Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2013 13:33 - ИЗВЪН НОРМАТА
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20761 Коментари: 87 Гласове:
59


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Още е пред очите ми... отрязаната ми коса, сплетена на дебела плитка. -         Хайде по-чевръсто ученици, ръцете долу, горе, подскок... - гласът на учителката по физкултура упорито се опитваше да развали приятното усещане от музиката на Щраус. „На хубавия син Дунав”, сякаш заливаше целият двор и давеше гласът и. А ние подскачахме... -         В колона по двама, класовете да се подготвят за влизане в училище! Достигнах и аз. -         Погледин се на какво приличаш, как може да дойдеш на училище на опашка? Такава недисциплинираност, безотговорност.... - каканижеше дежурната учителка, а мойте очи вече бяха пълни със сълзи, в ушите ми бучеше и дори не усетих болката в рамото от ръцете и, които като клещи ме хванаха и ме изхварлиха настрани. - Докато не се приведеш в приличен вид, няма да влезеш в училището! Вечерта отидахме на свиждане в болницата при мама. Тя ме видя и заплака.
- Къде ти е косата?
Ами нямаше я. Татко не можеше да ме сплита на плитка, аз още по-малко. Нямаше я моята коса, гордостта на мама. Как да и обясня? И аз не разбирах. -         Защо не им каза, че съм в болница, че няма кой да те сплете? На кой да го кажа, мамо? Те изобщо не ми дадоха думата. Те ме обвиниха и изхвърлиха. А аз. Аз и до днес не се научих да се оправдавам. Стискам зъби и оставам да режат от мен. Винаги, когато отварям чекмеджето на тоалетката, от там ме гледа отрязаната плитка. Между мен и нея боли. И до ден днешен не обичам да си режа косата късо. Няма да мога да понеса въпроса на мама: - Къде ти е косата? Има една приказка: „Като ти идва да си отрежеш главата, си отрежи косата”. Два пъти съм го правила, не помага. Просто трябва да режем от себе си, надълбоко, до кокал. Тогава се оправят нещата. А нормите бяха – или 10 см минимум плитка или 2 см. къса коса.....




Гласувай:
63



1. aip55 - Хайде,
14.08.2013 14:44
- развесели се малко де! Животът продължава, дори с остригана глава. Много неща в него не зависят от нас, но продължаваме да чувстваме накърненото ни достойнство, дори и в мрака.....послушай и ти малко блус! http://www.1.fm/station/Blues
цитирай
2. etyna - Имам
14.08.2013 15:06
и аз една тежка, отрязана плитка...
Прегръщам те, разбирам те...
цитирай
3. tit - още не е отминали времето на или-или!:(
14.08.2013 15:52
Цветността и разветите букли все пречат на нормите.:))
цитирай
4. megg - Сълзи и кураж
14.08.2013 15:55
със стиснати зъби да потънеш в болката - вярна на себе си ...
" Аз и до днес не се научих да се оправдавам."
Поздрав, Мая!
цитирай
5. mitkaloto - Тъжно!Когато чета за женските коси ...
14.08.2013 16:10
Тъжно!Когато чета за женските коси винаги ми идва в ума стихотворението на Павел Матев"Каква невеста си била ти мамо..."Поздрави!
цитирай
6. metlichina - така си беше...
14.08.2013 16:21
и на мен ми е тъжно още за онази плитка...
цитирай
7. makont - О, вече съм весела, но понякога ме налягат и тези настроения,
14.08.2013 16:43
aip55 написа:
- развесели се малко де! Животът продължава, дори с остригана глава. Много неща в него не зависят от нас, но продължаваме да чувстваме накърненото ни достойнство, дори и в мрака.....послушай и ти малко блус! http://www.1.fm/station/Blues

от внезапен спомен, сънуван сън. Тази плитка често я сънувам. Търся си я. Усмивки, времето е лятно, изобщо не е за тъгуване.
цитирай
8. makont - Да, Ети, не могат да ни вземат нещо току така,
14.08.2013 16:45
etyna написа:
и аз една тежка, отрязана плитка...
Прегръщам те, разбирам те...

заради някакви правила. Ей така от правила е изрязан половината ни живот, все трябва да се вместим в правилната страна, а понякога ми се иска да развея коси и да наруша всички правила, ей така, на пук, защото съм аз. Усмивки!
цитирай
9. makont - Все пречат, да, защото грозните определят правилата,
14.08.2013 16:48
tit написа:
Цветността и разветите букли все пречат на нормите.:))

на кой идиот може да му хрумне да ни облича в униформи, да сплита косите ни, освен на някой, който мрази дори себе си. Усмивки, важното е, че сега можем да си ходим рошави. Аз и до днес не обичам да си вързвам косата. Ей така на пук на онова време, нека си се ветролее свободно. Това е един вид усещане за свобода, нали?
цитирай
10. makont - Мег, знаеш ли усмихнах се. Ама наистина не обичам да се оправдавам,
14.08.2013 16:49
megg написа:
със стиснати зъби да потънеш в болката - вярна на себе си ...
" Аз и до днес не се научих да се оправдавам."
Поздрав, Мая!

мога да преглъщам болка, изпитано е, но няма да позвола да ме пречупят. Голям дръвник съм, всъщност. Усмивки!
цитирай
11. makont - Да, и аз дори мислех да пусна клипчето,
14.08.2013 16:52
mitkaloto написа:
Тъжно!Когато чета за женските коси винаги ми идва в ума стихотворението на Павел Матев"Каква невеста си била ти мамо..."Поздрави!

но там отрязаните коси са свършили някаква работа, майката е откъснала част от себе си, за детето си, коя ли майка не би го направила. А в моя случай това беше издевателство над моята личност. За това оставих да се лее прекрасната музика на Щраус. Имаха една грамофонна плоча и т.н. утринна ведрина всяка сутрин я правехме на неговите валсове. Обожавам ги, въпреки това. Усмивки!
цитирай
12. makont - Как няма да ни е тъжно, и
14.08.2013 16:56
metlichina написа:
и на мен ми е тъжно още за онази плитка...

