Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2013 12:41 - Един безкраен миг самота
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 19892 Коментари: 60 Гласове:
81


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Свита на топка. На леглото,плътно до стената, в ъгъла. Обичайната поза, когато безпощадните пипала на ужаса са ме обвили. Старата пружинена кушетка на студентската квартира и онзи СТРАХ от детството отново ме обзема. Сякаш всички чудовища са се скрили под леглото, чакат, само да помръдна и...      Самотната стая. Съквартирантката ми още не се е настанила. Родителите ми си тръгнаха привечер. Оставиха ме тук, в големия град. Не познавам никой. Тези, които обичам и с които живях живота си до днес, тези, които ми даваха сигурност, любов и спокойствие, отидоха си. Съвсем сама.      И теб те няма. Не съм те виждала толкова време. Пишех ти по две писма на ден, за да не ти липсвам, но какво от това? Аз не те виждах. Ти беше другата страна на моята сигурност. Толкова бях привикнала с теб, че и твоята липса ме докарва до лудост. Сега си ми толкова нужен, неистово нужен.      Солените капчици мъка се стичат от очите ми. Възглавницата е едно голямо море, в което не мога да плувам сама.      Бавно се изправям, защото навън се свечерява. Тъмнина. Само това не. Обичам светлината, от тъмното ме е страх. Тъмното ме прави още по- самотна. Протягам ръка и запалвам лампата. Пук...Крушката изгоря. Последната надежда.       Потъвам....




Гласувай:
86



1. mt46 - Поздрав!
16.05.2013 12:57
Силен текст, страхотна песен!...
Светло да ти е!...
цитирай
2. alhimik1 - ...жестоко, маконт(
16.05.2013 13:06
И сега разбирам, условно..., защо мопсчетата са винаги с теб.;)

Да, честно, мила ма конт, кратко, силно и въздействащо, !

един хех ви конт, никос те ()
цитирай
3. makont - Силно нещастна бях тогава,
16.05.2013 13:18
mt46 написа:
Силен текст, страхотна песен!...
Светло да ти е!...

страхът от непознатото и края на един безгрижен живот. Започвах своето пътуване в света, в който трябваше да се справям сама и се чувствах толкова беззащитна. Не знам откъде се сетих за този ден? Понякога човек се чувства адски глупаво. Усмивки!
цитирай
4. makont - А да, мопсчетата, аз просто не мога сама,
16.05.2013 13:27
alhimik1 написа:
И сега разбирам, условно..., защо мопсчетата са винаги с теб.;)

Да, честно, мила ма конт, кратко, силно и въздействащо, !

един хех ви конт, никос те ()

общо взето съм екстровертен тип. В онзи момент се почувствах най-изоставеното същество на света. Поздрави, навън е прекрасен слънчев ден и самотата е строго забранена. Усмивки!
цитирай
5. stela50 - Вълнуващо, силно въздействащо ...
16.05.2013 13:46
Невероятна способност, задъхан и свеж изказ имаш, Мая ...
и в комичното, и в трагичното ... Чудесно пишеш !
Благодарности и за страхотната песен ...
Слънчеви усмивки от Пловдив !
цитирай
6. jabalka - Привет Маконт! Понякога сме толкова самотни , на ръба -
16.05.2013 13:58
на границата между осъзнаването на реалността и нашата представа за нея, можеше все пак да не пуква крушката точно в този момент... :) Но пък ти си пуснала светлото символично, бих казала твърдо и смело - тъмното с неговите гост- артисти да си хващат пътят попътно!
Ха , така написах си го!
Много усмивки и светли дни в топлото, на зеленото!
Приятелски поздрав! :)
цитирай
7. makont - Танче, благодаря ти, но така ужасно ми почервеняват ушите.
16.05.2013 14:06
stela50 написа:
Невероятна способност, задъхан и свеж изказ имаш, Мая ...
и в комичното, и в трагичното ... Чудесно пишеш !
Благодарности и за страхотната песен ...
Слънчеви усмивки от Пловдив !

