Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2012 12:19 - Ей сега започва живота
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 42977 Коментари: 112 Гласове:
95

Последна промяна: 23.05.2012 13:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

     След земетресението, бурите и при всички апокалиптични прогнози за свършека на света от моите адаши Маите, напук, на мен ми се живее.
       Наскоро навърших онази възраст, която за някой е прекрасна, за други, вече си с един крак в гроба, изобщо интерпретации всякакви. Вчера, честно бях бясна, когато по телевизията съобщиха, че "Вашите баби и дядовци помнят земетресението във Вранча". Кой ме определи като баба, след като едва преди 7 дни навърших 50. Чувствам се отлично, всичко в мен си функционира прекрасно, просто нищо не се е променило.
     За юбилея реших да не вдигам сватба (нали обикновено така се празнуват кръглите годишнини-цялата рода, приятели и то стане като на сватба), просто си взех моята по-добра половинка от човечеството, качихме се на колата и избягахме от всичко и от всички. Дестинацията ни беше с.Златолист, манастирът Св.Георги и вечният дом на Преподобна Стойна. Няма да пиша за там. В блога вече има пост на тази тема. Само искам да кажа, че това място е късче от Рая. Там има енергия, зареждаща. Нещо те кара да не си тръгваш от там или поне пак и пак да дойдеш.
       За преспиване си бяхме избрали бившата резиденция в Сандански, сега хотел "Св.Врач".

image

     Едно място, където животът е спрял по времето на соца. Изобщо не изпитвам носталгия по това време, но нищо не ни пречеше да използваме базата. Стаята беше прилична, иновирана с голям балкон и невероятна гледка:
 image

 

Сандански, като на длан и тъжните облаци, надвиснали над него.

image

 

     Напред и малко вляво се виждаше Петрич. Облаците оформяха своите къдели и се опитваха да развалят настроението ни. Но този въздух, цялата тази гледка, свободата, която си бяхме откраднали, изобщо не ни позволяваха униние. Долу чакаше топличкият басейн с минерална вода и джакузито:

image

 

     Изживяването е върховно. Дъх на окосена трева, цял Сандански като на длан, невероятният парк в резиденцията, топлата вода и изливащият ти се отгоре дъжд. Е, сега беше в сила поговорката: "Мокър от дъжд не се бои".

     След разтоварващите процедури следва разходка разбира се. За да обходиш целия парк пеша с нормален ход са необходими около тридесет, четиредесет минути. Цялото пространство около хотела е с площ от около 700 декара. Същата обиколка може да се направи и с колело, в хотела дават колелета под наем. Всичко това е засадено с различни храсти и дървета. Навсякъде има табелки, които указват кое дърво от кои вид е. Оставям Ви да се насладите на невероятната природа:

image

Езерото пред хотела, от тук започва разходката. Подарявам Ви късче синьо небе.

image

Лодката все още е самотна и чака...

image

Една необичайна гледка за нашите географски ширини - бамбук.

image

Шишарките на Испанската ела са много свенливи, загадъчни и красиви.

image

Мета секвоята,

image
 

разцъфналият нар, несекващата песен на птичките, всичко те кара да се чувстваш сякаш си в рая.

       А сега е време за вечеря. Уморихме се от разходката, нали. Ресторантът-хард соц. Красиви виенски столове, примижената светлина от тежките кристални полюлей...Времето е спряло. Менюто бедно, небержна скъпотийка, келнерът изнервен, ресторантът празен.  Само група митничари демонстрираха благополучие. Пропуснах да кажа, че ресторантът беше за непушачи. Е, обаче митничарите пушиха. А, аз не можех, сигурно, защото не съм митничарка. Нищо, че имах празник, че имах юбилеи и, че ми се искаше поне на този ден да не ограничават правата ми (все още не е първи юни, нали). Е, ще станем Европа, няма как, място където да си гей не е забранено, но да си пушач е забранено (цитирам едно интервю на Горан Брегович).

       Спирам до тук, ако не сте свикнали на петзвездни хотели, ако обичата красивата природа, топлата минерална вода, спокойствието и уединението, това е мястото. Цените са прилични.
         Ето, навън се опитва да изгрее слънце. Апокалипсисът се отлага.

 






Гласувай:
95



1. mitkaloto - Прекрасен постинг!Да си жива и з...
23.05.2012 12:49
Прекрасен постинг!Да си жива и здрава!
цитирай
2. karambol5 - Да си жива и здрава още дълги годими ...
23.05.2012 12:51
Да си жива и здрава още дълги годими :)
Много късмет на тазипрекрасна възраст, в която знаеш ,че едва сега всичко започва ;))
Наздраве !
цитирай
3. stela50 - Ето , това е един прекрасен начин
23.05.2012 13:05
да отбележиш юбилей и да се почувстваш като в рая ...
Честит празник , Мая ! Желая ти здраве , много такива
чудни преживявания и сбъднати желания ...
Пишеш много забавно и естествено , приятно и леко
върви мисълта ти - имам чувството, че съм присъствала
и в ресторанта , и на дългата разходка .
А снимките са просто невероятни , приказни ...
от облаците , до парка , испанската ела ... всичко .
Хубави празнични дни и сърдечни прегръдки !

цитирай
4. makont - След живота и здравето,
23.05.2012 13:15
mitkaloto написа:
Прекрасен постинг!Да си жива и здрава!

