Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2015 16:42 - ГОВОРЕЩО МЪЛЧАНИЕ
Автор: makont Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13817 Коментари: 34 Гласове:
43

Последна промяна: 11.02.2015 16:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Усещането остана на върха на небцето, в цвят – горчив. Нагласата и бе пеперудено-безгрижна, тръгна освободена, усмихната, без никакви очаквания.    Уви, при него не бе така и това си пролича още от първата среща на погледите. Влажни, опипващи, почти похотливо-проницателни, очите му се спуснаха от лицето надолу, по цялото и тяло, в опит да прорежат свенливата обвивка на непорочната близост при първа среща на непознати.    Още не седнали на масата, той я засипа с думи. Излиянията му бяха толкова разностранни, премина цялата гама от актуални събития, политика, обществен живот, книги, автори, поезия... Думи, думи, думи, отвлечени, наситени с метафорични тропи, понякога нелогични съждения, в опита да бъде намерена точната логика, сложни алегории, чуждици.... Тази агресивна интервенция очевидно беше израз на желанието му да я впечатли, до стремеж да управлява мисълта и, налагайки своя индивидуализъм и начин на възприемане.    Кафето изстина в опит да поеме времето и да подслади нагарчащия вкус от тези мигове, в които той даваше всичко от себе си, правейки неистови опити да остави в нея усещането, че от тук нататък ще си има работа с ерудиран и свръх интелегентен мъж, начетен, много чел, мноооого живял и видял..    Ситуацията и се стори комична. Защо, по дяволите, се съгласи на тази среща?    А потокът от думи не секваше, от сферата на източника право в сферата на целта. Оставена почти без дъх от словесната канонада, се опита да каже нещо, нещичко....но.... Нямаше вместване. Липсата на каквато и да било емпатия от негова страна, изключи появата на каквато и да е симпатия от нейна.    И тогава... просто се остави на технологичния шум от опита на машината отсреща да преработи душата и до степен на зависимост. Изолира се до болезнено свиване на сетивата.    Топло кафе, сладко /защо му бе позволила да сложи захар в кафето и? просто не можа да реагира/, цигара и този шум..... -         Нали разбираш, толкова много жени съм имал....нещото насреща бе преминало на директен обстрел, в опит да я вкара в тефтера си като поредната отметка.    Игрив проблясък в очите и, все пак като човек на точните науки и тя си имаше статистика, още на десетата минута бързорекият бе отметнат в графата на "безрезултатно опитващите".      Опит за усмивка, след дълго отсъствие. Моя интерпретация на срещите с непознати, в които нямаме думата. Половете в случая нямат значение, аз като жена си избрах този вариант на „говорещо мълчание”! Както казва Гьоте: „Там, където няма мисъл, думите са винаги готови”.   И ето Ви, може би малък роман, нали сега чакат да освободим писателя в себе си и... Сетих се за онзи виц: „Начинаещ мераклия за писател иска да участва в конкурс за най-добър роман. Осведомява се за това: „Как се пише роман, какво основно трябва да съдържа?” Член от комисията на журито компетентно го осведомява, че за да стане добър роман е задържително да съдържа няколко основни елемента: 1. Малко религия; 2. Персонаж от висшето общество; 3. Малко секс и ...накрая – загадката. След няколко дни комисията получава роман, събран само в едно изречение: „О, Боже, каза графинята, пак съм бременна, но от кого ли?”   И да допълня, жива съм, мърдам, дишам.  Просто се тествах за зависимост. Резултат - Независима. И... потънала в документация, нали помните и онзи виц. 
Усмивки!
       




