Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
11.07.2013 09:27 -
ЗЕМНАТА АВИАЦИЯ В ЕДНА ДЪРЖАВА НА АВТОПИЛОТ
Той е карал пил. Той сигурно няма и завършено средно образование. Той сигурно не познава и пътните знаци. Той е шофьор от земната авиация - такситата.
Случвало ми се е да се кача на такси от централна гара, искам да ме закара до "Галичица"/уличка в Лозенец/ и шофьорът да ми отговори: "Ако ми кажете откъде да мина, ще ви закарам, защото от два дни съм на работа". Това е кола от елитните таксита "О,Кей", който с конкурс са спечелили стоянките пред аерогарата и централна ЖП гара. От тази фирма е и таксито премазало чакащите на спирката снощи. Едно младо момиче вече не е сред нас и аз не мога да не бъда гневна. Едно дете бере душа с тежка черепно-мозъчна травма, и аз не мога да не бъда гневна. Една майка е на път да си отиде от тежките травми, едно семейство е безвъзвратно затрито, и аз не мога да не бъда гневна.
Ако попитам ДОКОГА???, сигурно ще трябва да си отговоря сама, защото никой не може да отговори на този въпрос. Държава няма, институции няма, всичко е застинало и изчаква. Никой не извършва контрол на тези шофьори. Те работят по 15-16 часа, защото така са изчислени лизинговите им вноски, осигуровки, такси, разни, че, това което изработят да отива в този, който им е дал работа. За да изхранват себе си и семействата остава изработеното от повечето часове работа. И при тях системата е сбъркана. Да не говорим за съзнанието.
Ако попитам КОЙ Е ВИНОВЕН? пак ще трябва да си отговоря сама, защото отговор няма, виновни няма. Има само жертви и това сме ние. Ще поговорим, ще попишем...до следващите жертви.
Случвало ми се е да се кача на такси от централна гара, искам да ме закара до "Галичица"/уличка в Лозенец/ и шофьорът да ми отговори: "Ако ми кажете откъде да мина, ще ви закарам, защото от два дни съм на работа". Това е кола от елитните таксита "О,Кей", който с конкурс са спечелили стоянките пред аерогарата и централна ЖП гара. От тази фирма е и таксито премазало чакащите на спирката снощи. Едно младо момиче вече не е сред нас и аз не мога да не бъда гневна. Едно дете бере душа с тежка черепно-мозъчна травма, и аз не мога да не бъда гневна. Една майка е на път да си отиде от тежките травми, едно семейство е безвъзвратно затрито, и аз не мога да не бъда гневна.
Ако попитам ДОКОГА???, сигурно ще трябва да си отговоря сама, защото никой не може да отговори на този въпрос. Държава няма, институции няма, всичко е застинало и изчаква. Никой не извършва контрол на тези шофьори. Те работят по 15-16 часа, защото така са изчислени лизинговите им вноски, осигуровки, такси, разни, че, това което изработят да отива в този, който им е дал работа. За да изхранват себе си и семействата остава изработеното от повечето часове работа. И при тях системата е сбъркана. Да не говорим за съзнанието.
Ако попитам КОЙ Е ВИНОВЕН? пак ще трябва да си отговоря сама, защото отговор няма, виновни няма. Има само жертви и това сме ние. Ще поговорим, ще попишем...до следващите жертви.
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
У нас всеки въпрос се решава след ...
11.07.2013 09:51
11.07.2013 09:51
У нас всеки въпрос се решава след жертвоприношение. Ние сме древна държава, по-скоро сме останали там.
цитирай
2.
jeremy231 -
Майски, такситата са най-близкия до нас пример,
11.07.2013 09:54
11.07.2013 09:54
как се подменя същината на един бизнес. Таксистите не предлагат услуга, съгласно световните норми за такава услуга. Те са хора, ангажирани към лизингодателите. Нямат трудови договори, нямат застраховки срещу инциденти, не са обезопасени.
И най-накрая. Вината на полиция и съд. Рушветите, които се дават, не спират престъпниците. ОчевАдно!
цитирайИ най-накрая. Вината на полиция и съд. Рушветите, които се дават, не спират престъпниците. ОчевАдно!
авиацията на пълзенето. Най-много да се напиеш там и все пак това е необикновен случай. И за да избегна осъждане, защото и без това е тежко, виждам и други точки по света, обръщането на влакова композиция с петрол в Канада, Квебек - един огромен град в обсега на огромен взрив, жертви и изчезнали... Не знам какви са механизмите на злополуките, те се случват, колкото и да внимаваме, пази Боже, но знам, че в мислите започва всичко, това знам със сигурност. В най-простите и невинни мисли.
