Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2011 15:39 - И ми боцка, и ми мокри, и шофьорът не се е обръснал....
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 22963 Коментари: 70 Гласове:
89

Последна промяна: 14.06.2011 19:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
          Ей така е, като ти става крив света. Има дни, в които сякаш нарочно всичко ти върви наопъки. И съвсем не е от дупето. Ей така устремена напред си станах. Право към кафеварката, дори мопсовете щях да прегазя. Кафето и цигарата, примижала с очи посрещайки новия ден (пък свекърва ми казва, че съм наркоманка-това заради цигарата). Е то при цялото ми съвършенство, без един косур не може. Обаче да си дойдем на думата за кривотията. 
          Сядам на компа(счетовдителският, най-глупавият в къщи, но вършещ най-много работа). Запали и праас, изчезна, ни образ ни говор. Рестарт, уиндоса се мъчи нещо да зареди, едни цветове се стичат по екрана. Ясна работата. Точно два дни преди 14, купон. А две от фирмите изобщо не са ми дали документите си. 
         Включвам лаптопа, поне нещичко в агенция по вписванията да подам. Да, ама не, не им работи сайта. Принтерът нещо отказа да принтира, а интернетът спря.
         Кат хванах мопсовете и три нервни обиколки в парка. Та като работата е тръгнала на изуй гащи няма да умираме, я. Спортуване му е майката. Нервното ходене успокоява, чистият въздух те зарежда, чудо.
         Та да ви кажа, като всичко тръгне наопъки, горе главата. Имам си един номер, стискам зъби, вирвам брадичка и гледам лошо, е, повече от час не се издържа така. След малко се усмихвам и нещата потръгват, както се казва: "Не мой с рого".





Гласувай:
89



1. karambol5 - И аз това казвам - спортуване му е ...
14.06.2011 15:46
И аз това казвам - спортуване му е майката :))))))))))))))))
Аз и един час вечене издържам намусен и се ухилвам на камарата глупости ,които са около мен ;)))))))))))))
Погали мопсовете и не се кахъри :)
цитирай
2. joysii - Да са ти живи и здрави мопсовете, че ...
14.06.2011 15:48
Да са ти живи и здрави мопсовете, че да те разхождат по парка в изнервени моменти!
Права си, усмивката решава проблемите, ама след като си се накрещяла готино и на воля.:):):):)
Шегувам се.
Поздрави, всичко си има оправията, това е истината.Има и две страни - ако решим да погледнем откъм трагичната,ще си скъсаме нервите, ако имаме благоразумието да погледнем откъм другата- с усмивка, ще си помогнем много повече.
Хубав ден, скъпа.Гушни мопсчетата.Големи сладури са тия кучовци!
цитирай
3. reg - оо. . . на мен ли ги говориш тия?! - че ...
14.06.2011 15:56
оо...на мен ли ги говориш тия?! - че на мене повечето ми дни са такива...с гъза напред:(
ако с нещо мога да те утеша е, че веднъж така се бях кавардисала, че чак стихче написах...чакай да го намеря, да ти го метна.

Тъй, като тръгнат едни понеделници,
та го откарвам цяла неделя.
В дни, като тези, ми иде заместници
временно да си намеря.
Ту ще забравя да включа пералнята
или ще тръшна секретната брава,
ще закъснея и точно с началника
ще се заварим в финалната права...
Ту пък, когато съм гости поканила,
хляб ще забравя да купя,
някой ще звънне, когато съм в банята,
нокът или пък, токче ще счупя...
Ту пък, ще си изтърва автобуса,
ще се порежа сръчно със ножа,
ще ми се скъса торбата с боклука,
новата дреха - петно ще и сложа...
Сметките, тока и телефона -
в срок да платя ще забравя,
тъй, като нищо, включен котлона,
ще се улисам и ще го оставя...
Ще ми откраднат пълна заплата,
ще си забравя чадъра в транспорта,
ще ни разбият за нищо колата,
ще си изгубя паспорта...
Или ще вземат да спрат асансьора,
бойлерът ще се повреди,
или Джи Пито ми ще е болен,
няма да има крушка в мазето...
Вижте ме !Как съм поглед забелила!
Моля се цялата седмица -
да се докопам веднъж до неделята
и...се отървам от понеделници!...

