Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2014 16:58 - ПРОВОКИРАНИ МИСЛИ
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 22599 Коментари: 63 Гласове:
62

Последна промяна: 23.03.2014 16:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
-         За да впечатли една жена, мъжът трябва да направи някакъв жест за нея. – Заяви с проникваща откровенност, младата дама (7-8 годишно момиченце), седнала удобно на дебелия клон на цъфналото дърво.    Старата слива в парка е удобно разклонена и децата обожават да се катерят по нея. В короната на дървото могат да се настанят три-четири хлапета, без опасност от падане. Именно там сега се беше разположило малкото красиво русокосо създание и обясняваше на още едно момиченце, на видима възраст 5-6 годинки и също толкова голям рошав мълчуган.     Минавайки случайно от там с кученцата, се изкуших да вникна в разговора на малките умничета. -         И какво трябва да направи? – запита малкият момък, очевидно за нищо на света не искащ да си признае, че няма понятие какво означава думичката „жест”. -         Ами да и подари цветя, например – отговори прекрасното русо създание от клона на цъфналата слива, навлизайки деликатно в тази ронлива материя. – След това трябва да отиде при нея и да и каже, че я харесва. -         Ами ако го е срам – изстреля рошавият мълчуган, със сигурност давайки си сметка, че това откровение към която и да е дама, няма да е толкова лесно.    Вече ме беше напушил смях и широката усмивка очевидно не ми бе достатъчна, за да не избухна. Та те разговаряха толкова сериозни. Овладях се, пък и не чух продължението, все пак не е възпитано да се слушат чужди разговори, отмнахме с Жизел и Йода. Съвсем случайно станах свидетел на техния разговор и повярвайте ми, малките всезнайковци породиха в мен не само усмивка, но и доста размисли.     В техния свят нещата се получават изумително лесно. Правиш „жест” , тя те разбира и готово, става ти гадже. Спомням си малкият ми син с каква лекота ги сменяше до трети клас. Всъщност, количеството на харесваните дами е правопропорционално на „жествете”. Няма чувства, няма ангажимент. Всичко е спонтанно, чисто и непорочно. Емоционална дързост!    Колко ли път трябва да изминат тези мълчугани, за да разберат, че нещата не са толкова прости, особенно когато дойде Любовта. Чувството, което те кара да хвърчиш от щастие, да забравиш целия свят и да мислиш само за любимия. А след това последиците, когато ТЯ си отиде – губиш, страдаш, падаш, плачеш...    А после, после се изправяш и продължаваш напред. В болката си, Я отричаш. До онзи момент, когато...    Когато се появи нова Любов. Опарен от първата, си повтаряш, „няма ли да се случи същото”...    Не! Човек е богат, когато обича. Разпиляната любов никога не е напразна.    Ех, че задълбах, каква емоционалност отприщиха в мен тези малки сладурчета. Така романтично ме настроиха, че изостриха сетивата ми. Нямаше как да подмина безучастно полянката с нацъфтелите теменужки. Дъхът им, сякаш ме върна в реалния свят. Зашеметена, усетих красотата на настъпващата пролет. Птиците пеят най-възторжените си песни, чувам ги, кученцата подскачат радостно около мен. Двойка влюбени са поседнили на онази пейка и се държат за ръце.   Има я, има я в този свят. С дъха на теменужките, с песента на сойките и славейте, сплетена в ръцете на момчето и момичето... навсякъде около нас. Изумителна, проникваща, импулсивна, дълбока, искренна – ЛЮБОВ!
   След толкова много думи, Ви потапям в една позабравена, но жизнерадостна ламбада. Много музика, танц, настроение. Пролет е!





