Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2013 10:41 - СИТУАЦИОННО ЕТИЧНА И СВРЪХ НЕМОРАЛНА КОЛЕДНА ИСТОРИЯ
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 22779 Коментари: 75 Гласове:
77


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Декември е, пускам традиционния предколеден постинг с голяма доза смях, с една едничка цел, през целия месец да сте усмихнати и в прекрасно настроение.
Все пак Коледа иде и край на света никой не предрича.

 
Предисторията:

-         Искам да спя с теб, да знаеш.  Илона замълча за миг и попита: -         Верно ли? А вибратор носиш ли си? -         Ъъъ, замлъкнах - така ме застреля с въпроса си - не, естествено. -         Е, значи ще ползваш моя.    Ани и Евгени неистово се хилеха на нашия разговор. Въпреки шума от мотора на колата, от телефона ми се чуваше какво си говорим. -         Май зададе прекалено директен въпрос на Илона, а? Да, не съобразих, че тя е зевзекът на фирмата и от всяка ситуация успяваше да изкара цял сюжет за малък разказ. Както и да е. С прекалената си откровеност предизвиках почти половинчасово хилене от страна на всички, след като пристигнахме в Банско. Добре, че чувството ми за хумор изключваше каквато и да е изтънченост в такива ситуации и се включих абсолютно самоотвержено във всеобщото разнищване на въпроса.   Завръзката:

Бях влязла в електронната поща да си проверя съобщенията и нямаше начин да не изразя раздразнението си от факта, че половината съобщения бяха досаден спам, реклами разни, нещица разни, на половин цена... Ани тихомълком ме беше приближила в гръб и се изкикоти: -         Майски, виж, вибратор на половин цена, само 29 лева. Ще ти купя един за Коледа, че ти все си нямаш. Естествено, че се засмяхме и си спомнихме случая с Банско и остроумниченето на Илонка.   Случаят:

Обожавам предколедните дни. Вече сме на Банско, треската по подготовката е попреминала, втори ден ни е, силната първа вечер също е минало, и сега бавно и напоително се наслаждаваме на печените мръвчици с чаша червено вино, обгърнати от спокойната топлинка на камината. Ани, аз и Дайчето нещо си бърборим, мъжете също нещо се забавляваха с техни си мъжествени неща. Та, приказката отново се завъртя около коледните подаръци: -         Майчето, трябваше да ти купя за Коледа аз онзи вибратор от промоцията – започна ме отново Ани. -         Хайде де, при здрав и прав мъж като слънце, с глупости ще се занимавам- отговарям и потупвам половинката по ръката, намигвайки му заговорнически. -          И за какво ще ми е това чудо, за украса ли да си го държа? В това време, Мама Дорче пушеше до камината с чаша червено винце и чула недочула за какво точно става въпрос, се включи в разговора. (Да вметна, че Мама Дорче е една достолепна дама на около 80 години, която по нищо не ни отстъпваше, станеше ли дума за щуротии). - Оооо, и аз си имам. Моят е доста голям (показва ни с ръка), винаги си го вадя по Коледа да му се порадвам...             Ние тричките започнахме така да се смеем, че изобщо изгубихме образ и говор. Мама Дорче беше очарована от остроумието си и от това, че е центърът на компанията и ни забавлява, и продължи с обясненията си, раздавайки се до край: -         .... пък как му мърда главата, като го включа (показва ни естествено). И пее, коледни песни, клати си главата и пее. Миналата година накарах Генко (шофьорът и) да му смени батериите, да го изкара на терасата и да го включи. Цяла Банкя се изреди да му се радва. Господи, ние тричките вече  бяхме изпаднали в лудешки, необуздан смях, който нямаше начин да овладеем. Свити като  топки, държахме се за коремите, цвилейки и дращейки и не можехме дъх да си поемем. Сълзите ни течаха и изобщо нямаше начин да й обясним за какво точно, аджеба иде реч. Очевидно тя говореше за нещо друго, но ние, замаяни от хубавото винце, така удивително и образно го напаснахме към нашата тема, че просто наистина се задушавахме от смях. Мъжете също се смеха неудържимо, очевидно с половин ухо са били в час с нашия разговор. -         Мамо Дорче...хи,хи,хи..., не не мога да говоря, пусто въображение, представих си го голям, светещ на терасата, пък и пее коледни песни и цяло село го гледа, ще умра.... – Мамо Дорче, мммммоля те кажи за какво говориш. 
-         Как за какво, за Еленчето Рудолф, страхотно е, нали си говорехте за Коледа и украси. Даже кметът идва да ми го види на балкона. Е, това вече ни довърши тотално. Ние разбрахме, тя за какво говори, но не можехме да се откъснем от асоциацията. Боже, добре, че не са изпратили и правителствена делегация да и го види. След половинчасов неистов, лудешки смях, някак си успяхме да и обясним за какво всъщност си говорихме ние и как нейните обяснения развинтиха въображенето ни по нашата тема. Сега беше неин ред. Съседите и домакините на пожар дойдоха, да видят какво става. Докато споделим, отново и отново избухвахме в смях. Така, че, Коледа идва, колкото и да се мъчим да приведем живота си под рационален контрол, подсъзнанието винаги изскача на повърхността. И хайде да му отпуснем края. Аман от морал. Нека да не забравяме, че етиката е нещо, което дава възможност на мъдреците и родителите да се намират на работа. Така, че, както е извикал Свети Августин: „Господи, дай ни целомъдрие, но не веднага”. Усмивки и весели празници!




