Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2012 10:40 - И в никакъв случай не трябва да Ви боли глава
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 30615 Коментари: 88 Гласове:
82


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
             


        Една усмивка за дамите, които дават всичко от себе си, мъжът да бъде герой:

     Каква е мъжката работа:
Да извърши подвиг (например да убие дракон).        


          Каква е работата на жената: Всякакви глупости – да изглади ризата и панталона на мъжа за подвига; да излъска доспехите и меча; да изчисти коня и да постави седлото и сбруята; да нахрани мъжа преди подвига; да му напомни за мястото и времето за извършване на подвига; да го изпрати ... до мястото за извършване на подвига; да организира дракона, щото същият да не пропусне подвига на мъжа; след подвига да приведе бойното поле в порядък; да сложи ризата за пране; меча и доспехите за излъскване; коня в конюшната; да разкара тялото на дракона; да напише доклад за това, как мъжа е извършил подвиг; да изглади ризата и панталона на мъжа за следващия подвиг ...

        И мили дами, не забравяйте, в никакъв случай не трябва да ви боли глава....







Гласувай:
82



1. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Майче!:)
08.03.2012 10:50
Много обичам Богдана!:) Благодаря за настроението. И понеже съм те виждала наяве, ти наистина си като момиченце:) Боже, колко лъжат снимките в нета! И заслужаваш цялата обич на света! До довечера и наздраве с онова хубавото вино! Нищо фалшиво на този ден, нали? Само така може да противостоим на измислените празници, за да имаме приказни делници...:)
цитирай
2. gocho52 - Тръгнах смело да убивам Дракон!...
08.03.2012 10:58
Дай още едно малко...
цитирай
3. stela50 - Честит празник , Мая !
08.03.2012 11:04
Благодаря за усмивките и хубавата песен .
Хубав празничен ден !
цитирай
4. daan - :)
08.03.2012 11:16
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК !ДЕН НА ЖЕНАТА,МАЙКАТА,СТЪЛБЪТ НА СЕМЕЙСТВОТО,ОБЩЕСТВОТО,И ЦЯЛАТА ЧОВЕШКА РАСА.
Биди секогаш мила, полан со љубов, толеранција, разбирање..
Биди жена, секој Божји ден :)))
цитирай
5. naidobriq - Благодаря за настроението..Честит празник.:)
08.03.2012 11:18
И аз много харесжам Богдана Карадоцхежа
Много усмивкиии:))
цитирай
6. bigbro - Честит празник!
08.03.2012 11:45
Мдааа, дракони напоследък трудно се намират...Жени продължавайте все така! Ние си знаем работата:)))
цитирай
7. furiika - Той дракона е лесна мишена, подвиг е да надвие "ламята":))))))
08.03.2012 11:56
Честит празник, приятелко! Весело настроение и аналгинче профилактично за главоболието.
Усмивкиии!
:)))
цитирай
8. divna8 - Въх, Дракона не го давам за такъв ...
08.03.2012 11:58
Въх, Дракона не го давам за такъв "пример"... :):):)
И то в Годината на Дракона?! Не, не, и не :)))
Не е нужно да убива, за да е герой:
достатъчно е да се справи с която и да е
женска, всекидневна "глупост" :)))

Весел празник е при теб, Маконт, весел да е и денят, и месеца, и годината!
И като завлече крак - всички години занапред, все празнични да бъдат :):):)
За теб:
http://www.shopping.bg/img/products/products_53745_1842362165flower_basket.jpg

За мъжете :)))
https://lh6.googleusercontent.com/-NtMN44rVTb0/S3LXnP6LOgI/AAAAAAAABWE/Dz0eO-2XKFY/s535/ogurec-04.jpg
цитирай
9. gwendoline - Йее, съвсем вярно описание! :)))
08.03.2012 12:00
Ама да не се отплесвам, че дракона да не избяга, докато се мотая с други работи!
Честит празник, да го полееш непременно!
цитирай
10. makont - Благодаря, Наденце
08.03.2012 12:22
malchaniaotnadejda7 написа:
Много обичам Богдана!:) Благодаря за настроението. И понеже съм те виждала наяве, ти наистина си като момиченце:) Боже, колко лъжат снимките в нета! И заслужаваш цялата обич на света! До довечера и наздраве с онова хубавото вино! Нищо фалшиво на този ден, нали? Само така може да противостоим на измислените празници, за да имаме приказни делници...:)

