерииии...
Слънчицето на мястото ли го остави, че да се пръжнем по пясъка от втората смянаааа?

Страхотно настроение!
Благодаря ти!

единият ден изпратих мъжете в океана за риба с един кораб - цели две кила сафрид. Е, бяха попрегорели малко (мъжете де), но рибката си заслужаваше. Една порция и за теб. Усмихната вечер!
цитирай
47. vandela007 - О!
26.08.2010 19:01
Колко съм изпуснала! Добре дошла и от мен!
Радвам ти се, липсваше ни!
:)))
цитирай
48. kometapg - Много позитивно! Поздрави!:)
26.08.2010 23:57
Много позитивно! Поздрави!:)
цитирай
49. makont - И вие ми липсвахте,
27.08.2010 08:24
vandela007 написа:
Колко съм изпуснала! Добре дошла и от мен!
Радвам ти се, липсваше ни!
:)))

май много се пристрастихме към интернет. От време на време трябва да се почива. Хубав ден!
цитирай
50. makont - Радвам се, че ти хареса.
27.08.2010 09:08
kometapg написа:
Много позитивно! Поздрави!:)

Това е целта, да се заредим с позитивизъм и да се усмихнам. Хубав петък!
цитирай
51. scarlety - Виж сега,
27.08.2010 09:59
впечатленията ми са,че и осолена и неосолена,пак си интересна,непослушна,готина и "сладка":)))) Добре дошла!:)
Аз си солих Д-то и в Черното и в Бялото море за сравнение!:)) Ама то нямаше и нужда да сравнявам!:)
цитирай
52. rumqnadikova - Привет!
27.08.2010 09:59
Поздрави на осоленото момиче!Много усмивки и късмет!
цитирай
53. makont - Моето вече не е солено,
27.08.2010 10:06
scarlety написа:
впечатленията ми са,че и осолена и неосолена,пак си интересна,непослушна,готина и "сладка":)))) Добре дошла!:)
Аз си солих Д-то и в Черното и в Бялото море за сравнение!:)) Ама то нямаше и нужда да сравнявам!:)

но се радвам, че и ти се върна! Видя ли Куш каква чудесия е сътворил за теб. Много се зарадвах и аз. Хубав петък от мен.
цитирай
54. makont - И на теб, по сто, нали съм счети!
27.08.2010 10:07
rumqnadikova написа:
Поздрави на осоленото момиче!Много усмивки и късмет!

Благодаря ти и усмихнат петък!
цитирай
55. tili - Добре дошла:)))
27.08.2010 10:42
Мед ми капе на сърцето от такива постинги;-)))
цитирай
56. makont - Нали,
27.08.2010 15:45
tili написа:
Мед ми капе на сърцето от такива постинги;-)))

че навсякъде е едно тъжно, едни сълзи се леят. Трябва да се посмеем малко! Хубав уикенд!
цитирай
57. thefaceoftheshadow - Ееех...
28.08.2010 16:04
....остават ни ей такива разкази след лятото. Но пък те са достатъчни, за да ни топлят цяла година... може би. Поздрави!
цитирай
58. makont - Топло и хубаво,
28.08.2010 17:18
thefaceoftheshadow написа:
....остават ни ей такива разкази след лятото. Но пък те са достатъчни, за да ни топлят цяла година... може би. Поздрави!

поздрав и за теб.
цитирай
59. thedarkangel1977 - напомни ми на едно лято. . . само че ...
29.08.2010 03:05
напомни ми на едно лято... само че вместо мастика, с таратореца се поливаше домашна ракийка - лютичка и пареща езика. аз и тогава пропих ракия, допреди това я мразех...
но да ти кажа - няма нищо по-приятно от мента - с много лед... па и по-евтинка е от заводските ракии и мастики...
цитирай
60. makont - Аааа, ние си пием домашна ракийка,
29.08.2010 11:00
thedarkangel1977 написа:
напомни ми на едно лято... само че вместо мастика, с таратореца се поливаше домашна ракийка - лютичка и пареща езика. аз и тогава пропих ракия, допреди това я мразех...
но да ти кажа - няма нищо по-приятно от мента - с много лед... па и по-евтинка е от заводските ракии и мастики...

пък ментата става и с мляко! Благодаря, че намина.
цитирай
61. malkiatprintz - Щом е почивка, все е гот :)
01.09.2010 23:42
Щом е почивка, все е гот :)
цитирай
62. mikino - Привет!
02.09.2010 09:09
Видях, че си наминала, за което много благодаря!
За съжаление хубавите неща свършват бързо, особено лятната отпуска. Сега с нови сили продължаваме да работим!
Пожелавам ти лека и успешна работа!
цитирай
63. makont - Абсолютише,
02.09.2010 11:58
malkiatprintz написа:
Щом е почивка, все е гот :)

сега пак малко - 3 дни, лайв! Весело изкарване!
цитирай
64. makont - Благодаря ти, Микино,
02.09.2010 11:59
mikino написа:
Видях, че си наминала, за което много благодаря!
За съжаление хубавите неща свършват бързо, особено лятната отпуска. Сега с нови сили продължаваме да работим!
Пожелавам ти лека и успешна работа!

при теб ми е интересно и ще минавам пак! Хубав ден ти желая!
цитирай
65. iliada - Честит 15-ти септември ,makont!
15.09.2010 09:56

Сред стените ти кънти все още

звънкия ми детски смях.

Кажи, Училище, защо не може

да стана мъничка, каквато бях?!?


.................................................




Дари ме с храна духовна,

направи от хлапето истински човек.

Вече съм жена горда и свободна

и това дължа на теб!
цитирай
66. makont - О, много благодаря,
15.09.2010 10:50
iliada написа:

Сред стените ти кънти все още

звънкия ми детски смях.

Кажи, Училище, защо не може

да стана мъничка, каквато бях?!?


.................................................




Дари ме с храна духовна,

направи от хлапето истински човек.

Вече съм жена горда и свободна

и това дължа на теб!

Прекрасно е. На мен не ми иде много отръки поезията, но ми пълни душата, като я чета. Върна ме в детството. И аз искам да съм мъничка, каквато бях, но не може, важното е да запазим детето в себе си. Хубав ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3044810
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930