Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2013 11:41 - МОЛЯ
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20265 Коментари: 62 Гласове:
66

Последна промяна: 26.09.2013 11:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Никога не съм си мислела, че ще изпиша толкова много глупости. От мен би трябвало да се очаква да съм абсолютен сухар, досадна и скучна. Днес мислех да напиша нещо в стотния ми постинг, нещо умопомрачително, от което земята да се завърти. А то, нищичко, ама нищичко не ми хрумва. Пълен блокаж. 
    И ето го, то само дойде при мен.


image
   
   Още от прага на офиса Тони ме посрещна с думите:
   - Виж какво си имаме! Ооооо, разбрах, това на снимката е умопомрачителното НЕЩО, едно малко, сладко и беззащитно НЕЩО. Една малка топчица живот. Блаженно се изляга на пода, точно където слънчевите лъчи са и организирали топличко  и си ближе копитцето, чистница. Такова едно мъничко, мъничко, всички сме с повишено внимание да не го настъпим. Добре, че озвучава всяка своя поза и ни сигнализира: "Пазете ме, има ме!"
     В момента се е свило в скута ми и спи. Катери се по нас като маймунка и търси контакт. Преди малко съвсем свойски излази по дънките, по сакото ми и скокна на бюрото. Невероятен бързак. Дори поработи малко на клавиатурата, докато пусках снимката му във фейсбука, че му търсим дом. Не иска да е самотно. Малко му е била самотата на улицата. Съвсем изоставено, без майка, между другите недружелюбни котки и няколко едри песа, които биха го сдавкали на единия си зъб.
    Не мога да го взема в къщи, въпреки, че вече съм влюбена в него. Двата мопса само от ревност ще се опитат да го подложат на постоянен терор.
   Ако някой иска котенце, ей такова, мъничко, сладичко и обичливо, моля да помогне да намерим дом на младата дама (поне според нас, въпреки, че не сме много вещи в
разпознаването).

image

   Красавица е, нали, пък и много емоционална. 

 





Гласувай:
70


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. faktifakti - поздравявам те със стотния ти постинг.
26.09.2013 11:46
с пожелание за още 100 по 100.
котенцето е сладурско, сигурна съм че ще му намериш дом.
прегръдки.
цитирай
2. makont - Факти, нали съм счети и обръщам внимание на цифрите и ...на котетата.
26.09.2013 12:05
faktifakti написа:
с пожелание за още 100 по 100.
котенцето е сладурско, сигурна съм че ще му намериш дом.
прегръдки.

Боже, как обичам животинките и как ненавиждам това, че са толкова беззащитни. Ако зависеше от мен, бих прибрала всички малки несретници в къщи. Прегръдки от мен!
цитирай
3. vilish - Поздрави и от мен, Мая, и пожелания за още много написани "глупости" ;-) !!!
26.09.2013 13:05
Съжителствам с едно такова същество, по-голямо и с друга окраска ... И тя обича да ходи по клавиатурата и да се гали в монитора - сигнал да я взема в скута си ....
Усмихнат да е денят ти и скоро да намерите дом за това животинче! :)
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - :) Честит 100 ен постинг, Майче!
26.09.2013 13:42
Защо ли ми се струва, че мопсчетата ще си имат другарче? :) Прегръдки!
цитирай
5. bven - То ти е късмет за 100-я постинг, Мая:))
26.09.2013 13:56
Всички, които обичат животни (и хора), са се усмихнали и ви изпращат любов!
На добро да е!
цитирай
6. mitkaloto - Назначи я в офиса -котка пазач. Може ...
26.09.2013 14:53
Назначи я в офиса -котка пазач.Може и без договор..Поздрави!
цитирай
7. joysii - Мнооого сладко писе! Клипчето - ...
26.09.2013 14:56
Мнооого сладко писе!
Клипчето - страхотско.
цитирай
8. makont - Сигурна съм, че някой ще си го познае.
26.09.2013 15:19
vilish написа:
Съжителствам с едно такова същество, по-голямо и с друга окраска ... И тя обича да ходи по клавиатурата и да се гали в монитора - сигнал да я взема в скута си ....
Усмихнат да е денят ти и скоро да намерите дом за това животинче! :)