Гласувай:
44



1. donchevav - Ах, ти-и-и! Тест, а? А аз питам ли, ...
11.02.2015 17:25
Ах, ти-и-и! Тест, а? А аз питам ли, питам къде е Майчето - и никой не ми отговаря!!! Мислех, че си емигрирала...всъщност не съм била далеч от истината:))))
Добре дошла - и то по този триумфален начин!!! Хубав разказ - много истински!
Толкова ти се радвам, мила приятелко, хайде - всеки ден постинг - имаш да наваксваш!!!
цитирай
2. dinkov - Динков
11.02.2015 17:30
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Поздрав
Ицко
цитирай
3. mrazekoff - Приказка
11.02.2015 18:19
за бързото сладкодумно мълчание, или как да провалим една първа наша среща...:)
Хареса ми, изчетох го на един дъх.
Поздрави за сполучливия избор на тема, толкова актуална днес в нашето виртуално ежедневие!
цитирай
4. mt46 - Поздрав!...
11.02.2015 18:53
Много добро разказче... Ставаш за писателка...
цитирай
5. emi1ts - Хубав,
11.02.2015 19:07
емоционален разказ!Като част от живота!
Радвам се на завръщането ти Майче!Поздрави и усмивки!:)
Приятна вечер!
цитирай
6. katan - МАЙСКИИИИИИИ!
11.02.2015 22:08
ДОБРЕ СИ СЕ ЗАВЪРНАЛА!
ЛИПСВАШЕ МИ МНОГО, МНОГО!
И АЗ СЪМ ПРАВИЛА ТОЗИ ТЕСТ.
НЕЗАВИСИМА СЪМ!
РАДВАМ СЕ, ЧЕ СИ ТУК И ПОЗДРАВИ ЗА РАЗКАЗА!
цитирай
7. paciencia - Ех, как липсваше само, Майче!
11.02.2015 22:10
И аз се чудех къде ли се загуби. Къде дават така, тест без да поискаш разрешение от колектива, а? Ами сега какво ще правим с неизвинените ти отсъствия:))) Хайде, простено ти е, заради хубавия разказ и широката усмивка! Добре си дошла, Майче! Майстор си на разказите. Поздрави!
цитирай
8. astrojozi19 - Много хубаво!
12.02.2015 00:53
Толкова е актуално и същевременно много истинско!С поздрав Жозета
цитирай
9. joysii - Бързореките са супер досадни. В ...
12.02.2015 10:47
Бързореките са супер досадни. В блогбегето е пълно с такива празноглави дрънкала.
Маки, здрасти!
Винаги ти се радвам, скъпа!
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - Майчее! :)
12.02.2015 10:54
Ама че хубаво! Само ти го можеш така. :) Отвътре ти идва! И после усмивката остава и някакво леко, прекрасно чувство, че ето на, да, летенето е възможно, всъщност. А иначе, както казва Гьоте, "Там, където няма мисъл, думите са винаги готови”. Вълшебен разказ! Прегръдки и до скоро! :)
цитирай
11. makont - Здравей Вени, аз наистина нямам време, по-скоро имам да наваксвам
12.02.2015 11:40
donchevav написа:
Ах, ти-и-и! Тест, а? А аз питам ли, питам къде е Майчето - и никой не ми отговаря!!! Мислех, че си емигрирала...всъщност не съм била далеч от истината:))))
Добре дошла - и то по този триумфален начин!!! Хубав разказ - много истински!
Толкова ти се радвам, мила приятелко, хайде - всеки ден постинг - имаш да наваксваш!!!

в четене, Вие сте натворили толкова неща, а аз нищичко не съм прочела. До 30.04.2015г. ще така. Иначе ще ми дърпат ушите. Благодаря, че ти хареса разказчето, ами, аз просто искам да се изслушваме, а напористите хора не ти оставят тази възможност, да изразиш своята индивидуалност. Няма диалог, само нечие его, което се опитва да те обезличи. Прегръдки, обещавам да навестявам по-честичко блога, но не ми се сърдете, няма да смогна с всичките тези гласувания, коментари и т.н. Всъщност още не съм отговорила на коментари от предишния ми постинг. Голяма патица съм. Усмивки!
цитирай
12. makont - Поздрави и от мен,
12.02.2015 11:43
dinkov написа:
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Поздрав
Ицко

с голяма усмивка!
цитирай
13. makont - Здравей, е не е актуална като Украйна, например,
12.02.2015 11:47
mrazekoff написа:
за бързото сладкодумно мълчание, или как да провалим една първа наша среща...:)
Хареса ми, изчетох го на един дъх.
Поздрави за сполучливия избор на тема, толкова актуална днес в нашето виртуално ежедневие!