Гласувай:
79



1. tanelia - Е е е, страхотно комична история!
01.12.2013 11:00
Браво Мая, голям майстор си в пресъздаването на разни историйки! Докато четях си представях цялата малко объркана ситуация и ентусиазма, с който бабката ви е разказвала, и картините на вашето развихрено подсъзнание. Наистина е било голям майтап! Много ме развесели :)))

Пожелавам ти чудесна неделя!
цитирай
2. paciencia - Здравей, Майче!
01.12.2013 11:17
Бързам за Банско! Щом цял град се изредил да гледа, няма да остана назад, я! Ами той цял артист!Стават такива комични недоразумения, нещо като развален телефон. Разсмя ме рано-рано. Поздрави!
цитирай
3. joysii - Хахахахаа. . ., Маки, смях! Весел ...
01.12.2013 11:18
Хахахахаа...,Маки, смях!
Весел декември!
И да си купиш един голям, дето си мърда главата, пее, поклаща се в ритъм на мелодията, може и с рога да е.
Сега ги има всякакви.:):):):)
цитирай
4. anin - Поздрави!
01.12.2013 11:34
Добре е да не губим чувството си за хумор, дори да не е лек живота ни...
цитирай
5. makont - Видя ли, какво мръснишко подсъзнание ни е налегнало,
01.12.2013 11:44
tanelia написа:
Браво Мая, голям майстор си в пресъздаването на разни историйки! Докато четях си представях цялата малко объркана ситуация и ентусиазма, с който бабката ви е разказвала, и картините на вашето развихрено подсъзнание. Наистина е било голям майтап! Много ме развесели :)))

Пожелавам ти чудесна неделя!

обаче, голям смях беше. Усмивки и за теб и хубав уикенд!
цитирай
6. makont - То за тая работа си трябва рокендрол, с коледни песни не става,
01.12.2013 11:45
aip55 написа:
пък и ппред коледно пикантно разказче. Развесели ни Мак....., а пък и парчето си го бива ......( за рокенрола става въпрос дееее....)

усмивки и настроение през уикенда и целия декември!
цитирай
7. makont - Остави се, ами спечелили конкурса за най-хубава коледна украса.
01.12.2013 11:46
paciencia написа:
Бързам за Банско! Щом цял град се изредил да гледа, няма да остана назад, я! Ами той цял артист!Стават такива комични недоразумения, нещо като развален телефон. Разсмя ме рано-рано. Поздрави!

Усмивки и да живее разваленият телефон, все пак време е да разпуснем.
цитирай
8. makont - Джойс, много е важно и да има кой да му сменя батериите.
01.12.2013 11:49
joysii написа:
Хахахахаа...,Маки, смях!
Весел декември!
И да си купиш един голям, дето си мърда главата, пее, поклаща се в ритъм на мелодията, може и с рога да е.
Сега ги има всякакви.:):):):)

На твоя коментар наистина се разсмях от сърце. Ами то натам отива, само аз си нямам, що пък да не си купя и задължително ще е с рога и с опашка, за шик. Прегръщам те!
цитирай
9. makont - Животът никога не е лек, особено ако не искаме да ни е такъв,
01.12.2013 11:51
anin написа:
Добре е да не губим чувството си за хумор, дори да не е лек живота ни...