цитирайно това няма да върне мъртвите.
цитирай
5.
usandthem -
Основният регулатор в едно общество е закона, прилаган от съдебна система.
11.07.2013 11:23
11.07.2013 11:23
Единствено страхът от наказание е възпиращ фактор за всяка една престъпност. За подобни престъпления, особено свързани с употреба на алкохол, трябва да се лежи в затвора, дълго да се лежи.Без значение, дали извършителят е световен шампион по фигурно пързаляне, или таксиметров шофьор.Впрочем, ако имахме работеща съдебна система, щяхме в голяма степен да сме лишени и от останалите си проблеми - икономическа , битова и организирана престъпност, както и от най-опасната - политическата престъпност.
цитирайот скапаната ни система /псевдодемократична/ ...
цитирайа може би всички ... или никой.
Вярно е, объркана система, неорганизиран бизнес, умора ...
Но да караш пил, и то достатъчно, за да не контролираш
рефлексите си... няма извинение и за водача, и за фирмата.
Страшно и нелепо ...
цитирайВярно е, объркана система, неорганизиран бизнес, умора ...
Но да караш пил, и то достатъчно, за да не контролираш
рефлексите си... няма извинение и за водача, и за фирмата.
Страшно и нелепо ...
kushel написа:
У нас всеки въпрос се решава след жертвоприношение. Ние сме древна държава, по-скоро сме останали там.
Ей, така от липсата на правила. Карат пили алкохол, карат с висока скорост, правилата не са за тях. ДОКОГА. Какво трябва да се направи, за да си променим съзнанието, питам се. Ужасена съм и още не мога да се отърся от тази катастрофа.
jeremy231 написа:
как се подменя същината на един бизнес. Таксистите не предлагат услуга, съгласно световните норми за такава услуга. Те са хора, ангажирани към лизингодателите. Нямат трудови договори, нямат застраховки срещу инциденти, не са обезопасени.
И най-накрая. Вината на полиция и съд. Рушветите, които се дават, не спират престъпниците. ОчевАдно!
И най-накрая. Вината на полиция и съд. Рушветите, които се дават, не спират престъпниците. ОчевАдно!
те всъщност за да възпроизведат работната си сила /леле, взех да говоря като Маркс/, трябва да работят доста часове извънредно. Но това не ги оправдава да карат пили, да карат с висока скорост в града. Да не спазват никакви правила. А за съда и прокуратурата изобщо не ми се коментира. Ще видиш, че дори няма да го осъдят. Ще си наеме от онези адвокати и ще му спретнат едно условно. Който си е заминал, заминал. Няма правила, няма кой да ги съблюдава, няма наказания, нищо няма.
10.
makont -
Стани, това не е просто злополука, тук грешката на човешкия фактор е много явна.
11.07.2013 14:42
11.07.2013 14:42
sestra написа:
авиацията на пълзенето. Най-много да се напиеш там и все пак това е необикновен случай. И за да избегна осъждане, защото и без това е тежко, виждам и други точки по света, обръщането на влакова композиция с петрол в Канада, Квебек - един огромен град в обсега на огромен взрив, жертви и изчезнали... Не знам какви са механизмите на злополуките, те се случват, колкото и да внимаваме, пази Боже, но знам, че в мислите започва всичко, това знам със сигурност. В най-простите и невинни мисли.
Той е карал пил, карал е с висока скорост. Мисля си, че когато караш с висока скорост, трябва да преценяваш и да ти идва на ум, че може и гума да се спука. Като нямаш съответните реакции, защото са притъпени от алкохола, какво се случва? При нашите грешки винаги има вина, и винаги виновният остава ненаказан. Светла им памет на жертвите. А за мислите си права, аз ненапразно апелирам да започнем от себе си. Да се преработим някак си.
faktifakti написа:
но това няма да върне мъртвите.
го измъкне някой добре платен адвокат, ще видиш. Чувствам се в такава безизходица, сякаш от никъде нищо добро не се вижда. Защо трябваше и това да се случи?
usandthem написа:
Единствено страхът от наказание е възпиращ фактор за всяка една престъпност. За подобни престъпления, особено свързани с употреба на алкохол, трябва да се лежи в затвора, дълго да се лежи.Без значение, дали извършителят е световен шампион по фигурно пързаляне, или таксиметров шофьор.Впрочем, ако имахме работеща съдебна система, щяхме в голяма степен да сме лишени и от останалите си проблеми - икономическа , битова и организирана престъпност, както и от най-опасната - политическата престъпност.
