Най-четени
1. cchery
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
Най-активни
1. sarang
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Постинг
16.11.2012 15:49 -
Възмездието и добротата
Пазете се, защото ще философствам. След потъналите гемии (последните изплуваха) и сега след периода на безпричинната еуфория, съм философски настроена.
Възмездието! Това тук и сега, което ни стига за нашите грехове, големи или малки, тежки или леки.
Колко често Ви се е случвало, някой, който Ви тормози, предизвиква негативни реакции във Вас, причинява голяма душевна болка на крехкото Ви същество, вътрешно да го изпратите на везните на възмездието. Ей така, с болка, но да си помислите, „ще го стигне”, „нищо не остава ненаказано на тази Земя”. И..., когато го стигне наказанието, да изпитвате вътрешна вина, че това е сигурно точно Вашето пророчество. И неговата болка или изкупление, дали ни правят по-щастливи. С какво ни олеква?
Съжалявам, че пиша за това, грешно е да имаме лоши мисли, но не можем да избягаме от тях. Болката неизбежно рефлектира в желание за възмездие към този, който я е причинил и това е по-силно от нас. Никакви триъгълници на Мулдашев не могат да разградят тези лоши мисли, те просто ни минават през главата и носят своите страшни последствия. А иначе се мислим за добрички, ама много добрички. Никога не ми е стискало да си го призния, и това, че „нищо човешко не ми е чуждо” не може да оправдае лошите мисли, независимо, че са провокирани от лошо отношение към нас.
Самия факт, че го осъзнаваме, със сигурност е една стълбичка за израстване, преминаване през един урок и опит да възпитаме в себе си да не изпитваме такива мисли. Да приемем това, което би трябвало да осъдим, да се откажем от своя гняв. Но, давате ли си сметка колко хора не го осъзнават. Те са доволни от падението на другия, от това, „че го е застигнало”, че се е срутил и са готови да преминат през него като танк. Ето това вече не мога да го разбера.
Ако не подадеш ръка, не избършеш сълзите, не си ли се превърнал в същия лош човек, който утре ше се завърти в колелото на възмездието. О, успокояването на болката не е намеса в делата на провидението, това, че ще облекчиш нечие страдание, независимо от причината на възникването му, в никакъв случай не нарушава природните закони и равновесието между доброто и злото. В края на крайщата всичко търпи развитие. Никой не е съвършен, но може да се опита да се приближи до съвършенството, дори и на йота.
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
hristo27 -
Възмездието поставя всичко на м...
16.11.2012 15:51
16.11.2012 15:51
Възмездието поставя всичко на мястото си. Рано или късно...
цитирайИзключително важна тема.
Едно от най-висшите дозрявания на Духа е посочено още от толтеките и гласи "Не приемай нищо лично!" :)))
Чуждата емоционална отрова излята върху нас си е пак толкова чужда и притежава силата на тройния бумеранг. В тази връзка самовменяването на вина, ако си допуснал твоите мисли гневно да попият от чуждата емоционална отрова с обратен знак, си е чиста проба автосугестия и също се овъзмездява.
Разбирането и свойството на постъпките да рефлектират обратно, променяйки действителността, е Избор, който винаги съизмерва цената с ценността ни.
Волевия момент да осъзнаеш, че никой не прави нищо заради теб, а изразява себе си, би решил много от човешките проблеми априори.
Хубав постинг!
цитирайЕдно от най-висшите дозрявания на Духа е посочено още от толтеките и гласи "Не приемай нищо лично!" :)))
Чуждата емоционална отрова излята върху нас си е пак толкова чужда и притежава силата на тройния бумеранг. В тази връзка самовменяването на вина, ако си допуснал твоите мисли гневно да попият от чуждата емоционална отрова с обратен знак, си е чиста проба автосугестия и също се овъзмездява.
Разбирането и свойството на постъпките да рефлектират обратно, променяйки действителността, е Избор, който винаги съизмерва цената с ценността ни.
Волевия момент да осъзнаеш, че никой не прави нищо заради теб, а изразява себе си, би решил много от човешките проблеми априори.
Хубав постинг!
Да права си - трябва да внимаваме с пожеланията си по време на покруса , обида , гняв по някога като огън ...основателен- спомням си думите на свят човек- "не можеш да държиш огън в пазвата си без да изгориш..." но зная и други думи за мислите и птиците тях запомних за цял живот от един много мъдър човек -
"мислите са като птиците , не можеш да контролираш полета им над главата си , но от теб зависи кои от тях да свият гнездо в главата ти и да приютиш..."
Много позитивни дни ти пожелавам !
Благодаря ти че ме изслуша...:))
Поздравявам те!
цитирай"мислите са като птиците , не можеш да контролираш полета им над главата си , но от теб зависи кои от тях да свият гнездо в главата ти и да приютиш..."
Много позитивни дни ти пожелавам !
Благодаря ти че ме изслуша...:))
Поздравявам те!
hristo27 написа:
Възмездието поставя всичко на мястото си. Рано или късно...
Сега се зареди с позитивизъм, уикенд иде. Поздрави и усмивки!
wonder написа:
Изключително важна тема.
Едно от най-висшите дозрявания на Духа е посочено още от толтеките и гласи "Не приемай нищо лично!" :)))
Чуждата емоционална отрова излята върху нас си е пак толкова чужда и притежава силата на тройния бумеранг. В тази връзка самовменяването на вина, ако си допуснал твоите мисли гневно да попият от чуждата емоционална отрова с обратен знак, си е чиста проба автосугестия и също се овъзмездява.
Разбирането и свойството на постъпките да рефлектират обратно, променяйки действителността, е Избор, който винаги съизмерва цената с ценността ни.
Волевия момент да осъзнаеш, че никой не прави нищо заради теб, а изразява себе си, би решил много от човешките проблеми априори.
Хубав постинг!
Едно от най-висшите дозрявания на Духа е посочено още от толтеките и гласи "Не приемай нищо лично!" :)))
Чуждата емоционална отрова излята върху нас си е пак толкова чужда и притежава силата на тройния бумеранг. В тази връзка самовменяването на вина, ако си допуснал твоите мисли гневно да попият от чуждата емоционална отрова с обратен знак, си е чиста проба автосугестия и също се овъзмездява.
Разбирането и свойството на постъпките да рефлектират обратно, променяйки действителността, е Избор, който винаги съизмерва цената с ценността ни.
Волевия момент да осъзнаеш, че никой не прави нищо заради теб, а изразява себе си, би решил много от човешките проблеми априори.
Хубав постинг!
нищо лично. Просто все още сме несъвършени. Благодаря ти за разбирането и хубавия коментар. Мъдростта ще ни спаси. Усмивки!
jabalka написа:
Да права си - трябва да внимаваме с пожеланията си по време на покруса , обида , гняв по някога като огън ...основателен- спомням си думите на свят човек- "не можеш да държиш огън в пазвата си без да изгориш..." но зная и други думи за мислите и птиците тях запомних за цял живот от един много мъдър човек -
"мислите са като птиците , не можеш да контролираш полета им над главата си , но от теб зависи кои от тях да свият гнездо в главата ти и да приютиш..."
Много позитивни дни ти пожелавам !
Благодаря ти че ме изслуша...:))
Поздравявам те!
"мислите са като птиците , не можеш да контролираш полета им над главата си , но от теб зависи кои от тях да свият гнездо в главата ти и да приютиш..."
Много позитивни дни ти пожелавам !
Благодаря ти че ме изслуша...:))
Поздравявам те!
нещо тези дни ме тревожи, една приятелка е в такава ситуация и това рефлектира върху мен. Когато целият ад се изля на главата и, всички я забравиха и съм игурна, че повечето дори са доволни, че най-после си го получи. А тя не е толкова лоша. Просто прие част от греховете на прехода, когато от едно състояние на бедност, минаваш в друката крайност и се самозабравяш. Много ми е мъчно, че се получава така и това провокира в мен тези мисли. Обаче, лошите мисли, никакво гнездо в главиците ни, не, започваме да си мислим за нещо позитивно и гоним натрапчивата лошотивина. Усмивчици и хубав и слънчев уикенд!
Не наказвай тези ,които ме обидиха и накърниха...
Ако искаш, дай ми една ябълка за компенсация!
Благодаря!
цитирайАко искаш, дай ми една ябълка за компенсация!
Благодаря!
gocho52 написа:
Не наказвай тези ,които ме обидиха и накърниха...
Ако искаш, дай ми една ябълка за компенсация!
Благодаря!
Ако искаш, дай ми една ябълка за компенсация!
Благодаря!
усмихна ме с тази ябълка. Всъщност и това е решение, на злото не с молитва, а с молба, така и така си претърпял някаква злина, една малка компенсацийка. Хубава есенна вечер и не прекалявайте с огъня!
