Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2013 13:23 - Ах тези командировки - разкази с неочакван край
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 30099 Коментари: 77 Гласове:
86


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     И защо не послушах колегите. Трябваше да спрем на крайпътното ханче, да обядваме спокойно и тогава да се приберем в София. Все пак командировката беше изтощителна, за два дни, пет града и работа, работа. Но аз не...Бързах да се прибера при теб. Знам, че ме чакаш и ти е криво, когато ме няма.
     Свита на кълбо на студените стълби, преглъщам горчилката, която ме изпълва. Една голяма топка мъка. И нито една сълза. Ръката ме боли, от тропането по вратата, ключът е паднал до мен, ненужен, той не може да отвори тази врата, защото твоят ключ е отвътре. Там си нали, с някоя друга? А аз седя на стълбите, лекичко потрепвам, почти неспособна да мисля. Рано ми беше за това.
          Изправих се. Не се обърнах назад. Тази врата вече я нямаше. Излязох от входа, прекосих дворчето и с бавни стъпки тръгнах по тротоара към трамвайната линия.ЗАЩО, този въпрос пулсираше в слепоочията ми и ме изпълваше с мрачни мисли! Толкова бързо забрави, че само аз бях тази, която дочака. Тези две години, в които всички други бяха забравени, само ти не. Пишех ти по две писма на ден. Всяка събота и неделя бях при теб. Не се интересувах от нищо. Само учех и мислех за теб. И сега съм до теб. Синът ни остана при мама, а аз при теб. За да сме заедно. Няма любов между два града. Трябваше да сме заедно и аз дойдох. Оставих всичко, детето...        ....не чух гласа ти: -         Пиле, ти си се върнала по-рано! Ходи ли до нас?      Глупости, виждах те, но не можех толкова бързо да асимилирам какво се случва. Така се бях предала на черните си мисли, че ти беше нереален.      Усетих силната ти мечешка прегръдка, завъртя ме, целуна ме и ме поведе отново по посока на трямвая, моята цел... -         Кажи де, ходи ли до нас? -         Да, ходих и кой, за бога е в къщи? Ако знаеш колко звънях, тропах с ръка, побеснях, а после се отпуснах на стълбите и... - тук потекоха сълзите, тези, които се бяха скрили някъде. Които ми трябваха тогава, за да измият очите ми, да прогледна. Да си спомня, че ме обичаш и никога не би направил такова нещо. Да се усетя, че всичките тези глупави мисли, които ме сринаха за миг, не трябваше изобщо да ги допускам. Целувките ти по разплаканите ми очи ме караха да се чувствам още повече виновна. Ревнивка такава! -               Милан, колегата, забърсал някаква кака и ме помоли за ключа. Не знаех, че ще се прибереш по-рано, разбрали сме се до 17.30 да са в къщи.      Чувах гласа ти и започваше да ме напушва смях, от този смях, през сълзи. Той е най-сладкият.      Е денят завърши с другарска разпивка ние и „влюбените”, който ми простиха набързичката, че почти бях развалила работата с тази си своя настоятелност. А на мен не ми пукаше за нищо, просто през пет минути се гушвах в теб, за да се уверя, че си тук и нищо не може да те отнеме от мен.  
    Сега Ви довършвам с два вица за командировки, от които единият естествено със счетоводителска насоченост:
    
     "Връща се шеф от командировка в чужбина и две от чистачките в предприятието си говорят: - Какво донесе шефа от командировката? Подаръчета, нещо? - Ми незнам. Май нещо, някакъв трипер казаха само. - Ооо, то до нас няма да стигне. Ти нали знаеш, че те счетоводството обират всичко."
       "Прибира се мъж от командировка и гледа много обувки в коридора… Поглежда в хола – 5-6 голи мъже се излегнали по дивана, кой пие биричка, кой гледа телевизия, кой си лафи… Отива в кухнята, гледа и там още 7-8 човека, кой хапва, 4 на каре белот, другите зяпат и пийват… В банята същото, 4 в джакузито, 3-ма под душа… Изведнъж се дочуват стонове от спалнята. Нахлува там и опулен гледа как 4-5 мъжа са се накачулили върху жена му кой къде могъл… Горкият със сетни сили попитал:
- Жена, какво става тука бе?!
А тя, едвам, едвам избутва единия лекичко и вика:
- Бе мани, днес е някаква лудница…"





