Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2014 10:07 - Доживотна присъда - безрезервна обич
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 18323 Коментари: 51 Гласове:
68


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Живот, толкова прекрасен и в същото време толкова труден. В непрекъснато търсене, борба със себе си си, наранено его, обострено его, притъпено его. Мълчиш, говориш, преглъщаш, боли... Падаш, ставаш, отупваш наранените колена и правиш нов опит да полетиш. Вървиш, спираш, оглеждаш се... И всичкото това е до момента, в който нещата стават толква прости, мигът, в който преставаш да бъдеш човек и ставаш МАЙКА. Тогава цялата ценностна система се сменя из основи. Спираш да туптиш със собственото си сърце, а в ритъм с другото, това, което си създал, сърцето на любимата рожба.  Умислих се защото днес ми е едно такова особенно. Преди тридесет години на този ден станах мама и това ме направи коренно различен човек.       Ден като ден, нищо особенно не се случва. Мама шеташе нещо в кухнята. Аз скучаех, благородно излегната на диванчето в хола. Малкото човече в корема ми сякаш беше организирало турнир по плажен волейбол, защото такива ритници ми спретваше, че понякога изохквах от болка. Мама, да, трябваше нещо да я изтормозя. Още двадесетина дни оставаха да бъда гледана като скъпоценното шкафче, което носи ненагледното внуче. Ей сега си представих една вълнуваща филийка с масълце и шпеков салам и сочен домат. Не, домат е грубо. Домати по това време на годината има само в показните магазини и то на фантастични цени, но саламче... -              - Мамоооо, много ми се яде шпеков салам.     Ето ти трудна задача. В тези времена шпековият салам не се намираше току -така, пък на бремена отказва ли се? -          - Отивам да ти търся, ей сегичка, само да доопека щрудела – отговори ми мама.    Излезе, доста ще трябва да походи, докато ми намери, а аз сладко ще подремна през това време. Събудих се и се протегнах блаженно. В това време нещо в корема ми изпука и потече една вода... Ха сега де, и аз съвсем сама, направо жертва на пустата лакомия, на ти сега шпеков салам. Поуплаших се здраво. Мама можеше с часове да търси заветния колбас.   Но, някой превъртя ключа на външната  вратата. Спасена съм.   - Мамоооо!!!!   - Какво става?   Ахаа, милото е. Набързичката обясних ситуацията, ще се ражда. Боже, както се казва: „те ти булка Спасов ден”. Какъв ужас прочетох в погледа му, защурасе из къщи във видима липса на решение как да реагира. -        - Къде е бабата (това е милото обръщение към тъщата)? – изстреля той. -        - Ами, отиде да ми купи шпеков салам, че ми се беше дояло нещо – смутолевих аз, почти чувствайки вина за ситуацията. -         - Отивам да я търся – отсече и хукна.    Ами сега. Почти не ми остави време да извикам, да го спра. Боже, каква реакция, вместо да викне линейка или да намери кола да ме откарат в болница, хукна да се надбягва с майка ми, която сигурно старателно обхождаше магазините по Пиротска, с едничката цел, да угоди на детето. Ами ако е отишла в Халите, ами ако се разминат???    Все пак, в краен резултат са се намерили, защото един час след това бях надлежно предадена в ръцете на медицинския екип.    С очи разширени от ужас, вцепенена от неистовия страх за това, което трябваше да се случи, гледах към мама, молейки я с поглед да ми помогне. Поне да ме окуражи. Е, и тя се зае със случая - ревна с глас, и при въпроса ми: -         - Мамо защо точно сега (всъщност на мен ми се плачеше, защото бях ужасно уплашена)? -         - Оххх – изстена тя – маменце, как да не плача, та то всяка родилка си е с един крак в гроба.    Е, добре ме успокои. Обикновенно в такива ситуации, честно се стягам. Стрелнах я с гневен поглед и моментално си „прибрах” въпросния крак здраво на земята. Тук съм влязла целокупна и ще изляза задължително жива, с прекрасното създание в ръце.   Вече е шести ноември, часът 4.50, аз го видях за миг и завинаги обикнах него, ненагледното малко момченце с черни рошави коси. Този изблик на обич беше началото на доживотната присъда да бъда МАЙКА.  