Себепознанието е добро начало. Но да победим себе си е път - ужасно дълъг и доста трънлив...
Привет, Маконт! :)
цитирайПривет, Маконт! :)
10.
starbuck69 -
:)
16.11.2012 17:24
16.11.2012 17:24
Съвършени са само Истината и Лъжата. Ние сме просто числа, с които Те боравят, за да наредят своето судоку. Така мисля. :)
цитирайНякои, които са ме засягали, нападали, си заминаха - без да съм ги проклинал...
Поздрави и лека вечер!
цитирайПоздрави и лека вечер!
zebb написа:
Себепознанието е добро начало. Но да победим себе си е път - ужасно дълъг и доста трънлив...
Привет, Маконт! :)
Привет, Маконт! :)
Благодаря за прочита и желая хубава петъчна вечер!
Баща ми казваше: Ако видиш, че някой се засилил много, бърза, врухлита, помита всички пред себе си, мачка, разбутва с лакти, лети, знай, че нещо ще го дръпне назад! Нещо ще го препъне!
Има нещо.
Кое е това нещо, не зная. Но го има.
Помислете в последните 20 години колко хора се бяха устремили към пари, към богатства, към разгул, към владеене на хора и богатства. Границите на Бг, па даже и на света, им изглеждаха тесни. И какво стана? Къде са сега? Кой си спомня за тях? И какво си спомня?
Къде отнесоха заграбеното ...
цитирайИма нещо.
Кое е това нещо, не зная. Но го има.
Помислете в последните 20 години колко хора се бяха устремили към пари, към богатства, към разгул, към владеене на хора и богатства. Границите на Бг, па даже и на света, им изглеждаха тесни. И какво стана? Къде са сега? Кой си спомня за тях? И какво си спомня?
Къде отнесоха заграбеното ...
starbuck69 написа:
Съвършени са само Истината и Лъжата. Ние сме просто числа, с които Те боравят, за да наредят своето судоку. Така мисля. :)
тогава отказвам да вярвам в съвършенствата. Аз лично така съм устроена, че само нещо добричко мога да приема за съвършено, въпреки, че това не зависи от мен. Усмивки Кире, благодаря за гостуването и хубава петъчна вечер!
sande написа:
Баща ми казваше: Ако видиш, че някой се засилил много, бърза, врухлита, помита всички пред себе си, мачка, разбутва с лакти, лети, знае, че нещо ще го дръпне назад! Нещо ще го препъне!
Има нещо.
Кое е това нещо, не зная. Но го има.
Помислете в последните 20 години колко хора се бяха устремили към пари, към богатства, към разгул, към владеене на хора и богатства. Границите на Бг, па даже и на света, им изглеждаха тесни. И какво стана? Къде са сега? Кой си спомня за тях? И какво си спомня?
Къде отнесоха заграбеното ...
Има нещо.
Кое е това нещо, не зная. Но го има.
Помислете в последните 20 години колко хора се бяха устремили към пари, към богатства, към разгул, към владеене на хора и богатства. Границите на Бг, па даже и на света, им изглеждаха тесни. И какво стана? Къде са сега? Кой си спомня за тях? И какво си спомня?
Къде отнесоха заграбеното ...
Където се намесва пръста на съдбата, да. Аз се страмувам от това, че с несъвършената си същност, понякога, ядосана, или наранена искам възмездието за съгрешилия, и си мисля, че не съм права. а за големите грехове, за тези, които затриха човешки съдби, в името на богатствата, тях бог ще ги съди. Те не получават възмездието си тук на Земята. Аз си мисля, че тук изкупуваме малките си греховце, за да можем да преодолеем несъвършенството си. Усмивки и хубава петъчна вечер!
mt46 написа:
Някои, които са ме засягали, нападали, си заминаха - без да съм ги проклинал...
Поздрави и лека вечер!
Поздрави и лека вечер!
иначе там онзи с везните не прощава. Усмивки и спокойна петъчна вечер!
Аз рядко изказвам крайно мнение - твърдейки "това Е" - но тук не мога да се сдържа. По принцип се стремя да съм краен агностик, т.е. никога да не приемам, че знам нещо из основи и че нещо ми е ясно (колкото и да си мисля, че е така).
За мен явление "възмездие" няма. Не и такова, каквото си го представяме. Колко избити невинни хора има, колко дечица, колко животни, растения, същества? Понякога се гневим и искаме възмездие за някой, който не ни е направил кой знае какво - и забравяме безбройните убийства. Убийците най-често не са възмездени. Поне не в този си живот. (за други животи, отвъдното, карма и пр. не коментирам, че ще стане досадно дълго). А че лошите помисли пораждат злини - съм абсолютно убедена! Не вярвам в това - знам го ;)
Поздрави за хубавите разсъждения! И весел уикенд! :)
цитирайЗа мен явление "възмездие" няма. Не и такова, каквото си го представяме. Колко избити невинни хора има, колко дечица, колко животни, растения, същества? Понякога се гневим и искаме възмездие за някой, който не ни е направил кой знае какво - и забравяме безбройните убийства. Убийците най-често не са възмездени. Поне не в този си живот. (за други животи, отвъдното, карма и пр. не коментирам, че ще стане досадно дълго). А че лошите помисли пораждат злини - съм абсолютно убедена! Не вярвам в това - знам го ;)
Поздрави за хубавите разсъждения! И весел уикенд! :)
Испанският режисьор Луис Бунюел казва, че единствената свобода, която има човек е в неговите мисли. Ако някой си получи заслуженото, то едва ли е от моите "греховни мисли". Те могат да окажат влияние върху мен, но не мисля, че имат силата да раздават възмездие.
Поздрав, Маконт!
цитирайПоздрав, Маконт!
Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, за трудната тема!
Споменавате, че поводът е Ваша приятелка-"....не чак толкова, но се увлякла..." и че "...приемам доброто...".
Трудно е, много е трудно, а възлагаме трудната задача на Бог, който щял да отсъди и да го накаже.
Лесно е да съградим и множеството се устремява, за да се възползва, но не и да участва в сътворяването на блага.
Първият сигнал идва с думите- "...чакай мама, ти си почивай, а аз ще го направя...".
Всяко спестено усилие се помни и търси.
Темата Ви е-"възмездието и добротата".
Практик съм и ми е трудно с думите, ще коментирам от трудният ми опит из страната.
Първата ни крачка е, да поработим, за да се превърнем в огледало и да предупреждаваме събеседника, че сме успели, за да внимава с мислите си срещу нас, които ще се върнат върху него.
Не, не съм добричък, а отсипващ!
Четири години чакахме дете, а чухме-"...съжаляваме, но допуснахме грешка и ще остане без дясна ръка...".
Бях само на 24г., но непримирим и след като ги благослових..., се отправих към знаещ и можещ в Добринище. (сега съм дядо с 4-и внучета)
Старецът ми каза- "...момче, няма да е лесно, ако си добричък с дъщеря си, нужно е много търпение, внимание и ежедневни масажи, които да усвоиш...".
Той бе с добри намерения, но твърд към мен и биеше ръцете ми с пръчка, а после ми показваше масажите, за да съм чувствителен към докосванията върху детето си.
Благодарен съм му, отблагодарих му се, но най- голямата награда, за него бе, когато отидохме, след 12 години, той подхвърли топка и тя я улови.
После усвоих много практики, които държат домогващите се на разстояние, а бавно и внимателно ги поднасях на родителски срещи и в часа на класния.
Всяко ненавременно добро е ПАГУБНО, за получаващия го!!!
Спокойно ме изтрийте, ако не съм разбрал темата.
Приятни почивни дни!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирайБлагодаря Ви, за трудната тема!
Споменавате, че поводът е Ваша приятелка-"....не чак толкова, но се увлякла..." и че "...приемам доброто...".
Трудно е, много е трудно, а възлагаме трудната задача на Бог, който щял да отсъди и да го накаже.
Лесно е да съградим и множеството се устремява, за да се възползва, но не и да участва в сътворяването на блага.
Първият сигнал идва с думите- "...чакай мама, ти си почивай, а аз ще го направя...".
Всяко спестено усилие се помни и търси.
Темата Ви е-"възмездието и добротата".
Практик съм и ми е трудно с думите, ще коментирам от трудният ми опит из страната.
Първата ни крачка е, да поработим, за да се превърнем в огледало и да предупреждаваме събеседника, че сме успели, за да внимава с мислите си срещу нас, които ще се върнат върху него.
Не, не съм добричък, а отсипващ!
Четири години чакахме дете, а чухме-"...съжаляваме, но допуснахме грешка и ще остане без дясна ръка...".