Гласувай:
86



1. mt46 - А
28.01.2013 14:03
имаш ли екипировка или маскировка за командировка?...
цитирай
2. starotomagare - Те приятелите са и за това да си помагат
28.01.2013 14:21
Днес единия ще предостави терен ,утре другия...жените пък много си падат по изневерите с приятели и колеги на съпруга...по тези пък ,,тежки" командировки кой ли не е сбъркал леглото си с това на колежката ...тя пък росна ,росна преливаща от любов към съпруга си още от вратата му се хвърля на врата и дебне за някакави почти невидими следи на друго женско присъствие.
цитирай
3. faktifakti - развесели ме.
28.01.2013 14:49
.. и изводът е : винаги проверявай фактите. усмивки от мен.
цитирай
4. makont - Отдавна в командировки
28.01.2013 14:50
mt46 написа:
имаш ли екипировка или маскировка за командировка?...

ходим само семейно. Без маски. Просто работим заедно. Усмивки!
цитирай
5. makont - Явно много сте в час с тези неща.
28.01.2013 14:52
starotomagare написа:
Днес единия ще предостави терен ,утре другия...жените пък много си падат по изневерите с приятели и колеги на съпруга...по тези пък ,,тежки" командировки кой ли не е сбъркал леглото си с това на колежката ...тя пък росна ,росна преливаща от любов към съпруга си още от вратата му се хвърля на врата и дебне за някакави почти невидими следи на друго женско присъствие.

Хубава седмица!
цитирай
6. starotomagare - Не винаги...
28.01.2013 15:28
трябва да хванеш магарето за оная му работа за да го познаеш ,че е мъжко.Живота бъка от чужд опит, не е необходимо да изживееш всичко за да си извлечеш изводи.
цитирай
7. makont - Абсолютно,
28.01.2013 16:08
faktifakti написа:
.. и изводът е : винаги проверявай фактите. усмивки от мен.

само факти и документални доказателства. Усмивки, радвам се, че те усмихнах. Така да ти върви цялата седмица!
цитирай
8. makont - Звучеше много достоверно,
28.01.2013 16:09
starotomagare написа:
трябва да хванеш магарето за оная му работа за да го познаеш ,че е мъжко.Живота бъка от чужд опит, не е необходимо да изживееш всичко за да си извлечеш изводи.

аз лично от чужд опит не мога да го предам така, емпиричка съм. Усмивки!
цитирай
9. joysii - Бе, мани. . . . С командировките м...
28.01.2013 17:19
Бе,мани....
С командировките моооого трябва да се внимава. Никакви спонтанни ненавременни прибирания у дома.
Поздрави, Маки сладурче!
цитирай
10. makont - Нали Джойс,
28.01.2013 17:39
joysii написа:
Бе,мани....
С командировките моооого трябва да се внимава. Никакви спонтанни ненавременни прибирания у дома.
Поздрави, Маки сладурче!

такива можеш да ги надробиш без да искаш. Добре, че сега има мобилни телефони и връзката е сигурна, можеш да предупредиш, за да няма инфекции. Усмивки!
цитирай
11. mitkaloto - Покачи ми настроението!Благодаря ...
28.01.2013 17:57
Покачи ми настроението!Благодаря ти!
цитирай
12. jabalka - Хей - привет Маконтче! :))
28.01.2013 18:08
Ще броим до десет май... после следва потъкване на очи и - развален телефон- и ако това не е достатъчно , следователно това не е твоята къща...:))
Усмивки и успех в дните!
цитирай
13. forgiveness - ЪъъъъХхх....
28.01.2013 18:14
http://www.youtube.com/watch?v=lxTBe6nOtRA

Ама случват ли се още такива неща по света....
цитирай
14. monaliza121 - Привет, Майче!:)
28.01.2013 18:22
Вицът за "лудницата" знаеше ли го предварително или след командировката го научи?:))))
цитирай
15. alhimik1 - )))))))))))))))))))))))))))))
28.01.2013 19:14
...голямата лудница с големите маневри...;))
цитирай
16. hristo27 - Съмнението е висша степен на нед...
28.01.2013 19:27
Съмнението е висша степен на недоверие! Затова - джиесемчето, питаш, проверяваш, за да ти е мирна главата. :)))
цитирай
17. ckarlet - Е, при теб винаги човек си подобрява ...
28.01.2013 19:59
Е, при теб винаги човек си подобрява настроението, Мая!
Поздрави!
цитирай
18. bigbro - Привет, Мая!
28.01.2013 21:06
Повечето приказки за командировките може и да са верни, но най-важно е доверието в партньора.
Не за друго, ами разваля командировките :)))
цитирай
19. анонимен - Забавна история от дистанцията на годините! ;)
28.01.2013 21:50
Тогава как си се чувствала, знаеш сама... Поздрави, Мая! ;)
цитирай
20. tit - ей за това двойното счетоводство
28.01.2013 22:52
е някаква лудница!
Особено като намери терен!:))))