Вече обикаля целия офис и прави опити да се нахрани с кабелите на компютрите, плюс това, че навря нос в чашата ми с айран. Усмивки!
цитирай
9. makont - Ох, Наденце, ще ми дадат червен картон в къщи.
26.09.2013 15:24
malchaniaotnadejda7 написа:
Защо ли ми се струва, че мопсчетата ще си имат другарче? :) Прегръдки!

Йода е много емоционална и се страхувам, че от ревност пак ще започне с припадъците. Тя е епилептичка. Лекарите предполагат, че е на емоционална основа, защото няма никаква друга физиологична причина. Ако аз разделя любовта си и с още едно животинче, не ми се мисли. Опитвам се да я щадя. Пък и това малкото е такъв пършинг, че няма начин да не му се радваш. Усмивки!
цитирай
10. makont - Да, предизвиква усмивки, я каква фотосесия е направило.
26.09.2013 15:25
bven написа:
Всички, които обичат животни (и хора), са се усмихнали и ви изпращат любов!
На добро да е!

Артистична личност. Хубав ден от мен!
цитирай
11. makont - Направо я регистрирам в НАП.
26.09.2013 15:27
mitkaloto написа:
Назначи я в офиса -котка пазач.Може и без договор..Поздрави!

Мисля по договор за управление и контрол. Усмивки!
цитирай
12. makont - Нали, Джойс!
26.09.2013 15:28
joysii написа:
Мнооого сладко писе!
Клипчето - страхотско.

Направо съм зарязала сметките, заради мъничето. уууь Виждаш ли тези буквички, просто тя премина по клавиатурата. Усмивки!
цитирай
13. magicktarot - Честит ти стотен постинг, Мая!
26.09.2013 16:02
И още по-честито коте - то ти е късмет! Моята котка "титуляр" - и тя дойде по "случаен" начин. Това са котаци-сървайвъри. Ирационално погледнато - човек не може да не помисли, че са пратеници на Боговете. ;) По мои наблюдения кучетата в една къща приемат много лесно малки нови котенца - и бързо стават приятели. Проблемно е, ако при котки се доведе ново външно котенце. Но - както стане! Дано има късмет това сладурче! :)
цитирай
14. megg - Ех, че хубав повод
26.09.2013 16:22
да събереш приятели! Още мнооого постинги, Мая! Поздравления!
Котарачето е такова едно миличко! И да пее може, и с чувство, както се вижда! :)
Прегръдка!
цитирай
15. ponicka - Мда, много сладък 100-тен постинг. ...
26.09.2013 16:29
Мда,много сладък 100-тен постинг.
Има ги и основните стълбове от всички постинги-мопсовете,затрупаната от сметки както винаги счетоводителка, смогваща някак, въпреки това, да отговаря на всевъзможни нищоказващи коментари.
Еми,честито,както се казва:)
цитирай
16. hel - Поздрави за 100-тния постинг, Мая! ...
26.09.2013 16:55
Поздрави за 100-тния постинг, Мая! Пършингът е голям сладур, прилича на едно от шестте котета на нашата Ейри. Ще си има дом, сигурна съм.
Поздрав!
цитирай
17. makont - Надявам се, Меджик, толкова е красиво и
26.09.2013 16:57
magicktarot написа:
И още по-честито коте - то ти е късмет! Моята котка "титуляр" - и тя дойде по "случаен" начин. Това са котаци-сървайвъри. Ирационално погледнато - човек не може да не помисли, че са пратеници на Боговете. ;) По мои наблюдения кучетата в една къща приемат много лесно малки нови котенца - и бързо стават приятели. Проблемно е, ако при котки се доведе ново външно котенце. Но - както стане! Дано има късмет това сладурче! :)


любвеобвилно. В краен случай, ще стане сестриче на мопсовете.
цитирай
18. makont - Здравей Мег, не са важни постингите,
26.09.2013 17:05
megg написа:
да събереш приятели! Още мнооого постинги, Мая! Поздравления!
Котарачето е такова едно миличко! И да пее може, и с чувство, както се вижда! :)
Прегръдка!