Бях само на 24г., но непримирим и след като ги благослових..., се отправих към знаещ и можещ в Добринище. (сега съм дядо с 4-и внучета)
Старецът ми каза- "...момче, няма да е лесно, ако си добричък с дъщеря си, нужно е много търпение, внимание и ежедневни масажи, които да усвоиш...".
Той бе с добри намерения, но твърд към мен и биеше ръцете ми с пръчка, а после ми показваше масажите, за да съм чувствителен към докосванията върху детето си.
Благодарен съм му, отблагодарих му се, но най- голямата награда, за него бе, когато отидохме, след 12 години, той подхвърли топка и тя я улови.
После усвоих много практики, които държат домогващите се на разстояние, а бавно и внимателно ги поднасях на родителски срещи и в часа на класния.
Всяко ненавременно добро е ПАГУБНО, за получаващия го!!!
Спокойно ме изтрийте, ако не съм разбрал темата.
Приятни почивни дни!
С Уважение, дядо Кольо.
Не се замисляй толкова много, Мая. Според мен просто е трябвало да се случи на този твой познат негативното, а не толкова от това, че ти си му била ядосана или наранена от него. Но път и това е вярно ,че рано или късно всичко се връща... Може и да си го е заслужил. Само не се обвинявай!
Пожелавам ти прекрасни почивни дни!
цитирайПожелавам ти прекрасни почивни дни!
а думите ти носят прекрасното послание
за промяна към по-добро... по пътя
към съвършенството...
поздравявам те..
цитирайза промяна към по-добро... по пътя
към съвършенството...
поздравявам те..
22.
анонимен -
Нелоу! Няма само аз да фолософствам ...
16.11.2012 20:19
16.11.2012 20:19
Нелоу! Няма само аз да фолософствам я.
Категорична не съм съгласен с твоите мекушави расъждение. Тоя, който е нападнал страната ми, клал е и изнасилвал наред, няма как да му простя. Ще го режа на филийки с най-голямо удоволствие. Мекушавостта поощрява гадовете, а те не са никак малко. Всичко трябва да се отмъщава с най-голяма жестокост, за де не посмява някой да го повтори пак. Американците умъртвиха 2 милиона души с две бомби, изгориха още 2 милиона с напалм, отровиха близо 6 милиона с оранж и други химикали и хвъряха уранови бомби в Сърбия. Използваха вакуумнви бомби в Ирак. Знаеш ли какво прави една вакуумна бомба? При избухването си нагорещява въздуха около себе си до хиляда градуса. Той светкавично се разширява и саздава нещо като вакуум. Следва бързо охлаждане и свиване с такава скорост,че всичко живо се сплесква като хартия. Има и още безброй злодейства, дело на тия изроди. Е, заслужават ли милост според теб? Според мен заслужават най-жестоки мъки и смърт. Всеки, който жали за тях, е същият престъпник. Надявам се, че проклятието ме ще ги застигне с пълна сила. За мен изобщо не ми пука. Ще умра с радост.
цитирайКатегорична не съм съгласен с твоите мекушави расъждение. Тоя, който е нападнал страната ми, клал е и изнасилвал наред, няма как да му простя. Ще го режа на филийки с най-голямо удоволствие. Мекушавостта поощрява гадовете, а те не са никак малко. Всичко трябва да се отмъщава с най-голяма жестокост, за де не посмява някой да го повтори пак. Американците умъртвиха 2 милиона души с две бомби, изгориха още 2 милиона с напалм, отровиха близо 6 милиона с оранж и други химикали и хвъряха уранови бомби в Сърбия. Използваха вакуумнви бомби в Ирак. Знаеш ли какво прави една вакуумна бомба? При избухването си нагорещява въздуха около себе си до хиляда градуса. Той светкавично се разширява и саздава нещо като вакуум. Следва бързо охлаждане и свиване с такава скорост,че всичко живо се сплесква като хартия. Има и още безброй злодейства, дело на тия изроди. Е, заслужават ли милост според теб? Според мен заслужават най-жестоки мъки и смърт. Всеки, който жали за тях, е същият престъпник. Надявам се, че проклятието ме ще ги застигне с пълна сила. За мен изобщо не ми пука. Ще умра с радост.
преминават и негативни мисли... Дори си вменяваме
и чужда вина, упрекваме се за думи, премълчани,
или казани в момент на обида и разочарование...
Всичко е човешко и нормално, но обърква и тежи.
Не обичам да се връщам назад, когато съм простила,
но не и забравила, не искам да нося това в себе си,
но не винаги се получава, може би и това е твърде
човешко. Много хубава тема, обширна и важна...
Всеки човек сам избира , съзнателно , или не - пътя
на доброто или лошото, никой друг не носи вина, когато
на пътя му се появи неочаквано сложна ситуация, или
сериозно премеждие, би трябвало да потърси причината
в самия себе си... Много примери има в живота ни,
размисли ме, Майче, припомни ми някои моменти подобни
на случая с твоята позната... Негативното е в нея,
не идва от другаде.
Хубава вечер и спокойни дни !
цитирайи чужда вина, упрекваме се за думи, премълчани,
или казани в момент на обида и разочарование...
Всичко е човешко и нормално, но обърква и тежи.
Не обичам да се връщам назад, когато съм простила,
но не и забравила, не искам да нося това в себе си,
но не винаги се получава, може би и това е твърде
човешко. Много хубава тема, обширна и важна...
Всеки човек сам избира , съзнателно , или не - пътя
на доброто или лошото, никой друг не носи вина, когато
на пътя му се появи неочаквано сложна ситуация, или
сериозно премеждие, би трябвало да потърси причината
в самия себе си... Много примери има в живота ни,
размисли ме, Майче, припомни ми някои моменти подобни
на случая с твоята позната... Негативното е в нея,
не идва от другаде.
Хубава вечер и спокойни дни !
magicktarot написа:
Аз рядко изказвам крайно мнение - твърдейки "това Е" - но тук не мога да се сдържа. По принцип се стремя да съм краен агностик, т.е. никога да не приемам, че знам нещо из основи и че нещо ми е ясно (колкото и да си мисля, че е така).
За мен явление "възмездие" няма. Не и такова, каквото си го представяме. Колко избити невинни хора има, колко дечица, колко животни, растения, същества? Понякога се гневим и искаме възмездие за някой, който не ни е направил кой знае какво - и забравяме безбройните убийства. Убийците най-често не са възмездени. Поне не в този си живот. (за други животи, отвъдното, карма и пр. не коментирам, че ще стане досадно дълго). А че лошите помисли пораждат злини - съм абсолютно убедена! Не вярвам в това - знам го ;)
Поздрави за хубавите разсъждения! И весел уикенд! :)
За мен явление "възмездие" няма. Не и такова, каквото си го представяме. Колко избити невинни хора има, колко дечица, колко животни, растения, същества? Понякога се гневим и искаме възмездие за някой, който не ни е направил кой знае какво - и забравяме безбройните убийства. Убийците най-често не са възмездени. Поне не в този си живот. (за други животи, отвъдното, карма и пр. не коментирам, че ще стане досадно дълго). А че лошите помисли пораждат злини - съм абсолютно убедена! Не вярвам в това - знам го ;)
Поздрави за хубавите разсъждения! И весел уикенд! :)
ние да си озаптим лошите мисли, а големите съдници, там, гори, или където и да са, ще отсъдят според делата. И за убийците ще има възмездие, не може да няма. Хубава вечер и благодаря за подкрепата!
monaliza121 написа:
Испанският режисьор Луис Бунюел казва, че единствената свобода, която има човек е в неговите мисли. Ако някой си получи заслуженото, то едва ли е от моите "греховни мисли". Те могат да окажат влияние върху мен, но не мисля, че имат силата да раздават възмездие.
Поздрав, Маконт!
Поздрав, Маконт!
защото аз лично чувствам вина, че съм ги допуснала. Усмивки от мен и поздрави на Варна!
diadokolio написа:
Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, за трудната тема!
Споменавате, че поводът е Ваша приятелка-"....не чак толкова, но се увлякла..." и че "...приемам доброто...".
Трудно е, много е трудно, а възлагаме трудната задача на Бог, който щял да отсъди и да го накаже.
Лесно е да съградим и множеството се устремява, за да се възползва, но не и да участва в сътворяването на блага.
Първият сигнал идва с думите- "...чакай мама, ти си почивай, а аз ще го направя...".
Всяко спестено усилие се помни и търси.
Темата Ви е-"възмездието и добротата".
Практик съм и ми е трудно с думите, ще коментирам от трудният ми опит из страната.
Първата ни крачка е, да поработим, за да се превърнем в огледало и да предупреждаваме събеседника, че сме успели, за да внимава с мислите си срещу нас, които ще се върнат върху него.
Не, не съм добричък, а отсипващ!
Четири години чакахме дете, а чухме-"...съжаляваме, но допуснахме грешка и ще остане без дясна ръка...".