Гласувай:
68



Следващ постинг
Предишен постинг

1. paciencia - Честито,Мaйче!!!
06.11.2014 10:45
Четa те докaто чaкaм aвтобус нa спиркaтa и нямaм търпение дa те поздрaвя.Дa ти е жив и здрaв синът и много дa те рaдвa! Чудесно си описaлa приключениего! Усмихнa ме, рaзплaкa ме...Прегръдкa!
P.S. Доживотна безрезервна обич ви желая:)))
Страхотна музика си подбрала!
цитирай
2. joysii - Денят в никой случай не е бил скучен и ...
06.11.2014 11:07
Денят в никой случай не е бил скучен и обикновен.
Маки, аз имам син и зная какво е усещането.
Нагуши голямото скъпоценно момче! Поздрави за теб и...не бъди тъжна!Синовете обичат мама силно и безрезервно.Те са нашата опора и нашето бъдеще.
Мисля си...помним за цял живот очичките, нали? Онези малки бебешки очета, които виждаме за пръв път, в които се взираме с толкова много нова обич.
цитирай
3. ivoki - МАМА !
06.11.2014 11:48
НАЙ, ВЕЛИКАТА ДУМА !!!
цитирай
4. emi1ts - Честит празник Майче!!
06.11.2014 12:04
Пожелавам сърдечно на синът ти и на теб осъществяване на всички мечти, желания,цели!А ти си извора на обичта,който винаги ще му дава сили и ще го подкрепя да бъде себе си!
Сътворила си истински шедьовър с разказа за този уникален ден!Благодаря за споделянето!Прегръдка!
Поздрави!Приятно празнуване!Хубав ден!
цитирай
5. mt46 - Поздрави!...
06.11.2014 12:47
ЧРД на сина ти! Да ти е жив, здрав!... Хубаво си разказала историята на раждането му...
цитирай
6. mileidi - Ех, тези незабравими мигове на радост и безкрайно щастие :))
06.11.2014 13:42
Забравяш за болката и тревогите, като усетиш как бие малкото сърчице , частица от теб ... От сърце желая здраве и късмет на твоето Щастливо момче ... Щастлив е защото има до себе една прекрасна МАЙКА !Весел празник , Майче !Прегръщам те !
цитирай
7. makont - Вася, благодаря ти, всъщност исках да ви усмихна, при мен и
06.11.2014 13:51
paciencia написа:
Четa те докaто чaкaм aвтобус нa спиркaтa и нямaм търпение дa те поздрaвя.Дa ти е жив и здрaв синът и много дa те рaдвa! Чудесно си описaлa приключениего! Усмихнa ме, рaзплaкa ме...Прегръдкa!
P.S. Доживотна безрезервна обич ви желая:)))
Страхотна музика си подбрала!

най-сериозните неща винаги се случват с някаква комична ситуация. Не мога и да родя като хората. Сега всички се смеем на случая как ме зарязаха и хукнаха да се гонят по магаизните, но тогава направо бях примряла от страх. Когато отмине всичко и е с добър край, все пак остава прекрасен спомен. Прегръщам те и още веднъж ти благодаря. Усмивки
цитирай
8. makont - Здравей Джойс, наистина, необикновен ден по самата си същност, но те такъв номер ми
06.11.2014 13:53
joysii написа:
Денят в никой случай не е бил скучен и обикновен.
Маки, аз имам син и зная какво е усещането.
Нагуши голямото скъпоценно момче! Поздрави за теб и...не бъди тъжна!Синовете обичат мама силно и безрезервно.Те са нашата опора и нашето бъдеще.
Мисля си...помним за цял живот очичките, нали? Онези малки бебешки очета, които виждаме за пръв път, в които се взираме с толкова много нова обич.

спретнаха, че още се смея като се сетя. Но резултатът е прекрасен. А колко си права за синовете, за нас майките те винаги са специални, пък и това е първородният син. Благодаря ти от сърце! Усмихнат и слънчев ден!
цитирай
9. makont - И най-великата радост и отговорност.
06.11.2014 13:55
ivoki написа:
НАЙ, ВЕЛИКАТА ДУМА !!!

