Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2012 13:47 - "Кур. услуга" не е това, което си мислите...
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 26763 Коментари: 82 Гласове:
99

Последна промяна: 28.11.2012 14:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Я малко смях, че напоследък всичко е толкова минорно, сякаш не идва Коледа, а краят на Света.
 
За Вас: Усмивки от счетоводителскте хроники                       Влетях бясна в стаята на шефа: „Няма да престанеш с тези простотии!”          Неизменната усмивка и питащите очи” „Какво бе, Майчето, пак съм сгазил лука?” - „Кажи ми как да го осчетоводя това, сега? През дебитната карта от фирмената сметка, ясно се вижда: Плащане „LIDO”; Трябваше и от „Мулен Руж „ да направиш плащането от сметката”, гневя се аз.        Както винаги се разхихика и ме замери със вечното: „Ти си умница, ще измислиш нещо”.        Абе, че съм умница, умница съм, но понякога и на мен не ми стига въображението да облека в законова форма всичките им глупости. Ами, осчетоводих го към командировката във Франция, като „Посещение на клуб на строителя”.........с едни готини строителки, с едни перушини. Слава богу, мина и ревизия, данъчните не го видяха (добре, че не посещават често „LIDO” в Париж). Легализирах го, но не винаги е лесно да измислиш нещо. Как Ви се стува, веднъж ми носи фактура с основание: „Кур. такси”. Е, колкото и да съм почтено момиче, веднага ми минаха куп глупости през главата. Каква може да е тази услуга? При зададения въпрос, ме светна: „Курортни такси, бе Майчето”. Е, та от тогава Куриерски услуги, Курортни такси и Компресорна уредба никога не съкращавам.           Честно, омръзна ми да ги уча, че не за всяка глупост трябва да ми носят фактура. Една от моите работодателки си беше купила прашки и сутиени и взела фактура. Е, как да го осчетоводя това??? Тя ми подсказва: „Като представителни не може ли?”. Интересно, идваше ми да я попитам при коя ли професия се изисква такава „представителност”???, но нали съм възпитана и миличка, като гърмяща змия. Добре, че не и хрумна да ми даде съвет да ги осчетоводя като работно облекло....
       За последно един виц "Попитали един директор на предприятие: "Господин директор, Вие имате ли си любовница?". "О, не знам"-отговорил той, "Питайте главния ми счетоводител".
          Усмивки за всички и умната с документацията. Вярно, че счетоводителят знае всичко, но...
           А сега се насладете на "Клуба на строителя".





Гласувай:
100



1. malchaniaotnadejda7 - :)
28.11.2012 14:48
Здравей, Майче!:) Припомни ми добрите стари времена, когато цели 4 години от живота ми се занимавах с несвойствената дейност бизнес - и насън, че и наяве - 15 до 17 часа от денонощието. Знаех си трите сметки наизуст - нещо завидно за човек като мен, а "представителните" никога не бърках. Даже успях да убедя едни хиени в не помня кое министерство, че не бива да плащам данъци, защото "продуктът на дейносста ми е в чужбина".:) Само една година, разбира се, иначе плащахме като луди. Знам, какво е - да намериш сили да ни разсмееш, това си е чудо. Няма такъв счетоводител, искам да кажа. А това с LIDO e абсолютен връх. :) Веднъж, пращах едни мостри за международно изложение - 50 тина водещи наши фирми - не бяхме мигнали денонощия и един свиреп "шегобиец", който нещо воюваше с мен - голяма хиена, звъни в офиса - "Будоарът на Искрова ли е?".:) После го гоних до дупка - трябваше да ми плаща 5 000 лева стари пари за обида + затвор 5 години за нелоялна конкуренция. Опростих му ги де. Но счетоводител да се весели като теб, не бях срещала! Ти си извънземна, наистина!:) LIDO! :))) Щом ме караш да се смея днес... Прегръдки!:)
цитирай
2. ivana59 - :))) Иде Коледаааа!
28.11.2012 14:50
От тази година учителите избират облекло " по индивидуалния вкус и потребност на всяко лице, съобразен с деловия вид и благоприличие, съответстващи на служебното му положение." И вече не е работно, а представително облекло.
Хубав следобед, Мая!
цитирай
3. makont - О, Наденце, пиша го, за да докажа, че счетито съвсем не е сухар
28.11.2012 14:57
malchaniaotnadejda7 написа:
Здравей, Майче!:) Припомни ми добрите стари времена, когато цели 4 години от живота ми се занимавах с несвойствената дейност бизнес - и насън, че и наяве - 15 до 17 часа от денонощието. Знаех си трите сметки наизуст - нещо завидно за човек като мен, а "представителните" никога не бърках. Даже успях да убедя едни хиени в не помня кое министерство, че не бива да плащам данъци, защото "продуктът на дейносста ми е в чужбина".:) Само една година, разбира се, иначе плащахме като луди. Знам, какво е - да намериш сили да ни разсмееш, това си е чудо. Няма такъв счетоводител, искам да кажа. А това с LIDO e абсолютен връх. :) Веднъж, пращах едни мостри за международно изложение - 50 тина водещи наши фирми - не бяхме мигнали денонощия и един свиреп "шегобиец", който нещо воюваше с мен - голяма хиена, звъни в офиса - "Будоарът на Искрова ли е?".:) После го гоних до дупка - трябваше да ми плаща 5 000 лева стари пари за обида + затвор 5 години за нелоялна конкуренция. Опростих му ги де. Но счетоводител да се весели като теб, не бях срещала! Ти си извънземна, наистина!:) LIDO! :))) Щом ме караш да се смея днес... Прегръдки!:)