Р.Д.
цитирай
4. erato7 - Умничка си ми ти, Майче, знаеш ка...
14.06.2011 16:07
Умничка си ми ти, Майче, знаеш как!
Само положителна мисъл и всичко си идва на място!:)
цитирай
5. megg - " Не мой с рого."
14.06.2011 16:39
Баш те така си е!
Първо - кафенце с цигара, после - малко ( или повечко) спортуване и накрая - широоока ведра усмивка!
Поздрав, Makont ! :)
цитирай
6. despinida - Хей, Мая,
14.06.2011 17:17
ототдавна си сколасала с дедесетата...:)))
Поздравче, а по-късно ще прочета темата ти...и моля те, дай по-наситен цвят, че с тия мойте диоптри, не моа вида нищо :)
цитирай
7. makont - Край с кахърите,
14.06.2011 17:23
karambol5 написа:
И аз това казвам - спортуване му е майката :))))))))))))))))
Аз и един час вечене издържам намусен и се ухилвам на камарата глупости ,които са около мен ;)))))))))))))
Погали мопсовете и не се кахъри :)

вирваме брадичка, и проблеми, дръжте се!
цитирай
8. makont - Така се опитвам да живея, Джойси,
14.06.2011 17:25
joysii написа:
Да са ти живи и здрави мопсовете, че да те разхождат по парка в изнервени моменти!
Права си, усмивката решава проблемите, ама след като си се накрещяла готино и на воля.:):):):)
Шегувам се.
Поздрави, всичко си има оправията, това е истината.Има и две страни - ако решим да погледнем откъм трагичната,ще си скъсаме нервите, ако имаме благоразумието да погледнем откъм другата- с усмивка, ще си помогнем много повече.
Хубав ден, скъпа.Гушни мопсчетата.Големи сладури са тия кучовци!

да не си го слагаме на сърцето, защото не зависи от нас. Не е лесно, обаче се получава, ако опиташ. Усмивки, ей сега ги нагушках едно хубаво.
цитирай
9. makont - Страхотно, както се казва
14.06.2011 17:28
reg написа:
оо...на мен ли ги говориш тия?! - че на мене повечето ми дни са такива...с гъза напред:(
ако с нещо мога да те утеша е, че веднъж така се бях кавардисала, че чак стихче написах...чакай да го намеря, да ти го метна.

Тъй, като тръгнат едни понеделници,
та го откарвам цяла неделя.
В дни, като тези, ми иде заместници
временно да си намеря.
Ту ще забравя да включа пералнята
или ще тръшна секретната брава,
ще закъснея и точно с началника
ще се заварим в финалната права...
Ту пък, когато съм гости поканила,
хляб ще забравя да купя,
някой ще звънне, когато съм в банята,
нокът или пък, токче ще счупя...
Ту пък, ще си изтърва автобуса,
ще се порежа сръчно със ножа,
ще ми се скъса торбата с боклука,
новата дреха - петно ще и сложа...
Сметките, тока и телефона -
в срок да платя ще забравя,
тъй, като нищо, включен котлона,
ще се улисам и ще го оставя...
Ще ми откраднат пълна заплата,
ще си забравя чадъра в транспорта,
ще ни разбият за нищо колата,
ще си изгубя паспорта...
Или ще вземат да спрат асансьора,
бойлерът ще се повреди,
или Джи Пито ми ще е болен,
няма да има крушка в мазето...
Вижте ме !Как съм поглед забелила!
Моля се цялата седмица -
да се докопам веднъж до неделята
и...се отървам от понеделници!...

Р.Д.

