Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2011 12:57 - Ски и земеделие
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 31700 Коментари: 96 Гласове:
79


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Я малко усмивки пред празниците......

                        И така, ще се уча да карам ски. Милото най-грижливо ми избра ски и обувки, подходящи за начинаещ скиор и най-вече за мен, човек скаран със спорта общо взето. Надянах въпросните уреди и хайде на детската писта, където протичаше обучението.
                       - Подреди се в една редица!- нареди ски учителят и ние се подредихме. 
                       Като начало се започна с любимото на всички ски учители "рало". Разтвори краката, събери краката, заканти. В сухите тренировки на място що годе се справях. Видя ми се адски скучно, обаче. Аз исках да се пързалям(все още не смея да кажа да карам ски). А то какво??? Е, най-после дойде желаният момент, ще правим първото спускане. Засилих се и......полетях. Хем приятно, хем страшничко, все повече набирах скорост, борчетата бързо, бързо оставаха зад мен, а аз бях във възторг............
                       - Мая, рало, направи рало!!! - дочух гласът на ски учителя. А сега де, събрах краката, уж нещо си закантих, обаче тъпите ски се уплетоха една в друга.......:  - Рало, направи рало! Какво рало, аз вече разорах два три метра с носа си, целите ми уши са в сняг, имам чувството, че от мен се виждат само четирите букви и тия проклети дъски, дето ми ги сложиха на краката. Мърморейки, успях по някакъв странен начин да се откопая от снега и да стъпя на краката си, пардон, на ските си. И нали съм теле(ц), с рогата напред, започвам отначало. С пуфтене, хлъзгане назад, залитане, нагоре по баира, за ново спускане. Ох, стигнах, започвам пак. Засилих се и..., същото, рало та рало., е стига де, изорах цялата писта, обаче не се получава. Явно го докарвам я на брана, я на чизел, но рало??? Добре, че съм си артистична, видях едно борче, лекичко го прегърнах и се завъртях около него. Така омекотих удара и си оставих възможността следващите няколко дни изобщо да мога да сядам. Е, нали се сещата, че пак ми дръпнаха една лекция за въпросното "рало". Поорах малко на място и на ум, и репете. Това с летенето го усвоих още от първия път, обаче това със спирането така и не ми се отдаде. Остана вариантът с борчетата, а изобретих и още един метод за спиране, пак сядане на четири букви, но внимателно и напълно доброволно.   
                         Най-после се свърши. Прибрахме се в станцията. И, о небеса, такова блаженство.....ето сега разбрах защо всъщност хората карат ски, ами за да си свалят ски обувките след това, е няма по-голямо удоволствие от това. Така ти олеква на краката, а и вече стъпваш съвсем сигурно на тази земя.
                        На другия ден реших сама да си се обучавам. Два метода за спиране вече знаех, нека другите да орат. В това време гледам по-добрата ми половинка ми на ски влека, а влекът от онези старите, дето с една джаджа трябва да се качнеш на въжето, да се отпуснеш на ските и да те изтегли нагоре. Това със закачването очевидно не се отдаваше на доста хора, особено на момичетата. Гледам една скиорка го помоли: "Извинете, можете ли да ми го сложите?", е няма да ви казвам с каква готовност "и го сложи" и момичето полетя. Това беше хитът следващите няколко дни, аз и съпругът ми станахме отговорни кибици на пистата, той го слагаше на скиорките, а аз се наслаждавах на спускащите се и на това, че краката ми бяха на свобода. Пиех кафенце, събирах слънце....
                        Та така приключи общо взето моята скиорска кариера. Не ме грабна този спорт и туй то.
                       





Гласувай:
79



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tsvetanandreev - Ти каква
19.12.2011 13:06
Лиска си! Още не мога да се отърва от оня напоителен виц
за Вуте,дето бил пренебрегнат след кърската и къщната работа...
Видя ли какъв смут настанал в екипа на Дядо Коледа?
ЖИВА И ЗДРАВА!
цитирай
2. kite333 - Хахааха рало, а ?
19.12.2011 13:07
Друго си е да гледаш отстрани :)))
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - :) Здравей, Майче!:)))
19.12.2011 13:11
Как само си го описала! Имаш си твои методи и то ефективни за каране. Доста добре се справяш, та това е съвсем в началото. Неудобно ми е да ти разказвам за мен.:) Така полетях, такава скорост набрах, че... нищо не можа да ме спре, трябваше да приседна, иначе, излитах.:))) Ти си се справила къде къде по-добре! Сравнение не може да става. Сигурна съм, че ще бъдеш добър скиор. Просто си много самокритична. А разказчето, само по себе си е една чудесна коледна история. Скиорска!:) Поздрави и благодаря за настроението. И не се отказвай! Весели празници, много радост и здраве у дома!:) И успех със ските! Вярвам в теб. Така се започва.
цитирай
4. arachnaarachna - Дано успееш, защото аз така и неу...
19.12.2011 13:13
Дано успееш ,защото аз така и неуспях!:)))))
цитирай
5. makont - То има нужда и от лисички,
19.12.2011 13:18
tsvetanandreev написа:
Лиска си! Още не мога да се отърва от оня напоителен виц
за Вуте,дето бил пренебрегнат след кърската и къщната работа...
Видя ли какъв смут настанал в екипа на Дядо Коледа?
ЖИВА И ЗДРАВА!

