Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2012 13:49 - История за любов, куче и.......още нещо
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 26995 Коментари: 83 Гласове:
78

Последна промяна: 20.09.2012 15:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                   Брей, хищникът му с хищник, върти се около нея, суче мустаци и току я ближе по дупето. И как да го разкарам. А и тя, малката мръсница, явно го харесва, вирва опашката и току му се дупи. Боже, това е природата, но как да обясня на сладкия "кофтериер", че Жизел не е жена за всеки. Тя е изискана млада дама, нищо, че е разгонена и ангелът и е слаб. Освен това е доста по-голям от нея, а на всички е ясно, че размерът има значение. Интересна ми е реакцията и на Йода, тя несъмнено разбира, че се случва нещо със сестричката и, и тези набези на мъжките кучета не са случайни, и не само това, очевидно те са си омесили миризмите и кучетата докато разберат коя точно е разгонената, и Йода отнася някое и друго ухажване.
         Ох, смешно ви е на Вас, обаче аз в чудо съм се видяла. Гледам да ги извеждам сутрин много рано и вечер много късно, за да не всяваме скандали всред кучешкото братство в квартала, но безуспешно. Вече имаме един нахапан Джак ръсел и един булончо, ухапани от любов и то точно от нашия герой, "кофтериера". А той, между другото е невероятен красавец и така си ни е присвоил. Вчера големият ми син намина да ни види и още от вратата прихна да се смее: "Той спи пред вратата". "Кой", питам аз. "Как кой, Ромео"! Боже, качил се е на петия етаж и си е полегнал кротко пред вратата на нашия апартамент. Ей на това му казвам любов.
        Остави другото, ами и аз вече съм под ножа. Явно и по мен има от миризмата на Жизел, защото като излязох от вкъщи, той още от входната врата започна да ми скача и да прави опити да ме близне приятелски. Колко труд ми костваше да му обяснвам, че аз не съм неговата кучка, Жизел е в къщи, но не. Скача върху мен и не се оставя. Вече цялата съм омърляна в големи лапи любов. Излизам на улицата и до мен минава малко боклучийско камионче. Момчетата в камиончето виждат ласките на нашия Ромео и, сигурно са решили, че иска да ме ухапе, или ме заплашва с нещо, защото единия ми вика: " Како, ако те тормози, да го метнем в колата?". Боже, как ще го метнат в боклукчийската кола? "А, не, оправям се с него", отговарям им аз, правейки пореден опит да се откъсна от ласките на досадния влюбен. Най после, идва трамваят, добре, че не успя да се качи вътре, защото направи опит и за това. Оставих го тъжен след себе си........
         Свърших си работа и се връщам, той пак там, чака на трамвайната спирка. Придружи ме до в къщи, вмъкна се във входа. Отваряйки вратата на асансьора, той небрежно ме избута, настани се вътре, приседна удобно и зачака да го кача на петия етаж. 
          





Гласувай:
78



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alhimik1 - )))))))))))))
18.09.2012 14:09
Много ама много позната история...участвал съм в това шоу на моя добра позната...и този пети етаж ...само дето тя не живееше до трамвайните линии...във Варна още няма трамваен превоз хех

Здравей, Ма Конт!
Док:)))
цитирай
2. makont - Кръстихме го Ромео, невероятен е,
18.09.2012 14:13
alhimik1 написа:
Много ама много позната история...участвал съм в това шоу на моя добра позната...и този пети етаж ...само дето тя не живееше до трамвайните линии...във Варна още няма трамваен превоз хех

Здравей, Ма Конт!
Док:)))

такава преданост, по кучешки, но искрена. Благодаря че намина и слънчев и усмихнат ден с много любов.
цитирай
3. slavimirgenchev1953 - Любов,
18.09.2012 14:34
независимо какво е времето. )))
цитирай
4. jabalka - Ох, привет makont!
18.09.2012 14:36
Съчувствам ти и се забавлявам на Твой гръб...!?
Защото и нашата вече възрастна кучица Дара- много любеобвилна кокерка такива истории ми е образувала през годините... но това е Живота !
Има ли Любов има всичко в него!
Поздрави сърдечни!
цитирай
5. karambol5 - :)))))))))))) влюбееееннннннннн ...
18.09.2012 14:36
:)))))))))))) влюбееееннннннннн :))))))))))))))))))
Нахили ме , маконтче , много :))))
нагали и трите животинчета ;))) / Ромео също си е заслужил ласки ,нали :))) /
цитирай
6. makont - Иситнса любов, Слави, тука няма пет шест,
18.09.2012 14:57
slavimirgenchev1953 написа:
независимо какво е времето. )))