дори не толкова за плитката, колкото за сълзите в очите на мама. Тя наистина не беше добре и това можеше да я довърши. Ето това не мога да простя. Иначе косата расте и нищо на света вече не може да ме накара да я сплета на плитка, освен ако аз самата не реша. Всъщност, сега, когато не е задължително си я сплитам, понякога. Усмивки!
цитирай
13. qbylkovcvqt - :) защо ли не съм била от послушните. ...
14.08.2013 17:00
:) защо ли не съм била от послушните... е, вярно била съм по-голяма, в гимназията... навивах си косата на хартийки, сутрин ги свалях търпеливо, разрошвах я здраво и... директорът всяка сутрин ме караше пред него да си плета косите на плитки... щом си обърнеше гърба само дръпвах ластиците... не че нямам и аз отрязана плитка в стария гардероб на майка... ;)
цитирай
14. scarlety - Издевателствата бяха много-
14.08.2013 17:03
идеята беше да бъдеш грозен, сив и безличен, да не се отличаваш от останалите, да бъдеш смачкан и да нямаш самочувствие. Модата и красотата бяха забранени. Почти усещам как някой ей сега ще скочи да ме пита сегашните ученици по-хубави ли са? :)) И става дълга дискусия:)
Прегръдки за Майчето с хубавата плитка!
цитирай
15. makont - О, да, а в гимназията, добре, че не ме хванаха баретките.
14.08.2013 17:07
qbylkovcvqt написа:
:) защо ли не съм била от послушните... е, вярно била съм по-голяма, в гимназията... навивах си косата на хартийки, сутрин ги свалях търпеливо, разрошвах я здраво и... директорът всяка сутрин ме караше пред него да си плета косите на плитки... щом си обърнеше гърба само дръпвах ластиците... не че нямам и аз отрязана плитка в стария гардероб на майка... ;)

Тогава беше малко по-облекчен режима. Можеше и на кок. Измислях какви ли не изчекнати прически. Обичах да съм оригинална, обикновената плитка я мразех от дъното на душата си. Веднъж химичката ме видя в града с пуснати коси, на токчета и хваната за ръка с Гергов. Майко мила, каква тройка ми отвартя на другия ден, на мен, отличничката. Дори и в града нямахме право да се разхождаме с разпуснати коси. Ужас. Усмивки, я как ви върнах в младежките години, това не може да не те накара да се усмихнеш с глас.
цитирай
16. makont - Хей Ади, слънчице си ми ти! Винаги ме четкаш с голямата четка
14.08.2013 17:21
scarlety написа:
идеята беше да бъдеш грозен, сив и безличен, да не се отличаваш от останалите, да бъдеш смачкан и да нямаш самочувствие. Модата и красотата бяха забранени. Почти усещам как някой ей сега ще скочи да ме пита сегашните ученици по-хубави ли са? :)) И става дълга дискусия:)
Прегръдки за Майчето с хубавата плитка!

а пък на мен ми е хубаво, нищо, че е нескромно. Усмивки от мен и бой по правилата, те са за това, за да не се спазват, особено глупавите и ограничаващите човешката личност!
цитирай
17. sestra - И аз имам такава. Нищо не остана същото след отрязването и.
14.08.2013 17:37
Мисля, че тогава детството отлетя, това лято. Но сега се размислих - колко история е написана с нашите коси и колко плитки в шкафа чакат неразплетени от жива реалност, забележително. Мая ;)
цитирай
18. monaliza121 - Не ми се усмихва, Майче:(
14.08.2013 17:39
Когато не можеш да възпиташ самоконтрол, измисляш правила и ги налагаш.
цитирай
19. анонимен - Това седесарите нямате мярка. П...
14.08.2013 18:11
Това седесарите нямате мярка. Просто сте невменяеми. Можеше просно да напишеш "комунистите ядяха деца".
цитирай
20. mt46 - Да, имаше строги правила...
14.08.2013 18:18
А сега учениците имат повече права от учителите... От една крайност - в друга...
ПП: И аз не съм бил съвсем примерен... Хванаха ме да пуша и щяха да ме изключат от училище... Година-две преди това, заради пушене в общежитието, се наложи да го напусна... Милиционери ме спипаха на излизане от нощен бар /тогава имаше и подобни заведения, със стриптийз, представете си/, взеха ми паспорта /бях навършил 16 г./, извикаха ме на разпит... Е, нито ме биха, нито ме докладваха в училище... :)
цитирай
21. kasnaprolet9999 - Познато ми е това усещане, разоч...
14.08.2013 18:45
Познато ми е това усещане, разочарованието остава за цял живот.На мен плитките ми се разплетоха в часа по физическо и нямаше време да ги сплитам отново, междучасията бяха по 5 мин. По време на следващия час двама учители направиха внезапна проверка и единият от тях ми отряза едната плитка по ширина. Голям рев му хвърлих тогава, но не се подстригах, ходех си така да ги стряскам като Пипи дългото чорапче и като нея си сложих три-четвърти чорапи, които носех смъкнати на различни нива. Ех, хубаво си бе едно време, въпреки тези драконовски мерки бяхме много щастливи ученици.
цитирай
22. martito - Съчувствам ти за изгубената в де...
14.08.2013 20:02
Съчувствам ти за изгубената в детските ти години коса и нанесената ти следа в душата от сляпо подчинение на правила..
цитирай
23. marrta - Какво нещо...за мен косата ми от детството е като свободата мИ:)
14.08.2013 20:39
"тя се стопи
като сняг във косите ми,
тя се стопи - като отрязана плитка умря..."

и още

"Една жестока ножица със крясък
отхапа злобно моите коси,
разпръсна ги на пода като пясък,
гърба ми вече нищо не краси..."

Имам подобен спомен - но не училищен. Татко ни прати с по 20 стотинки в джоба да ни отрежат косите -на двете със сестра ми. Било е през 80-а година или 81-а. В нашия случай той беше в къщи, гипсиран, и сутрин, когато майка ни решеше и сплиташе за училище сме вдигали голяма врява:(
Сасон...не знам такава ли беше прическата, но изглеждаме като с купички от коса на главите
цитирай
24. makont - Може би сме станали по-силни, Сестричке,
14.08.2013 20:53
sestra написа:
Мисля, че тогава детството отлетя, това лято. Но сега се размислих - колко история е написана с нашите коси и колко плитки в шкафа чакат неразплетени от жива реалност, забележително. Мая ;)

не е лесно да преглъщаш. Поздрави!
цитирай
25. makont - В повече са ми правилата, Тинче. Няма да ти се усмихвам,
14.08.2013 20:55
monaliza121 написа:
Когато не можеш да възпиташ самоконтрол, измисляш правила и ги налагаш.

