Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2013 17:01 - Към бездната
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9199 Коментари: 35 Гласове:
44


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Не може да се живее с тази диагноза – Тотална атрофия на тъканите на човешкото достойнство.      
   Те нямаха сили да  понесат съвършенството. Преминавайки покрай човешкото множество, всички се обръщаха. С какви очи гледаха? Рентгени. Сканираха и всеки отнасяше частица за себе си, там в тайните сървъри на човешката душа. Никой не допускаше, че всъщност убива бавно и мъчително. Всеки файл, копиран от системата разрушаваше цялото. 
    
   Седеше в някаква безтегловност и странни НеМисли като светкавици проблясваха, и изгаряха бързо. Не оставяха дори и следа. Океан от нищомислие.
     
   
    
      
Остана една безформена маса, лишена от съдържание. Едно голямо НИЩО.

 




Гласувай:
44



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jabalka - Привет Маконт!
11.04.2013 10:15
Всичко променя всичкото , а то е Цяло...!
Гледаме- не разбирайки , че и нас Гледат!
Поздрави!
цитирай
2. makont - Дали разрушителното може да доведе до съзидание?
11.04.2013 10:57
jabalka написа:
Всичко променя всичкото , а то е Цяло...!
Гледаме- не разбирайки , че и нас Гледат!
Поздрави!

Нещо ми е много криво вчера и днес и чак се учудвам какви глупости може да роди тъпата ми главица, но това съм аз. Другото лице на усмивката. Поздрави!
цитирай
3. suny84 - Здравей,makont
11.04.2013 11:44
makont написа:
jabalka написа:
Всичко променя всичкото , а то е Цяло...!
Гледаме- не разбирайки , че и нас Гледат!
Поздрави!

Нещо ми е много криво вчера и днес и чак се учудвам какви глупости може да роди тъпата ми главица, но това съм аз. Другото лице на усмивката. Поздрави!




Опитай се да върнеш старото лице на усмивката. Поздрави и весел ден.
цитирай
4. jabalka - Поздрави Маконт! Разрушителното - трудно довежда до съзидание...
11.04.2013 12:25

makont - Дали разрушителното може да доведе до съзидание?

makont написа:
jabalka написа:
Всичко променя всичкото , а то е Цяло...!
Гледаме- не разбирайки , че и нас Гледат!
Поздрави!

Нещо ми е много криво вчера и днес и чак се учудвам какви глупости може да роди тъпата ми главица, но това съм аз. Другото лице на усмивката. Поздрави!


по скоро го провокира, трудно е да се гради след съпротивителната сила на разрушение- понякога просто трябва да продължим да правим това което сме свикнали - да погалим цвете, дете, болката ще отслабне!
Светли мисли ти пожелавам!
От една замислена ябълка...
цитирай
5. mt46 - Поздрав, Майче!
11.04.2013 12:41
Силен текст!... Да, това е пътят към Нищото... Чрез разрушаване, обезличаване, заличаване...
цитирай
6. megg - Така е, Мая.
11.04.2013 13:08
Всяко наше действие, всеки жест, поглед ... се оглежда в душата на другия; и е хубаво, когато застанеш пред огледалото, да харесаш отразеното. В името на хармоничното цяло.
Приятен ден, Мая, усмихни се!
цитирай
7. makont - Може би, утре, обещавам,
11.04.2013 13:12
suny84 написа:
makont написа:
jabalka написа:
Всичко променя всичкото , а то е Цяло...!
Гледаме- не разбирайки , че и нас Гледат!
Поздрави!

Нещо ми е много криво вчера и днес и чак се учудвам какви глупости може да роди тъпата ми главица, но това съм аз. Другото лице на усмивката. Поздрави!




Опитай се да върнеш старото лице на усмивката. Поздрави и весел ден.

нищо не се случва безпричинно на този свят. Все пак усмивки!
цитирай
8. makont - Галя Йода, Ябълчице, цяла нощ не сме спали, получи два пристъпа един след друг,
11.04.2013 13:14
jabalka написа:

makont - Дали разрушителното може да доведе до съзидание?

makont написа:
jabalka написа:
Всичко променя всичкото , а то е Цяло...!
Гледаме- не разбирайки , че и нас Гледат!
Поздрави!

Нещо ми е много криво вчера и днес и чак се учудвам какви глупости може да роди тъпата ми главица, но това съм аз. Другото лице на усмивката. Поздрави!