толкова са сладки, че просто не може де не се засмее човек, като ги гледа. Хубав вторник, есенна прохлада и пролетно настроение!
цитирай
7. makont - Изобщо да живее любовта,
18.09.2012 14:58
jabalka написа:
Съчувствам ти и се забавлявам на Твой гръб...!?
Защото и нашата вече възрастна кучица Дара- много любеобвилна кокерка такива истории ми е образувала през годините... но това е Живота !
Има ли Любов има всичко в него!
Поздрави сърдечни!

и да я има навсякъде покрай нас. Сърдечни поздрави, Ябълчице и много усмивки!
цитирай
8. makont - О, тази преданост Ромео също винаги бива погалван,
18.09.2012 15:02
karambol5 написа:
:)))))))))))) влюбееееннннннннн :))))))))))))))))))
Нахили ме , маконтче , много :))))
нагали и трите животинчета ;))) / Ромео също си е заслужил ласки ,нали :))) /

той дори и като не сме разгонени си ни ухажва. Много е красив. Усмивчици от мен, Карамболче!
цитирай
9. demonwind - Леле човек
18.09.2012 16:13
днес видях куче кангал... Искам такова, няма такъв пес! Мечка и половина. Три такива убивали един лъв... За жалост е много трудно да се снабдиш с такова пале, защото турците не дават да се изнасят - хванат ли те с кангал на границата, затвора не ти мърда... Невероятен пес!!! :)))
цитирай
10. megg - Аморе, аморе! ...
18.09.2012 16:33
Каква обич само! И - вярност! Нищо чудно някоя вечер Ромео да е под балкона Ви, с блеснали очи на лунна светлина! :)
Поздрав, Маконт!
цитирай
11. mt46 - Поздрав, Мая!
18.09.2012 17:09
Хубава история, разказана интересно!... :)
цитирай
12. mitkaloto - Колко малко му трябва на човек да се ...
18.09.2012 18:09
Колко малко му трябва на човек да се усмихне!Поздрави!
цитирай
13. tit - Хромоните са всесилни!:)))
18.09.2012 18:42
Това, "кучкарките" сте много "досадни" с вашето - тоя може, оня не може!:):):))
Ей за това най-добре са "уличните превъзходни"!!!!;(
Божее, и кучка да не си на наши дни!:Р

Привет, Маконт! Пази си животинките...:)
цитирай
14. makont - Стига де, то това си е живо магаре,
18.09.2012 18:44
demonwind написа:
днес видях куче кангал... Искам такова, няма такъв пес! Мечка и половина. Три такива убивали един лъв... За жалост е много трудно да се снабдиш с такова пале, защото турците не дават да се изнасят - хванат ли те с кангал на границата, затвора не ти мърда... Невероятен пес!!! :)))

моите мопсчета са за гушкане и любов. Преди имахме доберман, страхотно куче. И кангала е невероятен, но за това си трябва къща с двор. Усмивки от мен!
цитирай
15. makont - Мег, ако изкара една серенада ,ще е голям купон,
18.09.2012 18:45
megg написа:
Каква обич само! И - вярност! Нищо чудно някоя вечер Ромео да е под балкона Ви, с блеснали очи на лунна светлина! :)
Поздрав, Маконт!

представяш ли си, ще се чудя на мен ли пее или на Жизел. Хубава вечер от мен и много любов по вечерно време(нали така казват гледачките на карти). Усмивки!
цитирай
16. makont - Нали, и мен ме поухажваха малко, без да имам заслуги за това,
18.09.2012 18:46
mt46 написа:
Хубава история, разказана интересно!... :)

но се ла ви, както казват французите. Усмихната вечер!
цитирай
17. makont - Това беше целта,
18.09.2012 18:47
mitkaloto написа:
Колко малко му трябва на човек да се усмихне!Поздрави!