Всички да сме живи и здрави, друото ще си го направим сами. Усмивки!
цитирай
6. makont - Така де, то и от кибици има нужда,
19.12.2011 13:18
kite333 написа:
Друго си е да гледаш отстрани :)))

иначе тези дето го могат ралото кой ще ги оцени. Усмивки от мен!
цитирай
7. sande - Поздрави, Мая, хубаво си разказала за тези перипетии около и в снежната писта.
19.12.2011 13:28
Хубав е вица за твоята "по-добра половинка", който се е специализирал в "слагането".
цитирай
8. cefulesteven - Толкова забавно разказваш! Дори не ...
19.12.2011 13:33
Толкова забавно разказваш! Дори не се бях замислял, че още не съм опитал това и че задължително трябва да го поставя в списъка на нещата, които не бива да пропускам. :)
цитирай
9. makont - Наденце, отдавна съм се отказала,
19.12.2011 13:36
malchaniaotnadejda7 написа:
Как само си го описала! Имаш си твои методи и то ефективни за каране. Доста добре се справяш, та това е съвсем в началото. Неудобно ми е да ти разказвам за мен.:) Така полетях, такава скорост набрах, че... нищо не можа да ме спре, трябваше да приседна, иначе, излитах.:))) Ти си се справила къде къде по-добре! Сравнение не може да става. Сигурна съм, че ще бъдеш добър скиор. Просто си много самокритична. А разказчето, само по себе си е една чудесна коледна история. Скиорска!:) Поздрави и благодаря за настроението. И не се отказвай! Весели празници, много радост и здраве у дома!:) И успех със ските! Вярвам в теб. Така се започва.

не става спортист от мене и туй то. Ще се раздавам на другите фронтове. Радвам се, че те накарах да се усмихнеш. Прегръдка от мен!
цитирай
10. makont - И аз така, отдавна съм се отказала,
19.12.2011 13:37
arachna написа:
Дано успееш ,защото аз така и неуспях!:)))))

като не става няма нужда да си мъча душичката. Усмихнат ден, все пак има нещо в което всеки от нас е добър, нали?!
цитирай
11. idealist - :)))
19.12.2011 13:41
"сядане на четири букви, но внимателно и напълно доброволно..."

Разсмя ме :)))))
цитирай
12. makont - То всъщност наистина стана виц,
19.12.2011 13:48
sande написа:
Хубав е вица за твоята "по-добра половинка", който се е специализирал в "слагането".

голям смях падна с него. Хубава и спорна седмица!
цитирай
13. makont - Пробвай, Стеф,
19.12.2011 13:50
cefulesteven написа:
Толкова забавно разказваш! Дори не се бях замислял, че още не съм опитал това и че задължително трябва да го поставя в списъка на нещата, които не бива да пропускам. :)

може на теб да ти се отдаде "орането". В краен случаи може да се задоволиш със "слагането" на кукичката на ски влека, лошото е, че те станаха по-модерни новите ски влекове, с разни панички. Усмивки от мен!
цитирай
14. makont - Ами иначе ако паднеш си е направо насилствено,
19.12.2011 13:51
idealist написа:
"сядане на четири букви, но внимателно и напълно доброволно..."

Разсмя ме :)))))