винаги има начин да го направим по-лек, винаги. Сега аз се опитвам да Ви усмихна и ако съм успяла, значи една доза тежест е смачкана. Щастлива бъди!
цитирай
10. анонимен - Така е,
01.12.2013 11:51
ще стигне за целия месец! :)
цитирай
11. makont - Както се казва "на килограм"!
01.12.2013 12:09
parasol написа:
ще стигне за целия месец! :)

Радвам се, че намина и наистина много усмивки и настроение!
цитирай
12. mt46 - Привет, Майче!...
01.12.2013 12:33
Поздрави и на бабчето /"мама Дорче"/!...
Благоприятен декември и добро предколедно настроение!... :)
цитирай
13. hristo27 - Весело като за уикенд!
01.12.2013 12:37
Весело като за уикенд!
цитирай
14. karaiany - Така, де. Нека всеки да си получи ...
01.12.2013 13:38
Така, де. Нека всеки да си получи най- готиния Kоледен подарък.:)
А пък аз си помислих как ли щяхте да се смеете, ако мама Дорче наистина беше в час и знаеше за какво става дума:)
Готин, разказ, Майче!:)
цитирай
15. megg - Хей, Мая, привет! :)
01.12.2013 13:43
Кой не обича предколедните дни?! ... а когато в сивичкото на един декемврийски ден човек се срещне със забавното, закачливото, с ведрите усмивки ... друго си е! :)
Поздрав, Мая, и - светъл декември!
Радостни празници!
цитирай
16. sestra - Къде го видя тоя морал, Майче?...
01.12.2013 13:53
Това е своеобразен виц във вица на твоя текст. И приветствам белите смешинки, които валят от там, щото без широка усмивка не може да го бъде днес повече от всякога :)
цитирай
17. makont - Благодаря, а мама Дорче и на тази Коледа ще е с нас,
01.12.2013 14:16
mt46 написа:
Поздрави и на бабчето /"мама Дорче"/!...
Благоприятен декември и добро предколедно настроение!... :)

тя е невероятна палавница. Усмивки за теб!
цитирай
18. makont - И като за пред Коледа,
01.12.2013 14:17
hristo27 написа:
Весело като за уикенд!

надявам се да те усмихнах, Ице. Поздрави и много настроение!
цитирай
19. makont - А, нямаше да е толкова непринудено,
01.12.2013 14:18
karaiany написа:
Така, де. Нека всеки да си получи най- готиния Kоледен подарък.:)
А пък аз си помислих как ли щяхте да се смеете, ако мама Дорче наистина беше в час и знаеше за какво става дума:)
Готин, разказ, Майче!:)

както виждаш, понякога момичетата само за глупости си мислим, но е весело. Усмивки и настроение през декември!
цитирай
20. makont - Страхотно е, Мег, от сутринта съм яхнала прахосмукачката и чистя като за последно,
01.12.2013 14:19
megg написа:
Кой не обича предколедните дни?! ... а когато в сивичкото на един декемврийски ден човек се срещне със забавното, закачливото, с ведрите усмивки ... друго си е! :)
Поздрав, Мая, и - светъл декември!
Радостни празници!
за да е с настроение си пея, едновременно с това правя кифлички със сладко от ягоди и сърмички. Като многомашинничка съм. Пък и постинг пуснах. Изобщо, в настроение ли се прави каквото и да е върви. За това се постарах. Прегръдки и усмивки от мен!
цитирай
21. ckarlet - Ех, как ме разсмя и мен, Мая:)) На...
01.12.2013 14:20
Ех, как ме разсмя и мен, Мая:)) Направо си е купон с вас!
Да си изкарате хубаво и да се разтоварите от ежедневието!
Поздрави!
цитирай
22. makont - Какъв ти марол, Стани, още са ми червени ушите, то за това написах "Свръх неморална",
01.12.2013 14:21
sestra написа:
Това е своеобразен виц във вица на твоя текст. И приветствам белите смешинки, които валят от там, щото без широка усмивка не може да го бъде днес повече от всякога :)