Гласувай:
65



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - ееей, че си запролетила, Маконт!:):))
23.03.2014 17:09
Човек е щастлив, когато раздава обич, тъй е!:)
цитирай
2. erato7 - "Има я, има я в този свят. С дъха ...
23.03.2014 17:46
"Има я, има я в този свят. С дъха на теменужките, с песента на сойките и славейте, сплетена в ръцете на момчето и момичето... навсякъде около нас. Изумителна, проникваща, импулсивна, дълбока, искренна – ЛЮБОВ!"
Така е, Майче, Бог е Любов! И той е във всеки от нас!
Поздрави, мила!
цитирай
3. tota - Мая,
23.03.2014 18:02
Тази пролет с такава сила настъпи, та чак децата пробуди...Поздрави за споделеното!

Бъди щастлива!! Пролетното настроение да те владее!!
цитирай
4. ivoki - ПРОЛЕТНО ДА Е НА ВСИЧКИ ВИ !
23.03.2014 18:28
ПРОЛЕТНО ДА Е НА ВСИЧКИ ВИ !
цитирай
5. yohnny - Здравей!
23.03.2014 19:26
Провокирани и провокативни ...
И да се влюбиш, ей!
Все ще намериш в кого или какво.
/провокативна съъъм/
цитирай
6. zabavnata - Привет, Мая!
23.03.2014 19:26
Много ни е хубав парка, а там определено витаят любовни флуиди. Сериозни мисли от готини малчугани. Жизел и Йода са като плюшени играчки, големи сладурчета.
Лека вечер!
цитирай
7. sestra - Мен си ме е страх от нея,
23.03.2014 19:36
щото да, тя е навсякъде, но видя ли я и се взра, изчезва на мига. Затова. Но честита пролет :)
цитирай
8. benitta - Колко сме танцували на тази ламбада, ееййй!
23.03.2014 20:05
Свидетел съм на такива разговори ежедневно покрай дъщеря ми, записвам някои от тях, за да й ги покажа след време, а към колко размисли ме насочват, Майче.... Точно, както и теб :)
Обаче с тази ламбада ме върна в моя шести клас! Как се сети за нея?? :)))
Много усмивки, много хубави размисли и слънце около теб!
цитирай
9. usmivka99 - Поздрав! :)
23.03.2014 20:09
Пролетно...Хубаво..и още нещо! :)
цитирай
10. paciencia - Поздрави, Майче!
23.03.2014 20:17
Има я в нас, около нас и ни поддържа живи. Сигурно и твоите мопсчета я познават добре:) Благодаря ти за чудесното настроение, за размислите,предизвикани от малките симпатяги! Оригинална, както винаги!
Изламбадих се с клипа, просто не можах да устоя на ритъма:)
P.S. Забравих, честита Пролет!
цитирай
11. stela50 - Честита пролет, Майче !
23.03.2014 20:22
Както леко, забавно, в твоя неповторимо шеговит тон,
започва разказът, така в един миг усещаш как нещо
стяга гърлото... е, пролетно, свежо, мъдро, усмихващо,
но стяга... Сега вече съм убедена, че работиш под прикритие,
не може да си счети... пролетта направо те разконспирира...
Има я Любовта, има я... навсякъде.
Благодарности за позабравения танц... и за още нещо...
цитирай
12. ckarlet - Пролетното настроение е на макс при ...
23.03.2014 21:05
Пролетното настроение е на макс при теб, Майче!:)
Поздрави за романтиката и красотата, която винаги внасяш в блога!
цитирай
13. magnoliya - Честита пролет! С пролетта идват ...
23.03.2014 22:10
Честита пролет!
С пролетта идват и красивите мисли, и красивите преживявания!
Поздрави!
цитирай
14. precoria - ...
23.03.2014 22:12
И аз се поддадох на твоите чудни внушения...
Разбрах, че пролетта е разцъфнала и при теб.
Желая ти още нови, нежни и теменужни провокации!!
Поздрави!
цитирай
15. dorichela - Няма по-чисто и искрено от децата! ...
23.03.2014 23:06
Няма по-чисто и искрено от децата! Просто.... при тях е така :)
цитирай
16. aip55 - Колелото на
24.03.2014 00:15
живота не прескача първоначалната си точка, а на всеки оборт се връща и започва от начало. Така е и с любовта. Едната си отива, а другата те пресреща и усмихва предизвикателно. Колко му е да се влюбиш отново на тези години???????
цитирай
17. makont - Здравей Тит,
24.03.2014 07:12
tit написа:
Човек е щастлив, когато раздава обич, тъй е!:)