Днес ми е много спокойно, а защо се сетих за този момент? Съвсем случайно и си излях душата. Все пак се радвам, че ти хареса. Усмихнат ден, навън е слънчице и изобщо не е време за тъгуване, пък и вече никога не допускам да съм сама, дори и като съм сама, не съм самотна.
цитирай
8. makont - Абсолютно, Ябълчице, можеш да бъдеш сигурна, че
16.05.2013 14:09
jabalka написа:
на границата между осъзнаването на реалността и нашата представа за нея, можеше все пак да не пуква крушката точно в този момент... :) Но пък ти си пуснала светлото символично, бих казала твърдо и смело - тъмното с неговите гост- артисти да си хващат пътят попътно!
Ха , така написах си го!
Много усмивки и светли дни в топлото, на зеленото!
Приятелски поздрав! :)

на другия ден всички тъмни демони са били натикани в дън гори Тилилейски, а аз съм пуснала слънцето да огрее. Обаче това с крушката наистина беше гадничко. Усмивки и още повече слънчице, ох, идва ми да се припека някъде, като гущер. Мопсовете са се опънали на терасата и събират витамин Д с пълни шепи.
цитирай
9. faktifakti - вероятно тогава си пораснала
16.05.2013 14:15
и си се превърнала от момиченце в жена . винаги съм се чудела кога порастваме и загубваме детето - вероятно в такива моменти, когато се изправяме сами в живота и ни се налага да започнем да го живеем самостоятелно. прегръшам те . всеки си има по една такава възглавница - море.
цитирай
10. анонимен - Много ми е близко, нищо че съм мъж.
16.05.2013 14:31
Много ми е близко, нищо че съм мъж.
цитирай
11. makont - Здравей Факти, едно е хубавото, че все по-малко стават възглавниците море!
16.05.2013 15:41
faktifakti написа:
и си се превърнала от момиченце в жена . винаги съм се чудела кога порастваме и загубваме детето - вероятно в такива моменти, когато се изправяме сами в живота и ни се налага да започнем да го живеем самостоятелно. прегръшам те . всеки си има по една такава възглавница - море.

Все пак къде, къде по-философски гледаме на живота сега, надявам се. Казвам го, защото въпреки всичко, понякога така патешки реагирам, че чак се учудвам на себе си. И аз те прегръщам от сърце!
цитирай
12. makont - Кушел, има ли значение мъж или жена, нима мъжете имат по-малко сърца?
16.05.2013 15:43
kushel написа:
Много ми е близко, нищо че съм мъж.

Даже по някога ми се струва, че ние жените доста по-стоически приемаме някой неща, въпреки сълзите. Съжалявам, че те натъжих, не знам защо днес се сетих за този момент в моя живот. Просто е многоцветен и няма забравяне. Усмивки!
цитирай
13. katan - Майче!
16.05.2013 16:01
Това твой спомен ли е или си надзърнала в моите:)?
Почти така се чувствах и аз, когато татко ме остави в студентската ми квартира и си замина.
Чувствах се празна и изгубена.
Усещах ароматите на предишните наематели и ми ставаше още още по-самотно и тъжно.
Бях подарила томчето на Яворов на момчето, което харесвах /тайно/ с дълго посвещение.
Сега и Яворов не беше с мен.
Представи си, че и аз си имам страхове - само на теб ще кажа - страх ме е от тъмното и до сега, но не казвай на никого, моля те!
Ще ми "отиде":) имиджа на силна жена.
Обичам много и Лара Фабиан!
Опитах да се пошегувам, но една сълзичка тайно се стича от ъгълчето на окото ми.
Прегръщам те!
цитирай
14. makont - Кате, та ние сме били още деца, несигурни в себе си.
16.05.2013 16:25
katan написа:
Това твой спомен ли е или си надзърнала в моите:)?
Почти така се чувствах и аз, когато татко ме остави в студентската ми квартира и си замина.
Чувствах се празна и изгубена.
Усещах ароматите на предишните наематели и ми ставаше още още по-самотно и тъжно.
Бях подарила томчето на Яворов на момчето, което харесвах /тайно/ с дълго посвещение.
Сега и Яворов не беше с мен.
Представи си, че и аз си имам страхове - само на теб ще кажа - страх ме е от тъмното и до сега, но не казвай на никого, моля те!
Ще ми "отиде":) имиджа на силна жена.
Обичам много и Лара Фабиан!
Опитах да се пошегувам, но една сълзичка тайно се стича от ъгълчето на окото ми.
Прегръщам те!