приеми една тъжна муцунка, съсипана от правила в този живот. И при това аз почти винаги спазвам правилата, те не ме спазват. Ей сега ще ти се усмихна, все пак, защото си ми слабост.
цитирай
26. makont - Кушел, изобщо нямам политически пристрастия, това е от моя живот,
14.08.2013 20:56
kushel написа:
Това седесарите нямате мярка. Просто сте невменяеми. Можеше просно да напишеш "комунистите ядяха деца".

така беше и не можеш да го отречеш. Младостта не можеш да я уплетеш на плитка и да я вържеш, тя иска простор. Поздрави!
цитирай
27. makont - О, да, сега е другата крайност - свободията,
14.08.2013 20:57
mt46 написа:
А сега учениците имат повече права от учителите... От една крайност - в друга...
ПП: И аз не съм бил съвсем примерен... Хванаха ме да пуша и щяха да ме изключат от училище... Година-две преди това, заради пушене в общежитието, се наложи да го напусна... Милиционери ме спипаха на излизане от нощен бар /тогава имаше и подобни заведения, със стриптийз, представете си/, взеха ми паспорта /бях навършил 16 г./, извикаха ме на разпит... Е, нито ме биха, нито ме докладваха в училище... :)

но то е следствие, след вълчи правила идва разпуснатостта на глутницата. Време ни трябва и мъдрост. Поздрави!
цитирай
28. makont - Да, щастливи бяхме, бяхме деца, бяхме млади,
14.08.2013 20:58
kasnaprolet9999 написа:
Познато ми е това усещане, разочарованието остава за цял живот.На мен плитките ми се разплетоха в часа по физическо и нямаше време да ги сплитам отново, междучасията бяха по 5 мин. По време на следващия час двама учители направиха внезапна проверка и единият от тях ми отряза едната плитка по ширина. Голям рев му хвърлих тогава, но не се подстригах, ходех си така да ги стряскам като Пипи дългото чорапче и като нея си сложих три-четвърти чорапи, които носех смъкнати на различни нива. Ех, хубаво си бе едно време, въпреки тези драконовски мерки бяхме много щастливи ученици.

младите са способни да понесат всичко и пак да извлечат елексира на щастието. Освен това имаме удивителната способност да помним хубавите неща. В противен случай не бихме се съхранили. С омраза не се живее. Поздрави, Вени!
цитирай
29. makont - Благодаря за сивотата, другия път ще се опитам да бъда по-оригинална,
14.08.2013 21:00
анонимен написа:
Дори и сега, може би, не си давате сметка,че тези мерки са постигнали своето-сиви,безцветни и еднотипни сте,коментарите също.Това наистина предизвиква съжаление.Надеждата е в днешното младо поколение,те поне не се обезличават.Винаги ме радва нестандартният им подход в обличането.Това предполага и нестандартно поведение и мисъл.Поздрави!

естествено, че има отпечатък върху нас. Интересно Вие с какво сте по-различен. Обикновено всеки от нас си мисли, че е изключение от правилото, но сме от един калъп. Поздрави!
цитирай
30. makont - Нямахме избор, Мартичко,
14.08.2013 21:01
martito написа:
Съчувствам ти за изгубената в детските ти години коса и нанесената ти следа в душата от сляпо подчинение на правила..

имаше и ТВУ-та, който не се подчиняваше на правилата отиваше там. Е, аз бях слаба и не се противопоставих, просто дадох част от себе си. Поздрави!
цитирай
31. makont - Сасона си е направо коса, това два сантиметра си е чист ужас,
14.08.2013 21:02
marrta написа:
"тя се стопи
като сняг във косите ми,
тя се стопи - като отрязана плитка умря..."

и още

"Една жестока ножица със крясък
отхапа злобно моите коси,
разпръсна ги на пода като пясък,
гърба ми вече нищо не краси..."

Имам подобен спомен - но не училищен. Татко ни прати с по 20 стотинки в джоба да ни отрежат косите -на двете със сестра ми. Било е през 80-а година или 81-а. В нашия случай той беше в къщи, гипсиран, и сутрин, когато майка ни решеше и сплиташе за училище сме вдигали голяма врява:(
Сасон...не знам такава ли беше прическата, но изглеждаме като с купички от коса на главите

войнишка прическа. Поздрави, Доре!
цитирай
32. tera - Да ти отрежат косата е все едно да ти посегнат на достойнството, по принцип
14.08.2013 21:19
Ако не желаеш това! Това е най-важното в случая.

Иначе лично за мен няма значение с каква коса съм - къса или дълга, защото това е въпрос на личното ми решение в случая. Обичам разнообразието! :)

цитирай
33. makont - Да, права си, ако беше въпрос на избор, но не бе.
14.08.2013 21:36
tera написа:
Ако не желаеш това! Това е най-важното в случая.

Иначе лично за мен няма значение с каква коса съм - къса или дълга, защото това е въпрос на личното ми решение в случая. Обичам разнообразието! :)


Пред всички ме нахокаха, че съм безотговорна и ме изпратиха да се приведа в "отговорен" вид. Това е положението. Под ножа, няма не искам. Независимо, че и дългата коса ми беше наложена от мама, защото много ме харесваше, но аз бях във възраст, когато мнението на майка ми за мен беше най-важното на света. Поздрави!
цитирай
34. injir - Да. Така беше. И аз бях с два санти...
14.08.2013 22:41
Да. Така беше. И аз бях с два сантиметра коса. След време,като бях учител, харесвах децата с разноцветни дрешки и всякакви прически. Добре, че се смениха времената и не е е имало нареждане да следим за външен вид. Подобно поведение на даскалицата, която си описала, е под достойнството ми. Не постъпвам така. За мен е по-важно какви знания имат децата, а не как изглеждат.
цитирай
35. jeremy231 - Привет седесарке! :-))))))))))
15.08.2013 00:30
По обясними причини нямам плитка. Нас ни стрижеха гола глава. Веднъж се остригахма целия курс до кожа. Тогава го броехме за протест. Но моята история е брадата. В смисъл, история с брада. След войската ме заточиха да им правя карите, а на мен ми беше писнало да се чегъртам всеки ден и си пуснах брада. Не се хили, то стана партийно-идеологически проблем. То не бяха директори, то не бяха парт. секретари. И все еднотипни нареждания."Махай брадата, идеологическа диверсия е!" И еднотипен отговор:"Няма да я махна, уволнявайте ме!" Ама то така се маха бачкатор. Нямаше много навити да бачкат там. Не даваха жителство и нямаше наплив. После се оказа, че един директор-кретен, беше забранил да му влизат в завода брадати. Ама и аз инат. Вдигнах си чуковете и му казах, че голямото завод ще спре, заради негова заповед. Да си се оправя. Та от тогава, от 1977 съм си брадат. За моята брада, що случки са се случили, не е за разправяне.
И бесняшкия ти подарък, естествено.
http://www.youtube.com/watch?v=osTu38yuuHo&list=RD02lnw30mKO4pw
цитирай
36. cinderellathespy - Майче,
15.08.2013 01:02
как се режат парчета от себе си?...
Лошото е, че колкото и да режеш има определени части които пак и пак регенерират (то буквално и с косата е така де)...
И пак и пак на изпитание се подлага душата и тъй до последен дъх ще е...
Аз нямах плитка - имах дълга до раменете чуплива хипарска коса на път през средата и приятели рокаджии, които ходеха с дълги коси и бради, хах... :))
И обичахме да гледаме "Коса" и да свирим на китари и да пеем песните от филмчето... Не са ни правили забележки за косите в училище, ходехме си като хипари от всякъде и маниера ни на поведение беше такъв... Просто излъчвахме Свобода и това може би счупваше решетките, още преди да ги издигнат пред нас... Незнам...
Прегръдка, усмивка и пожелание за хубава седмица!
Аз отивам на хладно в планината дооооо...... рекатааааааа.... :)))