всъщност той всеки ден е празник, откъдето и да го погледнеш. Просто ние загубихме чувствителност. Наздраве и от мен, няма да пропуснем, нали знаеш, който не пие на масата, пие в аптеката. Усмивки!
цитирай
11. ka4ak - Мая,с Обич!:)))
08.03.2012 12:45
ka4ak.blog.bg/politika/2010/03/08/jenite-prekrasni-ste.506687
цитирай
12. ivankalilova - Майче, бъди нежна, красива, вдъ...
08.03.2012 12:56
Майче, бъди нежна, красива,вдъхновена и прекрасна!
Бъди себе си!
Нека да имаш много слънце, усмивки,
споделени мигове и магия във всеки твой ден!:)))
цитирай
13. monaliza121 - Добре, че ми каза, Мая. . . Сега ра...
08.03.2012 12:59
Добре, че ми каза, Мая...
Сега разбрах, защо нямам работа.:))) Отивам да търся дракон, че без него няма живот.:)))
Весел празник!:))
цитирай
14. bojo12345 - И аз пожелавам : да е честит празника на Теб и всички......
08.03.2012 13:02
Майки и дами от блога , бъдете весели и усмихнати за радос на мъжкото съсловие:)))))
цитирай
15. karambol5 - Честит празник ,Майче ;)
08.03.2012 13:03
Честит празник ,Майче ;)
цитирай
16. slavimirgenchev1953 - Какво да се прави -
08.03.2012 13:12
драконите край нямат, и все многоглави. )))) Честита бъди!
цитирай
17. makont - Ама, че смелчак,
08.03.2012 13:21
gocho52 написа:
Дай още едно малко...

давай, ще ти стискаме палци, явно си подготвен добре за срещата с Дракона. Усмивки от мен!
цитирай
18. megg - Не е лесна работа да си юнак! :))
08.03.2012 13:22
Ей затова го възпяват в песните, а за либето - аналгинчето! :) Ама без либе - закъде е ...
Благодаря за усмивките, Маконт!
Честит празник!
цитирай
19. makont - Слушам ДААН, така да бъде!
08.03.2012 13:23
daan написа:
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК !ДЕН НА ЖЕНАТА,МАЙКАТА,СТЪЛБЪТ НА СЕМЕЙСТВОТО,ОБЩЕСТВОТО,И ЦЯЛАТА ЧОВЕШКА РАСА.
Биди секогаш мила, полан со љубов, толеранција, разбирање..
Биди жена, секој Божји ден :)))

Хубав ден и на теб и благодаря зъ чудесните пожелания!
цитирай
20. makont - Да пием за смелите мъже, които побеждават дракони,
08.03.2012 13:24
bigbro написа:
Мдааа, дракони напоследък трудно се намират...Жени продължавайте все така! Ние си знаем работата:)))

е не можем без вас, затова сме готови на всичко, за да сте нашите герой. Хубав ден от мен!
цитирай
21. makont - А Фури,
08.03.2012 13:26
furiika написа:
Честит празник, приятелко! Весело настроение и аналгинче профилактично за главоболието.
Усмивкиии!
:)))

утре ще го борим махмурлука, то си заслужава да се напиеш, само за да ядеш на другата сутрин шкембе чорба. Хубав ден и от мен и весело изкарване!
цитирай
22. alexs - И без мъже не може. . . . Честитит п...
08.03.2012 13:27
И без мъже не може....
Честитит празник 8-ми Март Мая! Да си жива и здрава!
цитирай
23. анонимен - Аз и при Фурийката го пишнах този поздрав. Ама и тука. Да не останете непоздравени от мене!
08.03.2012 13:29
Честит мацкин ден, мацки! Да сте все така...... и ..... и .....и ......!
Списание "Аз Жената" провело конкурс на тема: "Познаваме ли жените?". Победител станал Петьо Иванов на 10 години.
Възмутен читател пише до редакцията:
"Що за безобразие? Аз съм на 65 години и от 15 годишен познавам жените, а Вие дадохте наградата на някакво дете!"
Отговарят му от редакцията:
На първия въпрос от конкурса "Къде жените са най-къдрави?" Петьо е отговорил правилно - в Африка. А Вие какво отговорихте?! Че и сте нарисували!
На втория въпрос "Как се казва най-важния орган на жените?" Петьо пак е отговорил правилно - Световната женска федерация. А Вие какво отговорихте?! Че и сте нарисували!
И на третия въпрос "Какво чакат жените с нетърпение всеки месец?" Петьо пак дава верен отговор - новия брой на списанието "Аз жената". А Вие какво отговорихте? Благодаря, че не сте и нарисували!
цитирай
24. babaelenica - Най-после един различен постинг за 8-ми март.
08.03.2012 13:33
Или кой както си го разбира. :)))
Мъжкият подвиг стана ясен и то при положение, че наоколо се навърта дракон, щото без него няма и подвиг, нали?
А милата женица на нищо друго не е способна, освен непрекъснато да обгрижва титана.
Та си мисля, кой всъщност извършва подвиг?
Да не се засягат изключенията, тук става дума за правилото.
:)))
цитирай
25. makont - Май си права, Дивничка,
08.03.2012 14:26
divna8 написа:
Въх, Дракона не го давам за такъв "пример"... :):):)
И то в Годината на Дракона?! Не, не, и не :)))
Не е нужно да убива, за да е герой:
достатъчно е да се справи с която и да е
женска, всекидневна "глупост" :)))