злото никога не идва само, обаче има и всяко зла за добро, така, че гледаме втората поговорка и напред в битката с проблемите. Усмивки!
цитирай
10. makont - Абсолютно, да не ти казвам, че предишния ден
14.06.2011 17:30
erato7 написа:
Умничка си ми ти, Майче, знаеш как!
Само положителна мисъл и всичко си идва на място!:)

гръм удари алармата, така се разсвири в блока, че едното мопсче се напишка от страх. Ама не ми пука, бой по проблемите, за да ги свършим, иначе те нас ще свършат, а това е недопустимо. Усмихната и влюбена вечер от мен!
цитирай
11. makont - Тъй де, да мидим кой кого!
14.06.2011 17:32
megg написа:
Баш те така си е!
Първо - кафенце с цигара, после - малко ( или повечко) спортуване и накрая - широоока ведра усмивка!
Поздрав, Makont ! :)

Исках да ви усмихна, че напоследък само за политика се говори, за някакви банове, изобщо едни трагични неща. Хубава вечер от мен!
цитирай
12. makont - Е, не се усетих да сменя цвета,
14.06.2011 17:33
despinida написа:
ототдавна си сколасала с дедесетата...:)))
Поздравче, а по-късно ще прочета темата ти...и моля те, дай по-наситен цвят, че с тия мойте диоптри, не моа вида нищо :)

а сега вече като е пуснат не знам как да го върна на редакция и да го "насиля" пустия сивушко. Нали съм тъпо счети, а не компютърен гений. Усмивчици от мен!
цитирай
13. martiniki - в опак свят
14.06.2011 17:56
наопаки да ти върви си е един вид по вода ;)
цитирай
14. scarlety - Хаа,
14.06.2011 18:09
точно така- една хубава разходка с мопсовете ще помогне и още как!:))
Никакво предаване -слагай широката усмивка ии....то стана време за пийване на други по- хубави неща:))))
Прегръдки,Майче!:)
цитирай
15. elinora - Размина ли ти лошото настроение
14.06.2011 18:43
вече? :)
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - :) Здравей, Майче! Само така!:)
14.06.2011 18:46
Вирваш брадичка... Аз съм те виждала на живо и смея да кажа, че си впечатляваща и имаш осанка, така че вирнатата брадичка само е придала допълнително очарование на "лошото гледане":))) В такива случаи не бих спряла да мрънкам, а ти - в парка с мопсчетата.:) Ето че научих нещо. Прегръщам те и въобще не си го слагай на сърце. Имало е да стане беля и е станало това - бели дертове както казваше баба. Прегръдка и хубава вечер! А ти си блестящ счетоводител, така че, ще наваксаш... Поздрави на мопсчетата!:)
цитирай
17. makont - По вода си е, наистина.
14.06.2011 19:19
martiniki написа:
наопаки да ти върви си е един вид по вода ;)

Най-смешното е, че после нещата се оправят и се чудиш как си могъл да се ядосваш за глупости, но пък иначе няма да е интересно. Хубава вечер от мен!
цитирай
18. makont - И от мен, Ади
14.06.2011 19:20
scarlety написа:
точно така- една хубава разходка с мопсовете ще помогне и още как!:))
Никакво предаване -слагай широката усмивка ии....то стана време за пийване на други по- хубави неща:))))
Прегръдки,Майче!:)

аз, както виждаш гледам философски на живота. Ирония и смях е решението, иначе съвсем ще се сдухаме. А за пийването, ей сега отивам да извъртя един таратор и засядаме. Усмивки от мен!
цитирай
19. makont - Всичко се оправи,
14.06.2011 19:21
elinora написа:
вече? :)

а аз почти не се предавам, нали знаеш, вирваме брадичката и се хвърляме в неприятностите, пък да видим кой, кого. Усмихната и влюбена вечер!
цитирай
20. makont - Ех, Наденце, как ме начетка,
14.06.2011 19:23
malchaniaotnadejda7 написа:
Вирваш брадичка... Аз съм те виждала на живо и смея да кажа, че си впечатляваща и имаш осанка, така че вирнатата брадичка само е придала допълнително очарование на "лошото гледане":))) В такива случаи не бих спряла да мрънкам, а ти - в парка с мопсчетата.:) Ето че научих нещо. Прегръщам те и въобще не си го слагай на сърце. Имало е да стане беля и е станало това - бели дертове както казваше баба. Прегръдка и хубава вечер! А ти си блестящ счетоводител, така че, ще наваксаш... Поздрави на мопсчетата!:)