Тогава си спомням, че и колата на нашите нещо беше повредена, на всичкото отгоре ги мислех как ще се приберат до Видин. А нямаше мобифони. Изобщо сърцето ми беше на топка и се чувствах като най-беззащитното същество на света. А за тъмното няма да си признаваме. Усмивки!
цитирай
15. gogi6666 - Човек не трябва да е сам!
16.05.2013 16:39
Солените капчици мъка се стичат от очите ми. Възглавницата е едно голямо море, в което не мога да плувам сама.
---

Много силен текст! Поздрави, Майче! :)
цитирай
16. makont - Засмях се, като няма да ставам вече за счети,
16.05.2013 16:52
gogi6666 написа:
Солените капчици мъка се стичат от очите ми. Възглавницата е едно голямо море, в което не мога да плувам сама.
---

Много силен текст! Поздрави, Майче! :)

ще взема да пропиша, добре, че не си вЕрвам много, много. Усмивки и хубава вечер!.
цитирай
17. karaiany - Точно тогава си пораснала, Майче. ...
16.05.2013 17:18
Точно тогава си пораснала , Майче. Има хора , които никога не го постигат.
Имам усещането , че в момента целия български народ е на този праг. Няма връщане назад. Всеки трябва да си изпие горчивото хапче . То е нещо като цена на разтежа.
Много ми хареса. Поздрави ! :)
цитирай
18. makont - Почти като катарзис,
16.05.2013 17:30
karaiany написа:
Точно тогава си пораснала , Майче. Има хора , които никога не го постигат.
Имам усещането , че в момента целия български народ е на този праг. Няма връщане назад. Всеки трябва да си изпие горчивото хапче . То е нещо като цена на разтежа.
Много ми хареса. Поздрави ! :)

преминаваш през страховете си и излизаш променен, по-силен и по-мъдър. Дали така ще преминем прага ??? Поздрави от мен и благодаря! Хубава вечер!
цитирай
19. mitkaloto - Povreda v laptopa-niamam kiril...
16.05.2013 18:15
Povreda v laptopa-niamam kirilitca.
цитирай
20. valeska - Има ситуации, в които човек се чу...
16.05.2013 18:18
Има ситуации, в които човек се чувства безсилен, но това не означава, че няма избор. Поздрав!
цитирай
21. makont - Ще се оправи,
16.05.2013 18:30
mitkaloto написа:
Povreda v laptopa-niamam kirilitca.

това почти не е беда. Усмихната вечер!
цитирай
22. makont - Цялата беда е, че това е избора.
16.05.2013 18:31
valeska написа:
Има ситуации, в които човек се чувства безсилен, но това не означава, че няма избор. Поздрав!