Благодаря ти сърдечно! Хубав ден!
цитирай
10. makont - Здравей Еми.
06.11.2014 13:57
Благодаря за хубавите думи, чак шедьовър, всъщност исках да ви усмихна с моите приключения в този сериозен момент. Усмихнат и слънчев ден!
цитирай
11. makont - Здравей и благодаря.
06.11.2014 13:59
mt46 написа:
ЧРД на сина ти! Да ти е жив, здрав!... Хубаво си разказала историята на раждането му...

Знаеш ли, сетих се за един филм "Не тъгувай", там жена му на главния герой му каза "Не можеш и да умреш като хората", пък аз "не мога да родя като хората", все някаква комична ситуация се случва. Поздрави и слънчев ден!
цитирай
12. makont - Благодаря ти,
06.11.2014 14:00
mileidi написа:
Забравяш за болката и тревогите, като усетиш как бие малкото сърчице , частица от теб ... От сърце желая здраве и късмет на твоето Щастливо момче ... Щастлив е защото има до себе една прекрасна МАЙКА !Весел празник , Майче !Прегръщам те !

надявам се да е щастлив, а аз да бъда добра майка, опитите продължават. Усмивки и слънчев и успешен ден!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Да ти е жив и здрав рожденикът!
06.11.2014 14:18
Разказваш увлекателно, предала си и атмосферата на този ден
Велик ден е, да дариш живот!
Бъди жива и здрава и ти!
цитирай
14. flymore - С такава присъда...
06.11.2014 14:36
...заслужава си един живот...
Честит рожден ден на сина, дал смисъл на всички дни!
Нека е жив и здрав, и с късмет, и щастлив!
На мама и татко-бъдете най-добрия пример в живота му и с усмивка посрещнете деня, в който това момче ще ви дари с мъничка звездичка!
С обич, Маичка и честит празник в дома ти!<3:))
цитирай
15. donchevav - Да ти е живо и здраво момченцето- ...
06.11.2014 15:00
Да ти е живо и здраво момченцето- знам, че каквото и мъжище да е станало - и петдесет да навърши, пак ще бъде твоето мило момченце, на което - право казва Джойс - някога си надникнала в очите и си прочела доживотната си присъда "Майка!". Хубава алюзия - присъда! Виновна! И все по-виновна през годините:)))
Ама съм се смяла, ама съм се забавлявала! Майче, приятелко моя, наистина си сътворила шедьовър! Даже и на съпруга си го прочетох - и сме се смели така, както и на разказ на Чудомир не сме го правии! А на колко места ми се доплака! Ех, сестро, точно тези мигове така са ни изрязани в паметта и в сърцето , с нажежено желязо са ни жигосали тогава - и носим веригите си, и крилата си, и клеймото на доживотната си присъда - особено мъжките майки! Благодаря ти, Майче - никога не бях чела нещо по-хубаво! Честит празник! Наздраве!
цитирай
16. stela50 - Да е здрав и честит Рожденика, Майче !
06.11.2014 17:35
знаеш, че обичам да чета твоите невероятно интересни, забавни
и мъдри творения на един дъх... днес ме върна 30 години назад,
когато и аз за първи път станах майка, може би в малко по-объркана,
сега вече забавна и комична ситуация - незабравими моменти...
Здраве, обич, щастливи преживявания, сбъднати желания
за твоето момче, много радости и успехи !
Честит празник и щастлива вечер на цялото семейство !
цитирай
17. valeska - Честит празник!:)
06.11.2014 18:10
Здраве, обич, сбъднати мечти!...
цитирай
18. megg - Пораснало юначето,
06.11.2014 19:03
голям юнак станало! :) Честит рожден ден на твоя син, Майче, честит да е със здраве, обич, сбъднати мечти, добри пътища и добри приятели - от всичко по много!
Весел празник, майче на пораснало момче; чудна вечер на всички Ви! И наздраве!
А историята си разказала както само ти умееш да предаваш и напрегнатите дни със закачлива усмивка, и притеснителното вече ти се струва забавно, естествено.
Пак наздраве! :)
цитирай
19. distrelets - Честито, Майче !
06.11.2014 19:48
Еххх, тези синове! Имам ги двама, високи, хубави като за всяка майка и яшни за четирима :)))))) Усмихна ме, разбира се, но и ми разтупа сърцето! Да ти е жив и здрав! Бъди щастлива майка!
цитирай
20. planinitenabulgaria - Вдъхновен постинг!
06.11.2014 22:24
Ние все за децата питаме, а забравяме, че майките са по-важни. Затова аз написах два постинга "В помощ на майките....".
Жените са една система, която непрекъснато се развива. Това е един етап, но после идват други. И през всичките тях жените остават красиви и смешни. Но да ги осъзнаят и изживеят смислено могат малко от тях.
След размножителвата възраст на жената идва тази, в която тя се изгражда като личност. После идват зрелите й години. Колкото по-.на сериозно се взема тя тогава, толкова повече хумор у заобикалящите предизвиква.
Честит рожден ден и на майката и на сина!
цитирай
21. dinkov - Динков
07.11.2014 04:55
makont - още дълги години да те радва сина, ама да ти рекна. - Време му е да те направи баба :))). Пожелавам ти го.
Ицко
цитирай
22. veninski - Поздрави и от мен!
07.11.2014 07:21
Поздрави и от мен!
цитирай
23. ady - Поздрави
07.11.2014 08:19
макар и на патерица )
цитирай
24. makont - Здравей и благодаря! Важно е да се обръщаме с усмивка назад,
07.11.2014 08:33
leonleonovpom2 написа:
Разказваш увлекателно, предала си и атмосферата на този ден
Велик ден е, да дариш живот!
Бъди жива и здрава и ти!