Весел празник е при теб, Маконт, весел да е и денят, и месеца, и годината!
И като завлече крак - всички години занапред, все празнични да бъдат :):):)
За теб:
http://www.shopping.bg/img/products/products_53745_1842362165flower_basket.jpg

За мъжете :)))
https://lh6.googleusercontent.com/-NtMN44rVTb0/S3LXnP6LOgI/AAAAAAAABWE/Dz0eO-2XKFY/s535/ogurec-04.jpg

за едното геройство да убиваме дракон, не е честно. Благодаря за красивите рози, а и това за мъжете го изядох с поглед, пусто, нали съм теле(ц). Хубав празник и от мен!
цитирай
26. makont - Концентрирай се, Гуенди,
08.03.2012 14:27
gwendoline написа:
Ама да не се отплесвам, че дракона да не избяга, докато се мотая с други работи!
Честит празник, да го полееш непременно!

че отиде на вятъра геройството. А ние не можем без мъже герой. Усмивки и от мен и наздраве!
цитирай
27. martiniki - Малко ме понаболява днес:)))
08.03.2012 14:28
С глас ме разсмя! Да са ни живи и здрави героите:)
цитирай
28. makont - Благодаря ти, аз вече ти гостувах
08.03.2012 14:29
ka4ak написа:
ka4ak.blog.bg/politika/2010/03/08/jenite-prekrasni-ste.506687

и много харесах твоята маргаритка. Хубав ден и от мен!
цитирай
29. makont - Ванче, ти винаги пишеш толкова поетични пожелания,
08.03.2012 14:31
ivankalilova написа:
Майче, бъди нежна, красива,вдъхновена и прекрасна!
Бъди себе си!
Нека да имаш много слънце, усмивки,
споделени мигове и магия във всеки твой ден!:)))

аз пусто нали съм тъп счети, хич ме няма, обаче да ти се връща, по сто. Бъди щастлива и наздраве за празника!
цитирай
30. makont - Дракона е тук, Тинче,
08.03.2012 14:35
monaliza121 написа:
Добре, че ми каза, Мая...
Сега разбрах, защо нямам работа.:))) Отивам да търся дракон, че без него няма живот.:)))
Весел празник!:))

нали сме годината на Дракона, сакън няма да го убиваме. Те мъжете ни са герой и така и така, това беше само намигване. Честит празник от мен и весело изкарване!
цитирай
31. makont - Благодаря, стараем се да ви радваме,
08.03.2012 14:36
bojo12345 написа:
Майки и дами от блога , бъдете весели и усмихнати за радос на мъжкото съсловие:)))))

това е заложено в нас. Усмихнат ден и на теб!
цитирай
32. makont - Благодаря, Карамболче,
08.03.2012 14:37
karambol5 написа:
Честит празник ,Майче ;)

весело да ти е и на теб. Бъди мил и добричък с дамите, за да не насъскам мопсовете. Усмивчици от мен!
цитирай
33. makont - Важното е да ги има,
08.03.2012 14:38
slavimirgenchev1953 написа:
драконите край нямат, и все многоглави. )))) Честита бъди!

че сме го закъсали без герои. Поздрави и от мен!
цитирай
34. makont - Ние сме такива, Мег,
08.03.2012 14:40
megg написа:
Ей затова го възпяват в песните, а за либето - аналгинчето! :) Ама без либе - закъде е ...
Благодаря за усмивките, Маконт!
Честит празник!

не търсим лаврите, важното е ТОЙ да е герой. Усмивки от мен и весел празник!
цитирай
35. makont - Изобщо не може без мъже, закъде сме без Вас.
08.03.2012 14:41
alexs написа:
И без мъже не може....
Честитит празник 8-ми Март Мая! Да си жива и здрава!

Това просто беше едно намигване. Ние жените обичаме нашият мъж да е Герой и явно умеем да си го моделираме така. Усмивки от мен!
цитирай
36. makont - Така е, Вие момчетата все за глупости( за най-хубавото) си мислите!
08.03.2012 14:44
katana написа:
Честит мацкин ден, мацки! Да сте все така...... и ..... и .....и ......!
Списание "Аз Жената" провело конкурс на тема: "Познаваме ли жените?". Победител станал Петьо Иванов на 10 години.
Възмутен читател пише до редакцията:
"Що за безобразие? Аз съм на 65 години и от 15 годишен познавам жените, а Вие дадохте наградата на някакво дете!"
Отговарят му от редакцията:
На първия въпрос от конкурса "Къде жените са най-къдрави?" Петьо е отговорил правилно - в Африка. А Вие какво отговорихте?! Че и сте нарисували!
На втория въпрос "Как се казва най-важния орган на жените?" Петьо пак е отговорил правилно - Световната женска федерация. А Вие какво отговорихте?! Че и сте нарисували!
И на третия въпрос "Какво чакат жените с нетърпение всеки месец?" Петьо пак дава верен отговор - новия брой на списанието "Аз жената". А Вие какво отговорихте? Благодаря, че не сте и нарисували!