а така "доброволно" не боли, защото си го предвидил. Радвам се, че се засмя.
цитирай
15. scarlety - Хаха
19.12.2011 13:52
и аз опитах да карам ски в далечното минало,Майче:))) Завърших също като тебе....пиейки кафенце и събирайки слънце:)))) То си требЕ упоритост и талант;)))
Получаваш прегръдки и пожелание за весели празници:))
цитирай
16. slavimirgenchev1953 - И аз много обичам ските.
19.12.2011 13:56
С часове мога да гледам предаванията по телевизията ))))
цитирай
17. joysii - Хахахаха браво, Маки! И аз така ...
19.12.2011 14:09
Хахахаха браво, Маки!
И аз така гледам на пързалянето със ски.
Точно същото ми се случи преди години.Изпотрепах се от падане и накрая им теглих една на тъпите ски, отидох в една близка чайна и се разтопих от кеф с топло ароматно чайче в ръка, докато останалите от компанията си трошиха костите по пистата.
Голям екшън си преживяла.
Поздрави скъпа.
цитирай
18. monaliza121 - Привет, Мая!
19.12.2011 14:23
Хаха, колко неуспели скиори сме се събрали:))))
Имам мил спомен от едноседмична мускулна треска, подарък от една писта:)))
През цялото време си мислих, колко леки ти стават краката, като си сложиш плавниците:))))
цитирай
19. hristo27 - Карането на ски...
19.12.2011 14:34
Ми, тая работа не е като оная, нали?
цитирай
20. zabavnata - Мая, "жестока" си!
19.12.2011 14:34
Да си пазиш половинката, че с това слагане... Хм! А пък ти от още няколко тренировки ще станеш същински ВИХЪР по пистите. Имаш си застраховка, нали? ;))
цитирай
21. gwendoline - Е много ми стана смешно с твоята история! Щото почти същото представление
19.12.2011 14:39
направих и аз преди години, на Боровец! Рало, та рало...Аман! :)))
От тогава не съм стъпвала върху ски, не е за мен този спорт.
Поздрави и от мен! :)
цитирай
22. stela50 - Здравей , Мая ... Чудесен коледен разказ ,
19.12.2011 15:51
страхотна си ! Наистина се посмях от сърце ,
още повече , че имам подобен спомен от преди години .
Така и не стана от мен скиор , но емоцията остава .
Имаш прекрасно чувство за хумор , за майсторството
ти да разказваш - да не говорим ...
Светли и вълнуващи предколедни дни !
цитирай
23. makont - Благодаря, Ади
19.12.2011 16:12
scarlety написа:
и аз опитах да карам ски в далечното минало,Майче:))) Завърших също като тебе....пиейки кафенце и събирайки слънце:)))) То си требЕ упоритост и талант;)))
Получаваш прегръдки и пожелание за весели празници:))

ние сме си готини и без ски, нали! Усмивки и от мен и весели празници!
цитирай
24. makont - А, на телевизора и аз го мога,
19.12.2011 16:13
slavimirgenchev1953 написа:
С часове мога да гледам предаванията по телевизията ))))

на ум мога да си се пързалям цял ден. Хубава вечер!
цитирай
25. makont - Ето, ти винаги ме разбираш,
19.12.2011 16:14
joysii написа:
Хахахаха браво, Маки!
И аз така гледам на пързалянето със ски.
Точно същото ми се случи преди години.Изпотрепах се от падане и накрая им теглих една на тъпите ски, отидох в една близка чайна и се разтопих от кеф с топло ароматно чайче в ръка, докато останалите от компанията си трошиха костите по пистата.
Голям екшън си преживяла.
Поздрави скъпа.

и аз не виждам защо трябва да се измъчвам, като има куп други удоволствия в този живот. Поздрави и от мен!
цитирай
26. makont - Нали, значи правилен е моя извод,
19.12.2011 16:16
monaliza121 написа:
Хаха, колко неуспели скиори сме се събрали:))))
Имам мил спомен от едноседмична мускулна треска, подарък от една писта:)))
През цялото време си мислих, колко леки ти стават краката, като си сложиш плавниците:))))

че хората карат ски, за да усетят после удоволствието да си свалят ски обувките. Поздрави и от мен!
цитирай
27. makont - Изобщо не е като оная, Ице,
19.12.2011 16:16
hristo27 написа:
Ми, тая работа не е като оная, нали?

въпреки "разтвори, затвори краката". Само грешни указания дават. Усмивки от мен!
цитирай
28. inel379 - Заболя ме корема от смях с твоите скиорски приключения!:)))
19.12.2011 17:03
Да знаеш, че Венера е виновна!
Със своя усет за красота и финес, тя не е допуснала грубата оран!
Затова пък какви балетни пируети си правила около борчетата...
Фантазия!
Висш пилотаж!
Дано имаме сняг и в града за Коледа!
Но...да няма заледявания, че тогава и висшия пилотаж няма да помогне!:)
Много настроение през празничните дни ти желая!:)))

цитирай
29. martiniki - веселячка:))))))))
19.12.2011 17:05
добре си ти, снежец и слънце и аз понасям в голееми количества, но ски...тц, за други хора са тези екстремии
цитирай
30. makont - А, не, Ани,
19.12.2011 17:30
zabavnata написа:
Да си пазиш половинката, че с това слагане... Хм! А пък ти от още няколко тренировки ще станеш същински ВИХЪР по пистите. Имаш си застраховка, нали? ;))

изобщо не възнамерявам да се травмирам повече. И длъжността "Отговорен кибик" ми допада. Усмихната вечер от мен!
цитирай
31. makont - Правилно, няма да ставаме за смях, я.
19.12.2011 17:32
gwendoline написа:
направих и аз преди години, на Боровец! Рало, та рало...Аман! :)))
От тогава не съм стъпвала върху ски, не е за мен този спорт.
Поздрави и от мен! :)