особено в тези дни. Празник е! Болка, всичко друго се забравя, остава усмивката и радостта от чедата. Поздрави и хубав ден!
цитирай
25. makont - Здравей, много благодря! Да, най-хубавата "присъда", най-обвързващата и
07.11.2014 08:35
flymore написа:
...заслужава си един живот...
Честит рожден ден на сина, дал смисъл на всички дни!
Нека е жив и здрав, и с късмет, и щастлив!
На мама и татко-бъдете най-добрия пример в живота му и с усмивка посрещнете деня, в който това момче ще ви дари с мъничка звездичка!
С обич, Маичка и честит празник в дома ти!<3:))

въпреки всички грижи, изпълнена с безрезервна обич. Усмивки за теб и прекрасен ден!
цитирай
26. erato7 - Да ти е живо и здраво синенцето, М...
07.11.2014 09:38
Да ти е живо и здраво синенцето, Майче!
Много любов и късмет му пожелавам!
цитирай
27. makont - Вени, такъв хубав коментар и ми спретнала,
07.11.2014 13:34
donchevav написа:
Да ти е живо и здраво момченцето- знам, че каквото и мъжище да е станало - и петдесет да навърши, пак ще бъде твоето мило момченце, на което - право казва Джойс - някога си надникнала в очите и си прочела доживотната си присъда "Майка!". Хубава алюзия - присъда! Виновна! И все по-виновна през годините:)))
Ама съм се смяла, ама съм се забавлявала! Майче, приятелко моя, наистина си сътворила шедьовър! Даже и на съпруга си го прочетох - и сме се смели така, както и на разказ на Чудомир не сме го правии! А на колко места ми се доплака! Ех, сестро, точно тези мигове така са ни изрязани в паметта и в сърцето , с нажежено желязо са ни жигосали тогава - и носим веригите си, и крилата си, и клеймото на доживотната си присъда - особено мъжките майки! Благодаря ти, Майче - никога не бях чела нещо по-хубаво! Честит празник! Наздраве!