Вицът е страхотен. Благодаря за поздрава, старая се да съм така...и така...и те така. Хубав ден и от мен!
цитирай
37. makont - Така е, мъжете не могат да станат герой, без в това да има пръст жена.
08.03.2012 14:46
babaelenica написа:
Или кой както си го разбира. :)))
Мъжкият подвиг стана ясен и то при положение, че наоколо се навърта дракон, щото без него няма и подвиг, нали?
А милата женица на нищо друго не е способна, освен непрекъснато да обгрижва титана.
Та си мисля, кой всъщност извършва подвиг?
Да не се засягат изключенията, тук става дума за правилото.
:)))

А ние умеем да ги правим герои, защото може би такива ги харесваме. Усмивчици от мен и хубав празник!
цитирай
38. makont - Нали Марти,
08.03.2012 14:47
martiniki написа:
С глас ме разсмя! Да са ни живи и здрави героите:)

обичаме си ги и туй то, затова и ги правим герои. Друго си е да е Победител. Усмихнат празничен ден!
цитирай
39. mileidi46 - Ей,приятелко ..разсмя ме до сълзи!!!
08.03.2012 15:13
Честит празник мила и мноооого прегръдки:)))
цитирай
40. abadonka - Хубави времена са били...
08.03.2012 15:14
...а сега като няма дракони си драпат т...ците. А жените ходят на работа и като се приберат слугуват и вкъщи. Та поне на осми март да ги накараме да сготвят, изчистят и да сменят по един добре наакан памперс ако има такъв вкъщи, за да се научат да ни уважават ;-)
цитирай
41. kasnaprolet9999 - Страхотно чувство за хумор имаш, ...
08.03.2012 15:19
Страхотно чувство за хумор имаш, чак главата ме заболя от смях, ама до довечера за подвига ще ми мине:))) Весел празник!!
цитирай
42. vostroto - Маконт!:) Къде ги тия дракони тука, мислех, че съм ги бастисал всичките (ееее):)))))
08.03.2012 15:23
Хм... Да се изкажа и аз:) Хубава закачка:) Там където героят вече е налице, добре, а там където го няма, трябва да се отгледа:), тоест да се внушава бавно и търпеливо, че е такъв, разбираш ли:))) Проблемът после е, че ще трябва да се обгрижва, както вече си го описала:))) (няма лошо:)))
И за главоболието - какво главоболие? Днес никакво главоболие - я вижте мъжете колко са внимателни с вас - цветя, целувки, поздрави, и продължение....:), или пък сега ще кажете, че получавате главоболието си от мъжете???:))) А, не така!:) Но като се замисля, всъщност може, зависи как са се представили...:)))
Честит, хубав, и весел празник, на теб, и на всички жени, които празнуват днес!:)
цитирай
43. zabavnata - Майче, честит 8-ми март!
08.03.2012 15:48
Страхотно си описала слугинажа на жената и въображаемите битки на съвременните дон Кихотовци. Разбира се, че трябва да им вярваме, дори на най-невероятните истории.:))
Бъди все така грижовна съпруга, майка. Раздавай любов с пълни шепи и бъди много обичана !
цитирай
44. makont - Аз нали съм поела грижата да сте усмихнати,
08.03.2012 15:51
mileidi46 написа:
Честит празник мила и мноооого прегръдки:)))

значи добре се справям. Усмивки от мен Милейди и прекрасна празнична вечер!
цитирай
45. makont - За съжаление си права,
08.03.2012 15:56
abadonka написа:
...а сега като няма дракони си драпат т...ците. А жените ходят на работа и като се приберат слугуват и вкъщи. Та поне на осми март да ги накараме да сготвят, изчистят и да сменят по един добре наакан памперс ако има такъв вкъщи, за да се научат да ни уважават ;-)

хареса им на мъжете еманципацията, стана криворазбрана, а ние май сами си го изпросихме. Трябваше да си останем нежни същества, имащи нужда от закрила и любов. Хубав празник!
цитирай
46. makont - Така де,
08.03.2012 15:57
kasnaprolet9999 написа:
Страхотно чувство за хумор имаш, чак главата ме заболя от смях, ама до довечера за подвига ще ми мине:))) Весел празник!!