Eли
____________________________________
Hair - Hair
no-no-no-no-no-no-no :)))))
http://www.youtube.com/watch?v=7dyl0j3WU6Y
цитирай
37. анонимен - Не ми говори. Тук се носи тъмно синя ...
15.08.2013 08:10
Не ми говори.Тук се носи тъмно синя смрад.
цитирай
38. makont - Здравей, разбира се, че и тогава имаше много готини учители,
15.08.2013 08:57
injir написа:
Да. Така беше. И аз бях с два сантиметра коса. След време,като бях учител, харесвах децата с разноцветни дрешки и всякакви прически. Добре, че се смениха времената и не е е имало нареждане да следим за външен вид. Подобно поведение на даскалицата, която си описала, е под достойнството ми. Не постъпвам така. За мен е по-важно какви знания имат децата, а не как изглеждат.

тази просто се натягаше прекалено много, а аз попаднах точно на нея. Всички я мразеха, но какво от това. На входа имаше още двама учители, можеха да не допуснат тази ситуация. Но това, унижаване пред всички си беше хит. Както и да е. Важното е, че пораснахме и се научихме как не трябва да постъпваме с другите. Усмивка от мен, сигурно е много хубаво да си твой ученик. Ще ме вземеш ли в твоя клас?
цитирай
39. makont - О, да имаше и такъв момент с голите глави, обаче и тогава лошо, щом си го направил нарочно,
15.08.2013 09:01
jeremy231 написа:
По обясними причини нямам плитка. Нас ни стрижеха гола глава. Веднъж се остригахма целия курс до кожа. Тогава го броехме за протест. Но моята история е брадата. В смисъл, история с брада. След войската ме заточиха да им правя карите, а на мен ми беше писнало да се чегъртам всеки ден и си пуснах брада. Не се хили, то стана партийно-идеологически проблем. То не бяха директори, то не бяха парт. секретари. И все еднотипни нареждания."Махай брадата, идеологическа диверсия е!" И еднотипен отговор:"Няма да я махна, уволнявайте ме!" Ама то така се маха бачкатор. Нямаше много навити да бачкат там. Не даваха жителство и нямаше наплив. После се оказа, че един директор-кретен, беше забранил да му влизат в завода брадати. Ама и аз инат. Вдигнах си чуковете и му казах, че голямото завод ще спре, заради негова заповед. Да си се оправя. Та от тогава, от 1977 съм си брадат. За моята брада, що случки са се случили, не е за разправяне.
И бесняшкия ти подарък, естествено.
http://www.youtube.com/watch?v=osTu38yuuHo&list=RD02lnw30mKO4pw

значи протестираш и хайде пак разправии. Трябваше да те порицаят публично и всички да научат, че си обръснат с цел наказание. Собственият избор ги ужасяваше. И това с брадите го помня, след като завърших работех в институт и там, сещаш се повечето бяха брадати, но вече не беше толкова строго. Партийният секретар следеше кой с кого ходи на кафе, а не кой е с брада. Усмивки и благодаря за бесняшкото парче, след малко ще го чуя, че имам една ревизия и трябва да я спретна. То държава няма, но данъчните бдят.
цитирай
40. makont - Хей девойко, ти си по-млада от мен и съм много щастлива, че при вас режимът беше
15.08.2013 09:05
cinderellathespy написа:
как се режат парчета от себе си?...
Лошото е, че колкото и да режеш има определени части които пак и пак регенерират (то буквално и с косата е така де)...
И пак и пак на изпитание се подлага душата и тъй до последен дъх ще е...
Аз нямах плитка - имах дълга до раменете чуплива хипарска коса на път през средата и приятели рокаджии, които ходеха с дълги коси и бради, хах... :))
И обичахме да гледаме "Коса" и да свирим на китари и да пеем песните от филмчето... Не са ни правили забележки за косите в училище, ходехме си като хипари от всякъде и маниера ни на поведение беше такъв... Просто излъчвахме Свобода и това може би счупваше решетките, още преди да ги издигнат пред нас... Незнам...
Прегръдка, усмивка и пожелание за хубава седмица!
Аз отивам на хладно в планината дооооо...... рекатааааааа.... :)))

Eли
____________________________________
Hair - Hair
no-no-no-no-no-no-no :)))))
http://www.youtube.com/watch?v=7dyl0j3WU6Y

вече либерален. Приятна почивка ти желая. В момента и аз работя по същия въпрос. Водоемче и гора и дивотия, ако може и джиесемите да нямат връзка. Усмивки!
цитирай
41. makont - Това е доста грубо, съжалявам.
15.08.2013 09:07
kushel написа:
Не ми говори.Тук се носи тъмно синя смрад.

Човек като няма доводи, обижда и поставя етикети. Изобщо не възнамерявам да се обяснявам. В този случай беше гадно и това остави отпечатък върху мен. Но, аз за разлика от теб не мразя. Поздрави!
цитирай
42. jeremy231 - Мога да ти препоръчам да прихванеш синузит в ускорен порядък или да се разкараш
15.08.2013 09:10
kushel написа:
Не ми говори.Тук се носи тъмно синя смрад.