че се развълнувах, щръкнаха ми ушите от гордост, изчервих се и се зарадвах, едновременно, че сте се посмели от сърце. Ами така е то в живота, сериозните неща винаги имат смешна страна и ако погледнем от този ъгъл, дори и през годините, някак си се носи по-леко теглото житейско. Благодаря ти сърдечно. Много усмивки за теб и прекрасен уикенд!
цитирай
28. makont - Благодаря Таничка! Ами така е то в живота, нещо трябва да се обърка,
07.11.2014 13:35
stela50 написа:
знаеш, че обичам да чета твоите невероятно интересни, забавни
и мъдри творения на един дъх... днес ме върна 30 години назад,
когато и аз за първи път станах майка, може би в малко по-объркана,
сега вече забавна и комична ситуация - незабравими моменти...
Здраве, обич, щастливи преживявания, сбъднати желания
за твоето момче, много радости и успехи !
Честит празник и щастлива вечер на цялото семейство !

за да излезем после с чест и бебе от ситуацията. Радвам се, че ти допадна моето четиво. Ценя твоето мнение и това, че не ти е безразлично ме прави щастлива. Прегръдки и прекрасен уикенд!
цитирай
29. makont - Благодаря ти мила Валеска, дай боже всекиму!
07.11.2014 13:36
valeska написа:
Здраве, обич, сбъднати мечти!...

Да ти се връща, пожелавам ти от сърце!
цитирай
30. makont - Здравей Мег, първо благодаря и второ,
07.11.2014 13:38
megg написа:
голям юнак станало! :) Честит рожден ден на твоя син, Майче, честит да е със здраве, обич, сбъднати мечти, добри пътища и добри приятели - от всичко по много!
Весел празник, майче на пораснало момче; чудна вечер на всички Ви! И наздраве!
А историята си разказала както само ти умееш да предаваш и напрегнатите дни със закачлива усмивка, и притеснителното вече ти се струва забавно, естествено.
Пак наздраве! :)

при мен все е така, чувството за хумор ме вади от какви ли не ситуации. Лошото се забравя, остават усмивките. Прегръщам те, момиче и слънчев и влюбен уикенд от мен!
цитирай
31. makont - Само така, синовете са велико нещо, и аз съм си спретнала още един,
07.11.2014 13:39
distrelets написа:
Еххх, тези синове! Имам ги двама, високи, хубави като за всяка майка и яшни за четирима :)))))) Усмихна ме, разбира се, но и ми разтупа сърцето! Да ти е жив и здрав! Бъди щастлива майка!

само, че той е по-мъничък, това в старанието да минавам към младите майки. Усмивки и да са ни живи и здрави! Хубав уикенд, слънчице, настроение и обич!
цитирай
32. makont - Здравей, благодаря за хубавия коментар! Да, и аз мисля, че майката е важно нещо,
07.11.2014 13:45
planinitenabulgaria написа:
Ние все за децата питаме, а забравяме, че майките са по-важни. Затова аз написах два постинга "В помощ на майките....".
Жените са една система, която непрекъснато се развива. Това е един етап, но после идват други. И през всичките тях жените остават красиви и смешни. Но да ги осъзнаят и изживеят смислено могат малко от тях.
След размножителвата възраст на жената идва тази, в която тя се изгражда като личност. После идват зрелите й години. Колкото по-.на сериозно се взема тя тогава, толкова повече хумор у заобикалящите предизвиква.
Честит рожден ден и на майката и на сина!

децата празнуват, но в сърцата ни Техният ден и тяхната радост са удвоени. А за жените, наистина си прав, при нас развитието върви някак си паралелно с това да си майка и в голяма зависимост. Всъщност, понякога изгубваме себе си, в името на децата. Но за възрастта и вземането на сериозно, някак си не ми се отдава. Мога да се държа и като десет годишно хлапе и да бъда сериозна като 90 годишна старица. Въпрос на ситуация и на ценностна система, разбира се. Важното е, че се получава и животът е хубав, подреден, нещата вървят според плановете и в никакъв случай няма недостиг на емоции. Поздрави и хубав уикенд!
цитирай
33. makont - Хайде де, знаеш ли какъв боен бабишкер ще съм!
07.11.2014 13:47
dinkov написа:
makont - още дълги години да те радва сина, ама да ти рекна. - Време му е да те направи баба :))). Пожелавам ти го.
Ицко

Толкова съм готова, имам богат репертоар от детски песнички, стихчета, препълнена съм от обич и очакване. Обаче тези младите се ослушват нещо, все тичат по някакви посоки на вятъра, а най-важното го пропускат. За сега се задоволявам с мопсовете, те са ми бебетата. Усмивки и прекрасен уикенд!
цитирай
34. makont - Благодаря сърдечно!
07.11.2014 13:48
veninski написа:
Поздрави и от мен!