Спорна работа, Маконт!:)
цитирай
21. hopfen - Щом сме на вълна командировки
28.01.2013 23:48
ето нещичко и от мен:
"Завръща се той от поредната, дълга и "изморителна" командировка, и какво да види, на масата топла и вкусна вечеря свеща токущо запалена се оглежда ласкаво в бутилка от любимото му вино. Жена му пърха щастливо около масата в полупрозрачен пеньоар, а той горкия е толкова изморен, че не му е до нищо. Под предтекст, че нещо, кръстат, главата, стомаха...съблича се и ляга, заспивайки веднага. Някъде около полунощ на вратата първо се звъни настойчиво, след което се запозва силно и ожесточено думкане.
Жена му полусънена скача, сръгва го в ребрата с думите-"Мъжът ми".
Той скача, събира набързо дрехите и се пъха в гардероба. Ударите по вратата престават, настава затишие и след около минута- две, мъжът ѝ си подава плахо глава от гардероба оглежда се в тъмното и тихичко пита:
-Мария, жена това ти ли си?
-Аз съм бе мъжо, аз съм!
-Мама му стара, човек ще се побърка от тия командировки!- казва той, излизайки от гардероба.
За тези които се връщат свежи от командировките:
Наздраве!
цитирай
22. kometapg - Тъкмо се притесних за теб, ама на...
29.01.2013 00:15
Тъкмо се притесних за теб, ама накрая се смях с глас! Особено на вицовете! Поздрави! :)
цитирай
23. brym4ence87 - Може би щях да нахълтам с вратата. ;-))
29.01.2013 08:10
Смешно е разказано. Поздрави. ;-)
цитирай
24. makont - Радвам се,
29.01.2013 10:29
mitkaloto написа:
Покачи ми настроението!Благодаря ти!

това е целта! Усмихнат вторник!
цитирай
25. makont - Вече се научих да броя до десет,
29.01.2013 10:30
jabalka написа:
Ще броим до десет май... после следва потъкване на очи и - развален телефон- и ако това не е достатъчно , следователно това не е твоята къща...:))
Усмивки и успех в дните!

Ябълчице, но тогава бях младо и зелено. Усмивки и спорен ден!
цитирай
26. makont - ..Не ги съдете, хора са те, като всички Вас!
29.01.2013 10:35
forgiveness написа:
http://www.youtube.com/watch?v=lxTBe6nOtRA

Ама случват ли се още такива неща по света....

Случват се сигурно, тогава беше татово време и такива случки си искаха организация, явно докато ме е нямало са я спретнали. Усмивки и благодаря за песента, отдавна не я бях слушала, щеше да подхожда повече за постинга, но не се сетих за нея. Усмихнат вторник!
цитирай
27. makont - Тинче, това беше толкова отдавна, почти хлапе бях, глупаво, както се вижда.
29.01.2013 10:37
monaliza121 написа:
Вицът за "лудницата" знаеше ли го предварително или след командировката го научи?:))))

сега от погледа на годините ми е смешно. А вицът за лудницата си е камъни по моята глава, аз често се оплаквам: "днес е такава лудница", е вече няма да го правя. То стана като с онзи виц: "Потънала съм в документация". Усмивки от мен и хубав вторник!
цитирай
28. makont - Да, голямо маневриране, във всички спектри.
29.01.2013 10:38
alhimik1 написа:
...голямата лудница с големите маневри...;))

Усмивки, спокоен и спорен ден!
цитирай
29. sande - Заради един телефон ще си развалим семейството ...
29.01.2013 10:53
Телефонът е затова. Винаги ще бъде актуален.
цитирай
30. makont - ..а проверката е висша форма на демагогия.
29.01.2013 11:02
hristo27 написа:
Съмнението е висша степен на недоверие! Затова - джиесемчето, питаш, проверяваш, за да ти е мирна главата. :)))

Усмивки, Ице, важното е да се засмеем на глупостите си и да вървим напред помъдрели. Хубав вторник!
цитирай
31. makont - Представяш ли си, Скарлет,
29.01.2013 11:05
ckarlet написа:
Е, при теб винаги човек си подобрява настроението, Мая!
Поздрави!