сега съм вирнала брадичката доволно и нахилено. Изобщо не се предавам, аз затова го написах този постинг, за да ви подсетя, че при някакви си глупави неприятности не си заслужава да се ядосваме. Хубава и влюбена вечер от мен!
цитирай
21. ketcakuatl - AМИ ТАКА ЩЕ Е
14.06.2011 20:16
Като вече всичко е компютаризирано. А едно време, как го казах, абе само преди 10-15г, си се пишеше, пишеше на ръчичка, едни бланчици, бланчици. И се разнасяха напред-назад до НАП-а и обратно, с ръченца и краченца. Ако ти е по голяма работата - имаше куриери. И срив в системата (освен нервната) беше недопустим! А сега, какво! Срине ти се нещо компа и си в киреча. Не и знам края на тая работа, ни и го знам.
цитирай
22. hristo27 - Точно така - здрав дух в здраво тяло!
14.06.2011 20:43
Точно така - здрав дух в здраво тяло!
цитирай
23. bven - Мая, ами то трябва всички да вирнем брадичка като теб - може да се оправят нещата, а?!
14.06.2011 20:44
Излязла си с чест от положението, нали? Никакво бягство, защото...всичко ни е наред!
Хубава вечер от мен!:)
цитирай
24. gwendoline - Ааа, тая рецепта против лошо настроение ще си я запиша! :)))
14.06.2011 21:34
Ама как да ти повярвам, че си способна на крива муцуна, от тебе лъха на добрина...
цитирай
25. babaelenica - Като се подредят - та до небето. :)))
14.06.2011 22:13
Има такива дни, в които си мислиш, че целият свят е с хастара нагоре.))
А оръжието е усмивката.
Кой по-добре от мен го знае?
:))))
цитирай
26. makont - Така е, приятелю,
14.06.2011 22:28
ketcakuatl написа:
Като вече всичко е компютаризирано. А едно време, как го казах, абе само преди 10-15г, си се пишеше, пишеше на ръчичка, едни бланчици, бланчици. И се разнасяха напред-назад до НАП-а и обратно, с ръченца и краченца. Ако ти е по голяма работата - имаше куриери. И срив в системата (освен нервната) беше недопустим! А сега, какво! Срине ти се нещо компа и си в киреча. Не и знам края на тая работа, ни и го знам.

аз не напразно казвам, че новите младите счетоводители нищо не разбират от този занаят. Компютърът сам разпределя по сметките, а те не знаят какво се случва, не могат да четат оборотна ведомост, камо ли да направят отчет и баланс. Друго е да не ти излизат 10 стотинки и да ги търсиш по всички сметки, докато не излезе оборотната. Тогава знаеш какво се случва, разбираш логиката на счетоводството. Хубава вечер!
цитирай
27. makont - Нали, видна столична спортистка,
14.06.2011 22:29
hristo27 написа:
Точно така - здрав дух в здраво тяло!

въпреки, че съм скарана със спорта. За мен спортът е разходка, с кеф, без да си стресирам и натоварвам органите, спокойно и напоително. Хубава вечер, Ице!
цитирай
28. makont - Наред ни е, но не го разбираме,
14.06.2011 22:30
bven написа:
Излязла си с чест от положението, нали? Никакво бягство, защото...всичко ни е наред!
Хубава вечер от мен!:)

само си търсим поводи за страдание и самосъжаление. Усмихната и влюбена вечер!
цитирай
29. makont - Хайде бе, такъв дзвер съм,
14.06.2011 22:31
gwendoline написа:
Ама как да ти повярвам, че си способна на крива муцуна, от тебе лъха на добрина...