най-важните неща са любовта, умението да приемеш любовта и да даваш любов, да обичаш и да бъдеш обичан. Пожелавам ти всичко това от сърце!
цитирай
5. makont - Благодаря ти Карамболче,
23.05.2012 13:16
karambol5 написа:
Да си жива и здрава още дълги годими :)
Много късмет на тазипрекрасна възраст, в която знаеш ,че едва сега всичко започва ;))
Наздраве !

къде изчезна ти с онези прекрасни разкази за пещерата, гората и влюбените младежи? Липсваш ми. Усмивки от мен!
цитирай
6. makont - Ние сме в Рая, Стел,
23.05.2012 13:20
stela50 написа:
да отбележиш юбилей и да се почувстваш като в рая ...
Честит празник , Мая ! Желая ти здраве , много такива
чудни преживявания и сбъднати желания ...
Пишеш много забавно и естествено , приятно и леко
върви мисълта ти - имам чувството, че съм присъствала
и в ресторанта , и на дългата разходка .
А снимките са просто невероятни , приказни ...
от облаците , до парка , испанската ела ... всичко .
Хубави празнични дни и сърдечни прегръдки !


просто не искаме да го видим. Малко трябва и е възможно. Прегръдка от мен!
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Сърдечни поздрави и от мен. Да сте ...
23.05.2012 13:22
Сърдечни поздрави и от мен. Да сте живи и здрави с твоята по-добра половинка от човечеството. Прекрасно място сте избрали на усамотение и добре сте си изкарали, благодаря че ни направи съпричастни.
цитирай
8. megg - Две по двадесет и пет! :)
23.05.2012 13:40
Честит празник, Мая! Щастлива да си още мнооого лета занапред, да посрещаш изгревите с любими хора, да се радваш на обичта на своята " по - добра половинка от човечеството", да даряваш и да получаваш хубости!
Прекрасни споделени снимки, харесах си първата с езерото - вода, небе и зеленичко в светлината ...
Поздрав! :))
цитирай
9. makont - Здравей Вени,
23.05.2012 13:51
kasnaprolet9999 написа:
Сърдечни поздрави и от мен. Да сте живи и здрави с твоята по-добра половинка от човечеството. Прекрасно място сте избрали на усамотение и добре сте си изкарали, благодаря че ни направи съпричастни.

просто исках да повдигна боиния дух след тези разтърсващи дни и нощи. Щастието е възможно!
цитирай
10. makont - Ох, вода, небе и зеленичко и като прибавим
23.05.2012 13:52
megg написа:
Честит празник, Мая! Щастлива да си още мнооого лета занапред, да посрещаш изгревите с любими хора, да се радваш на обичта на своята " по - добра половинка от човечеството", да даряваш и да получаваш хубости!
Прекрасни споделени снимки, харесах си първата с езерото - вода, небе и зеленичко в светлината ...
Поздрав! :))

и червеният цвят на наровете, е аз онемявам. Радвам се, че ти хареса. Усмивки и слънце от мен!
цитирай
11. diso - Снимките от езерото ме грабнаха:))
23.05.2012 14:02
Снимките от езерото ме грабнаха:))
цитирай
12. blogena - Поздрав, Мая !
23.05.2012 14:02
Другото ще ти го кажа наживо ;)
цитирай
13. makont - Много е красиво,
23.05.2012 14:11
diso написа:
Снимките от езерото ме грабнаха:))

ако знаеш какви огромни камъни бяха пуснали вътре, образуваше се нещо като скала, красиво, но глупаво. Умеем да създаваме, но и да разваляме хармонията. Усмихнат ден!
цитирай
14. makont - Поздрави и от мен и до "На живото"!
23.05.2012 14:13
blogena написа:
Другото ще ти го кажа наживо ;)

Прегърни принцесите и специален поздрав за малката шампионка!
цитирай
15. cefulesteven - Честито! Толкова, толкова е све...
23.05.2012 14:17
Честито! Толкова, толкова е свежо!!!
цитирай
16. zabavnata - Мая, страхотна си!
23.05.2012 14:22
Гергов е спечелил 6-ца от тотото с жена като теб: готина, обичаща, умна и вечно усмихната. Хубава разходка сте си направили, а ние ти благодарим, че сподели.
Хубав ден!
цитирай
17. gwendoline - Жива и здрава си, ти умееш да си живееш живота! :)
23.05.2012 14:38
Мястото е повече от красиво!
цитирай
18. анонимен - Честита "златна възраст" !
23.05.2012 15:28
Пожелавам същото "приключение" и по случай "златната свадба" !
Някои вече са я отпразнували ... никак не е страшно ... :)
цитирай
19. joysii - Честито, Маки! Да си здрава, че ...
23.05.2012 15:34
Честито, Маки!
Да си здрава, че това е важно. И нека бъдещето ти донесе само приятни емоции.
50 - са нищо. Ти да видиш какъв живот му удрят на 70 г......:):):):)
цитирай
20. makont - Така де, свежо трябва да е,
23.05.2012 15:41
cefulesteven написа:
Честито! Толкова, толкова е свежо!!!

благодаря от сърце!
цитирай
21. makont - Той, Ани винаги казва:
23.05.2012 15:42
zabavnata написа:
Гергов е спечелил 6-ца от тотото с жена като теб: готина, обичаща, умна и вечно усмихната. Хубава разходка сте си направили, а ние ти благодарим, че сподели.
Хубав ден!

"аз като се жених, съм гледал", при което аз му отговарям:"Аз обаче къде блеях". Усмивчици от мен!
цитирай
22. makont - Не го умея съвсем, но опитите продължават.
23.05.2012 15:44
gwendoline написа:
Мястото е повече от красиво!