но за тези глобални теми си има специалисти, хора, които разбират. Аз съм по простичките човешки неща. Едно от тях е общуването помежду ни. Тема, която винаги ме е вълнувала. Обикновено се получава така, в едно първо общуване, за което си има обективни причини. Включително нищо-казващото бърборене, понякога е защитна реакция, опит да скрие притеснението си, отсрещната страна. Но каквото и да е, трябва да участват и двете страни. Както се казва: "За танго са нужни двама". Усмивки от мен и успешен ден!
цитирай
14. makont - Не думай! Само аз не съм станала писателка.
12.02.2015 11:49
mt46 написа:
Много добро разказче... Ставаш за писателка...

Аз ще си драскотя тук. Важното е да се забавляваме. Ти напиши роман, можеш го. Аз съм силна в счетоводството, не в писането. Като ми дойде вдъхновението, драсвам нещо тук и така. Усмивки и много вдъхновение!
цитирай
15. makont - Часто от живота! Да мълчиш или да говориш,
13.02.2015 08:50
emi1ts написа:
емоционален разказ!Като част от живота!
Радвам се на завръщането ти Майче!Поздрави и усмивки!:)
Приятна вечер!

да се научим да говорим и да изслушваме и къде е мярката? Да говориш, произвеждайки само мълчание... изобщо обширна тема и въпрос на възпитание, самоконтрол, смирение, уважение към другия. Хубаво е да се замислим. Усмивки и от мен и хубав петък!
цитирай
16. makont - Благодаря ти, Кате! Хубаво е, когато някой ти каже, че му липсваш.
13.02.2015 08:53
katan написа:
ДОБРЕ СИ СЕ ЗАВЪРНАЛА!
ЛИПСВАШЕ МИ МНОГО, МНОГО!
И АЗ СЪМ ПРАВИЛА ТОЗИ ТЕСТ.
НЕЗАВИСИМА СЪМ!
РАДВАМ СЕ, ЧЕ СИ ТУК И ПОЗДРАВИ ЗА РАЗКАЗА!

Значи има общуване, някой е достигнал до сърцето на другия, а пък другия е отворил сърцето си. Толкова малко е нужно да бъдем добри. А за независимостта, щом пак се върнах, значи си е диагноза. Но нека заблудата продължи.... Прегръщам те!
цитирай
17. makont - Здравей Вася. Направо самоотлъчка и дисциплинарно уволнение!
13.02.2015 08:59
paciencia написа:
И аз се чудех къде ли се загуби. Къде дават така, тест без да поискаш разрешение от колектива, а? Ами сега какво ще правим с неизвинените ти отсъствия:))) Хайде, простено ти е, заради хубавия разказ и широката усмивка! Добре си дошла, Майче! Майстор си на разказите. Поздрави!

Всъщност нещо се бях свила в своето си пространство. Не излъчвах. Малко пренареждане на приоритетите. Тук си го оставих за удоволствие, не за задължение. Благодаря ти за оценката, радвам се, че ти хареса. Всъщност сега разбираш защо си помълчах. Творческа тишина. Прегръщам те!
цитирай
18. makont - Здравей Жозета! Радвам се на твоето гостуване.
13.02.2015 09:00
astrojozi19 написа:
Толкова е актуално и същевременно много истинско!С поздрав Жозета

Да, актуално е. Това са неща над които трябва да се замислим. Общуването помежду ни е изкуство. Усмивки от мен и спокоен и хубав петъчен ден!
цитирай
19. makont - Здравей Джойси! Ти винаги ме разбираш. Дори и когато пишем е същото.
13.02.2015 09:04
joysii написа:
Бързореките са супер досадни. В блогбегето е пълно с такива празноглави дрънкала.
Маки, здрасти!
Винаги ти се радвам, скъпа!