важното е, че се срещаме, макар и виртуално и споделяме помежду си това, което ни вълнува. Тук много неща изкристализират, понякога, нещо дълбоко стаено в душата, излято в една изповед, намира начин да излезе наяве и да даде свобода. А котенцето, то е невероятно. Поздрави!
цитирай
19. makont - Долавям сарказъма ти, но не мога да си го обясня.
26.09.2013 17:13
ponicka написа:
Мда,много сладък 100-тен постинг.
Има ги и основните стълбове от всички постинги-мопсовете,затрупаната от сметки както винаги счетоводителка, смогваща някак, въпреки това, да отговаря на всевъзможни нищоказващи коментари.
Еми,честито,както се казва:)

Ако не ти харесва в моя блог, какво правиш тук, че на всичкото отгоре си запозната с това, което пиша. Аз лично, ако не харесвам нещо не го чета и не коментирам. Бих те посъветвала и ти да правиш така и по този начин няма да се натоварваш с текстове, които не ти допадат. Знаеш ли, животът е пълен със злоба, любовта е в недостиг. Поздрави, все пак!
цитирай
20. ivoki - :-))))))))))))))
26.09.2013 17:16
:-))))))))))))))
цитирай
21. makont - Хел, мисля, че вече му намерихме,
26.09.2013 17:17
hel написа:
Поздрави за 100-тния постинг, Мая! Пършингът е голям сладур, прилича на едно от шестте котета на нашата Ейри. Ще си има дом, сигурна съм.
Поздрав!

едно малко момиченце, на което котето е избягало, пък родителите нямат възможност да му купят ново. Така хем ще зарадваме едно дете, хем "пършингът" ще бъде обичан. Прегръдки!
цитирай
22. ivoki - Коте, вместо човек? НЕЕЕЕЕЕЕЕ !
26.09.2013 17:17
Коте, вместо човек? НЕЕЕЕЕЕЕЕ !
цитирай
23. makont - Котето е живо същество, малко и беззащитно.
26.09.2013 17:19
ivoki написа:
Коте, вместо човек? НЕЕЕЕЕЕЕЕ !

Когато имам възможност, винаги помагам на хората, но това не пречи да бъда съпричастна към страданията на животинките. Поздрави!
цитирай
24. anin - Успех
26.09.2013 18:25
Успех на малкото сладурче!
цитирай
25. scarlety - Пиши, пиши!:)
26.09.2013 18:50
Я виж колко хора ти се радваме! :)) Писаната е сладка. Не я ли кръстихте още в офиса?
цитирай
26. metlichina - запази си я...
26.09.2013 22:38
дошла е при теб точно навреме... и за нея и за тебе..
прегръдка от сърце..
цитирай
27. ishchel - Честит юбилей:)
26.09.2013 22:52
Чувам моят котак как дрънка в кухнята:) - похапва...
Ако можех, щях да го взема това мъниче
Радвам се, че си е намерило дом, голямо сладурче е! Че и фотогенично!:)