от сборището на готините мацки. К`во, мацките които изпускат червен аромат не са ти вкуса, а? То е така в природата. Твоите червени баби привличат с червен аромат будали, като тебе. Нали ги показват по телевизора. :-))))))))))))
цитирай
43. jeremy231 - Майски, то да е само твоята коса и моята брада.
15.08.2013 09:14
Ами кушелоидите са вкарвали хора по лагери и затвори за едните дрехи и едната прическа. Тоя мустакат чупръченски любовчия се прави на утрепан. Да се потруди и да намери периода "суинги и зози".
цитирай
44. sande - Да не съдиме миналото, то е прекрасно ....
15.08.2013 10:03
Наистина. Защото бяхме деца.

Поздрави, Мая!

/ Както казва баба Джаврие от турския сериал ": За добро е било!"/
цитирай
45. gocho52 - Бяхме остригани...
15.08.2013 10:34
Нула номер.
Не искам
пак!...
цитирай
46. jeremy231 - Моята идея е да съчетаем едно остригване 4 нули с раиран дрес код и да го въведем в употреба за тия.
15.08.2013 12:26
gocho52 написа:
Нула номер.
Не искам
пак!...

цитирай
47. jabalka - Поздрави Моконт! Знаеш ли ... ти знаеш , че това те и
15.08.2013 12:48
Спасява, спасява ни това , че се държим естествено! :)
Който рита не винаги ни мрази , нали... а ти не винаги с дълга коса обичаш всички , но се усмихваш много симпатично на всички... и обичаш Мопсчета много здраве и добри пожелания от една ябълка! :)))
цитирай
48. анонимен - Как мога да мразя нещастни седер...
15.08.2013 12:55
Как мога да мразя нещастни седерюги. Само ги съжалявам. Те винаги ще си останат перманентни многострадалци.
цитирай
49. анонимен - Катански, умираш си да се пласираш в ...
15.08.2013 13:04
Катански, умираш си да се пласираш в женска компания, но освен съмнително остроумие, трябва да притежаваш и малко чар, а ти си просто невзрачен. :)
цитирай
50. jeremy231 - Не умерам, а го правя, Кушелчо. Но в едно си прав. При червените аромати не пристъпвам
15.08.2013 13:56
kushel написа:
Катански, умираш си да се пласираш в женска компания, но освен съмнително остроумие, трябва да притежаваш и малко чар, а ти си просто невзрачен. :)

Малко са ми геронто... таковата, не съм геронтофил. Някой път ще покажем как страдаме много. По това време се страда на ледено бяло вино.
цитирай
51. makont - Здравей Санде, аз не видях, честно, къде точно съм ОСЪДИЛА
15.08.2013 17:15
sande написа:
Наистина. Защото бяхме деца.

Поздрави, Мая!

/ Както казва баба Джаврие от турския сериал ": За добро е било!"/

миналото. Изнесох факт от моя живот, пречупен през собствената ми душевност. Това преживяване остави отпечатък в мен. Съжалявам, че се приема като присъда. Май ще трябва да продължа да си пиша за глупости и усмивчици, там най-ме бива. Очевидно не умея добре да предавам това, което мисля и ще хвана да предизвикам гражданска война. Поздрави от мен и хубаво изкарване на празника, по протокол, разбира се!
цитирай
52. makont - Здравей, радвам се, че не искаш,
15.08.2013 17:16
gocho52 написа:
Нула номер.
Не искам
пак!...

и аз не искам. И няма да го допуснем, има граници, които не трябва да се преминават. Усмивки и хубав празник днес!
цитирай
53. makont - Аз изобщо съм обичащо същество, Ябълчице. Къде видяха омраза у мен?
15.08.2013 17:18
jabalka написа:
Спасява, спасява ни това , че се държим естествено! :)
Който рита не винаги ни мрази , нали... а ти не винаги с дълга коса обичаш всички , но се усмихваш много симпатично на всички... и обичаш Мопсчета много здраве и добри пожелания от една ябълка! :)))

Както и да е. Всеки има право да тълкува нещата както си иска. Нас ни спасява любовта и мопсчетата, да, те винаги ме спасяват, спасяват, спасяват... Прегръдки от мен и хубаво изкарване на празника!
цитирай
54. makont - Знаеш ли, защо не се спреш малко. Нещастница, лигла, каква друга обида ще ми лепнеш,
15.08.2013 17:24
kushel написа:
Как мога да мразя нещастни седерюги. Само ги съжалявам. Те винаги ще си останат перманентни многострадалци.

след като изобщо не ме познаваш. Ти изобщо прочете ли какво съм написала и къде е акцентът всъщност? Или просто си устроен да мразиш, пардон, "нещастница" като мен не заслужава твоята омраза. Честно, аз съм изумена от тази реакция. А и като краен резултат твоите обиди започват да звучат като комплименти, защото са абсолютно безпочвени. Поздрави, Кушел, аз не съм устроена да ненавиждам, но нося на ненавист!
цитирай
55. jeremy231 - Майски, мани го тоя чупръченски Казанова
15.08.2013 17:50
:-))))))))))))))) Ако ти се мерне, насъскай по него свирепите мопсове-вълкодави, че да му съдерат потурите. Тоя, ако си хареса мацка, първо я пита дали е седесарка и ако е. фръцва се и заминава при бузлуджанките. Обиден. :-))))))))))))))))))))))
цитирай
56. jeremy231 - Майски, от името на нормалните мъже ти подарявам нещичко
15.08.2013 17:55
Изненадаааааааааааааааааааааа!
http://www.youtube.com/watch?v=xz555MUjCZ4
Само за майски си е, ей! Ще крадете, само ако тя разреши!!!
:-))))
цитирай
57. batogo - !!!:)))
15.08.2013 18:20
Makont, посредствените винаги се стремят да унижават и уеднаквяват всички. По тава се разпознават. Радостното е, че не са успели да те обезличат... Поздрав!
цитирай
58. jeremy231 - Всяко джудже, застанало до чупръчанския изглежда като титан
15.08.2013 18:43
batogo написа:
Makont, посредствените винаги се стремят да унижават и уеднаквяват всички. По тава се разпознават. Радостното е, че не са успели да те обезличат... Поздрав!