в съда и прокуратурата. И донякъде в разтегливите закони, непроведените правилно досъдебни производства, изобщо, при нас всичко е недомислено, недоправено, несъвършено,и най-лошото е, че това е съвсем съзнателно. Те просто имат интерес от това беззаконие и тази анархия.
mt46 написа:
от скапаната ни система /псевдодемократична/ ...
едно младо момиче. Ами детенцето, то ще бъде ли повече човек, ами майката...
stela50 написа:
а може би всички ... или никой.
Вярно е, объркана система, неорганизиран бизнес, умора ...
Но да караш пил, и то достатъчно, за да не контролираш
рефлексите си... няма извинение и за водача, и за фирмата.
Страшно и нелепо ...
Вярно е, объркана система, неорганизиран бизнес, умора ...
Но да караш пил, и то достатъчно, за да не контролираш
рефлексите си... няма извинение и за водача, и за фирмата.
Страшно и нелепо ...
И донякъде страшното е в нас. Колко от нас са се качвали в кола, когато шофьорът е пил. Колко пъти не сме го спрели? Колко пъти пред очите ни е даван рушвет на катаджия, за да не напише акт. Трябва и ние да се променим. Трябва да започнем да мислим най-после, че нашата грешка може да бъде фатална не само за нас, но и за някой друг. Отделно цялата сбърканост на системата.
Според Марко Семов, ако българинът трябва да се отърве от нещо, то това е вроденото му неуважение към законите и чувството у всеки нашенец, че в него живее началник, депутат, министър.
Жалко за погубения млад живот, жалко за нанесените тежки травми.
Боже пази България! Ние - не можем...
цитирайЖалко за погубения млад живот, жалко за нанесените тежки травми.
Боже пази България! Ние - не можем...
16.
kapricia -
...
11.07.2013 16:14
11.07.2013 16:14
У нас всеки, който седне зад волана (особено силно важи за тези без книжка, пили алкохол или надрусани с някоя модерна химия), започва да се мисли за Аертон Сена. Само че дори и той си замина скоропостижно в катастрофа. А когато се случи нещо като това снощи, се започва скубането на коси, вайкането, въпросите: "Какво можем да направим?" и т.н. След което по традиция всичко отшумява във времето, забравя се (освен от семействата на жертвите, разбира се) и... Това е.
Тук просто е така! И сигурно така ни харесва, щом нищо не променяме. Не знам. На мен не ми харесва, но пък аз и не карам кола. Затова пък дори и на пешеходна пътека пресичам само ако няма кола на по-близо от петдесет метра. минимум! просто за всеки случай. Особено откакто станах свидетел как един "шофьор" се блещи в зеления светофар и пита този до него: "Брат`чет, а сега аз ли съм?".
цитирайТук просто е така! И сигурно така ни харесва, щом нищо не променяме. Не знам. На мен не ми харесва, но пък аз и не карам кола. Затова пък дори и на пешеходна пътека пресичам само ако няма кола на по-близо от петдесет метра. минимум! просто за всеки случай. Особено откакто станах свидетел как един "шофьор" се блещи в зеления светофар и пита този до него: "Брат`чет, а сега аз ли съм?".
17.
makont -
Ати, колко си права, не напразно и в предишния постинг се опитах да кажа точно това,
11.07.2013 16:38
11.07.2013 16:38
tota написа:
Според Марко Семов, ако българинът трябва да се отърве от нещо, то това е вроденото му неуважение към законите и чувството у всеки нашенец, че в него живее началник, депутат, министър.
Жалко за погубения млад живот, жалко за нанесените тежки травми.
Боже пази България! Ние - не можем...
Жалко за погубения млад живот, жалко за нанесените тежки травми.
Боже пази България! Ние - не можем...
трябва и ние да се променим. Трябва да имаме съзнание и отговорност, не можем да изискваме от другите нещо, което самите ние не сме склонни да направим. Колко ли път още има да извървим?
18.
makont -
Много си права, и аз имам книжка, но не карам кола, защото се усещам, че не мога,
11.07.2013 16:42
11.07.2013 16:42
kapricia написа:
У нас всеки, който седне зад волана (особено силно важи за тези без книжка, пили алкохол или надрусани с някоя модерна химия), започва да се мисли за Аертон Сена. Само че дори и той си замина скоропостижно в катастрофа. А когато се случи нещо като това снощи, се започва скубането на коси, вайкането, въпросите: "Какво можем да направим?" и т.н. След което по традиция всичко отшумява във времето, забравя се (освен от семействата на жертвите, разбира се) и... Това е.
