Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2013 17:15 - Моля те, мини с късите панталонки из двора
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 26511 Коментари: 77 Гласове:
81

Последна промяна: 11.02.2013 17:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Знам, че всички сте потънали в грижи, знам, че това, което се случва в България изобщо не е повод за радост, но си мисля, че без усмивки не може. Ще се опитам да Ви накарам да се усмихнете, защото и аз самата имам нужда от това. Всъщност имам нужда да избягам в гората, там при вълците и мечките, да няма жив човек, да няма телефон и компютър и да мълча, да мълча на мечешки или по вълчешки...
    Сега Ви пренасям в нашата студентска квартира в центъра на София. Китно дворче, в дворчето просторче на което простирам прането. Аз съм младо засукано девойче с един огромен леген пране по едни атрактивни жълти къси гащи, които по-добрата ми половинка не ми даваше много, много да нося, защото бяха доста изрязани и една от семейните ценности, при по-въртеливо движение можеше да бъде изложена частично на показ. Съседите ни бяха приятели и от тях нямах никакви притеснения, но пристигна италианският свекър ноно Пино, осемдесет годишен дядка, но откровен женкар.
     В тези времена 1986г., цветен телевизор се купуваше само с валута от Кореком и ноно купи на съседите, "Филипс". Ех, ама какво да гледаш на този цветен телевизор. Трябваше си видео за тази работа. И двете с комшийката сготвихме пъкления план, как да измрънкаме и видео от ноно Пино.
      - Майо, ноно Пино много се заглежда по теб, като ходиш да простираш прането с онези жълтите панталонки. Моля ти се, врътни се два, три пъти из двора с легена, а аз през това време ще подхвана деликатно въпроса за видеото, ме навиваше съседката.
     Ще се врътна, що да не се врътна. Запретнах ръкави, тогава перях на ръка, нямаше пералня, но жертвата си заслужаваше. Поопрах, каквото имаше в къщи, надянах късите жълти гащи и с големия бял леген се понесох със семейната ценност бавно из двора на път към простора. Ноно Пино беше на верандата. Поспрях да си поговоря с комшийте и започнах да простирам. А въжето високо, а аз навеждам ли се ту за щипка, ту за някоя дрешка и простирам, та ми пръщят ушите. Ноно Пино ококорил ей такива очи.
      След около час имаше последваща проверка, дали евентуално под жарките слънчеви лъчи не е поизсъхнало нещо. И така, докато не прибрах и последният парцал.
      Вечерта омесих питка, спретнах баница и на гости при съседите, тържествена вечеря, ноно Пино ни поканил. От дума на дума споделихме, колко въпиюща нужда изпитва нашата общност от видео и той благородно обеща да купи. Ей, удържа си на обещанието. Та така, кака Ви снабди половината квартал с видео и се започна такъв купон...
     Пускам една бесняшка песен и пак се кротвам над годишните приключвания.





Гласувай:
81


Вълнообразно


1. nicodima - Ако тези дворчета в софийския център можеха да говорят : )))...
11.02.2013 17:59
Що лудории са се вършили в тях!
А важното е, че човекът си е удържал на обещанието, убедила си го със силата на най-могъщото доказателство - младост, красота и женственост!
Поздрави!
цитирай
2. martiniki - :))) фръц
11.02.2013 18:03
Късопанталонестта дяволия:)
цитирай
3. ivana59 - Успя, скъпа Мая,
11.02.2013 18:18
така съм се ухилила... :) Благодаря!
Хубава седмица!
цитирай
4. bven - Хубаво ни усмихна, Мая:)))
11.02.2013 19:31
Сигурна съм, че жълтите панталонки стоят в скрина и си ги обличаш (поне виртуално) , а от видеото вече няма и следа...
Поздрави!!!
цитирай
5. ckarlet - Ах, Мая, Мая:))) От едно време си ...
11.02.2013 19:41
Ах, Мая, Мая:))) От едно време си била шегаджийка:)
Поздрави!
цитирай
6. mt46 - Поздрави, Майче!
11.02.2013 19:48
Можело е да станеш актриса... :)
цитирай
7. slavimirgenchev1953 - Изкуството
11.02.2013 20:43
иска жертви!
цитирай
8. megg - Простри прането! Прибери прането!
11.02.2013 21:24
А просторът висоооко! Ех, че лудетина! :))
Чета с усмивка до ушите!
Поздрав, Мая! :)
цитирай
9. анонимен - Скандално...смешно:
11.02.2013 21:40
...една от семейните ценности, при по-въртеливо движение можеше да бъде изложена частично на показ.
---------------------------------------------