Този тон, усеща се, който не прима мнението на другия в един момент ще стане соло. Тук наистина стана доста тъжно. Платформа за политически пристрастия. И при това императивно. Това не ми допада. Прегръщам те момиче и прекрасен уикенд, след, пожелавам ти успешния петъчен ден!
цитирай
20. makont - Здравей мила Наденце! Радвам се, че все пак остава лекотата.
13.02.2015 09:12
malchaniaotnadejda7 написа:
Ама че хубаво! Само ти го можеш така. :) Отвътре ти идва! И после усмивката остава и някакво леко, прекрасно чувство, че ето на, да, летенето е възможно, всъщност. А иначе, както казва Гьоте, "Там, където няма мисъл, думите са винаги готови”. Вълшебен разказ! Прегръдки и до скоро! :)

Май Ви натоварих. Това е, защото самата аз съм като оголен нерв и хората, които минават като танк през душите на другите, за да се извисят в собствените си очи не ги приемам. Отдавна не могат да ме наранят, но да внесат горчилка в душата, могат. За това е нужно капсулиране. Мембраната трябва да настрои своята пропускливост, иначе сме загубени. Не можем да променим другите, но можем да опазим себе си. Прегръщам те, ти си от другата страна, за теб вратата е винаги отворена....
цитирай
21. martiniki - Питах се къде си, а ти по срещи! :))))
13.02.2015 12:04
имам едно стихотворение по темата - "Великани на думи", стои си в чернови три-четири години... така си е - думите са като куршуми, а някои хора имат мек спусък, пък за автоматична стрелба;))

Да, не е весело тук, но още не съм се е отказала съвсем...безнадеждна оптимистка. Хора като тебе липсват, Майче...така става по-тъмно.
цитирай
22. makont - Ей ме на, тук съм. Бягах, бягах, но явно е било в кръг.
14.02.2015 10:20
martiniki написа:
имам едно стихотворение по темата - "Великани на думи", стои си в чернови три-четири години... така си е - думите са като куршуми, а някои хора имат мек спусък, пък за автоматична стрелба;))

Да, не е весело тук, но още не съм се е отказала съвсем...безнадеждна оптимистка. Хора като тебе липсват, Майче...така става по-тъмно.

По срещи, я. Крайно време е и за да направя някоя глупост. Иначе Господ ще се чуди в коя кабина да ме сложи. Всъщност аз нон стоп се срещам, по работа естествено, но никога няма гаранция, че ще се включи и онзи момент, в който отсрещната страна си казва: "Защо пък да не опитам?". Номерът е да не си забравяш обвивката и "чантата със средства за реакция в такива случаи". Усмивки от мен и хубав празник, днес!
цитирай
23. malchaniaotnadejda7 - 20. makont - Здравей мила Наденце! Радвам се, че все пак остава лекотата.
14.02.2015 11:30
makont написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Ама че хубаво! Само ти го можеш така. :) Отвътре ти идва! И после усмивката остава и някакво леко, прекрасно чувство, че ето на, да, летенето е възможно, всъщност. А иначе, както казва Гьоте, "Там, където няма мисъл, думите са винаги готови”. Вълшебен разказ! Прегръдки и до скоро! :)

Май Ви натоварих. Това е, защото самата аз съм като оголен нерв и хората, които минават като танк през душите на другите, за да се извисят в собствените си очи не ги приемам. Отдавна не могат да ме наранят, но да внесат горчилка в душата, могат. За това е нужно капсулиране. Мембраната трябва да настрои своята пропускливост, иначе сме загубени. Не можем да променим другите, но можем да опазим себе си. Прегръщам те, ти си от другата страна, за теб вратата е винаги отворена....