Тук просто е така! И сигурно така ни харесва, щом нищо не променяме. Не знам. На мен не ми харесва, но пък аз и не карам кола. Затова пък дори и на пешеходна пътека пресичам само ако няма кола на по-близо от петдесет метра. минимум! просто за всеки случай. Особено откакто станах свидетел как един "шофьор" се блещи в зеления светофар и пита този до него: "Брат`чет, а сега аз ли съм?".
Тук просто е така! И сигурно така ни харесва, щом нищо не променяме. Не знам. На мен не ми харесва, но пък аз и не карам кола. Затова пък дори и на пешеходна пътека пресичам само ако няма кола на по-близо от петдесет метра. минимум! просто за всеки случай. Особено откакто станах свидетел как един "шофьор" се блещи в зеления светофар и пита този до него: "Брат`чет, а сега аз ли съм?".
защото имам чувство за отговорност към себе си и към другите. Но колко хора избиват комплексите си с това. Ей го на, и този, напил се и се качил на колата. Обаче сега той е жив и здрав, а младото момиче, а детенцето, а майката, а другите... Сега да го питам какъв мъж е. И най-страшното е, че той не изглеждал притеснен. Представяш ли си за какво падение става дума. Ние вече преставаме да сме хора. Такова безсърдечие, честно не мога да го приема. Знам, че съм идеалистка, но ако зависеше от мен, този бих го тикнала с доживотна присъда в дрънголника, пък да видим дали другите ще се правят на мъже.
19.
kapricia -
...
11.07.2013 16:58
11.07.2013 16:58
makont написа:
защото имам чувство за отговорност към себе си и към другите. Но колко хора избиват комплексите си с това. Ей го на, и този, напил се и се качил на колата. Обаче сега той е жив и здрав, а младото момиче, а детенцето, а мяйката, а другите... Сега да го питам какъв мъж е. И най-страшното е, че той не изглеждал притеснен. Представяш ли си за какво падение става дума. Ние вече преставаме да сме хора. Такова безсърдечие, честно не мога да го приема. Знам, че съм идеалистка, но ако зависеше от мен, този бих го тикнала с доживотна присъда в дрънголника, пък да видим дали другите ще се правят на мъже.
И преди съм го казвала. В детската градина имах една учителка, която все ни заплашваше: "Ще претрепя един, та да се уплашат всичките." Ние обаче продължавахме да й се качваме на главата. знаеш ли защо? Защото беше прекалено добра и никога не посегна към когото и да било от нас. Ако го беше направила дори веднъж, със сигурност щеше да постигне желания ефект. Та така и със законите у нас. Ако започнат да се прилагат с пълната им сила и строгост, едва ли такива "мъжкари" ще смеят да избиват комплекси от ниско самочувствие по пътищата. И други разни неща няма да се случват толкова често.
Но... както се казва... А дано, ама надали! За съжаление.
20.
usandthem -
Струва ми се, че подхождаме емоционално и нерационално към проблема.
11.07.2013 17:03
11.07.2013 17:03
Не е въпрос на съзнание,на етика, или национални особености. Нито в Макао, или Сингапур живеят по-съзнателни и етични хора. Нито,където и да е другаде, в държави, в които закона се спазва и санкциите са жестоки и най-важно - за всички. Нали си спомняте времето, когато,почти никой не слагаше колан в автомобила. По същото време, да караш в Гърция без колан си беше неприемлив риск. Неприемлив,защото повечето от пътувалите там, се бяха опарили. Та на фрийшоповете,преди влизане в Гърция, постоянно се чуваше една симфония от закопчаващи се колани. Този пункт беше известен ,като мястото , "където идваше съзнанието на българските шофьори". Вижте и българите живеещи в чужбина - за нула време приемат порядките на обществото,към което са се присъеидинили. Просто други опции там няма. После свикват, става им навик и съвсем нормална част от етичния им профил, от гражданската им култура, която по-голямата част от тях, предават и на децата си.
цитирайusandthem написа:
Не е въпрос на съзнание,на етика, или национални особености. Нито в Макао, или Сингапур живеят по-съзнателни и етични хора. Нито,където и да е другаде, в държави, в които закона се спазва и санкциите са жестоки и най-важно - за всички. Нали си спомняте времето, когато,почти никой не слагаше колан в автомобила. По същото време, да караш в Гърция без колан си беше неприемлив риск. Неприемлив,защото повечето от пътувалите там, се бяха опарили. Та на фрийшоповете,преди влизане в Гърция, постоянно се чуваше една симфония от закопчаващи се колани. Този пункт беше известен ,като мястото , "където идваше съзнанието на българските шофьори". Вижте и българите живеещи в чужбина - за нула време приемат порядките на обществото,към което са се присъеидинили. Просто други опции там няма. После свикват, става им навик и съвсем нормална част от етичния им профил, от гражданската им култура, която по-голямата част от тях, предават и на децата си.
