Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2013 22:06 - Вечерна проверка на неспящите и добро утро на ранобудниците
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15259 Коментари: 47 Гласове:
54

Последна промяна: 10.03.2013 09:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
       Я да видя кой не спи. Раздавам пижамите. 22,01 часа е, какво е това?
Хайде аз имам работа и сега съм в половин часова почивка за джиткане, но другите не са луди като мен. Ох, как бих си поспала. Мноооого съм добра в леглото, мога да спя две денонощия, но кой ми дава. Мопсовете-вълкодави сладко похъркват тук до мен в къщичката, а аз гушвам третата дебела папка за деня и правя опити да я преборя.
Хайде, лека нощ и спокойни сънища!

Изпращам Ви в Париж!





Гласувай:
55



1. hloris - Правя пижамена разходка до Париж....
09.03.2013 22:22
и ...гушкам възглавницата:)
Искрено ти съчувствам,защото напоследък и на мен ми се налага яко да
натискам педалите,и което е най-лошото...просто не му се вижда края вече...
и аз съм от поспаланките,а и при това страстна кучкарка:)
Как можеш да работиш,като ги гледаш така блаженно хъркащи..просто ти се чудя:))
Аз вдигам бялото знаме при такава гледка.
Слушам песента...и се гмуркам в царството на Орфей:))
Лека работа на теб...и ползотворна:))
цитирай
2. makont - Сърдечно благодаря за съчувствието,
09.03.2013 22:28
hloris написа:
и ...гушкам възглавницата:)
Искрено ти съчувствам,защото напоследък и на мен ми се налага яко да
натискам педалите,и което е най-лошото...просто не му се вижда края вече...
и аз съм от поспаланките,а и при това страстна кучкарка:)
Как можеш да работиш,като ги гледаш така блаженно хъркащи..просто ти се чудя:))
Аз вдигам бялото знаме при такава гледка.
Слушам песента...и се гмуркам в царството на Орфей:))
Лека работа на теб...и ползотворна:))

но просто днес ми е ден и свърших работа за целия китайски народ. Имам още три минути и започвам отново. Просто изгоних всички мъже от вкъщи и останахме "трите кучки", двете мопски и аз. Една сутрешна разходка в 6.30 и една в 17.30 и това ми бяха развлеченията за деня. Но като свърша ще настане такъв живот...
цитирай
3. katan - Има и други луди:).
09.03.2013 22:30
Цял ден навън-навътре, реших да се гмурнах за малко в blog-a.
Разходихме се музикално из Париж:) - благодаря:)!
ПоборИ се малко с третата папка и се гушкай с възглавницата до мопсовите:).
Хайде, лека нощ и приятни сънища!

цитирай
4. mt46 - Здравей, Майче!
09.03.2013 22:41
Очаквам да ми уредиш командировъчно за Париж... :)
Лека вечер и нощ!
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Аз определено не спя по това време:))
09.03.2013 22:50
Хвърляй ги тези папки и се отпусни за повече от половин час:)))
цитирай
6. megg - О-о, и време за джиткане намираш! :)
09.03.2013 22:56
Браво на теб! Щом си решила да гушнеш третата папка, давай, но нали знаеш - работата не е заек ...
Лека!
По лунен лъч поемам към Париж! :)
Сладки сънища, Мая!
цитирай
7. makont - Спокойна, Катя!
09.03.2013 23:08
katan написа:
Цял ден навън-навътре, реших да се гмурнах за малко в blog-a.
Разходихме се музикално из Париж:) - благодаря:)!
ПоборИ се малко с третата папка и се гушкай с възглавницата до мопсовите:).
Хайде, лека нощ и приятни сънища!


Сладки сънища!
цитирай
8. makont - Нямаш проблеми, само не ходи в Лидо със служебна кредитна карта,
09.03.2013 23:09
mt46 написа:
Очаквам да ми уредиш командировъчно за Париж... :)
Лека вечер и нощ!