цитирай
28. tili - И стотния ти постинг като
26.09.2013 23:00
предишните - искрен и хубав!
И аз си имам едно такова подаръче в къщата. Ходи след мен като куче и разбира като му говоря. Лошото е, че като се прибера в апартамента не мога да го взема. Все ще измислим нещо за тия душички.
Привет, Майче! :)
цитирай
29. monaliza121 - Е, само сто ли си написала?:)))) ...
27.09.2013 00:32
Е, само сто ли си написала?:)))) Толкова малко?:)))) Нищо, имаш време...
Клипчето с котките ме разсмя по никое време:)))
Поздрав,Майче!:)
цитирай
30. karaiany - Сладуранка! Дано се намери дом за ...
27.09.2013 05:44
Сладуранка!
Дано се намери дом за тази красавица! :)
цитирай
31. inel379 - Нищо случайно няма, мила!
27.09.2013 08:23
Всяко съвпадение си е знак!
Толкова обичаш животните!
Пишеш за тях,
защото с всичките си чудатости
ги приемаш за същинска част от нас.
Грижата ти е съвсем естествена
и произтича от уважението към живота
и чувството за отговорност пред него.
Така че постингът ти сам се е написал
и то съвсем на мястото си.:)
Много малки подробности от ежедневието
не спират да ни изграждат като човеци.
Те са възможност да проявим себе си
и да направим нещата по-добре, с ум и сърце.
Поздрав за теб
и за сладкото божие създание,
попаднало на точния човек!:)
цитирай
32. karambol5 - :) Мдааа. . . . мопсчетата се сдобиха ...
27.09.2013 09:36
:) Мдааа.... мопсчетата се сдобиха с другарче :)
ПОздравления за 100 постинг :) Жива и здрава да си все така да ни радваш :)
цитирай
33. marrta - Поздрави за стотния, с тази очарователна муцунка:)
27.09.2013 09:41
Още добри септемврийски дни! До последно се раздава септември.
цитирай
34. 4aiotgluhar4e - Мамооооо, какъв сладур!!!
27.09.2013 13:02
Направо ми спряха батериите! Стискам палци някой да го поиска! Аз, за съжаление, имам и кучо, и котан.
Честит ти стотен постинг, усмивке! Знаеш ли, че блогът ти има целебна сила? Като вляза, винаги ми става светло. Продължавай!
цитирай
35. makont - Здравей, вече има двама желаещи за котето,
27.09.2013 16:34
anin написа:
Успех на малкото сладурче!

важното е, че някой ще бъде щастлив да го има, а то да бъде обичано. Усмивки и хубав уикенд!
цитирай
36. makont - Ади, не сме съвсем сигурни в пола и и за това не и дадохме име,
27.09.2013 16:35
scarlety написа:
Я виж колко хора ти се радваме! :)) Писаната е сладка. Не я ли кръстихте още в офиса?

да не оплескаме нещата нещо. Прегръдки за теб рожденничке, ЩАСТЛИВА БЪДИ!
цитирай
37. makont - Ох, няма да се получи,
27.09.2013 16:36
metlichina написа:
дошла е при теб точно навреме... и за нея и за тебе..
прегръдка от сърце..

но важното е, че ще има дом. То както върви май трябва да организираме кастинг, защото вече от две места я искат, красива ни е момата. Усмивки!
цитирай
38. makont - Нали, а после каква фотосесия и направиха,
27.09.2013 16:37
ishchel написа:
Чувам моят котак как дрънка в кухнята:) - похапва...
Ако можех, щях да го взема това мъниче
Радвам се, че си е намерило дом, голямо сладурче е! Че и фотогенично!:)


с розови панделки, а то нахилено, сякаш разбира и очичките му казват: "Ела ме вземи". Усмивки от мен и хубав уикенд!
цитирай
39. makont - Здравей Тили, аз също като теб смятам, че ни разбират,
27.09.2013 16:39
tili написа:
предишните - искрен и хубав!
И аз си имам едно такова подаръче в къщата. Ходи след мен като куче и разбира като му говоря. Лошото е, че като се прибера в апартамента не мога да го взема. Все ще измислим нещо за тия душички.
Привет, Майче! :)

