Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2013 14:02 - Мъже, внимавайте, тъщата вижда всичко, дори и от разстояние
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11877 Коментари: 38 Гласове:
56

Последна промяна: 15.01.2013 17:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
         Аз съм в онова състояние от миналата година, потънала в документация.

http://makont.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/03/09/niama-me.702299
    Но от време навреме в почивките между две дебели папки надниквам тук и сега ще Ви пусна един виц за тъщите и едно мъничко клипче, но много съдържателно.

    Женена двойка претърпели ужасен инцидент, при който лицето на жената било жестоко обгоряло. Докторът казал на съпруга, че не могат да взема от нейната кожа, затова съпругът предложил да дари от своята собствена кожа. Обаче, единствената годна за целта кожа, от неговото тяло, била тази от задника му. Съпрузите се договорили да не споделят с никого тази тайна и помолили доктора също да почете тайната им. В крайна сметка това било доста деликатна работа. След хирургическата намеса всички били поразени от новата красота на жената. Тя изглеждала дори по-красива откогато и да било преди това.  Всички нейни приятели и роднини говорели само за нейната младежка красота!  
     Един ден, когато били насаме тя била завладяна от емоцията за неговата саможертва. Казала:
    - „Скъпи, просто искам да ти благодаря за всичко, което направи за мен. Няма да имам възможността да ти се отплатя.      - „Скъпа моя, не мисли за това. Аз получавам цялата благодарност, от която се нуждая, когато виждам как всеки път майка ти те целува по бузата.“




Гласувай:
56



1. hristo27 - Благодарността към тъщата: &qu...
15.01.2013 14:21
Благодарността към тъщата: "По-добре късно, от колкото никога!" :)))
цитирай
2. mariniki - усмихна ме...
15.01.2013 14:26
сърдечен поздрав за теб..
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - :)
15.01.2013 14:40
:)))))

Прегръщам те! Щом успя да ме разсмееш.
Майче, не се съмняваме, че ще приключиш балансите блестящо! :) Ти си страхотен Счети, но си невероятна Мая!:) Богинята на маите;) Лека работа и радостен ден!:)
цитирай
4. stela50 - За тъщите ... с усмивка ...
15.01.2013 14:56
Хубаво е да се откъсваш по- често от бумагите...
Поздрав, Майче !
цитирай
5. mt46 - Привет, Майче!
15.01.2013 17:42
Този път си лаконична. Сигурно си затрупана с разни счетоводни бакии... Тъщата навярно иска 20 % ДДС...
Поздрави и усмивки!
цитирай
6. makont - Тъщата, Ице е нещо много важно,
15.01.2013 17:57
hristo27 написа:
Благодарността към тъщата: "По-добре късно, от колкото никога!" :)))

има си нужда от благодарности. Усмивки!
цитирай
7. makont - Радвам се,
15.01.2013 17:57
mariniki написа:
сърдечен поздрав за теб..

това беше целта. Хубава вечер!
цитирай
8. makont - Изобщо, божествена и тържествена, и ти ме разсмя Наденце,
15.01.2013 17:59
malchaniaotnadejda7 написа:
:)))))

Прегръщам те! Щом успя да ме разсмееш.
Майче, не се съмняваме, че ще приключиш балансите блестящо! :) Ти си страхотен Счети, но си невероятна Мая!:) Богинята на маите;) Лека работа и радостен ден!:)

днес е ден на големите четки, и Гери ме начетка в един коментар и аз сега гордо се дуя и размахвам уши. Усмивчици!
цитирай
9. makont - На всеки един час, примерно, но просто не мога да съм съсредоточена,
15.01.2013 18:00
stela50 написа:
Хубаво е да се откъсваш по- често от бумагите...
Поздрав, Майче !