естествено, нали завеждаме сектор "Раздаване". Там винаги си щастлив и е пролетно. Усмивки!
цитирай
18. makont - Така си е, Ерато.
24.03.2014 07:14
erato7 написа:
"Има я, има я в този свят. С дъха на теменужките, с песента на сойките и славейте, сплетена в ръцете на момчето и момичето... навсякъде около нас. Изумителна, проникваща, импулсивна, дълбока, искренна – ЛЮБОВ!"
Така е, Майче, Бог е Любов! И той е във всеки от нас!
Поздрави, мила!

Пролет е и едно любовно, еуфорично. Няма как. Разцъфва всичко, преродява се и е красиво. И е любов. Слънчева и спокойна седмица!
цитирай
19. makont - И ти ме усмихна, значи стил съм си завъдила,
24.03.2014 07:16
vostroto написа:
:)Усмихна ме с това хубаво, и в твой стил отбелязване на Пролетта!
Поздрави, Маконт!

и щом Ви усмихва, значи е добро. Слънчице и настроение през новата седмица!
цитирай
20. makont - Да Ати, и децата са романтично настроени,
24.03.2014 07:18
tota написа:
Тази пролет с такава сила настъпи, та чак децата пробуди...Поздрави за споделеното!

Бъди щастлива!! Пролетното настроение да те владее!!

ако знаеш колко сериозно разговаряха. А аз обожавам деца. Заслушах се и така ме заредиха. Сладури. Усмивки и хубава седмица!
цитирай
21. makont - Да бъде!
24.03.2014 07:18
ivoki написа:
ПРОЛЕТНО ДА Е НА ВСИЧКИ ВИ !

В любов и усмивки!
цитирай
22. makont - О, само чакам жеста и съм готова.
24.03.2014 07:19
yohnny написа:
Провокирани и провокативни ...
И да се влюбиш, ей!
Все ще намериш в кого или какво.
/провокативна съъъм/

Обаче на цветя не кълва. На шоколад, може би! Усмивки. Много настроение през новата седмица.
цитирай
23. makont - Аничка, не са плюшени играчки, а направо табуретки,
24.03.2014 07:21
zabavnata написа:
Много ни е хубав парка, а там определено витаят любовни флуиди. Сериозни мисли от готини малчугани. Жизел и Йода са като плюшени играчки, големи сладурчета.
Лека вечер!

малко съм ги поохранила зимата и сега е време за разтоварване физически и натоварване емоционално. Да нагушкаш Теди и хъскито. Усмивки и успешна седмица!
цитирай
24. makont - Стани, не изчезва,
24.03.2014 07:22
sestra написа:
щото да, тя е навсякъде, но видя ли я и се взра, изчезва на мига. Затова. Но честита пролет :)

ти ли се криеш от нея? Просто подскачаш и си я хващаш. Необходим е висок скок с много емоция. Прегръщам те сърдечно и погледни там зад ъгъла. Много усмихната и спокойна седмица!
цитирай
25. martito - Ах, тази неувяхваща любов, тази ...
24.03.2014 08:56
Ах, тази неувяхваща любов, тази разбълбукваща пролет!:))) И тези деца.. с цялата си чистота, непредубеденост и естественост:))
И що ли подозирам, че любовта не се променя кой знае колко след детските години.. само страховете стават повече, малко по-различни и по-големи:)
Хубава седмица, Майче и гушки за пухкавите момичета:)
цитирай
26. gocho52 - Мартенско време,
24.03.2014 09:29
мартенски мисли...
Понякога са бели гълъбки,понякога - черни гарги.
Привет,Мая!
цитирай
27. makont - Здравей Бенитка, ами ламбадата наскоро я слушах в колата,
24.03.2014 11:16
benitta написа:
Свидетел съм на такива разговори ежедневно покрай дъщеря ми, записвам някои от тях, за да й ги покажа след време, а към колко размисли ме насочват, Майче.... Точно, както и теб :)
Обаче с тази ламбада ме върна в моя шести клас! Как се сети за нея?? :)))
Много усмивки, много хубави размисли и слънце около теб!