Преди време изтреби рибата с един лаф, че имал по-малко от две фирми. Пак го бях захапал за нещо.
цитирай
59. makont - Страхотно, много благодаря,
15.08.2013 18:45
jeremy231 написа:
Изненадаааааааааааааааааааааа!
http://www.youtube.com/watch?v=xz555MUjCZ4
Само за майски си е, ей! Ще крадете, само ако тя разреши!!!
:-))))

вече се въртя на дансига в рокля на цветя. Усмивки!
цитирай
60. makont - Това е глупаво, за бога,
15.08.2013 18:47
jeremy231 написа:
:-))))))))))))))) Ако ти се мерне, насъскай по него свирепите мопсове-вълкодави, че да му съдерат потурите. Тоя, ако си хареса мацка, първо я пита дали е седесарка и ако е. фръцва се и заминава при бузлуджанките. Обиден. :-))))))))))))))))))))))

аз изобщо не държа да ме харесва който и да е, просто нормално, човешко общуване. Виж, симпатиите не пречат на никого, но ненависттта е грозно нещо.
цитирай
61. makont - Благодаря, наистина не успяха. Общо взето
15.08.2013 18:48
batogo написа:
Makont, посредствените винаги се стремят да унижават и уеднаквяват всички. По тава се разпознават. Радостното е, че не са успели да те обезличат... Поздрав!

съм голям темерут и рядко някой изобщо успява да ми се качи на главата. И в този случай реакцията ми е била точно такава, след като не мога да се защитя, стисвам зъби и минавам през препятствието, рано или късно всичко има край. Усмивки и хубав празник!
цитирай
62. ckarlet - Понякога подобни спомени са много ...
15.08.2013 19:52
Понякога подобни спомени са много болезнени, но точно те изграждат и правят човек като теб - искрен и силен духом. Зная, че в живота можеш да се пребориш с всичко!
Поздрави, Мая! Много бих искала да имам такава приятелка и в ежедневието!
цитирай
63. paciencia - Поздрави!
15.08.2013 22:49
Много познато. Аз пък ходех примерно подстригана а ла гарсон.
Интересно разказваш, Мая! Не спирай да пишеш!
цитирай
64. magnoliya - Ех, младежки години! И моята о...
15.08.2013 23:22
Ех, младежки години!
И моята отрязана руса плитка стои в гардероба. Наложи ми се да я отрежа, защото бяхме на бригада - беряхме царевица. Вечерта трябваше да се изкъпем, но къде ти топла вода. А дългата коса не може да се измие със студена вода, затова я отрязах. И оттогава си ходя с късата коса, спомням си за хубавите младежки години и си мисля коя ли от двете ми внучки ще постъпи като мен - да си отреже дългата руса коса.
цитирай
65. inel379 - Всяка рана е болка!
16.08.2013 03:23
Силата й не заглъхва,
когато е свързана с майката...
С каква любов заплитат косите ни в детството
и колко радост има в очите!
Тя говори и без думи.
Болката също...
Хубаво е, че имаме памет и за двете.
За да не губим усета си за достойнство.
За да ценим свободата на личния избор.
За да не убиваме порива към красотата и доброто.
Нека Богородица те закриля, мила!
Любовта е всичко в този свят -
най-вълшебния стимул за живот!
Не признава норми!:)
Пък и никой не може да я подстриже
без наше съгласие!:)
цитирай
66. vilish - Ех, Мая...
16.08.2013 12:15
Върнах се в едни безумни времена ....
Добре, че нашите деца не знаят поне това ....
Прекрасен ден от мен !!!
цитирай
67. makont - Здравей Скарлет, ох, чак ушите ми почервеняха от
16.08.2013 17:40
ckarlet написа:
Понякога подобни спомени са много болезнени, но точно те изграждат и правят човек като теб - искрен и силен духом. Зная, че в живота можеш да се пребориш с всичко!
Поздрави, Мая! Много бих искала да имам такава приятелка и в ежедневието!

милите думи, които ми написа. Благодаря за оказаното доверие. Всъщност, мисля, че винаги можем да разчитаме един на друг, тук се зараждат приятелства, който излизат отвъд пространството на виртуалните контакти. Прегръдки!
цитирай
68. makont - Благодаря,
16.08.2013 17:42
paciencia написа:
Много познато. Аз пък ходех примерно подстригана а ла гарсон.
Интересно разказваш, Мая! Не спирай да пишеш!

радвам се, че ти хареса. Аз не пиша по принцип, дори се учудвам, че Ви харесва. Все пак съм счети, не писател. Но, когато ми дойде някакво вдъхновение, някакъв спомен, някаква потискана мъка, просто изливам чувството на листа. Поздрави от мен и хубава вечер!
цитирай
69. makont - Ах, Цвете без голяма руса плитка,
16.08.2013 17:46
magnoliya написа:
Ех, младежки години!
И моята отрязана руса плитка стои в гардероба. Наложи ми се да я отрежа, защото бяхме на бригада - беряхме царевица. Вечерта трябваше да се изкъпем, но къде ти топла вода. А дългата коса не може да се измие със студена вода, затова я отрязах. И оттогава си ходя с късата коса, спомням си за хубавите младежки години и си мисля коя ли от двете ми внучки ще постъпи като мен - да си отреже дългата руса коса.

било е тъжно, но си е твое решение. пък и с къси коси сме хубави, нали. То, хубавото си е хубаво. Прегръдки и хубава петъчна вечер!
цитирай
70. makont - Здравей, да, ЛЮБОВТА никой не можа да ни я отнеме,
16.08.2013 18:30
inel379 написа:
Силата й не заглъхва,
когато е свързана с майката...
С каква любов заплитат косите ни в детството
и колко радост има в очите!
Тя говори и без думи.
Болката също...
Хубаво е, че имаме памет и за двете.
За да не губим усета си за достойнство.
За да ценим свободата на личния избор.
За да не убиваме порива към красотата и доброто.
Нека Богородица те закриля, мила!
Любовта е всичко в този свят -
най-вълшебния стимул за живот!
Не признава норми!:)
Пък и никой не може да я подстриже
без наше съгласие!:)

благодаря ти за топлите думи. Усмивки от мен и хубава петъчна вечер.
цитирай
71. makont - Да, в това отношение бяха безумни времена,
16.08.2013 18:33
vilish написа:
Върнах се в едни безумни времена ....
Добре, че нашите деца не знаят поне това ....
Прекрасен ден от мен !!!