Мила Майче, ти си светъл и нежен, но и силен човек! Висок Дух! Прегръдки и от сърце ти желая усмивката да не слиза от очите ти и Любовта винаги да искри в тях! Здраве, вдъхновение, окриленост и брадичката висоооко - до небето! Както подобава на всяка добра вълшебница и кралица на достойните сърца. До скоро, прегръщам те! :)
цитирай
24. distrelets - Обичам мълчанието и това, да постоя сама със себе си дори дни наред!
15.02.2015 12:23
За това те разбирам, както и за зависимостта! Разказът е много интересен, дори ме остави с чувството за нещо недовършено. Искаше ми се още :))))) Обсебващите хора, според мен са два вида - положително обсебващи и отрицателно. И в двата случая не е много добре, защото губиш личноспта си :))) Най-обичам да съм в компания, където ми дават възможност да съм Аз и ме приемат. Тук е едно от специалните местенца! Поздрави и пиши по често!
цитирай
25. karaiany - Това е супер! 50 нюанса по Маконт! ...
15.02.2015 13:39
Това е супер! 50 нюанса по Маконт! Поздрави, Мая! :)
цитирай
26. makont - Да, най-хубаво е да има с кой да си помълчиш
16.02.2015 16:08
distrelets написа:
За това те разбирам, както и за зависимостта! Разказът е много интересен, дори ме остави с чувството за нещо недовършено. Искаше ми се още :))))) Обсебващите хора, според мен са два вида - положително обсебващи и отрицателно. И в двата случая не е много добре, защото губиш личноспта си :))) Най-обичам да съм в компания, където ми дават възможност да съм Аз и ме приемат. Тук е едно от специалните местенца! Поздрави и пиши по често!

и да останеш разбрана. Прегръдки и от мен!
цитирай
27. makont - Да, развинтих въображението
16.02.2015 16:10
karaiany написа:
Това е супер! 50 нюанса по Маконт! Поздрави, Мая! :)

още в предисторията на заболяването. Усмихна ме твоят коментар. Поздрави и хубава седмица!
цитирай
28. metlichina - истинско... като истинските неща
16.02.2015 21:16
от живота... и песента, напълни ми душата...
поздрав и прегръдка за теб, от сърце..
цитирай
29. makont - Здравей, да, опит да се вгледаме в начина на контактуване с другите,
17.02.2015 12:51
metlichina написа:
от живота... и песента, напълни ми душата...
поздрав и прегръдка за теб, от сърце..

ей така отстрани. Това, какво причиняваш на другия, когато си отприщил емоционалната вълна на собственото си его и заливаш отсрещната страна, а тя потъва... Благодаря ти! Радвам се, че ти е харесала песничката. Това е една много стара руска песен, с една голяма истина в текста, за съжаление. Поздрави!
цитирай
30. furiika - радвам се, че си тук, приятелко :)
18.02.2015 23:27
Много усмивки! :)
цитирай
31. monaliza121 - плосто де тествах за зависимост:))))))))))
20.02.2015 16:13
Познавам само един тест "Жоро е невинен":)))))))))))))
Махам ти енергично с ръка, ако не виждаш, ще усетиш по мириса на море!
цитирай
32. makont - И от мен!
21.02.2015 19:06
furiika написа:
Много усмивки! :)

Хубав уикенд!
цитирай
33. makont - Ха, сакън, Тинче! Не думай, остана и Жоро да е виновен.
21.02.2015 19:09
monaliza121 написа:
Познавам само един тест "Жоро е невинен":)))))))))))))
Махам ти енергично с ръка, ако не виждаш, ще усетиш по мириса на море!

Всъщност си права. Не е тестване, а умора. От всяко нещо има умора, като умората на материала, нали имаше такава наука. Почивам си, пък дано материала се възстанови и стане пак енергичен като преди. А дъха на море, оооо, усетих, и помахването с ръка видях, нали знаеш, че съм фантазьорка. Прегръщам те, ето заради теб, ще идвам тук!
цитирай
34. priqtel12 - И аз се радвам, че си тук, макар че и аз чета само понякога.
27.02.2015 21:00
Но при теб не пропускам да се отбия, защото очаквам да ме усмихнеш!

Поздрави и ....радвам се за резултата от теста - нямаше как да е друг!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makont
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3047017
Постинги: 148
Коментари: 8110
Гласове: 44538
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930