Много хихиках. Поздрави, Майче! ;))
цитирай
10. karambol5 - :))))))))))))))))))))))))))...
11.02.2013 21:57
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Разсмя ме :)
Кротвай се над годишното приключване ;)
цитирай
11. kamosutrov - Мая, мога да кажа само, че и сега да нахлузиш жълтите гащи
11.02.2013 22:25
пак на човек ще му минат видеомисли.... :-))))))))))))
Ми.... Да простирате, ама ей така
http://www.youtube.com/watch?v=X-77txuiVXs
цитирай
12. kasnaprolet9999 - Чудничко!!!
11.02.2013 22:57
Абе друго си е да простираш в двора, все някакъв келепир ще падне, а ние с остъклените балкони нямаме никакъв шанс, никакви емоции за мъжката половина от човечеството, направо скука:)))
цитирай
13. makont - Точно така, винаги съм ги азползвала, с мярка, разбира се,
11.02.2013 22:59
nicodima написа:
Що лудории са се вършили в тях!
А важното е, че човекът си е удържал на обещанието, убедила си го със силата на най-могъщото доказателство - младост, красота и женственост!
Поздрави!

когато е било за общото благо. Виж за себе си не бих направила жертва. Радвам се, че намина и спокойна нощ!
цитирай
14. makont - Фръц и цвък,
11.02.2013 23:02
martiniki написа:
Късопанталонестта дяволия:)

понякога трябва да сме дяволити, Доре. От дяволията всички спечелиха, ако знаеш какви купони бяха после. Клетата ни студентска квартира и клетата аз, вечно готвеща и принасяща на гости, защото това видео беше ту при нас, ту при съседите и купоните нямаха свършване, но носех на всичко. Усмивки!
цитирай
15. makont - Видя ли, не е чак толкова лош животът,
11.02.2013 23:03
ivana59 написа:
така съм се ухилила... :) Благодаря!
Хубава седмица!

въпреки тока, будите и всички гадости. Има и усмивка и хубави спомени има и хубави неща в този свят. Тях искам да изкарам наяве. Усмивки, Ваня, широки и от сърце!
цитирай
16. makont - О, видеото е в историята,
11.02.2013 23:25
bven написа:
Сигурна съм, че жълтите панталонки стоят в скрина и си ги обличаш (поне виртуално) , а от видеото вече няма и следа...
Поздрави!!!

сега са къде по-модерни джаджите, но не е същото. Сега няма време за това, сега сме забързани, сухари, безинтересни, сега няма живец в нас. Тъжни станахме, затова се опитвам да ви усмихна, който изобщо има сили да се засмее. Хубава вечер.
цитирай
17. magnoliya - Ех, луди-млади, весели години! ...
11.02.2013 23:45
Ех, луди-млади, весели години! Няма да се върнат никога, затова пък останаха спомените.
Поздрави!
цитирай
18. kite333 - Хехехехе
12.02.2013 08:28
соц. хулиганке, приключи ли годината :)))
цитирай
19. makont - Сега съм най-добрата актриса сред счетоводителките (примерно),
12.02.2013 08:45
mt46 написа:
Можело е да станеш актриса... :)

иначе щях да съм най-добрата счетоводителка сред актрисите. И така и така съм най-добрата (умря циганката). Като дете си играехме на театър пред блока. Възрастните сядаха на пейките, а децата на тревата и аз винаги играех Стоянка Мутафова. Целият блок изпопадваше от смях от моите импровизации. Усмивки!
цитирай
20. makont - Здравей Скарлет, сигурно в предишен живот съм била голям сухар
12.02.2013 08:47
ckarlet написа:
Ах, Мая, Мая:))) От едно време си била шегаджийка:)
Поздрави!

и сега си наваксвам. Усмивки от мен, радвам се, че ти съсдадох добро настроение.
цитирай
21. makont - Така си е, здраво се раздавах.
12.02.2013 08:48
slavimirgenchev1953 написа:
иска жертви!