за довечера трябва да сме готови за подвизи, да видят ние как можем. Усмивки от мен, Венче!
цитирай
47. makont - О, аз не исках да обидя мъжете,
08.03.2012 15:59
vostroto написа:
Хм... Да се изкажа и аз:) Хубава закачка:) Там където героят вече е налице, добре, а там където го няма, трябва да се отгледа:), тоест да се внушава бавно и търпеливо, че е такъв, разбираш ли:))) Проблемът после е, че ще трябва да се обгрижва, както вече си го описала:))) (няма лошо:)))
И за главоболието - какво главоболие? Днес никакво главоболие - я вижте мъжете колко са внимателни с вас - цветя, целувки, поздрави, и продължение....:), или пък сега ще кажете, че получавате главоболието си от мъжете???:))) А, не така!:) Но като се замисля, всъщност може, зависи как са се представили...:)))
Честит, хубав, и весел празник, на теб, и на всички жени, които празнуват днес!:)

това беше закачка. А за главоболието друго имах впредвид, нали мъжете все се оплакват, че жените все им отказват с думите "изморена съм" и "боли ме главата". Усмивки от мен и благодаря за поздрава!
цитирай
48. mt46 - Честит
08.03.2012 16:25
и радостен празник, Мая!
Трудно се убива Дракон... Но и работата на жените не е лесна. Без жени... нищо не става...
цитирай
49. анонимен - Вижте сега, мили мацки! Ще ме прощавате, ама Ден на мацката ми харесва повече, от колкото
08.03.2012 16:32
Ден на жената. Мацкин ден, демек. То човек, не може да ви разбере. Не, че някой е успял да разбере мацките изобщо, де... Половината от вас искат герой, дето трепе лами и дракони. Ами то ламя и дракон не се трепе току така. Докато се приготвим за трепането /виж какво трябва да се направи преди въпросното трепане/, то ламята или дракона ще хване съклет и ще умре от скука. Представете си. Пристига въпросния герой, уморен до смърт от приготовления, с кофти изгладени доспехи и полуизпрани гащи, че и с три дена закъснение. Ламята или дракона ще са умрели от скука.
Хайде, да предположим, че ламята или дракона са оживели и са утрепани. Че другата половина от мацките ще скочат и ще се разпищят, "Ах, милото ни драконче", " Горкото ни гущерче, триглаво" и ще спретнат протест в защита на драконите, като защитен вид.
Хайде, мацки, разберете се! Наздравеееее! :-)))))))))))
цитирай
50. inel379 - :)))
08.03.2012 16:56
Милион, милион...обагрени с любов цветя!
Милион, милион... усмихнати, щастливи момичета!
Предпролетно радостно настроение за празника,
който обновява света с красота и вълшебство!
Честит да е!:)
цитирай
51. aqualia - Честит празник!!!
08.03.2012 17:11
Желая ти хумор във всяка ситуация, много сили, здраве и любов!

Позволих си да споделя във фейсбук, надявам се да не ти е неприятно! :)
цитирай
52. gkowachew - Много си готина!
08.03.2012 17:14
Така трябва да е! И за десерт- честит празник!!!
цитирай
53. kite333 - Хеххехе Маки,на мен ми изглежда по-лесно
08.03.2012 17:17
да убия мъжа и да се разбера с дракона :)))
Какво ще кажеш :)))
цитирай
54. hristo27 - Наздраве и от мен за този хубав пр...
08.03.2012 17:36
Наздраве и от мен за този хубав пролетен празник!
цитирай
55. scarlety - Майче,
08.03.2012 18:10
да добавя последната точка от работата на жената: Да организира банкет послучай извършения подвиг и да осигури публика и аплодисменти;)
Животът на жената без всичката тая работа вероятно ще е ужасна скука!;)))
Весел празник,Майче за теб и за убиеца на дракони:))
цитирай
56. анонимен - глупости
08.03.2012 18:22
Честитете си празника сами, дами, след толкова тъп разказ, от мен честитка няма да има.
цитирай
57. анонимен - Ех, какъв хубав празник има тук! ...
08.03.2012 18:30
Ех, какъв хубав празник има тук!
Честит осми март!
Здраве, щастие и с повече усмивки да празнуваш винаги!
Приятно изкарване на празника!
Магнолия съм, днес постоянно излизам анонимна
цитирай
58. lotos16 - Малко в края на деня, но все пак: Честит празник!
08.03.2012 19:33
Здраве, късмет и успехи в избиването на драконите!
цитирай
59. makont - Така си е, без жените
08.03.2012 21:19
mt46 написа:
и радостен празник, Мая!
Трудно се убива Дракон... Но и работата на жените не е лесна. Без жени... нищо не става...

светът ще е много скучен, просто няма да има нужда от герой, няма да има кой да оцени героизма. Усмивки от мен!
цитирай
60. makont - Е, стига де, нали имаш чувство за хумор.
08.03.2012 21:36
katana написа:
Ден на жената. Мацкин ден, демек. То човек, не може да ви разбере. Не, че някой е успял да разбере мацките изобщо, де... Половината от вас искат герой, дето трепе лами и дракони. Ами то ламя и дракон не се трепе току така. Докато се приготвим за трепането /виж какво трябва да се направи преди въпросното трепане/, то ламята или дракона ще хване съклет и ще умре от скука. Представете си. Пристига въпросния герой, уморен до смърт от приготовления, с кофти изгладени доспехи и полуизпрани гащи, че и с три дена закъснение. Ламята или дракона ще са умрели от скука.
Хайде, да предположим, че ламята или дракона са оживели и са утрепани. Че другата половина от мацките ще скочат и ще се разпищят, "Ах, милото ни драконче", " Горкото ни гущерче, триглаво" и ще спретнат протест в защита на драконите, като защитен вид.
Хайде, мацки, разберете се! Наздравеееее! :-)))))))))))