Усмихнати и слънчеви празници!
цитирай
23. makont - Както се казва: Стараем се".
23.05.2012 15:45
анонимен написа:
За теб съм спокоен. Оправяш се.

Благодаря за разбирането и усмихнати и слънчеви празнични дни!
цитирай
24. makont - Познах те, Ади!
23.05.2012 15:46
анонимен написа:
тоя път минавам само за прегръдка!:) На въпросното местенце и аз съм била много пъти- чудесно е!:) Тъкмо подходящо за случая!

Дано съм те накарала да се усмихнеш, връщайки лентата назад и потапяйки се в прекрасните спомени. Прегръдка и от мен!
цитирай
25. makont - О, благодаря от сърце,
23.05.2012 15:48
andreshko написа:
Пожелавам същото "приключение" и по случай "златната свадба" !
Някои вече са я отпразнували ... никак не е страшно ... :)

ние на всяка годишнина от сватбата се пооженваме пак, на 25 си направихме църковен брак, догодина правим тридесет, ще измислим нещо. Усмивки от мен!
цитирай
26. makont - Точно така, Джойси, на 70 ще ги скъсаме!
23.05.2012 15:49
joysii написа:
Честито, Маки!
Да си здрава, че това е важно. И нека бъдещето ти донесе само приятни емоции.
50 - са нищо. Ти да видиш какъв живот му удрят на 70 г......:):):):)

Ти си със страхотно чувство за хумор. Хубави празнични дни!
цитирай
27. slavimirgenchev1953 - Леле, колко си млада!
23.05.2012 16:13
И на години, и по душа. Поздрави от "дядо". ;))) Много хубаво си прекарах тук. Животът сега започва, така е.
цитирай
28. mt46 - Честито, Мая!
23.05.2012 16:17
И по-добър живот през следващите 50!... :)
цитирай
29. aqualia - Честит юбилей!
23.05.2012 18:11
Хубав край си избрала да го отпразнувате, чудесен е постинга ти! А аз...много, ама много обичам Златолист, църквата "Свети Георги" и поляната пред нея, а иконата на Преподобна Стойна... винаги ми говори с очите си, виждащи навътре. Красиво е при теб и си мнооого млада, по-млада от всички, които си мислят, че от тях започва светът! Бъди здрава!
цитирай
30. makont - Знаеш ли, шегувахме се, че човек до 50 години си е направо "цепеняк",
23.05.2012 18:42
slavimirgenchev1953 написа:
И на години, и по душа. Поздрави от "дядо". ;))) Много хубаво си прекарах тук. Животът сега започва, така е.

та аз вече не съм кам тази категория. Усмивки!
цитирай
31. makont - О, няма да се даваме, знаеш ли какъв боен бабет ще съм.
23.05.2012 18:43
mt46 написа:
И по-добър живот през следващите 50!... :)

Усмивки от мен и хубави празници!
цитирай
32. makont - Да, права си, младостта е състояние на духа,
23.05.2012 18:44
aqualia написа:
Хубав край си избрала да го отпразнувате, чудесен е постинга ти! А аз...много, ама много обичам Златолист, църквата "Свети Георги" и поляната пред нея, а иконата на Преподобна Стойна... винаги ми говори с очите си, виждащи навътре. Красиво е при теб и си мнооого млада, по-млада от всички, които си мислят, че от тях започва светът! Бъди здрава!

но това го разбираме тогава, когато тялото поостарее и понатрупаме мъдрост. Поздрави от мен!
цитирай
33. gocho52 - Здравей,младо момиче!...
23.05.2012 18:46
Когато Вранча се разсърди отивах нощна смяна на работа.
Май беше вчера...
цитирай
34. makont - А сега иди им обясни, колко сме млади всъщност и
23.05.2012 18:54
gocho52 написа:
Когато Вранча се разсърди отивах нощна смяна на работа.
Май беше вчера...

не сме никакви "вашите баби и дядовци". Несправедливост след несправедливост. Усмивки!
цитирай
35. alhimik1 - Честита да си, Мая! Здраве и обич от близките ти на сърцето хора!
23.05.2012 19:29
По радио и телевизия вървят такива скудоумици, че не трябва да им се обръща внимание...благодаря за свежия постинг и песента, разходих се с вас и аз.
Док:)
цитирай
36. makont - А, имаш впредвид това за бабите и дядовците ли, всъщност то само ме разсмя,
23.05.2012 20:22
alhimik1 написа:
По радио и телевизия вървят такива скудоумици, че не трябва да им се обръща внимание...благодаря за свежия постинг и песента, разходих се с вас и аз.
Док:)

явно го е писал някой младок, за който наистина сме си с един крак в гроба. Важното е, че ние не се чувстваме така. Благодаря за милите думи и хубави празнични дни!
цитирай
37. darcy - Честит юбилей
23.05.2012 20:31
И не си позволявайте да се срамувате от възрастта си - само глупавите жени го правят ;-)
цитирай
38. tsanynka - Честито и от мене,мила!
23.05.2012 22:07
Ето моя поздрав:там е моето мнение по въпроса:)

http://tsanynka.blog.bg/zabavlenie/2012/02/21/za-nas-koito-sme-na-50-s-usmivka.905972

Радвай се на живота!Баби ли?Хахах...Елате ни вижте!!!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
39. makont - О, аз не че съм много умна, но изобщо не се срамувам,
23.05.2012 22:28
darcy написа:
И не си позволявайте да се срамувате от възрастта си - само глупавите жени го правят ;-)

