Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2010 09:50 - Мистика по съседски
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 27406 Коментари: 80 Гласове:
73


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

          

image


          Прекрасен есенен ден. От сутринта е топличко. Едно слънчице припича на поляната пред къщата и две пчелички упорито се бореха за прашеца на цветето до пътеката. Неустоимо време за едно сутрешно кафе. Поседнах кротко и с блаженство запалих цигара.
          В това време Майкъл ( немската ни овчарка) се появи от някъде и о, ужас. Между зъбите му мръсен и опърпан и, естествено вече не между живите, заекът на съседите. Смрази ми се кръвчицата. Как го е докопал, как можа да го направи. През главата ми минаха какви ли не мисли и най-вече за това, как ни отидоха прекрасните междусъседски отношения. Веднага извиках съпругът ми и трескаво започнахме да търсим изход от ситуацията. Първосигнално ни дойде, може би най-глупавото решение, но набързичката изкъпахме заека, изсушихме го, придадохме му жив вид, и го върнахме в клетката на съседите (добре, че те бяха на работа).
          Цял ден място не си намерих. Представях си връщането на комшийте от работа и момента, в който ще видят мъртвия заек. Естествено, те нямаше да знаят, че заслугата за това е на нашия Майкъл, но аз знаех, а това ми стигаше да гледам виновно и да изпитвам цялата вина на света, което със сигурност щеше да ми проличи.
          И ето, виждам съседката нещо шета по двора, прибрала се е. Затрепериха ми ръцете, а сърцето направо щеше да изкочи от мен и да оплиска цялата поляна с притеснение. Да, неистовия писък, очаквах го. Сега ще се сети, че ние сме причината за смъртта на заека. Очаквах я да влети в двора и да се започне. Ето я, идва, о, боже, сми ли се над мен. Ще си призная, ще и го платим, ще купим друг заек.
          - Комшийке, боже, до сега не вярвах в бог, не вярвах във възкресението, но сега, сега съм объркана, заекът - занарежда тя, влитайки цялата трепепеща в нашия двор.
           Не знам за нейното треперене, но аз направо не бях на земята, събрах силици да попитам:
           - Какво става, мила, проблем ли има?
           - Кажи ми сестро, отивам до клетките на зайците и гледам Гошко, големият мъжкар, вчера след обяд умря, с мъжа ми го заровихме под глоговия храст в края на двора, и сега, моля ти се, той отново си е в клетката, един такъв чистичък, пухкав, сякаш от онзи свят са го изкъпали и са ни го върнали, боже, боже, какво е това чудо! Аз не съм вярваща, не съм луда, какво ще правим сега.
          С разтреперани колене аз тихичко се свлякох на стола до мен. Настъпи часът на истината.



Тагове:   мистика,


Гласувай:
74



1. scarlety - Привет,Майче!
28.09.2010 10:21
Да си призная,очаквах неочакван край:)))) Обичам такива разкази:) Ако не ставаше въпрос за заек, направо звучеше като американски трилър:))))) Много интересно и увлекателно пишеш-никога не може човек да зареже разказа по средата:)))) Майстор си ти! Радвам се,че все пак си си отдъхнала и си се освободила от чувството за вина:)) Какво ли не прави човек,когато се паникьоса:))))
Желая ти прекрасна седмица и пиши по-често:))Поздрави!
цитирай
2. benra - напомни
28.09.2010 10:29
ми за една приказка на Шехерезада:-)))
цитирай
3. razkazvachka - ...:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
28.09.2010 10:44
Хубава версия!
цитирай
4. анонимен - Или на ..........
28.09.2010 10:58
възкръсването на Стефан Данаилов в "Стъклен дом" .................... :)))))))))))
цитирай
5. monaliza121 - Подобен случай имах...
28.09.2010 11:20
Само, че зайчето не беше умряло от естествена смърт...:(
Привет, Маконт!
цитирай
6. makont - Здравей, приятелко
28.09.2010 11:29
scarlety написа:
Да си призная,очаквах неочакван край:)))) Обичам такива разкази:) Ако не ставаше въпрос за заек, направо звучеше като американски трилър:))))) Много интересно и увлекателно пишеш-никога не може човек да зареже разказа по средата:)))) Майстор си ти! Радвам се,че все пак си си отдъхнала и си се освободила от чувството за вина:)) Какво ли не прави човек,когато се паникьоса:))))
Желая ти прекрасна седмица и пиши по-често:))Поздрави!