всъщност аз третирам животните като човешки същества. Сигурна съм, че са нещо повече от първосигнални усещания. Прегръдки от мен и да поздравиш твоето коте от нашето коте.
цитирай
40. makont - Кажи Тинче, клипчето наистина е страхотно и аз се смях с глас.
27.09.2013 16:41
monaliza121 написа:
Е, само сто ли си написала?:)))) Толкова малко?:)))) Нищо, имаш време...
Клипчето с котките ме разсмя по никое време:)))
Поздрав,Майче!:)

А за писането, не знам, като ми дойде вдъхновението, пак. Важното е да се срещаме тук от време на време, за мен лично е много позитивно, защото си ви обичам всички, с които се разбираме, четем се, коментираме, разменяме мисли. Благодаря ти и хубав уикенд ти желая!
цитирай
41. makont - Здравей Караяни,
27.09.2013 16:42
karaiany написа:
Сладуранка!
Дано се намери дом за тази красавица! :)

спазарена е момата. Едно малко момиченце /сигурна съм, че то ще я вземе/“ ще бъде щастливо, че си има котенце. Усмивки от мен и много хубав уикенд!
цитирай
42. makont - С ум и сърце, да, колко си права,
27.09.2013 16:45
inel379 написа:
Всяко съвпадение си е знак!
Толкова обичаш животните!
Пишеш за тях,
защото с всичките си чудатости
ги приемаш за същинска част от нас.
Грижата ти е съвсем естествена
и произтича от уважението към живота
и чувството за отговорност пред него.
Така че постингът ти сам се е написал
и то съвсем на мястото си.:)
Много малки подробности от ежедневието
не спират да ни изграждат като човеци.
Те са възможност да проявим себе си
и да направим нещата по-добре, с ум и сърце.
Поздрав за теб
и за сладкото божие създание,
попаднало на точния човек!:)

и не само уважението към живота, любовта, която те умеят да извикат в нас. Ето, виждаш го и го обикваш. Вече наистина носиш отговорност пред тази живинка, искаш да е добре, да е щастлива и със сигурност ще страдаш, ако нещо се случи с нея. Благодаря ти, ти винаги ме разбираш. Слънчев и спокоен уикенд!
цитирай
43. makont - Карамболче, къде си ти,
27.09.2013 16:46
karambol5 написа:
:) Мдааа.... мопсчетата се сдобиха с другарче :)
ПОздравления за 100 постинг :) Жива и здрава да си все така да ни радваш :)

какво става във вълшебната гора, някакво затишие? Усмивки от мен, от мопсчетата и от котето.
цитирай
44. makont - Здравей Доре, благодаря ти,
27.09.2013 16:47
marrta написа:
Още добри септемврийски дни! До последно се раздава септември.

остава да си пожелаем и октомври да е толкова слънчев и разбран и да изкараме едно неповторимо циганско лято. Усмивки!
цитирай
45. makont - Здравей Чайче, радвам се, ти действам така,
27.09.2013 16:49
4aiotgluhar4e написа:
Направо ми спряха батериите! Стискам палци някой да го поиска! Аз, за съжаление, имам и кучо, и котан.
Честит ти стотен постинг, усмивке! Знаеш ли, че блогът ти има целебна сила? Като вляза, винаги ми става светло. Продължавай!

харесва ми да бъда "чичо доктор", обещавам да продължа, за да има повече светлина, че нещо много тъмно, напоследък. Прегръдки и слънчев и спокоен уикенд!
цитирай
46. mt46 - Сетих се за приют за котки...
27.09.2013 16:55
Потърсих с Гугъл и попаднах на разни обяви. Ето една:
"Британски късокосмести котенца за осиновяване

Цена: 400 лв.
Очарователни британски късокосмести котета за продажба. Всички наши котенца живеят в нашия дом. Те са нашите семейни домашни любимци. Моля, обърнете внимание, всички котенца..."
http://kotkibg.com/%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%8E%D1%82-%D0%B7%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%BA%D0%B8-%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F-search.html