след като се боря с някой и друг казус. Поздрави Таничка и хубава и спокойна вечер!
цитирай
10. makont - Лаконична, ама казвам много, нали?
15.01.2013 18:03
[quote=mt46]Този път си лаконична. Сигурно си затрупана с разни счетоводни бакии... Тъщата навярно иска 20 % ДДС...
Поздрави и усмивки![/quote
А, тъщата не се занимава с ДДС-та, обаче свекървата... Хубава вечер от мен!
цитирай
11. megg - Благодаря ти за доброто настроение, Мая!
15.01.2013 18:22
Чета с усмивка за тъщите и си мисля колко е хубаво, когато работата те е затрупала и продължава, и продължава да извира сякаш, просто да вдигнеш поглед и да се посмееш. И да заразиш с хубаво настроение!
Поздрав и лека вечер, спорна да е! :)
цитирай
12. djani - За руската любов към тъщата ...
15.01.2013 18:49
- Обичам тъщата. Колко я обичам...
- Как я обичаш?
- Като торта. Студена и със свещи!!!
цитирай
13. kamosutrov - Мааайскиииииииии! Във всяка жена спи една бъдеща тъща... И два от любимите ми вицове за тъщи
15.01.2013 19:02
Виц№1 На един тъща му умряла. След опелото той излязъл да изпуши една благодарствена цигара. Нещеш ли, на главата му се прзимшло с плясък едно голямо птиче лайно. Мъжът го избърсал с досада, погледнал към небето и просъскал:
Вече си горе, а?

Виц№2 Гробар се прибира от работа капнал. Изпил 1 ракия и без да се изкъпе и без да се отчете пред съпругата си се проснал да спи. Съпругата му заехидничила: То, какво....? Да не е имало мор днес, та така се прибираш.
Не, ма. Днес само едно погребение, ама ни извади душата. Мъкнахме една огромна витошка морена за надгробен паметник.
Витошка морена!?!?! Изумила се мацката.
Да бе...На един му умряла тъщата, та и сложил морената за паметник, да не би да скокне от гроба.
цитирай
14. makont - Така е при мен, Мег, аз имам нужда от това,
15.01.2013 20:44
megg написа:
Чета с усмивка за тъщите и си мисля колко е хубаво, когато работата те е затрупала и продължава, и продължава да извира сякаш, просто да вдигнеш поглед и да се посмееш. И да заразиш с хубаво настроение!
Поздрав и лека вечер, спорна да е! :)

да вдигна глава от компютъра и току ми дойде някоя щура идея. Иначе трябва да съм в прединфарктно състояние. Защитна реакция, просто, но усмихва, а това ме радва. Хубава вечер!
цитирай
15. makont - Брей, ама хич не ги обичате тези тъщи,
15.01.2013 20:45
djani написа:
- Обичам тъщата. Колко я обичам...
- Как я обичаш?
- Като торта. Студена и със свещи!!!

а са такива сладурани. Визирам мама. Усмивки, Джани, ти днес си сериозен!
цитирай
16. makont - В мен не дреме, аз ще съм ЧУДОВИЩЕ, т.е. СВЕКЪРВА и то двойна.
15.01.2013 20:47
kamosutrov написа:
Виц№1 На един тъща му умряла. След опелото той излязъл да изпуши една благодарствена цигара. Нещеш ли, на главата му се прзимшло с плясък едно голямо птиче лайно. Мъжът го избърсал с досада, погледнал към небето и просъскал:
Вече си горе, а?

Виц№2 Гробар се прибира от работа капнал. Изпил 1 ракия и без да се изкъпе и без да се отчете пред съпругата си се проснал да спи. Съпругата му заехидничила: То, какво....? Да не е имало мор днес, та така се прибираш.
Не, ма. Днес само едно погребение, ама ни извади душата. Мъкнахме една огромна витошка морена за надгробен паметник.
Витошка морена!?!?! Изумила се мацката.
Да бе...На един му умряла тъщата, та и сложил морената за паметник, да не би да скокне от гроба.

кой знае какво социално зло ще съм. За това още десетина годинки живот и в старчески дом, да не се пречкам на младежта. Знаеш ли какъв купон ще е там, всички дедовци и баби като се съберем, има да си фъфлим и да си играем на топчета. Усмивки!
цитирай
17. injir - Тъщи или свекърви - все съкровища. ...
15.01.2013 21:00
Тъщи или свекърви - все съкровища.:)
цитирай
18. анонимен - Леко приключване на счетоводната година! ;)
15.01.2013 21:19
И все така свежо чувство за хумор, Майче! ;)
цитирай
19. kamosutrov - Твърде добричка си за социално зло.
15.01.2013 21:20
makont написа:
kamosutrov написа:
Виц№1 На един тъща му умряла. След опелото той излязъл да изпуши една благодарствена цигара. Нещеш ли, на главата му се прзимшло с плясък едно голямо птиче лайно. Мъжът го избърсал с досада, погледнал към небето и просъскал:
Вече си горе, а?