да ви усмихна с кучешките хормони и забежки. Спокойна и пивка вечер!
цитирай
18. makont - Мани, Тит ами и мен ме подкараха по домова книга,
18.09.2012 18:48
tit написа:
Това, "кучкарките" сте много "досадни" с вашето - тоя може, оня не може!:):):))
Ей за това най-добре са "уличните превъзходни"!!!!;(
Божее, и кучка да не си на наши дни!:Р

Привет, Маконт! Пази си животинките...:)

а, че сме досадни, досадни сме, но умеем да обичаме и то много. Прегръдки, Тит и прекрасна есенна вечер!
цитирай
19. scarlety - :))))
18.09.2012 18:48
Ода за Ромео и Жизел!:)
Ми ЛИбоФ,какво да се прави!:)
цитирай
20. 4aiotgluhar4e - :)))
18.09.2012 21:43
Майче, това ми напомни за една поема, дето наш Манго се влюбил в една френска графиня. Или май тя в него, забравила съм :) Ама щастлива история беше, защото... така де, размерът има значение.
Лошото е, че кварталният Ромео върви в комплект с бълхи, но... любовта иска жертви :)
цитирай
21. alexs - И хората като кучетата :)
18.09.2012 22:09
И хората като кучетата
:)
цитирай
22. анонимен - Хубава история ;)
18.09.2012 22:54
И котки, и кучета съм гледал, много са любвеобилни. Благодаря за интересния разказ! Лека вечер ;))
цитирай
23. tili - Най-много се
18.09.2012 23:21
зарадвах на появата ти :) Пиши по-често, харесвам стила и хумора ти.
цитирай
24. анонимен - Истинския предател на Васил Левски ...
19.09.2012 05:11
Истинския предател на Васил Левски е граф Игнатиев, който като посланник на Русия в Турция по това време, предал информация на турските власти за Великия Български революционер чиито паметни думи звучат и днес:

"КОЙТО НИ ОСВОБОДИ, ТОЙ ЩЕ НИ ПОРОБИ"
цитирай
25. анонимен - Кремъл представи сметката за из...
19.09.2012 06:17
Кремъл представи сметката за изкуствено поддържане живота на "Червената бабичка"- най-продажната антибългарска партия за всички времена !
цитирай
26. martiniki - Класика!
19.09.2012 08:39
Лейди и скитника:) със специалното участие на твоя милост:))
цитирай
27. inel379 - Природа, скъпа! Природа!:)
19.09.2012 09:54
Жизел - Жулиета здраво тоз Ромео е запленила!:)
Какво са пет етажа за любов - душата осветила!:)
Ухажване с широк обсег на действие
и набелязана безотказно цел!
Дай боже всекиму!:)
Благодаря за хубавото настроение!
Поздрав сърдечен
и в усмивка облечен!:)
цитирай
28. joysii - Хахаха. . . ама че история, Маки!...
19.09.2012 10:11
Хахаха...ама че история ,Маки!
Ще я разкажа на дъщеря ми.Тя умира за животни и ще пукне от смях.
ВЕрно е Ромео оня.И по кучешки предан.
Защо не ги пуснеш двамката да се налюбят едно хубаво ,че да мирясат?:):):)
цитирай
29. studopor - По 1 време не можах да разбера дали ...
19.09.2012 10:32
По 1 време не можах да разбера дали говориш за кучета и за хора. В крайна сметка - каква е разликата???
цитирай
30. makont - Остави, ами и аз бях поухажвана от влюбения Ромео,
19.09.2012 11:46
scarlety написа:
Ода за Ромео и Жизел!:)
Ми ЛИбоФ,какво да се прави!:)

голяма смешка беше, такова близане ми дръпна по бузите и ме направи на маймуна, а бях тръгнала на среща в банката, смях. Прегръдки от мен, Ади.
цитирай
31. makont - Ама той много голям бе Чайче,
19.09.2012 11:47
4aiotgluhar4e написа:
Майче, това ми напомни за една поема, дето наш Манго се влюбил в една френска графиня. Или май тя в него, забравила съм :) Ама щастлива история беше, защото... така де, размерът има значение.
Лошото е, че кварталният Ромео върви в комплект с бълхи, но... любовта иска жертви :)