напротив, никога не съм се чувствала по-добре. Всичко е в рамките на шегата. Благодаря за посещението и усмивки!
цитирай
40. makont - Благодаря за поздрава, страхотно.
23.05.2012 22:29
tsanynka написа:
Ето моя поздрав:там е моето мнение по въпроса:)

http://tsanynka.blog.bg/zabavlenie/2012/02/21/za-nas-koito-sme-na-50-s-usmivka.905972

Радвай се на живота!Баби ли?Хахах...Елате ни вижте!!!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

А за бабите, голям смях, само да и паднат, а. Усмихнах се на твоят коментар. Хубави почивни дни!
цитирай
41. hopfen - С пожелание да се задържи
23.05.2012 22:43
добрия тонус при Вас поне още толкова:)
Наздраве!
цитирай
42. razkazvachka - и като се върнете на сто-годишнината - да няма банда митничари повече
23.05.2012 22:59
а ние ще чакаме да докладваш


Но пък земята под този дъжд е толкова красива - буйно и младо зелено, съчетава се със сивото невероятно, а от диплите на планините облаците дърпат нови къдели...
А и ти умееш да се радваш на онова, което ни е дадено, без да го задължаваш да участва в оплаквания и прокоби...
Щастие и на двете половинки на цялото:))))
цитирай
43. kite333 - Ха, баба ...
23.05.2012 23:18
на баба им хвърчилото :)
Поздрави Маки и все така бодро !
цитирай
44. mariniki - много красив постинг...
23.05.2012 23:22
впечатлиха ме тъжните облаци над Сандански..
виждала съм ги и на живо...просто е вълшебство..
сърдечен поздрав...
цитирай
45. malchaniaotnadejda7 - Скъпа Майче, чак сега прочетох!
24.05.2012 00:04
Честита годишнина! Бъди и бъди щастлива - в обич и вдъхновение! И си остани все такова момиче, каквото те зная - озарена отвътре, запазила детското излъчване недокоснато от времето!:) Колкото до споделеното - онемях! Прекрасно е... Наистина е раят! Самите имена - Златолист..., Свети Георги, Преподобна Стойна... :) Сега започвам да мечтая да отида и аз там!:))) Виждаш ли! Толкова е одухотворено и различно... Винаги съм казвала, че България е най-красивата земя на света! И ето - ти го потвърждаваш с твоя рожден ден! Прегръщам те с много обич и пожелания за всичко най-светло и добро и нека нарът на твоята любов цъфти вечно!:))) Светъл празник утре!
цитирай
46. georgibogdanow - ...
24.05.2012 06:47
Сърдечни поздрави от мен, Мая, ентусиазмът и позитивният дух да са все така в теб и да ги раздаваш на околните, понеже дефицитът им е явен.

Георги
цитирай
47. marrta - Здрава да си, майска Мая!
24.05.2012 07:35
Чудесно си го споделила юбилея. (Тази дума ми е малко тежка като гигантски полюлей ;)

Честит празник!
цитирай
48. tota - Здрава и щастлива да си Мая!! Прекрасно е споделеното!
24.05.2012 08:02
Честит празник!

цитирай
49. jabalka - Поздрави сърдечни и от мен!
24.05.2012 09:33
Прекрасно е, че се чувстваш и споделяш толкова лична и красива емоция - усмихнато , с приятен хумор , закачлива препратка към "соца"- при митничарите той не е преставал..., много позитивизъм и лекота!
Нищо от това което преживяваме или носим не тежи, докато човека който извършва тези дейности не реши , че ще е тежко! :))
Пожелавам ти здраве и зелено под краката ти крачейки в Света...!
цитирай
50. bojo12345 - Присъединявам се - да е честита годишнината , бъди щастлива и богата на приятели и хубави емоции!:))
24.05.2012 10:19
И аз съм ходил на това райско кътче Златолист.А вчера с жена ми бяхме на абитурентса чак в Ямбол.Дори преди това разгледахме древнотракийската крепост Кабиле.
Хубави кътчета с богата история има в странатани !
Пожелавам ти да имаш по често поводи за нови щастливи преживявания!
цитирай
51. ckarlet - Честит юбилей, Мая! Харесвам та...
24.05.2012 10:35
Честит юбилей, Мая! Харесвам такива подаръци. Прекрасно преживяване сте си направили!
Честит и светъл да е и 24 май!
цитирай
52. makont - О, благодаря. Тонус дал бог,
24.05.2012 11:05
hopfen написа:
добрия тонус при Вас поне още толкова:)
Наздраве!

няма да се оставяме. Усмихнат празник днес!
цитирай
53. makont - Ах, Гери, как поетично си го написала,
24.05.2012 11:06
razkazvachka написа:
а ние ще чакаме да докладваш


Но пък земята под този дъжд е толкова красива - буйно и младо зелено, съчетава се със сивото невероятно, а от диплите на планините облаците дърпат нови къдели...
А и ти умееш да се радваш на онова, което ни е дадено, без да го задължаваш да участва в оплаквания и прокоби...
Щастие и на двете половинки на цялото:))))

благодаря ти за хубавите думи. А днес честит празник на теб!
цитирай
54. makont - Нали Кайти, бабишкер ще ми казват, та аз направо съм си младенец.
24.05.2012 11:07
kite333 написа:
на баба им хвърчилото :)
Поздрави Маки и все така бодро !

Усмивки и светъл празник!
цитирай
55. makont - Красиви са, но се надявам вече да не са тъжни!
24.05.2012 11:08
mariniki написа:
впечатлиха ме тъжните облаци над Сандански..
виждала съм ги и на живо...просто е вълшебство..
сърдечен поздрав...