Усмихнат ден и много настроение!
цитирай
22. makont - Да Мег, и се повдигаш на пръсти, пък изпускаш телта и пак,
12.02.2013 08:49
megg написа:
А просторът висоооко! Ех, че лудетина! :))
Чета с усмивка до ушите!
Поздрав, Мая! :)

ех, какви хитри женички сме. Радвам се, че те усмихнах, красив и спокоен вторник!
цитирай
23. makont - Хич не се смей, семейните ценности са много важно нещо,
12.02.2013 08:50
gogi6666 написа:
...една от семейните ценности, при по-въртеливо движение можеше да бъде изложена частично на показ.
---------------------------------------------

Много хихиках. Поздрави, Майче! ;))

и до днес държа всичко под ключ, както е казал Вито Корлеоне, всичко остава в семейството. Усмивки и спорен ден!
цитирай
24. makont - Ей сега се кротвам, след едночасова разходка с мопитата в Северния парк
12.02.2013 08:51
karambol5 написа:
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Разсмя ме :)
Кротвай се над годишното приключване ;)

съм заредена с енергия и всичките ще ги изкарам на печалба. Усмивки и хубав вторник!
цитирай
25. makont - А, не, сега няма за какво да се хабя, всичко си имам.
12.02.2013 08:53
kamosutrov написа:
пак на човек ще му минат видеомисли.... :-))))))))))))
Ми.... Да простирате, ама ей така
http://www.youtube.com/watch?v=X-77txuiVXs

А това във видеоклепа, много се извинявам, но ако трябва да се хабя толкова, то ще да е за Ферари, примерно. Толкова връткане за едно видео си е направо хабене на материал. Усмивки!
цитирай
26. makont - Направо си е приключение, Вени.
12.02.2013 08:55
kasnaprolet9999 написа:
Абе друго си е да простираш в двора, все някакъв келепир ще падне, а ние с остъклените балкони нямаме никакъв шанс, никакви емоции за мъжката половина от човечеството, направо скука:)))

Ако дядо Пино беше постоял още и за кинокамера щях да попростирам пране. Усмивки!
цитирай
27. makont - Те няма да се върнат, защото ние сме си в тях, цветно-цвете.
12.02.2013 08:57
magnoliya написа:
Ех, луди-млади, весели години! Няма да се върнат никога, затова пък останаха спомените.
Поздрави!

Да не мислиш, че съм помъдряла много. И сега ме бива по номерата, но със сигурност не съм толкова атрактивна. Усмивки и хубав вторник!
цитирай
28. makont - Здравей Кайти, липсваш ми!
12.02.2013 09:00
kite333 написа:
соц. хулиганке, приключи ли годината :)))

Не съм хулиганка, само леко палава, загадъчно простираща пране и винаги готова за приключение. Добре, че и съпругът ми има моето чувство за хумор, че иначе отдавна да ми е дал червен картон, а то ние общо взето в комбина ги правехме магариите. Аз докато се връцках с жълтите гащи и той и комшията плакнеха очи и участваха в мероприятието. Усмивки и хубав ден!
цитирай
29. vilish - Много усмивки от мен, Таня! :)
12.02.2013 09:34
Най-добре се чувствам когато усетя младежкия, лудешки дух в себе си ... Само огледалото ми напомня за несъответствието отвън и отвътре .... ;)
Слънчев ден !
цитирай
30. brym4ence87 - Решение типично женско -
12.02.2013 10:17
възползвате се от слабостта на мъжете. ;-)) Поздрави, Мая, за забавната история!
цитирай
31. didoignatov - Страхотна история, Мая :)))
12.02.2013 10:43
Ще се смея поне още един час...
Благодаря ти!
цитирай
32. jabalka - Супер си Маконт! :))
12.02.2013 11:29
И в простирането - жълтопанталонестото и в бесняшката песен!
Много усмивки и успешен деннн! :))
цитирай
33. stela50 - Чудесно разказваш, Майче ... толкова образно и артистично...
12.02.2013 12:09
Страхотна си ... Благодаря за усмивката, за доброто настроение,
за ... пренасянето в студентските луди години... спомени ...
За мен определено си сбъркала с професията, родена си
за за хуморист, артист ... но всъщност това важи и за много
хора и си има особен чар ...
Поздрав и прекрасен ден !
цитирай
34. dorichela - Фръц-фръц :) Да са живи и здрави к...
12.02.2013 13:01
Фръц-фръц :) Да са живи и здрави късите жълти панталонки! :)
цитирай
35. tota - Маечка, усмихна ме ...
12.02.2013 14:00
След усмивките и лудешките танци - спорни да са ти годишните приключвания!!