всичко пиша в почивката между две огромни папки. Като ми дойде някакво вдъхновение и изстрелвам някоя велика глупост. Само с музиката нещо не се справям, защото няма време да обмисля. И накрая то да вземе да се получи, щом съм ти подобрила настроението. Радвам се, всъщност точно това ми е целта. Хубав и спорен вторник!
цитирай
32. makont - Абсолютно си прав,
29.01.2013 11:12
bigbro написа:
Повечето приказки за командировките може и да са верни, но най-важно е доверието в партньора.
Не за друго, ами разваля командировките :)))

но докато се изгради това доверие, и най-вече увереността в себе си, не е лесно. Сега наистина ми е смешно, но тогава направо си бях тръгнала към трамвая... Усмивки!
цитирай
33. makont - Здравей Гоги,
29.01.2013 11:13
gogi6666 написа:
Тогава как си се чувствала, знаеш сама... Поздрави, Мая! ;)

важното е как се чувстваме днес, нали? Щом се усмихваме на миналото си, значи сме помъдрели. Хубав и спорен да е денят ти!
цитирай
34. makont - Тит, ами за двойното да, ама за двустранното да не ти разправям,
29.01.2013 11:16
tit написа:
е някаква лудница!
Особено като намери терен!:))))

Спорна работа, Маконт!:)

сега терени дал Бог, но навремето е било приключение. Усмивки и хубав вторник!
цитирай
35. makont - Усмихна ме и ти, ей така хората се изнервят
29.01.2013 11:18
hopfen написа:
ето нещичко и от мен:
"Завръща се той от поредната, дълга и "изморителна" командировка, и какво да види, на масата топла и вкусна вечеря свеща токущо запалена се оглежда ласкаво в бутилка от любимото му вино. Жена му пърха щастливо около масата в полупрозрачен пеньоар, а той горкия е толкова изморен, че не му е до нищо. Под предтекст, че нещо, кръстат, главата, стомаха...съблича се и ляга, заспивайки веднага. Някъде около полунощ на вратата първо се звъни настойчиво, след което се запозва силно и ожесточено думкане.
Жена му полусънена скача, сръгва го в ребрата с думите-"Мъжът ми".
Той скача, събира набързо дрехите и се пъха в гардероба. Ударите по вратата престават, настава затишие и след около минута- две, мъжът ѝ си подава плахо глава от гардероба оглежда се в тъмното и тихичко пита:
-Мария, жена това ти ли си?
-Аз съм бе мъжо, аз съм!
-Мама му стара, човек ще се побърка от тия командировки!- казва той, излизайки от гардероба.
За тези които се връщат свежи от командировките:
Наздраве!

и ситуацията, екстраполирана в къщи може да взриви семейния мир. Важно е чувството за хумор. Усмивки!
цитирай
36. makont - Не се притеснявай за мен, моля те,
29.01.2013 11:20
kometapg написа:
Тъкмо се притесних за теб, ама накрая се смях с глас! Особено на вицовете! Поздрави! :)

аз изглеждам слаба и лабилна, но всъщност съм голям стоик. Няма да се дам лесно, пък и не ми се налага. Малко време и нещата винаги се нареждат от само себе си. Радвам се, че те накарах да се засмееш и ти изпращам още усмивки.
цитирай
37. makont - Да, ама тогава хич не ми беше смешно, в началото.
29.01.2013 11:22
brym4ence87 написа:
Смешно е разказано. Поздрави. ;-)

А вратата не е виновна, тя винаги се затваря, когато няма доверие. Привет, Бримче, и не се узорвай с изпитите, светът е любов.
цитирай
38. makont - Ех, Санде, тогава нямаше Джи ес еми,
29.01.2013 11:23
sande написа:
Телофонът е затова. Винаги ще бъде актуален.