по скоро го провокира, трудно е да се гради след съпротивителната сила на разрушение- понякога просто трябва да продължим да правим това което сме свикнали - да погалим цвете, дете, болката ще отслабне!
Светли мисли ти пожелавам!
От една замислена ябълка...

нещо като епилептични припадъци. Аз не мога да и помогна с нищо, въпреки лекарствата е така. Ако умре тя, умирам и аз. И без това днес целият ден не спирам да плача. Те са ми като деца. Съжалявам, в момента съм като ранено животно. Ще се оправя, надявам се, но Йода...
цитирай
9. makont - И аз съм една разрушителка, как можах да напиша такива глупости,
11.04.2013 13:15
mt46 написа:
Силен текст!... Да, това е пътят към Нищото... Чрез разрушаване, обезличаване, заличаване...

явно много ми е криво. Хубав ден!
цитирай
10. makont - В името на хармоничното цяло, обещавам да не се оглеждам, като съм тъжна,
11.04.2013 13:20
megg написа:
Всяко наше действие, всеки жест, поглед ... се оглежда в душата на другия; и е хубаво, когато застанеш пред огледалото, да харесаш отразеното. В името на хармоничното цяло.
Приятен ден, Мая, усмихни се!

защото главата ми ражда страшни мисли. Няма да отразявам повече лошите мисли, натоварват и другите. Съжалявам.
цитирай
11. stela50 - Така е ... разрушителното води към Нищото...
11.04.2013 13:24
Но винаги има нещо мъничко, много съществено и важно,
което кара човек да устоява и да проправя пътека към съзиданието.
Светъл ден, Майче !
цитирай
12. makont - Казват, че дори и в най-тежкия миг, човек трябва да намери нещо красиво,
11.04.2013 13:27
stela50 написа:
Но винаги има нещо мъничко, много съществено и важно,
което кара човек да устоява и да проправя пътека към съзиданието.
Светъл ден, Майче !

за което да се хване, иначе напразно е извървял пътя си. Поздрави и на теб слънчице и пролетно настроение!
цитирай
13. martiniki - Хей, дано всичко мине
11.04.2013 17:39
и се оправи душичката! И на теб д ти се отпусне душата, Мая!
цитирай
14. valeska - Здравей, Маконт!
11.04.2013 18:26
Не ми се отдава да успокоявам, но ... с теб съм мислено...
цитирай
15. sestra - Но...
11.04.2013 20:30
според както учат духовните учители, именно спирането на мислите допуска истинската ни същност да се прояви, тази, която не е нито зла, нито унищожителна.
цитирай
16. makont - Здравей Доре, няма да мине, това е диагноза за цял живот се оказа,
12.04.2013 15:16
martiniki написа:
и се оправи душичката! И на теб д ти се отпусне душата, Мая!

колкото и да е един кучешки клет животец. Просто трябва аз да се науча да не умирам всеки път с нея. Все пак е жива и това рядко ще се случва, надявам се. Няма да се предавам повече, ето усмихвам се, вирвам брадичка и всичко ще е наред. Усмихнат петък и слънчев и прекрасен уикенд!
цитирай
17. makont - И на мен не ми се отдава това с успокоението, аз просто винаги страдам с другите и то си личи,
12.04.2013 15:20
valeska написа:
Не ми се отдава да успокоявам, но ... с теб съм мислено...

знаеш ли, понякога ми се е случвало да успокоявам съвсем не на място и по мечешки, когато на една моя много близка умря съпругът и, след погребението успях да я накарам да се усмихне, знам, че звучи нелепо, но тя имаше нужда от това, и до ден днешен има, защото светът не е свършил. Важно е да разберем, че след всяка мъка светът не свършва и има начин да оцеляваме. Сигурно за това понякога се налага да ни изключват системите, просто за да рестартираме отново живота в нас. Усмивки и хубав петъчен ден!
цитирай
18. makont - Сигурно е така, Сестричке, сигурно е така,
12.04.2013 15:25
sestra написа:
според както учат духовните учители, именно спирането на мислите допуска истинската ни същност да се прояви, тази, която не е нито зла, нито унищожителна.