а Жизел е мопс. Да, точно история с графиня и манго, но мангото наистина е красавец. Усмивки от мен!
цитирай
32. makont - Може би,
19.09.2012 11:48
alexs написа:
И хората като кучетата
:)

но чак такава преданост, да подкараш всички по домова книга, направо си е лудост от любов. Усмивки от мен!
цитирай
33. makont - Радвам се, че се отби.
19.09.2012 11:49
gogi6666 написа:
И котки, и кучета съм гледал, много са любвеобилни. Благодаря за интересния разказ! Лека вечер ;))

Исках да Ви накарам да се усмихнете. Пък и нали става дума за любов.
цитирай
34. makont - Благодаря ти Тили,
19.09.2012 11:50
tili написа:
зарадвах на появата ти :) Пиши по-често, харесвам стила и хумора ти.

чак стил, надали, но обичам да разказвам весели неща, и без това ни е доста тъжно напоследък. Още усмивки от мен!
цитирай
35. makont - Да, и аз бях поухажвана и то доста грубичко, защото Той е голям пес, но
19.09.2012 11:52
martiniki написа:
Лейди и скитника:) със специалното участие на твоя милост:))

много красив и както се оказа доста напорист. Слънчев и спокоен ден!
цитирай
36. makont - Много хубаво си го написала, благодаря.
19.09.2012 12:21
inel379 написа:
Жизел - Жулиета здраво тоз Ромео е запленила!:)
Какво са пет етажа за любов - душата осветила!:)
Ухажване с широк обсег на действие
и набелязана безотказно цел!
Дай боже всекиму!:)
Благодаря за хубавото настроение!
Поздрав сърдечен
и в усмивка облечен!:)

Да любов на всички фронтове. Усмивки от мен!
цитирай
37. makont - Той много голям, Джойс,
19.09.2012 12:23
joysii написа:
Хахаха...ама че история ,Маки!
Ще я разкажа на дъщеря ми.Тя умира за животни и ще пукне от смях.
ВЕрно е Ромео оня.И по кучешки предан.
Защо не ги пуснеш двамката да се налюбят едно хубаво ,че да мирясат?:):):)

нещо като немска овчарка и много красив, обаче Жизел е мопс, няма да стане. А и аз не държа особено да я заплождам, след това, което се случи с майка им. Но поне се посмяхме на любовника Ромео, който ни е подкарал цялото семейство. Слънчев и спокоен ден!
цитирай
38. makont - Ами тя историята е доста объркана,
19.09.2012 12:25
studopor написа:
По 1 време не можах да разбера дали говориш за кучета и за хора. В крайна сметка - каква е разликата???

той , Ромео всъщност започна да ухажва мен. Иначе има известни разлики в кучешките и човешките любови, при нас нали уж е разумно, осъзнато влюбването, но как е при тях никой не знае.
цитирай
39. анонимен - Докато има българи, които все още не ...
19.09.2012 13:18
Докато има българи, които все още не са разбрали, че всички злини на България се дължят на тъй наречената столетница и на нейните ръководители, които винаги са служили и служат не на България, а на тъй наречения "голям брат" - България никога няма да е нормална държава.
цитирай
40. studopor - По 1 време не можах да разбера дали ...
19.09.2012 14:59
makont написа:
studopor написа:
По 1 време не можах да разбера дали говориш за кучета и за хора. В крайна сметка - каква е разликата???

той , Ромео всъщност започна да ухажва мен. Иначе има известни разлики в кучешките и човешките любови, при нас нали уж е разумно, осъзнато влюбването, но как е при тях никой не знае.

Наистина има неща, които различават двата вида. При хората има сметкаджийство, при хайванчетата не.
цитирай
41. анонимен - А дали в далечното минало
19.09.2012 15:14
"Ромео" не е бил галантен благородник от свитата на Краля Слънце Луи ХІV, или кардинал Мазарини, а сега, макар и прероден в куче, отново се държи така, както се е държал с дамите от кралския двор ???
цитирай
42. studopor - хахахахахаха!
19.09.2012 16:04
хахахахахаха!
цитирай
43. hristo27 - Какво да се прави, природата си иска ...
19.09.2012 19:17
Какво да се прави, природата си иска своето. :)))
цитирай
44. makont - Е, сега, има и истинска любов,
19.09.2012 19:17
studopor написа:
makont написа:
studopor написа:
По 1 време не можах да разбера дали говориш за кучета и за хора. В крайна сметка - каква е разликата???