Само малко, но то е простено. Усмихната вечер от мен!
цитирай
32. vostroto - :)Мая
19.12.2011 17:57
Бегай борче, че идва скиорче, ли беше култовата реплика?:)
Важното, че си разбрала за какво са ските - повод да си свалиш обувките, и да си пийнеш кафенце на слънце:)
Без майтап - тези планински почивки са си за завиждане:) Хубаво е:)
Поздрави!:)
цитирай
33. mt46 - Поздрав, Мая!
19.12.2011 18:16
Сладкодумна, остроумна разказвачка си!... :)))
Като дете съм карал ски, на импровизирана писта...
Хубаво е, когато подобни приключения приключват със смях...
Приятна вечер и предколедно настроение! :)
цитирай
34. makont - Благодаря ти, Стел,
19.12.2011 18:57
stela50 написа:
страхотна си ! Наистина се посмях от сърце ,
още повече , че имам подобен спомен от преди години .
Така и не стана от мен скиор , но емоцията остава .
Имаш прекрасно чувство за хумор , за майсторството
ти да разказваш - да не говорим ...
Светли и вълнуващи предколедни дни !

отсега предчувствам, че ще настане такъв живот. Весело и слънчево настроение и на теб!
цитирай
35. makont - Нали, Инел, балерината си е балерина,
19.12.2011 18:59
inel379 написа:
Да знаеш, че Венера е виновна!
Със своя усет за красота и финес, тя не е допуснала грубата оран!
Затова пък какви балетни пируети си правила около борчетата...
Фантазия!
Висш пилотаж!
Дано имаме сняг и в града за Коледа!
Но...да няма заледявания, че тогава и висшия пилотаж няма да помогне!:)
Много настроение през празничните дни ти желая!:)))


Поне мога да падам артистично. Усмивки и от мен и много настроение!
цитирай
36. makont - Така е, Мартиники,
19.12.2011 19:00
martiniki написа:
добре си ти, снежец и слънце и аз понасям в голееми количества, но ски...тц, за други хора са тези екстремии

друго си е да си пиеш чайче или кафенце бавно и напоително на пистата, пък който иска да си травмира краката и тялото с тези ски. Усмихнати празници!
цитирай
37. makont - Абсолютно разтоварващо,
19.12.2011 19:02
vostroto написа:
Бегай борче, че идва скиорче, ли беше култовата реплика?:)
Важното, че си разбрала за какво са ските - повод да си свалиш обувките, и да си пийнеш кафенце на слънце:)
Без майтап - тези планински почивки са си за завиждане:) Хубаво е:)
Поздрави!:)

спокойствие, сняг... Хубава вечер!
цитирай
38. jabalka - Привет и от мен!
19.12.2011 19:09
Така е със ските и детските писти...!
И аз преживях голям срам преди време , но изживяването е прекрасно стига да си откриеш метод на спиране!
Поздрави и много хубави празници!
цитирай
39. bven - Аз не съм и помисляла да се кача на ски, но другата (спортната) половинка от мен си има виц:
19.12.2011 19:28
ПАЗИ СЕ БОР, ЧЕ ИДВА СКИОР!:)))
Браво, Мая, на Коледа стават чудеса! Весели празници!
цитирай
40. makont - То това всъщност беше намерението ми,
19.12.2011 22:01
mt46 написа:
Сладкодумна, остроумна разказвачка си!... :)))
Като дете съм карал ски, на импровизирана писта...
Хубаво е, когато подобни приключения приключват със смях...
Приятна вечер и предколедно настроение! :)

да създам предколедно настроение, дано успях поне малко да Ви усмихна. Хубави празници и на теб!
цитирай
41. makont - Аман от спирачки, Ябълчице,
19.12.2011 22:02
jabalka написа:
Така е със ските и детските писти...!
И аз преживях голям срам преди време , но изживяването е прекрасно стига да си откриеш метод на спиране!
Поздрави и много хубави празници!

ще го карам шус, пък каквото стане. Усмивки и прекрасни празнични дни и от мен!
цитирай
42. makont - Здравей Бвен, сакън, да не се случи чудо и да прокарам ски???
19.12.2011 22:05
bven написа:
ПАЗИ СЕ БОР, ЧЕ ИДВА СКИОР!:)))
Браво, Мая, на Коледа стават чудеса! Весели празници!

Я по-добре да сме живи и здрави и да се обичаме, да намираме поводи да се усмихваме повече, да имаме повече настроение. Хубави празници и много щастие!
цитирай
43. bven - Мая, така се почва -
19.12.2011 22:38
после се чукваш леко тук-там, понаместваш си хрущялите и отново напред!:)))
А като станеш добра скиорка , ще направиш друг постинг - за най-добрия учител по ски:))))
цитирай
44. dorichela - олицветворение на фразата &quo...
19.12.2011 22:42
олицветворение на фразата "Дръж се борче, идва скиорче" :) Аз бих блязла доли като снежна топка или Йети :)
цитирай
45. makont - Точно така, Дорич
19.12.2011 23:05
dorichela написа:
олицветворение на фразата "Дръж се борче, идва скиорче" :) Аз бих блязла доли като снежна топка или Йети :)