Бях само на 24г., но непримирим и след като ги благослових..., се отправих към знаещ и можещ в Добринище. (сега съм дядо с 4-и внучета)
Старецът ми каза- "...момче, няма да е лесно, ако си добричък с дъщеря си, нужно е много търпение, внимание и ежедневни масажи, които да усвоиш...".
Той бе с добри намерения, но твърд към мен и биеше ръцете ми с пръчка, а после ми показваше масажите, за да съм чувствителен към докосванията върху детето си.
Благодарен съм му, отблагодарих му се, но най- голямата награда, за него бе, когато отидохме, след 12 години, той подхвърли топка и тя я улови.
После усвоих много практики, които държат домогващите се на разстояние, а бавно и внимателно ги поднасях на родителски срещи и в часа на класния.
Всяко ненавременно добро е ПАГУБНО, за получаващия го!!!
Спокойно ме изтрийте, ако не съм разбрал темата.
Приятни почивни дни!
С Уважение, дядо Кольо.
Благодаря Ви, за трудната тема!
Споменавате, че поводът е Ваша приятелка-"....не чак толкова, но се увлякла..." и че "...приемам доброто...".
Трудно е, много е трудно, а възлагаме трудната задача на Бог, който щял да отсъди и да го накаже.
Лесно е да съградим и множеството се устремява, за да се възползва, но не и да участва в сътворяването на блага.
Първият сигнал идва с думите- "...чакай мама, ти си почивай, а аз ще го направя...".
Всяко спестено усилие се помни и търси.
Темата Ви е-"възмездието и добротата".
Практик съм и ми е трудно с думите, ще коментирам от трудният ми опит из страната.
Първата ни крачка е, да поработим, за да се превърнем в огледало и да предупреждаваме събеседника, че сме успели, за да внимава с мислите си срещу нас, които ще се върнат върху него.
Не, не съм добричък, а отсипващ!
Четири години чакахме дете, а чухме-"...съжаляваме, но допуснахме грешка и ще остане без дясна ръка...".
Бях само на 24г., но непримирим и след като ги благослових..., се отправих към знаещ и можещ в Добринище. (сега съм дядо с 4-и внучета)
Старецът ми каза- "...момче, няма да е лесно, ако си добричък с дъщеря си, нужно е много търпение, внимание и ежедневни масажи, които да усвоиш...".
Той бе с добри намерения, но твърд към мен и биеше ръцете ми с пръчка, а после ми показваше масажите, за да съм чувствителен към докосванията върху детето си.
Благодарен съм му, отблагодарих му се, но най- голямата награда, за него бе, когато отидохме, след 12 години, той подхвърли топка и тя я улови.
После усвоих много практики, които държат домогващите се на разстояние, а бавно и внимателно ги поднасях на родителски срещи и в часа на класния.
Всяко ненавременно добро е ПАГУБНО, за получаващия го!!!
Спокойно ме изтрийте, ако не съм разбрал темата.
Приятни почивни дни!
С Уважение, дядо Кольо.
прекланям се пред Вас, че сте намерили сили да се концентрирате върху градивното, т.е. да помогнете на детето, а не върху омразата и отмъщението,
ckarlet написа:
Не се замисляй толкова много, Мая. Според мен просто е трябвало да се случи на този твой познат негативното, а не толкова от това, че ти си му била ядосана или наранена от него. Но път и това е вярно ,че рано или късно всичко се връща... Може и да си го е заслужил. Само не се обвинявай!
Пожелавам ти прекрасни почивни дни!
Пожелавам ти прекрасни почивни дни!
за съжаление аз съм така устроена и все търся вината в себе си. Не обичам да наранянвам и да причинявам зло, а наранят ли ме, обикновено махвам с ръка, но тези лошите мисли, се промъкват като змийчета. С тях се боря. Хубава есенна вечер и много положителни емоции.
mariniki написа:
а думите ти носят прекрасното послание
за промяна към по-добро... по пътя
към съвършенството...
поздравявам те..
за промяна към по-добро... по пътя
към съвършенството...
поздравявам те..
аз несъвършената. Поздрави и хубава и влюбена вечер, петък е!
kushel написа:
Нелоу! Няма само аз да фолософствам я.
Категорична не съм съгласен с твоите мекушави расъждение. Тоя, който е нападнал страната ми, клал е и изнасилвал наред, няма как да му простя. Ще го режа на филийки с най-голямо удоволствие. Мекушавостта поощрява гадовете, а те не са никак малко. Всичко трябва да се отмъщава с най-голяма жестокост, за де не посмява някой да го повтори пак. Американците умъртвиха 2 милиона души с две бомби, изгориха още 2 милиона с напалм, отровиха близо 6 милиона с оранж и други химикали и хвъряха уранови бомби в Сърбия. Използваха вакуумнви бомби в Ирак. Знаеш ли какво прави една вакуумна бомба? При избухването си нагорещява въздуха около себе си до хиляда градуса. Той светкавично се разширява и саздава нещо като вакуум. Следва бързо охлаждане и свиване с такава скорост,че всичко живо се сплесква като хартия. Има и още безброй злодейства, дело на тия изроди. Е, заслужават ли милост според теб? Според мен заслужават най-жестоки мъки и смърт. Всеки, който жали за тях, е същият престъпник. Надявам се, че проклятието ме ще ги застигне с пълна сила. За мен изобщо не ми пука. Ще умра с радост.
Категорична не съм съгласен с твоите мекушави расъждение. Тоя, който е нападнал страната ми, клал е и изнасилвал наред, няма как да му простя. Ще го режа на филийки с най-голямо удоволствие. Мекушавостта поощрява гадовете, а те не са никак малко. Всичко трябва да се отмъщава с най-голяма жестокост, за де не посмява някой да го повтори пак. Американците умъртвиха 2 милиона души с две бомби, изгориха още 2 милиона с напалм, отровиха близо 6 милиона с оранж и други химикали и хвъряха уранови бомби в Сърбия. Използваха вакуумнви бомби в Ирак. Знаеш ли какво прави една вакуумна бомба? При избухването си нагорещява въздуха около себе си до хиляда градуса. Той светкавично се разширява и саздава нещо като вакуум. Следва бързо охлаждане и свиване с такава скорост,че всичко живо се сплесква като хартия. Има и още безброй злодейства, дело на тия изроди. Е, заслужават ли милост според теб? Според мен заслужават най-жестоки мъки и смърт. Всеки, който жали за тях, е същият престъпник. Надявам се, че проклятието ме ще ги застигне с пълна сила. За мен изобщо не ми пука. Ще умра с радост.
като си тръгнал да оправяш света, твоите клетви ще стигнат ли убийците. Кушел, те вече превеждат Капитала там горе на еврейски, но не горят в ада. Тук става въпрос за т.н. малка правда, а не за глобалните злодейства. Там аршинът е друг, но не го определяме ние. Аз се опитвам да смиря мислите си и да не причинявам зло, а който го причинява, все някога ще получи възмездието или каквото и да е там, и без мен или теб и въпреки мен или теб.
stela50 написа:
преминават и негативни мисли... Дори си вменяваме
и чужда вина, упрекваме се за думи, премълчани,
или казани в момент на обида и разочарование...
Всичко е човешко и нормално, но обърква и тежи.
Не обичам да се връщам назад, когато съм простила,
но не и забравила, не искам да нося това в себе си,
но не винаги се получава, може би и това е твърде
човешко. Много хубава тема, обширна и важна...
Всеки човек сам избира , съзнателно , или не - пътя
на доброто или лошото, никой друг не носи вина, когато
на пътя му се появи неочаквано сложна ситуация, или
сериозно премеждие, би трябвало да потърси причината
в самия себе си... Много примери има в живота ни,
размисли ме, Майче, припомни ми някои моменти подобни
на случая с твоята позната... Негативното е в нея,
не идва от другаде.
Хубава вечер и спокойни дни !
и чужда вина, упрекваме се за думи, премълчани,
или казани в момент на обида и разочарование...
Всичко е човешко и нормално, но обърква и тежи.
Не обичам да се връщам назад, когато съм простила,
но не и забравила, не искам да нося това в себе си,
но не винаги се получава, може би и това е твърде
човешко. Много хубава тема, обширна и важна...
Всеки човек сам избира , съзнателно , или не - пътя
на доброто или лошото, никой друг не носи вина, когато
на пътя му се появи неочаквано сложна ситуация, или
сериозно премеждие, би трябвало да потърси причината
в самия себе си... Много примери има в живота ни,
размисли ме, Майче, припомни ми някои моменти подобни
на случая с твоята позната... Негативното е в нея,
не идва от другаде.
Хубава вечер и спокойни дни !