той , Ромео всъщност започна да ухажва мен. Иначе има известни разлики в кучешките и човешките любови, при нас нали уж е разумно, осъзнато влюбването, но как е при тях никой не знае.

Наистина има неща, които различават двата вида. При хората има сметкаджийство, при хайванчетата не.

надявам се да не си бил огорчен от някой, който всъщност не е обичал. Хубава вечер!
цитирай
45. makont - Имаш чувство за хумор, сигурно,
19.09.2012 19:18
andreshko написа:
"Ромео" не е бил галантен благородник от свитата на Краля Слънце Луи ХІV, или кардинал Мазарини, а сега, макар и прероден в куче, отново се държи така, както се е държал с дамите от кралския двор ???

така галантно ме ухажваше, че цялата бях на лапи и прилично омърляна. Усмихната вечер!
цитирай
46. makont - Смехът е здраве,
19.09.2012 19:19
studopor написа:
хахахахахаха!

усмихната вечер!
цитирай
47. ivana59 - Здравей, Усмивчице! :)
19.09.2012 20:05
И ние с Тото имаме такава история.
Хубава вечер!
цитирай
48. анонимен - Привет, Мая
19.09.2012 20:52
"Ако ти я не излажеш, някой друг че я излаже"-стара приказка но е факт / "без жените светът щеше да е още в каменната ера" - така си мисля / да си жива здрава и... винаги жена:)))
цитирай
49. анонимен - Привет, Мая
19.09.2012 20:56
"Ако ти я не излажеш друг че я излаже"- стара но верна приказка / "без жените светът щеше да е още в каменната ера" - така си мисля / да си .... винаги жена :))))
цитирай
50. magnoliya - Красива любовна история между ж...
19.09.2012 20:57
Красива любовна история между животни, разказана както винаги много интересно!
Наистина ни развесели.
Поздрави!
цитирай
51. анонимен - ***
19.09.2012 21:21
48 - 49 бигбро
цитирай
52. monaliza121 - Привет, Мая!:)
20.09.2012 01:07
Натъжих се:( Моят "Ромео"/Бим/ беше изключително верен на съседката Веска.
цитирай
53. анонимен - Дано ...
20.09.2012 08:02
makont написа:
andreshko написа:
"Ромео" не е бил галантен благородник от свитата на Краля Слънце Луи ХІV, или кардинал Мазарини, а сега, макар и прероден в куче, отново се държи така, както се е държал с дамите от кралския двор ???

така галантно ме ухажваше, че цялата бях на лапи и прилично омърляна. Усмихната вечер!


е останал кавалер и не бъде нахален в ласките си... :)
цитирай
54. kite333 - Забавна
20.09.2012 08:21
любов. И по кучешки предана :)
цитирай
55. makont - Всичката преданост на света,
20.09.2012 15:42
kite333 написа:
любов. И по кучешки предана :)

само любов във всички измерения. Хубав ден и усмивки!
цитирай
56. razkazvachka - ето затова не пускам други кучки у нас...
20.09.2012 18:51
ще трябва да стана свекърва...
цитирай
57. makont - Всички, Ваня имаме истории с тези прекрасни и предани същества,
20.09.2012 18:52
ivana59 написа:
И ние с Тото имаме такава история.
Хубава вечер!

така животът ни не е скучен. Хубава и спокойна вечер и от мен!
цитирай
58. makont - Здравей, прав си за жените,
20.09.2012 18:53
анонимен написа:
"Ако ти я не излажеш друг че я излаже"- стара но верна приказка / "без жените светът щеше да е още в каменната ера" - така си мисля / да си .... винаги жена :))))

не може без нас, не само в каменната ера, но щеше да е сиво и скучно откъдето и да го погледнеш. Усмихната вечер от мен и благодаря, че намина.
цитирай
59. makont - Здравей Цветно Цветче,
20.09.2012 18:55
magnoliya написа:
Красива любовна история между животни, разказана както винаги много интересно!
Наистина ни развесели.
Поздрави!