Нещо се занемарих, но сега подготвям зимната колекция! Благодаря за топлите думи!
цитирай
7. makont - Благодаря,
28.09.2010 11:30
benra написа:
ми за една приказка на Шехерезада:-)))

Пораснаха ми ушите от удоволствие за сравнението със Шехерезада. Усмихнат ден, Бенра!
цитирай
8. makont - Лошото е, че не е версия
28.09.2010 11:31
razkazvachka написа:
Хубава версия!

Истински случай с едни приятели, а аз си позволих да го разкажа от мое име, така най ми се отдава, нали съм тъпо счети. Усмивки от мен!
цитирай
9. makont - Мене ако питаш, по-добре заека,
28.09.2010 11:32
andreshko написа:
възкръсването на Стефан Данаилов в "Стъклен дом" .................... :)))))))))))

не обичам да възкръсват лоши герои, а май той се очертава такъв, а виж зайчето си е друга нещо, ще размаха ушички и ще те усмихне! Хубав ден!
цитирай
10. makont - Той случаят си е за смях,
28.09.2010 11:41
monaliza121 написа:
Само, че зайчето не беше умряло от естествена смърт...:(
Привет, Маконт!

но само колко емоции е сътворил. И това чувство за вина и страха да си признаеш! Да живеят зайчетата и да се укротят кучетата, и ще настане такъв живот. Хубав ден, Мона Лиза!
цитирай
11. compassion - Много завладяващо пишеш
28.09.2010 12:32
Хареса ми и това.
цитирай
12. makont - Много благодаря,
28.09.2010 12:36
compassion написа:
Хареса ми и това.

За мен е важно да се усмихнете! Хубав ден.
цитирай
13. bven - Бъди усмихната и ти!
28.09.2010 12:47
Само радост и светлина в този ден! :)
цитирай
14. iliada - СТРАХОТНО РАЗКАЗВАШ,
28.09.2010 12:59
А КРАЯ НЕПРЕДСКАЗУЕМ !:)Достави ми огромно удоволствие и ти благодаря от сърце !
цитирай
15. makont - Благодаря ти, Илиана,
28.09.2010 13:02
iliada написа:
А КРАЯ НЕПРЕДСКАЗУЕМ !:)Достави ми огромно удоволствие и ти благодаря от сърце !

щастлива съм, че ти е харесало. Усмивки от мен!
цитирай
16. tili - Хахаха :))))))) Мистично
28.09.2010 13:46
се изхили тя. Мистика, мастика - все тая! Важното е мир да има.
Имах навремето два бойни котарака, които понякога ми носеха някое удушено пиле от съседските. Пиячката върши работа, да знаеш, имахме си идеални отношения;-)))
цитирай
17. despinida - Поздрави, Маконт :)))
28.09.2010 13:50
А моя ризеншнауцер, прибираше под паркирания ми автомобил, удушените от него, съседски кокошки...за да не си разваляме отношенията, си плащах за всяка гадинка...
Може би съседката ми не беше особено вярваща, щото нито едно пернато не възкръсна :)))
цитирай
18. voinov50 - Ееееееееееееее...,
28.09.2010 13:54
много добре разказано :)))

Поздравления!
цитирай
19. divna8 - Ох. . . не. . . ., ще пиша по-късно :...
28.09.2010 14:39
Ох... не...., ще пиша по-късно :)))))))))))))
Сълзят ми очите от смях... :))))))))))))))))))))))))
цитирай
20. blogena - мистично наистина :)
28.09.2010 14:51
Поздрав!
цитирай
21. vandela007 - Вълшебнице!
28.09.2010 14:55
Добре дошла, очаквам серията... :)))
цитирай
22. kometapg - Благодаря за настроението! Поз...
28.09.2010 15:13
Благодаря за настроението! Поздрав!:)
цитирай
23. makont - И аз така мисля,
28.09.2010 15:35
tili написа:
се изхили тя. Мистика, мастика - все тая! Важното е мир да има.
Имах навремето два бойни котарака, които понякога ми носеха някое удушено пиле от съседските. Пиячката върши работа, да знаеш, имахме си идеални отношения;-)))