Благодаря за гостуването и светъл празник днес!
цитирай
56. makont - Наденце, тепременно трябва да отидеш в Златолист,
24.05.2012 11:10
malchaniaotnadejda7 написа:
Честита годишнина! Бъди и бъди щастлива - в обич и вдъхновение! И си остани все такова момиче, каквото те зная - озарена отвътре, запазила детското излъчване недокоснато от времето!:) Колкото до споделеното - онемях! Прекрасно е... Наистина е раят! Самите имена - Златолист..., Свети Георги, Преподобна Стойна... :) Сега започвам да мечтая да отида и аз там!:))) Виждаш ли! Толкова е одухотворено и различно... Винаги съм казвала, че България е най-красивата земя на света! И ето - ти го потвърждаваш с твоя рожден ден! Прегръщам те с много обич и пожелания за всичко най-светло и добро и нека нарът на твоята любов цъфти вечно!:))) Светъл празник утре!

мрънкам на Гергов от 4 години и все не намирахме време, но този път нямаше как да ми откаже. Толкова чаровно мрънках. Усмивки от мен и благодаря за пожеланията. Светъл празник днес!
цитирай
57. makont - Благодаря ти, за мен не е проблем да раздавам позитивизъм,
24.05.2012 11:11
georgibogdanow написа:
Сърдечни поздрави от мен, Мая, ентусиазмът и позитивният дух да са все така в теб и да ги раздаваш на околните, понеже дефицитът им е явен.

Георги

просто съм си такава. Радвам се, че носи радост и на другите, поне за тези, който могат да приемат усмивки. Светъл празник днес!
цитирай
58. makont - Направо си е гигантска, Марти!
24.05.2012 11:12
marrta написа:
Чудесно си го споделила юбилея. (Тази дума ми е малко тежка като гигантски полюлей ;)

Честит празник!

Аз и за това не го третирам като юбилей. Просто обикновен рожден ден. Светъл празник днес!
цитирай
59. makont - Благодаря ти! Исках да споделя тази красота,
24.05.2012 11:14
tota написа:
Честит празник!


трябва да се знае, че в България е много красиво и да се радваме на това. Светъл празник днес!
цитирай
60. makont - Благодаря Ябълчице, много поетично и хубаво си го написала.
24.05.2012 11:15
jabalka написа:
Прекрасно е, че се чувстваш и споделяш толкова лична и красива емоция - усмихнато , с приятен хумор , закачлива препратка към "соца"- при митничарите той не е преставал..., много позитивизъм и лекота!
Нищо от това което преживяваме или носим не тежи, докато човека който извършва тези дейности не реши , че ще е тежко! :))
Пожелавам ти здраве и зелено под краката ти крачейки в Света...!

Е, постилам зеленото килимче и литвам в розовите облаци. Светъл празник днес!
цитирай
61. makont - Сърдечно благодаря,
24.05.2012 11:17
bojo12345 написа:
И аз съм ходил на това райско кътче Златолист.А вчера с жена ми бяхме на абитурентса чак в Ямбол.Дори преди това разгледахме древнотракийската крепост Кабиле.
Хубави кътчета с богата история има в странатани !
Пожелавам ти да имаш по често поводи за нови щастливи преживявания!

номера е да се научим и без повод да ходим из красивата ни страна, но все се оправдаваме, че няма време, пари и какво ли не още. Хубав и светъл празник!
цитирай
62. makont - Благодаря Скарлет!
24.05.2012 11:19
ckarlet написа:
Честит юбилей, Мая! Харесвам такива подаръци. Прекрасно преживяване сте си направили!
Честит и светъл да е и 24 май!

Трябва да се обичаме и по-често да отделяме време за любимите си хора, а все не го правим. Прегръдки от мен и светъл празник!
цитирай
63. alagra - Честит юбилей, мила Мая, много ти се ...
24.05.2012 12:02
Честит юбилей, мила Мая, много ти се възхищавам от това че гледаш на живота по тъкав красив начин. Снимките са удивителни,наистина са много красиви! ;););)
цитирай
64. vostroto - Честит юбилей, и честит празник, ...
24.05.2012 12:17
Честит юбилей, и честит празник, Маконт!
Мястото, където сте изкарали, е наистина страхотно, и е радващо , че все още се поддържа.
Благодаря за споделеното!
цитирай
65. erato7 - Сърдечни поздрави и от мен, Майче! ...
24.05.2012 13:43
Сърдечни поздрави и от мен, Майче! Страхотна си!
цитирай
66. sestra - Поздрави, Мая,
24.05.2012 20:57
тази разходка сякаш лъха на свежест. А що се отнася до годините, хрумва ми сега - не е то проста аритметика живеенето, така, че да си смята кой както иска и както може, а ти - да си жива и здрава да обичаш и да се радваш :)
цитирай
67. monaliza121 - Прекрасен празник сте си направ...
24.05.2012 22:35
Прекрасен празник сте си направили, Мая! Отдавна имам желание да посетя минералните извори на Преподобна Стойна и дано това лято успея.
Ти си заредена с много енергия и висок дух, затова ти пожелавам само здраве и радостни моменти в живота!:))
цитирай
68. tili - Първо - Честит рожден ден!!!***
24.05.2012 22:36
Второ - Честит Кирилиметодий! (както казваше майка ми) Тя само този празник признаваше.
И трето - благодаря за великолепния разказ и чудесните снимки. Всичко ми харесва! Най-мразИм безсмислени и натруфени сватби, кръщенета и абит. изпращания. Слава Богу поне войници вече не изпращат. Ако имаш 5 лева - направи си кефа. Винаги ще се намери някой да те одумва:)))
Прегръдка, Мая! Пускат ли мопсове в джакузито?
цитирай
69. martito - Жива и здрава да си, свежа и чувст...
26.05.2012 11:06
Жива и здрава да си, свежа и чувстваща:) Бъди все така радващо се на живота момиче:))
С много любов за много любов, Майче:)
Бъди щастлива:)
цитирай
70. makont - Красива е природата, иначе аз като фотограф съм кръгла нула.
27.05.2012 12:05
alagra написа:
Честит юбилей, мила Мая, много ти се възхищавам от това че гледаш на живота по тъкав красив начин. Снимките са удивителни,наистина са много красиви! ;););)