но аз се тюхкам за първичната реакция, която със сигурност носи последствия. След като премислиш и анализираш, логичният завършек е прошката, но лошата мисъл е пресекла мозъчните полукълба. Моля се да не е унищожителна. Усмивки, Таничка, да си починем, петък е!
31.
анонимен -
Делата и мислите ни са като бумеранг -
16.11.2012 21:16
16.11.2012 21:16
рано или късно ни застигат. Трудно е да не робуваш на своите страсти, да се извисиш над дребнавото, да бъдеш позитивен, но не е невъзможно. Поздрави за хубавия постинг, Мая! ;)
цитирайИма такава пословица, но си мисля, че тя е по - скоро желанието на човека за справедливост ... Тя, и мярката за възстановяване на хармонията е субективна, носим си я, родена от представите ни за добро и зло; за грях, възмездие, вина ... Мисля, че възмездяването за нечии дела не зависи от нас и че това е хубаво.
Поздрав за хубавия постинг, Маконт! Приятна вечер! :)
цитирайПоздрав за хубавия постинг, Маконт! Приятна вечер! :)
Случило се е, ако смяташ, че си сгрешила - може да се извиниш. Дали обаче е човек, който ще го приеме с нужното внимание? Волно или неволно грешим в ежедневието, но чувството на вина е по-жестоко, според мен. Освободи се от него! Лека вечер, хубавото те очаква в бъдещето ;))
цитирайНо дори тръгването е вид постижение. Много интересен постинг.
цитирайРадвам се да ти видя изплувалите гемии :)
цитирайВ това може би е красивата магия
на възможното израстване човешко.
Осъзнаването и промяната са пътя.
Бог си знае работата!
Поздрав за хубавия постинг!
цитирайна възможното израстване човешко.
Осъзнаването и промяната са пътя.
Бог си знае работата!
Поздрав за хубавия постинг!
gogi6666 написа:
рано или късно ни застигат. Трудно е да не робуваш на своите страсти, да се извисиш над дребнавото, да бъдеш позитивен, но не е невъзможно. Поздрави за хубавия постинг, Мая! ;)
Ще се справим със себе си. Красив и спокоен уикенд!
megg написа:
Има такава пословица, но си мисля, че тя е по - скоро желанието на човека за справедливост ... Тя, и мярката за възстановяване на хармонията е субективна, носим си я, родена от представите ни за добро и зло; за грях, възмездие, вина ... Мисля, че възмездяването за нечии дела не зависи от нас и че това е хубаво.
Поздрав за хубавия постинг, Маконт! Приятна вечер! :)
Поздрав за хубавия постинг, Маконт! Приятна вечер! :)
но тя една ли е за всички, или е строго индивидуална? Каквото и да е, важното е да станем по-добри. Поздрави и прекрасен и слънчев уикенд!
brym4ence87 написа:
Случило се е, ако смяташ, че си сгрешила - може да се извиниш. Дали обаче е човек, който ще го приеме с нужното внимание? Волно или неволно грешим в ежедневието, но чувството на вина е по-жестоко, според мен. Освободи се от него! Лека вечер, хубавото те очаква в бъдещето ;))
Опитвам се иначе да се преборя със лошите мисли в мен, самият факт, че си го признавам, е вече успех. А сега ведро напред, уикенд е, спокоен и в любов!
faktifakti написа:
Но дори тръгването е вид постижение. Много интересен постинг.
че можем поне да опитаме. Усмивки, Факти и фактически да си изкараш един приказен и слънчев уикенд!
dorichela написа:
Радвам се да ти видя изплувалите гемии :)
то пък ме изби на философия. Трябва, както е модно напоследък "да се събера" и да се върна към себе си. Коледа иде, трябват много усмивки и настроение. Прегръдки, момиче и весел уикенд, ти поне го можеш!
inel379 написа:
В това може би е красивата магия
на възможното израстване човешко.
Осъзнаването и промяната са пътя.
Бог си знае работата!
Поздрав за хубавия постинг!
на възможното израстване човешко.
Осъзнаването и промяната са пътя.
Бог си знае работата!
Поздрав за хубавия постинг!
важното е, че имаме достъп до магията, или сами можем да я сътворим. Благодаря, че прочете и много слънце и прекрасно настроение през уикенда!
Трябва да се помага на тези, които заслужават възмездие. Как ? Ако видиш някой такъв да се дави, натисни го във водата, за да не се мъчи.
цитирайне прави на другите това, което не искаш да правят на теб, съответно не им пожелавай това, което не искаш за себе си. Не съди! Не сме богоравни, за да съдим и разлепяме етикети по хора и постъпките им. Не е лесно, но с течение на времето човек се научава. Дори си мисля, че в израза "Бог да ги съди!" има нещо отмъстително, затова желая здраве на добрите си врагове. Все пак човек приятелите го забравят бързо, а враговете помнят и след смъртта (с усмивка)
цитирай
45.
malchaniaotnadejda7 -
Майче! Благодаря ти! Ще ме извиниш за фермана - приеми го като изповед.
17.11.2012 10:08
17.11.2012 10:08
Снощи като прочетох си казах - това е тежка категория, я сутринта с кафето...
Какво да ти кажа - приятно ме изненадваш. Минах през това - цели три години - брой три години назад. Не ден, не два, не. ТРИ ГОДИНИ - всеки божи ден ставах с този въпрос! Затова стоя зад всяка буква в написаното. Ако не те убие, ще обичаш повече от преди. Май прочетох някъде тук мисълта: "Слабият мрази, силният прощава, извисеният подминава..." Когато посегнат на мой приятел или на някого, когото обичам - ставам жестока. Откъде това - не знам. Сигурно кръвта ми е такава - много лоша ставам. И докато не го видя повален - не мирясвам. Ако ударят мен? Тогава - започвам като теб - същото. Ако е човек, на когото държа - минат 20 години и му простя за предателството. Но - минат 20 поне. :) А колко е един човешки живот! Колко му е! Помня, Христо Фотев - те говорят лошо за него, правят мръсотии и то не безобидни, а той се усмихва - "Нямам врагове", казва. Ама, че хаос от думи - накратко! - МОЖЕ ДА СПРЕ СЪЛЗИТЕ НА НЯКОГО И ДА ГО ПРИЛАСКАЕ, САМО СИЛНИЯТ, ИСТИНСКИЯТ ЧОВЕК. СТРАХЛИВЦИТЕ НЕ МОГАТ ДА ОБИЧАТ! А фалшиментите и обърканите люде и да искат - не го могат. Затова, народът е казал - в трудни мигове си личи, кой кой е. На маса всички сме "чудни` добри" - (с ударение на "И"-то - израз на баба ми, вечна й памет!) Или с други думи - "по делата ще ги познаете!". Като заговорих за баба ми - майката на моята майка - светла им памет!, (другата ми баба, попадията, си е отишла на 40 години и е била известна с добротата си) - тя на мравката път сторваше. Такъв силен характер, такава кротост, такава благост и мъдрост - няма, не срещнах. Целият огромен род се крепеше на тази благост и хармония. НЯМА ПО-ГОЛЯМА СИЛА НА ТОЗИ СВЯТ И ПО-ГОЛЯМА ТВЪРДОСТ И НЕПРЕКЛОННОСТ ОТ БЛАГОСТТА. ТЯ Е НЕСЛОМИМА. Тя е и нежност, и мъдрост, и обич, и упование, и хармония. Винаги добротворна. Винаги всеотдайна. Винаги пример за подражание. Баба ми неведнъж бе срещала смъртта, неведнъж бе срещала ужаса да загубиш всичко - буквално! И - благост, мъдрост, хармония. Ето това е пример за подражание. А такива като мен са дребни случаи, с лопата да ги ринеш! Нескопосани, недовършени духове. :) Апостол Павел, Свети Павел, се позовава на троичността на “ВЯРАТА, НАДЕЖДАТА и МИЛОСЪРДИЕТО”. Може би това ще ни избави!