човек, и, че счетоводството е вид изкуство. А ако работиш с усмивка, направо си е удоволствие. Прегръдки от мен!
цитирай
4. makont - Ей, как ми влезе в тона,
28.11.2012 15:48
ivana59 написа:
От тази година учителите избират облекло " по индивидуалния вкус и потребност на всяко лице, съобразен с деловия вид и благоприличие, съответстващи на служебното му положение." И вече не е работно, а представително облекло.
Хубав следобед, Мая!

и внимавайте какво ще пише на фактурата. Усмивки!
цитирай
5. monaliza121 - Хаха, Майчеее!:))) Кур. таксата ...
28.11.2012 15:51
Хаха, Майчеее!:)))
Кур. таксата е много популярна по нашите морски ширини.:)))
Мерси за доброто настроение!:)
цитирай
6. tili - Ох! Свалям Downton Abbey,
28.11.2012 16:13
та компа не ще да пусне и клипа, ама ще го видя после.
Счетоводител - почти магьосник:) Необходимо зло сте си! нали съм ти казвала, че най-добрата ми приятелка е счети и се казва Мая. Та ведъж и с нея си осчетоводихме един Мулен руж. Което си требе, си требе, хехе:)

Пия чай с джинжър и канела, изгниха ми бъбреците. Мечтая си за един Бушмииилс:(

И кажи, че буквите не познават:"М - трудолюбие и педантичност" ;-)))))))))
цитирай
7. makont - Нали, знам си аз, че вие там по-морето сте по-напреднали.
28.11.2012 16:19
monaliza121 написа:
Хаха, Майчеее!:)))
Кур. таксата е много популярна по нашите морски ширини.:)))
Мерси за доброто настроение!:)

Радвам се, че те накарах да се засмееш. Хубава и спокойна вечер!
цитирай
8. makont - Тили, стегни се и си пийни един Буш..., да ти шупнат лекарствата.
28.11.2012 16:20
tili написа:
та компа не ще да пусне и клипа, ама ще го видя после.
Счетоводител - почти магьосник:) Необходимо зло сте си! нали съм ти казвала, че най-добрата ми приятелка е счети и се казва Мая. Та ведъж и с нея си осчетоводихме един Мулен руж. Което си требе, си требе, хехе:)

Пия чай с джинжър и канела, изгниха ми бъбреците. Мечтая си за един Бушмииилс:(

И кажи, че буквите не познават:"М - трудолюбие и педантичност" ;-)))))))))