Отиваш да учиш и край. В чуждия град, сам, чувстващ се изоставен от всички. Това е бил избора, а самотата е последица от избора. Хубава вечер!
цитирай
23. gocho52 - Приказка
16.05.2013 18:55
без край...
цитирай
24. usmivka99 - Поздрав!
16.05.2013 20:24
Силен текст и чудесна песен!! Понякога има нужда и от това...
цитирай
25. injir - Странно е, но Самотата винаги пр...
16.05.2013 23:45
Странно е, но Самотата винаги предизвиква хубави текстове. Поздрави! :)
цитирай
26. monaliza121 - Майче, гадничко си е в тъмното сама, ...
17.05.2013 00:24
Майче,гадничко си е в тъмното сама, а като ти изгори и крушката...:))))
Някъде прочетох, че всеки трябва да си порастне сам, къде ли беше:)))
Поздрав, страхотно е!:)
цитирай
27. zabavnata - Добро утро, Майче!
17.05.2013 07:29
Дай на Гергов да прочете това. Каква голяма любов, какво чудо! Да сте живи и здрави, все така заедно и влюбени!!!
Успешен ден!
цитирай
28. makont - Абсолютно,
17.05.2013 07:30
gocho52 написа:
без край...

може да ги редим... ХУбав петък!
цитирай
29. makont - Сигурно е имало нужда, както се казва
17.05.2013 07:31
usmivka99 написа:
Силен текст и чудесна песен!! Понякога има нужда и от това...

не може все да ни е хубаво. Сега дори се усмихвам, но тогава наистина в този миг светът беше свършил за мен. Хубав петък!
цитирай
30. makont - Вярно, вчера бях останала сама в къщи с мопсовете
17.05.2013 07:32
injir написа:
Странно е, но Самотата винаги предизвиква хубави текстове. Поздрави! :)

и гледай какъв бърз апокалипсис спретнах. Май наистина не мога да вирея сама и явно само мопитата не са ми достатъчни. Усмивки и слънчев петък!
цитирай
31. makont - Ах ти хитрушке...без значение колко е голям дядо му.
17.05.2013 07:36
monaliza121 написа:
Майче,гадничко си е в тъмното сама, а като ти изгори и крушката...:))))
Някъде прочетох, че всеки трябва да си порастне сам, къде ли беше:)))
Поздрав, страхотно е!:)

Много го харесах, падна ми се веднъж от фейсбука на късметче и си го приватизирах. Не е моя мисъл, де да бях толкова умна. А за тъмното, ами то мен и сега си ме е страх, ако трябва да бъда честна. Когато съм сама само ако знаеш вечер с какви прибежки и залягания стигам до леглото и винаги спя завита през глава. Някъде подсъзнателно чудовищата още работят. Но мопсовете вълкодави ми дават сигурност. Усмивки и хубав петък!
цитирай
32. makont - Анич, ти ме разсмя, той е толкова скептичен
17.05.2013 07:50
zabavnata написа:
Дай на Гергов да прочете това. Каква голяма любов, какво чудо! Да сте живи и здрави, все така заедно и влюбени!!!
Успешен ден!

по отношение на моите писания. Изобщо не поглежда в блога ми, въпреки, че има абсолютен достъп. Всъщност е прав, това си е моя територия. Прегръдки Ани и прекрасен петък, слънце, любов, настроение...
цитирай
33. brym4ence87 - Студено, студено и много тъжно...
17.05.2013 09:14
Когато си сам, без любов. Останете заедно и влюбени форевър! ;-)
цитирай
34. didoignatov - Все едно надникнах в собствените си преживявания, Майче...
17.05.2013 09:26
които обаче, не бих могъл така картинно да пресъздам.
Попадение в десятката!
цитирай
35. mt46 - ЧРД, Мая!
17.05.2013 12:47
Да си здрава, да достигнеш до безкрая!...
цитирай
36. vandela007 - Мисля си....
17.05.2013 18:01
Колко много съм се променила! Как съм свикнала и даже обикнала ВЕЧЕ самотния си живот. Само от време на време такива мигове като този (когато чета или слушам), докосват една струна в душата ми, но тръскам глава, отърсвам се и продължавам напред...
А АДАЖИО-то! Мога да го слушам когато съм развълнувана, когато съм радостна, когато съм тъжна, или уморена, но никога не го бях слушала с вокал. Прекрасно е! Музиката и гласът се преливат като вълни - една в друга и се сливат в безкрайност!
Благодаря ти, мила Маки!
цитирай
37. joysii - Маки, ти мислиш и разсъждаваш ин...
19.05.2013 10:29
Маки, ти мислиш и разсъждаваш интересно. Имаш култура на изразяване и забавен стил. За мен е удоволствие да чета постингите ти.
Поздрави, миличка.
И...така е ...понякога спомен, и изобщо - миг от миналото - ни докосва с невидима ръка...и ни връща ....кой знае къде....
цитирай
38. makont - Здравей Бръмч, е вече сме си заедно и не изпускам.
20.05.2013 10:20
brym4ence87 написа:
Когато си сам, без любов. Останете заедно и влюбени форевър! ;-)