изобщо не се сетих за Йети, така поне щях да имам достолепен вид. Усмихната вечер!
цитирай
46. makont - Не е за мен тази авантюра, Бвен,
19.12.2011 23:07
bven написа:
после се чукваш леко тук-там, понаместваш си хрущялите и отново напред!:)))
А като станеш добра скиорка , ще направиш друг постинг - за най-добрия учител по ски:))))

но с удоволствие бих се попързаляла на шейна. Виж това обичам, седиш си и си на сигурно място. Усмивки!
цитирай
47. bigbro - Привет, Мая!
20.12.2011 11:28
Ха, ха! Жените сте от един род! Моята я пуснах по едно малко хълмче и ... и още приказва, че съм искал да се отърва от нея:)))
Весели празници!
цитирай
48. makont - Май леко тюфлеци си падаме,
20.12.2011 11:44
bigbro написа:
Ха, ха! Жените сте от един род! Моята я пуснах по едно малко хълмче и ... и още приказва, че съм искал да се отърва от нея:)))
Весели празници!

но нали знаеш има един лаф:"Когато на човек не му върви и жена му не умира", малко черен хумор си пада, но то е като заклинание. Той и мъжът ми затова ме пусна на ски учител, да не му излезе име. Усмивки!
цитирай
49. tili - И аз обичам да се
20.12.2011 12:37
понацапам в сняг на път за кръчмата:))) Умирам си за зимни и всякакви приключения. А навремето имах едно безумно гадже, което ме возеше отзад на ските, хехех:)
Не е лошо, може да пробваш някога.

Весели празници, Сладкодумке!!!
цитирай
50. makont - Ето това е приказка:"На пт за кръчмата"
20.12.2011 20:56
tili написа:
понацапам в сняг на път за кръчмата:))) Умирам си за зимни и всякакви приключения. А навремето имах едно безумно гадже, което ме возеше отзад на ските, хехех:)
Не е лошо, може да пробваш някога.

Весели празници, Сладкодумке!!!

до там и на ски отиваме. Усмивки, Тили!
цитирай
51. vandela007 - Маки, като разказваш за удоволс...
20.12.2011 21:37
Маки, като разказваш за удоволствието да свалиш ските, се сетих един стар виц, дето един щял да отсъства от къщи и дал котето си на един приятел докато го няма. Поръчал: "Пази котето и му угаждай, направи му някакво удоволствие."
Минало колкото минало, идва човекът да си прибере котето. Гледа: оня го хванал за опашката и го върти ли върти. "Какво правиш, бе! Нали ти казах да му направиш някакво удоволствие!" "О! Знаеш ли сега като го пусна какво удоволствие ще му направя!"
Весели празници!
цитирай
52. alexs - Не знаех, че има нещо общо между ски и ...
20.12.2011 22:44
Не знаех, че има нещо общо между ски и земеделие .....
Поздрави и щастлива коледа Мая !
цитирай
53. hel - Неуспехите са по-забавни от усп...
21.12.2011 00:46
Неуспехите са по-забавни от успехите, стига да имаш чувство за хумор! Благодаря за настроенето!
цитирай
54. makont - Хубави празници и на теб!
21.12.2011 11:28
vandela007 написа:
Маки, като разказваш за удоволствието да свалиш ските, се сетих един стар виц, дето един щял да отсъства от къщи и дал котето си на един приятел докато го няма. Поръчал: "Пази котето и му угаждай, направи му някакво удоволствие."
Минало колкото минало, идва човекът да си прибере котето. Гледа: оня го хванал за опашката и го върти ли върти. "Какво правиш, бе! Нали ти казах да му направиш някакво удоволствие!" "О! Знаеш ли сега като го пусна какво удоволствие ще му направя!"
Весели празници!

Бъди щастлива!
цитирай
55. makont - Ами терминологията,
21.12.2011 11:28
alexs написа:
Не знаех, че има нещо общо между ски и земеделие .....
Поздрави и щастлива коледа Мая !

рало, оране и т.н. Усмивки от мен и Щастлива Коледа!
цитирай
56. makont - Само чувството за хумор ни помага
21.12.2011 11:29
hel написа:
Неуспехите са по-забавни от успехите, стига да имаш чувство за хумор! Благодаря за настроенето!

да преодолеем неуспехите си. Като погледнеш с усмивка на нещата и не боли. Хубав ден, Хел и Щастлива Коледа!
цитирай
57. mileidi46 - Страхотна си миличка!!:))
21.12.2011 16:02
Весели празници!!
Гуш!!
цитирай
58. makont - Здравей Милейди,
21.12.2011 17:28
направо съм си опасна. Усмивки и от мен и много коледно настроение. Хубави празнични дни!
цитирай
59. ckarlet - Мая, и аз така и не успях да се почу...
21.12.2011 19:05
Мая, и аз така и не успях да се почувствам сигурна на ските, но пък затова плувам отлично:))
Накара ме да се усмихна след натоварения ден!
Поздрави!
цитирай
60. makont - О, Скарлет, мен и в плуването нещо не ме бива,
21.12.2011 22:01
ckarlet написа:
Мая, и аз така и не успях да се почувствам сигурна на ските, но пък затова плувам отлично:))
Накара ме да се усмихна след натоварения ден!
Поздрави!