То ясно, че винаги ще има недоволни, но важното е, че все някоя ще оцени героя. Хайде наздраве!
цитирай
61. makont - Благодаря от сърце,
08.03.2012 21:37
inel379 написа:
Милион, милион...обагрени с любов цветя!
Милион, милион... усмихнати, щастливи момичета!
Предпролетно радостно настроение за празника,
който обновява света с красота и вълшебство!
Честит да е!:)

Милиони и за теб и все хубави неща!
цитирай
62. makont - Разбира се, че няма да ми е неприятно, напротив,
08.03.2012 21:41
aqualia написа:
Желая ти хумор във всяка ситуация, много сили, здраве и любов!

Позволих си да споделя във фейсбук, надявам се да не ти е неприятно! :)

нещо, което те кара да се усмихнеш винаги трябва да се сподели с повече хора. Хубава празнична вечер!
цитирай
63. usmivka99 - :))
09.03.2012 09:49
С удоволствие прочетох!
цитирай
64. sande - У семейството ред требе да има...
09.03.2012 10:01
Един приятел казва: Ние с жената сме се разбрали. Аз решавам стратегическите въпроси, тя - ежедневните.

А досега ти колко стратегически въпроса реши? - питам.

Ами, досега ни един. - е отговора.
цитирай
65. alarmonline - Казвала съм го и друг път -
09.03.2012 10:21
матриархат му е майката :)))
Всички глобални проблеми на човечеството са започнали
откакто мъжете са ни взели властта и са се запънали
като магарета на мост да налагат Нов световен ред...
Ами ето, резултатите са налице ;)
Поздрави!
цитирай
66. анонимен - На нас жените глава не трябва да ни ...
09.03.2012 10:46
На нас жените глава не трябва да ни боли, нямаме право да ни боли. А вие мъжете правете така че да не ни боли главата. :)))))
Всеки ден жената има празник. Всеки ден тя дарява с обич и усмивка и трябва да й се отвръща със същото.
цитирай
67. анонимен - Не съм анонимна, но така излизам ...
09.03.2012 10:48
Не съм анонимна, но така излизам постоянно /въпреки че съм си влязла в профила/ и не знам защо
tanyarisemova.blog.bg
цитирай
68. анонимен - Всеки един умен и мързелив мъж подкрепя победата на еманципацията
09.03.2012 10:54
alarmonline написа:
матриархат му е майката :)))
Всички глобални проблеми на човечеството са започнали
откакто мъжете са ни взели властта и са се запънали
като магарета на мост да налагат Нов световен ред...
Ами ето, резултатите са налице ;)
Поздрави!

За да има време за табла, белот, трепане на лами и дракони и разказване на рибарски лакърдии!
цитирай
69. alarmonline - Катана,
09.03.2012 11:26
те точно мързеливите "умници" са измислили еманципацията :)
Но това е станало в по-ново време:) Когато мъжете са се изхайлазили и им се прищяло по-малко да бачкат и повечко да папкат:)

При матриархата се е почитала богинята-майка, а мъжете са ги пращали на лов и да се трепят едни други за племенни територии :))) Най-силните оцелели са ги ползвали само за генофонд, демек за семе:)
Бе то си е доказано и в природата: търтеите като оплодят пчелата -майка, ги гонят от кошерите:)


цитирай
70. 4aiotgluhar4e - Аааааааааааааа, пропуск! Пропуск!
09.03.2012 21:31
И да разфасова дракона, и да го консервира! От плочките на дракона - орден на героя :)))
Честит празник на патеричка, Майче!
цитирай
71. joysii - Какво главоболие, бе!? Само това ...
10.03.2012 11:39
Какво главоболие,бе!?
Само това липсва...да си останем накрая и нена....ни!
Ужас!
Поздрави ,Маки.
цитирай
72. pevetsa - И днес е празник на жената, ... топли прегръдки :)))))))
10.03.2012 14:03
Остава обаче отворен въпроса, ко да го прая тоз дракон в гаража, сърце не ми дава да го боцна, а и моята възлюбена така я заболя главата, като го дотътрих пред нозете й да се поклони ...
цитирай
73. makont - Благодаря за комплимента,
11.03.2012 13:49
gkowachew написа:
Така трябва да е! И за десерт- честит празник!!!

хубаво е, когато някой ти каже нещо приятно. Все по-рядко започнахме да си казваме хубави неща, защо, като може да е толкова хубаво в отношенията между хората. Хубав неделен ден!
цитирай
74. makont - Ани, така и ще бъде,
11.03.2012 15:04
zabavnata написа:
Страхотно си описала слугинажа на жената и въображаемите битки на съвременните дон Кихотовци. Разбира се, че трябва да им вярваме, дори на най-невероятните истории.:))
Бъди все така грижовна съпруга, майка. Раздавай любов с пълни шепи и бъди много обичана !