Хубав следобед и лудешка петъчна вечер!!
цитирай
36. sande - Санде: Постигна целта си: насмя ме! Представям си картинката. Целта оправдава средствата ... та даже ...
12.02.2013 14:39
.. та даже залогът да са и "семейни ценности".

Опровергаваш някои вече фалирали представи, че счетоводителките са сухарки, не са артистични натури, а знаят само цифри, таблици и отчети.Важното е какви ценности се крият зад сухарските цифри, какво има зад приходите и зад рзходите и каква е накрая рекапитулацията.

Поздрави!.
цитирай
37. makont - Младежкия дух никога не ни е напускал,
12.02.2013 16:45
vilish написа:
Най-добре се чувствам когато усетя младежкия, лудешки дух в себе си ... Само огледалото ми напомня за несъответствието отвън и отвътре .... ;)
Слънчев ден !

той ще умре последен. Аз просто не мога да си представя да живея с разни сухарски напъни да съм изрядна, съвършена, изискана и т.н. Вечно имам някаква щуротия в главата си. Усмивки!
цитирай
38. makont - Ей, как ме разкри, ами като се поддавате, ще се възползваме,я.
12.02.2013 16:46
brym4ence87 написа:
възползвате се от слабостта на мъжете. ;-)) Поздрави, Мая, за забавната история!

То и тук не беше трудно, ноно Пино на 80, аз на 24, просто нямаше как да ми устои. Усмивки, младежи и позволявайте отвреме навреме Вашите дами да Ви поизнудят мъничко, всички печелят от това.
цитирай
39. makont - Това е целта, смейте се, колкото може повече,
12.02.2013 16:48
didoignatov написа:
Ще се смея поне още един час...
Благодаря ти!

така по-лесно се живее, пък и е полезно. Радвам се, че успях да те разсмея, наистина, още усмивки!
цитирай
40. makont - Много е бясна, нали Ябълчице,
12.02.2013 16:49
jabalka написа:
И в простирането - жълтопанталонестото и в бесняшката песен!
Много усмивки и успешен деннн! :))

понякога, когато ми е криво и тя ми вдига настроението. Усмивки изпращам и хубава вечер!
цитирай
41. makont - Ааа, Танче, и сред счетитата трябва да има някоя беснюга,
12.02.2013 16:53
stela50 написа:
Страхотна си ... Благодаря за усмивката, за доброто настроение,
за ... пренасянето в студентските луди години... спомени ...
За мен определено си сбъркала с професията, родена си
за за хуморист, артист ... но всъщност това важи и за много
хора и си има особен чар ...
Поздрав и прекрасен ден !

и без това ни имат за скучни и досадни. При мен поне не е така. Всички, на които им водясчетоводството са ми приятели и си е безкраен купон. Иначе не мога да работя. Благодаря ти и се радвам, че се усмихна!
цитирай
42. makont - Абсолютно, Дорич, много секси бяха,
12.02.2013 16:54
dorichela написа:
Фръц-фръц :) Да са живи и здрави късите жълти панталонки! :)

а и аз го съзнавах. Големи хитруши бяхме. Усмивка и хубава вечер!
цитирай
43. makont - Приключвам, а и ДДС-та правя до 14-ти,
12.02.2013 16:57
tota написа:
След усмивките и лудешките танци - спорни да са ти годишните приключвания!!

Хубав следобед и лудешка петъчна вечер!!

в две ревизии съм, трима теглят кредити. Ще ме разкъсат, честно, чудя се как намерих сили вчера да напиша цялата тази глупост, тотално бях изперкала, но пък така се забавлявам, като изляза от счетоводната програма и си побъбря малко с всички Вас и се зареждам. Усмивки!
цитирай
44. makont - Така де, Санде,
12.02.2013 17:00
sande написа:
.. та даже залогът да са и "семейни ценности".