цитирайКакво да ти кажа - приятно ме изненадваш. Минах през това - цели три години - брой три години назад. Не ден, не два, не. ТРИ ГОДИНИ - всеки божи ден ставах с този въпрос! Затова стоя зад всяка буква в написаното. Ако не те убие, ще обичаш повече от преди. Май прочетох някъде тук мисълта: "Слабият мрази, силният прощава, извисеният подминава..." Когато посегнат на мой приятел или на някого, когото обичам - ставам жестока. Откъде това - не знам. Сигурно кръвта ми е такава - много лоша ставам. И докато не го видя повален - не мирясвам. Ако ударят мен? Тогава - започвам като теб - същото. Ако е човек, на когото държа - минат 20 години и му простя за предателството. Но - минат 20 поне. :) А колко е един човешки живот! Колко му е! Помня, Христо Фотев - те говорят лошо за него, правят мръсотии и то не безобидни, а той се усмихва - "Нямам врагове", казва. Ама, че хаос от думи - накратко! - МОЖЕ ДА СПРЕ СЪЛЗИТЕ НА НЯКОГО И ДА ГО ПРИЛАСКАЕ, САМО СИЛНИЯТ, ИСТИНСКИЯТ ЧОВЕК. СТРАХЛИВЦИТЕ НЕ МОГАТ ДА ОБИЧАТ! А фалшиментите и обърканите люде и да искат - не го могат. Затова, народът е казал - в трудни мигове си личи, кой кой е. На маса всички сме "чудни` добри" - (с ударение на "И"-то - израз на баба ми, вечна й памет!) Или с други думи - "по делата ще ги познаете!". Като заговорих за баба ми - майката на моята майка - светла им памет!, (другата ми баба, попадията, си е отишла на 40 години и е била известна с добротата си) - тя на мравката път сторваше. Такъв силен характер, такава кротост, такава благост и мъдрост - няма, не срещнах. Целият огромен род се крепеше на тази благост и хармония. НЯМА ПО-ГОЛЯМА СИЛА НА ТОЗИ СВЯТ И ПО-ГОЛЯМА ТВЪРДОСТ И НЕПРЕКЛОННОСТ ОТ БЛАГОСТТА. ТЯ Е НЕСЛОМИМА. Тя е и нежност, и мъдрост, и обич, и упование, и хармония. Винаги добротворна. Винаги всеотдайна. Винаги пример за подражание. Баба ми неведнъж бе срещала смъртта, неведнъж бе срещала ужаса да загубиш всичко - буквално! И - благост, мъдрост, хармония. Ето това е пример за подражание. А такива като мен са дребни случаи, с лопата да ги ринеш! Нескопосани, недовършени духове. :) Апостол Павел, Свети Павел, се позовава на троичността на “ВЯРАТА, НАДЕЖДАТА и МИЛОСЪРДИЕТО”. Може би това ще ни избави!
Наистина трябва да си много, много силен, за да можеш да прощаваш и да не търсиш възмездие. А хората сме толкова дребни и докачливи същества, за съжаление и трудно преодоляваме собственото АЗ. Големи са тези, които успяват да го направят! Поздравявам те за чудесния постинг-размисъл! :)
цитирайБог е с праведника! Хубав уикенд!
цитирайborn написа:
Трябва да се помага на тези, които заслужават възмездие. Как ? Ако видиш някой такъв да се дави, натисни го във водата, за да не се мъчи.
ЖЕНСКИ ПРИКАЗКИ.
ЗЛОТО ЦАРУВА И ШЕСТВА ПОБЕДНО ПО СВЕТА. Защо?
Всяка секунда загива невинен. В Афганистан, Ирак, в Сирия, къде ли не.
Платени наемни професионални убиици, вършеят по света и налагат неправдата, мизерия сред 90% от хората в Света, нагло, нахално, брутално, въпреки всички религии и Богове, църкви и вероизповедания на земята, без да трепнат и да им мигне окото, с "чиста" съвест, в името само на едно. На техният личен интерес и воля те да са добре и да царуват, за сметка на останалото човечество, на което назначените и платени от тях попове, пастори, папи и патриарси внушават и пеят целодневно, потърпи, търпи и Господ ще те овъзмезди горе на небето.
Като грешниците насъди в пъклото, ода, а патилите е напатилите се, настрадалите са на земята, кротките добродушни, послушни и овчедушни изпрати за "компенсация" в рая небесен за вечни времена, където ще блаженства и чурулика заедно с другите блажени, с ангелите и ангелчетата.
Дали е и става наистина така?
Още никой не се е върнал, възкръснал след като о е починал да ни каже и ни накара да повярваме, че наистина е така.
А умрелите до днес са много милиарди, възкръснал само Иисус Христос както твърдят евангелията, и това е станало преди около 2000год.
В НАШЕ ВРЕМЕ НЯМА ТАКЪВ СЛУЧАЙ.
религия ни е поставило в такова положение, че негодяите се чувствуват безнаказани за извършеното зло. И кротките овчици се осланят на дядо Бог, на чуждите и безсмислени учения за прераждането, на кармата и тем подобни. Стига с тези "благонравни", съзерцателни и блудкави приказки! Оставете ги на мечтателните натури, те да страдат и да се мъчат. Склоняването на главата пред злото не е никаква добрина, а нещо още по-ужасно - стимулиране на същото това зло да прави каквото си иска.
цитирайТи си добър човек! За това си те харесвам и ценя. Все пак си мисля, че ако никое добро не остава ненаказано, то със злото не трябва да се церемоним много, много.
Лично аз нямам проблем със съвестта си, ако трябва да направя зло на злодей. Наистина, за да се размърдам ми трябва време и премисляне, но потегля ли, до край.
П.П. Да почешеш свирепите мопсове-вълкодави от мене.
цитирайЛично аз нямам проблем със съвестта си, ако трябва да направя зло на злодей. Наистина, за да се размърдам ми трябва време и премисляне, но потегля ли, до край.
П.П. Да почешеш свирепите мопсове-вълкодави от мене.
[quote=born]Трябва да се помага на тези,които заслужават възмездие.Как ?Ако видиш някой такъв да се дави,натисни го във водата, (за да не се мъчи.
ЖЕНСКИ ПРИКАЗКИ.
ЗЛОТО ЦАРУВА И ШЕСТВА ПОБЕДНО ПО СВЕТА.Защо?
Всяка секунда загива невинен.В Афганистан,Ирак,в Сирия, къде ли не.
Платени убийци,вършеят по света и налагат неправдата;мизерия сред 90% от хората в Света,нагло и брутално,въпреки всички религии и Богове на земята,без да им мигне окото,с"чиста"съвест,в името само на едно.На техният личен интерес- те да са добре и да царуват,за сметка на мизерията на останалото човечество,на което,назначени и платени от тях попове,пастори,папи и патриарси внушават целодневно,потърпи и Господ ще те овъзмезди на небето.
Като грешниците насади в ада,а настрадалите се на земята,кротки и послушни,изпрати за "компенсация" в рая за вечни времена,където ще блаженстват с други блажени и ангелчетата.
Дали става така,а?
Още никой не е възкръснал, след като е починал,да ни каже и потвърди,че наистина е така.
Умрелите са милиарди,възкръснал само Христос,както твърдят евангелията,и е станало преди 2000г.
В НАШЕ ВРЕМЕ НЯМА ТАКЪВ СЛУЧАЙ.
Защо злото царува и днес.Могъщо и непобедено.
НЕ СТЕ ЛИ СИ ЗАДАВАЛИ ТОЗИ ПРОСТИЧЪК ВЪПРОС?
За мен има 1 отговор.Защото добрите хора са наплашено и страхливо стадо.Не обичат риска от активна борба със злото,с готовност,ако потрябва да се умре в борбата със злото.
Никой не плаща на борци със злото.Не ги наема нито държава,нито милиардер.
А и не срещат разбиране,често и подкрепа от околните бедстващи,които все
ЧАКАТ И СЕ НАДЯВАТ НЯКОИ ДРУГ,АКО ПОТРЯБВА,ДА ЗАГИНЕ В БОРБАТА СЪС ЗЛОТО,А ТЕ ДА ПОЛУЧАТ СПАСЕНИЕТО НАГОТОВО.
Оправдания-безброй.Религиозни и морални,до..да не си развалят кефа.
Докато наемници на злото,слуги на властници и богаташи,макар и малко на брой безчинстват и го налагат със злоба.А малко е нужно на човечеството за да има мир и любов.
Не прави на другите това,което не искаш да ти правят и... и всичко ще е ок, както го пише в билията.
цитирайЖЕНСКИ ПРИКАЗКИ.
ЗЛОТО ЦАРУВА И ШЕСТВА ПОБЕДНО ПО СВЕТА.Защо?
Всяка секунда загива невинен.В Афганистан,Ирак,в Сирия, къде ли не.
Платени убийци,вършеят по света и налагат неправдата;мизерия сред 90% от хората в Света,нагло и брутално,въпреки всички религии и Богове на земята,без да им мигне окото,с"чиста"съвест,в името само на едно.На техният личен интерес- те да са добре и да царуват,за сметка на мизерията на останалото човечество,на което,назначени и платени от тях попове,пастори,папи и патриарси внушават целодневно,потърпи и Господ ще те овъзмезди на небето.
Като грешниците насади в ада,а настрадалите се на земята,кротки и послушни,изпрати за "компенсация" в рая за вечни времена,където ще блаженстват с други блажени и ангелчетата.
Дали става така,а?
Още никой не е възкръснал, след като е починал,да ни каже и потвърди,че наистина е така.
Умрелите са милиарди,възкръснал само Христос,както твърдят евангелията,и е станало преди 2000г.