Виц№2 Гробар се прибира от работа капнал. Изпил 1 ракия и без да се изкъпе и без да се отчете пред съпругата си се проснал да спи. Съпругата му заехидничила: То, какво....? Да не е имало мор днес, та така се прибираш.
Не, ма. Днес само едно погребение, ама ни извади душата. Мъкнахме една огромна витошка морена за надгробен паметник.
Витошка морена!?!?! Изумила се мацката.
Да бе...На един му умряла тъщата, та и сложил морената за паметник, да не би да скокне от гроба.

кой знае какво социално зло ще съм. За това още десетина годинки живот и в старчески дом, да не се пречкам на младежта. Знаеш ли какъв купон ще е там, всички дедовци и баби като се съберем, има да си фъфлим и да си играем на топчета. Усмивки!

цитирай
20. tit - Няма отърване от тях!:):)):))
15.01.2013 22:37
С тия модерни комуникации!;)

Пък аз ще съм, надявам се, живот и здраве...и няма да си пускам видеокамерата!:)))
цитирай
21. brym4ence87 - Значи за това да се готвя?! ;-))
16.01.2013 00:15
Среднощен поздрав!
цитирай
22. tili - Да бъдем готови
16.01.2013 00:37
на всичко! Няма шега - животът е пълен с обрати:) Познавам дами, които си инжектират мазнини пак от там в устните и скулите. Само за целувка, хихих:)))
Огън до 1 май, Майче!
цитирай
23. makont - Ама големи, нали Инджи?
16.01.2013 10:41
injir написа:
Тъщи или свекърви - все съкровища.:)

Само чакам да ме направят и се покривам, да не се пречкам. Усмивки!
цитирай
24. makont - Слушкам и изпълнявам,
16.01.2013 10:41
gogi6666 написа:
И все така свежо чувство за хумор, Майче! ;)

ще се свърши. Успех и на теб!
цитирай
25. gocho52 - Чудя се защо мъжете не си обичат тъщите?
16.01.2013 10:56
Мислех,че съм само аз...
цитирай
26. makont - Сега съм на курсове по генериране на злоба,
16.01.2013 10:59
kamosutrov написа:
makont написа:
kamosutrov написа:
Виц№1 На един тъща му умряла. След опелото той излязъл да изпуши една благодарствена цигара. Нещеш ли, на главата му се прзимшло с плясък едно голямо птиче лайно. Мъжът го избърсал с досада, погледнал към небето и просъскал:
Вече си горе, а?

Виц№2 Гробар се прибира от работа капнал. Изпил 1 ракия и без да се изкъпе и без да се отчете пред съпругата си се проснал да спи. Съпругата му заехидничила: То, какво....? Да не е имало мор днес, та така се прибираш.
Не, ма. Днес само едно погребение, ама ни извади душата. Мъкнахме една огромна витошка морена за надгробен паметник.
Витошка морена!?!?! Изумила се мацката.
Да бе...На един му умряла тъщата, та и сложил морената за паметник, да не би да скокне от гроба.

кой знае какво социално зло ще съм. За това още десетина годинки живот и в старчески дом, да не се пречкам на младежта. Знаеш ли какъв купон ще е там, всички дедовци и баби като се съберем, има да си фъфлим и да си играем на топчета. Усмивки!


ако трябва, поне ще гледам лошо. То и това хваща декиш. Усмивки!
цитирай
27. makont - Ха, ха, ама те може, нали
16.01.2013 11:24
tit написа:
С тия модерни комуникации!;)

Пък аз ще съм, надявам се, живот и здраве...и няма да си пускам видеокамерата!:)))

Тит, ще поизплакнеш очи, какво толкова. Я тъщата от клипчето как стоически се държи. Усмивчици!
цитирай
28. makont - Изобщо няма да ти е лесно,
16.01.2013 11:26
brym4ence87 написа:
Среднощен поздрав!

обаче, може да имаш и късмет. Има и готини тъщи. Имаше една приказка, че като се жениш, трябва да гледаш внимателно тъщата, защото дъщерята ставала като майка си, та с две думи да знаеш какво чудо те чака. Усмивки и смело напред, любовта не прощава.
цитирай
29. makont - Здравей Тили,
16.01.2013 11:27
tili написа:
на всичко! Няма шега - животът е пълен с обрати:) Познавам дами, които си инжектират мазнини пак от там в устните и скулите. Само за целувка, хихих:)))
Огън до 1 май, Майче!