От мен да знаеш, който не пие на масата, пие в аптеката. Усмивки!
цитирай
9. анонимен - Хареса ми и без
28.11.2012 16:37
да питам главната счетоводителка. :)))
цитирай
10. kimiraikkonen - КУР. ТАКСИ КАКВО ТОВА КИМИ НЕ ВОЗИЛ ...
28.11.2012 16:38
КУР. ТАКСИ КАКВО ТОВА КИМИ НЕ ВОЗИЛ ТАКСИ КИМИ БОЛИД КАРА Ф1
цитирай
11. sande - Санде: Насмя ме. Още веднъж доказа, че счетоводителките не са скучни и бюрократи, а в случая
28.11.2012 16:41
ти си една много ценна щетоводителка. Защото щетите не може да ги води кой и да е. И да ги камуфлира като целесъобразни и оправдани във всяко отношение неизбежни разходи.
цитирай
12. kamosutrov - Привет на повелителката на свирепите мопсове-вълкодави
28.11.2012 16:53
Следват 2 вица подарък.
Виц1
Мъж влиза в магизин за пилци. Птички, де и хленчи през сълзи. Милото ми детенце иска папагала! Поооомоооощ!
Продавачът му казал любезно, че има цяла стая с папагали и "само попитай...".
Заразглеждал бащата папагалите и се спрял на едно нищо и никакво папагалче, ама с цена 1000 лв. Всички останали, не повече от 300 лв.
Че що за папагал е този? Ситен, дребен, едноцветен, пък струва толкова много?
А, този ли? Малък, ама умее каратето.
Така ли? Как?
О да, кажете му Коко /така се казват всички папагали/ карате.
Ще ми покажете ли?
Продавачът: Коко, клетка, карате! И Коко направил клетката на клечки за зъби и талаш.
Мъжът се изхилил злорадо и купил папагала. Прибира се и негов съсед го срещнал.
К`во си купил, съседе?
Папагал, домашен любимец за хлапето?
И как се Казва?
Коко...
И за колко пари?
За 1000 лв.
Ее, що така бе? Много пари!!!!!
Амо умее каратето...
Да бе,, папагал Коко, карате! Кур карате....
Виц2
В заведение възрастен и слабоват мъж си поръчал риба. Донесли му, а той си поискал и лимон. Няма гасподине, ония /и посочил една маса на която седели 4-5 мутри/ го използваха всичкия.
Възрастния мъж отишъл при тях и попитал за лимон.
-Брато, изедохме го-съчинил трудно изречение мутрагеньо. Тук има едни корички, земи ги.Ама я съм ги стискАл, да знаеш
Мъжът взел есна корича и седнал. Пошушнал нещо на коричката и тя започнала да пуска сок като чешма.
Мутрите се ококорили. Брато, ти к`ъв си бе?
А, аз съм главен счетоводител...
цитирай
13. makont - Хич и не питай,
28.11.2012 16:55
parasol написа:
да питам главната счетоводителка. :)))

тя да му мисли, винаги се намира начин. Усмивки!
цитирай
14. makont - Браво на Кими,
28.11.2012 16:56
kimiraikkonen написа:
КУР. ТАКСИ КАКВО ТОВА КИМИ НЕ ВОЗИЛ ТАКСИ КИМИ БОЛИД КАРА Ф1

сигурно машината е добра.
цитирай
15. makont - Хеле целесъобразни и обвързани с приходите разходи,
28.11.2012 16:57
sande написа:
ти си една много ценна щетоводителка. Защото щетите не може да ги води кой и да е. И да ги камуфлира като целесъобразни и оправдани във всяко отношение неизбежни разходи.

наруших половината законодателство. Усмивки, Санде!
цитирай
16. hristo27 - Ако на същата счетоводителка и д...
28.11.2012 16:59
Ако на същата счетоводителка и донесат фактура от Sex Shop, посоченият разход в задбалансова сметка ли ще се отчете? :)))
цитирай
17. makont - Точно така, от нищо нещо правим,
28.11.2012 17:14
kamosutrov написа:
Следват 2 вица подарък.
Виц1
Мъж влиза в магизин за пилци. Птички, де и хленчи през сълзи. Милото ми детенце иска папагала! Поооомоооощ!
Продавачът му казал любезно, че има цяла стая с папагали и "само попитай...".
Заразглеждал бащата папагалите и се спрял на едно нищо и никакво папагалче, ама с цена 1000 лв. Всички останали, не повече от 300 лв.
Че що за папагал е този? Ситен, дребен, едноцветен, пък струва толкова много?
А, този ли? Малък, ама умее каратето.
Така ли? Как?
О да, кажете му Коко /така се казват всички папагали/ карате.
Ще ми покажете ли?
Продавачът: Коко, клетка, карате! И Коко направил клетката на клечки за зъби и талаш.
Мъжът се изхилил злорадо и купил папагала. Прибира се и негов съсед го срещнал.
К`во си купил, съседе?
Папагал, домашен любимец за хлапето?
И как се Казва?
Коко...
И за колко пари?
За 1000 лв.
Ее, що така бе? Много пари!!!!!
Амо умее каратето...
Да бе,, папагал Коко, карате! Кур карате....
Виц2
В заведение възрастен и слабоват мъж си поръчал риба. Донесли му, а той си поискал и лимон. Няма гасподине, ония /и посочил една маса на която седели 4-5 мутри/ го използваха всичкия.
Възрастния мъж отишъл при тях и попитал за лимон.
-Брато, изедохме го-съчинил трудно изречение мутрагеньо. Тук има едни корички, земи ги.Ама я съм ги стискАл, да знаеш
Мъжът взел есна корича и седнал. Пошушнал нещо на коричката и тя започнала да пуска сок като чешма.
Мутрите се ококорили. Брато, ти к`ъв си бе?
А, аз съм главен счетоводител...