така се опрощават много грехове, на чашка!
цитирай
24. makont - Аз затова си взех мопс,
28.09.2010 15:37
despinida написа:
А моя ризеншнауцер, прибираше под паркирания ми автомобил, удушените от него, съседски кокошки...за да не си разваляме отношенията, си плащах за всяка гадинка...
Може би съседката ми не беше особено вярваща, щото нито едно пернато не възкръсна :)))

Защото преди имахме доберман и няма да ти казвам как счупи врата на едно коте. Кокошка си е друго нещо, но зайче и коте, не знам защо предизвикват умиление. Усмивки от мен!
цитирай
25. makont - О, благодаря,
28.09.2010 15:38
voinov50 написа:
много добре разказано :)))

Поздравления!

за мен това е голям комплимент, от добър разказвач. Размърдах уши от задоволство. Усмихната седмица и успех в конкурса!
цитирай
26. makont - Нали, тя ситуацията глупава, та глупава,
28.09.2010 15:39
divna8 написа:
Ох... не...., ще пиша по-късно :)))))))))))))
Сълзят ми очите от смях... :))))))))))))))))))))))))

но какво да се прави, човещинка! Усмивчици от мен, смехът е здраве.
цитирай
27. makont - Ще пиша, щом се усмихвате,
28.09.2010 15:42
vandela007 написа:
Добре дошла, очаквам серията... :)))

това за мен е най-голямото удоволствие, да усмихна някой. Все едно си чичо доктор и лекуваш със смях, а ние сме толкова болни (имам впредвид тъжни).
цитирай
28. makont - За мен е чест да
28.09.2010 15:43
kometapg написа:
Благодаря за настроението! Поздрав!:)

повдигна вашето настроение! Усмихната седмица!
цитирай
29. makont - Дано,
28.09.2010 15:48
bven написа:
Само радост и светлина в този ден! :)

и всеки ден да е така! Усмивки от мен!
цитирай
30. makont - Да не повярваш чак,
28.09.2010 15:50
blogena написа:
Поздрав!

да не си на мястото на съседката в момента на намирането на заека. Радвам се, че ти хареса!
цитирай
31. elinora - Хехе, хубава история! :)
28.09.2010 16:03
Браво! Разказваш много достоверно, почти бях готова да попитам - И к`во стана после? :))))
цитирай
32. ckarlet - Ехе, и аз реших в началото, че е по ...
28.09.2010 16:35
Ехе, и аз реших в началото, че е по действителен случай:)))
Поздрави и от мен, Мakont!
цитирай
33. анонимен - ВРЪЗВАЙ СИ КУЧЕТО, ЧЕ ТИ ИБАХ МАМ...
28.09.2010 16:46
ВРЪЗВАЙ СИ КУЧЕТО,ЧЕ ТИ ИБАХ МАМАТА...АЗ НАШИЯ ПЕС КАК ГО ВРЪЗВАМ И САМО НА СИНДЖИР И С НАМОРДНИК ГО РАЗХОЖДАМ.А ДОБЕРМАНА ДАНО ДА Е В АДА ПРОКЛЕТОТО ЖИВОТНО,ЗАДЕТО Е УБИЛО КОТЕТО.!!!!!
цитирай
34. makont - Двете всичко си признаха,
28.09.2010 16:48
elinora написа:
Браво! Разказваш много достоверно, почти бях готова да попитам - И к`во стана после? :))))

лицемерно поридаха. Една чашка по съседски, малко смях и нещата се оправят.
цитирай
35. makont - Действителен е,
28.09.2010 16:49
ckarlet написа:
Ехе, и аз реших в началото, че е по действителен случай:)))
Поздрави и от мен, Мakont!