с вирнатата брадичка. Усмивки от мен, никакво лошо настроение.
цитирай
30. makont - Така, трябва да се преборим с тези емоции,
14.06.2011 22:32
babaelenica написа:
Има такива дни, в които си мислиш, че целият свят е с хастара нагоре.))
А оръжието е усмивката.
Кой по-добре от мен го знае?
:))))

обръщаме хастара с малко инат и всичко е наред Добра вечер от мен и умната с виртуалните емоции!
цитирай
31. bizcocho - :) Супер! С мопсовете! И аз така п...
14.06.2011 23:12
:) Супер! С мопсовете! И аз така правя - грабвам си кафе или каквото там, котката и на терасата при папагалите и цветята. :))))))))
цитирай
32. анонимен - Много свежо! Направо сладурско.
14.06.2011 23:56
Много свежо! Направо сладурско.
цитирай
33. inel379 - Браво, бе! Възхити ме!:)
15.06.2011 05:01
Нема да се даваме!
А още по-малко да се предаваме!
Чрез спортуване към векуване!:)))
Отлична система за тонизиране!
Усмихнат поздрав!:)
цитирай
34. анонимен - Значи не съм сбъркал, когато написах:
15.06.2011 08:43
"Ако всичко върви по план,
значи не е наред нещо..."

Животът поднася неочаквани доказателства за тезата, че за да се оправят нещата, първо трябва да се объркат. ))))
цитирай
35. gkowachew - Щом си му хванала чалъма за оправяне...
15.06.2011 09:15
:) Хубав ден!
цитирай
36. hel - Много ми хареса, че гледаш лошо и...
15.06.2011 09:29
Много ми хареса, че гледаш лошо известно време. Ама после усмивката какво блаженство е, нали!
Поздрав на теб и мопсовете!
цитирай
37. compassion - То като тръгне така лошо, няма да умираме, я :)))))
15.06.2011 10:31
Взимаш телефона и звънваш на когото трябва. После си прегръщаш котето (мопсчетата) и ги галиш и те ти близват ръката и света пак засиява :)))))))))
Тая работа с парка е идеалното решение, така си е. Умница си ти.
цитирай
38. monaliza121 - Нали знаеш шопът какво казва?:)...
15.06.2011 10:56
Нали знаеш шопът какво казва?:)))))
Когато много ти се работи, седни и почакай да ти мине!:))

Хубав ден, Маконт!
цитирай
39. tili - Хаха:)))))))))))
15.06.2011 11:54
Аз тук винаги се зареждам с положителна енергия! Ето и сега. Като нещо не върви и аз така правя - бегам в гората и си викам "напред добро, назад зло" И то вземе, че се оправи:)))
Погали госпойците от мен, психоложките, де ;-)))
цитирай
40. sande - Поздрави, Маконт!
15.06.2011 12:57
Изход винаги има. И ти си го намерила.Важен е бойният дух!
цитирай
41. iliada - "Не мой с рого".
15.06.2011 13:54
"Не мой с рого".
цитирай
42. queerfish - :)))) Привет, Мая!
15.06.2011 14:16
Странно е как всеки има собствена рецепта против кривотия! Твоята е сладка рецепта - кислородо-мопсова! :)))) Моята е котешко-мачкателна! :)))
Хубав ден, makont и ти пожелавам да нямаш поводи за кривотийки :)
цитирай
43. makont - Само животинките ще ни спасят,
15.06.2011 16:00
bizcocho написа:
:) Супер! С мопсовете! И аз така правя - грабвам си кафе или каквото там, котката и на терасата при папагалите и цветята. :))))))))

ако не са те има да тънем в собствените си проблеми, който си ги правим още по-големи. Хубав ден от мен!
цитирай
44. makont - О, благодаря,
15.06.2011 16:02
kushel написа:
Много свежо! Направо сладурско.