Опровергаваш някои вече фалирали представи, че счетоводителките са сухарки, не са артистични натури, а знаят само цифри, таблици и отчети.Важното е какви ценности се крият зад сухарските цифри, какво има зад приходите и зад рзходите и каква е накрая рекапитулацията.

Поздрави!.

те ценностите за това са ценности, за да се знае за тях. И със съкровищата е така, всички знаят, че ги има, но само който знае тайната думичка, за да отключи пещерата ги ползва. Важното е да се забавляваме, винаги във всеки текст има и подтекст. Е аз използвах точно това и свърши работа. Всичко си беше с мярка, в рамките на приличието, но със страхотен резултат. Цялата махала гледаше видео после. Усмивки!
цитирай
45. kamosutrov - Ма много си стисната, бе! И ние мъже, и ние душа носим!
12.02.2013 18:09
makont написа:
kamosutrov написа:
пак на човек ще му минат видеомисли.... :-))))))))))))
Ми.... Да простирате, ама ей така
http://www.youtube.com/watch?v=X-77txuiVXs

А това във видеоклепа, много се извинявам, но ако трябва да се хабя толкова, то ще да е за Ферари, примерно. Толкова връткане за едно видео си е направо хабене на материал. Усмивки!

Що пък да не оплакнем някое око с къси жълти гащи?
Едно от нашите кръчмета е на Бенковски, служебния вход на зала България. Лятно време си седим от вън, преценяваме мацките и всяка, над 45, но с визия като твоята обира овациите. Имам пред вид съвсем възпитани овации и комплименти. Ами, ни една жена не ни се обиди, напротив.
цитирай
46. makont - Начеткването е хубаво нещо, благодаря. Вие мъжете сте странни птици,
12.02.2013 18:38
kamosutrov написа:
makont написа:
kamosutrov написа:
пак на човек ще му минат видеомисли.... :-))))))))))))
Ми.... Да простирате, ама ей така
http://www.youtube.com/watch?v=X-77txuiVXs

А това във видеоклепа, много се извинявам, но ако трябва да се хабя толкова, то ще да е за Ферари, примерно. Толкова връткане за едно видео си е направо хабене на материал. Усмивки!

Що пък да не оплакнем някое око с къси жълти гащи?
Едно от нашите кръчмета е на Бенковски, служебния вход на зала България. Лятно време си седим от вън, преценяваме мацките и всяка, над 45, но с визия като твоята обира овациите. Имам пред вид съвсем възпитани овации и комплименти. Ами, ни една жена не ни се обиди, напротив.

питам се, защо ние жените не седим така в някое кафенце и да оклюкваме преминаващите младежи. Как ли ще се почувствате, и ние с добро. А късите жълти гащи си ги пазя като орлица, те за за особени случай, не може да се размахват току така наляво и надясно, криза е, не се знае какви нужди ще ни налегнат и откъде може да ти дойде някой дядо. Усмивки и хубава вечер.
цитирай
47. inel379 - Познавам го това девойче!:)
12.02.2013 18:50
Природа не се губи, мила!
Помъдряваш с усмивка!
И атрактивност не ти липсва!
Ако не намираме за какво да се посмеем,
денят ни не е бил пълноценен!
Светът е оцелял защото се е смял!:)))
А дали жълтото продължава да ти отива?:)
Този слънчев цвят е толкова магнетичен!
Още сърдечни усмивки за теб!:)))
цитирай
48. kamosutrov - Мая, обсъждате, обсъждате! И още как! :-)))))))
12.02.2013 19:37
Като щатно кошче за душевни отпадъци на куп мацки /все ме взимат за такъв, все едно съм отче, мамка му :-)))))))))))/ Ама не смея да си водя моя си мадама, че ще ми извадят очите.... :-))))))))))
Нищо не можах да намеря за свирепите ти мопсове-вълкодави.
Ама виж този подарък http://www.youtube.com/watch?v=Ss73H8G3gGM
цитирай
49. tili - Хич не са сухари счетитата:)))
12.02.2013 23:53
Поне не и моите приятели от тая порода. И са много полезни при плащане на сметката в кръчмата.
Много смешна историйка, Мая. Спомни ми епизод от една есенна бригада в Копривщица. С едни електрикови панталонки си спечелих ключовете от Москвича на хазяина, да карам тайфата на купоните на Барикадите. Ех, какви времена бяха...
Лека работа и по една нула от двете страни, нали това е целта ;)))***
цитирай
50. makont - Здравей, хареса ми твоя коментар,
13.02.2013 10:05
inel379 написа:
Природа не се губи, мила!
Помъдряваш с усмивка!
И атрактивност не ти липсва!
Ако не намираме за какво да се посмеем,
денят ни не е бил пълноценен!
Светът е оцелял защото се е смял!:)))
А дали жълтото продължава да ти отива?:)
Този слънчев цвят е толкова магнетичен!
Още сърдечни усмивки за теб!:)))