докато един колега ме прибираше от работа. Навлезе ми и още си я тананикам. Казвам му: "Спирай да изиграем това парче, и продължаваме". Представяш ли си бяхме точно до Южния парк. Какво шоу щяхме да направим. Усмивки и красива нова седмица в ламбадено настроение.
цитирай
28. makont - Още нещото го грабваме, Усмивчице и
24.03.2014 11:17
usmivka99 написа:
Пролетно...Хубаво..и още нещо! :)

беж да ни няма. Ще си го ползваме тайничко с удоволствие. Усмивки и за теб и слънчево настроение!
цитирай
29. makont - Вася, ами то си е ламбадено,
24.03.2014 11:18
paciencia написа:
Има я в нас, около нас и ни поддържа живи. Сигурно и твоите мопсчета я познават добре:) Благодаря ти за чудесното настроение, за размислите,предизвикани от малките симпатяги! Оригинална, както винаги!
Изламбадих се с клипа, просто не можах да устоя на ритъма:)
P.S. Забравих, честита Пролет!

едно слънце огряло, птичките пеят, как да не се разкършим в един ритмичен танц. Много усмивки и хубави пролетни дни, и влюбена до уши бъди!
цитирай
30. makont - Таничка, под прикритие, ама, че ме разсмя.
24.03.2014 11:21
stela50 написа:
Както леко, забавно, в твоя неповторимо шеговит тон,
започва разказът, така в един миг усещаш как нещо
стяга гърлото... е, пролетно, свежо, мъдро, усмихващо,
но стяга... Сега вече съм убедена, че работиш под прикритие,
не може да си счети... пролетта направо те разконспирира...
Има я Любовта, има я... навсякъде.
Благодарности за позабравения танц... и за още нещо...


Ок, аз съм слънчев полицаяц, излавящ вятърничавите мисли, провокирани от хлапашките разговори. А иначе съм счети, обаче цифрите така ме изцедиха, че ме изби на романтика. Мопсовете и разходката с тях ме вкарват в играта и съм готова на сто процента за нова планина от документи. Радвам се, че ти хареса. И няма да стяга за гърлото, нали финалът е добър, те ще се оженят накрая. Усмивки и много слънчево пролетно настроение.
цитирай
31. makont - Здравей Скарлет,
24.03.2014 11:22
ckarlet написа:
Пролетното настроение е на макс при теб, Майче!:)
Поздрави за романтиката и красотата, която винаги внасяш в блога!

ами имаме нужда от романтика и красота. Значи съм успяла. Пролетно да е и при теб, влюбено, закачливо, слънчево...
цитирай
32. makont - Здравей красиво Цвете!
24.03.2014 11:24
magnoliya написа:
Честита пролет!
С пролетта идват и красивите мисли, и красивите преживявания!
Поздрави!

Идват, и ме избива на поезия, а трябва да съм сериозна. Накрая ще се справя с вятърничави мисли в главата, после ще се оправям с данъчните в движение. Усмивки и многоцветна и слънчева пролет!
цитирай
33. makont - Здравей, букетче от виртуални теменужки от мен!
24.03.2014 11:25
precoria написа:
И аз се поддадох на твоите чудни внушения...
Разбрах, че пролетта е разцъфнала и при теб.
Желая ти още нови, нежни и теменужни провокации!!
Поздрави!