поздрави, че отивам да стискам едни лимони, да видим какво ще пусне!
цитирай
18. makont - А, не, не ги обичам задбалансовите сметки,
28.11.2012 17:16
hristo27 написа:
Ако на същата счетоводителка и донесат фактура от Sex Shop, посоченият разход в задбалансова сметка ли ще се отчете? :)))

всичко в баланса. В края на крайщата за всичко си има оправдание, нали!? Усмивки, Ице!
цитирай
19. mt46 - Поздрав, Майчето!...
28.11.2012 17:40
Май че си като майка на фирмата...
цитирай
20. makont - Абсолютно,
28.11.2012 17:46
mt46 написа:
Май че си като майка на фирмата...

даже и бебето на шефа от време навреме гледам, защот обожавам бебетата(а никой все още не ме прави баба). Знаеш ли как обича да си играе с печатите. Усмивчици от мен!
цитирай
21. tit - Няма невъзможни неща!!!:)))
28.11.2012 17:50
За счетоводителя...когато знае как да води!;)
цитирай
22. makont - Нещо като вълшебница,
28.11.2012 18:05
tit написа:
За счетоводителя...когато знае как да води!;)

положение замазваме всякакво. Усмивки и спокойна вечер!
цитирай
23. sestra - Еее-хехех, добри :)
28.11.2012 18:24
Широка тематика имате в счетоводния сектор. Това ми напомни как вчера, като си вървях по редовния маршрут и чета на един изнесен ценоразпис:
Св ребра
Св шунка
Св без кост... и тук се спрях, викам си, много светии, много нещо на пазара, ама друго било.
цитирай
24. scarlety - Майче,
28.11.2012 18:33
ти си единственото счети, което ме кара да се усмихвам:)))
Предстоят новогодишни тържества! А знаеш ли какво е счетоводното записване,м ? ДЕБИТ МАСА,КРЕДИТ КАСА! :)
Поздрави и усмивки!:)
цитирай
25. mariniki - благодаря ти...
28.11.2012 18:39
за усмивката...
и прекрасното настроение...
ти си чудесница...
цитирай
26. ckarlet - Е, много е весело при вас, Мая:) ...
28.11.2012 18:42
Е, много е весело при вас, Мая:)
Нашата главна счетоводителка още преди да се закупи каквото и да било, първо казва може или не:)) А при вас е обратното:) Демокрация:))
Поздрави и от мен!
цитирай
27. megg - Хей, Маконт, браво на теб! :)
28.11.2012 18:57
Знаеш и две, и двеста! Ама който си го може, си го може!
Благодаря за веселото настроение! Така де, Коледа иде, усмивки да има!
Поздрав! :)
цитирай
28. gocho52 - Die Pute braucht eine Kur.
28.11.2012 19:08
Така рече немският ветеринар на Фрау Меркел.
цитирай
29. stela50 - Не зная за другите счетоводители,
28.11.2012 19:54
но ти си специална... хареса ми усмихнатия и почти празничен
работен ден на вашата фирма, за завиждане си е...
Колкото до съкращенията, фактурите и ... направо образци на хумора...
Благодаря ти за усмивките, мила ... имах нужда ... Благодаря !
цитирай
30. brym4ence87 - Важното да заприходиш тези кур. такси, кур. услуги в съответната графа. ;-)
28.11.2012 20:00
То точно за това е и платил шефът ти. А счетоводителят може всичко (ако поиска!). Поздрави! ;-)
цитирай
31. boristodorov56 - Запиши ме в Клуба на строителя - а съм ...
28.11.2012 20:35
Запиши ме в Клуба на строителя - а съм бетонджия!
цитирай
32. анонимен - Четох в движение през телефона и се смях на комичната ситуация ;))
28.11.2012 21:29
Това с фактурите си е цяло факирство! ;)) Поздрави за свежия постинг, Мая!
цитирай
33. 4aiotgluhar4e - :)))
28.11.2012 22:27
Ха-ха, Майче, какъв смях му дръпнах с тая кур. услуга! Което си е право, право е - Хчетоводителите са магьосници, както казваше мой колега. Въх, как се присетих за тоя образ! Понеже обожаваше счетоводството, с часове обясняваше защо наистина било симфония отцифри и беше изчел Гьоте от - до. А, ето ти идея! Ако му посветиш време, ще се справяш без проблем с евфемизмите, нужни да прикриват шефски срамотии :)))
цитирай
34. magnoliya - Приятно и весело ми беше тук! Б...
28.11.2012 23:26
Приятно и весело ми беше тук!
Благодаря ти!
цитирай
35. faktifakti - Развесели ме .
28.11.2012 23:42
Искам още усмивки.
цитирай
36. jabalka - Привет и от мен Маконт! :))
28.11.2012 23:50
Както винаги с много хумор и пълен контрол в оплескани ситуации!
"представителни..."особена ситуация! :)
Това човека, когато е човек с въображение и счетоводството се превръща в приятно занимание!:))
цитирай
37. kite333 - Хехехех
29.11.2012 09:07
Много си мила твоите работодатели даже :))
цитирай
38. makont - А в един стол беше написано "Меньо за деня",
29.11.2012 11:00
sestra написа:
Широка тематика имате в счетоводния сектор. Това ми напомни как вчера, като си вървях по редовния маршрут и чета на един изнесен ценоразпис:
Св ребра
Св шунка
Св без кост... и тук се спрях, викам си, много светии, много нещо на пазара, ама друго било.