някакви глупави зисквания, налагани на деца и изискване на отговорност от тях, независимо, че изпълнението не е в техните компетенции. Ето, примерно аз без мама не можех да си сплитам плитката, бях малка, защо понесох вината. Още се питам. Но сега е време за усмивки, петък вечер е. Миналото остава зад нас. Поздрави!
цитирай
72. joysii - За мен ония времена не бяха от най...
16.08.2013 19:46
За мен ония времена не бяха от най-щастливите.
Потиснатостта, ограниченията,стадното чувство...поставяха зад решетки волната ми душица.
На мен коси не са ми рязали, ама са ме изгонвали от гимназията за тъмнокафеви обувки, посред зима. Трябвало да са черни.И всичките бяхме издокарани с тъмносини грозни костюми. Престилките бяха малко по-фешън.:):)
Но...така е когато работници и селяни са на власт, а интелигенцията е унижена и със синджир на врата.
...................
Трогателна е историята с твоята плитка, миличка. Много ме развълнува, затова не написах веднага коментар.Хубава вечер!:)
цитирай
73. makont - Джойс, радвам се, когато наминаваш,
17.08.2013 11:40
joysii написа:
За мен ония времена не бяха от най-щастливите.
Потиснатостта, ограниченията,стадното чувство...поставяха зад решетки волната ми душица.
На мен коси не са ми рязали, ама са ме изгонвали от гимназията за тъмнокафеви обувки, посред зима. Трябвало да са черни.И всичките бяхме издокарани с тъмносини грозни костюми. Престилките бяха малко по-фешън.:):)
Но...така е когато работници и селяни са на власт, а интелигенцията е унижена и със синджир на врата.
...................
Трогателна е историята с твоята плитка, миличка. Много ме развълнува, затова не написах веднага коментар.Хубава вечер!:)

да така е, бяхме ограничавани да изразим собствената си индивидуалност, то и с всичко друго беше така, не само с облеклото. Но доста хора са забравили или не им стиска. Важното е, че сме живи и здрави и съумяваме да правим това, което ни е на сърцето. Хубав уикенд, загадъчно влюбено да ти е и разбира се усмихнато!
цитирай
74. tota - Това седесарите нямате мярка. П...
17.08.2013 18:18
makont написа:
kushel написа:
Това седесарите нямате мярка. Просто сте невменяеми. Можеше просно да напишеш "комунистите ядяха деца".

така беше и не можеш да го отречеш. Младостта не можеш да я уплетеш на плитка и да я вържеш, тя иска простор. Поздрави!


"Младежта не е съд да я напълниш, младежта е факел, който трябва да запалиш" - Аристотел. Майче, може действията да са провокирани и от системата, но в основата е личността на педагогът. Ако той не си на мястото, всичко може да се очаква. И още кой как чете указанията.
Но и днешното състояние на образователното ни дело относно възпитанието не е на висота. Да си видяла добре облечени ученици? Може би само в някои елитни училища.
При всички обстоятелства трябва да я има мярата и тактичността. И уважението учител - ученик и обратно.
цитирай
75. bojo12345 - Пишеш за дългите коси....
17.08.2013 18:49
Като ученик са ми рязали с ножица панталона, защото бил тесен ?!
И го отрязаха по платът , за да не може да се поправи.
За косата да не говорим , няколко пъти съм се прибирал с линия
отрязана косата така ,че кожата ти лъска!
Тези крайности от старото време са нищо със сегашната разпуснатост
В училище учителите нямат никакво уважение от учениците.
Независимо от онези ,смешни за днес строги мерки , аз още си спомням с добро
онези мой учители.
цитирай
76. makont - Ати, благодаря, че ме разбра. Да, имаше начин!
17.08.2013 21:43
tota написа:
makont написа:
kushel написа:
Това седесарите нямате мярка. Просто сте невменяеми. Можеше просно да напишеш "комунистите ядяха деца".

така беше и не можеш да го отречеш. Младостта не можеш да я уплетеш на плитка и да я вържеш, тя иска простор. Поздрави!


"Младежта не е съд да я напълниш, младежта е факел, който трябва да запалиш" - Аристотел. Майче, може действията да са провокирани и от системата, но в основата е личността на педагогът. Ако той не си на мястото, всичко може да се очаква. И още кой как чете указанията.
Но и днешното състояние на образователното ни дело относно възпитанието не е на висота. Да си видяла добре облечени ученици? Може би само в някои елитни училища.
При всички обстоятелства трябва да я има мярата и тактичността. И уважението учител - ученик и обратно.

Но проблемът е, че не може наличието на норми да изключва човечността. Аз и до днес виждам сълзите в очите на майка ми, а се борехме за живота и. Това не са лигавщини, всяко нещо можеше да... Но, както и да е. Иначе, аз също виждам, че днес учениците са разпуснати и се е стигнало до другата крайност, съвсем без правила. Очевидно дълго ще грешим, ще налучкваме, ще минаваме през грешките си, докато намерим верния път. Хубава съботна вечер!
цитирай
77. makont - Аз също ги помня с добро, повечето от тях бяха наши приятели, успяваха да
17.08.2013 21:46
bojo12345 написа:
Като ученик са ми рязали с ножица панталона, защото бил тесен ?!
И го отрязаха по платът , за да не може да се поправи.
За косата да не говорим , няколко пъти съм се прибирал с линия
отрязана косата така ,че кожата ти лъска!
Тези крайности от старото време са нищо със сегашната разпуснатост
В училище учителите нямат никакво уважение от учениците.
Независимо от онези ,смешни за днес строги мерки , аз още си спомням с добро
онези мой учители.

намерят начин и да ни освободят от напрежението на нормите. Една човешка дума, едно разбиране са достатъчни. Страшни са роботите, сляпо изпълняващи правилата. И днес ги има. Не може да се гази през хората, за всяко нещо има причина и ако си истински човек, ще се опиташ да я откриеш, преди да съдиш. Поздрави!
цитирай
78. calli - Привет, Мая
18.08.2013 11:24
Докосна ме дълбоко с текста си. Аплодисменти. Хванах и аз от това време на норми и глупави правила. Бунтарка си бях и имах проблеми, но и сега положението на нашите деца не е розово- другата крайност.
Поздрави за силния и чувствен текст. Удоволствие беше да прочета и да се насладя на изказа ти. ;)
цитирай
79. malchaniaotnadejda7 - Майче!
18.08.2013 16:04
Ти винаги ще бъдеш с хубава дълга коса и майка ти ще се гордее с теб и ще бди над теб от най-високото и светло небе! Защото само най-добрите могат да преодолеят болката със силата на една лъчезарна и тиха, но непреклонна нежност, каквато ти носиш. Това човек или го има, или го няма, не е нещо, което се учи. С него се ражда, като хубавата коса. А твоята е приказна, нали съм те виждала! Прегръщам те и благодаря, че те познавам.
цитирай
80. makont - Здравей, Кали, благодаря че намина и се радвам,
19.08.2013 12:37
calli написа:
Докосна ме дълбоко с текста си. Аплодисменти. Хванах и аз от това време на норми и глупави правила. Бунтарка си бях и имах проблеми, но и сега положението на нашите деца не е розово- другата крайност.
Поздрави за силния и чувствен текст. Удоволствие беше да прочета и да се насладя на изказа ти. ;)