съгласите, че всеки от нас може да поработи върху себе си. А за мерките сте напълно прав. Но, искам да Ви кажа, че докато по Великден бяхме в Гърция, там просто нямаше шофьор, който да не е пил и да се е качил на колата. Това направо ме втрещи. Те пиеха и отиваха с колата за още мастика. Не знам какви са им мерките, но това си е чиста проба самоубийство. Но съм съгласна, че трябва да се спазват законите и при неспазване, драконовски мерки, за да ни научат на ред. Иначе не става. Това със самосъзнанието май си е само мечта и блян на идеалисти, като мен.
kapricia написа:
И преди съм го казвала. В детската градина имах една учителка, която все ни заплашваше: "Ще претрепя един, та да се уплашат всичките." Ние обаче продължавахме да й се качваме на главата. знаеш ли защо? Защото беше прекалено добра и никога не посегна към когото и да било от нас. Ако го беше направила дори веднъж, със сигурност щеше да постигне желания ефект. Та така и със законите у нас. Ако започнат да се прилагат с пълната им сила и строгост, едва ли такива "мъжкари" ще смеят да избиват комплекси от ниско самочувствие по пътищата. И други разни неща няма да се случват толкова често.
Но... както се казва... А дано, ама надали! За съжаление.
makont написа:
защото имам чувство за отговорност към себе си и към другите. Но колко хора избиват комплексите си с това. Ей го на, и този, напил се и се качил на колата. Обаче сега той е жив и здрав, а младото момиче, а детенцето, а мяйката, а другите... Сега да го питам какъв мъж е. И най-страшното е, че той не изглеждал притеснен. Представяш ли си за какво падение става дума. Ние вече преставаме да сме хора. Такова безсърдечие, честно не мога да го приема. Знам, че съм идеалистка, но ако зависеше от мен, този бих го тикнала с доживотна присъда в дрънголника, пък да видим дали другите ще се правят на мъже.
И преди съм го казвала. В детската градина имах една учителка, която все ни заплашваше: "Ще претрепя един, та да се уплашат всичките." Ние обаче продължавахме да й се качваме на главата. знаеш ли защо? Защото беше прекалено добра и никога не посегна към когото и да било от нас. Ако го беше направила дори веднъж, със сигурност щеше да постигне желания ефект. Та така и със законите у нас. Ако започнат да се прилагат с пълната им сила и строгост, едва ли такива "мъжкари" ще смеят да избиват комплекси от ниско самочувствие по пътищата. И други разни неща няма да се случват толкова често.
Но... както се казва... А дано, ама надали! За съжаление.
но непрекъснато се питам, ние какво можем да направим. Как да впрегна своя гняв и да променя нещо. Ето и протестите, никой не ги забелязва. Те не са срещу този или онзи, те са срещу натрапения ни начин на живот, без правила, без закони. Без демокрация, дори. Ние нямаме никакви права, а задълженията, дори и те вече не са ясни, защото, който не ги изпълнява е безнаказан.
23.
kapricia -
но непрекъснато се питам, ние какво ...
11.07.2013 17:32
11.07.2013 17:32
makont написа:
но непрекъснато се питам, ние какво можем да направим. Как да впрегна своя гняв и да променя нещо. Ето и протестите, никой не ги забелязва. Те не са срещу този или онзи, те са срещу натрапения ни начин на живот, без правила, без закони. Без демокрация, дори. Ние нямаме никакви права, а задълженията, дори и те вече не са ясни, защото, който не ги изпълнява е безнаказан.
Колебая се какво да ти отговоря, а възможните отговори в главата ми варират от "Всичко зависи от нас" до "От нас нищо не зависи". И в двата случая бих била права, но само донякъде. Ти си избери кой от тях предпочитах, а аз ще премълча кой бих избрала!
ВСЕ ПВЕЧЕ ТАКСИТА КАРАТ СКОРОСТНО-ХАЗАРТНО - НЕЩО СТАВА С ТАКСИМЕТРИСТИТЕ И ТОВА Е - ПОРАДИ ОТСЪСТВИЕТО НА СИСТЕМА НАРИЧАНА "ПРОФЕСИОНАЛЕН СЪЮЗ НА ТАКСИМЕТРИСТИ".
цитирайтрябва да следва наказание!
цитирайВиновен има, друг е въпроса как ще го реши отвратителната ни съдебна система.И на мен ми е мъчно за невинните жертви, особено за детенцето, какво е видяло то от живота, та да му се случи такава гадост. Как всичко може да се обърка за минути и никой нищо не може да промени. Ужасно е.