всякакви смехории. Усмивки от мен и хубав ченвъртък.
цитирай
39. makont - Здравей Ади, дебит маса, кредит каса сега го започваме,
29.11.2012 11:02
scarlety написа:
ти си единственото счети, което ме кара да се усмихвам:)))
Предстоят новогодишни тържества! А знаеш ли какво е счетоводното записване,м ? ДЕБИТ МАСА,КРЕДИТ КАСА! :)
Поздрави и усмивки!:)

там вече съм специалистка. От 22 затваряме фирмата и дим да ни няма, ще поработваме на Банско. Усмивки и от мен!
цитирай
40. makont - И вълшебница, понякога,
29.11.2012 12:58
mariniki написа:
за усмивката...
и прекрасното настроение...
ти си чудесница...

с молива и калкулатора. Усмивки!
цитирай
41. makont - Скарлет, обикновено счетитата казват как нещо Не Може ДА Бъде Направено,
29.11.2012 12:59
ckarlet написа:
Е, много е весело при вас, Мая:)
Нашата главна счетоводителка още преди да се закупи каквото и да било, първо казва може или не:)) А при вас е обратното:) Демокрация:))
Поздрави и от мен!

аз работя наопъки, търся начин Да Го Направя. Винаги се намира. Усмивки!
цитирай
42. makont - Радвам се, че те усмихнах, Мег!
29.11.2012 13:01
megg написа:
Знаеш и две, и двеста! Ама който си го може, си го може!
Благодаря за веселото настроение! Така де, Коледа иде, усмивки да има!
Поздрав! :)

Хубав четвъртък и много настроение!
цитирай
43. makont - Не че разбирам немски,
29.11.2012 13:03
gocho52 написа:
Така рече немският ветеринар на Фрау Меркел.

но общо взето схванах насоката. То е като две българки пътували във влака. Влиза един унгарец и ги поздравява: "Йоно пут ке варош", те не дочули добре и се стъписали: "Пено, к,во иска тоа от нас, ма?"Усмивки!
цитирай
44. makont - Благодаря ти, Танче,
29.11.2012 13:05
stela50 написа:
но ти си специална... хареса ми усмихнатия и почти празничен
работен ден на вашата фирма, за завиждане си е...
Колкото до съкращенията, фактурите и ... направо образци на хумора...
Благодаря ти за усмивките, мила ... имах нужда ... Благодаря !