Усмихната и влюбена седмица за теб!
цитирай
39. makont - Колкото и да се правим на силни, всеки от нас има такива мигове,
20.05.2013 10:27
didoignatov написа:
които обаче, не бих могъл така картинно да пресъздам.
Попадение в десятката!

когато да си поплачеш май е най-добре. Вече сме големи и не ни е страх, въпреки, че честно си признавам, все още понякога има състояния, в които лично аз съм цялата безпомощност на света. Просто дано са по-малко. Усмихната и спокойна седмица!
цитирай
40. makont - На път съм...
20.05.2013 10:27
mt46 написа:
Да си здрава, да достигнеш до безкрая!...

Благодаря сърдечно, много усмивки и спокойна и ползотворна седмица!
цитирай
41. makont - Здравей Ваничка, радвам се, че си ми на гости и ти доставих удоволствие с
20.05.2013 10:29
vandela007 написа:
Колко много съм се променила! Как съм свикнала и даже обикнала ВЕЧЕ самотния си живот. Само от време на време такива мигове като този (когато чета или слушам), докосват една струна в душата ми, но тръскам глава, отърсвам се и продължавам напред...
А АДАЖИО-то! Мога да го слушам когато съм развълнувана, когато съм радостна, когато съм тъжна, или уморена, но никога не го бях слушала с вокал. Прекрасно е! Музиката и гласът се преливат като вълни - една в друга и се сливат в безкрайност!
Благодаря ти, мила Маки!

Адажиото. А това с тръсването на глава, всички го правим, но не винаги помага. Просто понякога трябва да дадем воля на болката, да излезе и да се запилее нанякъде... Прегръдки и хубава седмица!
цитирай
42. makont - Ох, Джойс, много ми е хубаво като ме похвали някой, благодаря.
20.05.2013 10:32
joysii написа:
Маки, ти мислиш и разсъждаваш интересно. Имаш култура на изразяване и забавен стил. За мен е удоволствие да чета постингите ти.
Поздрави, миличка.
И...така е ...понякога спомен, и изобщо - миг от миналото - ни докосва с невидима ръка...и ни връща ....кой знае къде....

Радвам се, че ти е интересно, понякога. Все пак не мога да надхвърля себе си. Сега забравяме миналото и се гмурваме в настоящето, никаква самота и тъгуване. Усмихната и влюбена да ти е новата седмица!
цитирай
43. dorichela - Точно тези моменти ни правят по-...
20.05.2013 16:13
Точно тези моменти ни правят по-силни....
цитирай
44. makont - Важното е да имаме и слабости Дорич.
20.05.2013 16:50
dorichela написа:
Точно тези моменти ни правят по-силни....