карахме на астрално ниво, та затова до там я докарахме. Усмивки и спорен ден!
цитирай
39. vostroto - :)Хехе. . . тези командировки са си ...
29.01.2013 11:30
:)Хехе... тези командировки са си истински тестове:) От всяка гледна точка:)
Поздрави за хубавия разказ!:)
цитирай
40. makont - Прав си, и веднъж като тестваш,
29.01.2013 11:42
vostroto написа:
:)Хехе... тези командировки са си истински тестове:) От всяка гледна точка:)
Поздрави за хубавия разказ!:)

знаеш как действа. Усмивки!
цитирай
41. nicodima - От книжката за грузински тостове:
29.01.2013 12:40
Прибира се мъж от комавдировка, жената - с любовник. Сепва се тя , бута любовника в гардероба, хвърля се на врата на мъжа си, казва колко и е хубаво с него значи, ядат, пият, лягат си... Тя забравя...
След 3 години мъжът изведнъж се сеща: "Жено, аз веднъж като се прибрах по-рано от командировка, защо така гузна беше, та се наложи да ми доказваш колко ме обичаш?"
"Ау, какво направих аз!"- изпищява изведнъж жената, хвърля се към гардероба и от него пада един скелет. : )))
Тостът гласи: Да пием за нашите любими, да се сещат по-често за нас : )))...

Поздрави на компанията!
цитирай
42. tili - Да не бъдем
29.01.2013 13:25
предубедени. Млко повече доверие в себе си и другия, моля:) И най-мразя всякакви изненади! Скелетите да си стоят в гардероба.
цитирай
43. makont - Защото днес е някаква лудница, нали?
29.01.2013 14:27
nicodima написа:
Прибира се мъж от комавдировка, жената - с любовник. Сепва се тя , бута любовника в гардероба, хвърля се на врата на мъжа си, казва колко и е хубаво с него значи, ядат, пият, лягат си... Тя забравя...
След 3 години мъжът изведнъж се сеща: "Жено, аз веднъж като се прибрах по-рано от командировка, защо така гузна беше, та се наложи да ми доказваш колко ме обичаш?"
"Ау, какво направих аз!"- изпищява изведнъж жената, хвърля се към гардероба и от него пада един скелет. : )))
Тостът гласи: Да пием за нашите любими, да се сещат по-често за нас : )))...

Поздрави на компанията!

Усмивки, чувството за хумор е велико нещо!
цитирай
44. makont - Здравей, страхотен е вицът за скелетите, нали,
29.01.2013 14:29
tili написа:
предубедени. Млко повече доверие в себе си и другия, моля:) И най-мразя всякакви изненади! Скелетите да си стоят в гардероба.

а при мен всичко по презумпция. Голяма кокошка съм, просто тогава бях глупаво пиле. Сега вече знам и дори не ми хрумват такива мисли. Доверие до дупка. Както се казва "и на калъп да се видим, пак ще отричаме". Не винаги очите виждат всичко. Усмивки!
цитирай
45. gocho52 - Лудница,лудница,
29.01.2013 17:57
ама поне бирата да си носят от къщи!...
цитирай
46. lubara - Поздрави, makont!
29.01.2013 18:06
А гледала ли си " Мъже в командировка", с Нейчо Попов. Три новели. Животът е шарен.
цитирай
47. makont - Прав си,
29.01.2013 18:12
gocho52 написа:
ама поне бирата да си носят от къщи!...

а то в тоя лудница и алкохола изпили. Усмивки и хубава вечер и умната с онзи уред, правосъдния де...
цитирай
48. makont - Да, харесвам го този филм, дори мислех да пусна линк към него.
29.01.2013 18:13
lubara написа:
А гледала ли си " Мъже в командировка", с Нейчо Попов. Три новели. Животът е шарен.

Невероятна игра и в трите филма. Поздрави и хубава вечер!
цитирай
49. stela50 - Поздрави, Майче ... обичам да чета разказите ти,
29.01.2013 19:45
интересни, споменни, усмихнати ... дори и през сълзи -
права си - това е най- щастливият смях...
Има толкова вицове за командировките, но първата
асоциация и аз направих с този чудесен филм
и великолепната актьорска игра.
Животът е пълен с изненади ... хубаво е да са приятни.
Приятна вечер !
цитирай
50. makont - Права си, Танче
30.01.2013 09:32
stela50 написа:
интересни, споменни, усмихнати ... дори и през сълзи -
права си - това е най- щастливият смях...
Има толкова вицове за командировките, но първата
асоциация и аз направих с този чудесен филм
и великолепната актьорска игра.
Животът е пълен с изненади ... хубаво е да са приятни.
Приятна вечер !