къде ще ходят да не ни обичат, като сме толкова готини. Усмихната неделя от мен!
цитирай
75. makont - Кейти, това е по лесния вариант,
11.03.2012 15:05
kite333 написа:
да убия мъжа и да се разбера с дракона :)))
Какво ще кажеш :)))

ние нали си падаме леко мазохистки и сме свикнали да ни е гадничко. Усмивки и от мен!
цитирай
76. makont - Благодаря, Ице,
11.03.2012 15:06
hristo27 написа:
Наздраве и от мен за този хубав пролетен празник!

напук на всички непризнаващи празника, еуфория си е. Поне е пролетно настроението. Хубава нова седмица!
цитирай
77. makont - Здравей Ади,
11.03.2012 15:08
scarlety написа:
да добавя последната точка от работата на жената: Да организира банкет послучай извършения подвиг и да осигури публика и аплодисменти;)
Животът на жената без всичката тая работа вероятно ще е ужасна скука!;)))
Весел празник,Майче за теб и за убиеца на дракони:))

извинявай, че малко със закъснение, но и мен ме настигна злото, мама точно на 8 март получи инсулт и хукнахме за Видин, но няма да се даваме. Ние сме мъжки момичета, ти знаеш, държим на всичко и всичко и всички покрай нас ще са добре. Успешна нова седвица и дано е само с добри новини!
цитирай
78. makont - Поздрав за групата на вечно недоволните!
11.03.2012 17:04
анонимен написа:
Честитете си празника сами, дами, след толкова тъп разказ, от мен честитка няма да има.

Първо не е разказ, а е виц, второ не е мой и трето като не ти харесва, не чети тук.
цитирай
79. makont - Здравей Цвете на блога,
11.03.2012 17:05
анонимен написа:
Ех, какъв хубав празник има тук!
Честит осми март!
Здраве, щастие и с повече усмивки да празнуваш винаги!
Приятно изкарване на празника!
Магнолия съм, днес постоянно излизам анонимна

за нас всеки ден е празник, нали. Хубава нова седмица!
цитирай
80. makont - А, Лотосче, драконите да му мислят,
11.03.2012 17:07
lotos16 написа:
Здраве, късмет и успехи в избиването на драконите!

важното е да сме в тандем, тогава страшно няма. Усмихната нова седмица!
цитирай
81. makont - И се усмихна, защото си Усмивка, нали.
11.03.2012 17:08
usmivka99 написа:
С удоволствие прочетох!

Радвам се, че съм допринесла за твоето настроение. Хубава нова седмица!
цитирай
82. makont - Така си е Санде, напоследък караме само на тактика,
11.03.2012 17:10
sande написа:
Един приятел казва: Ние с жената сме се разбрали. Аз решавам стратегическите въпроси, тя - ежедневните.

А досега ти колко стратегически въпроса реши? - питам.

Ами, досега ни един. - е отговора.

а тактическите решения и изпълнението са главно дело на жената. Усмихната седмица!
цитирай
83. makont - Правилно,
11.03.2012 17:11
alarmonline написа:
матриархат му е майката :)))
Всички глобални проблеми на човечеството са започнали
откакто мъжете са ни взели властта и са се запънали
като магарета на мост да налагат Нов световен ред...
Ами ето, резултатите са налице ;)
Поздрави!

трябва да вземем нещата в свой ръце, за да се оправи света. Може би Нежна революция, с любов да им стъпим на врата. Усмивки от мен!
цитирай
84. makont - Така е, ние винаги трябва да сме силни и да сме под ръка,
12.03.2012 09:18
анонимен написа:
На нас жените глава не трябва да ни боли, нямаме право да ни боли. А вие мъжете правете така че да не ни боли главата. :)))))
Всеки ден жената има празник. Всеки ден тя дарява с обич и усмивка и трябва да й се отвръща със същото.

но това е положението. Винаги се шегувам, че в другия живот ще се родя мъж и тогава дупе да им е яко. Усмихната и лека седмица!
цитирай
85. makont - То целия март си е наш, Слънчево Чайче,
12.03.2012 09:20
4aiotgluhar4e написа:
И да разфасова дракона, и да го консервира! От плочките на дракона - орден на героя :)))
Честит празник на патеричка, Майче!

така че го удряма на празнуване(вярвам си). Хубава нова седмица, спокойна и спорна!
цитирай
86. makont - Права си Джойс, най-страшното е
12.03.2012 09:22
joysii написа:
Какво главоболие,бе!?
Само това липсва...да си останем накрая и нена....ни!
Ужас!
Поздрави ,Маки.