специална съм, да. Това е защото всичките ми работодатели са ми и приятели и работя с огромно удоволствие. Нямам работно време, ходя в която фирма, когато си поискам и всичко ни е наред. С любов трябва да се прави всичко, тогава всички са Специални. Предгръдка от мен, и ти си Специално момиче!
цитирай
45. makont - Питаш ли ме какво ми беше, докато уцеля графите?
29.11.2012 13:06
brym4ence87 написа:
То точно за това е и платил шефът ти. А счетоводителят може всичко (ако поиска!). Поздрави! ;-)

Усмивки!
цитирай
46. inel379 - Баща ми е счетоводител!:)
29.11.2012 14:53
Компютърът назад след него остава!:)
Всичко е подредено в главата му още преди да се случи!:)
Нема лабаво!:)
Семейно разтоварване с муз. микс!
Веселба!
Днес есента гальовно вълшебства!
Да й се порадваме, както подобава!
Поздрав и усмивки!:)))
цитирай
47. makont - О, Боре, записан си,
29.11.2012 15:53
boristodorov56 написа:
Запиши ме в Клуба на строителя - а съм бетонджия!

в първите редици, при видните дюлгери. Усмивки!
цитирай
48. makont - Ей, не чети в движение, ще си повредиш очите, а са си ценни при
29.11.2012 15:54
gogi6666 написа:
Това с фактурите си е цяло факирство! ;)) Поздрави за свежия постинг, Мая!

нашето взиране. Нали и ти като мен се взираш, ти в разни жички и клемички, а аз в цифрички и фактурки. Усмивки!
цитирай
49. makont - Мило Чайче, понякога и Гьоте е безпомощен,
29.11.2012 15:56
4aiotgluhar4e написа:
Ха-ха, Майче, какъв смях му дръпнах с тая кур. услуга! Което си е право, право е - Хчетоводителите са магьосници, както казваше мой колега. Въх, как се присетих за тоя образ! Понеже обожаваше счетоводството, с часове обясняваше защо наистина било симфония отцифри и беше изчел Гьоте от - до. А, ето ти идея! Ако му посветиш време, ще се справяш без проблем с евфемизмите, нужни да прикриват шефски срамотии :)))

тогава включвам тежката артилерия. Усмивчици, а счетоводството наистина е симфония, изкуство от където и да го погледнеш.
цитирай
50. makont - Радвам се цвете Магнолия,
29.11.2012 15:57
magnoliya написа:
Приятно и весело ми беше тук!
Благодаря ти!

това ми беше целта. Още усмивки ти изпращам!
цитирай
51. makont - Като се сетя за още някоя смехорийка ще подновя дозата смях,
29.11.2012 16:00
faktifakti написа:
Искам още усмивки.

сега съм сериозна, че са ме полазили разни такси и тям подобни. Но ти изпращам усмивки, Факти, от най-фактическите и истинските!
цитирай
52. makont - В тези случай, Ябълчице, го карам предимно на въображение
29.11.2012 16:01
jabalka написа:
Както винаги с много хумор и пълен контрол в оплескани ситуации!
"представителни..."особена ситуация! :)
Това човека, когато е човек с въображение и счетоводството се превръща в приятно занимание!:))

ама така си въобразявам, че аз сама да си повярвам. Иначе как ще убедиш данъчните, а? Ако трябва тренирам пред огледалото, докато не се заблудя, че се заблуждавам. Усмивки!
цитирай
53. makont - О Кейти, къде си ти?
29.11.2012 16:03
kite333 написа:
Много си мила твоите работодатели даже :))

Аз съм мила като гърмяща змия, нали така написах по-горе в постинга. А точно този работодател, за които пиша, те са ни семейни приятели. Много ги обичам и затова работата върви. Когато сгрешим нещо си купуваме по един водомер, за да видим, колко сме "гола вода" и с усмивка напред.
цитирай
54. makont - А в къщи аз съм издънката, друг счети няма,
29.11.2012 16:04
inel379 написа:
Компютърът назад след него остава!:)
Всичко е подредено в главата му още преди да се случи!:)
Нема лабаво!:)
Семейно разтоварване с муз. микс!
Веселба!
Днес есента гальовно вълшебства!
Да й се порадваме, както подобава!
Поздрав и усмивки!:)))