изненадите ще са приятни, ако ние си ги направим такива, трябва много да се внимава, да се ценят чувствата, да се поставяме на мястото на другия, въобще за всяко нещо трябва да се мисли, а да не минаваме през такива периоди на страдание, независимо от това, че те ни правят по-силни. Усмивки и от мен и успешна сряда!
цитирай
51. pvdaskalov - Откровеност за откровеност...
30.01.2013 10:38
Преди 36-37 години бях стипендиант на фондация "Леричи" в Рим. Десетина дни ни четоха лекции за модерните методи в археологията. Нямаше време да разглеждам града. Оставих всичко за последните 3-4 свободни дни до полета ми обратно. Първият ден - Форума и после площада със "Св. Петър". Бях очарован. Как ще разгледам всички музеи за останалите 2-3 дена. Сложих си в джоба билета и се упътих към представителството на "Балкан" с намерение да отложа полета, ако е възможно. Тогава бях млад, имах вече двама сина. На тях бях взел по една играчица, на съпругата ми кило-две... огромни жълти круши. Заварих шефа сам да си мие колата с маркуч на двора. Може ли да сменя полет за София? "Може, разбира се. Нямаме много пътници... Елате да влезем в бюрото. Има възможност за утре и за след 5 дни..." Представих си как всички в къщи ме очакват... децата, младата ми съпруга... и рекох: "За утре!"
С поздрави! П. В.
цитирай
52. martito - :))))) Внимателно трябва да се п...
30.01.2013 11:06
:))))) Внимателно трябва да се подхожда с тия командировки и връщания от командировки:))) Освежаваща история... за любов:))))
Сърдечни поздравчета!:)
цитирай
53. makont - Правилно,
30.01.2013 11:32
pvdaskalov написа:
Преди 36-37 години бях стипендиант на фондация "Леричи" в Рим. Десетина дни ни четоха лекции за модерните методи в археологията. Нямаше време да разглеждам града. Оставих всичко за последните 3-4 свободни дни до полета ми обратно. Първият ден - Форума и после площада със "Св. Петър". Бях очарован. Как ще разгледам всички музеи за останалите 2-3 дена. Сложих си в джоба билета и се упътих към представителството на "Балкан" с намерение да отложа полета, ако е възможно. Тогава бях млад, имах вече двама сина. На тях бях взел по една играчица, на съпругата ми кило-две... огромни жълти круши. Заварих шефа сам да си мие колата с маркуч на двора. Може ли да сменя полет за София? "Може, разбира се. Нямаме много пътници... Елате да влезем в бюрото. Има възможност за утре и за след 5 дни..." Представих си как всички в къщи ме очакват... децата, младата ми съпруга... и рекох: "За утре!"
С поздрави! П. В.

музеите винаги може да ги види човек, животът е пред нас, пътуванията също, но когато знаеш как те чакат в къщи, няма как да ги разочароваш. Аз също по тази причина отказах обяда и бързах да се върна, за беля. Но, всичко е добре, когато свършва добре. Усмивки и хубава сряда!
цитирай
54. makont - Трябва, Мартичко,
30.01.2013 11:33
martito написа:
:))))) Внимателно трябва да се подхожда с тия командировки и връщания от командировки:))) Освежаваща история... за любов:))))
Сърдечни поздравчета!:)

иначе се оплескват нещата. Вече внимавам и давам сигнали отдалече. Усмивчици от мен и мопсчетата.
цитирай
55. scarlety - Краят е неочакван, но приятен!:)
30.01.2013 16:13
За командировките има романи, филми,песни - важно нещо са значи!:)))
Поздрави и усмивки, Майче! :)
цитирай
56. makont - Знаеш ли Ади, последната ми командировка беше
30.01.2013 18:12
scarlety написа:
За командировките има романи, филми,песни - важно нещо са значи!:)))
Поздрави и усмивки, Майче! :)

на един курс в Трявна за счетоводителки. Взех и Гергов с мен. Аз ходех на лекции, той си решаваше судокита в стаята и през междучасията ходих да си го проверявам, да не го полази някоя друга счетоводителка. И сега ужасно ми се е доходило някъде, ще взема да се командировам, нали сама съм си началник, и ако си наредя много строго, няма как да откажа на шефа. Усмивки от мен.
цитирай
57. zvezdichka - Привет Майче :)!
31.01.2013 14:44
И аз съм като теб. Не можем да стоим разделени дълго време и все се търсим. На командировки не ходим, но където и да отидем - при нашите пътувания сме все заедно.
Интересни неща разказваш :) Брр....
Поздрави!
цитирай
58. makont - Здравей Звездиче, трябва и такива луди да има,
31.01.2013 15:07
zvezdichka написа:
И аз съм като теб. Не можем да стоим разделени дълго време и все се търсим. На командировки не ходим, но където и да отидем - при нашите пътувания сме все заедно.
Интересни неща разказваш :) Брр....
Поздрави!