Ще се поддадеш, я. Нали това е целта, да се заразяваме с оптимизъм. Радвам се, че бях вирусоносител. Прегръдки и много слънчице и настроение!
цитирай
34. makont - Страхотни са, Дорич.
24.03.2014 11:28
dorichela написа:
Няма по-чисто и искрено от децата! Просто.... при тях е така :)

Аз голяма детелюбителка. В парка винаги са покрай мен, с мопсовете, като лепенки са. Такива бисери ръсят, че няма начин да не те разсмеят. Поздрави и за теб и хубава седмица, с неочакван край - пътешествие в приключение! Усмивки!
цитирай
35. makont - Значи, леко и приятно влюбване!
24.03.2014 11:30
aip55 написа:
живота не прескача първоначалната си точка, а на всеки оборт се връща и започва от начало. Така е и с любовта. Едната си отива, а другата те пресреща и усмихва предизвикателно. Колко му е да се влюбиш отново на тези години???????

Аз съм си перманентно влюбена. В един и същи човек от мнооого години. Въртя в един и същи кръг, оборот след оборот, но машината върви. Усмивки!
цитирай
36. makont - Здравей Мартичко!
24.03.2014 11:33
martito написа:
Ах, тази неувяхваща любов, тази разбълбукваща пролет!:))) И тези деца.. с цялата си чистота, непредубеденост и естественост:))
И що ли подозирам, че любовта не се променя кой знае колко след детските години.. само страховете стават повече, малко по-различни и по-големи:)
Хубава седмица, Майче и гушки за пухкавите момичета:)

Ами не се променя любовта, ние се променяме. Обаче, ако успееш да се променяш спрямо себе си по посока на любовта, се получава страхотно. Иначе малките принцеси ги гушкам непрекъснато, но няма да пропусна да им спомена, че едното ще е от теб. Слънчице и любов!
цитирай
37. faktifakti - светът е по- истински в детска възраст.
24.03.2014 11:51
тогава няма задкулисни мисли и сметки.
но вероятно любовта израства в различните възрасти,
за да й се насладим на цялото й многообразие.
прегръщам те топло.
сега съм с бонбон теменужка в уста и букетче диви теменужки на бюрото.
усмивки.
цитирай
38. vishnichka - Големи умничета са тези дечица,
24.03.2014 11:59
а освен това са и прави... Емоциите детски са завладяващи и чисти, после израстваме и сякаш се поомърсяват душите ни, но въпреки всичко, в определени моменти се уповаваме точно на нечия загриженост за нас, милосърдие, любов. Това е присъща нужда на всеки човек и щастливец е онзи, който утолява жаждата другиму, а по същия начин и неговата...
Много приятен и чист постинг!
Честита пролет!:)
цитирай
39. makont - Променлива работа,
24.03.2014 11:59
gocho52 написа:
мартенски мисли...
Понякога са бели гълъбки,понякога - черни гарги.
Привет,Мая!

все пак да наблегнем на белите. Усмивки и слънчево настроение!
цитирай
40. sestra - Хаха, баламосваш ме... :)
24.03.2014 12:23
makont написа:
sestra написа:
щото да, тя е навсякъде, но видя ли я и се взра, изчезва на мига. Затова. Но честита пролет :)

ти ли се криеш от нея? Просто подскачаш и си я хващаш. Необходим е висок скок с много емоция. Прегръщам те сърдечно и погледни там зад ъгъла. Много усмихната и спокойна седмица!

Я погледни котката и слънчевото зайче. Най-много скача тя точно него като види.
цитирай
41. makont - Евичко теменужена!
24.03.2014 12:31
faktifakti написа:
тогава няма задкулисни мисли и сметки.
но вероятно любовта израства в различните възрасти,
за да й се насладим на цялото й многообразие.
прегръщам те топло.
сега съм с бонбон теменужка в уста и букетче диви теменужки на бюрото.
усмивки.