обаче, без такива провокацийки не може. "Смешинки", много ми хареса, такова едно пухкавичко, топличко и дори по детски. Сега и аз се усмихнах. Прегръщам те момиче и ти желая най-слънчевия и усмихнат декември!
цитирай
23. martiniki - :))))
01.12.2013 14:22
ахаха, и свети и примигва в ритъм с лампичките, да - видях го на терасата на адашката;))
цитирай
24. scarlety - Хахаа
01.12.2013 14:27
Вече ми се въртят едни странни асоциации из главата- чуя ли катарзис- сещам се за депутат, чуя ли морал- за университетски преподаватели, правителства и премиери :)))) Сега, чуя ли пеещ коледен подарък с мърдаща глава- мии... естествено за "Елена Рудолф":)))))))
Смехът е здраве и нека го има много през този месец, напук на студа!
Усмивки и весело настроение, Маич! :)
цитирай
25. jenyivanova - ....
01.12.2013 15:02
Разсмя ме от сърце, да знаеш :))))
Топли предколедни дни ти пожелавам :)))
цитирай
26. makont - Доре, то май е модерно,
01.12.2013 15:06
martiniki написа:
ахаха, и свети и примигва в ритъм с лампичките, да - видях го на терасата на адашката;))

а аз се притеснявах да пусна постинга, че ми се изчервяваха ушите. Еха, каква иновативна украса, а! Усмивки и настроение от мен!
цитирай
27. makont - Така де, за "Елена Рудолф" иде реч,
01.12.2013 15:08
scarlety написа:
Вече ми се въртят едни странни асоциации из главата- чуя ли катарзис- сещам се за депутат, чуя ли морал- за университетски преподаватели, правителства и премиери :)))) Сега, чуя ли пеещ коледен подарък с мърдаща глава- мии... естествено за "Елена Рудолф":)))))))
Смехът е здраве и нека го има много през този месец, напук на студа!
Усмивки и весело настроение, Маич! :)

пък нали знаеш, на една, две чашки винце, асоциациите се утрояват и хуморът преминава от кръста надолу. Усмивки, Ади. Много настроение и хубави дни през декември!
цитирай
28. makont - Радвам се, Женя, че те разсмях,
01.12.2013 15:09
jenyivanova написа:
Разсмя ме от сърце, да знаеш :))))
Топли предколедни дни ти пожелавам :)))

всъщност точно това ми беше целта. Щом съм успяла, съм доволна. Все така в смях и настроение да ти премине целият последен месец от годината!
цитирай
29. flymore - Усмивки за многото усмивки,
01.12.2013 15:34
които породи с тази комична история, makont!
Многоцветен декември и благодаря, че ме усмихна!
:)))
цитирай
30. makont - Скарлет, то винаги при нас се получават такива ситуации,
01.12.2013 15:43
ckarlet написа:
Ех, как ме разсмя и мен, Мая:)) Направо си е купон с вас!
Да си изкарате хубаво и да се разтоварите от ежедневието!
Поздрави!

защото всички сме с развинтено въображение и чувство за хумор. Важното е да е весело, радостта да е споделена и всички да са усмихнати. Много настроение и хубави изживявания през декември.
цитирай
31. makont - Давам всичко от себе си за да
01.12.2013 15:45
flymore написа:
които породи с тази комична история, makont!
Многоцветен декември и благодаря, че ме усмихна!
:)))

Ви накарам да се усмихнете. За мен това е много важно, и не защото искам да се правя на шут, а защото, сигурна съм, усмивката подобрява изобщо тонуса, дори е здравословна. Усмивката е миг щастие. Много настроение и хубави дни ти желая!
цитирай
32. kasnaprolet9999 - Успя и мен да ме развеселиш, въпреки ...
01.12.2013 16:29
Успя и мен да ме развеселиш, въпреки неволите ми с моята котка, която се опитва да се пресели в отвъдното, но аз не я пускам:(((
цитирай
33. monaliza121 - Mайче, докато четях, се заслушах в ...
01.12.2013 16:58
Mайче, докато четях, се заслушах в Г.Марков по "Всяка неделя" И съм пропуснала "Еленчето Рудолф". Дочетох до края, но не ми стана смешно, дори случката с Дорчето ми се стори нелепа. Продължих с коментарите и като стигнах до Скарлети видях, че се появи еленчето Рудолф. Веднага включих къде се крие смешния ключ и прочетох отново. Майтап х 2 и смях х2!:)))
цитирай
34. makont - Вени, точно в такъв момент ти е необходима усмивка,
01.12.2013 18:11
kasnaprolet9999 написа:
Успя и мен да ме развеселиш, въпреки неволите ми с моята котка, която се опитва да се пресели в отвъдното, но аз не я пускам:(((