Смая ме цената, Мая...
Поздрави!...
цитирай
47. makont - Виждаш ли, а тази млада дама е абсолютно безплатна,
27.09.2013 17:38
mt46 написа:
Потърсих с Гугъл и попаднах на разни обяви. Ето една:
"Британски късокосмести котенца за осиновяване

Цена: 400 лв.
Очарователни британски късокосмести котета за продажба. Всички наши котенца живеят в нашия дом. Те са нашите семейни домашни любимци. Моля, обърнете внимание, всички котенца..."
http://kotkibg.com/%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%8E%D1%82-%D0%B7%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%BA%D0%B8-%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F-search.html

Смая ме цената, Мая...
Поздрави!...

само едно е условието, да бъде обичана. Усмивки!
цитирай
48. jeremy231 - Майски, край, финито, свърши! Покрай свирепите мопсове-вълкодави,
27.09.2013 19:44
вече имаш и кандидат леопард. Когато кандидат леопарда стане 1 кило, пусни го на Тестеното, да му съдере чорапогащтите.
И един котешки подарък.
http://www.youtube.com/watch?v=R_QmiLGGhzQ
цитирай
49. sestra - Прекрасно!
27.09.2013 22:07
Ще стане голямо, само да се намери някой да го изхрани, а да храниш котка хич не е трудно, нищо, че са придирчиви. После не ти я гледаш, а тя теб :) Дано, дано си намери дом!
цитирай
50. makont - Боже, откъде го извади това страхотно парче,
27.09.2013 23:31
jeremy231 написа:
вече имаш и кандидат леопард. Когато кандидат леопарда стане 1 кило, пусни го на Тестеното, да му съдере чорапогащтите.
И един котешки подарък.
http://www.youtube.com/watch?v=R_QmiLGGhzQ

пуснах го в присъствието на вълкодавите, е олаяха квартала. Добре, че котето е в офиса. И аз не мога да си представя съжителството, въпреки, че знам, че при по-оправна котка/случвало се е/, ако тя им изсъска по начинът, по който само една котка умее, двете мопсчета се предават и не я задяват повече. Просто се чудя, къде се скрива мастифът в тях. Но виж днес един йоркширски териер беше доста нахъсан, направо сексуален маняк. Така тормозеше Йода, а то по-кроткото, за пръв път го видях да се опита да ухапе някой. Доста злобна муцунка извади с подобаващ, смразяващ кръвта звук. Горкият териер, така му секнаха мераците, че сигурно в близкия един месец няма да си помисли за женско. Усмивки!
цитирай
51. makont - О, Сестриче, знам, че котетата са твоята слабост,
27.09.2013 23:32
sestra написа:
Ще стане голямо, само да се намери някой да го изхрани, а да храниш котка хич не е трудно, нищо, че са придирчиви. После не ти я гледаш, а тя теб :) Дано, дано си намери дом!

бъди сигурна, че няма да допусна да отиде в лоши ръце. Кастинг ще има. Само с любов. Усмивки и лека нощ!
цитирай
52. jeremy231 - Териерът да не е получил стрес :-)))))))))))
28.09.2013 09:37
И да врътне в ляво? :-)))))))))))))))))))))))))))
цитирай
53. stela50 - Няма нищо случайно, Майче ... хубав знак и чудесна идея
28.09.2013 18:48
за стотния пост. Котенцето е много сладко - игриво и контактно,
както изглежда на снимките и от разказа ти, желая му добри
стопани и живот с обич и топлина... Ще запомня този твой постинг
и по друг повод, свързан с темата... Благодаря за всичките 100 !
Прегръдки сърдечни !
цитирай
54. magnoliya - Поздрави за стотния постинг! ...
28.09.2013 21:07
Поздрави за стотния постинг!
Радвам се, че котенцето е имало късмет да попадне точно на теб, защото както разбирам вече е осигурено и осиновяването му!
Лека и приятна вечер!