В НАШЕ ВРЕМЕ НЯМА ТАКЪВ СЛУЧАЙ.
Защо злото царува и днес.Могъщо и непобедено.
НЕ СТЕ ЛИ СИ ЗАДАВАЛИ ТОЗИ ПРОСТИЧЪК ВЪПРОС?
За мен има 1 отговор.Защото добрите хора са наплашено и страхливо стадо.Не обичат риска от активна борба със злото,с готовност,ако потрябва да се умре в борбата със злото.
Никой не плаща на борци със злото.Не ги наема нито държава,нито милиардер.
А и не срещат разбиране,често и подкрепа от околните бедстващи,които все
ЧАКАТ И СЕ НАДЯВАТ НЯКОИ ДРУГ,АКО ПОТРЯБВА,ДА ЗАГИНЕ В БОРБАТА СЪС ЗЛОТО,А ТЕ ДА ПОЛУЧАТ СПАСЕНИЕТО НАГОТОВО.
Оправдания-безброй.Религиозни и морални,до..да не си развалят кефа.
Докато наемници на злото,слуги на властници и богаташи,макар и малко на брой безчинстват и го налагат със злоба.А малко е нужно на човечеството за да има мир и любов.
Не прави на другите това,което не искаш да ти правят и... и всичко ще е ок, както го пише в билията.
само Богуподобни, Маичка! Несъвършенството ни крещи отвсякъде, затова осъзнаването му си е крачица напред в пътечката "нека съм добър човек". Ех, ако бяхме недуални ... Какво ли щеше да е? Скука?:)
цитирайизлъга, че ще ми помогне, а се опита да ме набута в една гадна схема, защото се почувства велик, когато потърсих помощта му.
Аз изгубих парите, но запазих достойнството си - единственото, което ми остава...
И моля Бога да го вразуми:
http://cornflower.blog.bg/izkustvo/2012/08/27/tet-a-tet.993289
цитирайАз изгубих парите, но запазих достойнството си - единственото, което ми остава...
И моля Бога да го вразуми:
http://cornflower.blog.bg/izkustvo/2012/08/27/tet-a-tet.993289
born написа:
Трябва да се помага на тези, които заслужават възмездие. Как ? Ако видиш някой такъв да се дави, натисни го във водата, за да не се мъчи.
най-лесно е да съдим, трудно е да разберем. Поздрави!
martiniki написа:
не прави на другите това, което не искаш да правят на теб, съответно не им пожелавай това, което не искаш за себе си. Не съди! Не сме богоравни, за да съдим и разлепяме етикети по хора и постъпките им. Не е лесно, но с течение на времето човек се научава. Дори си мисля, че в израза "Бог да ги съди!" има нещо отмъстително, затова желая здраве на добрите си врагове. Все пак човек приятелите го забравят бързо, а враговете помнят и след смъртта (с усмивка)
с право аз се страхувам дори и от мисълта: "Бог ще ги съди", защото вече ти пожелаваш възмездието. Усмивки от мен и хубава седмица!
но нали за това сме тук, да надмогнем себе си. А кой до колко ще се справи, ще видим. Ако вярваме в преражданията, то тогава: До другият наш възможен живот, все си мисля, че поне аз лично няма да мога да успея да надживея всичката лошотия, заложена ни от това, че сме човеци. Прегръщам те горещо и спорна и спокойна седмица!
цитирайkometapg написа:
Наистина трябва да си много, много силен, за да можеш да прощаваш и да не търсиш възмездие. А хората сме толкова дребни и докачливи същества, за съжаление и трудно преодоляваме собственото АЗ. Големи са тези, които успяват да го направят! Поздравявам те за чудесния постинг-размисъл! :)
Пустото его, изобщо не е лесно да се пребориш с него. Поздрави и усмихната седмица!
miaa написа:
Бог е с праведника! Хубав уикенд!
че Бог е с нас!
то Вие ли сте героят. Не виждам изконечното зло да е победено. А и в моя постинг аз говоря по-скоро за чистотата на мислите и това, което предизвикваме с тях, когато искаме да отмъстим някому за причинено нам страдание. Изобщо не визирам големите убийци, мракобесници и т.н. А и принципът "око за око и зъб за зъб", не се е преборил със злото. Дори и отмъстено, лошото не е заличено. Просто е сторено още едно зло.
цитирайalchemist написа:
религия ни е поставило в такова положение, че негодяите се чувствуват безнаказани за извършеното зло. И кротките овчици се осланят на дядо Бог, на чуждите и безсмислени учения за прераждането, на кармата и тем подобни. Стига с тези "благонравни", съзерцателни и блудкави приказки! Оставете ги на мечтателните натури, те да страдат и да се мъчат. Склоняването на главата пред злото не е никаква добрина, а нещо още по-ужасно - стимулиране на същото това зло да прави каквото си иска.
ако отвърнеш на злото със зло, не множиш ли същото това зло. Ами ако успееш дори едно зло да поправиш, поне един човек от руслото на лошото да го направиш добър. Нима е невъзможно?!
kamosutrov написа:
Ти си добър човек! За това си те харесвам и ценя. Все пак си мисля, че ако никое добро не остава ненаказано, то със злото не трябва да се церемоним много, много.
Лично аз нямам проблем със съвестта си, ако трябва да направя зло на злодей. Наистина, за да се размърдам ми трябва време и премисляне, но потегля ли, до край.
П.П. Да почешеш свирепите мопсове-вълкодави от мене.
Лично аз нямам проблем със съвестта си, ако трябва да направя зло на злодей. Наистина, за да се размърдам ми трябва време и премисляне, но потегля ли, до край.
П.П. Да почешеш свирепите мопсове-вълкодави от мене.
понякога се запъвам като магаре на мост и в яда си, наистина може да умножа злините. Това се опитвам да променя в себе си, ясно ми е, че света няма да оправя, но със себе си мога да се преборя(надявам се). Усмихната седмица, а мопсовете ти помахват с лапичка!
elineli написа:
само Богуподобни, Маичка! Несъвършенството ни крещи отвсякъде, затова осъзнаването му си е крачица напред в пътечката "нека съм добър човек". Ех, ако бяхме недуални ... Какво ли щеше да е? Скука?:)
дано добричкият победи. Усмивки и спокойна и красива в есента си седмица ти желая!
cornflower написа:
излъга, че ще ми помогне, а се опита да ме набута в една гадна схема, защото се почувства велик, когато потърсих помощта му.
Аз изгубих парите, но запазих достойнството си - единственото, което ми остава...
И моля Бога да го вразуми:
http://cornflower.blog.bg/izkustvo/2012/08/27/tet-a-tet.993289
Аз изгубих парите, но запазих достойнството си - единственото, което ми остава...
И моля Бога да го вразуми:
http://cornflower.blog.bg/izkustvo/2012/08/27/tet-a-tet.993289
а за адвоката не се коси, това е правилното: "Дано Бог го вразуми", а не :"Всичко се връща на тази земя" или "И неговото ще го застигне". Все пак не се раждаме лоши, усвояваме го, точно затова трябва да се опитаме да променим света. Поне хората около нас, които обичаме и на които държим.
тия дни ми изтарашиха вилата и ми свиха монитора, клавиатурата (?!?), макрообектива и разни дреболии. Връщам се съботата, щото трябваше да работя на компютъра, и - изненадаааа :))))))))))))))))). Па се случи и на задушница да е. Е, вярвай ми, яко проклинах и хич не се вълнувам дали ще го стигне, или няма. Щото вкъщи като се влезе - веднага си личи - сиромашко и мизерно. Затова няма да съжалявам, ако онзи тупанин, който де факто се е нуждаел от монитор и клавиатура, а това значи, че е дошъл да "напазарува", откъдето пък следва, че е няко познат - ето затова няма да съжалявам.
цитирайyotovava написа:
тия дни ми изтарашиха вилата и ми свиха монитора, клавиатурата (?!?), макрообектива и разни дреболии. Връщам се съботата, щото трябваше да работя на компютъра, и - изненадаааа :))))))))))))))))). Па се случи и на задушница да е. Е, вярвай ми, яко проклинах и хич не се вълнувам дали ще го стигне, или няма. Щото вкъщи като се влезе - веднага си личи - сиромашко и мизерно. Затова няма да съжалявам, ако онзи тупанин, който де факто се е нуждаел от монитор и клавиатура, а това значи, че е дошъл да "напазарува", откъдето пък следва, че е няко познат - ето затова няма да съжалявам.
според мен, трудно, който и да е може да обуздае този, първият гняв, когато някой с нещо посегне на теб, но после, когато махнеш с ръка, когато си преживяла събитието не е така, нали. Усмивки, Вале, не можеш да ме убедиш, че си лош човек!