знаеш ли, на 25 годишнината от бракът ни сключихме и църковен, ей така, малка сватба, и децата присъстваха, беше много мило. Моята приятелка ми каза: "Майо, сега и на онзи свят ще си с него", честно, нямам нищо против, поне се разбираме. Тази година навършваме 30 години от брака и 5 от църковния, та си мисля каква нова щуротия да измисля. Усмивки от мен!
цитирай
59. анонимен - Браво бе. Я каква страхотна разк...
31.01.2013 20:01
Браво бе. Я каква страхотна разказвачка!
цитирай
60. djani - Ами задграничните?
31.01.2013 22:25
Как да им хванеш края? Особено "специализация", или следдипломна квалификация със засукана колежка...А в това време благоверната пише ли пише и е такава навалица и при нея...
цитирай
61. malchaniaotnadejda7 - :) Майче, Здравей!
01.02.2013 09:32
Не знам за командировките, но аватарът ти е великолепен! :) Довечера ще си дочитам... и ще слушам с чаша вино любимата ми Богдана! Прегръщам те!
цитирай
62. makont - Така, четкайте ме и аз така ще се надуя,
01.02.2013 10:26
kushel написа:
Браво бе. Я каква страхотна разказвачка!

като пуйка. Въпреки, че е хубаво, като те похвали някой, няма да си кривя душата. Усмивки от мен и благодаря!
цитирай
63. makont - Изобщо, ако някой от двамата е решил да
01.02.2013 10:47
djani написа:
Как да им хванеш края? Особено "специализация", или следдипломна квалификация със засукана колежка...А в това време благоверната пише ли пише и е такава навалица и при нея...

нарушава правилата на играта, винаги ще се намери начин. Аз лично не обичам заради един миг някакво измамно щастие да си създавам главоболия и да наранявам човека, който обичам. Усмихнат петък.
цитирай
64. makont - Нали са страхотни мопсовете, Наденце, аз просто не можах да издържа
01.02.2013 10:56
malchaniaotnadejda7 написа:
Не знам за командировките, но аватарът ти е великолепен! :) Довечера ще си дочитам... и ще слушам с чаша вино любимата ми Богдана! Прегръщам те!

да не ги сложа. Това не са моите Жижки, но аз съм влюбена в това семейство мопсове. Богдана я обожавам, погледни каква осанка има само, това ми е любимата поза, вирната брадичка и ако съм ядосана, стиснати зъби, тогава съм победителка. И аз те прегръщам и хубав петък.
цитирай
65. megg - Смехът през сълзи ...
01.02.2013 17:28
Наистина е най - сладкият; горчивото е отминало, топката в гърдите се е разтопила и капчиците се разтварят в смеха ... една по една.
Поздрав за хубавия разказ, Мая!
Спокойни и радостни почивни дни! :)
цитирай
66. mariniki - усмихна и мене...
01.02.2013 22:29
пък и хубавата песен на Богдана Карадочева
ми дойде добре, прекрасна е... поздрав
и усмивка и за теб..
цитирай
67. makont - Най-важното е да реагираш с усмивка, Мег!
02.02.2013 09:36
megg написа:
Наистина е най - сладкият; горчивото е отминало, топката в гърдите се е разтопила и капчиците се разтварят в смеха ... една по една.
Поздрав за хубавия разказ, Мая!
Спокойни и радостни почивни дни! :)

Друго щеше да е ако бях вдигнала скандал, примерно, но кому е нужно. Научих се да посрещам с усмивка„дори и през сълзи“ ударите на живота и така ми хареса, по леко е и всичко завършва добре. Красив и спокоен уикенд и от мен!
цитирай
68. makont - Здравей Мариники,
02.02.2013 09:38
mariniki написа:
пък и хубавата песен на Богдана Карадочева
ми дойде добре, прекрасна е... поздрав
и усмивка и за теб..