обаче, ако след мен поколенията се захванат с тази професия каква Мая ще имат. Усмивки от мен и поздрави на колегата.
цитирай
55. mmmmmmmmm - Преди известно време
29.11.2012 17:20
моите родители ми разказаха интересна историйка.....Имало въведи някакви книжки за вересии.Като си вземеш заплатата и ти задраскват вписаната вересията.Така на едно общо селско тържество в книжката на всеки записват "1кур."....Много хора от цяло село са и има нужда от съкращение,защото опашката е голяма....Идва време за заплата.Една оперена стара мома подава книжката и възмутено се извиква "Това ...там...дето сте го писали ...1 кур....никой не ми го е дал!". Трябвало дълго да й обясняват,че става въпрос за курбана от събора не селото!:)....
Благодаря за доброто настроение!:)
цитирай
56. makont - Ето, още единизвод си направихме: В никакъв случай не съкращавай и курбан!
29.11.2012 17:56
mmmmmmmmm написа:
моите родители ми разказаха интересна историйка.....Имало въведи някакви книжки за вересии.Като си вземеш заплатата и ти задраскват вписаната вересията.Така на едно общо селско тържество в книжката на всеки записват "1кур."....Много хора от цяло село са и има нужда от съкращение,защото опашката е голяма....Идва време за заплата.Една оперена стара мома подава книжката и възмутено се извиква "Това ...там...дето сте го писали ...1 кур....никой не ми го е дал!". Трябвало дълго да й обясняват,че става въпрос за курбана от събора не селото!:)....
Благодаря за доброто настроение!:)

Поздрави и се радвам, че те накарах да се усмихнеш!
цитирай
57. kite333 - Аз съм другаде, но и тук, за да те чета - теб и няколко други човека :))
30.11.2012 08:55
И аз имам малко счетоводен стаж, поназнайвам нещата.
И ще ми разправят,че била скучна професия тц, тц тц...
цитирай
58. raiavid - Браво!
30.11.2012 10:38
Усмихна ме. Клипът е страхотен, както и филма "Мулен Руж"
цитирай
59. tanelia - :)
30.11.2012 12:00
:) Поздравявам те Мая. Много ми хареса написаното :).
цитирай
60. makont - Нали, артистична си е отвсякъде.
30.11.2012 13:48
kite333 написа:
И аз имам малко счетоводен стаж, поназнайвам нещата.
И ще ми разправят,че била скучна професия тц, тц тц...

Прегръдки, липсваш тук!
цитирай
61. makont - Здравей Райче, радвам се, че се засмя,
30.11.2012 13:49
raiavid написа:
Усмихна ме. Клипът е страхотен, както и филма "Мулен Руж"

това ми беше целта. Още много усмивки и настроение днес!
цитирай
62. makont - Ти поне ме разбираш.
30.11.2012 13:50
tanelia написа:
:) Поздравявам те Мая. Много ми хареса написаното :).

Поздрави от сърце и успех и усмивки!
цитирай
63. joysii - Маки, я се погрижи да ошеташ няколко ...
01.12.2012 11:02
Маки, я се погрижи да ошеташ няколко ТВОИ фактури от посещения насам натам по клубчета, дето не танцуват мацки с пера ,ами едни палави батковци.
Наближават празници.
Време е да помислим за подаръци и преживявания ,които ще ни направят щастливи.
Поздрави,миличка.
Като за счетоводител, си голЕм сладур.:):):)
цитирай
64. makont - Много благодаря, Джойс, дай да си се начеткаме, че да ни щръкнат ушите,
01.12.2012 18:05
joysii написа:
Маки, я се погрижи да ошеташ няколко ТВОИ фактури от посещения насам натам по клубчета, дето не танцуват мацки с пера ,ами едни палави батковци.
Наближават празници.
Време е да помислим за подаръци и преживявания ,които ще ни направят щастливи.
Поздрави,миличка.
Като за счетоводител, си голЕм сладур.:):):)

то и така и така няма кой да разбере, че сме големи сладури. Усмивки от мен и започвам да събарим фактури!
цитирай
65. injir - Имаме цялото време на света. До края ...
02.12.2012 19:30
Имаме цялото време на света. До края на света.:)
цитирай
66. makont - Правилно, и ще си го оплзтвориме както намериме за добре,
03.12.2012 13:20
injir написа:
Имаме цялото време на света. До края на света.:)

и без да се документира, моля! Усмивки, Инджи, времето е пред нас и Коледа се задава!
цитирай
67. martito - :))))))))) Разхили ме:)))))))...
06.12.2012 12:24
:))))))))) Разхили ме:))))))))))))
Поздравчета!:))
цитирай
68. makont - Значи успях!
06.12.2012 12:49
martito написа:
:))))))))) Разхили ме:))))))))))))
Поздравчета!:))