ще станеш по-силна, ще го предадеш и на котето и, дай Боже се оправи, пожелавам ти го от сърце. Прегръдки за теб за котенцето и много сила.
цитирай
35. makont - Видя ли Тинче, дори и глупостите си изискват съсредоточеност,
01.12.2013 18:13
monaliza121 написа:
Mайче, докато четях, се заслушах в Г.Марков по "Всяка неделя" И съм пропуснала "Еленчето Рудолф". Дочетох до края, но не ми стана смешно, дори случката с Дорчето ми се стори нелепа. Продължих с коментарите и като стигнах до Скарлети видях, че се появи еленчето Рудолф. Веднага включих къде се крие смешния ключ и прочетох отново. Майтап х 2 и смях х2!:)))

за да ги разбереш. А Г.Марков и зобщо не се връзва с картинката. Радвам се, че те усмихнах. Много настроение и хубави мигове през целия декември.
цитирай
36. анонимен - И все пак купи вибратор,
01.12.2013 19:02
все някога сигурно ще ти потрябва да ..... услужиш .... някому ... :)

Рано е за пожелания, но за всеки случай
"Весели Коледни празници"!
цитирай
37. magnoliya - Ех, прочетох с интерес и се смях на ...
01.12.2013 19:03
Ех, прочетох с интерес и се смях на глас!
Поздрави за веселия постинг, който предизвиква много усмивки!
Топла декемврийска вечер на всички!
цитирай
38. stela50 - Майче, страхотна история ... за разказвачката нямам думи...
01.12.2013 20:19
Толкова естествено, образно, комично ... имаш чувството,
че си част от веселата компания с празнично настроение...
Хубаво е да има повече такива моменти в живота ни,
повече усмивки и незабравими случки.
Приятна вечер и усмихната седмица !
цитирай
39. gosho568 - Определено ми хареса!
01.12.2013 22:40
Поздрави!
цитирай
40. precoria - Повече
02.12.2013 00:21
от забавна и весела история!Хубави предколедни мигове.
Топла вечер от мен!
цитирай
41. malchaniaotnadejda7 - :) Здравей Майче!
02.12.2013 07:57
Май сме декември, най-хубавото предстои, а на всичкото отгоре денят расте и взима превес над всички мрачнотии. Добре ми дойде твоята жизнерадостна история, понякога малко искрен смях ни връща вярата в тържеството на доброто и светлото и току виж се сбъднало. :) Прегръдки, Майче, радостни предпразнични дни и да ни разкажеш още незабравими истории, пълни с пречистващ коледен смях!
цитирай
42. ivesa - Добро утро,Мая!Имах нужда да прочета нещо смешно,
02.12.2013 08:18
за което много благодаря.Хубава веселба сте си направили,та то си трябва и разтоварване.Не бива само да се работи.Е,етиката не е само за мъдреците и за родителите.Тя е и наука от философския цикъл. Дава хляб на някои преподаватели и учители.Но, за всяко нещо си има място.Приятна седмица ти желая!
цитирай
43. gocho52 - Не ща...
02.12.2013 09:22
Имам си един по рождение.
Само батерии ако може да си купя...
цитирай
44. furiika - ахахахаа:)))
02.12.2013 10:43
и аз искам такъв светещ, с мърдаща глава и всички други възможни екстри.:)))))

Поздрави, приятелко!
:)))
цитирай
45. makont - Размисли ме, що пък да не си купя, не че ми трябва, но да има.
02.12.2013 10:57
andreshko написа:
все някога сигурно ще ти потрябва да ..... услужиш .... някому ... :)

Рано е за пожелания, но за всеки случай
"Весели Коледни празници"!

Усмивки и хубава седмица!
цитирай
46. makont - Смеенето с глас е голяма доза здраве, радвам се, че ти я причиних.
02.12.2013 10:58
magnoliya написа:
Ех, прочетох с интерес и се смях на глас!
Поздрави за веселия постинг, който предизвиква много усмивки!
Топла декемврийска вечер на всички!

Много усмивки и топличка и спокойна седмица!
цитирай
47. makont - Таничка, така да бъде, само хубави моменти,
02.12.2013 11:50
stela50 написа:
Толкова естествено, образно, комично ... имаш чувството,
че си част от веселата компания с празнично настроение...
Хубаво е да има повече такива моменти в живота ни,
повече усмивки и незабравими случки.
Приятна вечер и усмихната седмица !