благодаря, че ме позна. Аз съм лесно разпознаваема, не обичам да се правя на каквато не съм, и с жълти панталонки, пълен напред, право в целта, нали съм телеЦ, налитам на червено и жълто. Май си приличаме, само сходна душа, може да те разбере. А за усмивката, смятам, че ако не си накарал поне един човек да се усмихне днес, значи напразно е минал денят ти (прочетох го някъде и ме грабна). Прегръдки от мен и защо не пишеш?
цитирай
51. makont - Поздрава е страхотен, благодаря, невероятно нежно и по котешки.
13.02.2013 10:06
kamosutrov написа:
Като щатно кошче за душевни отпадъци на куп мацки /все ме взимат за такъв, все едно съм отче, мамка му :-)))))))))))/ Ама не смея да си водя моя си мадама, че ще ми извадят очите.... :-))))))))))
Нищо не можах да намеря за свирепите ти мопсове-вълкодави.
Ама виж този подарък http://www.youtube.com/watch?v=Ss73H8G3gGM

Трябва да го оттренираме с мопсовете и те пеят, понякога, особено, когато си просят храна. Хубав ден!
цитирай
52. makont - Благодаря, Тили,
13.02.2013 10:14
tili написа:
Поне не и моите приятели от тая порода. И са много полезни при плащане на сметката в кръчмата.
Много смешна историйка, Мая. Спомни ми епизод от една есенна бригада в Копривщица. С едни електрикови панталонки си спечелих ключовете от Москвича на хазяина, да карам тайфата на купоните на Барикадите. Ех, какви времена бяха...
Лека работа и по една нула от двете страни, нали това е целта ;)))***


усмихна ме с твоята история, така де, женички сме и трябва да умеем да си използваме чара. В края на крайщата и ти и аз не сме го направили за себе си, я как всички сте се возили на кола. Колко му е едно врътване на "трътка". Една приятелка, по-закръгленичка, така, в Турция и бяха смъкнали цената на едно кожено яке наполовина, защото продавачът я тупнал то дупето. Аз и казах, защо не му е дала да я тупне още веднъж, и да си го вземе направо без да плаща(ей, личи си, че съм счети). Усвимки от мен.
цитирай
53. usmivka99 - :)))....
13.02.2013 15:19
Хубаво...Благодаря за усмивката...!!!
цитирай
54. tili - Ами в крайна сметка
13.02.2013 15:40
всички бяха доволни. И ние, лудите купонджии и хазяина, защото можеше да си пие на спокойствие, а не да кара жена си насам-натам. Двенките си ходехме и на пазар и до мама и до сестра й в Пловдив:) И аз се упражнявах, че книжката ми беше на три месеца само. Абе - с добри хора - всичко е лесно.
Привет, Мая:**
цитирай
55. makont - Е, да усмихнеш усмивка, си е вече
13.02.2013 15:52
usmivka99 написа:
Хубаво...Благодаря за усмивката...!!!

висш пилотаж, вирнах главица. Хубава вечер и още много усмивки!
цитирай
56. makont - Ох, Тили, а на мен като ми липсват упражненията, така и не карам кола.
13.02.2013 16:01
tili написа:
всички бяха доволни. И ние, лудите купонджии и хазяина, защото можеше да си пие на спокойствие, а не да кара жена си насам-натам. Двенките си ходехме и на пазар и до мама и до сестра й в Пловдив:) И аз се упражнявах, че книжката ми беше на три месеца само. Абе - с добри хора - всичко е лесно.
Привет, Мая:**