радвам се, че внесох свежа нотка в иначе ужасно изглуждащото ни ежедневие. Усмихнат ден!
цитирай
45. makont - Изобщо няма да се даваме,
15.06.2011 16:10
inel379 написа:
Нема да се даваме!
А още по-малко да се предаваме!
Чрез спортуване към векуване!:)))
Отлична система за тонизиране!
Усмихнат поздрав!:)

горе главата, че както са ни затиснали проблеми, иначе трябва да лягаме и да умираме. Усмивки от мен!
цитирай
46. makont - Е те това с планирането не го усвоих цял живот,
15.06.2011 16:13
parasol написа:
"Ако всичко върви по план,
значи не е наред нещо..."

Животът поднася неочаквани доказателства за тезата, че за да се оправят нещата, първо трябва да се объркат. ))))

"нещо като те ще ми кажат на мене какво да правя". А това с объркването е, за да не се орахатим много, все пак почти всичко е поправимо. Усмихнат и слънчев следобяд!
цитирай
47. makont - Да, чалъм си е,
15.06.2011 16:15
gkowachew написа:
:) Хубав ден!

стискаш зъби, вирваш брадичка и с рогата напред. Хубава вечер!
цитирай
48. makont - Това е най-хубавото на лошите неща,
15.06.2011 16:16
hel написа:
Много ми хареса, че гледаш лошо известно време. Ама после усмивката какво блаженство е, нали!
Поздрав на теб и мопсовете!

че след като се оправят ти е много гот. Усмивчици от мен и мопсчетата!
цитирай
49. makont - Е, от най-умните, така ми идват като мехлем за душата
15.06.2011 16:17
compassion написа:
Взимаш телефона и звънваш на когото трябва. После си прегръщаш котето (мопсчетата) и ги галиш и те ти близват ръката и света пак засиява :)))))))))
Тая работа с парка е идеалното решение, така си е. Умница си ти.

комплиментите. Така де, трябва да си се уважаваме и да си казваме по някоя и друга добра дума. Благодаря и усмихната вечер от мен!
цитирай
50. makont - И това е хубаво, че ако е много спешно, някой друг ще я свърши,
15.06.2011 16:19
monaliza121 написа:
Нали знаеш шопът какво казва?:)))))
Когато много ти се работи, седни и почакай да ти мине!:))

Хубав ден, Маконт!

ама пусто като съм си единствена и незаменима. Аз съм си и шеф, и работник, дори и чистачка и готвачка в къщи, толкова много неща, че понякога се губя. Важното е, че веднага влизаме в играта. Усмивки от мен и мопсчетата, Мона Лиза!
цитирай
51. makont - Току що се прибрах от Пловдив и няма да ти казвам
15.06.2011 16:21
tili написа:
Аз тук винаги се зареждам с положителна енергия! Ето и сега. Като нещо не върви и аз така правя - бегам в гората и си викам "напред добро, назад зло" И то вземе, че се оправи:)))
Погали госпойците от мен, психоложките, де ;-)))

психолозите какво гушкане и облизване ми дръпнаха, краката ми лъснаха от глезените до коляното. След такава терапия, пращаш всичко по дяволите и сияеш. Усмихната и влюбена вечер!
цитирай
52. makont - Повече от боен,
15.06.2011 16:22
sande написа:
Изход винаги има. И ти си го намерила.Важен е бойният дух!

изобщо няма да се предаваме, нали. Хубава вечер, Санде!
цитирай
53. makont - Че като те маана с вилата,
15.06.2011 16:23
iliada написа:
"Не мой с рого".

това е от един виц, но много ми дойде намясто. Усмивки, Илианка!
цитирай
54. makont - Така де, може да си е котешко-мачкателна и кислородо-мопсова
15.06.2011 16:24
queerfish написа:
Странно е как всеки има собствена рецепта против кривотия! Твоята е сладка рецепта - кислородо-мопсова! :)))) Моята е котешко-мачкателна! :)))
Хубав ден, makont и ти пожелавам да нямаш поводи за кривотийки :)