цитирайgodlieb написа:
ВСЕ ПВЕЧЕ ТАКСИТА КАРАТ СКОРОСТНО-ХАЗАРТНО - НЕЩО СТАВА С ТАКСИМЕТРИСТИТЕ И ТОВА Е - ПОРАДИ ОТСЪСТВИЕТО НА СИСТЕМА НАРИЧАНА "ПРОФЕСИОНАЛЕН СЪЮЗ НА ТАКСИМЕТРИСТИ".
Полицията е концентрирана да варди народните любимци от народната любов, спазвана на правилата по пътищата, това си е направо отживелица. И ето какво се случва. Професионален съюз, дали може да направи нещо? Шофьорите на таксита не са лесни. Те са с огромно самочувствие, със самоувереността, че не могат да бъдат наказани и нарушават всички правила. Какво са нашите таксита? Вътре мирише на пот, шофьорът си пуши цигарата и тръска където му попадне, слушаш щеш не щеш любимата му чалга и си мълчиш, когато виждаш, как изпреварва неправилно, засича или кара с превишена скорост. Разбира се, не всички са такива. Има и толкова свестни хора. Знаеш ли, че съм се возила на такси с водач с четири висши образования. Чудех се, как не се е реализирал с нито едно от тях. Водач с китайска филология и т.н... Странност до странност.
gocho52 написа:
трябва да следва наказание!
като повтарят, че за този случай наказанието е от 5 до 15 години. Е, нали се сещаш, че адвоката, ако не го изкара невменяем, ще донесе от три кладенеца вода и ще му лепнат нещо условно или в най-добрия случай-5 години. Това за 1 човешки живот и толкова съсипани други(дай боже да се възстановят другите в критично състояние). Поздрави!
29.
makont -
Вени, и аз съм потресена, има ли пострадало дете, направо лудост ме обзема.
12.07.2013 09:40
12.07.2013 09:40
kasnaprolet9999 написа:
Виновен има, друг е въпроса как ще го реши отвратителната ни съдебна система.И на мен ми е мъчно за невинните жертви, особено за детенцето, какво е видяло то от живота, та да му се случи такава гадост. Как всичко може да се обърка за минути и никой нищо не може да промени. Ужасно е.
Как станахме толкова безотговорни? Може ли да си пил, и то не малко и да се качиш да караш кола, и при това да караш други хора? Явно може. Може ли да караш с превишена скорост? Ами може. Няма кой да следи, няма правила. Просто събираме труповете и си бършем сълзите. Честно, чак се ядосвам, че полицията го е спасила от очевиден линч, защото хората са се нахвърлили да го бият. Да, това е анархия, но като няма друг начин, дотам ще я докараме. Най-страшното е, че съобщиха, шофьорът не изглежда видимо притеснен. Не знам доколко е вярно, но ако е вярно, то това не е човек, а дебил.
,,...системата е сбъркана,,.
цитирайСамо ще добавя,че толкова е сбъркана, че чак не може да се асимилира!....Хубава седмица Мак.....
цитирайЗа Ваша информация в началото на 80-те години имаше подобен случай с пометени на автобусна спирка хора в Хасково. Виновните/единият,доколкото си спомням автомобилен инструктор/ бяха осъдени по бързата процедура на смърт чрез разстрел и присъдите - изпълнени много бързо. На цялата история беше дадена голяма гласност и хората започнаха да се замислят твърде сериозно дали да седнат зад волана след употреба на алкохол. Ха сега някой да ми опонира подобна превенция дали няма да има ефект !
цитирайЩо се отнася до санкциите за превишаване на скоростта, точно преди 2 години съм споделил идеите си за кардинално и моментално решаване на този проблем : http://born.blog.bg/technology/2011/07/18/edno-predlojenie.785738
цитирайТози МОЛ е една от любимите дестинации за разходки на Теди. Някак по-спокойна съм, когато децата са на оживено място, сред хора. След убийството на Яна парковете нещо взеха да ме притесняват. Огромна трагедия! Карат пили, дрогирани, всякакви.
Преди време с колега пътувахме от офиса до хотел "Витоша" по работа и попаднахме на неадекватен пистов състезател. Толкова се гордееше с шофьорските си умения, че предприемаше неразумни и забранени изпреварвания, изобщо ... Радвах се, че пристигнахме живи.
На Цариградско пък веднъж един идиот ни засече и от крайна лява лента мина директно в крайна дясна. Беше кошмарно просто. И тогава Майче накарах шофьора да спре на първия срещнат павилион, за да си купя цигари. Един от редките случаи в които запалих цигара от нерви.
Успешен ден!