И то пак е защото съм уж кротка, но като натискам педала и сякаш съм друг човек. Мноого висока скорост и Гергов ми оряза квитанците, взех един завой на 90 градуса с 80км/ч, направо като Шумахер, и няма да ти казвам какво ми чуха ушите. Усетих, че едва овладях колата, но се справих. Ех, да знаеш как готино изсвистяха гумите, кеф, обаче трябвало по-кротко. Като ми се казва: "Намали", това означавало от 100 на 40, а не на осемдесет, при такъв завой. Но аз, нали съм максималистка. Та се кротнах, по-добре да ме возят. Такива ми ти работи, радвам се, че при теб се е получило. Хубава вечер!
цитирай
57. sestra - Имаш и други такива истории, Майче,
13.02.2013 20:28
кажи си!;)))
цитирай
58. mariniki - ех, тези къси твои жълти панталонки...
13.02.2013 22:56
колко неща ми спомниха, за тогава... когато нямаше
перални, но пък животът изглеждаше прекрасен...
поздрав за теб, от сърце...
цитирай
59. monaliza121 - Привет, Майче!:)
13.02.2013 23:24
Много приятна случка с отличен резултат. Не е важно да имаш къси панталонки, а да знаеш кога да ги обуеш:))))
Ако не знаеш, все има кой да ти подскаже.:))))
цитирай
60. djani - Едно маце с къси панталонки,
14.02.2013 00:04
Е по-секси от по без панталонки. В един момент си помислих, че аз съм купил видеото! Поздрави за "невинното" прелъстяване и пресъздаване на варианта на "Сузана и старците"...
цитирай
61. gocho52 - И аз...
14.02.2013 11:17
И аз бих се загледал.
Нямам нищо против дядото да купи видеото...
Усмивкааа!
цитирай
62. makont - Здравей Стани, та аз само открехнах кутията на Пандора,
14.02.2013 11:59
sestra написа:
кажи си!;)))

малки греховце, но от сърце. Усмивки и влюбено и с настроение да ти е днес!
цитирай
63. makont - Животът беше прекрасен, защото бяхме млади и луди глави,
14.02.2013 12:01
mariniki написа:
колко неща ми спомниха, за тогава... когато нямаше
перални, но пък животът изглеждаше прекрасен...
поздрав за теб, от сърце...

номерът е сега да ни е прекрасен, защото не е толкова луд, но за сметка на това по-мъдър. А за дяволийките няма възраст, нали. Усмивки и хубав празник, който си избереш.
цитирай
64. makont - Точно така, Тинче, моментът е важен,
14.02.2013 12:03
monaliza121 написа:
Много приятна случка с отличен резултат. Не е важно да имаш къси панталонки, а да знаеш кога да ги обуеш:))))
Ако не знаеш, все има кой да ти подскаже.:))))

всяко нещо на мястото си носи някаква благинка, дори и лекичко греховно да е. Усмивки, днес съм адски сериозна, с едната ръка работя на счетоводителският комп, а с другата пиша глупости тук, от лаптопа. Така ще ги оплескам сметките накрая, ама какво да направя, като ми е едно такова любовно... Усмивки!
цитирай
65. makont - Здравей Джани, така си е, откъдето и да го погледнеш беше невинно,
14.02.2013 12:07
djani написа:
Е по-секси от по без панталонки. В един момент си помислих, че аз съм купил видеото! Поздрави за "невинното" прелъстяване и пресъздаване на варианта на "Сузана и старците"...

но резултатно. Малка хитринка, която обикновено винаги хваща декиш. Ние жените ги умеем тези работи, важното е всички да са доволни и то в рамките на приличието. Усмивки и хубав празник днес, не уточнявам кой!
цитирай
66. makont - Нали, защо да не го купи, като има тази възможност,
14.02.2013 12:11
gocho52 написа:
И аз бих се загледал.
Нямам нищо против дядото да купи видеото...
Усмивкааа!

пък и с удоволствие го направи, едно невинно фръцкане и пълното щастие е на лице. Усмивки и от мен и умната с червеното вино...
цитирай
67. monaliza121 - Хаха, представих си оплескани с червило сметки:))) Така им се пада днес!:)
14.02.2013 14:38
makont написа:
monaliza121 написа:
Много приятна случка с отличен резултат. Не е важно да имаш къси панталонки, а да знаеш кога да ги обуеш:))))
Ако не знаеш, все има кой да ти подскаже.:))))

всяко нещо на мястото си носи някаква благинка, дори и лекичко греховно да е. Усмивки, днес съм адски сериозна, с едната ръка работя на счетоводителският комп, а с другата пиша глупости тук, от лаптопа. Така ще ги оплескам сметките накрая, ама какво да направя, като ми е едно такова любовно... Усмивки!