но с мой познати, аз просто го преразказах от мое име, че така ми е по-достоверно! Усмивки от мен!
цитирай
36. makont - Не псувай, кучето не е мое,
28.09.2010 16:51
анонимен написа:
ВРЪЗВАЙ СИ КУЧЕТО,ЧЕ ТИ ИБАХ МАМАТА...АЗ НАШИЯ ПЕС КАК ГО ВРЪЗВАМ И САМО НА СИНДЖИР И С НАМОРДНИК ГО РАЗХОЖДАМ.А ДОБЕРМАНА ДАНО ДА Е В АДА ПРОКЛЕТОТО ЖИВОТНО,ЗАДЕТО Е УБИЛО КОТЕТО.!!!!!

Историята е от мой приятели, аз просто я преразказах. Добермана отдавна го няма, сега имам мопсчета, абсолютно безобидни същества. А ти се укроти, това не е начин да се комуникира човешки.
цитирай
37. анонимен - Това обяснява как се създават вярващите.
28.09.2010 17:18
Тая сигурно щеше да тръгне и на църква да моли за шестица от тотото.
цитирай
38. bigbrother2 - Хубав разказ! Краят за мен не беше ...
28.09.2010 17:34
Хубав разказ! Краят за мен не беше неочакван, щото имам куче и знам това онова, но разказът ми хареса! Поздрави!
цитирай
39. makont - Ами да,
28.09.2010 17:47
kushel написа:
Тая сигурно щеше да тръгне и на църква да моли за шестица от тотото.

едно необяснимо нещо и са те обладали всички духове. Хубава вечер!
цитирай
40. makont - Благодаря,
28.09.2010 17:48
bigbrother2 написа:
Хубав разказ! Краят за мен не беше неочакван, щото имам куче и знам това онова, но разказът ми хареса! Поздрави!

ние кучкарите сме странни хора, само човек като нас ще види непознат в парка и ще си приказва, сякаш са приятели от сто години, кучетата ни зареждат с човещинка. Хубава вечер!
цитирай
41. joysii - Божеее, да ви е жив и здрав кучо. Ама, ...
28.09.2010 19:14
Божеее, да ви е жив и здрав кучо.
Ама ,че случка.
Понякога животните запълват ежеденвието ни със свежест и настроение.
цитирай
42. sestra - И аз без малко да кажа:
28.09.2010 19:51
"Призна ли си?" Много добре разказано, makont!
цитирай
43. makont - Нали,
28.09.2010 19:56
joysii написа:
Божеее, да ви е жив и здрав кучо.
Ама ,че случка.
Понякога животните запълват ежеденвието ни със свежест и настроение.

голям човек е кучето!
цитирай
44. makont - Благодаря от сърце,
28.09.2010 19:56
sestra написа:
"Призна ли си?" Много добре разказано, makont!

радвам се ти хареса.
цитирай
45. lotos16 - Поздрави, Маконт!
28.09.2010 22:03
Смях се днес до сълзи, ама нали бях на работа, та коментарчето сега го пиша... :)))) И пак се смея на глас, щото днес на първо четене реших, че зайчето е оживяло.... :)))
Хубава вечер!!!
цитирай
46. aqualia - Ех, че "случка"! Паднах от смях!
28.09.2010 23:12
А перото ти е много умно! ;)
цитирай
47. hel - Поздрав, сладкодемке! Напълни ...
29.09.2010 00:41
Поздрав, сладкодемке!
Напълни ми душата преди лягане!
цитирай
48. анонимен - Каквито "сюжети" ражда животът,
29.09.2010 08:23
никое въображение не може! )))
цитирай
49. makont - Ех, да беше оживяло,
29.09.2010 09:26
lotos16 написа:
Смях се днес до сълзи, ама нали бях на работа, та коментарчето сега го пиша... :)))) И пак се смея на глас, щото днес на първо четене реших, че зайчето е оживяло.... :)))
Хубава вечер!!!