Благодаря за гостуването. Слънчева нова седмица!
цитирай
71. makont - Поддържат парка, и слава богу,
27.05.2012 12:10
vostroto написа:
Честит юбилей, и честит празник, Маконт!
Мястото, където сте изкарали, е наистина страхотно, и е радващо , че все още се поддържа.
Благодаря за споделеното!

иначе самата сграда не е в най-доброто си състояние. но важното е, че за растенията се грижат. Благодаря за хубавите думи. Слънчева и усмихната седмица!
цитирай
72. makont - Благодаря ти слънчево момиче, няма да се излагаме я!
27.05.2012 12:10
erato7 написа:
Сърдечни поздрави и от мен, Майче! Страхотна си!

Усмивки от мен и спокойна и спорна седмица!
цитирай
73. makont - Точно така, сестричке.
27.05.2012 12:11
sestra написа:
тази разходка сякаш лъха на свежест. А що се отнася до годините, хрумва ми сега - не е то проста аритметика живеенето, така, че да си смята кой както иска и както може, а ти - да си жива и здрава да обичаш и да се радваш :)

И без математиката сме си жизнени и готини. Усмивки от мен и прекрасна нова седмица!
цитирай
74. makont - Здравей Тинче, непременно иди в Златолист,
27.05.2012 12:13
monaliza121 написа:
Прекрасен празник сте си направили, Мая! Отдавна имам желание да посетя минералните извори на Преподобна Стойна и дано това лято успея.
Ти си заредена с много енергия и висок дух, затова ти пожелавам само здраве и радостни моменти в живота!:))

усещането е неземно. Благодаря ти за хубавите думи. Много щастие и за теб!
цитирай
75. makont - О, Тили, ако можеше и мопсовете да си вземем, щастието щеше да е пълно,
27.05.2012 12:15
tili написа:
Второ - Честит Кирилиметодий! (както казваше майка ми) Тя само този празник признаваше.
И трето - благодаря за великолепния разказ и чудесните снимки. Всичко ми харесва! Най-мразИм безсмислени и натруфени сватби, кръщенета и абит. изпращания. Слава Богу поне войници вече не изпращат. Ако имаш 5 лева - направи си кефа. Винаги ще се намери някой да те одумва:)))
Прегръдка, Мая! Пускат ли мопсове в джакузито?

но не може. Иначе си права. Удряме го на живот, купуваме си спомени. Това с големите тържества отдавна не ме влече. Впрочем ей сега ще ходя на бал в една кръчма. Напразно изхарчени пари, според мен, да ги бяха дали на детето да си направи една хубава екскурция, например. Но, какво общество, какви нрави. Прегръдки от мен!
цитирай
76. makont - О, Мартичко, това за "момичето" ще черпя,
27.05.2012 12:16
martito написа:
Жива и здрава да си, свежа и чувстваща:) Бъди все така радващо се на живота момиче:))
С много любов за много любов, Майче:)
Бъди щастлива:)

така де още сме си момичета, примерно за мама и татко. Усмивки от мен и пиши, загуби се нещо напоследък, а ми липсват твоите усмихващи и зареждащи разказчета
цитирай
77. lubara - Поздрави, makont!
28.05.2012 17:47
Да се разпиша и аз с пожелания за още толкова!
цитирай
78. makont - Дай боже всекиму.
28.05.2012 17:55
lubara написа:
Да се разпиша и аз с пожелания за още толкова!

Усмихната седмица!
цитирай
79. inel379 - Браво!:)
28.05.2012 17:59
Духът преди всичко!
Без него...трапове и трапчинки дебнат отвсякъде!:)
Нито красотата на изгрева виждаш,
нито мекият успокоителен залез усещаш!
Истински живи сме, докато всичко край нас ни радва!
Чудесен подарък сте си направили!
Докосване до онази материя,
която ни издига до неподозирани небесни висоти!
Сърдечен поздрав, изпълнено с живот момиче!:)
цитирай
80. bven - Хемингуей е казал, че да живееш в Париж на младини е един безкраен празник!
28.05.2012 20:32
Пожелавам ти оттук нататък всеки ден да е безкраен празник - както ти си организираш, Мая!:)))
цитирай
81. alexs - Поздрави и честит юбилей и ако е ж...
29.05.2012 08:44
Поздрави и честит юбилей и ако е живот и здраве да те поздравим след 50 години пак Мая... Дано това си е божа работа!
Чудесно местенце където все още не съм ходил...Предпочитам краасивата природа пред звездните хотели... И към звездичките на хотелите нямам претенции само да не е хотел звездоброй:))
цитирай
82. makont - Колко си права, така е,
29.05.2012 14:48
inel379 написа:
Духът преди всичко!
Без него...трапове и трапчинки дебнат отвсякъде!:)
Нито красотата на изгрева виждаш,
нито мекият успокоителен залез усещаш!
Истински живи сме, докато всичко край нас ни радва!
Чудесен подарък сте си направили!
Докосване до онази материя,
която ни издига до неподозирани небесни висоти!
Сърдечен поздрав, изпълнено с живот момиче!:)