и без проблеми, нали, но все пак, добре че са те, любимите ни животинки. Хубава и влюбена вечер от мен и мопсчетата!
цитирай
55. milamam - Някои дни, никак не са за работа. От ...
15.06.2011 20:11
Някои дни, никак не са за работа. От опит!
Добре е все пак, че не е било 14-ти :)))
Цял ден за теб и мопсовете, това си е разкош...принудително, но понякога ако насила не те дръпне нещо от стола, не ставаш, пусто :)))
Харесва ми самоиронията ти и свежото ти чувство за хумор!
Не ми се карай, но ти пожелавам повече такива мигове да имаш :)))
цитирай
56. makont - Да, когато преодолееш някаква криза
16.06.2011 09:32
,
milamam написа:
Някои дни, никак не са за работа. От опит!
Добре е все пак, че не е било 14-ти :)))
Цял ден за теб и мопсовете, това си е разкош...принудително, но понякога ако насила не те дръпне нещо от стола, не ставаш, пусто :)))
Харесва ми самоиронията ти и свежото ти чувство за хумор!
Не ми се карай, но ти пожелавам повече такива мигове да имаш :)))

наистина се чувстваш добре. Благодаря ти и ти желая прекрасен и спокоен ден!
цитирай
57. martito - Бравос! Само така - зарязваш кри...
16.06.2011 10:27
Бравос! Само така - зарязваш кривотията - да си се оправя сама, а ти с мопсчетата! Че то животът ни е един, па кривотии - бол;))))))))))))))
Поздравчета на сладките пухкави мопсчета:))))
цитирай
58. mileidi46 - :)))))))))))))) Spoko!!!
16.06.2011 10:47
Nemoi se kosi..oti ke mine..-Nali taka e kazal naroda!? ;)))
Pregrudki i ..samo virnata glavi4ka!!
ono ke se nagodi samo!!:)))
цитирай
59. makont - Психолозите, както Тили ги нарече,
16.06.2011 10:49
martito написа:
Бравос! Само така - зарязваш кривотията - да си се оправя сама, а ти с мопсчетата! Че то животът ни е един, па кривотии - бол;))))))))))))))
Поздравчета на сладките пухкави мопсчета:))))

гушвам ги и край с неприятностите, така де. Усмивчици от мен и хубав ден!
цитирай
60. makont - Ще ни мине,
16.06.2011 11:01
mileidi46 написа:
Nemoi se kosi..oti ke mine..-Nali taka e kazal naroda!? ;)))
Pregrudki i ..samo virnata glavi4ka!!
ono ke se nagodi samo!!:)))

така трябва, няма да се дадем, поне не без съпротива. Хубав ден и поздрав!
цитирай
61. ckarlet - Трябва да пробвам твоя метод, Мa...
16.06.2011 19:00
Трябва да пробвам твоя метод, Мakont:)
Хубава вечер ти желая!
цитирай
62. makont - Помага, Скарлет,
17.06.2011 10:04
ckarlet написа:
Трябва да пробвам твоя метод, Мakont:)
Хубава вечер ти желая!

отпускаш се и забравяш за какво си се ядосал, а после дори и техниката тръгва. Между другото, компа цял ден стоя при компютърните гении и работи безотказно. Ей така, просто отказа без причина. Странна работа, явно не ми е било ден за работа, а аз отказах да ми е ден за ядосване. Усмихнат и ведър петък!
цитирай
63. vishnichka - Дето казваше Радой Ралин: Крив съм, значи съм жив...
17.06.2011 11:51
Поздрави!:)
цитирай
64. makont - Така си е,
17.06.2011 12:07
vishnichka написа:
Поздрави!:)

иначе няма да го усещаме. Усмивки, Вишничка, хубав петък!
цитирай
65. razkazvachka - Много точно! Като не е ден за работа - така става - но пък ти си знаеш как да му пребаеш:))))
17.06.2011 20:34
Аз нямам мопсове, но пък се качвам на пантерата, тя източва муцуна напред, помирисва пътя и... светът е наш....
цитирай
66. makont - Провилно, за всичко има колай!
20.06.2011 13:17
razkazvachka написа:
Аз нямам мопсове, но пък се качвам на пантерата, тя източва муцуна напред, помирисва пътя и... светът е наш....