наточила съм оръдията на труда и стрелям здраво. Усмивки от мен и много настроение!
цитирай
30. makont - Ох, ама и ти ли не я обичаш твоята,
16.01.2013 11:29
gocho52 написа:
Мислех,че съм само аз...

я стига сте се оплаквали, че ако извием ние жените от свекървите, ще видиш тогава. Сключваме примирие. Усмивки!
цитирай
31. jabalka - Привет Маконт! :)) Много ти се радвам ...
16.01.2013 12:27
То какво излиза , че ние бъдещите свекърви сме по- толерантната час от човечеството визирам родствени взаимовръзки...сигурно иде от това , че жените са склонни да проявяват търпение към мъжете в частност синове, зетьове, съпрузи...! :))
Успехи!
Усмивки и поздрави- най- добронамерени!
цитирай
32. raiavid - Благодаря, Маконт!
17.01.2013 13:37
Смях се от сърце!
цитирай
33. makont - Ябълче, то от всякъде ни личи, че сме толерантни,
17.01.2013 14:37
jabalka написа:
То какво излиза , че ние бъдещите свекърви сме по- толерантната час от човечеството визирам родствени взаимовръзки...сигурно иде от това , че жените са склонни да проявяват търпение към мъжете в частност синове, зетьове, съпрузи...! :))
Успехи!
Усмивки и поздрави- най- добронамерени!

нали. Носим на всичко, възпитани сме и имаме чувство за хумор, което да ни съхрани. Това ни прави по-малко уязвими и от тук по-малко конфликтни. Усмивки!
цитирай
34. makont - Здравей Рая, ти си по загадките,
17.01.2013 14:38
raiavid написа:
Смях се от сърце!

а аз съм по усмивките. Радвам се, и без това ми е едно такова документално-скучно, и тук се разсийвам. Още Усмивки!
цитирай
35. ckarlet - Мая, Мая, направо ме разведри с твоя ...
17.01.2013 19:12
Мая, Мая, направо ме разведри с твоя виц:)))
Браво на теб! Работата върви, а и шегата не остава назад:))
цитирай
36. monaliza121 - Привет, Мая!:))
17.01.2013 20:58
Вицовете за тъщи станаха много популярни от известно време, но аз, по разбираеми причини, харесвам повече вицове за свекърви.:))))
А този, който ми дойде на ум е пак за... тъщи:)))

Решила една тъща да изпита що за стока е зет й. Поканила го на разходка в парка, нарочно се подхлъзнала и паднала в езерото. Зетят започнал да се суети насам -натам, но наоколо нямало никакъв човек и тъщата се удавила. На другия ден той и жена му се изненадали от паркиран пред дома им "Мерцедес". На чистачката бил закрепен лист: "На скъпия зет, с огромна благодарност!"
цитирай
37. makont - Радвам се, Скарлет.
17.01.2013 21:49
ckarlet написа:
Мая, Мая, направо ме разведри с твоя виц:)))
Браво на теб! Работата върви, а и шегата не остава назад:))

Опитвам се да работя като на шега, а то да се получава истински. Усмивки!
цитирай
38. makont - Ей, Тинче, как да има вицове за свекърви,
17.01.2013 21:51
monaliza121 написа:
Вицовете за тъщи станаха много популярни от известно време, но аз, по разбираеми причини, харесвам повече вицове за свекърви.:))))
А този, който ми дойде на ум е пак за... тъщи:)))

Решила една тъща да изпита що за стока е зет й. Поканила го на разходка в парка, нарочно се подхлъзнала и паднала в езерото. Зетят започнал да се суети насам -натам, но наоколо нямало никакъв човек и тъщата се удавила. На другия ден той и жена му се изненадали от паркиран пред дома им "Мерцедес". На чистачката бил закрепен лист: "На скъпия зет, с огромна благодарност!"

като ние не пищим като мъжете от терора на благоверните им майчици, а те оврещяха орталъка, тъщите, та тъщите. Виж ги колко са солидарни. Ние просто търпим, не мрънкаме и затова за свекървата няма вицове. Мене ако питаш, одма бих понаписала няколко, но нали съм добричка. Усмивки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3044571
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930