че после ще вида зор докато осчетоводя разхода. Лека нощ, аз вече съм на месец май!
цитирай
9. makont - Вени, лягай си, ох, аз как сладко бих си легнала, но сега ми е паднало да работя здраво, без
09.03.2013 23:11
kasnaprolet9999 написа:
Хвърляй ги тези папки и се отпусни за повече от половин час:)))

да има кой да ми се пречка. Като многомашинничка съм. Тя една малка фирмичка, ще я опраскам и тогава при Сънчо, аз съм теле и голям инат. Спокойна нощ и сладки сънища!
цитирай
10. makont - това с лунния лъч ми хареса,
09.03.2013 23:13
megg написа:
Браво на теб! Щом си решила да гушнеш третата папка, давай, но нали знаеш - работата не е заек ...
Лека!
По лунен лъч поемам към Париж! :)
Сладки сънища, Мая!

сигурно е светло и уютно. Аз си давам почивки, ето на половин час джиткам в блога, така се държа будна и се забавлявам. Обичам да работя с настроение. Всеки Ваш коментар ме кара да се усмихвам. Лети, на лунния лъч...
цитирай
11. magnoliya - Хей, колко са неспящите? До по...
09.03.2013 23:19
Хей, колко са неспящите?
До полунощ има още време, не бързай да обличаш пижамата.
Лека нощ!
цитирай
12. kamosutrov - И аз поработвам, ама не се жалвам. :-))))) Щом бесняшките музики ти качват КПД-то
09.03.2013 23:35
Бесняшки музики за Мая и нейните мопсове-вълкодави
http://www.youtube.com/watch?v=E438ZsGIKrQ
http://www.youtube.com/watch?v=gLzn8nDVSo8
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4xmckWVPRaI#!
http://www.youtube.com/watch?v=HPqK1JJOFxw
http://www.youtube.com/watch?v=bdv-UuBOR8g&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=0jh189-uIEg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Jp6j5HJ-Cok&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=mKxtnlWqDZE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=RNi4FuOG0X8
http://www.youtube.com/watch?v=7TLzFcvlLXA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=0W3n-ywjZNc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=lsmXLGKdkW4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=r2S1I_ien6A&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=GuHs_mhg9Nk
ако не стигнат, имам и още.
:-)))))))))))))
цитирай
13. kometapg - И аз да се вредя за Париж! Е, не е лошо ...
09.03.2013 23:36
И аз да се вредя за Париж! Е, не е лошо да гушнеш възглавницата, вместо папката, но има и такива моменти! Нека нощта ти да е спокойна!
цитирай
14. makont - Хора, вие вярно на спите,
09.03.2013 23:58
magnoliya написа:
Хей, колко са неспящите?
До полунощ има още време, не бързай да обличаш пижамата.
Лека нощ!

аз в нормална ситуация, вече карам трети сън. Я каква среднощна веселба била тук. Сладки сънища!
цитирай
15. makont - Аз също не се оплаквам, просто си споделям, първото парче е върхъъъ,
10.03.2013 00:00
kamosutrov написа:
Бесняшки музики за Мая и нейните мопсове-вълкодави
http://www.youtube.com/watch?v=E438ZsGIKrQ
http://www.youtube.com/watch?v=gLzn8nDVSo8
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4xmckWVPRaI#!
http://www.youtube.com/watch?v=HPqK1JJOFxw
http://www.youtube.com/watch?v=bdv-UuBOR8g&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=0jh189-uIEg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Jp6j5HJ-Cok&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=mKxtnlWqDZE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=RNi4FuOG0X8
http://www.youtube.com/watch?v=7TLzFcvlLXA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=0W3n-ywjZNc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=lsmXLGKdkW4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=r2S1I_ien6A&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=GuHs_mhg9Nk
ако не стигнат, имам и още.
:-)))))))))))))

обаче пошашавих мопсовете, така надух музиката, много спори работата. Спорна и на теб и с бодра стъпка към пижамите! Спокойна нощ!
цитирай
16. makont - Още малко и аз се изстрелвам към луната,
10.03.2013 00:01
kometapg написа:
И аз да се вредя за Париж! Е, не е лошо да гушнеш възглавницата, вместо папката, но има и такива моменти! Нека нощта ти да е спокойна!