В обич и благословен да си и ти!
цитирай
35. makont - А, не е на патерица, купонът продължава, довечера е тържеството в къщи,
07.11.2014 13:50
ady написа:
макар и на патерица )

вчера бях дала шанс на младежта да си изживее празника, аз винаги мога да почакам, както и винаги да спретна празник, ей така от нищото. Усмивки и слънчев уикенд!
цитирай
36. martiniki - безусловна любов, предана и чиста
07.11.2014 15:53
Живи и здрави да сте! А скоро и друго човече да имаш за обичане - още по-пълно и безкрайно!:)
цитирай
37. makont - Благодаря ти!
07.11.2014 16:04
erato7 написа:
Да ти е живо и здраво синенцето, Майче!
Много любов и късмет му пожелавам!

Дай боже така да за всички, които обичаме. Прегръдки и слънчев уикенд!
цитирай
38. makont - Да Доре, най-чистата и предана обич!
09.11.2014 15:26
martiniki написа:
Живи и здрави да сте! А скоро и друго човече да имаш за обичане - още по-пълно и безкрайно!:)

Благодаря ти и хубав неделен ден!
цитирай
39. faktifakti - разплака ме от умиление.
09.11.2014 21:54
с пожелание за късмет и здраве.
цитирай
40. makont - Евич, не исках да те разплача, а да те усмихна!
10.11.2014 11:07
faktifakti написа:
с пожелание за късмет и здраве.

За това сега съм гузна и ти изпращам една кошница усмивки с пожелание за прекрасна седмица!
цитирай
41. faktifakti - приемам я с усмивка. прекрасна седмица и на теб, мила.
10.11.2014 12:05
makont написа:
faktifakti написа:
с пожелание за късмет и здраве.

За това сега съм гузна и ти изпращам една кошница усмивки с пожелание за прекрасна седмица!

цитирай
42. malchaniaotnadejda7 - Благодаря ти, скъпа Майче!
10.11.2014 16:40
"И всичкото това е до момента, в който нещата стават толква прости, мигът, в който преставаш да бъдеш човек и ставаш МАЙКА."

Отдавна не съм чела нещо по-смислено, всъщност, самият ЖИВОТ! :) Толкова безкраен и толкова прекрасен, колкото тази думичка, живяна от теб така истински, така пълноценно и щедро, така силно и безкрайно. Безкрайна като нежността, като усмивката на Мая! :) Прегръщам те, невероятен разказ, като самата теб! Благодаря ти за споделения миг, най-светлия!
цитирай
43. sestra - Да ти е жив и здрав!
10.11.2014 17:14
За всички нас, но особено за момчетата майката е най-голямата скъпоценност, която си носят в сърцето.
цитирай
44. makont - Здравей Наденце, благодаря за хубавите слова!
11.11.2014 08:12
malchaniaotnadejda7 написа:
"И всичкото това е до момента, в който нещата стават толква прости, мигът, в който преставаш да бъдеш човек и ставаш МАЙКА."

Отдавна не съм чела нещо по-смислено, всъщност, самият ЖИВОТ! :) Толкова безкраен и толкова прекрасен, колкото тази думичка, живяна от теб така истински, така пълноценно и щедро, така силно и безкрайно. Безкрайна като нежността, като усмивката на Мая! :) Прегръщам те, невероятен разказ, като самата теб! Благодаря ти за споделения миг, най-светлия!