Каквато и да е любовта, да я има. А начинът по който децата интерпретират тези взаймоотношения е невероятно чаровен в едно с искренността и чистотата. Усмивки от мен и все така да ти е теменужено!
цитирай
42. makont - Здравей Виши, да точно така, в любовта всичко трябва да е чисто,
24.03.2014 12:33
vishnichka написа:
а освен това са и прави... Емоциите детски са завладяващи и чисти, после израстваме и сякаш се поомърсяват душите ни, но въпреки всичко, в определени моменти се уповаваме точно на нечия загриженост за нас, милосърдие, любов. Това е присъща нужда на всеки човек и щастливец е онзи, който утолява жаждата другиму, а по същия начин и неговата...
Много приятен и чист постинг!
Честита пролет!:)

иначе не е любов. Самозалъгване, някакво. Трябма да се учим от децата. Усмивки от мен и много настроение през новата седмица!
цитирай
43. makont - Тогава бъди котка!
24.03.2014 12:36
sestra написа:
makont написа:
sestra написа:
щото да, тя е навсякъде, но видя ли я и се взра, изчезва на мига. Затова. Но честита пролет :)

ти ли се криеш от нея? Просто подскачаш и си я хващаш. Необходим е висок скок с много емоция. Прегръщам те сърдечно и погледни там зад ъгъла. Много усмихната и спокойна седмица!

Я погледни котката и слънчевото зайче. Най-много скача тя точно него като види.

Стани, и в теб се крие едно дете, нали, пораснали не значи "изпуснали вятъра в мислите си", значи може със скок през вятърните мелници, до чудото. Прегръщам те!
цитирай
44. calli - Ех, че приятно и пролетно.
24.03.2014 12:52
Поздрави за прекрасния текст. И аз обожавам да подслушвам разговори. Та нали от там черпим музите си. Но... ш-ш-шт да не се издаваме сега, че като си бях поставила за цел да подслушвам мъжки разговори, за да се науча да не бъда мека при диалога и щях да изям един пердах набързо.
Хи-хи.
Ведра и усмихната пролет желая.
цитирай
45. makont - Да, точно, нещо като муза ми дойде това неволно дочуване
24.03.2014 13:10
calli написа:
Поздрави за прекрасния текст. И аз обожавам да подслушвам разговори. Та нали от там черпим музите си. Но... ш-ш-шт да не се издаваме сега, че като си бях поставила за цел да подслушвам мъжки разговори, за да се науча да не бъда мека при диалога и щях да изям един пердах набързо.
Хи-хи.
Ведра и усмихната пролет желая.

на разговора на хлапоците. Все пак, трябва внимателно, да се пазиш. Виж при децата е по-лесно, те викат силно и изобщо не им пука, че минаващите могат да подочуят това онова. Усмивки от мен и много вдъхновение!
цитирай
46. megg - Привет, привет, Мая!
24.03.2014 21:13
Светът на хлапетата! - прекрасен и за това, че там всичко се случва " изумително лесно"; Хоп! - и готово. Като през пролетта... Хоп! - събличаме грижите, грейваме. И Любовта е тук - ту пристъпва, ту връхлита ...
Четох и слушах с усмивка, Мая, и с настроение пролетно, бълбукащо. Прегръдка!
Светла, светнала пролет ти желая, с много радост! :)
цитирай
47. metlichina - красив свят...
24.03.2014 21:44
и толкова истински... и мен разчувства...
Честита пролет... бъди щастлива..
цитирай
48. 4aiotgluhar4e - Пролет е, Майче! Има я и не е толкова ...
24.03.2014 21:53
Пролет е, Майче! Има я и не е толкова сложно, ако ние не го усложняваме. Май трябва да се учим от децата. Не май! Направо си трябва!
Честита пролет!
цитирай
49. dinkov - Динков
25.03.2014 04:22
makont - :))))))))))))))))))))))))))) около 4 сутринта е, но ако знаеш каква ухилена физиономия имам в момента :)))))))))))))))))))))))))). Спомних си, че когато бях на 5-6 годинки как заведох в къщи " булка " ! Съседското момиче Тотка. Най - официално е представих на майка и татко (Бог да ги прости), те разбира се одобриха избора, казаха, че Тотка е много хубаво момиче и ни оставиха да си играем нещо си. Към 7 часа вечерта деликатно дойдоха да ни попитат, дали не е добре Тотка да си иде и да съобщи на техните родители да не се тревожат. Ние помислихме малко и се съгласихме, че са прави и аз изпратих Тотка. На другия ден продължихме да си играем заедно на градината, а след това учехме и до 3 - ти клас. Пътища та ни се разделиха, но дълго време след тази случка, баба ми (Бог да е прости и нея), разказваше как нейния Ицко си довел булка от детската градина :))))))))))))))))))))) и се подсмихваше дяволито под мустак.
Слънчева пролет и дано повече хора да си запазят детското в себе си.
Ицко
цитирай
50. flymore - Потопи ме наистина в най-чистия свят!
25.03.2014 07:21
Маичка, как само си представила пролетта в човешката душа!!! Теменужено уханна, красива със сплетените ръце на двама млади, повярвали в чудото Любов!..
Да ти е топло в душата и ведър поглед, мила!
Поздрави!
<3
цитирай
51. yohnny - Контесо, аз сгреших.
27.03.2014 04:53
Тъй като ти е напълно недостатъчна една любов,
ти си си осигурила две - кученца.
А това е безрезервна любов!
Да бъде любов!
цитирай
52. makont - Мег здравей, бълбукащо, много ми хареса!
27.03.2014 15:22
megg написа:
Светът на хлапетата! - прекрасен и за това, че там всичко се случва " изумително лесно"; Хоп! - и готово. Като през пролетта... Хоп! - събличаме грижите, грейваме. И Любовта е тук - ту пристъпва, ту връхлита ...
Четох и слушах с усмивка, Мая, и с настроение пролетно, бълбукащо. Прегръдка!
Светла, светнала пролет ти желая, с много радост! :)