в басейн го докарвам, но в морето тренирам намясто доста усърдно. Е, поне съм добър счети. Усмивки от мен!
цитирай
61. erato7 - Сладкодумка си, Майче!
23.12.2011 00:29
Никога не съм се "качвала " на ски.:)))
С шейна "Чук и Гек" си е голям кеф и да паднеш, не падаш отвисоко!:))))
цитирай
62. georgibogdanow - Привет, Мая,
23.12.2011 18:51
докато те четях, се сетих за началото на "Лека нощ деца" от моето детство. През зимата беше с едно мече, което се блъскаше в борче и стигаше до долу във вид на огромна снежна топка. Като малък все се питах възможно ли е :))). Бях забравил за този мой екзистенциален въпрос, който ме вълнуваше, докато бях на 4-5 годинки, но ти много забавно ми го припомни :).

Весели празници :)
цитирай
63. mileidi46 - Мила моя !!
24.12.2011 15:45
Вълшебна Коледа!!!
за теб и за всички,които носиш в сърцето си...
От все сърце!!!
цитирай
64. ivankalilova - Нека сиянието на тези празници ...
26.12.2011 16:52
Нека сиянието на тези празници
озари твоето сърце и ти донесе здраве,
любов и сили за бъдните дни.
Честита Коледа!
цитирай
65. makont - Е, с шейна си е кефско,
27.12.2011 19:58
erato7 написа:
Никога не съм се "качвала " на ски.:)))
С шейна "Чук и Гек" си е голям кеф и да паднеш, не падаш отвисоко!:))))

поне е сигурно! Честита Коледа и много здраве и късмет!
цитирай
66. makont - Благодаря, всъщност това беше целта, да е забавно
27.12.2011 20:02
georgibogdanow написа:
докато те четях, се сетих за началото на "Лека нощ деца" от моето детство. През зимата беше с едно мече, което се блъскаше в борче и стигаше до долу във вид на огромна снежна топка. Като малък все се питах възможно ли е :))). Бях забравил за този мой екзистенциален въпрос, който ме вълнуваше, докато бях на 4-5 годинки, но ти много забавно ми го припомни :).

Весели празници :)

и да се усмихнат повече хора. Самата ситуация е смешна, но съм забелязала, че когато разказваш за себе си такива, всъщност излагащи неща и се подлагаш на унищожителна самоирония, това се приема добре от другите. Може би всеки си казва"Добре, че аз не съм толкова смотан", или нещо подобно и това също е един вид мехлем за душата. Ако дори и в това съм успяла, съм доволна. Аз се харесвам такава каквато съм със всичките си грешки и несъвършинства, затова си позволявам да се самоиронизирам, без това да ме депресира. Весели празници и от мен!
цитирай
67. makont - О, вълшебно беше, Милейди,
27.12.2011 20:04
mileidi46 написа:
Вълшебна Коледа!!!
за теб и за всички,които носиш в сърцето си...
От все сърце!!!

малко се покрихме за 5 дни в Банско, е няма такъв релакс. На топличко до камината и мръвките с любимите хора. Невероятно. Щастлива Коледа и за теб, много грейнали от усмивки лица покрай теб, а самата ти да бъдеш многто, много щастлива!
цитирай
68. makont - О, Ванче, толкова хубаво си го казала.
27.12.2011 20:06
ivankalilova написа:
Нека сиянието на тези празници
озари твоето сърце и ти донесе здраве,
любов и сили за бъдните дни.
Честита Коледа!

Аз нямам дар слово да ги редя такива. Просто от сърце ти желая много здраве и щастие, с презумпцията, че щом човек е щастлив, значи всичко му е на ред. Дай боже!
цитирай
69. martito - :)))))))))))))))))))))))))))) ...
28.12.2011 19:49
:)))))))))))))))))))))))))))) Ох, не мога да спра да се хиля, нищо,ч е не знам това рало в ските... ма асоциативното ми мислене прави връзка с "рало"-то от йога и само си представи какво спускане става в главата ми:))))))))))))))))))))))
Не съм карала ски, ма.... мисля, че колкото и теле/ц/ да съм и аз, в единмомент ще ми хареса да събирам слънче и пийвам чайче, кафенце... квото дойде:))))))))))
Весели празници, Майче, и гууушшш силничко на мопсчетата:))
цитирай
70. 4aiotgluhar4e - Ха-ха-ха-ха-ха.... :))))))))))))))))))))))))
29.12.2011 01:15
Майче, от един час се смея със сълзи! През цялото време си те/се представях и си припомнях колко е неприятно да правиш рало с носа си, особено ако е загорял от снежното слънце. Мен ме подиграваха две години за това, че съм сваляла борчетата покрай пистата и съм изтумбила по гръб един невнимаващ германец :) Ами той какво търсеше точно там?