трябва нещо в нас да спре и да започне отначало, тогава може би разбираш същността на нещата, оценяваш това, което е загубено и това, което е останало, когато си сред нищото и нямаш нищо, а се оказва, че всичко е твое. Това , което написах беше един срез на един момент, една загуба на душевност в някакъв миг на страдание, съжалявам, сега като го чета, много е жестоко, аз обикновено не мисля така. Рядко изпадам в такова състояние, явно много със се самосъжалила. Нищо, никога не съм крила и слабите си страни, никой не е съвършен. Сега съм в увереното си пространство. Изпращам ти една голяма усмивка и пожелание за хубав и слънчев уикенд!
цитирай
19. martito - Разрушението винаги е свързано с ...
13.04.2013 11:03
Разрушението винаги е свързано с промяна, винаги е промяна. То значи отмиране на нещо и появата на нещо друго:) Това е и в основата на развитието...иначе има застой на едно място:) Мрачните размишления ни карат да се огледаме не толкова около себе си, колкото в себе си... Какво стои зад мрачните ти мисли, зад самосъжалението ти... винаги можеш да се запиташ и, разбира се, и сама да си отговориш:)
Надявам се да си вече по-добре:)
Най-сърдечни поздрави и много силни гушки за четириногите сладурчета:)
цитирай
20. monaliza121 - " аз обикновено не мисля така."
14.04.2013 00:21
Случва се... човещина...

Привет, Мая!:)
цитирай
21. magnoliya - Към бездната. . . Не мисли за безд...
14.04.2013 13:42
Към бездната . . .
Не мисли за бездната, не мисли за най-лошото!
Всички един ден ще си отидем от този свят, не трябва да мислим само за това. Лошо е когато наши близки хора, а също и наши любимци не се чувстват добре и ние с нищо не можем да им помогнем. С тях изживяваме всяка неприятност, която им се случва.
Желая ти слънчев ден и само позитивни мисли!
цитирай
22. faktifakti - океан от нищомислие.
15.04.2013 15:23
харесва ми начина ти на разсъждения и силното ти перо.
цитирай
23. makont - Здравей Мартичко, да така е, саморазруших се набързичката и сега се градя отново.
15.04.2013 16:14
martito написа:
Разрушението винаги е свързано с промяна, винаги е промяна. То значи отмиране на нещо и появата на нещо друго:) Това е и в основата на развитието...иначе има застой на едно място:) Мрачните размишления ни карат да се огледаме не толкова около себе си, колкото в себе си... Какво стои зад мрачните ти мисли, зад самосъжалението ти... винаги можеш да се запиташ и, разбира се, и сама да си отговориш:)
Надявам се да си вече по-добре:)
Най-сърдечни поздрави и много силни гушки за четириногите сладурчета:)

Боже, когато ми е криво какви страшни глупости може да роди тъпата ми главица, но нека да остане написано, за урок. Усмивки. Ще нагушкам мопитата, те не се дърпат особено!
цитирай
24. makont - Нали, Тинче, това бе някакъв моментен разрез на сътояние, което не ми е присъщо,
15.04.2013 16:16
monaliza121 написа:
Случва се... човещина...

Привет, Мая!:)

и понеже това не съм аз, някак си ми звучи адски зловещо. Случва се! Сега ти желая усмихната седмица!
цитирай
25. makont - Благодаря ти, Цветенце, вече мисля оптимистично,
15.04.2013 16:17
magnoliya написа:
Към бездната . . .
Не мисли за бездната, не мисли за най-лошото!
Всички един ден ще си отидем от този свят, не трябва да мислим само за това. Лошо е когато наши близки хора, а също и наши любимци не се чувстват добре и ние с нищо не можем да им помогнем. С тях изживяваме всяка неприятност, която им се случва.
Желая ти слънчев ден и само позитивни мисли!


цял живот се учим да живеем с болката и страданието и винаги ни е като за първи път. Поздрави от мен и съжалявам, че Ви залях с целия този негативизъм. Усмихната седмица!
цитирай
26. makont - Стига, Факти, какво силно перо, аз съм един тъп счети,
15.04.2013 16:19
faktifakti написа:
харесва ми начина ти на разсъждения и силното ти перо.