радвам се, че съм ти създала настроение. Такъв е животът, често ни поставя и в смешни ситуации. Прекрасна есенна вечер ти желая!
цитирай
60. makont - Ти ли си брадърче, тъкмо си мислех да благодаря,
20.09.2012 18:56
анонимен написа:
48 - 49 бигбро

защото е рядкост Ан-че да ти каже нещо, което да не те обиди, или да не е глупост. А то си бил наш човек. Усмивки!
цитирай
61. makont - О, Тинче, сега ти ме разсмя,
20.09.2012 18:58
monaliza121 написа:
Натъжих се:( Моят "Ромео"/Бим/ беше изключително верен на съседката Веска.

нас са ни подкарали семейно, ама вашичкият се е прехвърлил и на съседите. Както обичам да казвам аз: "по домова книга". Хубава и спокойна есенна вечер!
цитирай
62. makont - Ице, че е така, така е, ама защо и аз?
20.09.2012 19:01
hristo27 написа:
Какво да се прави, природата си иска своето. :)))

Наистина беше толкова настойчив при опитите да ме близне по лицето, нали това е тяхната целувка, знам, че всъщност си е мислел за Жизел, а аз лекинко не приличам на нея, но поне ме поухажва. Усмихната вечер!
цитирай
63. gocho52 - Викам му аз на Мурджо
24.09.2012 17:01
да не пожелава кучката на ближния си,но не чува.
После си помислих ...да не приличам и аз на него?...
Ама никак!...
цитирай
64. makont - Гери, аз ще съм двойна свекърва,
24.09.2012 17:08
razkazvachka написа:
ще трябва да стана свекърва...

голям кеф ще е като започнат и на мен тайничко да ми казват: "Чудовището". А иначе в къщи галеното ни обръщение е : "Трите кучки". Много ни отива. Усмивки от мен!
цитирай
65. makont - Е, ама кучката на ближния си е по-кучка.
24.09.2012 17:35
gocho52 написа:
да не пожелава кучката на ближния си,но не чува.
После си помислих ...да не приличам и аз на него?...
Ама никак!...

Обаче, ако те излови ближния си е направо "тесла". Усмивки, без чувство за хумор сме за никъде. Хубава вечер!
цитирай
66. injir - Любовта им е чиста.:)
24.09.2012 23:46
Любовта им е чиста.:)
цитирай
67. makont - Да и от сърце!
25.09.2012 11:50
injir написа:
Любовта им е чиста.:)

Те дори страдат, спорат да се хранят. Много са сладки в любовните си мъки. Поздрави!
цитирай
68. ishchel - Прочетох с усмивка,
28.09.2012 00:12
разказано чудесно, с много обич....
Поздрави
цитирай
69. rossi9 - Абсолютно :)
28.09.2012 00:43
martiniki написа:
Лейди и скитника:) със специалното участие на твоя милост:))

Ромео с късмет :)
цитирай
70. pevetsa - БЛАГОДАРЯ!
28.09.2012 07:57
БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛКО, БЛАГОДАРЯ!
цитирай
71. makont - Благодаря ти,
28.09.2012 11:03
ishchel написа:
разказано чудесно, с много обич....
Поздрави

така трябва да е, с много обич. В противен случай, няма нужда да се захващаме, нали. Усмивки от мен и хубав петък!
цитирай
72. makont - Нали,
28.09.2012 11:05
rossi9 написа:
martiniki написа:
Лейди и скитника:) със специалното участие на твоя милост:))

Ромео с късмет :)

ако знаеш колко красив е наистина, обаче много голям за нашата крехка физика. Е, поне го спасих да не го хвърлят в боклучийската кола. Обичам ги кучетата и това е. Сега е кастриран и кротък като агънце, изобщо не ни задиря вече. Усмивки!
цитирай
73. makont - И аз ти благодаря,
28.09.2012 11:06
pevetsa написа:
БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛКО, БЛАГОДАРЯ!