смях и настроение, особено в декември. Дано, пожелавам го от сърце. И благодаря за комплимента, ти винаги умееш да погъделичкаш егото ми. Усмивки!
цитирай
48. makont - Радвам се,
02.12.2013 11:50
gosho568 написа:
Поздрави!

важното е да се усмихнеш. Поздрави!
цитирай
49. makont - Това беше идеята, все пак време е да се забавляваме, въпреки всичко.
02.12.2013 11:52
precoria написа:
от забавна и весела история!Хубави предколедни мигове.
Топла вечер от мен!

Уютно и в настроение да ти е целият декември!
цитирай
50. makont - Здравей Наденце, надявам се да е пречистващ смях,
02.12.2013 11:53
malchaniaotnadejda7 написа:
Май сме декември, най-хубавото предстои, а на всичкото отгоре денят расте и взима превес над всички мрачнотии. Добре ми дойде твоята жизнерадостна история, понякога малко искрен смях ни връща вярата в тържеството на доброто и светлото и току виж се сбъднало. :) Прегръдки, Майче, радостни предпразнични дни и да ни разкажеш още незабравими истории, пълни с пречистващ коледен смях!

наистина имаме нужда. Прегръщам те горещо и ти пожелавам един изпълнен с положителни емоции декември!
цитирай
51. makont - Здравей, хубаво е, че се усмихна,
02.12.2013 11:54
ivesa написа:
за което много благодаря.Хубава веселба сте си направили,та то си трябва и разтоварване.Не бива само да се работи.Е,етиката не е само за мъдреците и за родителите.Тя е и наука от философския цикъл. Дава хляб на някои преподаватели и учители.Но, за всяко нещо си има място.Приятна седмица ти желая!

на въпреки всяка етика и морал, понякога ситуацията изисква и малко чувство за хумор с не дотам етични категории. Усмивки и настроение!
цитирай
52. makont - Ами то и аз не ща, я колко се дърпах,
02.12.2013 11:56
gocho52 написа:
Имам си един по рождение.
Само батерии ако може да си купя...

накрая сигурно ще ми подарят, та и аз да съм в играта. Явно всички си имат, само аз не. Ужас! Усмивки и много празнично настроение!
цитирай
53. makont - И с рогца, ако може, Фури, и цяло село да му се радва.
02.12.2013 11:57
furiika написа:
и аз искам такъв светещ, с мърдаща глава и всички други възможни екстри.:)))))

Поздрави, приятелко!
:)))

Усмихната бъди!
цитирай
54. martito - :)))))))))))))))))))))))))))))
02.12.2013 19:11
Хилотки:)))))))))))))))
цитирай
55. ishchel - Добрите приказки
02.12.2013 19:15
имат дорър край. Поздрави Майче и внимавай с размера - казват имал значение...:)
цитирай
56. faktifakti - голям купон сте си спретнали, Майче.
03.12.2013 11:50
поздрави и предколедни усмивки.
цитирай
57. mileidi46 - :)))))
04.12.2013 14:45
Смях се с глас!:)))
Винаги с добро настроение..
Пегръдка за теб,палавнице!!
цитирай
58. makont - А, хилотинките са по сладки!
04.12.2013 14:51
martito написа:
Хилотки:)))))))))))))))

Усмивки, Мартичко!
цитирай
59. makont - Да, бе, с размера на Рудолф, май голям ще да е. Я нещо по-скромничко.
04.12.2013 14:52
ishchel написа:
имат дорър край. Поздрави Майче и внимавай с размера - казват имал значение...:)

Всичко е от значение, иначе. Усмивки от мен!
цитирай
60. makont - Нали Факти, абсолютни несериозници, но ни беше гот.
04.12.2013 14:53
faktifakti написа:
поздрави и предколедни усмивки.

Все пак веднъж се живее и има време за всичко. Сега е време за настроение и усмивки и ти ги желая от сърце!
цитирай
61. makont - Абе каква палавница съм аз, да си нямам вибратор,
04.12.2013 15:00
mileidi46 написа:
Смях се с глас!:)))
Винаги с добро настроение..
Пегръдка за теб,палавнице!!