Иначе няма да сме хора. Усмивки и хубава вечер!
цитирай
45. nicodima - Всеки го е изживял по един или друг начин...
20.05.2013 18:35
За мен, Стрелеца, това беше едно ново начало...
Спомням си само как стиснах устни като пристигнах в болницата по разпределение...
"Ще ви науча вас : )))!Ще се справя!" Дребно блонди с един куфар книги и два ката дрехи : )...
Време на борби, на доказване и начало на тежък труд, който не ме остави дотук...
Поздрави!
цитирай
46. ckarlet - Познато ми е това състояние, Мая. . . ...
21.05.2013 07:25
Познато ми е това състояние, Мая...
Прекрасен ден, и нека да е винаги светло в душата ти!
цитирай
47. makont - Права си, това е било началото на нашето осъществяване,
21.05.2013 10:13
nicodima написа:
За мен, Стрелеца, това беше едно ново начало...
Спомням си само как стиснах устни като пристигнах в болницата по разпределение...
"Ще ви науча вас : )))!Ще се справя!" Дребно блонди с един куфар книги и два ката дрехи : )...
Време на борби, на доказване и начало на тежък труд, който не ме остави дотук...
Поздрави!

но станахме хора. На никой не му е било леко, това да изучиш, да се докажеш, да се наложиш. Сега съм благодарна, че го е имало онзи миг, защото преодоляването му, всъщност е било изявата на нашата сила, да се справим. Поздрави и много усмихнат и спокоен ден!
цитирай
48. makont - Дано и при теб е така, Скарлет.
21.05.2013 10:15
ckarlet написа:
Познато ми е това състояние, Мая...
Прекрасен ден, и нека да е винаги светло в душата ти!

Всички сме минали през тази самота, но пораснахме. Вече все по-малко стават нещата, които могат да ни уплашат и обикновено те са свързани със ситуации, където сме безсилни да се справим, въпреки решителността. Спокоен и слънчев ден ти желая!
цитирай
49. compassion - Ееех, пък и ти, какъв спомен извади наяве
21.05.2013 14:02
истински самотни сме, когато сме с другите ... без приемане и любов. Дано не го изпиташ.
Страхът не е страшен, когато не го признаваш дори и пред себе си :) Ние сами му даваме сила като го мислим.
цитирай
50. makont - Здравей, това със самотата, когато сме с другите ми
21.05.2013 14:15
compassion написа:
истински самотни сме, когато сме с другите ... без приемане и любов. Дано не го изпиташ.
Страхът не е страшен, когато не го признаваш дори и пред себе си :) Ние сами му даваме сила като го мислим.

прозвуча наистина страшничко. Надявам се вече да е отминало и да е налице хармония. А за страховете въобще, да има такава теория, че му даваме сила, като мислим, но, честно аз не умея да се правя на силна. Щом ме е страх, ме е страх и си го признавам. Обикновено потъвам в страховете си и ги преодолявам, но някъде дълбоко в подсъзнанието си остава една доза, примерно от тъмното. Но да не говорим за това. Нека се случват хубави неща, страховете и самотата да са останали след нас. поздрави!
цитирай
51. megg - " Обичам светлината (...) "
21.05.2013 18:18
Избледнява безкраят на болката, самотата се смалява, смалява ..., когато любовта е жива, в светлото.
Развълнува ме дълбоко, Мая, сякаш ме пренесе в онази стая, където " Солените капчици мъка" правят локвичка...
Хубава вечер, в светлина!
цитирай
52. makont - Светлина да е, Мег и по-малко "локвички",
21.05.2013 20:43
megg написа:
Избледнява безкраят на болката, самотата се смалява, смалява ..., когато любовта е жива, в светлото.
Развълнува ме дълбоко, Мая, сякаш ме пренесе в онази стая, където " Солените капчици мъка" правят локвичка...
Хубава вечер, в светлина!

въпреки, че от тях олеква. Важното е, да не те види никой, когато си поплакваш, че натъжава и другите. Усмивки и да бъде светлина, имаме нужда от нея!
цитирай
53. mariniki - толкова красиво и лирично...
22.05.2013 14:53
и песента... поздрав и прегръдка за теб..
от сърце..
цитирай
54. makont - Всъщност хич не ми беше до лирика,
23.05.2013 13:53
mariniki написа:
и песента... поздрав и прегръдка за теб..
от сърце..