Аз си ги пердаша лошите когато са ми под ръка и така им помагам много, защото предотвратявам много по-тежкото възмездие, което ги очаква иначе. Мисля, че повечето разбират, че не ги пердаша от омраза, и затова не са много хората, които ме мразят. Винаги ми е кофти, когато гадно нещо се случи на някого, особено когато ми е близък, защото това значи, че не съм го пердашил достатъчно. Мисля, че трябва да наблегнеш на профилактитката, защото няма човек, подминат от възмездието и това не е наша заслуга.
цитирайvmir написа:
Аз си ги пердаша лошите когато са ми под ръка и така им помагам много, защото предотвратявам много по-тежкото възмездие, което ги очаква иначе. Мисля, че повечето разбират, че не ги пердаша от омраза, и затова не са много хората, които ме мразят. Винаги ми е кофти, когато гадно нещо се случи на някого, особено когато ми е близък, защото това значи, че не съм го пердашил достатъчно. Мисля, че трябва да наблегнеш на профилактитката, защото няма човек, подминат от възмездието и това не е наша заслуга.
за да ги отървем от истинската отплата за делата. Звучи добре, но за малките гряхчета и когато грешникът ти е под ръка. Обаче не към всеки мога да се отнеса като към собствено дете, защото такъв вид правда, рядко, но раздавам на децата. Усмивки и спокойна седмица!
makont написа:
за да ги отървем от истинската отплата за делата. Звучи добре, но за малките гряхчета и когато грешникът ти е под ръка. Обаче не към всеки мога да се отнеса като към собствено дете, защото такъв вид правда, рядко, но раздавам на децата. Усмивки и спокойна седмица!
vmir написа:
Аз си ги пердаша лошите когато са ми под ръка и така им помагам много, защото предотвратявам много по-тежкото възмездие, което ги очаква иначе. Мисля, че повечето разбират, че не ги пердаша от омраза, и затова не са много хората, които ме мразят. Винаги ми е кофти, когато гадно нещо се случи на някого, особено когато ми е близък, защото това значи, че не съм го пердашил достатъчно. Мисля, че трябва да наблегнеш на профилактитката, защото няма човек, подминат от възмездието и това не е наша заслуга.
за да ги отървем от истинската отплата за делата. Звучи добре, но за малките гряхчета и когато грешникът ти е под ръка. Обаче не към всеки мога да се отнеса като към собствено дете, защото такъв вид правда, рядко, но раздавам на децата. Усмивки и спокойна седмица!
Не, пердахът не е възмездие. Пердахът е грижа да не станат обект на възмездие. Ако човек е готов да пердаши, почти няма как да му се наложи. Не помня да ми се е налагал пердах постфактум. Ако няма злоба, омраза и сляпа амбиция или инат, пердахът върши чудеса. Ако зависеше от мен, щях да задължа учителите да понапердашват отвреме навреме калпазаните в училище. Преди години двама ученици в училището на съпругата ми загинаха, защото родителите им успяха да ги измъкнат от сурови наказания. Единия беше хвърлил пиратка върху учителка. В новото училище подновили бандитлъка, докато се блъснали с мотор в камион и сега вече ги няма.
Спокойствие и на теб!
но някои неща ме изваждат релси, макар че...
знам, че по някакъв начин ще бъде овъзмездена, има много примери.
Друго ме гложди - защо човек, осъзнавайки, че всичко в този свят се връща, може да си позволи лукса да твори злини.
цитирайзнам, че по някакъв начин ще бъде овъзмездена, има много примери.
Друго ме гложди - защо човек, осъзнавайки, че всичко в този свят се връща, може да си позволи лукса да твори злини.
yotovava написа:
но някои неща ме изваждат релси, макар че...
знам, че по някакъв начин ще бъде овъзмездена, има много примери.
Друго ме гложди - защо човек, осъзнавайки, че всичко в този свят се връща, може да си позволи лукса да твори злини.
знам, че по някакъв начин ще бъде овъзмездена, има много примери.
Друго ме гложди - защо човек, осъзнавайки, че всичко в този свят се връща, може да си позволи лукса да твори злини.
Това да направиш гадно на някой и да се чувстваш доволен от това си е направо извратено, но доста хора го могат и не го приемат така. Съгласна съм, че има и неволни грешки, когато нараняваш друг, без да искаш, не целенасочено, тогава е друго. Важното е да се усетиш и да опиташ да поправиш стореното(дано е поправимо). Сега усмивки от мен и хубав вторник!
Ей, опасна си , да знаеш! :)
цитирайinjir написа:
Ей, опасна си , да знаеш! :)
с усмивки. Поздрави и много слънчев и спокоен четвъртък!
Но у някои хора е в повече. Главно хора с амбиции. Те са готови на всичко, за да се изкачат по стълбата, която води надолу. И когато паднат, вината си е тяхна.
цитирайslavimirgenchev1953 написа:
Но у някои хора е в повече. Главно хора с амбиции. Те са готови на всичко, за да се изкачат по стълбата, която води надолу. И когато паднат, вината си е тяхна.
звучи успокоително. Наистина всеки си следва сам собственото израстване и преминава през грешките си и е въпрос на личен избор, дали тези грешки ще те извисят като личност, или ще продължиш да потъваш. Хубав и спокоен четвъртък!
В Стария Завет, предхождащ Христос е казано - "Зъб за зъб, око за око". Прадревна инерция. Понякога духовното подивяване у хората достига такива размери, че взаимното осъждане се превръща във форма на човешко съществуване. Това не е добронамерено оглеждане на ближния, а осъждане, превърнало се в смисъл на живота. Ако отнемем езика на осъждащия, той ще загине, ще изсъхне като растение без вода. От медицинска гледна точка, налице е вампиризъм, резултат от обсебване, при който обсебващият се стреми да овладее другия, за да се храни.
цитирайdjani написа:
В Стария Завет, предхождащ Христос е казано - "Зъб за зъб, око за око". Прадревна инерция. Понякога духовното подивяване у хората достига такива размери, че взаимното осъждане се превръща във форма на човешко съществуване. Това не е добронамерено оглеждане на ближния, а осъждане, превърнало се в смисъл на живота. Ако отнемем езика на осъждащия, той ще загине, ще изсъхне като растение без вода. От медицинска гледна точка, налице е вампиризъм, резултат от обсебване, при който обсебващият се стреми да овладее другия, за да се храни.
не вярвам осъждането да се е превърнало в смисъл на живота за който и да е от нас. Просто всеки има мнение. Неодобряването не е осъждане. Можем да приемем грешките и несъвършенствата на другите, без да ги осъждаме. А това с вампиризма, направо ми идва в повече.
"Никой не е съвършен, но може да се опита да се приближи до съвършенството, дори и на йота."
Съгласна съм с теб.
цитирайСъгласна съм с теб.
priqtel12 написа:
"Никой не е съвършен, но може да се опита да се приближи до съвършенството, дори и на йота."
Съгласна съм с теб.
Съгласна съм с теб.
важното е да имаме желание. Поздрави, Иве!
Напълно си права, че никой не е съвършен. Но въпрос на осъзнаване е човек да се стреми към съвършенство. Но самата природа на човек е такава, че не винаги го кара към това търсене, в смисъл, че много често човек е дребнав и действа първосигнално, прави грешки. И аз много често греша. После идва обвинението, което търси да потопи гемиите на човек. Но важно е човек да търси да просветлява погледа си! Смирението има смисъл за човек, който греши и търси промяна. А също и инициативността, стремежа към добри дела.
Поздрави!
цитирайПоздрави!
zvezdichka написа:
Напълно си права, че никой не е съвършен. Но въпрос на осъзнаване е човек да се стреми към съвършенство. Но самата природа на човек е такава, че не винаги го кара към това търсене, в смисъл, че много често човек е дребнав и действа първосигнално, прави грешки. И аз много често греша. После идва обвинението, което търси да потопи гемиите на човек. Но важно е човек да търси да просветлява погледа си! Смирението има смисъл за човек, който греши и търси промяна. А също и инициативността, стремежа към добри дела.
Поздрави!
Поздрави!
Дано станем по-добри, трябва да говорим з това, за да преодолеем несъвършенствата си. Усмивки и много настроение!
възмездието винаги постига правещите добро, защото хората са неразумни и винаги правят добро там, където ще им отхапят ръката...
цитирайrazkazvachka написа:
възмездието винаги постига правещите добро, защото хората са неразумни и винаги правят добро там, където ще им отхапят ръката...
Винаги се питам, защо сме толкова глупави. То това да си добър в днешно време се взема за глупост. А грешим, и уж се учим, и пак с двата крака. Усмивки от мен и благодаря за ударното гостуване, така те харесвам, да си дейна!
Търсене
За този блог
Гласове: 44538