недаклатена жена, токо обичам да обиждам разните лелки зад гишетата в държавната администрация. Половината направо са си с тази диагноза, чудат се как да ти попречат и са вечно смръщени и недоволни. Така, че си е важно. Никакъв главобол, винаги готови. Хубава и спокойна седмица от мен!
цитирай
87. makont - А, никакъв главобол,
12.03.2012 09:23
pevetsa написа:
Остава обаче отворен въпроса, ко да го прая тоз дракон в гаража, сърце не ми дава да го боцна, а и моята възлюбена така я заболя главата, като го дотътрих пред нозете й да се поклони ...

за героя сме готови на всичко. Усмивки от мен и хубава нова седмица!
цитирай
88. razkazvachka - Потвърждавам:
12.03.2012 20:37
вчера драконът-бойлер в къщи взе че протече - и се наложи да се стегне Геката по гореописания начин за подвиг;
преди малко се прибирам от работа и намирам бойното поле по гореописания начин, а Геката си вечеря, щото е настъпил моментът за вечеря;
Подвигът бе посветен изцяло на мен и обявен за подарък...
Да, бе, да - нещо, за което си осигурил парите - подарък ли е? Кажи сега, Счети!



цитирай
89. makont - Е не е, подаръкът трябва да е само по дебита,
13.03.2012 12:50
razkazvachka написа:
вчера драконът-бойлер в къщи взе че протече - и се наложи да се стегне Геката по гореописания начин за подвиг;
преди малко се прибирам от работа и намирам бойното поле по гореописания начин, а Геката си вечеря, щото е настъпил моментът за вечеря;
Подвигът бе посветен изцяло на мен и обявен за подарък...
Да, бе, да - нещо, за което си осигурил парите - подарък ли е? Кажи сега, Счети!




направо си е за дърпане на ушите Геката. Ама, хайде от нас да мине, нали сме готини, ще му простим. Усмивки от мен Гери!
цитирай
90. ckarlet - Да, хубав текст! Какво би предст...
14.03.2012 07:46
Да, хубав текст! Какво би представлявал само мъжа без жената?:))
Поздрави, Мая!
цитирай
91. makont - Нищо, Скарлет,
14.03.2012 10:54
ckarlet написа:
Да, хубав текст! Какво би представлявал само мъжа без жената?:))
Поздрави, Мая!

ние сме за това, за да ги има тях. Усмивки от мен!
цитирай
92. georgibogdanow - Привет, makont,
21.03.2012 18:35
не съм го чел, нито чувал това... а наистина много ми хареса! Хем познати неща, хем не изненадва, а го прочетох 2 пъти и двата пъти се усмихвах.

Не влизам често напоследък в блога си, на това се дължи позакъснелият ми коментар!

Но какво пък... може би е добър повод да честитя празника на жената на всички дами. 8-и март не е хубав празник, ако се сещаме за него само веднъж в годината, нали така :) Хубаво е ние, мъжете, да имаме съответното отношение през цялата година.

Поздрави :)

Георги Богданов
цитирай
93. makont - Здравей Георги,
22.03.2012 08:24
georgibogdanow написа:
не съм го чел, нито чувал това... а наистина много ми хареса! Хем познати неща, хем не изненадва, а го прочетох 2 пъти и двата пъти се усмихвах.

Не влизам често напоследък в блога си, на това се дължи позакъснелият ми коментар!

Но какво пък... може би е добър повод да честитя празника на жената на всички дами. 8-и март не е хубав празник, ако се сещаме за него само веднъж в годината, нали така :) Хубаво е ние, мъжете, да имаме съответното отношение през цялата година.

Поздрави :)

Георги Богданов

благодаря за коментара и се радвам, че съм предизвикала усмивка. Напоследък поводите за това съвсем не са много. Тъжен е този виц, но за съжаление това в повечето случаи е реалната картинка, жените са превърнати в работещи момичета, след това в слугини, майки и още нещо. Хич не ни е лесно, но се справяме и може би затова ни обичате, все още. Важното е да се смеем над несгодите и да вървим напред. Хубав ден от мен.
цитирай
94. zvezdichka - Как съм се хилила само :))).
26.03.2012 15:33
Благодаря за удоволствието!
В нашето семейство и жените вземаме участие в търсенето на дракона и винаги е много интересно и забавно :))) и дивото много ни зове-е-ееее... Но и другото си върви под ръка, няма как.
Хайде напред в лова на приключения/дракони!
цитирай
95. makont - Здравей Звездиче,
27.03.2012 11:03
zvezdichka написа:
Благодаря за удоволствието!
В нашето семейство и жените вземаме участие в търсенето на дракона и винаги е много интересно и забавно :))) и дивото много ни зове-е-ееее... Но и другото си върви под ръка, няма как.
Хайде напред в лова на приключения/дракони!

радвам се, че те разсмях. Да има дракони, за да имаме ние своите герой. Усмивки от мен!
цитирай
96. анонимен - cialis online 479 8777
26.10.2012 09:15
<a href=http://buycialisonlinesafe.com/#20148>generic cialis</a> - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#19976>buy cialis online</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#3873 cialis online
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3045147
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930