всяка живинка на този свят трябва да бъде обичана. А ти го можеш. Усмивки и спокоен петъчен ден!
цитирай
74. malchaniaotnadejda7 - :)
09.10.2012 20:48
Здравей, Майче! Трогна ме с твоя "Разказ за любов, куче и... още нещо."
Ами то, както е тръгнало, да не си го осиновите Ромео.:) Никой не може да обича повече Жизел... Не се сърди, но това си е самата истина. Ти можеш ли да нахапеш онези претенциозни досадници, които никога няма да си мръднат пръста за Жизел и не са никакви мъже, а пъзльовци! Неее. Хората има още много да учим от животните. Благодаря ти и всичко хубаво от сърце!:) И моля те, поздрави от мен Ромео, както подобава:) А Жизел я целуни непременно!:)
цитирай
75. makont - Права си, Наденце,
10.10.2012 13:00
malchaniaotnadejda7 написа:
Здравей, Майче! Трогна ме с твоя "Разказ за любов, куче и... още нещо."
Ами то, както е тръгнало, да не си го осиновите Ромео.:) Никой не може да обича повече Жизел... Не се сърди, но това си е самата истина. Ти можеш ли да нахапеш онези претенциозни досадници, които никога няма да си мръднат пръста за Жизел и не са никакви мъже, а пъзльовци! Неее. Хората има още много да учим от животните. Благодаря ти и всичко хубаво от сърце!:) И моля те, поздрави от мен Ромео, както подобава:) А Жизел я целуни непременно!:)

то е любов, то е чудо. А Ромео е невероятен красавец, на кой му е дало сърце да го изхвърли. Ако осиновя и Ромео, ще ми дадат червен картон в къщи. Имам мърмореща свекърва под ръка и тя хич не обича животните(и мен), така, че едва се преборвам и Жизел и Йода да живеят при нас. Усмивчици от мен и влюбените животинки!
цитирай
76. martito - Леееееелееее, лееелеее. . . . . . ...
18.10.2012 17:29
Леееееелееее, лееелеее...... ааауууу , че любоввв!!!:)))))))))))))))
Ромео и Жизел - харесва ми!:))))))))))))))))) И ме кефи Ромео де:)))
И... все още ли е верен на Жизел?:)))))))))
цитирай
77. makont - За съжаление Мартичко,
18.10.2012 18:55
martito написа:
Леееееелееее, лееелеее...... ааауууу , че любоввв!!!:)))))))))))))))
Ромео и Жизел - харесва ми!:))))))))))))))))) И ме кефи Ромео де:)))
И... все още ли е верен на Жизел?:)))))))))

клетия Ромео го кастрираха тези от онез организации и сега не му пука вече. Усмивки от мен!
цитирай
78. martito - Оооо,...
22.10.2012 15:38
душицата той, така да кастрират крилете на любовта му... Но пък Жизел, надявам се, не страда ... от липса на любов и ухажори:)))
цитирай
79. iliada - Ето отново след много време се ус...
22.10.2012 17:33
Ето отново след много време се усмихвам,мила!Поздравления за веселото разказче!
цитирай
80. makont - Изобщо не, Мартичко,
23.10.2012 11:32
martito написа:
душицата той, така да кастрират крилете на любовта му... Но пък Жизел, надявам се, не страда ... от липса на любов и ухажори:)))

тя сякаш знае, че е красива и е такава кокетка. И ако някой има неблагоразумието да се порадва на Йода, тя идва, изблъсква клетата Йода и се намества тя да бъде галена. Усмивки от мен!
цитирай
81. makont - Радвам се, че се усмихваш,
23.10.2012 11:33
iliada написа:
Ето отново след много време се усмихвам,мила!Поздравления за веселото разказче!

така трябва. Изпращам ти още усмивки, Илианка!
цитирай
82. djani - Ех, Makont,
22.11.2012 16:10
Не виждам да се реши скоро кучешкия проблем. Много сантименти има в него...Добре, че с прасетата и телетата не е така. Щяхме да изпукаме от глад. Азиатците не страдат от сантименти. При тях, любовта към животните преминава основно през чевермето!
цитирай
83. makont - Много си прав,
23.11.2012 11:38
djani написа:
Не виждам да се реши скоро кучешкия проблем. Много сантименти има в него...Добре, че с прасетата и телетата не е така. Щяхме да изпукаме от глад. Азиатците не страдат от сантименти. При тях, любовта към животните преминава основно през чевермето!

обаче как да спра да ги обичам тези тъжноочковци. А прасетата и телетата ги виждаш направо като мръвка в магазина, не виждаш очите. Усмивки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3045933
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930