мистиката щеше да е пълна. Хубав ден от мен!
цитирай
50. makont - Благодаря мила,
29.09.2010 09:27
aqualia написа:
А перото ти е много умно! ;)

направо си се изживявам като писателка, нища, че съм тъп счети. Усмивки от мен.
цитирай
51. makont - Радвам се, че си заспала с усмивка!
29.09.2010 09:28
hel написа:
Поздрав, сладкодемке!
Напълни ми душата преди лягане!

Толкова ни е необходимо да се заредим с позитивизъм, старая се за това! Хубав ден от мен!
цитирай
52. makont - Да наистина
29.09.2010 09:30
parasol написа:
никое въображение не може! )))

и дабре, че е така, че нещо не ме бива по фантазиите, но да разказвам такива случки, явно ми се отдава, до някъде, щом на всички Вас, които харесвам като съблогъри Ви е харесало. Малко слънчице и усмивки от мен!
цитирай
53. vmir - Този разказ определено е наД световно ниво!
29.09.2010 13:13
Поздравления, радост и тържество за неведомите пътища към истината!
цитирай
54. hope17 - Ех, Маяяяяя :)))))
29.09.2010 13:22
Какви работи само правим за съседите, мм ? На съседката ти й трябва повечко вяра, че именно ние хората правим чудесата :))) Мноооого хубаво беше да прочета, и на теб да ти е интересен и днешният ден, както и всички останали !
цитирай
55. magnoliya - Ако знаеш
29.09.2010 13:30
колко много се смях, като си представях ужаса в очите ти от стореното зло, а после и набързо окъпаното зайче! Естествено, защото и аз съм преживяла подобни моменти с котката ми, която често ми донасяше я крило, я крак, защото всичко друго вече беше изяла. Но тъй като на нашата улица не е само тя, явно никой не се е досещал, че това зло го върши точно тя. Усмивки и лек ден ти желая!
цитирай
56. lamiata - Патилантстваме.
29.09.2010 14:29
Сподобих се напоследък с риджбек и дог. Обични, интелигентни. Нощем съсипват градината досконално. Ни иригация остана ни декоративности. Имам и дърти буербул и малка булонка на 16 години - хрисими. По Коледа се спомина ротвайлърката ми. Ама, да са живи и да пакостничат!




цитирай
57. ili4e - хем смешно, хем замислящо - прог...
29.09.2010 16:21
хем смешно, хем замислящо - проговорилата съвест търси пътища към възкресението:-)
цитирай
58. martito - :)))))))))))))))
29.09.2010 16:28
Браво на вас възкресители такива:)))))))))))
Рахилоти ме:))
цитирай
59. monna - Много са важни добрите междусъседски отношения!
29.09.2010 16:43
Правилно...
:)))
цитирай
60. bizcocho - Леле! Да не съм и' на местото! Аз и ...
29.09.2010 17:13
Леле! Да не съм и' на местото! Аз и само от прочита се свлякох:)))))
цитирай
61. smile999 - Сърдечни поздрави!
29.09.2010 17:14
Браво!:-)))
цитирай
62. makont - О, благодаря, пак ми щръкнаха ушите,
29.09.2010 17:16
vmir написа:
Поздравления, радост и тържество за неведомите пътища към истината!

Хубава вечер от мен!
цитирай
63. makont - Абе, друго си е да си обичаш съседите,
29.09.2010 17:17
hope17 написа:
Какви работи само правим за съседите, мм ? На съседката ти й трябва повечко вяра, че именно ние хората правим чудесата :))) Мноооого хубаво беше да прочета, и на теб да ти е интересен и днешният ден, както и всички останали !

а всяко лицемерие се наказва. Добре, че приказката свършва с добър край. Усмихната и пивка вечер!
цитирай
64. makont - То не е моето куче, моите са мопсове
29.09.2010 17:18
magnoliya написа:
колко много се смях, като си представях ужаса в очите ти от стореното зло, а после и набързо окъпаното зайче! Естествено, защото и аз съм преживяла подобни моменти с котката ми, която често ми донасяше я крило, я крак, защото всичко друго вече беше изяла. Но тъй като на нашата улица не е само тя, явно никой не се е досещал, че това зло го върши точно тя. Усмивки и лек ден ти желая!