нещо ми беше станало криво и какви глупости натворих. Сега ти се усмихвам, всъщност ти си царицата на нестандартните писания, който винаги са ми харесвали, но не винаги разбирам, може би защото не ми стигат крила. Прекрасна седмица ти желая!
цитирай
27. vostroto - Мислите ти натоварват, но същев...
15.04.2013 17:57
Мислите ти натоварват, но същевременно с това и облекчават. Теб. Макар и лоши по същество, те са верни, а ти си съвършенно права. Надявам се, че след като вече си ги написала, би трябвало да си облекчена поне до известна степен, и по мое мнение, е време да ги заличиш, тоест, да пратиш постинга в небитието:). Дано потръгнат нещата.
Поздрави, Маконт!
цитирай
28. makont - Здравей, не това целта, да разтоваря себе си и да натоваря Вас! Аз вече съжалявам,
15.04.2013 19:37
vostroto написа:
Мислите ти натоварват, но същевременно с това и облекчават. Теб. Макар и лоши по същество, те са верни, а ти си съвършенно права. Надявам се, че след като вече си ги написала, би трябвало да си облекчена поне до известна степен, и по мое мнение, е време да ги заличиш, тоест, да пратиш постинга в небитието:). Дано потръгнат нещата.
Поздрави, Маконт!

че така се получи. Но не бих го пратила в небитието, просто, за да си знам колко е неприятно, когато ти е много зле, да мислиш. Вече ще плача, примерно, скрита някъде, но обещавам да не мисля, защото е разрушително. Поздрави. Сега минаваме на усмивки и никакви тъжни мисли. Хубава вечер!
цитирай
29. monna - Ох, днес не ми е ден!
16.04.2013 13:06
Написах един километричен коментар и как се облегнах на клавиатурата...изчезна.
Затова кратичко ти казвам - смени обстановката, защото когато на човек му писне от
нещо изпада в такива депресивни състояния, всеки ги има.
Към върха!:) Няма бездна!
цитирай
30. makont - Знам, благодаря ти, още малко и ще скъсам веригите.
16.04.2013 20:54
monna написа:
Написах един километричен коментар и как се облегнах на клавиатурата...изчезна.
Затова кратичко ти казвам - смени обстановката, защото когато на човек му писне от
нещо изпада в такива депресивни състояния, всеки ги има.
Към върха!:) Няма бездна!

Но, за съжаление, работата трябва да се свърши. Усмивки от мен, вече съм в играта с неизменната си усмивка. Прегръдки!
цитирай
31. monna - А, така!
17.04.2013 09:14
Усмихнат ден!:))*
цитирай
32. ishchel - След всяко спускане надолу
17.04.2013 14:27
следва равно по интензивност и сила изкачване нагоре и още- не можеш да се изкачиш без да слезеш:)
поздрави и усмихнат ден
цитирай
33. makont - Да, така е, просто много ми дойде, но се изненадах от разрушителните мисли,
17.04.2013 15:26
ishchel написа:
следва равно по интензивност и сила изкачване нагоре и още- не можеш да се изкачиш без да слезеш:)
поздрави и усмихнат ден

те дори не касаят мен, просто някаква тотална деградираща мисъл. Естествено, всичко отдавна е отминало. Усмивки и много слънчице!
цитирай
34. pvdaskalov - Драга Мая,
18.04.2013 10:17
Не съм сигурен. Не зная, но може би ти тук остана наразбрана. Твоят постинг, подозирам, е рожба на конкретна картина, която наблюдаваш не за първи път, но накрая чашата е преляла... Не ми отговаряй. Това е моят прочит. Развит по-разширено, вероятно би бил по-ясен, но със същия печален край, независимо, че си преодоляла тягостните мисли, завладяли те преди няколко дни.
Поздрави!
цитирай
35. makont - Здравейте, неразбрана, та ние цял живот сме неразбрани,
18.04.2013 16:22
pvdaskalov написа:
Не съм сигурен. Не зная, но може би ти тук остана наразбрана. Твоят постинг, подозирам, е рожба на конкретна картина, която наблюдаваш не за първи път, но накрая чашата е преляла... Не ми отговаряй. Това е моят прочит. Развит по-разширено, вероятно би бил по-ясен, но със същия печален край, независимо, че си преодоляла тягостните мисли, завладяли те преди няколко дни.
Поздрави!

защото сме сложни личности, изтъкани от някакви емоции, които в крайна сметка не винаги са достъпни за дугите. Но за едно сте прав, толкова черни мисли много рядко ми идват, те са направо разрушителни, като ги чета сега. Все пак добре, че ги записах, за да видя колко деградивен може да бъде човек. Радвам се, че това е някакъв разрез, моментно състояние и отдавна е минало. Такова нещо рядко ми се случва, това не съм аз. Благодаря и хубав ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3045123
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930