но сега и така може да звучи. Усмивки и няма да се даваме, винаги има изход и всяка такава мъка, после изглежда толкова смешно, през очите на помъдрелите от времето, каквито надявам се да сме станали.
цитирай
55. martito - Но вече е в миналото, особено след ...
28.05.2013 14:39
Но вече е в миналото, особено след като е "излято" навън:)
Мдаа... след текста ти ми иде да нагушкаш нежно мопсчетата... а след следващия - да ги нагалиш закачливо по главиците:))
цитирай
56. makont - То е спомен, Мартичко. сега никога не се оставям
28.05.2013 14:56
martito написа:
Но вече е в миналото, особено след като е "излято" навън:)
Мдаа... след текста ти ми иде да нагушкаш нежно мопсчетата... а след следващия - да ги нагалиш закачливо по главиците:))

чак така да ми потънат гемиите. А за мопсчетата, веднага изпълнявам. и без това им се спи и са толкова лениви. Усмивки!
цитирай
57. zvezdichka - Аз също съм минала
30.05.2013 13:17
по този път, през няколко интервала години и интересно, че всеки път, когато напускаш дома гледаш по различен начин. Като ученичка в големия град, когато за 1-ви път се отделих от родителите си ми беше много тъжно и дори съм си поплаквала и съм искала да дойдат да ме вземат. В студенстките години обаче вече ми беше хубаво, че съм далеч от дома. Човек привиква на новите условия, големия град, но в началото, докато се поучупи и опознае е много трудно. Спор няма. А животът ми се е стекъл така, че постоянно съм била пътник от град във град, докато накрая се установих в Русе. Но ние сме хора на път. Понякога ми дотежава в смисъл, хубаво е пътуването, преживяванията, но като се прибереш в къщи и те чака новата работна седмица, а дома ти е с краката надолу. Но полека лека всичко си идва на мястото :).
цитирай
58. makont - Важното е, че винаги се връщаме, Звездичке,
31.05.2013 16:13
zvezdichka написа:
по този път, през няколко интервала години и интересно, че всеки път, когато напускаш дома гледаш по различен начин. Като ученичка в големия град, когато за 1-ви път се отделих от родителите си ми беше много тъжно и дори съм си поплаквала и съм искала да дойдат да ме вземат. В студенстките години обаче вече ми беше хубаво, че съм далеч от дома. Човек привиква на новите условия, големия град, но в началото, докато се поучупи и опознае е много трудно. Спор няма. А животът ми се е стекъл така, че постоянно съм била пътник от град във град, докато накрая се установих в Русе. Но ние сме хора на път. Понякога ми дотежава в смисъл, хубаво е пътуването, преживяванията, но като се прибереш в къщи и те чака новата работна седмица, а дома ти е с краката надолу. Но полека лека всичко си идва на мястото :).

там у дома, или в новото гнездо, което сме създали. Нещо тегли натам, и колкото и да сме на път, сърцето копнее завръщането. Усмивки и хубав уикенд!
цитирай
59. georgibogdanow - Много хубав текст, Мая,
13.06.2013 23:08
хвърли ме в спомени... Човек свиква с всичко по един или друг начин, въпросът е какво губи от себе си по пътя и какво привнася. Ех, къде ме върна... Благодаря ти :)
цитирай
60. makont - Това е много натрапчив спомен,
14.06.2013 09:47
georgibogdanow написа:
хвърли ме в спомени... Човек свиква с всичко по един или друг начин, въпросът е какво губи от себе си по пътя и какво привнася. Ех, къде ме върна... Благодаря ти :)

той сякаш ме държи като в пашкул и е оказал непоправим отпечатък върху психиката ми. Не мога да избягам от чувството, че ще бъда изоставена и трябва да се боря сама. А нямам никаква причина за това, ама никаква. Сигурно, като го написах ми олекна. Благодаря за хубавия коментар и се радвам, че предизвиках хубави спомени, все пак това е времето на младостта ни и то е красиво. Хубав ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3044871
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930