Къде, къде по възторшено е от клокочещо. Изобщо, идва пролет и емоциите се взривяват. И нещо мъничко може да ни провокира да ги отприщим. Благодаря и много усмивки от мен!
цитирай
53. makont - Светът на децата в света на пролетта,
27.03.2014 15:23
metlichina написа:
и толкова истински... и мен разчувства...
Честита пролет... бъди щастлива..

какво по-хубаво от това. Връщам ти пожеланието за щастие в едно с много усмивки!
цитирай
54. makont - Да, Чайче, те се повдигат на пръсти и стигат небето,
27.03.2014 15:25
4aiotgluhar4e написа:
Пролет е, Майче! Има я и не е толкова сложно, ако ние не го усложняваме. Май трябва да се учим от децата. Не май! Направо си трябва!
Честита пролет!

а ние само си поставяме прегради и си създаваме нещастност. Благодаря за хубавия коментар и честита и от мен с много усмивки и настроение!
цитирай
55. makont - Е, и аз се засмях на случая с твоята булка,
27.03.2014 15:27
dinkov написа:
makont - :))))))))))))))))))))))))))) около 4 сутринта е, но ако знаеш каква ухилена физиономия имам в момента :)))))))))))))))))))))))))). Спомних си, че когато бях на 5-6 годинки как заведох в къщи " булка " ! Съседското момиче Тотка. Най - официално е представих на майка и татко (Бог да ги прости), те разбира се одобриха избора, казаха, че Тотка е много хубаво момиче и ни оставиха да си играем нещо си. Към 7 часа вечерта деликатно дойдоха да ни попитат, дали не е добре Тотка да си иде и да съобщи на техните родители да не се тревожат. Ние помислихме малко и се съгласихме, че са прави и аз изпратих Тотка. На другия ден продължихме да си играем заедно на градината, а след това учехме и до 3 - ти клас. Пътища та ни се разделиха, но дълго време след тази случка, баба ми (Бог да е прости и нея), разказваше как нейния Ицко си довел булка от детската градина :))))))))))))))))))))) и се подсмихваше дяволито под мустак.
Слънчева пролет и дано повече хора да си запазят детското в себе си.
Ицко