направо изостанала работа. Обаче пък с асоциациите всичко си ми е наред, от нищо нещо правя. Прегръщам те и много настроение и усмивки от мен!
цитирай
62. vostroto - Така си ме разсмяла, сега го дочетох цялото:)))
04.12.2013 18:32
:)Ей на това му се вика предколедно настроение! В Банско, пред камината, с чаша винце, мръвчици, и без целомъдрие:)))Така де, точно сега ли му е времето:)))
Браво!:) Чудесно написано!:)
цитирай
63. makont - Смехът е здраве, значи и ти си заразен.
05.12.2013 14:20
vostroto написа:
:)Ей на това му се вика предколедно настроение! В Банско, пред камината, с чаша винце, мръвчици, и без целомъдрие:)))Така де, точно сега ли му е времето:)))
Браво!:) Чудесно написано!:)

Сега му е времето, за винце, за мръвчици, за усмивки и дори за развинтено въображение. Нали се разбрахме, "целомъдрие, но не веднага"! Усмивки!
цитирай
64. hel - И аз се посмях. :) Поздрав!
05.12.2013 22:05
И аз се посмях. :)
Поздрав!
цитирай
65. calli - Поздрави, Мая
10.12.2013 09:06
Посмях се от сърце. Ама че си сладкодумна.... Браво.
Весели празници.
цитирай
66. makont - Радвам се, Ели,
10.12.2013 13:22
hel написа:
И аз се посмях. :)
Поздрав!

обичам усмихнатите хора, когато някой е тъжен и аз се заразявам с неговата тъга, а това ме убива. За това правя опити да пускам разни усмихващи неща, и това, че успявам да ви накарам да се усмихнете, ме прави щастлива. Прегръщам те!
цитирай
67. makont - Както се казва, бърборана,
10.12.2013 13:23
calli написа:
Посмях се от сърце. Ама че си сладкодумна.... Браво.
Весели празници.

но усмихваща. Благодаря ти! Изпращам ти още усмивки и пожелание за красива и спокойна вечер!
цитирай
68. djani - Пеещ вибратор?!!!!
10.12.2013 18:21
Наистина, има за какво да се замислят производителите. А ситуацията - баба, горда притежателка на такова чудо? Изпопадахме от чирешата ...
цитирай
69. makont - Ха, Джани, значи успях да Ви метна от чирешата,
11.12.2013 14:23
djani написа:
Наистина, има за какво да се замислят производителите. А ситуацията - баба, горда притежателка на такова чудо? Изпопадахме от чирешата ...

за мен е чест. Много е важно да накараш някой да се усмихне, но чак да изпопада от смях, това вече си е изкуство. Порасна ми носът. Усмивки и ще се стараем и занапред, г-н старши!
цитирай
70. dorichela - ахахахаха, добрееееееееееееее, ...
13.12.2013 13:22
ахахахаха, добрееееееееееееее, мноооого добрееее, хахахахахахаха ще припадна :) Голям, светещ и на терасата... пее коледни песни, просто ще се съсипя! :)
цитирай
71. makont - Видя ли, Дорич, питаш ли ме на мен какво ми беше,
13.12.2013 18:26
dorichela написа:
ахахахаха, добрееееееееееееее, мноооого добрееее, хахахахахахаха ще припадна :) Голям, светещ и на терасата... пее коледни песни, просто ще се съсипя! :)

на другия ден имах мускулна треска на стомаха. Пък и главата му мърда, ето така..., а направо ни разсипа от смях и откъде извадихме това въображение??? Усмивки от мен!
цитирай
72. metlichina - усмихна ме топло... топло..
14.12.2013 20:35
Усмивки и весели празници и за теб... пожелавам
от сърце...


цитирай
73. makont - Топлата усмивка е най-заразителна.
16.12.2013 17:30
metlichina написа:
Усмивки и весели празници и за теб... пожелавам
от сърце...



Така да ти е топличко и близо до сърцето. Още много усмивки и настроение!
цитирай
74. priqtel12 - Весели и хубави празници ти пожелавам от сърце-
20.12.2013 20:03
пълни с веселие и слънчево настроение в студените зимни дни и вечери!
цитирай
75. makont - Помахвам с ръчичка и се усмихвам и аз.
20.12.2013 21:30
priqtel12 написа:
пълни с веселие и слънчево настроение в студените зимни дни и вечери!

Прегръдки, Иве!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3046036
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930