те могат само да обичат , на едни познати е, техен е и случая, аз само го преразказах, но явно съм била убедителна. Хубава вечер!
цитирай
65. makont - Колкото повече опознавам хората, толкова повече обиквам животните!
29.09.2010 17:20
lamiata написа:
Сподобих се напоследък с риджбек и дог. Обични, интелигентни. Нощем съсипват градината досконално. Ни иригация остана ни декоративности. Имам и дърти буербул и малка булонка на 16 години - хрисими. По Коледа се спомина ротвайлърката ми. Ама, да са живи и да пакостничат!
Без куче, просто не си човек! Аз си гледам две мопсчета, момиченца, този случай не е мой, просто го предадох от мое име, така ми е по-силна приказката! Хубава и пивка вечер!




цитирай
66. makont - Как хубаво си го казала,
29.09.2010 17:23
ili4e написа:
хем смешно, хем замислящо - проговорилата съвест търси пътища към възкресението:-)

де да беше се случило, горкия заек щеше да се върне изкъпан и читав! Усмихната вечер!
цитирай
67. makont - Нали, това е целта,
29.09.2010 17:24
martito написа:
Браво на вас възкресители такива:)))))))))))
Рахилоти ме:))

и ти винаги ме усмихващ, така, че имам да връщам. А сега усмихната вечер с чаша вино и любим човек!
цитирай
68. makont - Така де, не можеш да спреш животинките,
29.09.2010 17:35
monna написа:
Правилно...
:)))

но да нараниш съседа, направо е недупостимо! Хубава вечер!
цитирай
69. makont - Благодаря от сърце!
29.09.2010 17:37
smile999 написа:
Браво!:-)))

Прекрасна вечер с чаша хубаво червено вино, че вече е студено и любим човек!
цитирай
70. makont - Не така, целта беше да Ви разсмея,
29.09.2010 17:39
bizcocho написа:
Леле! Да не съм и' на местото! Аз и само от прочита се свлякох:)))))

а не да ви натръшкам. Усмивки от мен!
цитирай
71. priqtel12 - Усмивки и от мен!
29.09.2010 17:57
От тук няма как да си тръгна без усмивка :))) . Поздрави!
цитирай
72. martiniki - :))
29.09.2010 19:07
вчера като го прочетох ми напомни един разказ на Удхаус, не можах да се сетя веднага къде съм срещала подобно отношение, но кучето не разнасяше заек;
забавно, ама да не е моя заек!
цитирай
73. makont - Да се усмихваме, а не да воюваме,
29.09.2010 19:30
priqtel12 написа:
От тук няма как да си тръгна без усмивка :))) . Поздрави!

това е целта. Благодаря ти, че намина и хубава вечер!
цитирай
74. makont - Така си е,
29.09.2010 19:31
martiniki написа:
вчера като го прочетох ми напомни един разказ на Удхаус, не можах да се сетя веднага къде съм срещала подобно отношение, но кучето не разнасяше заек;
забавно, ама да не е моя заек!

и на стопанката на кучето не и е било лесно! Хубава вечер от мен!
цитирай
75. injir - Така е. Часът на истината винаги ...
29.09.2010 20:12
Така е. Часът на истината винаги настъпва... :)
цитирай
76. makont - Тук нещата сигурно ще приключат с
29.09.2010 20:17
injir написа:
Така е. Часът на истината винаги настъпва... :)

другарско напиване и много смях, но има и тежки истини. Хубава вечер.
цитирай
77. zaw12929 - все едно...
30.09.2010 17:02
Истината... идва след смъртта... на ...
цитирай
78. hristo27 - По сценарий на Хичкок. . . Браво!
30.09.2010 17:13
По сценарий на Хичкок...
Браво!
цитирай
79. makont - Да така е,
30.09.2010 17:27
zaw12929 написа:
Истината... идва след смъртта... на ...

но си има и мънички истини приживе, които са важни! Усмивки!
цитирай
80. makont - Направо си е зловещо,а?
30.09.2010 17:28
hristo27 написа:
По сценарий на Хичкок...
Браво!

Такъв е животат. Хубава вечер, Ице!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3046006
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930