Пробвай пак! На другата почивка ще се учудиш колко ти е познато всичко. Пък какъв кеф е да закантиш под носа на някой нахалник, дето ти се хили ехидно :)

Честита Коледа! Пожелавам здрава, късметлийска и щастлива нова година на теб и хората, които обичаш :)
цитирай
71. makont - Весели празници и на теб, Мартичко!
29.12.2011 10:19
martito написа:
:)))))))))))))))))))))))))))) Ох, не мога да спра да се хиля, нищо,ч е не знам това рало в ските... ма асоциативното ми мислене прави връзка с "рало"-то от йога и само си представи какво спускане става в главата ми:))))))))))))))))))))))
Не съм карала ски, ма.... мисля, че колкото и теле/ц/ да съм и аз, в единмомент ще ми хареса да събирам слънче и пийвам чайче, кафенце... квото дойде:))))))))))
Весели празници, Майче, и гууушшш силничко на мопсчетата:))

Мопсчетата ей сега ще ги сгушкам силно от твое име. Усмивки от мен!
цитирай
72. makont - Благодаря ти мило Чайче,
29.12.2011 10:21
4aiotgluhar4e написа:
Майче, от един час се смея със сълзи! През цялото време си те/се представях и си припомнях колко е неприятно да правиш рало с носа си, особено ако е загорял от снежното слънце. Мен ме подиграваха две години за това, че съм сваляла борчетата покрай пистата и съм изтумбила по гръб един невнимаващ германец :) Ами той какво търсеше точно там?

Пробвай пак! На другата почивка ще се учудиш колко ти е познато всичко. Пък какъв кеф е да закантиш под носа на някой нахалник, дето ти се хили ехидно :)

Честита Коледа! Пожелавам здрава, късметлийска и щастлива нова година на теб и хората, които обичаш :)

Много щастие и късмет и за теб! И, хайде на ски. Ей сега бяхме в Банско за 5 дни, едва на петия ден долазихме на пистите, обаче аз твърдо си бях кибик на пистата. Усмивки от мен!
цитирай
73. sestra - :)))))
29.12.2011 14:26
Е нали си усвоила цели 2 начина за спиране на летеж, че то е по-трудно предполагам :)
цитирай
74. makont - Права си, Сестричке,
29.12.2011 14:39
sestra написа:
Е нали си усвоила цели 2 начина за спиране на летеж, че то е по-трудно предполагам :)

литнеш ли, спирането е трудно. Усмивки от мен!
цитирай
75. alhimik1 - ))))))))))))))))
29.12.2011 15:35
;)) ХУБАВО Е ЧЕ И Е ГО СЛОЖИЛ...)))))Ь
ВСЕ ПАК ТИ СИ СЕ ПОВРЕДИЛА ХЕХ

ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ, МАЯ!
ДОК:))
цитирай
76. mmmmmmmmm - Има и други спортове,
29.12.2011 20:59
хайде!:))Единия е пиене на вкусно кафе!:)))
Весел празник!:)))
цитирай
77. razkazvachka - Летенето е важно!
30.12.2011 20:50
Кафето - също, но сега вече е време да сипя нещо от стъклената бутилка в джезвето с карамелизираната захар и ванилия - наздраве!
цитирай
78. lotos16 - Весело посрещане на Новата година, Мая!
31.12.2011 00:29
Запази си усмивката и великолепното чувство за хумор, с тях животът е по-лек (не е като ралото :)))))
Посмях се от сърце, жива и здрава да си и през новата година да ни веселиш!!!
цитирай
79. mileidi46 - Мила моя приятелко!
31.12.2011 16:36
С най-искренни пожелания за здраве,любов и всички сбъднати мечти!!!
И весело посрещане!!!:)))
Прегръдки с много обич....
цитирай
80. ivankalilova - С пожелания снегът да натрупа пред ...
31.12.2011 17:44
С пожелания снегът да натрупа пред прага на твоя живот здраве, щастие и късмет!
Щастлива Нова година, миличка!:)))
цитирай
81. ckarlet - Честита 2012 година! Нека е по-щ...
01.01.2012 14:55
Честита 2012 година! Нека е по-щастлива от старата и да носи със себе си незабравими мигове, нежност, обич и топлота и най-вече и споделеност!
цитирай
82. monaliza121 - Честита Нова година, Майче! Да ви ...
02.01.2012 11:49
Честита Нова година, Майче!
Да ви е засмяна, богата и здрава на теб и цялото семейство!:))
цитирай
83. alexs - Честита новата година ! Много тв...
02.01.2012 12:32
Честита новата година ! Много творчески върхове и най-вече здраве!
цитирай
84. makont - Нищо ми няма,
02.01.2012 17:49
alhimik1 написа:
;)) ХУБАВО Е ЧЕ И Е ГО СЛОЖИЛ...)))))Ь
ВСЕ ПАК ТИ СИ СЕ ПОВРЕДИЛА ХЕХ

ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ, МАЯ!
ДОК:))

аз направо не дадох дефект, при това оране по пистата. Усмивки от мен!
цитирай
85. makont - Правилно, ето точно сега е време да поспортуваме с по едно кафе,
02.01.2012 17:52
mmmmmmmmm написа:
хайде!:))Единия е пиене на вкусно кафе!:)))
Весел празник!:)))

тъкмо съм забъркала една страхотна торта. Усмивки от мен и щастлива и спорна 2012г.
цитирай
86. makont - А, това с карамелизираната захар е трепач,
02.01.2012 17:53
razkazvachka написа:
Кафето - също, но сега вече е време да сипя нещо от стъклената бутилка в джезвето с карамелизираната захар и ванилия - наздраве!

докато бяхме в Банско по Коледа няма да ти казвам колко ракия изпихме и то жените. Не съм си знаела способностите. Поздрави от мен!
цитирай
87. martito - За много години, Майче:)) Жива и ...
03.01.2012 10:36
За много години, Майче:)) Жива и здрава да си и "прибирана" с мноогоо любов:))
Погалванчета за мопсчетата:)))
цитирай
88. makont - Сърдечни благопожелания за здраве и щастие и от мен!
03.01.2012 14:45
lotos16 написа:
Запази си усмивката и великолепното чувство за хумор, с тях животът е по-лек (не е като ралото :)))))
Посмях се от сърце, жива и здрава да си и през новата година да ни веселиш!!!

Дай боже наистина да имаме повече поводи да се усвихваме, включително и надсмивайки се над грешките си. Нали така се израства. Успешна 2012г.
цитирай
89. makont - Здравей Милейди,
03.01.2012 14:46
mileidi46 написа:
С най-искренни пожелания за здраве,любов и всички сбъднати мечти!!!
И весело посрещане!!!:)))
Прегръдки с много обич....

е, посрещнахме я Новата 2012. Да ти е честита. Желаяти много, много здраве и щастие. Да е спорна и спокойна, благодатна и изпълнена с прекрасни мигове. Усмивки от мен!
цитирай
90. makont - Щастлива, Ваня!
03.01.2012 14:47
ivankalilova написа:
С пожелания снегът да натрупа пред прага на твоя живот здраве, щастие и късмет!
Щастлива Нова година, миличка!:)))

Спорна, миротворна, спокойна. Да сме здрави и живи, обичани и щастливи, другото ще си го купим. Усмивки от мен!
цитирай
91. makont - Честита и на теб, мила Скарлет!
03.01.2012 14:49
ckarlet написа:
Честита 2012 година! Нека е по-щастлива от старата и да носи със себе си незабравими мигове, нежност, обич и топлота и най-вече и споделеност!

Дай боже всекиму, а на тебда ти се връща по сто. Наистина споделеност, това ми хареса, защото споделена радост е двойна, както и споделена мъка е наполовина. Предлагам да наблегнем на първата част, радостта, а мъката да ни отмени. Усмивки от мен!
цитирай
92. makont - Благодаря мила Тинче,
03.01.2012 14:51
monaliza121 написа:
Честита Нова година, Майче!
Да ви е засмяна, богата и здрава на теб и цялото семейство!:))

да ти се връща по сто! Да е спокойна и мирна, да сме здрави и усмихнати, да имаме вярно рамо до себе си и за хубави и по-нехубави мигове. Усмивки и слънчево настроение през цялата 2012!
цитирай
93. makont - Сърдечно благодаря, Алекс!
03.01.2012 14:52
alexs написа:
Честита новата година ! Много творчески върхове и най-вече здраве!

Щесе постараем, чак творчески, аз съм един тъп счети, не съм никакъв творец, просто обичам да карам хората да се усмихват и давам всичко от себе си за да се случи. Светла, мирна и спокойна 2012г.
цитирай
94. makont - О, Мартичко
03.01.2012 14:56
martito написа:
За много години, Майче:)) Жива и здрава да си и "прибирана" с мноогоо любов:))
Погалванчета за мопсчетата:)))

много ти благодаря. И на теб ти желая много любов, щастие и усмивки през Новата 2012г. Да си обичана от сърце, винаги в настроение, само хубави мигове. "Прибиране" и от мен, особено от Мопитата.
цитирай
95. zvezdichka - Много увлекателно
27.01.2012 12:08
разказваш :). Можело е да си вземеш едно дупенце и да си направиш индивидуална пързалка. Знаеш ли какви емоции има :).
цитирай
96. makont - Май така трябваше да направя,
27.01.2012 15:26
zvezdichka написа:
разказваш :). Можело е да си вземеш едно дупенце и да си направиш индивидуална пързалка. Знаеш ли какви емоции има :).

вместо да се вкарвам в приключения. Поздрави, Звездичка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3032697
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031