ти от малък си започнал да градиш семейство, сигурно гледайки от мама и татко. И аз ти благодаря за настроението от твоето споделяне. Да, да си останем деца, поне за мъничко, да усетим света и пролетта така възторжено и по детски. Усмивки!
цитирай
56. makont - Благодаря, поздрави и от мен,
27.03.2014 15:28
flymore написа:
Маичка, как само си представила пролетта в човешката душа!!! Теменужено уханна, красива със сплетените ръце на двама млади, повярвали в чудото Любов!..
Да ти е топло в душата и ведър поглед, мила!
Поздрави!
<3

най-сърдечни. И дано ти е така теменужено, чисто и влюбено и на теб през тази пролет!
цитирай
57. makont - Да бъде, Йони!
27.03.2014 15:30
yohnny написа:
Тъй като ти е напълно недостатъчна една любов,
ти си си осигурила две - кученца.
А това е безрезервна любов!
Да бъде любов!

Знаеш ли как се засмях на твоята Контеса. Всъщност Маконт идва от Мая и счетоводство(конто), но ти направо ме направи принцеса. А за любовта, да все не ми стига и искам повече и повече, защото и аз давам и давам и не се уморявам. Обичам да обичам. Прегръдки и много усмивки!
цитирай
58. jabalka - Поздрави и привети Маконт! Усмивки!
27.03.2014 21:08
"... И какво трябва да направи? – запита малкият момък, очевидно за нищо на света не искащ да си признае, че няма понятие какво означава думичката „жест”...

Много точна реплика на малчуган!
цитирай
59. etyna - "Разпиляната любов никога не е напразна!"
29.03.2014 20:04
Ей, затова те обичам, Майче, разпиляваща любов! Прочетох с усмивка.
цитирай
60. makont - Здравей Ябълчице, ами да, директно и в целта,
30.03.2014 09:30
jabalka написа:
"... И какво трябва да направи? – запита малкият момък, очевидно за нищо на света не искащ да си признае, че няма понятие какво означава думичката „жест”...

Много точна реплика на малчуган!

няма какво да увърта. Така деликатно получава информация, без да показва, че не е съвсем наясно с нещата. Трябва да се учим от тях. Откровеността винаги е печеливша. Усмивки от мен!
цитирай
61. makont - Засмях се, разпиляваща се любов,
30.03.2014 09:31
etyna написа:
Ей, затова те обичам, Майче, разпиляваща любов! Прочетох с усмивка.

нещо като учебна любов, проба-грешка, докато се научим да обичаме истински. Ами то всъщност си е така. Усмивки, Ети!
цитирай
62. djani - Ама, много любовчийки в този блок бре-е-е...
30.03.2014 15:12
Защо ли ние мъжете, като глупавичкия малчуган, често и не подозираме вулкана от емоции в женските сърца, предизвикани от един само поглед, жест, или цвете. Може би постинга е предизвикан от настъпващата пролет, когато хормони и емоции напират и често не си даваме сметка за това, че болшинството от жените очакват твърде материални и меркантилни жестове, а тези от детството остават само една красива илюзия...
цитирай
63. makont - Съжалявам, че ще те разочаровам,
30.03.2014 18:33
djani написа:
Защо ли ние мъжете, като глупавичкия малчуган, често и не подозираме вулкана от емоции в женските сърца, предизвикани от един само поглед, жест, или цвете. Може би постинга е предизвикан от настъпващата пролет, когато хормони и емоции напират и често не си даваме сметка за това, че болшинството от жените очакват твърде материални и меркантилни жестове, а тези от детството остават само една красива илюзия...

но очакването за цвете съвсем не е меркантилно. Израз на чувство. За мен лично това е най-лицемерният жест, защото цветя се подаряват в началото или ако имаш гузна съвест. В останалата си част в повечето случай си е чисто лицемерие или просто навик. А това за любовчийките, смятам, че не се отнася за мен. Аз от 15 годишна си имам един мъж на сърцето и съвсем не ме интересуват другите по този начин. Усмивки, пролетта събужда чувства и аз просто ги отразих така, както ги почувствах.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3044443
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930