може би в Париж, с едно нежно танго. Спокойна нощ!
цитирай
17. vilish - Има още неспящи :))))
10.03.2013 01:31
Или всички други вече спят?! ;)
Приказни сънища !
цитирай
18. brym4ence87 - Работя по проект.
10.03.2013 03:13
Поздрави! ;-)
цитирай
19. ckarlet - Добро утро, Мая! Я да видим кой е р...
10.03.2013 07:22
Добро утро, Мая! Я да видим кой е ранобудния сега:)) Този, който е заспал по-раничко:)
Прекрасна неделя на всички!
цитирай
20. makont - Вече сънчо си отиде и едно добро утро е на дневен ред,
10.03.2013 08:54
vilish написа:
Или всички други вече спят?! ;)
Приказни сънища !

хубав неделен ден!
цитирай
21. makont - Успех на проекта, Бримче,
10.03.2013 08:56
brym4ence87 написа:
Поздрави! ;-)

скрии шапките на всички. Хубав и спорен неделен ден, защото явно аз и ти няма да ставаме от компютрите. Но в половин-часовите почивки ще се разхождаме нагоре-надолу в нета. Усмивки!
цитирай
22. makont - Добро утри, мила Скарлет, от 8ч. съм в играта, вече имам един час разходка в
10.03.2013 08:57
ckarlet написа:
Добро утро, Мая! Я да видим кой е ранобудния сега:)) Този, който е заспал по-раничко:)
Прекрасна неделя на всички!

Северния парк с двата мопса и сега абсолютно заредена отварям дебелите папки с огромна чаша кафе. Хубав неделен ден!
цитирай
23. makont - Най красивото от песента го чувам всеки ден и винаги
10.03.2013 08:59
yohnny написа:
Най-красивото от песента....
Пожелавам на дамите да го чуят поне веднъж през живота си -
със същото чувство ! ! !

винаги казаното с любов, среща любов, за каквото и да е. Дано при всички е така. Хубав неделен ден!
цитирай
24. kamosutrov - Привет на всички будни, полуспящи, дремещи и бодри работохолици
10.03.2013 10:08
Една музика за нахъсване. Майски, мноого внимателно с мопсовете вълкодави, че като я чуят, че като сложат каските, че като подгонят всеки вражески котак в околовръст, зор ще видят съседите ти, докато свалят котаците от дървета и покриви.
http://www.youtube.com/watch?v=-TEGPelS3Ac
цитирай
25. makont - Е, това наистина е страшно бодряшко. Ужасно се връзва да се развъртиш с прахосмукачката,
10.03.2013 11:04
kamosutrov написа:
Една музика за нахъсване. Майски, мноого внимателно с мопсовете вълкодави, че като я чуят, че като сложат каските, че като подгонят всеки вражески котак в околовръст, зор ще видят съседите ти, докато свалят котаците от дървета и покриви.
http://www.youtube.com/watch?v=-TEGPelS3Ac

че е тези три неща трябва да свърша, докато между другото приключвам четири фирми. Хубав неделен ден!
цитирай
26. faktifakti - добро утро и от мен.
10.03.2013 11:45
голям купон сте спретнали от снощи. приятна неделя на всички присъстващи.
цитирай
27. makont - Нали, Факти!
10.03.2013 12:06
faktifakti написа:
голям купон сте спретнали от снощи. приятна неделя на всички присъстващи.

Няма да ти казвам колко по-веселяшко се работи така. Хем работиш, хем се кефиш. И всички са положително настроени. Заспаха с песничка, на лунен лъч прелетяха над Париж и сега един по един влизат в час. Прекрасен неделен ден и от мен!
цитирай
28. irida - Този Париж! :)
10.03.2013 12:08
Този Париж! :)
цитирай
29. анонимен - От мен хубав ден, Майче!
10.03.2013 12:16
Поздрави!
цитирай
30. makont - Град на мечтите и на любовта,
10.03.2013 12:22
irida написа:
Този Париж! :)

на изкуството... Ще отида там непременно и задължително на Дисниленд, освен всичко останало, което е по задължителната програма. Усмивки!
цитирай
31. makont - И от мен,
10.03.2013 12:23
gogi6666 написа:
Поздрави!