цитирайПреди време с колега пътувахме от офиса до хотел "Витоша" по работа и попаднахме на неадекватен пистов състезател. Толкова се гордееше с шофьорските си умения, че предприемаше неразумни и забранени изпреварвания, изобщо ... Радвах се, че пристигнахме живи.
На Цариградско пък веднъж един идиот ни засече и от крайна лява лента мина директно в крайна дясна. Беше кошмарно просто. И тогава Майче накарах шофьора да спре на първия срещнат павилион, за да си купя цигари. Един от редките случаи в които запалих цигара от нерви.
Успешен ден!
injir написа:
,,...системата е сбъркана,,.
направо си трябва рестарт...
aip55 написа:
Само ще добавя,че толкова е сбъркана, че чак не може да се асимилира!....Хубава седмица Мак.....
какво се пслучва. Трябва да навлезем в някакво астрално ниво, може би. Хубава седмица!
born написа:
За Ваша информация в началото на 80-те години имаше подобен случай с пометени на автобусна спирка хора в Хасково. Виновните/единият,доколкото си спомням автомобилен инструктор/ бяха осъдени по бързата процедура на смърт чрез разстрел и присъдите - изпълнени много бързо. На цялата история беше дадена голяма гласност и хората започнаха да се замислят твърде сериозно дали да седнат зад волана след употреба на алкохол. Ха сега някой да ми опонира подобна превенция дали няма да има ефект !
една максимална присъда, от възможните предвидени в закона, донякъде би ни върнала вярата в съдебната система и би послужила като урок, за тези, които си позволяват такива "волности".
zabavnata написа:
Този МОЛ е една от любимите дестинации за разходки на Теди. Някак по-спокойна съм, когато децата са на оживено място, сред хора. След убийството на Яна парковете нещо взеха да ме притесняват. Огромна трагедия! Карат пили, дрогирани, всякакви.
Преди време с колега пътувахме от офиса до хотел "Витоша" по работа и попаднахме на неадекватен пистов състезател. Толкова се гордееше с шофьорските си умения, че предприемаше неразумни и забранени изпреварвания, изобщо ... Радвах се, че пристигнахме живи.
На Цариградско пък веднъж един идиот ни засече и от крайна лява лента мина директно в крайна дясна. Беше кошмарно просто. И тогава Майче накарах шофьора да спре на първия срещнат павилион, за да си купя цигари. Един от редките случаи в които запалих цигара от нерви.
Успешен ден!
Преди време с колега пътувахме от офиса до хотел "Витоша" по работа и попаднахме на неадекватен пистов състезател. Толкова се гордееше с шофьорските си умения, че предприемаше неразумни и забранени изпреварвания, изобщо ... Радвах се, че пристигнахме живи.
На Цариградско пък веднъж един идиот ни засече и от крайна лява лента мина директно в крайна дясна. Беше кошмарно просто. И тогава Майче накарах шофьора да спре на първия срещнат павилион, за да си купя цигари. Един от редките случаи в които запалих цигара от нерви.
Успешен ден!
нали сме мамички. А за карането в София, аз за това не се осмелявам. Употребявам метрото и две три персонални таксита. Така не ми се налага да пуша цигари от нерви, а само, когато ми е хубаво. Прегръдки от мен за теб и Теди.
Променяме се, Майче, ама в неправилната посока:((
Човекът в огледалото http://www.youtube.com/watch?v=pEQAie8ABLE
цитирайЧовекът в огледалото http://www.youtube.com/watch?v=pEQAie8ABLE
40.
анонимен -
"Той" може да има висще образование
15.07.2013 16:39
15.07.2013 16:39
"Той" може да е автоинструктор.
"Той" може да е всякакъв.
Но всеки "той", който няма морълни задръжки и в пълно съзнание грубо нарушава закони, принципи и норми, е ПРЕСТЪПНИК !
Поне така е според морално етичните норми.
цитирай"Той" може да е всякакъв.
Но всеки "той", който няма морълни задръжки и в пълно съзнание грубо нарушава закони, принципи и норми, е ПРЕСТЪПНИК !
Поне така е според морално етичните норми.
monaliza121 написа:
Променяме се, Майче, ама в неправилната посока:((
Човекът в огледалото http://www.youtube.com/watch?v=pEQAie8ABLE
Човекът в огледалото http://www.youtube.com/watch?v=pEQAie8ABLE
като се погледнат в огледалото не биха се срамували. Променяме се, въпреки всичко и все се надявам към добро. А тези, които вървят в обратната посока, рано или късно ще си платят. След време ще дойде часът да си плащат и тогава не знам как биха се погледнали... А песента на Майкъл Джексън наистина е страхотна и точно на място, благодаря!
andreshko написа:
"Той" може да е автоинструктор.