Поздрави и от мен, Мартичко и от двете мопита, който блаженно си похъркват на диванчето, докато аз работя, та ми пращят ушите.
цитирай
69. bven - Сега разбрах защо едно време
08.12.2012 09:45
строителската професия бе най-уважаваната:)))
Поздрави и честит празник, Мая!
цитирай
70. makont - Нали, я гледай какви клубове имат!
10.12.2012 17:19
bven написа:
строителската професия бе най-уважаваната:)))
Поздрави и честит празник, Мая!

Усмивки и много празнично настроение!
цитирай
71. dorichela - :)
11.12.2012 14:59
и твоята не е лесна:) но е забавна
цитирай
72. makont - Благодаря ти, Дорич,
11.12.2012 16:38
dorichela написа:
и твоята не е лесна:) но е забавна

това исках да покажа, че всяка професия може да е забавна, зависи как гледаш на нещата. Усмивки, мило момиче и много щасливи мигове през празничните дни.
цитирай
73. yotovava - :)))))))))))))))))))
12.12.2012 19:13
Свят голям,......... разни :))))))))
цитирай
74. makont - Здравей Вале,
12.12.2012 19:46
yotovava написа:
Свят голям,......... разни :))))))))

да така е, и винаги има начин да видиш смешното и да не се ядосваш. Усмивки от мен!
цитирай
75. pevetsa - <3
13.12.2012 15:52
Ех, Майче, направо ми се разчекна лицето, от :))))))))))))))))))))))
Благодаря ти, за всичко, ... и топли прегръдки от Русе за теб!
цитирай
76. makont - Здравей, и аз се радвам, че те разсмях.
14.12.2012 10:31
pevetsa написа:
Ех, Майче, направо ми се разчекна лицето, от :))))))))))))))))))))))
Благодаря ти, за всичко, ... и топли прегръдки от Русе за теб!

Толкова е хубаво, когато можеш да накараш някой да се усмихне. Поздрави и от мен и много усмивки и настроение по празниците!
цитирай
77. qbylkovcvqt - Весели и топли празници и на теб, ...
26.12.2012 19:43
Весели и топли празници и на теб, Мая!
Никога да не те напуска това хубаво настроение и чаровната усмивка, с която срещаш света около теб!
цитирай
78. makont - Благодаря от сърце,
28.12.2012 00:28
qbylkovcvqt написа:
Весели и топли празници и на теб, Мая!
Никога да не те напуска това хубаво настроение и чаровната усмивка, с която срещаш света около теб!

нека винаги бъдем щастливи!
цитирай
79. priqtel12 - Поздрав на счетоводителя
11.01.2013 11:30
с усмивка.
цитирай
80. razkazvachka - А, това е много стоплящо -
15.01.2013 03:40
ние имаме една одиторка, дето, освен че е бясна като скункс и тормози всички счетоводители, е неграмотна и не дава да се пишат във фактурите и договорите думички, които тя не знае... Та всеки път трябва да си набавяме фалшиви фактури за работно облекло от костюм и обувки - на цени, каквито нийде нема по света... А междувременно това било фонд "културно масови прояви" - та го изхарчвам главно за култура на маса...
цитирай
81. makont - Здравей Иве, винаги усмихнати,
15.01.2013 10:00
priqtel12 написа:
с усмивка.

няма да се даваме, я! Поздрави от мен и слънчев вторник, много настроение!
цитирай
82. makont - Е, така де, Гери, то в това е майсторлъка,
15.01.2013 10:04
razkazvachka написа:
ние имаме една одиторка, дето, освен че е бясна като скункс и тормози всички счетоводители, е неграмотна и не дава да се пишат във фактурите и договорите думички, които тя не знае... Та всеки път трябва да си набавяме фалшиви фактури за работно облекло от костюм и обувки - на цени, каквито нийде нема по света... А междувременно това било фонд "културно масови прояви" - та го изхарчвам главно за култура на маса...

културно масовата дейност да я представиш ато присъщ, бих казала, неотложен разход. Как си ти, липсваш ми и твоите свежарски истории с Геката и фантасмагоричните разкази с нанчетата. А за одиторите, или добро, или нищо, жива да не бях. Усмивки от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3045846
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930