че ти харесва написаното. Такива бяха времената, но беше хубаво, че бяхме млади. Сега сме мъдри и пак не ни харесва, да, от едната крайност в другата. Пътуваме към златната среда, дано доживеем. Усмихната нова седмица!
цитирай
81. makont - Ах, ти, Наденце, каква
19.08.2013 12:39
malchaniaotnadejda7 написа:
Ти винаги ще бъдеш с хубава дълга коса и майка ти ще се гордее с теб и ще бди над теб от най-високото и светло небе! Защото само най-добрите могат да преодолеят болката със силата на една лъчезарна и тиха, но непреклонна нежност, каквато ти носиш. Това човек или го има, или го няма, не е нещо, което се учи. С него се ражда, като хубавата коса. А твоята е приказна, нали съм те виждала! Прегръщам те и благодаря, че те познавам.

ненадмината сладкодумница си. Благодаря ти! И аз те прегръщам горещо и се надявам, като поотмине лятото да се видим от ново. Усмихната и слънчева седмица ти желая. Сега отивам при теб да почета новите ти стихове, има 10-ина минути "уиски" тайм.
цитирай
82. malchaniaotnadejda7 - 82. makont - Ах, ти, Наденце, каква
19.08.2013 13:37
makont написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Ти винаги ще бъдеш с хубава дълга коса и майка ти ще се гордее с теб и ще бди над теб от най-високото и светло небе! Защото само най-добрите могат да преодолеят болката със силата на една лъчезарна и тиха, но непреклонна нежност, каквато ти носиш. Това човек или го има, или го няма, не е нещо, което се учи. С него се ражда, като хубавата коса. А твоята е приказна, нали съм те виждала! Прегръщам те и благодаря, че те познавам.

ненадмината сладкодумница си. Благодаря ти! И аз те прегръщам горещо и се надявам, като поотмине лятото да се видим от ново. Усмихната и слънчева седмица ти желая. Сега отивам при теб да почета новите ти стихове, има 10-ина минути "уиски" тайм.

Уиски тайм... :) Много е хубаво. Ще се радвам, ама много, да се видим. Ще го измислим. До скоро, Майче, слънце и безгрижни августовски дни!
цитирай
83. makont - Това е, защото съм разбойничка, всъщност е "айран тайм".
19.08.2013 15:50
malchaniaotnadejda7 написа:
makont написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Ти винаги ще бъдеш с хубава дълга коса и майка ти ще се гордее с теб и ще бди над теб от най-високото и светло небе! Защото само най-добрите могат да преодолеят болката със силата на една лъчезарна и тиха, но непреклонна нежност, каквато ти носиш. Това човек или го има, или го няма, не е нещо, което се учи. С него се ражда, като хубавата коса. А твоята е приказна, нали съм те виждала! Прегръщам те и благодаря, че те познавам.

ненадмината сладкодумница си. Благодаря ти! И аз те прегръщам горещо и се надявам, като поотмине лятото да се видим от ново. Усмихната и слънчева седмица ти желая. Сега отивам при теб да почета новите ти стихове, има 10-ина минути "уиски" тайм.

Уиски тайм... :) Много е хубаво. Ще се радвам, ама много, да се видим. Ще го измислим. До скоро, Майче, слънце и безгрижни августовски дни!

Ще го измислим!
цитирай
84. breeze - Ето и едно мое наказание, по онова време.
21.08.2013 01:26
В час по пеене сме.Селцето опустяло, всички са на работа. Учителят по пеене ни свири на цигулка, а аз вместо да гледам в него, съм се загледал мечтателно през прозореца навън. Тогава той се приближава незабелязано до мен и изведнъж започва да ме удря по главата.
Уникиално наказание! Ето как го правеше: свива пръстите на ръката в полуюмрук, от който юмрук средният пръст е леко издаден напред. Приближава се незабелязано и изведнъж започва да удря силно по главата с юмрука, сякаш дерижира, мърморейки нещо. Опитваш се да се предпазиш, но винаги няколко удара попадат в целта. По главата моментално се показват няколко цицини, за спомен:)
цитирай
85. makont - И нашата учителка по пеене имаше един голям пръстен и а не слушаш Моцарт,
21.08.2013 10:47
breeze написа:
В час по пеене сме.Селцето опустяло, всички са на работа. Учителят по пеене ни свири на цигулка, а аз вместо да гледам в него, съм се загледал мечтателно през прозореца навън. Тогава той се приближава незабелязано до мен и изведнъж започва да ме удря по главата.
Уникиално наказание! Ето как го правеше: свива пръстите на ръката в полуюмрук, от който юмрук средният пръст е леко издаден напред. Приближава се незабелязано и изведнъж започва да удря силно по главата с юмрука, сякаш дерижира, мърморейки нещо. Опитваш се да се предпазиш, но винаги няколко удара попадат в целта. По главата моментално се показват няколко цицини, за спомен:)

а бам по главата. Предимно момчетата отнасяха пръстена и казват, че много боляло. Ние девойките нали сме си по-кротки. Усмивки!
цитирай
86. djani - В плитката - цяла една философия...
21.08.2013 12:49
И тя е за насилието над личността. В името на унифицирането и дисциплинирането. За това, по-голямата част от педагозите бяха ненавиждани навремето от децата. А сега е още по-зле. Даже не ги забелязват...
цитирай
87. makont - За съжаление си прав,
21.08.2013 14:51
djani написа:
И тя е за насилието над личността. В името на унифицирането и дисциплинирането. За това, по-голямата част от педагозите бяха ненавиждани навремето от децата. А сега е още по-зле. Даже не ги забелязват...

от едната крайност в другата се мятаме, а оправия няма. И расте едно поколение, което няма вяра в нищо, не зачита нищо, пък и не знае, както се вижда от резултатите от матури, изпити и т.н. Докъде ли ще я докараме? Поздрави и хубав ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3045131
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930