Богдана си е Богдана, тя просто няма лоша песен, лошото е, че ги забравихме българските изпълнители, почти никой не ги слуша, но аз си ги обожавам. Радвам се, че се усмихна. В усмивка и спокойствие красив уикенд от мен!
цитирай
69. ishchel - :)
02.02.2013 23:48
Всичко е наред, когато завършва добре...
Усмивки и от мен!
Сетих се вица за Киркор и Гарабед:
Върща се Гарабед преждевременно от командировка и заварва жена си гола.
Защо си гола? - пита
Ами, нямам какво да облека!... - оплакала се жена му
Как нямаш? - възмутил се Гарабед - А това в гардероба какво е?
Отваря гардероба и почва да брои
Една рокля, две рокли, три рокли, здрасти Киркоре, четири рокли, пет...Нямала какво да облече!...
цитирай
70. malchaniaotnadejda7 - 64. makont - Нали са страхотни мопсовете, Наденце, аз просто не можах да издържа
04.02.2013 12:44
makont написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Не знам за командировките, но аватарът ти е великолепен! :) Довечера ще си дочитам... и ще слушам с чаша вино любимата ми Богдана! Прегръщам те!

да не ги сложа. Това не са моите Жижки, но аз съм влюбена в това семейство мопсове. Богдана я обожавам, погледни каква осанка има само, това ми е любимата поза, вирната брадичка и ако съм ядосана, стиснати зъби, тогава съм победителка. И аз те прегръщам и хубав петък.

:) Невероятни сладуранчовци са, Майче! Колкото до вирнатата брадичка - това или го има човек или не. Ти си го носиш - едно вродено достолепие.:) Каквито ние, такива и любимчетата ни. Те също са семейство... Прегръдки и радостна и успешна седмица! :)
цитирай
71. makont - О, да, хубавият край е важно нещо,
04.02.2013 16:35
ishchel написа:
Всичко е наред, когато завършва добре...
Усмивки и от мен!
Сетих се вица за Киркор и Гарабед:
Върща се Гарабед преждевременно от командировка и заварва жена си гола.
Защо си гола? - пита
Ами, нямам какво да облека!... - оплакала се жена му
Как нямаш? - възмутил се Гарабед - А това в гардероба какво е?
Отваря гардероба и почва да брои
Една рокля, две рокли, три рокли, здрасти Киркоре, четири рокли, пет...Нямала какво да облече!...

няма да дапускаме нещо да не свърши добре, нали. Усмивки от мен и хубава седмица!
цитирай
72. sande - Е, те това е!
06.02.2013 11:32
Връща се мъж от командировка по -рано. Улисан, не се обажда на жена си.

Отключва, влиза в хола. Чува шум от спалнята.
Влиза.
Жена му, с негов приятел, голички. Покриват красивата гледка с одеяло.
Гледат изненадани. Пгледът - стерео.
Е, какво е това сега?! - пита мъжът.

Е, те това е!- отговаря ядосано жената.
цитирай
73. makont - И те така, както се казва.
06.02.2013 14:26
sande написа:
Връща се мъж от командировка по -рано. Улисан, не се обажда на жена си.

Отключва, влиза в хола. Чува шум от спалнята.
Влиза.
Жена му, с негов приятел, голички. Покриват красивата гледка с одеяло.
Гледат изненадани. Пгледът - стерео.
Е, какво е това сега?! - пита мъжът.

Е, те това е!- отговаря ядосано жената.

За това са мобилните телефони, както казваше един мой познат, откакто има джи ес ем, жената все си е в къщи! Усмивки и спорен ден!
цитирай
74. injir - Направо ме уби. . . Толкоз емоции. . . ...
06.02.2013 18:59
Направо ме уби... Толкоз емоции ... за други. :)
цитирай
75. makont - Инджи, ама аз съм си такава кокошка,
07.02.2013 10:24
injir написа:
Направо ме уби... Толкоз емоции ... за други. :)

накрая винаги се оказва, че съм се ядосвала за глупости. Усмивки от мен!
цитирай
76. razkazvachka - много яко!
25.02.2013 17:49
когато си млад и бързаш да се прибереш, а разни детайли ти пречат да си отвориш очите... и вратата, най-вече...


цитирай
77. makont - Ама много мънички детайли, обаче
26.02.2013 07:37
razkazvachka написа:
когато си млад и бързаш да се прибереш, а разни детайли ти пречат да си отвориш очите... и вратата, най-вече...



всяка приказка свършва с добър край. Жабата в принц, иначе няма да играя. Усмивки, Гери, твоите коментари ме заредиха за целия ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3044608
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930