цитирай
55. makont - Колко му е? То любовната мъка
01.10.2013 14:19
jeremy231 написа:
И да врътне в ляво? :-)))))))))))))))))))))))))))

може да доведе до високи спортни успехи...у лево. Усмивки!
цитирай
56. makont - Благодаря, Таничка!
01.10.2013 14:20
stela50 написа:
за стотния пост. Котенцето е много сладко - игриво и контактно,
както изглежда на снимките и от разказа ти, желая му добри
стопани и живот с обич и топлина... Ще запомня този твой постинг
и по друг повод, свързан с темата... Благодаря за всичките 100 !
Прегръдки сърдечни !

Прегръщам те и аз и ти изпращам много усмивки, по сто!
цитирай
57. makont - Здравей,
01.10.2013 14:21
magnoliya написа:
Поздрави за стотния постинг!
Радвам се, че котенцето е имало късмет да попадне точно на теб, защото както разбирам вече е осигурено и осиновяването му!
Лека и приятна вечер!


със сигурност няма да остане на улицата. Още едно беззащитно животинче, НЕ! Усмивки имного слънчице и настроение през новата седмица!
цитирай
58. benra - лелеле
01.10.2013 15:06
Истинско чудо!!!
Ще видиш каква обич и какво щастийце е.И нас ни намери преди няколко години едно мъркаво вироглавие и сега ни командори с обич.
цитирай
59. anin - Здрасти!
01.10.2013 23:04
Какво стана с мацинкото?
Разкажи да знаем...;)
цитирай
60. makont - Те са най-сладките властници, Бен!
03.10.2013 16:10
benra написа:
Истинско чудо!!!
Ще видиш каква обич и какво щастийце е.И нас ни намери преди няколко години едно мъркаво вироглавие и сега ни командори с обич.

Подчиняват ни с обич!
цитирай
61. makont - Гледаме го в офиса, за сега, но не е дом.
03.10.2013 16:12
anin написа:
Какво стана с мацинкото?
Разкажи да знаем...;)

Никой не го иска. Не мога да го взема в къщи, не зависи само от мен. Ще работи на моя компютър. Усмивки!
цитирай
62. hloris - Миличкото сладурче!!
03.10.2013 17:39
Сърдечни поздрави за стотния ти постинг,и все така да ни продължаваш да ни радваш с "глупостите" си,защото ти си от малкото позитивни хора,които ги чета с кеф,а малката сладурана просто е прекрасна,но вече си имам една шестмесечна красавица,която също много обича да "помага" на компютъра,все едно виждам моята,която изглежда досущ като нея.Обожавам котки....
А вие дано по-скоро и намерите дом,защото това пухче е толкова сладичко и симпатично,все ще разтопи нечие сърце...и ще го завладее:))
Успех в търсенето,и да пишеш пак,когато и намериш стопани,да не я мисля!
цитирай
63. makont - Здравей, радвам се, че и ти си имаш едно красиво, малко, създание,
04.10.2013 19:27
hloris написа:
Сърдечни поздрави за стотния ти постинг,и все така да ни продължаваш да ни радваш с "глупостите" си,защото ти си от малкото позитивни хора,които ги чета с кеф,а малката сладурана просто е прекрасна,но вече си имам една шестмесечна красавица,която също много обича да "помага" на компютъра,все едно виждам моята,която изглежда досущ като нея.Обожавам котки....
А вие дано по-скоро и намерите дом,защото това пухче е толкова сладичко и симпатично,все ще разтопи нечие сърце...и ще го завладее:))
Успех в търсенето,и да пишеш пак,когато и намериш стопани,да не я мисля!

което да те радва с обичта си. Обещавам, когато котето се уреди с дом, топличък и пълен с любов, ще напиша. Хубава петъчна вечер от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3032612
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031