спокоен и дано поне ти почиваш!
цитирай
32. sestra - Гушни мопсовете
10.03.2013 12:43
и от мен :)
цитирай
33. makont - Всъщност не спирам да го правя, сега ги гушнах силно
10.03.2013 12:59
sestra написа:
и от мен :)

и им обясних, че това е твоето гушване. Усмивки!
цитирай
34. sestra - :D Така се прави.
10.03.2013 14:53
Когато искам да съм сигурна, че което казвам, ще се чуе, казвам го на зверче :)
цитирай
35. stela50 - Здравей, Майче ... сигурно вече местата за Париж са заети ...
10.03.2013 16:07
Но никога не е късно да помечтаеш с чаша кафе в ръка
след дълга уморителна нощ, а и не само една ... така
се понатрупаха задачи и при мен през изминалите нощи...
Прекрасен неделен ден !
цитирай
36. makont - Сестричке, то е нещо като сентенцията:"Колкото повече опознавам хората,
10.03.2013 19:07
sestra написа:
Когато искам да съм сигурна, че което казвам, ще се чуе, казвам го на зверче :)

толкова повече обиквам животните". Лека вечер!
цитирай
37. makont - Ще се справим Таничка,
10.03.2013 19:08
stela50 написа:
Но никога не е късно да помечтаеш с чаша кафе в ръка
след дълга уморителна нощ, а и не само една ... така
се понатрупаха задачи и при мен през изминалите нощи...
Прекрасен неделен ден !

ще отскачаме мислено до Париж, ще се усмихваме и ще си създаваме настроение, така се работи по-леко. Успешна седмица!
цитирай
38. demonwind - Благодаря за Париж,
10.03.2013 20:58
но вече не е Париж, а Париж Ал-Араб... ;) Предпочитам например Ескала в Испания ;)

Поздрави!
цитирай
39. tili - :))) Ето ти едно любимо
11.03.2013 00:03
полунощно танго на един, дето е погребан в Париж и всяка сутрин някоя му оставя по една червена роза на гроба. Вече 75 години май.
Аз продължавам да бачкам като една истинска сова:)***

http://youtu.be/pgnSb5nefWU

А това ми е пък най-любимото изпълнение. Само евреите разбират от цигулка!
http://youtu.be/Ib9nuNAQDoo
цитирай
40. jabalka - Поздрави прегръдки за теб и пухкавите приятели...!
11.03.2013 09:16
Маконт- много приятно ми бе тук , макар и в понеделник...:))
Това е, когато е приятно , то си е приятно независимо от денят той е необходим само за да се придържаме в постоянната права на делника, но съзнанието ни мислите ни те нямат нужда от дни, дати, часовете се сливат във понятието - време!
Хайде да бъде спорна седмицата и успехииии!
цитирай
41. makont - Ок. Мислено отскачаме до Испания,
11.03.2013 10:20
demonwind написа:
но вече не е Париж, а Париж Ал-Араб... ;) Предпочитам например Ескала в Испания ;)

Поздрави!

колко му е. Хубава и спорна седмица за теб!
цитирай
42. makont - Здравей, да и под нежните звуци на цигулката спори работата,
11.03.2013 10:32
tili написа:
полунощно танго на един, дето е погребан в Париж и всяка сутрин някоя му оставя по една червена роза на гроба. Вече 75 години май.
Аз продължавам да бачкам като една истинска сова:)***

http://youtu.be/pgnSb5nefWU

А това ми е пък най-любимото изпълнение. Само евреите разбират от цигулка!
http://youtu.be/Ib9nuNAQDoo