важното е да умеем да си подаряваме радост и да виждаме всичката тази красота около нас. Благодаря ти Инел и усмихнат ден от мен!
цитирай
83. makont - Значи, ако следвам Хемингуей, или тук човек може да се чувства като в Париж,
29.05.2012 14:49
bven написа:
Пожелавам ти оттук нататък всеки ден да е безкраен празник - както ти си организираш, Мая!:)))

или да хуквам натам. Усмивки, Бвен, благодаря за милите думи!
цитирай
84. makont - Терасата беше звездоброй, Алекс. Огромна.
29.05.2012 14:51
alexs написа:
Поздрави и честит юбилей и ако е живот и здраве да те поздравим след 50 години пак Мая... Дано това си е божа работа!
Чудесно местенце където все още не съм ходил...Предпочитам краасивата природа пред звездните хотели... И към звездичките на хотелите нямам претенции само да не е хотел звездоброй:))

Иди, не е лукс, но има атмосфера. Ако човек умее да се чувства щастлив и да си направи така, че да бъде щастлив, там е едно прекрасно място. Благодаря и хубав и слънчев ден!
цитирай
85. scarlety - :)))
30.05.2012 12:47
Ах,какви сладурчета виждам на аватара!:)) Поспаланковци!:)
Да ги поздравиш подобаващо,Майче!;)))
цитирай
86. makont - Благодаря ти, Ади. Това са моите питомци.
30.05.2012 19:36
scarlety написа:
Ах,какви сладурчета виждам на аватара!:)) Поспаланковци!:)
Да ги поздравиш подобаващо,Майче!;)))

Прегръдки от мен!
цитирай
87. gkowachew - Мая,
31.05.2012 08:15
50 години са чудесна възраст за жена! Любимата ми възраст! :) Бъди жива и здрава, мила!
цитирай
88. makont - Благодаря ти!
31.05.2012 09:00
gkowachew написа:
50 години са чудесна възраст за жена! Любимата ми възраст! :) Бъди жива и здрава, мила!

Наистина е така. Поздрави и хубав и слънчев ден!
цитирай
89. mmmmmmmmm - "На попрището жизнено
04.06.2012 15:39
в средата!":)))
Да си жва и здрава ПОНЕ два пъти по толкова!:)))
Да си усмихната и ведра и много,много щастлива:)))
И аз на моя юбилей "избягах" от традицията.Сватбата ми е една.Не искам втора!Бях решила сама да отида до Бачковския манастир,но моята половинка дойде с мен.Дори подарък си направих - купих си Библия!Много си харесвам спомена от този РД:))))
Сърдечни поздрави!:))
цитирай
90. makont - Чудесно, това е начинът да бъдеш щастлив,
04.06.2012 19:19
mmmmmmmmm написа:
в средата!":)))
Да си жва и здрава ПОНЕ два пъти по толкова!:)))
Да си усмихната и ведра и много,много щастлива:)))
И аз на моя юбилей "избягах" от традицията.Сватбата ми е една.Не искам втора!Бях решила сама да отида до Бачковския манастир,но моята половинка дойде с мен.Дори подарък си направих - купих си Библия!Много си харесвам спомена от този РД:))))
Сърдечни поздрави!:))

не е нужно да се съобразяваме с традициите, след като не са ни по сърцето. Усмивки от мен!
цитирай
91. harvi - Майче, честито на патерица :))) Както казват "Зло да те забрави!"
05.06.2012 14:32
Много си права, че сега започва живота и то най-хубавата му част! Наслаждавай му се максимално и нека имаш многобройни поводи за празнуване! Щастието да си свие гнездо при теб и никога да не отлита от него! Поздрави!
цитирай
92. makont - Здравей, благодаря за хубавите думи,
05.06.2012 20:38
harvi написа:
Много си права, че сега започва живота и то най-хубавата му част! Наслаждавай му се максимално и нека имаш многобройни поводи за празнуване! Щастието да си свие гнездо при теб и никога да не отлита от него! Поздрави!

не се изпускаме, покрай многото работа си живваме. Ти къде изчезна. Сигурно много работа. Ужас просто. Нямам време да дишам, но малко остана. Усмивки от мен и лека!
цитирай
93. neprosvet - Бъди здрава и щастлива и през другите 50 години, Makont!
06.06.2012 13:56
Ще гледам да издържа до тогава и да не закъснявам с поздрава си.:))))
цитирай
94. makont - Дръж здраво и няма да се даваме,
06.06.2012 15:18
neprosvet написа:
Ще гледам да издържа до тогава и да не закъснявам с поздрава си.:))))

усмивки и хубав ден от мен!
цитирай
95. voinov50 - Маюшка, честито! :)))
06.06.2012 20:51
На 100 - годишнината да ни събереш същите хора!!! :)
цитирай
96. анонимен - juli13
07.06.2012 08:17
Била си в моя роден град Сандански.Наистина е страхотно , радвам се че ти харесва .Аз все по рядко ходя там-само да платя данъка на къщата.Предизвика носталгия в мен.Поздрави!
цитирай
97. makont - Задължително, малко ще фъфля и ще
07.06.2012 15:44
voinov50 написа:
На 100 - годишнината да ни събереш същите хора!!! :)

потропвам с бастунче, но ще бъде гот. Усмивки от мен!
цитирай
98. makont - Как те разбирам, и аз съм така с Видинските имоти. Сърцето ми се къса,
07.06.2012 15:45
анонимен написа:
Била си в моя роден град Сандански.Наистина е страхотно , радвам се че ти харесва .Аз все по рядко ходя там-само да платя данъка на къщата.Предизвика носталгия в мен.Поздрави!