Успешна седмица!
цитирай
67. vostroto - :)))Мая
21.06.2011 18:20
Щом накрая си се усмихнала - значи хепиенд:)
Само така!:)
цитирай
68. makont - Все се опитвам да посрещам всичко с усмивка,
23.06.2011 10:30
vostroto написа:
Щом накрая си се усмихнала - значи хепиенд:)
Само така!:)

но важното е, да се усмихнеш накрая, нали? Хубав ден!
цитирай
69. emalibg - А , аз в такива
25.09.2011 23:33
тежки дни сядам на някоя пейка в градинка или парк и се взирам в облаците - поседявам така вперила поглед нагоре, докато ме заболи вратът и така ми минава/разбира се вдишвам и издишвам равномерно/! А на "прецакана" техника отдавна не се ядосвам /оти да се косим, като ке ми мине/! Та се сещам наскоро - ще пътувам извън страната - тръгвам /забравих резервация - хотел/връщам се и като се почна - затворени ключови улици за аерогарата/, спрели незнайно защо коли - отивам /любопитка/да видя защо - връщайки се установявам, че колата ми се заключила /разбира се на таблото ключове/ нямам тел всичко е в колата, моля в магазин момиче да услужи с телефон - паднала и батерията тамън обеснявам на моя за ситуейшъна и щрак прекъсна разговора ,в съседен магазин чакам идва спасението с резервният ключ - почва сериозно да вали - как и да е стигам и се качвам успешно на самолета, за да кръжим час и половина над Цюрих - има някаква ситуция на един от терминалите и не ни приемат да се прриземим1 Така и тази която ме е чакала да ме закара до хотелът, си отива яко дим -е, да не казвам , че стаята ми в хотела е дадена на друг понеже не съм се явила, за капак ми дават стая на която ел,картата не ще да отвори вратата - след неколкократни опити, с извинение ми сменят стаята, която се оказва над ресторантът и освен миризми и шум - вибрации и изобщо красота,да продължавам ли - не това не е един от разказите на Стивън Кинг , а реално преживян ден/слава на бога и аз о ц е л я х/ Лека вечер
цитирай
70. makont - Важното е, че оцеляваме
26.09.2011 14:53
emalibg написа:
тежки дни сядам на някоя пейка в градинка или парк и се взирам в облаците - поседявам така вперила поглед нагоре, докато ме заболи вратът и така ми минава/разбира се вдишвам и издишвам равномерно/! А на "прецакана" техника отдавна не се ядосвам /оти да се косим, като ке ми мине/! Та се сещам наскоро - ще пътувам извън страната - тръгвам /забравих резервация - хотел/връщам се и като се почна - затворени ключови улици за аерогарата/, спрели незнайно защо коли - отивам /любопитка/да видя защо - връщайки се установявам, че колата ми се заключила /разбира се на таблото ключове/ нямам тел всичко е в колата, моля в магазин момиче да услужи с телефон - паднала и батерията тамън обеснявам на моя за ситуейшъна и щрак прекъсна разговора ,в съседен магазин чакам идва спасението с резервният ключ - почва сериозно да вали - как и да е стигам и се качвам успешно на самолета, за да кръжим час и половина над Цюрих - има някаква ситуция на един от терминалите и не ни приемат да се прриземим1 Така и тази която ме е чакала да ме закара до хотелът, си отива яко дим -е, да не казвам , че стаята ми в хотела е дадена на друг понеже не съм се явила, за капак ми дават стая на която ел,картата не ще да отвори вратата - след неколкократни опити, с извинение ми сменят стаята, която се оказва над ресторантът и освен миризми и шум - вибрации и изобщо красота,да продължавам ли - не това не е един от разказите на Стивън Кинг , а реално преживян ден/слава на бога и аз о ц е л я х/ Лека вечер

и след това със смях си спомняме за тези случаи. Важното е, че не ни събарят, а ни вдигат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3047017
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930