Толкова безкраен и толкова прекрасен, живот, и най-големият смисъл в него-децата/поне за мен/. Радвам се, че те докоснах по някакъв начин. Усмивки от мен и хубав вторник!
цитирай
45. metlichina - всяка майка...
12.11.2014 19:56
за детето си е една Благородица... а всяко дете за майка си е Божествено чедо...
любов незаменима, истинска като живота... поздравления, Мая..
за прекрасния разказ..
цитирай
46. bven - Макар и със закъснение - да ти призная, че всяка новина за родено дете предизвиква у всички
13.11.2014 21:34
жени умиление и спомени...как и защо е станало така или онака:))) А за една майка на Скорпион - това е цял подвиг! Честити да сте всички и нека има само положителни емоции !
Поздрави, Майче !
цитирай
47. benitta - Ееех, изпуснах купона, обаче и за ...
15.11.2014 19:48
Ееех, изпуснах купона, обаче и за мен е останало от смешната торта :)))
Как така и той на 30, като теб??? Такава свежарка си, голям късметлия е, да му кажеш! Да е здрав и доволен, успял и щастлив! А за твоя репертоар в готовност към бъдещите внуци - имай търпение, днес първо се мисли, после се действа, нахитря младежта :)
Аз така, часове преди раждането на голямата дъщеря, тичах до магазина за едни любими бонбони, разтреперана ги отворих с идея да ги погълна наведнъж, когато...... усетих онова "пук" и светът се преобърна завинаги! После майка ми все се смееше, че съм почерпила своевременно родата с луксозни бонбони (които аз така и не опитах).
Радвам се, че успях днес да посетя и теб, да си взема весели усмивки!
Прегръдки! :)
цитирай
48. makont - Благодаря ти! Грабна ме твоята думичка "Благородица",
17.11.2014 14:51
metlichina написа:
за детето си е една Благородица... а всяко дете за майка си е Божествено чедо...
любов незаменима, истинска като живота... поздравления, Мая..
за прекрасния разказ..

сякаш е концентрирала в себе си огромно количество чувства при това с виртуална лаконичност. Прегръщам те!
цитирай
49. makont - Благодаря ти Таничка!
17.11.2014 14:51
bven написа:
жени умиление и спомени...как и защо е станало така или онака:))) А за една майка на Скорпион - това е цял подвиг! Честити да сте всички и нека има само положителни емоции !
Поздрави, Майче !

Светло и слънчево да ти е на душата в новата седмица!
цитирай
50. makont - Бени, и ти ли като мен, ех тази лакомия и то за нещо вкусничко.
17.11.2014 14:53
benitta написа:
Ееех, изпуснах купона, обаче и за мен е останало от смешната торта :)))
Как така и той на 30, като теб??? Такава свежарка си, голям късметлия е, да му кажеш! Да е здрав и доволен, успял и щастлив! А за твоя репертоар в готовност към бъдещите внуци - имай търпение, днес първо се мисли, после се действа, нахитря младежта :)
Аз така, часове преди раждането на голямата дъщеря, тичах до магазина за едни любими бонбони, разтреперана ги отворих с идея да ги погълна наведнъж, когато...... усетих онова "пук" и светът се преобърна завинаги! После майка ми все се смееше, че съм почерпила своевременно родата с луксозни бонбони (които аз така и не опитах).
Радвам се, че успях днес да посетя и теб, да си взема весели усмивки!
Прегръдки! :)

Важното е, че всичко е със щастлив край и Слънцата са налице. Прегръщам те и ти желая много усмихната и влюбена седмица!
цитирай
51. hel - С маконтското си чувство за хумор ...
17.11.2014 17:41
С маконтското си чувство за хумор правиш всяка шокираща ситуация и човешка реакция приемливи и разведряващи. Смях се от сърце и ти се възхищавах. Хората с чувство за хумор са силни!
Бъдете живи, здрави и жизнерадостни всички и се обичайте. Прегръдка, Мая!
цитирай
52. makont - Здравей Хелън, нали знаеш, че "Човечеството се прощава
18.11.2014 14:35
hel написа:
С маконтското си чувство за хумор правиш всяка шокираща ситуация и човешка реакция приемливи и разведряващи. Смях се от сърце и ти се възхищавах. Хората с чувство за хумор са силни!
Бъдете живи, здрави и жизнерадостни всички и се обичайте. Прегръдка, Мая!

см иналото си, смеейки се", колко истина има в това. Щом някакво събитие, колкото и тежко да е било, след време е предизвикало усмивка, значи сме пораснали в уховно отношение. Поне се надявам да е така. Прегръщам те и хубав вторник!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3032778
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031