"Той" може да е всякакъв.
Но всеки "той", който няма морълни задръжки и в пълно съзнание грубо нарушава закони, принципи и норми, е ПРЕСТЪПНИК !
Поне така е според морално етичните норми.
"Той" може да е всякакъв.
Но всеки "той", който няма морълни задръжки и в пълно съзнание грубо нарушава закони, принципи и норми, е ПРЕСТЪПНИК !
Поне така е според морално етичните норми.
човек или Е или НЕ Е Човек, независимо от образованието, социалния статус или който и да било друг фактор. Или имаш или нямаш морал. За съжаление, тези без морал са по-пробивни, те ни управляват, те карат пияни, те ни убиват по един или друг начин. Не нескромност, че пиша така, просто за себе си съм сигурна, че се придържам стриктно към морално-етичните норми и не бих си позволила да кривна от тях, особено, ако знам, че мога да нараня друг човек. Хубава седмица от мен!
43.
анонимен -
makont - В краткия си коментар съзнателно не обозначих с личното местоимение от 3 л. ед.ч. "той"
15.07.2013 20:11
15.07.2013 20:11
и субект, самоопределящ се със събирателното съществително ПОЛИТИК, тъй като с пълно вътрешно убеждение трябваше да използвам, без изключение, личното местоимение от 3 л. мн.ч. "ТЕ".
Но и защото в случая темата на постинга се отнася за ХОРА и човешки взаимоотношения, а не за ПОЛИТИЦИ ! Въпреки ниестовите мъки на последните да ни убеждават, че глупостите и престъпленията, които творят били само от чиста човешка слабост ! :)
Приятна вечер !
цитирайНо и защото в случая темата на постинга се отнася за ХОРА и човешки взаимоотношения, а не за ПОЛИТИЦИ ! Въпреки ниестовите мъки на последните да ни убеждават, че глупостите и престъпленията, които творят били само от чиста човешка слабост ! :)
Приятна вечер !
Потресаваща история, Мая...И за съжаление непоправима...
И аз все се питам до кога ще си отиват невинни хора...И може ли човек зад волана да е толкова безотговорен.
цитирайИ аз все се питам до кога ще си отиват невинни хора...И може ли човек зад волана да е толкова безотговорен.
ckarlet написа:
Потресаваща история, Мая...И за съжаление непоправима...
И аз все се питам до кога ще си отиват невинни хора...И може ли човек зад волана да е толкова безотговорен.
И аз все се питам до кога ще си отиват невинни хора...И може ли човек зад волана да е толкова безотговорен.
Докато не ни научат да спазваме правилата, така ще е, защото, ако разчитаме само на съвест, ето какво става. Тъжна констатация. Хубав петък на теб!
Ако някой иска да въведе ред у държавата, да започне от закона за движение по пътищата. Тогава ще му повярвам.
ПС. На теб ти вярвам.
:)
цитирайПС. На теб ти вярвам.
:)
bigbro написа:
Ако някой иска да въведе ред у държавата, да започне от закона за движение по пътищата. Тогава ще му повярвам.
ПС. На теб ти вярвам.
:)
ПС. На теб ти вярвам.
:)
Прав си, трябва да започнем да въвеждаме ред система по система, едно по едно, и тогава и цялото, може би... Всичко убива на този свят, но безредиците по пътищата го правят бързо и безпощадно. Хубав ден ти желая!
Отговорите са трудни. Защото отдавна държавата е на автопилот. Безбройните контролни органи се занимават с препискарство, а не с реален контрол и най-вече да налагат санкции. Защото санкциите са тези, които ще стреснат редовите изпълнители и бизнеса. А жертвите? Случайни, на неслучайни и злащастни съвпадения на неправилно място и време...
цитирайdjani написа:
Отговорите са трудни. Защото отдавна държавата е на автопилот. Безбройните контролни органи се занимават с препискарство, а не с реален контрол и най-вече да налагат санкции. Защото санкциите са тези, които ще стреснат редовите изпълнители и бизнеса. А жертвите? Случайни, на неслучайни и злащастни съвпадения на неправилно място и време...
и почти при всички. Планини от документи, повечето ненужни. Човек не може да се концентрира върху работата си. Сигурно знаеш, че за преминаването от ПОП в ДАНС инспекторите са държали изпит по граматика. Е, това им е най-големият кусур, граматиката. Затова пък в ДАНС сигурно са само филолози. Изобщо, докато всеки се занимава с глупости и стова, което не му е работа, или зорлем ги карат да се занимават с глупости, ще сме на това дередже. Поздрави!
Търсене
За този блог
Гласове: 44538