цитирай
68. makont - Тинче, позна, и такова животно има, даже два вида оплескани с червило сметки,
15.02.2013 09:35
monaliza121 написа:
makont написа:
monaliza121 написа:
Много приятна случка с отличен резултат. Не е важно да имаш къси панталонки, а да знаеш кога да ги обуеш:))))
Ако не знаеш, все има кой да ти подскаже.:))))

всяко нещо на мястото си носи някаква благинка, дори и лекичко греховно да е. Усмивки, днес съм адски сериозна, с едната ръка работя на счетоводителският комп, а с другата пиша глупости тук, от лаптопа. Така ще ги оплескам сметките накрая, ама какво да направя, като ми е едно такова любовно... Усмивки!


Едните по недостиг на ръце, в едната ръка куфара с документите, в другата дамската чанта, телефонът ти звъни:"Провери ми нещо си..", и ако не го знаеш наизуст, равиш в куфарчето, трябва да го извадиш от джоба и същевременно говориш по джисиема, е тук се включва изтегляне на листа с устни и червило от първи вид. Вторият вид, все още не съм го прилагала, примерно носиш някакъв документ на данъчните и им слагаш една невинна червилена целувка, от любов. Трябва да опитам, често ми се случва с някоя простотийка да реша глобален проблем. Усмивки и спорен ден.
цитирай
69. bigbro - Привет, Мая!
16.02.2013 20:53
Ммдаа, още един стрес за мъжете
:)))
цитирай
70. juli13 - juli13
18.02.2013 08:33
Разсмя ме;) Приятни мигове ти пожелавам.
цитирай
71. makont - А вие сте нежни души
18.02.2013 11:31
bigbro написа:
Ммдаа, още един стрес за мъжете
:)))

и трябва много нежно да се пипа. Усмивки и хубава седмица!
цитирай
72. makont - Благодаря ти, Джули,
18.02.2013 11:32
juli13 написа:
Разсмя ме;) Приятни мигове ти пожелавам.

дано така в усмивки да ти е и новата седмица!
цитирай
73. perfecta - :)))
18.02.2013 22:48
Много сладко! Браво на късите гащи, видеото си беше истински кът на времето :)
цитирай
74. makont - Здравей, радвам се, че надникна при мен.
19.02.2013 09:49
perfecta написа:
Много сладко! Браво на късите гащи, видеото си беше истински кът на времето :)

Усмивките са важно нещо, особено в днешните тъжни времена, харесва ми да карам хората да се усмихват и за това описах тази отдавна забравена история. Още усмивки и хубав ден!
цитирай
75. vostroto - Яко!:)))
19.02.2013 11:37
:)Твоят веселяшки разказ, и страхотните разкази на Перфекта ми дойдоха добре. Надявам се този блог да се поосвежи още в този дух, а не само в политически "анализи", и да имам желание да влизам в него.
Благодаря за усмивките, Маконт!:)
цитирай
76. makont - Здравей, благодаря, че намина,
19.02.2013 12:22
vostroto написа:
:)Твоят веселяшки разказ, и страхотните разкази на Перфекта ми дойдоха добре. Надявам се този блог да се поосвежи още в този дух, а не само в политически "анализи", и да имам желание да влизам в него.
Благодаря за усмивките, Маконт!:)

радвам се, че те усмихнах. Хубав ден!
цитирай
77. razkazvachka - хахаха - ноно е бил естет
25.02.2013 17:54
как няма да намажете видео
цитирай
78. makont - Разбираше ги тези работи,
26.02.2013 07:41
razkazvachka написа:
как няма да намажете видео

даже подсвиркваше и по каките по улиците. Беше много атрактивен човек, пък имаше и пари, защо да не донесе малко радост на младежите, нали! Голяма скица бях на младини Гери, сега съм улегнал човек, вярвай ми, до поредната глупост. Е, вече си изкарвам видеото по къде, къде по почтен начин. Прегръщам те и лека работа, пускай ги по-често твоите бумаги и надничай тук, че виж сега какво четене ти се е паднало.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3032877
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031