но това е положението, разпръснахме се далеч, далеч от родния дом. Усмихнат ден от мен!
цитирай
99. apollon - snimkite na nebeto pokazvat kakvo ...
12.06.2012 23:38
snimkite na nebeto pokazvat kakvo ne dostiga i kakvo tarsi chovek- hubavi fotografii
цитирай
100. makont - Благодаря за коментара,
13.06.2012 11:14
apollon написа:
snimkite na nebeto pokazvat kakvo ne dostiga i kakvo tarsi chovek- hubavi fotografii

аз изобщо не разбирам от фотография, просто снимам и се радвам, че са ви харесали. Хубав ден!
цитирай
101. monna - Хубво е, когато хората са щастливи!
22.06.2012 20:58
Сърдечни поздрави!
цитирай
102. makont - Да, желая ти от сърце много щастие и на теб!
24.06.2012 18:58
monna написа:
Сърдечни поздрави!

Хубава и успешна нова седмица!
цитирай
103. casus - Започва!!! :)
25.06.2012 17:08
Пожелавам ти щастливо продължение!

Поздрав с най-сърдечно благопожелание:
http://www.youtube.com/watch?v=6bt4RxM_elo
цитирай
104. makont - Благодаря, страхотно парче,
25.06.2012 17:24
усмихната седмица от мен!
цитирай
105. 4aiotgluhar4e - Честито, Майче, макар и на много патерици :)
26.06.2012 21:43
Хич да не ти пука за годините, те са само подробност в личната карта. Важно е как се чувстваш, пък който не умее да си мери приказките, да се сеща, че при прекрачването с втория крак ред няма.

П.П. Много ме впечатли петата снимка, пейзажът е като нарисуван.
цитирай
106. makont - Благодаря, Чайче! Откъде да знам, че съм такъв майстор фотограф,
27.06.2012 07:43
4aiotgluhar4e написа:
Хич да не ти пука за годините, те са само подробност в личната карта. Важно е как се чувстваш, пък който не умее да си мери приказките, да се сеща, че при прекрачването с втория крак ред няма.

П.П. Много ме впечатли петата снимка, пейзажът е като нарисуван.

честно и на мен много ми харесва, някак си загадъчно красиво е. Усмивки от мен!
цитирай
107. lubara - Поздрави, makont!
27.06.2012 21:23
Да беше отишла в " Медите", там бях лятото на 2005-а за три дни. Стаята струваше 90 лева за двама -ужас!
цитирай
108. makont - А, тука минахме по-евтинджос,
28.06.2012 09:24
lubara написа:
Да беше отишла в " Медите", там бях лятото на 2005-а за три дни. Стаята струваше 90 лева за двама -ужас!

Пакета беше 65 лв.на вечер, басейн, джакузи, закуска + масаж на гръб и врат, направо си е далаверка. В Медите съм ходила, преди беше 120 лв. на вечер в некризисните времена, но СПА-то там е страхотен. Усмихнат ден!
цитирай
109. zvezdichka - Поздравления за избора Майче!
28.06.2012 12:37
И още много щастливи семейни и споделени мигове ви желая!
Аз съм свидетел как тази възраст подмладява човек, ако я има любовта!
Благодаря за местата, в които ни отведе и дърветата, които ни показа. Парка е много красив! Само един съвет - кагото снимаш отблизо можеш да използваш функцията макро или супер макро на фотоапарата, за да фокусира обекта отблизо.
Поздрави и хубави летни дни!

/п.п. и ние се възползваме от звездните хотели, но тези под открито небе :) /
цитирай
110. makont - Благодаря ти мило Звездиче,
28.06.2012 12:43
zvezdichka написа:
И още много щастливи семейни и споделени мигове ви желая!
Аз съм свидетел как тази възраст подмладява човек, ако я има любовта!
Благодаря за местата, в които ни отведе и дърветата, които ни показа. Парка е много красив! Само един съвет - кагото снимаш отблизо можеш да използваш функцията макро или супер макро на фотоапарата, за да фокусира обекта отблизо.
Поздрави и хубави летни дни!

/п.п. и ние се възползваме от звездните хотели, но тези под открито небе :) /

ще опитам при близки снимки, изобщо ме няма в снимането, ей така си щракам. Усмихнат ден на теб!
цитирай
111. анонимен - Санде: Докато съм се разхождал по баирите на Пастух с Пако и Томето, пропуснал съм интересни събития ..
31.07.2012 10:37
Юбилея 50! На попрището жизнено средата!

Харесва ми младежкият ти боен и победоносен дух и свежарското ти мислене.

Така и по-нататък.

А постинга и снимките ти са прекрасни.
цитирай
112. makont - Здравей Санде,
29.10.2012 15:53
анонимен написа:
Юбилея 50! На попрището жизнено средата!

Харесва ми младежкият ти боен и победоносен дух и свежарското ти мислене.

Така и по-нататък.

А постинга и снимките ти са прекрасни.


Благодаря за оценката, радвам се, че ти хареса. Всички сме млади, поне по дух. Усмивки от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3044177
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930