обаче нещо ги докарвам на загуба, прекалено се разчувствах на това танго, а с бесняшките рок парчета две фирми успях да изкарам на печалба. Сега това е наистина трудна работа и вече сме специалисти от загуба да ги трансформираш като печеливши. Смях. Всичко е илюзия на този свят. Спорна работа и на теб, радвам се, че посети моето пижамено парти. Хубава седмица!
цитирай
43. makont - Ябълчице, време ми е да порасна, обаче този нестандартен подход
11.03.2013 10:39
jabalka написа:
Маконт- много приятно ми бе тук , макар и в понеделник...:))
Това е, когато е приятно , то си е приятно независимо от денят той е необходим само за да се придържаме в постоянната права на делника, но съзнанието ни мислите ни те нямат нужда от дни, дати, часовете се сливат във понятието - време!
Хайде да бъде спорна седмицата и успехииии!

ме направи толкова работоспособна в тази нощ. Среднощно пижамено парти с много работа, музика и усмивки така ме зареди, че работохолизмът ми се умножи многократно. Аз просто бях пред нервна криза и като Мюнхаузен се хванах за косата и се измъкнах, пускайки закачката в блога. Получи се нещо като среднощен музикален мост. Хубава седмица и за теб!
цитирай
44. razkazvachka - Не е лесен месецът на счетитата...
18.03.2013 21:50
аз вече достигнах нивото, когато мога да спя, мога и да не спя, мога да пиша статия за утре, мога и да не пиша, мога да си продължа романа, но мога и да прочета някой чужд, мога и да си пиша професорската книга, но мога и да си рисувам лалета - всеки ден е подарен и го караме както изгрее от сутринта... надявам се вече да си свършила първата инфарктна половина и да отдъхваш пред следващата...
цитирай
45. makont - Не съм, Гери, половината от моите се сетиха, че не са ми дали някой съществен документ
19.03.2013 07:21
razkazvachka написа:
аз вече достигнах нивото, когато мога да спя, мога и да не спя, мога да пиша статия за утре, мога и да не пиша, мога да си продължа романа, но мога и да прочета някой чужд, мога и да си пиша професорската книга, но мога и да си рисувам лалета - всеки ден е подарен и го караме както изгрее от сутринта... надявам се вече да си свършила първата инфарктна половина и да отдъхваш пред следващата...

и сега се налага да преработвам. Представяш ли си всички отчети, данъчната декларация. Иде ми да убия някой. Друго си е в последния момент, трябвало да се изчака, е ако изчакам всичките 20 и ...фирми в последният момент, след това на 01.04. направо трябва да ми напишете: "Тя приключи". Сега само гоня мъжете ми да се махат от къщи, да не ми се пречкат, в четвъртък пак ги пращам на Видин, оставаме трите кучки, за да мога да работя на спокойствие. В събота вечер пак спретваме интернет пижамено парти, хайде засядай и ти. Голям купон е. Работиш, работиш и за петнадесетина минути се задяваш с другите работохолици. Слушаш музика и те така...
цитирай
46. razkazvachka - това с документче в последната минута --- много ми е близко на сърцето -
19.03.2013 08:50
моята счети отсега е подменила шепата хапчета за усмивка, ама нещо пак не може да я докара...

а аз в събота и неделя имам лекции с едни разкошни магистри - ще си думаме как езикът остарява на всеки 30 години и как внуците и бабите не могат да се разберат, ако внуците не четат, а бабите не се превъзпитават - и ще пробваме две страници от Любен Каравелов и две от "Хаджи Ахил"... а също и една статия от едно древно "Работническо дело" дето го кътам в специална папка
цитирай
47. makont - Успех в неделя!
19.03.2013 10:34
razkazvachka написа:
моята счети отсега е подменила шепата хапчета за усмивка, ама нещо пак не може да я докара...

а аз в събота и неделя имам лекции с едни разкошни магистри - ще си думаме как езикът остарява на всеки 30 години и как внуците и бабите не могат да се разберат, ако внуците не четат, а бабите не се превъзпитават - и ще пробваме две страници от Любен Каравелов и две от "Хаджи Ахил"... а също и една статия от едно древно "Работническо дело" дето го кътам в специална папка

Хубав и спорен ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3046036
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930